Ik heb me vannochtend wel kunnen registreren. Zo af en toe gaat die site de lucht in. De shop heb ik nog niet open zien gaan.
Nog maar een keer goed kijken dan, bedankt voor de feed backNecris Phayder schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:08:
Wanneer je in een town bent, open je map en zoom in. Dan zie je de icoontjes van alles, inns, shops, crafting en ook je zaag

De registratie pagina is heel af en toe even open. Gisteren heb ik me in een window van ongeveer 30 seconden kunnen registreren, daarna was hij weer down. Het is gewoon een kwestie van geluk hebben (en hopen dat het snel rustig wordt met queries)
Jup.. same here.. is net gelukt.. nu nog het spel kunnen kopen.. lolzknottnerus schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:41:
De registratie pagina is heel af en toe even open. Gisteren heb ik me in een window van ongeveer 30 seconden kunnen registreren, daarna was hij weer down. Het is gewoon een kwestie van geluk hebben (en hopen dat het snel rustig wordt met queries)
Bah, hoeveel pech kan ik hebben. Zit nu denk ik 3 uur +4 mobs te grinden en gewoon geen enkele long sword gedropt. En dat terwijl ik 3 gele gloves, chests daggers en fist weapons gevonden heb maar nog niet eens 1 long sword, zelfs geen witte/groene.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Ik heb de game ook kunnen kopen en downloaden. Wil vanavond wel met anderen spelen :-)
/Edit
Ik speel nu op deze server:
/Edit
Ik speel nu op deze server:
Willen er meer op spelen?YouR schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 22:09:
46.227.236.66 here it is
[ Voor 53% gewijzigd door WoKo op 10-07-2013 20:59 ]
Anoniem: 420195
ben eindelijk level 11
. een tip trouwens, spitter is een sterke pet die ook kan healen. Hij is te vinden bij stranden.
Is het trouwens ook mogelijk om alles zichtbaar te maken op de map? En dan bedoel ik wel de plaatsen die ik ben geweest, want die verdwijnen na een tijdje op de map.
Is het trouwens ook mogelijk om alles zichtbaar te maken op de map? En dan bedoel ik wel de plaatsen die ik ben geweest, want die verdwijnen na een tijdje op de map.
Na een paar dagen om de 10 min checken heb ik een account kunnen aanmaken en nu net het spel kunnen kopen
Je kan, wanneer je je map open hebt staan, mouse3 indrukken en de map alle kanten op bewegen. Je bent dan niet gebonden aan de plaats waar je character zich bevind. Als je dan naar plaatsen gaat waar je al geweest bent word dit weer zichtbaar.Anoniem: 420195 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 22:43:
Ik heb eergisteren een character aangemaakt en heb er nu in totaal denk ik een dikke 4 uur mee gespeeld. Is het vreemd dat ik nog maar lvl3 ben? Ik vind het een beetje traag gaan. Bij andere RPGs ben je binnen no-time wat levels omhoog...
Heeft iemand tips voor mij? (ik speel overigens met een fire mage)
Heeft iemand tips voor mij? (ik speel overigens met een fire mage)
Klopt, het spel begint wel als trage stront. Dit komt voor een groot deel omdat het spel nieuw voor je is, maar ook omdat je nog niet alle aanvallen hebt, pit riding, etc.
Ik ben gisteren in een uurtje gemakkelijk een level of 5 omhoog gegaan, gezien ik een plek van mobs gevonden had om te farmen (+4 mobs zijn mobs met hoogste drop kans voor lekkere items).
Echter, mijn mening blijft dat de wereld te groot/leeg is. Of beter gezegd dat de interessante plekken te ver van elkaar verwijderd zijn met daartussen niks. Wat onnodig veel tijdverlies geeft qua reizen.
Ik ben gisteren in een uurtje gemakkelijk een level of 5 omhoog gegaan, gezien ik een plek van mobs gevonden had om te farmen (+4 mobs zijn mobs met hoogste drop kans voor lekkere items).
Echter, mijn mening blijft dat de wereld te groot/leeg is. Of beter gezegd dat de interessante plekken te ver van elkaar verwijderd zijn met daartussen niks. Wat onnodig veel tijdverlies geeft qua reizen.
Hoe kun je zien of een mob +4 is of niet? Ik kon moeilijk onderscheiden of ik een mob aankon of niet. Als je de over een mob hoverde zie je een naam met een kleur en een hp bar. Maar kun je meer info opvragen?
Dat +4 staat achter de naam van de mob.
PSN: Alvanosa
de kleuren van de mobs staan voor de moeilijkheids graad. de gradaties zijn wit, blauw, oranje, rood waarbij wit onder en rood ver boven jou niveau is. De +1 t/m +4 staan soms achter de monser namen. vaak als je een bepaalde "zone" op de map binnen gaat krijgen mobs die. kijk maar eens op je map als je ver genoeg loopt kom je ongetwijfeld een zone tegen waar je mobs met een + tegen komt.WoKo schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 10:35:
Hoe kun je zien of een mob +4 is of niet? Ik kon moeilijk onderscheiden of ik een mob aankon of niet. Als je de over een mob hoverde zie je een naam met een kleur en een hp bar. Maar kun je meer info opvragen?
De XP die je krijgt voor een monster is mijns inziens ook een beetje apart. Gisteren 5 minuten staan hakken op een of ander beest waar ik 2XP voor kreeg en vervolgens een ander die ik in 20 seconden omver had gehakt waar ik 11XP voor kreeg

Heb net een server opgezet maar weet niet 100% of iedereen kan joinen ivm port forwarding doet het 
IP is 84.105.199.97 dus probeer maar, kom je er in, mooi dan
[ Voor 6% gewijzigd door Necris Phayder op 11-07-2013 15:12 ]
Server doet hetNecris Phayder schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:43:
Heb net een server opgezet maar weet niet 100% of iedereen kan joinen ivm port forwarding doet het
Ik heb er ook 1 kunnen bemachtigen.
Iemand nog een startersserver ?
Edit: men kan mij joinen op enviria.gotannetworks.com
Niet meer 
Ik weet niet wie ThiemonL is, maar een beetje mijn server dossen is gewoon zielig...
Nou bedankt Thiemon
Door jouw gekloot kan ik geen server meer draaien...
Iemand nog een startersserver ?
Edit: men kan mij joinen op enviria.gotannetworks.com
Ik weet niet wie ThiemonL is, maar een beetje mijn server dossen is gewoon zielig...
