Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Damic schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:36:
Ok het is dus antwoord 2 :) word nog interessant, want iedereen rijd daar lekker met de wagen rond enzo :)
Verbaasd me eerder dat ze zoveel benzine hebben om alle gebouwen van stroom te voorzien...

Wat is niet begrijp is daat ze prima een communicatiesysteem met de buitenwereld kunnen maken met lichtflitsen of gewoon grote monitors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:51
Mijn eerste reactor was ook: Gaat dat niet mis met adem halen. Nerd als we hier allemaal zijn moest daar even een sommetje tegen aan. Conclusie was dat er voor meer dan 800.000 jaar genoeg zuurstof onder de bol zat. Nog los van de bomen en planten die CO2 weer omzetten. Denk echter wel dat men eerder sterft aan de CO2 dan aan zuurstofgebrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
CO2 ga je niet zo snel dood aan. Je raakt alleen wel in een heel diep coma :+ Doodgaan doe je dan wel van 't gebrek aan H2O :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Ik denk dat ze weinig te communiceren hebben met de buitenwereld. Niemand weet wat die dome is en wat ze eraan moeten doen. Daarnaast mocht volgens mij niemand bij die dome komen van het leger (aan de buitenkant), maar dat zal zeker veranderen nadat de MOAB geen deukje heeft veroorzaakt.

Ik heb hier die seizures nog niet besproken zien worden, toch een van de dingen die mij geboeit houdt..
Pink stars are falling in lines? What the..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 21:27

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

en dan die "ssssht" was ook zo van euhm wtf.

[ Voor 49% gewijzigd door Damic op 27-07-2013 13:04 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:38
Feihcretsam schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:54:Ik heb hier die seizures nog niet besproken zien worden, toch een van de dingen die mij geboeit houdt..
Pink stars are falling in lines? What the..
Zouden het soms de my little ponies zijn die zo wraak willen nemen ? -O-

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Heb die website inderdaad ook gezien, maar na het lezen van de eerste alinea besef ik dat er heel gedetailleerde spoilers in staan... aan te raden het niet te lezen. Tevens gaat dit over het boek... ik lees op meerdere plekken dat ze voor de serie het verhaal expres hebben aangepast op meerdere belangrijke punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Daarmee dat ik het ook tussen spoiler tags heb gezet ;)

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Nou, als de uitleg voor de dome op die site klopt dan is het een behoorlijk slappe serie.. -O-

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb niet het idee dat de serie bevredigende antwoorden gaat geven over het hoe en wat van de dome, als zelfs de meest basale zaken stompzinnig worden uitgewerkt, alsof het voor een hersenloos publiek is bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Een MOAB op Junior please...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:38

wontcachme

You catch me? No you wont

Okay. Ik dacht het een miniserie was, maar er komt een 2e seizoen van Under The Dome voor zomer 2014 :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:56
De bijbelse stad of de bom? :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
wontcachme schreef op maandag 29 juli 2013 @ 17:37:
Okay. Ik dacht het een miniserie was, maar er komt een 2e seizoen van Under The Dome voor zomer 2014 :)
Erg rekbare dome dus ;(

Ik vrees dan dat ze er nooit uit zullen komen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:11

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Serie doet me denken aan 1 van de afleveringen van Haven (King's Collorado kid), zelfs het plot van de aflevering zit aardig in lijn met het verhaal. Maarja, seizoen 2 komt er aan, dus einde van de dome is dus nog niet in zicht :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.nu.nl/buitenla...-ontploft-in-florida.html

Ik moest even aan de serie denken, maar helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05:18
Ondanks de vele (naar mijn mening terechte) kritieken, vloog deze laatste aflevering wel voorbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
En hopla weer een fillertje ertussen. Dit keer was het water op, eten zal ook nog wel een keer komen.

Edit: ooh en kan iemand dat rode kind een klap verkopen, ik vond haar al irritant maar nu met dat insuline stelen heeft ze net helemaal verknalt.

En op ongeveer 33 minuten zie je ook dat ze alles buiten de Dome weer Razendsnel opgebouwd hebben. Er staan weer huizen, er is weer begroeiing, enz.

[ Voor 65% gewijzigd door Donstil op 30-07-2013 21:07 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Lucht en wind kan er blijkbaar door, vermits het nu waait. (s01e06)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Nog wel wat commentaar op de laatste aflevering:
Wat doet een vrachtwagen met witgoed op de weg, in een dorp dat al weken van de buitenwereld is afgesloten...
De meeste huizen hadden niet eens meer stroom. Laat staan diesel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:05
Dat dacht ik ook precies gisteren. En ook waarom moet die man er met spoed uit terwijl hij alleen een waterleiding heeft geraakt?

Crap, dat meen je niet...een 2e seizoen...oh god dat kan nooit goed worden. Wat is er toch mis met een boek te verfilmen in 1 mini-serie?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:40:
...

Crap, dat meen je niet...een 2e seizoen...oh god dat kan nooit goed worden. Wat is er toch mis met een boek te verfilmen in 1 mini-serie?
Niets, maar ze moeten dan wel een dijk van een script/screenplay writer aan de bak zetten. Ik noem maar een Frank Darabont O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
En (weer) een foutje ontdekt. S01E06
Op plaatje 1 zie je Junior, en op plaatje 2 is Junior plots verdwenen en en staat er een andere dude :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/324MIAE.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BVJf7mZ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, hoe zou dat nou kunnen, 1 het is een chaos, 2 de hoek van filmen is totaal anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:34:
Goh, hoe zou dat nou kunnen, 1 het is een chaos, 2 de hoek van filmen is totaal anders :P
Nee, kijk zelf de scene maar. Dan zie je het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Junior kidnapped by aliens, yes!!!!!!

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Haha, onbewust viel die mij ook al op. Vond het al zo raar dat er een onbekend persoon met een portofoon tussen de handhavers stond.

Cheshire? Spoilertje? :?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:35:
[...]

Nee, kijk zelf de scene maar. Dan zie je het ;)
Had ik al gedaan ;) Die dude zie overigens al eerder opduiken.

Ik heb het boek niet gelezen.

spoiler:
dus als het is wat hierboven geopperd is, bedankt :P

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Nee, was een reactie op de plaatjes van Dacuuu. :P

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Alle screenshots staan op chronologisch volgorde.

1:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iY1lGeJ.jpg

2:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/u4u8eB4.jpg

3:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CVYrHVC.jpg

4:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/324MIAE.jpg

5:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BVJf7mZ.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Dacuuu op 31-07-2013 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niets raars, moving along.

Moet de ep nog kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:45:
Niets raars, moving along.

Moet de ep nog kijken :P
Ah daar zit het hem in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Survival tip nr 1:

Als het regent en je probeert het op te vangen, hou dan niet als een mongool een emmer hoog in de lucht. Zet hem neer of nog beter: zoek de afvoerpijp van een dak op en vang al het water daaruit op. Probeer het vervolgens meteen over te brengen naar een plek die later niet meer in de weg staat en niet meer te tillen is als hij vol is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, ik dat bewuste stukje gekeken, maar ik zie niets anders dan een kleine montage/continuiteit fuckup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:51:
[...]

Nope, ik dat bewuste stukje gekeken, maar ik zie niets anders dan een kleine montage/continuiteit fuckup.
Dan zien we toch het zelfde? Iets wat niet klopt dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Joarie schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:48:
Survival tip nr 1:

Als het regent en je probeert het op te vangen, hou dan niet als een mongool een emmer hoog in de lucht. Zet hem neer of nog beter: zoek de afvoerpijp van een dak op en vang al het water daaruit op. Probeer het vervolgens meteen over te brengen naar een plek die later niet meer in de weg staat en niet meer te tillen is als hij vol is :+
Gemiddelde dakgoot hier zou ik geen water uit durven drinken. Al zlijkt de vuilnisbakken waarmee ze stonden ook niet echt een goed idee. :P

Vraag me af of ze die gigantische opslag al gefixxord hebben, anders zit je volgende week weer met een probleem. Zeker met die gasten in de stad die zo stom als een varken zijn.
"Hee we zitten waarschijnlijk opgesloten voor de rest van ons leven, laat ik de generator aanzetten om mijn mobieltje op te laden :') "

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:11

Nakebod

Nope.

Ik zou überhaupt geen emmertjes neerzetten waar 99% van de regen langs valt.
Groot stuk zeil spannen, in het midden zal het wel zwaar worden, daar een mooi gaatje in borduren :+ want hij moet niet uitscheuren natuurlijk. En veel meer opgevangen water in een kortere periode als resultaat.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ik moest wel even gniffelen bij de hele "Methane polluted our lake" en het vuurtje in een glas water.