Nou bedankt Thiemon
[ Voor 73% gewijzigd door 5V1NA70G op 11-07-2013 20:28 ]
Die server is down door een of andere puber. Ik heb een server opgericht. PM me maar even voor het IP adres
Rond welke level zitten jullie nu? Ik wil niet te hoog of te laag zittenWoKo schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:41:
Die server is down door een of andere puber. Ik heb een server opgericht. PM me maar even voor het IP adres
Oh, ik heb nu een level 60 mage... Succes dan he 
Editje: Grote kans dat hij niet ging ddossen maar gewoon de range/scout bug deed.
Editje: Grote kans dat hij niet ging ddossen maar gewoon de range/scout bug deed.
[ Voor 45% gewijzigd door kaaskoekie op 11-07-2013 21:07 ]
Hopelijk gaan ze in de volgende update in ieder geval commands toevoegen zoals kick en ban...
Als je nog een server kan vinden wel 
Speelde op die van WoKo, maar die is zojuist gecrashed en WoKo moest even weg.
Speelde op die van WoKo, maar die is zojuist gecrashed en WoKo moest even weg.
Anoniem: 420195
Is het mogelijk dat iemand een site kan hosten waarop te zien is welke servers online zijn en wie ( + levels als het mogelijk is ) erin zit?
Lijsten met servers zijn er wel:
http://cubeworld-servers.com/
http://cubeworld.serverlister.com/
http://www.cubeworldserverfinder.com/
Etc. Echter kan je nog nergens zien wie er in zit. Maar dat is meer omdat de serversoftware dat nog niet doorgeeft geloof ik.
http://cubeworld-servers.com/
http://cubeworld.serverlister.com/
http://www.cubeworldserverfinder.com/
Etc. Echter kan je nog nergens zien wie er in zit. Maar dat is meer omdat de serversoftware dat nog niet doorgeeft geloof ik.
Nope sorry, kan niet connecten met de server.beve schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 22:19:
Ik heb een server: bevegaming.broke-it.net
Ts: bevegaming.broke-it.net pass:Tweakers
ja, die werkte een paar dagen geleden perfect ik herstart em even
Edit: Ik heb em herstart bevegaming.broke-it.net zou moeten lukken
Edit: Ik heb em herstart bevegaming.broke-it.net zou moeten lukken
[ Voor 35% gewijzigd door beve op 11-07-2013 22:33 ]
Denk dat het toch iets aan mijn kant is, kan er nog steeds niet mee verbinden namelijk.
Een ping naar bevegaming.broke-it.net geeft me ook niks, vreemd genoeg.
Een ping naar bevegaming.broke-it.net geeft me ook niks, vreemd genoeg.
Heb exact hetzelfde probleem. Zal wel weer eens iets met mijn firewall te maken hebben. Even zoeken of ik poorten vergeten ben.
Briljant spel!! Ik druk alleen te vaak op "Q" ipv de 1
Hahaha ik heb exact hetzelfde!! Al mijn pots wasted, gelukkig kan ik healen ;-)maniak schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:12:
Briljant spel!! Ik druk alleen te vaak op "Q" ipv de 1
Ik dacht ik ga ff een server in... ben ik gelijk van lvl 2 naar lvl 25 gegaan.. dus dat is wel wat minder eigenlijk..
haha ik druk op Q omdat ik dan stravend wil lopen elke keer zoals meeste MMO's XD mijn pots vlogen er de eerste dag dat ik speelde doorheen =p
Gister begonnen met een warrior. moet zeggen dat dat wel echt veel leuker is dan rogue IMO
Gister begonnen met een warrior. moet zeggen dat dat wel echt veel leuker is dan rogue IMO
Wat ik vooral heb is dat ik wil dodgen en potion drinken tegelijk.
Dan druk ik Q 0.01 seconden voordat ik dodge en in weer een potion verpest.
Haha bekent probleem.Dreanor schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:57:
Wat ik vooral heb is dat ik wil dodgen en potion drinken tegelijk.Dan druk ik Q 0.01 seconden voordat ik dodge en in weer een potion verpest.
Ik heb geen pots mee dus op q zit bij mij van die gecrafte troep als ik dus per ongelijk op q druk gaat m'n poppetje rustig zitten
heb dit maar opgelost door bommen te kopen en op q te zetten
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Heb sinds level 5 a 10 geen health pots mee gehad, ook niet nodig als watermage.. Ben nog druk bezig alle pets te verzamelen, moet nog wel aardig wat.
Laatste keer dat ik checkte zat ik rond de 17 pets volgens mij..
Laatste keer dat ik checkte zat ik rond de 17 pets volgens mij..
I'm an Ironman!
Ah, bommen. Geweldige dingen als het spel niet snel het land update.Axewi schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:01:
[...]
Haha bekent probleem.
Ik heb geen pots mee dus op q zit bij mij van die gecrafte troep als ik dus per ongelijk op q druk gaat m'n poppetje rustig zitten![]()
heb dit maar opgelost door bommen te kopen en op q te zetten
Tijdens een ranger bossfight 10 minuten en 30 hp rond een boom rennen en hij was bijna dood (gelukkig). Ik mijn laatste health pot gebruiken boss nog niet dood, ik wel bijna dus automatisch q ... is nu een bom.
Ik dodge mijn explose alleen boom weg ... Echte voordat de wereld update en de boom ook visueel weg was was ik allang dood ...

Server up! 84.105.199.97
wel een water hoger level
-
Net een keer gecrashed maar draait gewoon weer.
wel een water hoger level
-
Net een keer gecrashed maar draait gewoon weer.
[ Voor 32% gewijzigd door Necris Phayder op 12-07-2013 14:07 ]
Zijn Jullie toevallig telenet klanten?Ookami schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:41:
Heb exact hetzelfde probleem. Zal wel weer eens iets met mijn firewall te maken hebben. Even zoeken of ik poorten vergeten ben.
Telenet blokkeert poort 12345 dus multiplayer zit er voor telenet klanten niet in, tot de makers beslissen een minder belachelijke poort te kiezen of onze zelf de keuze te laten...
Je kan altijd nog Hamachi gebruiken.
Ik snap echt niet hoe ze ooit op die Q zijn gekomen -_-
Verder wel een indrukwekkende game, zeker voor een alpha draait het hier erg vloeiend. Heeft het gebruiken van een potion oid tijdens het zitten op een bankje ook geen effect bij jullie(consumable wordt wel "verbruikt")?
Verder wel een indrukwekkende game, zeker voor een alpha draait het hier erg vloeiend. Heeft het gebruiken van een potion oid tijdens het zitten op een bankje ook geen effect bij jullie(consumable wordt wel "verbruikt")?
Als mensen zin hebben om te spelen: bevegaming.broke-it.net
Ts op zelfde IP met als wachtwoord: tweakers
Ik ben level 6 watermage
Edit: Ik heb mn server gemod met een wrapper die auto restart heeft en er is plaats voor 20 spelers
:-)
voor de mensen die hosten, hier is de wrapper :http://cubeworldforum.org/topic/8598-releasecwserverwrapper-serverfixdll-autorestart-updated/
Werkt echt supergoed!
Ts op zelfde IP met als wachtwoord: tweakers
Ik ben level 6 watermage
Edit: Ik heb mn server gemod met een wrapper die auto restart heeft en er is plaats voor 20 spelers
voor de mensen die hosten, hier is de wrapper :http://cubeworldforum.org/topic/8598-releasecwserverwrapper-serverfixdll-autorestart-updated/
Werkt echt supergoed!
[ Voor 54% gewijzigd door beve op 12-07-2013 19:13 ]
Whoohoo... heel de dag al andere biomes aan het zoeken, was al die normale, ocean en snow biomes wel een beetje beu... Vanmiddag geen succes gehad.
Maar nu wel! Eerste biome waar ik in kom is een desert biome (heb eindelijk een Camel
) en loop ik naar een border van een ander biome, die toch dichtbij was, en dit blijkt een lava biome te zijn.
Server is up trouwens
Maar nu wel! Eerste biome waar ik in kom is een desert biome (heb eindelijk een Camel
Server is up trouwens
Anoniem: 63800
weet iemand nog een leuke solo seed.
heb moeite castle bosses te soloen. zijn allemaal +2 of hoger die ik vind
heb moeite castle bosses te soloen. zijn allemaal +2 of hoger die ik vind
Semmy, probeer gewoon een random andere. Ik wil jou seed nummer wel weten
zit geen random knopje moet ik zelf nadenken het is zaterdag manNecris Phayder schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 13:19:
Semmy, probeer gewoon een random andere. Ik wil jou seed nummer wel weten
Ik heb een plek gevonden waar allemaal undead +3 mobs rondlopen. Om de 5 mobs dropt er wel een epic.. Ben er druk aan het killen daar en mijn lvl schiet omhoog. Begon er met lvl18, ben nu lvl22
Click op New world, vul een random getal in b.v. 6841541 en tadaaa, je hebt een nieuwe seedAnoniem: 63800 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 13:21:
[...]
zit geen random knopje moet ik zelf nadenken het is zaterdag man
Ik ben voorlopig wel klaar met Cube World ...
De hoofd reden is dat je gewoon 60 tot 70% van de tijd kwijt bent aan lopen van ene locatie naar de andere. De werelddelen zijn te groot, en de interessante plekken te ver van elkaar. Ben nu 1 uur bezig en heb maar 1 boss gekillt. Eerst loop je 15 minuten naar een dubbel zwaard, blijken alle mobs zwaar rood te zijn, dan maar 20 minuten naar de volgende lopen blijkt deze zwaar onder je level te zijn, ff killen en toen was ik er wel klaar mee.
Er moet echt iets gebeuren aan dit feit dat je zoveel tijd verspilt aan lopen/reizen. Op zijn minst teleport van stad naar stad en niet de portal stones die je zelf moet vinden, willekeurig ergens in de map (ik heb er nog nooit 1 gezien, wiki zegt dat ze er moeten zijn).
De hoofd reden is dat je gewoon 60 tot 70% van de tijd kwijt bent aan lopen van ene locatie naar de andere. De werelddelen zijn te groot, en de interessante plekken te ver van elkaar. Ben nu 1 uur bezig en heb maar 1 boss gekillt. Eerst loop je 15 minuten naar een dubbel zwaard, blijken alle mobs zwaar rood te zijn, dan maar 20 minuten naar de volgende lopen blijkt deze zwaar onder je level te zijn, ff killen en toen was ik er wel klaar mee.
Er moet echt iets gebeuren aan dit feit dat je zoveel tijd verspilt aan lopen/reizen. Op zijn minst teleport van stad naar stad en niet de portal stones die je zelf moet vinden, willekeurig ergens in de map (ik heb er nog nooit 1 gezien, wiki zegt dat ze er moeten zijn).
waar zijn platinum coins voor?
en blijven bosses altijd zo moeilijk ben nu lvl 12 ofzo maar duurt vaker langer als 10 minuten als korter
en blijven bosses altijd zo moeilijk ben nu lvl 12 ofzo maar duurt vaker langer als 10 minuten als korter
Met platinum coins kan je gear upgraden naar jou level. Stel je bent power level 60 en je hebt een gele item met power level 30. Dan kan je voor een paar duizend platinum coins dat item upgraden naar power level 60.Anoniem: 63800 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 17:36:
waar zijn platinum coins voor?
Ja, het kost gigantisch veel coins om een item te upgraden en is volgens mij bedoeld voor de rode items (meest zeldzame items).
Bosses zijn gewoon afhankelijk van level. Als je moeite met een boss hebt dan is hij gewoon hoger level dan jou. Zoals in mijn vorige post kwam ik een boss tegen die zwaar onder mijn level was, koste maar 3x special attacks om hem te doden ...
http://cubeworldwiki.net/index.php/Game_SeedsDreanor schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 14:50:
onderin staan wat leuke seeds voor je
Tja.. meer skillpoints in beast riding stoppenDreanor schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 14:50:
Zelfs dat neemt de irritatie's niet weg. Beastriding/Hanggliding zorgt er weliswaar wel voor dat je sneller reist maar de reistijden vind ik alsnog aan de lange kant.maniak schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 20:46:
[...]
Tja.. meer skillpoints in beast riding stoppen
Voor nu accepteer ik het maar (spel is tenslotte nog in de ontwikkelfase) er moet wel wat aan gedaan worden.
Nog een vraag:
Heeft sterven geen consequencies? Ben nu al een paar keer dood gegaan maar er veranderd niets aan mijn stats/xp of gear. Klopt dat?