Maar ja, wanneer heeft Hollywood het ooit eens goed als het op chemie/physica aankomt? Als chemicus doet het soms pijn aan je ogen en weet je dat het gros van de mensen dit ook nog een als waarheid zullen aannemen. Ach ja, het is vechten tegen windmolens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Het viel mij ook op dat Grietje Sherrif nog droog was toen iedereen al zeiknat was en dat iedereen wel HEEL snel volledig doorweekt was.
Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:51:
[...]

Oftewel slordig dus :)
We zijn nu wel aan het zoeken natuurlijk maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:18:
...

Oftewel slordig dus :)
We zijn nu wel aan het zoeken natuurlijk maar dan nog.
Dat zul je wel in elke serie tegenkomen. Maar om daar nu zo'n ophef van te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:04:
[...]

Dat zul je wel in elke serie tegenkomen. Maar om daar nu zo'n ophef van te maken :P
Ja maar het is leuk om "Onder het doom" af te zeiken natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rimave schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:33:

Ik zit ook nog steeds te wachten op wat er nu met die gasvoorraad van Big Jim en de pastoor gaat gebeuren. Het komt elke eps terug, dus het zal wel belangrijk zijn.
Eind spoiler van Under the Dome mbt Gas voorraad.

spoiler: Gas voorraad
In het boek ontploft de gasvoorraad van het Methlab van Big Jim aan het einde en is iedereen dood op live televisie, er zijn maar een aantal mensen die het overleven. Daarna gaat de dome weg. Einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:12
Wat een fluteinde. Was toen ook al met die film nav boek van stephen king, dat ze allemaal opgesloten zitten in een winkelcentrum als er aliens komen. Ook zo'n rukeinde :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:04:
[...]

Dat klopt, maar ik kijk under the dome met mijn vrouw, en die is nogal van die montage foutjes. 2 episodes terug zag je een microfoon kap nog net in beeld, die dingen vallen haar op. En dit hoor ik haar niet vaak zeggen van andere series die we samen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
De montagefoutjes zijn een voorbeeld van hoe onzorgvuldig de serie in elkaar wordt gezet. Vrijwel niets is goed uitgewerkt. Ook de situatie met de rij voor de winkel. De winkelier wilde niets verkopen voor geld, maar alleen ruilen tegen batterijen enzo. Een persoon boos, oplossing van agente: iemand in de rij die even zijn batterijen wil uitlenen? Ik weet soms niet meer waar het over gaat. Barbie ziet vrouw in bloed liggen, directe conclusie: ze is dood. Gelukkig ging het regenen zodat ze water konden opvangen dat schoon was en uit de lucht kwam vallen, in tegenstelling tot het water uit de gebroken pijp dat schoon was en uit de lucht kwam vallen. En als het gaat regenen en je hoort tegelijk de bliksem, dan ben je ook zeer verbaasd dat het kan regenen in de dome en zie je het onweer als een te negeren vanzelfsprekendheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 02:53
Raymond schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:36:
Wat een fluteinde. Was toen ook al met die film nav boek van stephen king, dat ze allemaal opgesloten zitten in een winkelcentrum als er aliens komen. Ook zo'n rukeinde :|
Dat is nu eenmaal de charme van Stephen King in zijn de book-to-movie conversie's van hem niet altijd even geslaagd. Hij speelt als schrijver héél erg in op de verbeelding van de lezer en bij de films heb je daar weinig aan. Hij schrijft ook héél vaak met een open einde.

Verder vond ik The Mist eigenlijk nog wel érg goed gebracht. Het einde uit de film is erg dramatisch, maar die verschilt compleet uit het boek.

Voor de geïnteresseerden van het boek einde
spoiler:
Film: protagonist ziet dat alles uitzichtloos is, knalt zijn zoontje en de andere inzittenden af. Iets later rolt het leger voorbij en blijkt dat de situatie onder controle is.