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Een portal in elke stad welke je eerst moet activeren voordat je hem kan gebruiken lijkt mij een vrij goed idee. Lopen an-sich vind ik niet erg, quicktravel maakt veel games nogal dood voor mij.Dreanor schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 14:50:
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ja, wauw. Twee punten besteden om 0.5% extra beast riding speed te krijgen dan haalt de reistijd wel naar beneden zeg!maniak schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 20:46:
[...]
Tja.. meer skillpoints in beast riding stoppen
Ik weet dat het nog alpha/beta is (in hoeverre je mag spreken van een alpha als je ervoor betaald hebt
Als ik nog 1 uurtje kan spelen, dan wil ik niet eerst 15 min moeten lopen, dan bij een boss aankomen die zwaar onder mijn level is (dus in 3 combo's dood). Waardoor je geen nuttige loot hebt, minder xp, etc. Vervolgens moet je weer 15 min lopen (ff een gemiddelde nemen hier) om bij een quest, dungeon of boss te komen die te moeilijk is!
Nadat je deze boss geprobeerd hebt (en al je heal pots verbruikt heb) dan moet je terug naar de stad, ondanks dat je misschien heel dicht bij een andere boss/dungeon/quest bent!!!
Dus ga je weer een pleuris eind lopen, pots craften en kom je erachter dat je alweer een uur verder bent en moet stoppen.
Zo is een game voor mij echt niet leuk, gewoon een uur verprutsen met reizen naar nutteloze bestemmingen! In die tijd ben ik dan geen, of misschien 1 level omhoog, welke ik dan kan besteden aan 0,4% extra beast riding speed???

Ze zouden gewoon, op zijn minst fast travel van en naar steden moeten doen, met de kans om portal stones in de wereld te vinden zoals de wiki beschrijft welke ik nog nooit bent tegen gekomen!
Daarnaast moet of de afstand kleiner worden tussen de interessante locaties, of de wereld moet meer interessante plekken tussendoor bieden waardoor reizen leuker wordt.
Bijvoorbeeld.D4NG3R schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:37:
[...]
Een portal in elke stad welke je eerst moet activeren voordat je hem kan gebruiken lijkt mij een vrij goed idee. Lopen an-sich vind ik niet erg, quicktravel maakt veel games nogal dood voor mij.
Portals zijn er nu ook al maar het zijn er niet veel en ze zijn ook nog eens ontzettend lastig te vinden.
En lopen vind ik an-sich ook niet erg maar om nu 20 minuten te moeten lopen voor 1 bossfight vindt ik iets teveel van het goede.
Spel is leuk en heeft veel potentie. Maar het moet wel nog het het eea getweakt worden.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Ze moeten anders een motorized glider erbij doen ;p dat je gewoon kan vliegen en fuel ofzo bij je moet hebben =p en dat mag dan opzich wel wat kosten (ingame money) vind ik. maar iig dat je snel ergens kan zijn als je ook meer betaald.
Less QQ... Meer punten stoppen in je travel skills.
Je krijgt er 2 per level en je kan er gemakkelijk 20 opsparen in een klein uurtje tijd. Je levelt harstikke snel in dit spel. Als dit bij jou niet zo is, dan doe je toch echt iets fout.
Stop 20 punten in je riding skill zit je op 300% ofzo... Stop er ook nog eens 20 in tje gliding en je hebt 350% speed. Bergje op, glide eraf en je travelt een heel eind voor je het zelf door hebt.
Speel eens multiplayer. Is leuker, gezelliger, en je levelt ook nog eens sneller (waardoor je weer meer punten in je travel skills kan stoppen).
Pots? Dat is je eigen fout. Je moet van te voren wel checken of je genoeg heartflowers, glass bottles, water bottles bij je hebt. Binnen een half uurtje hebt je genoeg materialen voor 100(!!) pots. Deze heb je echt niet zomaar op.
Je krijgt er 2 per level en je kan er gemakkelijk 20 opsparen in een klein uurtje tijd. Je levelt harstikke snel in dit spel. Als dit bij jou niet zo is, dan doe je toch echt iets fout.
Stop 20 punten in je riding skill zit je op 300% ofzo... Stop er ook nog eens 20 in tje gliding en je hebt 350% speed. Bergje op, glide eraf en je travelt een heel eind voor je het zelf door hebt.
Speel eens multiplayer. Is leuker, gezelliger, en je levelt ook nog eens sneller (waardoor je weer meer punten in je travel skills kan stoppen).
Pots? Dat is je eigen fout. Je moet van te voren wel checken of je genoeg heartflowers, glass bottles, water bottles bij je hebt. Binnen een half uurtje hebt je genoeg materialen voor 100(!!) pots. Deze heb je echt niet zomaar op.
Less QQ????Necris Phayder schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:01:
Misschien moet jij gewoon accepteren dat het reizen niet bij iedereen goed valt. Kan jij wel geen problemen mee hebben maar dat wil nog niet zeggen dat het voor een ander geen spelbreaker is.
En zoals ik al zei, zelfs met beastriding/hanggliding duurt het mij te lang. En als je de reactie's boven mij leest ben ik echt niet de enige.
Geen QQ, maar onderbouwd en beargumenteerde minpunten de huidige versie van het spel!Necris Phayder schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:01:
Als je een grind plek gevonden hebt level je heel snel, maar 20 levels in een klein uurtje is of overdreven, of je misbruikt een bug, of ik ben nog niet zo'n goede grind plek tegen gekomen! Een leveltje of 10 in 1 á 2 uur is meer realistisch (althans dat had ik met een +4 mob grind plek).Necris Phayder schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:01:
En zelfs dan is het overdreven om 15 min tijd kwijt te zijn aan een stukje wandelen (en ja ik heb zoveel punten in die skills) van stad naar boss X. Dat bewijst al dat de wereld te groot is, of te weinig interessante locaties of de locaties te ver uit elkaar!Necris Phayder schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:01:
Bovendien zit je compleet naast de waarden van riding. Op 20 punt riding zit je pas op 166.67%.
Kijken hoe gras groeit is ook leuker in multiplayer dus dat is een non-argument op het travel probleem.Necris Phayder schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:01:
Klopt, je kan zelfs 150 pots bij je hebben (50 health, 50 water, 50 glass) en dat had ik ook aan het begin van mijn reizen. Echter, na enkele locaties, tijdje grinden e.d. zit je op een gegeven moment op 50 pots. Dan loop je 15 min naar een boss en blijkt die binnen 2 combo's dood te zijn (oftewel nutteloos). Dan reis je nog eens 15 min en kom je bij een zwaar rode dungeon.Necris Phayder schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:01:
Na 30 min verspilt te hebben ga je die rode dungeon toch proberen en ben je binnen no time (nog voor de derde kamer) al door je laatste 50 pots heen. Dan MOET je wel terug (2x 15 min lopen) om nieuwe pots te halen en naar een nieuwe locatie te gaan.