Boek: De vader, zoontje, de "love interest" en de oudere mensen met wie hij ontsnapt, rijden weg en komen allerlei vreemde wezens tegen, niet allemaal noodzakelijk vijandelijk. Ze mijden echter alle contact en vinden heil in een hutje, waar ze blijkbaar niet worden lastig gevallen door de beesten. De protagonist schrijft zijn belevenissen neer en hoort op een radio een beep en een herhalende term "Hartford". Het boek eindigt dat de protagonist plannen maakt op Hartford op te zoeken

Stephen King moet je niet lezen als je antwoorden wilt op de zaken die gebeuren, maar eerder je verbeelding eens een joy-ride wilt geven. Althans, dat is zo in mijn geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:18
Ik zal het wel verkeerd hebben, maar in dit eerste plaatje van s01e06 lijkt hij een Iphone achtige telefoon vast te hebben en vervolgens wordt ingezoomed op een windows phone met een totaal andere vorm/kleur. In het eerste plaatje is natuurlijk sprake van een hoesje, maar dat hoesje verwacht ik dan ook terug te zien op het volgende plaatje. Hebben ze dus een andere telefoon gebruikt?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JrFcWJQbPdWqZe1EHqoKRtoz/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ko4LdtDkSELKBML1mxMhzCHt/medium.jpg

Iemand? :p Als dit klopt vind ik wel dat ze erg veel slordigheidsfoutjes maken.

[ Voor 4% gewijzigd door zynex op 01-08-2013 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
zynex schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 17:06:
Ik zal het wel verkeerd hebben, maar in dit eerste plaatje van s01e06 lijkt hij een Iphone achtige telefoon vast te hebben en vervolgens wordt ingezoomed op een windows phone met een totaal andere vorm/kleur. In het eerste plaatje is natuurlijk sprake van een hoesje, maar dat hoesje verwacht ik dan ook terug te zien op het volgende plaatje. Hebben ze dus een andere telefoon gebruikt?

[afbeelding]

[afbeelding]

Iemand? :p Als dit klopt vind ik wel dat ze erg veel slordigheidsfoutjes maken.
Haha heel netjes.
Foto 1 lijkt ook mij een iPhone (met cover), foto 2 een Htx 8X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 11:33

mutsje

Certified Prutser

begin van serie was belovend maar het valt mij steeds meer tegen deze serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobot
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:41
Ik ben inmiddels afgehaakt, het stoort me echt enorm dat de acteurs er soms bij staan alsof ze het even niet meer weten. Ook de geloofwaardigheid van de karakters is slecht vind ik. Daarbij de eerder genoemde foutjes en het is klaar voor mij. Regen aan de rand (tegen de dome aan) van de dome is belachelijk, vooral als het daar echt stortregent.

Het boek vond ik erg goed (zoals de meeste nieuwere SK boeken) dus misschien verwachtte ik te veel.

[ Voor 12% gewijzigd door MrRobot op 01-08-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk gewoon zo naar de serie:

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
@ Joarie: Je zal het niet geloven, maar methaangas in water schijnt dus écht te kunnen. Heb op youtube zitten kijken en mensen steken gewoon hun kraanwater in de fik. Welliswaar is het iets gedramatiseerd (want op de filmpjes wordt stromend water in de fik gestoken, waar dus gasbubbels inzitten) maar t' is niet zo onrealistisch als ik in eerste instantie dacht. Ook wordt er op internet gesproken van mensen die vergiftigd zijn door water te drinken waar methaan in zit (en dat kan inderdaad vissen doodmaken..). Op dit punt dus geen grote kritiek. Wel op andere punten :P

Hehe. Ja de montage/verhaalfouten zijn wel een beetje suf aan het worden. Blijf het wel kijken hoor, bij gebrek aan andere sci-fi series. Maar hmm.

Dat met die batterijen in de rij was idd een beetje ... raar. Hele meute wordt boos, één dude leent zn batterijen uit (En kan dus zelf niet meer naar binnen..of ..? :S) en alles is oké! Vaag. Ruilhandel lijkt me sowieso wel logisch, dus ipv dat de agente nou even uit gaat leggen dat geld voorlopig even niets meer waard is...