Over het algemeen proef ik sterk uit je post dat je je op een de één of andere manier aangevallen voelt of belachelijk vind dat er mensen zijn die niet elk aspect van het spel 100% geweldig vinden. Je komt met verkeerde waarden, flame bait een klein beetje (less QQ terwijl er gewoon een onderbouwde discussie is) en wijst vaak op de fouten van de persoon (het bijna op de persoon spelen want de schuld van het spel kan het niet zijn).
Ik ben van mening dat er iets gedaan moet worden aan dit probleem want zolang het niet opgelost is vermaak ik mij niet met het spel. Het mag van mij zelfs iets zijn waarvoor je moet betalen (travel stones, benzine, of wat dan ook), want het goud stapelt zich sneller op dan ik kan uitgeven. Dus graag, een reden om goud te sparen/uitgeven is ook een feature die ik met open armen ontvang want goud is op dit moment net zo nutteloos als punten in je riding skill te stoppen boven de 20 a 30 punten.
Edit:
Lol waarom kan jij in twee zinnen zeggen waar ik een 3 delige boeken serie voor nodig heb!ChojinZ schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:20:
Less QQ????
Misschien moet jij gewoon accepteren dat het reizen niet bij iedereen goed valt. Kan jij wel geen problemen mee hebben maar dat wil nog niet zeggen dat het voor een ander geen spelbreaker is.
En zoals ik al zei, zelfs met beastriding/hanggliding duurt het mij te lang. En als je de reactie's boven mij leest ben ik echt niet de enige.
[ Voor 6% gewijzigd door Dreanor op 15-07-2013 11:24 ]
Grinden is iets voor MMO's. Niet voor RPG's welke je met max 4 mensen tegelijk kan spelen (De huidige versie). Je moet je spelers niet forceren te grinden alleen maar omdat een ander element in het spel niet gebalanceerd is. Het is gewoon een feit dat er vrij weinig te doen is in de spelwereld tussen een stad en een dungeon. Waardoor lopen gewoonweg saai is.Necris Phayder schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:01:
[ Voor 20% gewijzigd door D4NG3R op 15-07-2013 11:27 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik vind de grote wereld per gebied wel erg goed.. je zou alleen meer mogelijkheden moeten hebben om snel terug te kunnen keren waar je bent geweest.
Lol, ik vond juist dat jij het een stuk beter wist te verwoorden dan ik....Dreanor schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:23:
[...]
Lol waarom kan jij in twee zinnen zeggen waar ik een 3 delige boeken serie voor nodig heb!

Om even heel irritant te zijn of the QQen ...
Het is geen "echte alpha", immers het spel is voor iedereen te koop en we hem koop kan onbeperkt spelen. Dus in feite zouden ze kunnen zeggen, buit is binnen en de mazzel ermee! En ja, dat is dan verkoop bedrog maar dit is gewoon (zoals steam het noemt) early acces en geen alpha.
Een echte alpha was gratis, met beperkte toegang waarbij je een volledig formulier moest invullen bijv. met je game ervaringen (incl. NDA), dan werd je mogelijk uitgezocht om te testen. Was er (vaak ingame) bug report functies en kon je niet onbeperkt testen (waarbij je ook mee deed met stress-tests e.d.).
Echter het is tegenwoordig een trend om alles alpha/beta te noemen maar al wel vroegtijdig onbepert te verkopen, zoals Cube World, Minecraft, Prison Architect en Dont Starve (om enkele voorbeelden te noemen) dit deden en het zijn geen echte, of klassieke, alpha's.
Perfect geredeneerdDreanor schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:01:
[...]
Om even heel irritant te zijn of the QQen ...
Het is geen "echte alpha", immers het spel is voor iedereen te koop en we hem koop kan onbeperkt spelen. Dus in feite zouden ze kunnen zeggen, buit is binnen en de mazzel ermee! En ja, dat is dan verkoop bedrog maar dit is gewoon (zoals steam het noemt) early acces en geen alpha.
Een echte alpha was gratis, met beperkte toegang waarbij je een volledig formulier moest invullen bijv. met je game ervaringen (incl. NDA), dan werd je mogelijk uitgezocht om te testen. Was er (vaak ingame) bug report functies en kon je niet onbeperkt testen (waarbij je ook mee deed met stress-tests e.d.).
Echter het is tegenwoordig een trend om alles alpha/beta te noemen maar al wel vroegtijdig onbepert te verkopen, zoals Cube World, Minecraft, Prison Architect en Dont Starve (om enkele voorbeelden te noemen) dit deden en het zijn geen echte, of klassieke, alpha's.
Zo, genoeg ge-QQ't, ander onderwerp! 
Wie heeft er in de avonduren een servertje draaien? Of nog mooier: een 24/7 server? Ik heb wel wat ip-tjes voorbij zien komen maar geen van alle waren online.
Wie heeft er in de avonduren een servertje draaien? Of nog mooier: een 24/7 server? Ik heb wel wat ip-tjes voorbij zien komen maar geen van alle waren online.
als het 2 maanden terug zou zijn had k zoiets wel kunnen doen, maar nu ik elke dag werk vind het niet echt nodig om te doen =p
Hier wat mods die het voor sommige wat dragelijker maken om CW te spelen.
Inter-City Fast Travel
Pet Foods
Autorun
Custom Ports for Clients and Servers
Ik denk dat de Fast Travel en Autorun voor sommige een mooie en goede uitkomst zal zijn
Wel op eigen risico natuurlijk.
Inter-City Fast Travel
Pet Foods
Autorun
Custom Ports for Clients and Servers
Ik denk dat de Fast Travel en Autorun voor sommige een mooie en goede uitkomst zal zijn
Wel op eigen risico natuurlijk.
[ Voor 16% gewijzigd door Necris Phayder op 16-07-2013 09:14 ]
Zo, we zitten weer op het werk dus we hebben weer tijd om lange replies te posten op tweakers.net. 
Als ik maker van Cube World was zou ik het volgende toevoegen;
- Teleport van Stad naar Stad (of naar portal stones)
De mogelijkheid om te teleporteren moet je in steden kopen/unlocken (bijv. 1g wat meteen een doel voor je bergen goud kan zijn). Je kan alleen van en naar steden teleporteren die je ontdekt hebt en waar je teleport rechten gekocht hebt (bij de teleport master om het een naam te geven) of naar ontdekte portal stones.
Daarnaast een item die je terug naar de stad teleporteerd (alá World of Warcraft), of een town portal scroll (alá Diablo/Torchlight).
- Riding Speed omhoog
Met 20 levels moet je zeker 250% riding speed hebben (of op zijn minst 200%) en niet maar 167%.
Het kost je 6 levels om al je skills te unlocken, daarna 3 levels om pet riding te unlocken en dan 10 levels om pet riding op een fatsoenlijk level te krijgen. Dus op level 19 heb je een beetje fatsoenlijke riding speed waarbij je 2x zoveel punten in riding moet stoppen dan in je leuke skills ...
Ondanks dat dit een hele verbetering zou zijn is het nog raar, het is namelijk een action RPG in een open wereld waar de focus op vechten/ontdekken zou moeten liggen. Het is geen trucking riding simulator.
- Meer interessante plekken in de wereld
Er zouden meer interessante plekken in de wereld moeten komen. Gegroepeerde mobs, verlaten ruines (met loot chests), grotten met mobs/boss/kamers/loot, kleine kampjes/zeer kleine dorpjes met NPC's (bijvoorbeeld een trader van zeldzame goederen of zelfs portal master).
Meer interessante plekken maken het reizen leuker, want je heb veel meer kans afgeleidt te worden om ergens te grinden, te verkennen, iets nieuws te ontdekken of gewoon voor het uitzicht.
Stel je loopt 15 min van A naar B. Op dit moment is het puur om op punt B te komen want er is niks leuks te ontdekken onderweg. Echter, nu er meer interessante plekken zijn kan je zomaar een grot ontdekken, welke niet enkel wat ijzer/bats heeft maar veel meer mobs tot zelfs schatkamers/boss room.
Je hebt pas 5 min lopen en je vind een leuke ontdekking, de grot/dungeon roof je leeg en je loopt verder. Nu loop je nog maar 10 min.
Één keer 5 min lopen, dan lekker vechten/ontdekken en dan weer 10 min lopen voelt veel korter dan in een keer 15 min lopen.
Net zoals in Skyrim, waar je om elke bocht, na elke stap afgeleidt kan worden met een nieuwe ontdekking.
Dit zijn een paar toevoegingen die al een deel van de (voor mij) frustratie uit het spel halen. Ik ben niet tegen wat langer te moeten lopen maar als je 8 uur per dag werkt (naja, aanwezig bent) dan heb je gewoon geen zin (en tijd) om een spel te spelen welke meer dan de helft van de tijd je laat lopen ... niet als je in diezelfde (reis)tijd ook de laatste Tomb Raider kan spelen bijvoorbeeld waar je 100x meer ontdekt in dezelfde loopafstanden (slechte vergelijking I know ... just saying
) of Batman Arkham City of ... you get the point.
Als ik maker van Cube World was zou ik het volgende toevoegen;
- Teleport van Stad naar Stad (of naar portal stones)
De mogelijkheid om te teleporteren moet je in steden kopen/unlocken (bijv. 1g wat meteen een doel voor je bergen goud kan zijn). Je kan alleen van en naar steden teleporteren die je ontdekt hebt en waar je teleport rechten gekocht hebt (bij de teleport master om het een naam te geven) of naar ontdekte portal stones.
Daarnaast een item die je terug naar de stad teleporteerd (alá World of Warcraft), of een town portal scroll (alá Diablo/Torchlight).
- Riding Speed omhoog
Met 20 levels moet je zeker 250% riding speed hebben (of op zijn minst 200%) en niet maar 167%.
Het kost je 6 levels om al je skills te unlocken, daarna 3 levels om pet riding te unlocken en dan 10 levels om pet riding op een fatsoenlijk level te krijgen. Dus op level 19 heb je een beetje fatsoenlijke riding speed waarbij je 2x zoveel punten in riding moet stoppen dan in je leuke skills ...
Ondanks dat dit een hele verbetering zou zijn is het nog raar, het is namelijk een action RPG in een open wereld waar de focus op vechten/ontdekken zou moeten liggen. Het is geen trucking riding simulator.
- Meer interessante plekken in de wereld
Er zouden meer interessante plekken in de wereld moeten komen. Gegroepeerde mobs, verlaten ruines (met loot chests), grotten met mobs/boss/kamers/loot, kleine kampjes/zeer kleine dorpjes met NPC's (bijvoorbeeld een trader van zeldzame goederen of zelfs portal master).
Meer interessante plekken maken het reizen leuker, want je heb veel meer kans afgeleidt te worden om ergens te grinden, te verkennen, iets nieuws te ontdekken of gewoon voor het uitzicht.
Stel je loopt 15 min van A naar B. Op dit moment is het puur om op punt B te komen want er is niks leuks te ontdekken onderweg. Echter, nu er meer interessante plekken zijn kan je zomaar een grot ontdekken, welke niet enkel wat ijzer/bats heeft maar veel meer mobs tot zelfs schatkamers/boss room.
Je hebt pas 5 min lopen en je vind een leuke ontdekking, de grot/dungeon roof je leeg en je loopt verder. Nu loop je nog maar 10 min.
Één keer 5 min lopen, dan lekker vechten/ontdekken en dan weer 10 min lopen voelt veel korter dan in een keer 15 min lopen.
Net zoals in Skyrim, waar je om elke bocht, na elke stap afgeleidt kan worden met een nieuwe ontdekking.