Het stukje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
Zul je zien dat er binnenkort een nijpend tekort aan brandstof is, ondanks een meer vol methaan. Het zit er ook dik in dat een van de twee slechte broers tot inkeer komt, dat is immers cliché in slechte scripts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb per ongeluk wat dingen gelezen van het boek en het is inderdaad best een slecht verhaal als ze dat volgen (misschien dat het in een boek wat meer tot zijn recht komt omdat je sowieso wat meer fantasie moet gebruiken).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
majic schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:22:
@ Joarie: Je zal het niet geloven, maar methaangas in water schijnt dus écht te kunnen. Heb op youtube zitten kijken en mensen steken gewoon hun kraanwater in de fik. Welliswaar is het iets gedramatiseerd (want op de filmpjes wordt stromend water in de fik gestoken, waar dus gasbubbels inzitten) maar t' is niet zo onrealistisch als ik in eerste instantie dacht. Ook wordt er op internet gesproken van mensen die vergiftigd zijn door water te drinken waar methaan in zit (en dat kan inderdaad vissen doodmaken..). Op dit punt dus geen grote kritiek. Wel op andere punten :P
Wat je daar ziet is dat er een gaslek is die uitmond in een waterleiding, dus feitelijk ontbrand je de gas die langs de vloeistof gaat. Methaan zelf laat zich maar moeizaam oplossen in water en is al vrij snel verzadigd (bron). De scene waarbij ze dus een jerrycan water meenemen en hiervan een glas in de brand steken is alleen maar mogelijk bij brandbare gassen/vloeistoffen die in hogere concentraties kunnen oplossen in water, een laag vlampunt hebben en een hoge dampdichtheid. Je moet dus dan denken aan alcohol of ammoniak.

Wat je ook weleens ziet is de water/zeepsop/methaan-demonstratie. Feitelijk is daar de zeep de barriere die de methaan vasthoudt omdat het water bijna geen methaan opneemt.

[ Voor 6% gewijzigd door Joarie op 02-08-2013 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onoffon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-10 16:12
En wat ik vaag vond, is dat er rellen uitbraken en iedereen eieren voor z'n geld koos, maar in de volgende scene zie je vervolgens iedereen netjes water opvangen en in een grote ton leeggieten. Nu willen ze in 1x wel netjes delen??

En wat heeft het tekort met water te maken met de rellen waarbij ook veel voedsel / spullen werd gestolen? Waarom stoppen die mensen daar spontaan mee zodra het regent?

Just a simple thought....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Die hele rellen waren :')
Hele winkel vol jatters, gaat Barbie achter 1 gast aan. Ok, fine.
Staat ineens het hele politiekorps (Of was Junior daar nu niet bij..) naast hem in die steeg. Right... En de rellen in winkel dan? Iedereen even pauze tot ze weer terugzijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
Het groepje hoofdpersonen komt inderdaad steeds weer samen op de zelfde plekken waar net de "relevante" zaken uit het script zich afspelen. Het zijn de herders versus de schapen. Het viel mij ook op dat een van de figuranten, de wat oudere vrouw, steeds een zinnetje krijgt bij iedere situatie. Eerst ziet ze na tien jaar haar zoon bij visitor's day en is ze compleet labiel, enkele momenten later staat ze al "forever" in de rij voor de winkel. Ze doet vast een poging te promoveren van schaap naar herder. Ik stel voor dat ze toch in ieder geval steeds een lift krijgt van de hoofdpersonen zodat ze op de juiste plek op het juiste moment haar zin kan zeggen.

Het water kwam met bakken uit de hemel gelukkig. Als het een half uurtje flink doorregent heb je toch al snel 2 cm water in je emmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Onoffon schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 09:45:
En wat heeft het tekort met water te maken met de rellen waarbij ook veel voedsel / spullen werd gestolen? Waarom stoppen die mensen daar spontaan mee zodra het regent?
Omdat je geen flikker aan je maand-voorraad gejat voedsel hebt als je na 3 dagen ligt te rotten door een gebrek aan water? :?
haribold schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 12:40:
Het viel mij ook op dat een van de figuranten, de wat oudere vrouw, steeds een zinnetje krijgt bij iedere situatie. Eerst ziet ze na tien jaar haar zoon bij visitor's day en is ze compleet labiel, enkele momenten later staat ze al "forever" in de rij voor de winkel.
Lijkt me meer een kostenaspect. Die dame zal wel een wat duurder betaalde edelfigurant zijn i.t.t. het overige klootjesvolk wat 't voor een habbekrats doet.

[ Voor 39% gewijzigd door Osiris op 02-08-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

majic schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:22:
@ Joarie: Je zal het niet geloven, maar methaangas in water schijnt dus écht te kunnen. Heb op youtube zitten kijken en mensen steken gewoon hun kraanwater in de fik.
Daar is een documentaire over. Ben alleen kwijt in welk land dat was, zal wel iets in de buurt van Rusland zijn, maar is een tijd terug op de Nederlandse tv geweest. En dat water stak je inderdaad zo in de fik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Het effect

Random docu

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Was Under The Dome nu gecancelled ofzo? Of is dat fluteinde waar ik iedereen* over hoor het einde van een seizoen?