Dit zijn een paar toevoegingen die al een deel van de (voor mij) frustratie uit het spel halen. Ik ben niet tegen wat langer te moeten lopen maar als je 8 uur per dag werkt (naja, aanwezig bent) dan heb je gewoon geen zin (en tijd) om een spel te spelen welke meer dan de helft van de tijd je laat lopen ... niet als je in diezelfde (reis)tijd ook de laatste Tomb Raider kan spelen bijvoorbeeld waar je 100x meer ontdekt in dezelfde loopafstanden (slechte vergelijking I know ... just saying
haha jij bent dus ook het actiefst op tweakers als je op je werk zit XD haha .
opzich mooie punten en met meeste ben ik het wel eens maar in principe zou ik het leuker vinden als ze gewoon een heartstone bijvoorbeeld doen. dat je naar 1 stad kan binden en daar heen kan teleporteren en naar andere nog wel moet lopen. anders haalt het toch wel het travel aspect weg imo
opzich mooie punten en met meeste ben ik het wel eens maar in principe zou ik het leuker vinden als ze gewoon een heartstone bijvoorbeeld doen. dat je naar 1 stad kan binden en daar heen kan teleporteren en naar andere nog wel moet lopen. anders haalt het toch wel het travel aspect weg imo
Yep, maar dat komt omdat het mijn laatste week is en alweer mijn jaarcontract niet verlengt wordt in een branche waar ik het toch al niet naar mijn zin heb.Ricmaniac schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:32:
haha jij bent dus ook het actiefst op tweakers als je op je werk zit XD haha .
Dus dat is dubbel op qua niet gemotiveerd zijn zeg maar ...
Ik denk dat met al mijn voorstellen het travel aspect nog ruimschoots aanwezig is.
Wel ben ik heel benieuwd wat en wanneer er nieuwe updates komen en hoe dat het spel ... euh ... completer maken waardoor het alleen maar leuker wordt. Want potentie, dat heeft dit spel wel!
ja potentie is in principe immens imo. Maar denk dat het wel even duurt. weet niet of er inmiddels een team achter dit spel zit of nog steeds die vent met ze vrouw =p zodra er een actief team achter gaat zitten kan het snel gaan natuurlijk zolang de ideeën er duidelijk zijn uitgetekend
Ik wou dat ik voor zo'n bedrijf kon werken als ideeën uitwerker of iets dergelijks. Dat vind ik geweldig om te doen en als ik zie hoeveel potentie in games als deze (en Minecraft) zit welke dan vaak niet (volledig) benut wordt ...Ricmaniac schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 15:41:
ja potentie is in principe immens imo. Maar denk dat het wel even duurt. weet niet of er inmiddels een team achter dit spel zit of nog steeds die vent met ze vrouw =p zodra er een actief team achter gaat zitten kan het snel gaan natuurlijk zolang de ideeën er duidelijk zijn uitgetekend
Maar een team betekend nu niet meteen sneller updates, als ik naar Minecrat kijk vind dat de updates niet heel veel voorstellen (qua hoeveelheid features dan, heb geen idee hoeveel code/tijd het kost per feature) en als je dan de 1 april update zit hoeveel leuks daar "voor de grap" in zat ...
Na wat youtube filmpjes gezien te hebben ook maar CW gekocht. Tot nu toe vrij positief, zeker voor een alpha. Van level 1 naar 2 heb ik lang over gedaan, voornamelijk omdat ik de combat onder de knie moest krijgen (dodgen). vanaf level 2 waren de enemies al veel beter te doen en heb ik het voor elkaar gekregen om met en stapel health pots een boss te verslaan (skeleton). nu ben ik level 4 en heb ik 3 bosses verslagen en een terrier als pet.
Ook heb ik gisteren avond een kasteel vol met mages aangepakt, flink wat deaths in het begin maar uiteindelijk toch gelukt. De deaths kwamen eigenlijk omdat ik niets, maar dan ook niets kon zien. het was namelijk nacht en alle camps die ik kon zien hadden geen bedroll. Uiteindelijk ben ik dus maar een kwartier iets anders gaan doen.
Vanavond maar eens op zoek naar een nieuwe stad, want de eerste had niets fatsoenlijks/bruikbaars te koop.
Ook heb ik gisteren avond een kasteel vol met mages aangepakt, flink wat deaths in het begin maar uiteindelijk toch gelukt. De deaths kwamen eigenlijk omdat ik niets, maar dan ook niets kon zien. het was namelijk nacht en alle camps die ik kon zien hadden geen bedroll. Uiteindelijk ben ik dus maar een kwartier iets anders gaan doen.
Vanavond maar eens op zoek naar een nieuwe stad, want de eerste had niets fatsoenlijks/bruikbaars te koop.
Je kan in de stad naar een inn waar je instant weer op de volgende dag brengt... Tevens heb je een lamp die je aan kan zetten met "F" .. Er zijn trouwens verschillende lampen die meer of minder licht geven..
Ik hoop dat ze in de nabije toekomst de vriendelijke rondreizende npcs een betere AI geven. Als ik ze volg blijven ze stil staan of lopen ze nergens heen. Het lijkt me leuk om met behulp van rondreizende npcs camp sites of steden te vinden, of een groep sterkere vijanden te kunnen verslaan om de eerste levels door te komen. En ik weet nu wel dat ik die verdraaide bommen bij de item shop kan kopen.
Kijk op de cubeworld wiki voor seeds met mappen waar je leuke dingen voor gevorderden of beginners kan vinden.
Ook staan hier seeds waar je makkelijk lampen kan vinden.
Even een vraagje hoeveel steden zijn er op een map?
Net trouwens eindeljik een spitter geregeld wel fijn als je melee bent d-;
Ook staan hier seeds waar je makkelijk lampen kan vinden.
Net trouwens eindeljik een spitter geregeld wel fijn als je melee bent d-;
Één stad per gebied (biome, werelddeel of hoe je het ook wilt noemen). Verder zijn er practisch oneindig veel gebieden (en dus steden) ...Anoniem: 63800 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 23:14:
Ok dank je.
Moet maar eens betere gear zoeken dit gaat nog nergens over d-:
Sommige mobs zo dood anderen levensgevaarlijk
is er ook gear met life regen?
Moet maar eens betere gear zoeken dit gaat nog nergens over d-:
Sommige mobs zo dood anderen levensgevaarlijk
is er ook gear met life regen?
Jep klopt, echter kwam ik net van die stad vandaan, was zo'n 10 min lopen. ik heb een iron lamp en ik moet zeggen dat als je midden in de nacht loopt, je nog niets ziet.maniak schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 21:26:
Je kan in de stad naar een inn waar je instant weer op de volgende dag brengt... Tevens heb je een lamp die je aan kan zetten met "F" .. Er zijn trouwens verschillende lampen die meer of minder licht geven..
Ik ga denk ik inderdaad maar eens een niewe seed proberen. ik ben na gisterenavond level 10. Ik ben er achter gekomen dat een oceaan heerlijk is om te levelenAnoniem: 63800 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 23:14:
Kijk op de cubeworld wiki voor seeds met mappen waar je leuke dingen voor gevorderden of beginners kan vinden. Ook staan hier seeds waar je makkelijk lampen kan vinden.
Ik gebruik trouwens ook de inter city fast travel mod. helaas activeerde ik deze pas nadat ik bij de tweede city aan kwam dus heb ik er nog niets aan.
Vanavond maar eens spelen met een rogue.
Heeft iemand net als ik problemen met multi-player? Ik zit met mijn pc direct (bedraad) aan de modem/router van ziggo (draadloze variant). Ik heb port 12345 open gezet op allerlei denkbare manieren, maar ik blijf op verschillende servers een "error: cannot connect" oid krijgen.
Kan iemand me vertellen hoe ik dit kan verhelpen?
log je in op andermands server? of bedoel je op je eigen server?
als het andermans servers zijn kan het gewoon zijn dat het komt omdat die uit staat.
als het andermans servers zijn kan het gewoon zijn dat het komt omdat die uit staat.
Ik heb ook Ziggo (ubee modem). Port 12345 hoef je alleen open te zetten als je zelf een server draait. Als je wil joinen op andermans server hoef je die port niet open te zetten.knottnerus schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:59:
Heeft iemand net als ik problemen met multi-player? Ik zit met mijn pc direct (bedraad) aan de modem/router van ziggo (draadloze variant). Ik heb port 12345 open gezet op allerlei denkbare manieren, maar ik blijf op verschillende servers een "error: cannot connect" oid krijgen.
Als je de melding "error: cannot connect" is waarschijnlijk de server off-line of is de server niet te benaderen. Hier kan je zelf weinig aan doen...
Ik vrees toch dat er iets anders aan de hand is, ik heb van cubeworldserver.com/servers/ de eerste 10 geprobeerd, maar bij iedere server dezelfde melding.
Ik heb een Cisco epc3925 van Ziggo.
Weet iemand een server die ik nog kan proberen waarbij ik meer kans van slagen heb?
Ik heb een Cisco epc3925 van Ziggo.
Weet iemand een server die ik nog kan proberen waarbij ik meer kans van slagen heb?
knottnerus, ik heb precies hetzelfde modem.
Ga naar 192.168.178.1, log in, Geadvanceerde Instellingen.
Vervolgens naar Applications & Gaming, dan tabblad Port Range Forwarding.
External Start en End port beide 12345;
Internal IP address het IP van jou computer (geef je PC een statisch IP);
Internal Start en End port 12345;
Protocol Both;
Enable aanvinken.
Save Settings.
Geef je modem voor de zekerheid even een reboot.
Dit zou moeten werken, dit werkt bij mij namelijk ook.
Ga naar 192.168.178.1, log in, Geadvanceerde Instellingen.
Vervolgens naar Applications & Gaming, dan tabblad Port Range Forwarding.
External Start en End port beide 12345;
Internal IP address het IP van jou computer (geef je PC een statisch IP);
Internal Start en End port 12345;
Protocol Both;
Enable aanvinken.
Save Settings.
Geef je modem voor de zekerheid even een reboot.
Dit zou moeten werken, dit werkt bij mij namelijk ook.
[ Voor 7% gewijzigd door Necris Phayder op 18-07-2013 20:31 ]
Ik zal het morgen proberen, maar afgezien van reboot heb ik dat al gedaan...
Bedankt voor je hulp iig
edit: GREAT SUCCESS
{insert borat picture here}
Bedankt voor je hulp iig
edit: GREAT SUCCESS
[ Voor 20% gewijzigd door knottnerus op 20-07-2013 12:18 ]
Is er voor deze game eigenlijk een cheat of mod oid om een 'god mode' te activeren? Mijn dochtertje vind het spel heel leuk om te spelen (gaat haar puur om het verkennen van de wereld).. Maar het vechten is helaas nog te moeilijk voor haar.
Daarnaast vroeg ik me af of het echt niet mogelijk is om de keybindings aan te passen? En zoja waar? Want ik kan het echt niet vinden.
Daarnaast vroeg ik me af of het echt niet mogelijk is om de keybindings aan te passen? En zoja waar? Want ik kan het echt niet vinden.
[ Voor 7% gewijzigd door Uhmmie op 22-07-2013 09:53 ]
Currently playing: MTG Arena (PC)
Een godmode weet ik niet.... Misschien kan je iets proberen met cheat engine? Zorgen dat je 9999999999hp hebt en in principe niet dood kan?Uhmmie schreef op maandag 22 juli 2013 @ 09:53:
Is er voor deze game eigenlijk een cheat of mod oid om een 'god mode' te activeren? Mijn dochtertje vind het spel heel leuk om te spelen (gaat haar puur om het verkennen van de wereld).. Maar het vechten is helaas nog te moeilijk voor haar.
en er is een update gepost!
Fixing bugs: We have already gathered a big list of bugs and glitches reported by players.
en van Reddit
- Added an option to limit the frame rate (see options menu: FPS limit; default 111 fps)
- Ranger ability 'Scout's switftness' doesn't crash on multiplayer servers anymore
- Ranger ability 'Retreat' doesn't increase hang gliding speed anymore
- The crossbow's right mouse button ability now only does damage when charged
- You can now reset the day in inns only between 6:00 P.M. and 6:00 A.M.
- Fixed a bug where multiplayer groups received too much XP for missions
Fixing bugs: We have already gathered a big list of bugs and glitches reported by players.
- Compatibility: Some players have DirectX initialization problems on their PCs. We will try to find out the reasons and solve these issues.
- Performance: We will work on performance optimizations, both for client and server.
- Remappable controls: We will make all controls configurable.
- Scalable GUI: We will make the GUI scalable, so it works well with lower resolutions, too.
- Multiplayer server configuration: We will add more server configurations options, such as a configurable port.
- New content: We already have a few things in the making, such as new creatures.
- Changes to the website: We'll restructure the site a little and add a new forum and probably a bugtracking system (if anyone can recommend a good bugtracker, please let me know).
en van Reddit
- Added an option to limit the frame rate (see options menu: FPS limit; default 111 fps)
- Ranger ability 'Scout's switftness' doesn't crash on multiplayer servers anymore
- Ranger ability 'Retreat' doesn't increase hang gliding speed anymore
- The crossbow's right mouse button ability now only does damage when charged
- You can now reset the day in inns only between 6:00 P.M. and 6:00 A.M.
- Fixed a bug where multiplayer groups received too much XP for missions
[ Voor 22% gewijzigd door WoKo op 23-07-2013 18:50 ]