* Mensen om me heen that is, ik durf hier niks te lezen omdat ik de serie niet ken en gewoon op zoek ben naar iets cools om te gaan kijken. :)

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:38

wontcachme

You catch me? No you wont

Sando schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 20:16:
Was Under The Dome nu gecancelled ofzo? Of is dat fluteinde waar ik iedereen* over hoor het einde van een seizoen?

* Mensen om me heen that is, ik durf hier niks te lezen omdat ik de serie niet ken en gewoon op zoek ben naar iets cools om te gaan kijken. :)
Nope. Zeer goede kijkcijfers en krijgt een 2e seizoen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 20:20:
[...]

Nope. Zeer goede kijkcijfers en krijgt een 2e seizoen.
Terwijl er series om minder van de buis gehaald worden :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:14:
[...]

Terwijl er series om minder van de buis gehaald worden :F
Er is maar 1 criterium. Kijkcijfers.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Sando schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 20:16:
gewoon op zoek ben naar iets cools om te gaan kijken. :)
In dat geval moet je ver weg blijven van Under the Dome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

De meningen lijken verdeeld. :P

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
Het is meer camp dan cool, wat (hoop ik) een deel van de populariteit verklaart. Je vraagt je ook niet meer af wat de oorsprong van de dome zal zijn, maar hoe dom en lachwekkend het zal worden bedacht en uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Zoek naar het einde van het boek en je weet genoeg over of je de serie wel of niet moet volgen.
Ik weet dat de serie "anders" zou moeten verlopen, maar tot nu toe zijn de hints naar een soortgelijke verhaallijn niet al te mals...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-10 12:19

Eijkb

Zo.

Fan van Stephen King zijn boeken. Fan van een paar miniseries (The Stand, Kingdom Hospital e.a) naar aanleiding van zijn boeken of van zijn hand en Under the Dome zal ik ook wel blijven kijken maar,... waarom kauwen ze alles zo voor? Dat is naast het af en toe slecht acteerwerk mij een doorn in het oog.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Heeft iedereen afgehaakt ?

Nou ja, net gekeken. was mja. Het ei in de dome in de dome, maakt me wel weer nieuwgierig.
Voor de rest gewoon een beetje random anargie.

Ik hoop dat het geen flashback geneur word. er gebeurt iets, ze werken er een heel seizoen naartoe en dan cancellen. grr

ik lees nooit boeken, maar voor deze maak ik misschien wel een uitzondering. om dat het idee intresant is

[ Voor 14% gewijzigd door Fish op 06-08-2013 21:38 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Tot nu toe is deze serie best wel te doen. In ieder geval interessant genoeg om te blijven kijken. Maar als je op internet rond snuffelt zijn de meningen nogal verdeelt, dus afwachten of ze cancellen of niet.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
Er is al een tweede seizoen aangekondigd. Dus nog meer spannende belevenissen. Oh nee, de straat is geblokkeerd door rommel, er is slechts meer dan genoeg ruimte aan de zijkant om erlangs te rijden, wat te doen? Oh nee, iemand heeft een fractie van mijn brandstof gestolen, nu moeten we alternatief vervoer zoeken. Oh nee, ik zie een hallucinatie van mijn moeder bij klaarlichte dag, nu moeten we ons immense gehucht doorkruisen om vervolgens in het duister thuis te komen. Oh nee, ik wil zo graag naar mijn broertje, maar eerst nog even een lijk begraven en een compleet restaurant opruimen en schoonmaken. Oh nee, mijn hondje blaft, wat is er hondje, waarom geef je geen antwoord?

Nou ja, gelukkig weer wat vooruitgang met het dome-gebeuren... en de sterfigurant had gelukkig nog een cameo aan het einde van de aflevering. We zullen zien wat er broedt onder de kleine dome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Een tweede seizoen? Jammer, ik had gehoopt dat ze de vaart er in gingen gooien.

En een paasei, wouw.

[ Voor 13% gewijzigd door Marzman op 07-08-2013 01:49 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Pink stars falling in line! Op het ei dan wel te verstaan.

Tja, volledig eens met Haribold. Maar goed, daar moet je een beetje doorheen worstelen. Net zoals de acteerprestaties van de jonge acteurs die het ei vonden. Tenenkrommend hoe die zinnen af en toe geciteerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Nu blijkt dus van niet

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Water komt er in hele kleine hoeveelheden doorheen, toen die lui er met een brandslang op stonden te spuiten en die gozer zijn hand tegen die plek deed werd zijn hand een klein beetje vochtig.
Er een fles water overheen gieten zal niet veel zichtbaar effect geven dus.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

haribold schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:06:
Gelukkig ging het regenen zodat ze water konden opvangen dat schoon was en uit de lucht kwam vallen, in tegenstelling tot het water uit de gebroken pijp dat schoon was en uit de lucht kwam vallen. En als het gaat regenen en je hoort tegelijk de bliksem, dan ben je ook zeer verbaasd dat het kan regenen in de dome en zie je het onweer als een te negeren vanzelfsprekendheid.
Idd, ze hebben het over een eigen micro natuur dinges omgeving klimaat. Dat het water verdampt en condenseert op de dome. Maar daar horen geen donkere wolken en onweer bij idd

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05:18
Hallucinaties en een "vaag" ei. Lost, maar dan met matige acteurs. Toch betrap ik mij erop dat ik wel direct ga kijken. Vooral tijdens het eten, prima te volgen zonder volle aandacht erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChuckyDevil schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:36:
... Toch betrap ik mij erop dat ik wel direct ga kijken. Vooral tijdens het eten, prima te volgen zonder volle aandacht erbij.
Het is zo slecht dat het weer leuk is op één of andere manier. Alleen erger ik mij bont en blauw aan Angie McAlister
GRRRRR ARRRGH :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
ChuckyDevil schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:36:
Toch betrap ik mij erop dat ik wel direct ga kijken. Vooral tijdens het eten, prima te volgen zonder volle aandacht erbij.
Inderdaad. Plotholes, inconsistenties, slechte acteurs. Toch staat hij weer wekelijks in de lijst, terwijl andere series afvallen. Die kutdome werkt blijkbaar ook buiten de serie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:15:
[...]

...Die kutdome werkt blijkbaar ook buiten de serie. :P
*proest* dat was de koffie _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/31252535/Domes.png

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Iemand weet hoe het nr heet wat 2 keer gedraaid word in de laatste aflevering?

Edit: Gevonden :)

[ Voor 34% gewijzigd door Dacuuu op 07-08-2013 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik ook op een of andere manier geboeid blijf door de serie. Het heeft misschien net de juiste irritatiefactor, ofzo. Falling Skies heb ik een seizoen volgehouden, bij Revolution en Terra Nova ben ik snel afgehaakt. Under the Dome vind ik van hetzelfde soort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Daar moest ik ook als eerste aan denken bij die dome in de dome :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Stukfruit schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 13:14:
Zoek naar het einde van het boek en je weet genoeg over of je de serie wel of niet moet volgen.
Ik weet dat de serie "anders" zou moeten verlopen, maar tot nu toe zijn de hints naar een soortgelijke verhaallijn niet al te mals...
Het lijkt mij (de reacties over het boek gelezen te hebben), dat SK`s boek voornamelijk ging over hoe de situatie verandert als mensen hun bullshit levensverhaaltje ineens niet meer kunnen aanhouden omdat ipv iedereen naar buiten kijkt ineens naar binnen de omgeving gekeken wordt.
Maw mensen die hun urbane-anonimiteit ineens verliezen.

De Dome in het boek zou dan als ik het goed begrijp alleen een McGuffin zijn om die separatie te creeeren.

Aangezien dit in de serie allang niet meer hoofdzakelijk zo is. (er wordt nl waarschijnlijk al veel meer met de Dome zelf gedaan, door die kids die hem kunnen voelen bv) Lijkt het me dat het boek einde eigenlijk niet meer echt relevant is.

2e seizoen is toch wel erg jammer idd, als producer zou ik er nog maar een paar afleveringen aan doorgaan (heb het gevoel dat het met nog 3 afleveringen toch wel goed besloten zou kunnen worden), hou je tenminste iets over dat nog eens in de toekomst kijkbaar blijft.

Vind het tot nog toe wel een vermakelijke serie, en stoor me helemaal niet aan de fouten, mensen gedragen zich tenminste enigszins natuurlijk en niet zo scripted. (in tegenstelling tot bv Falling Skies waar iedereen overduidelijk het van een velletje papier leest, en het gevoel uit van "oh ja ik moet nu iets zeggen wat niemand in deze situatie ooit zou doen")

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ben min of meer afgehaakt na de bekendmaking van het 2e seizoen. Heb toen het boek gelezen omdat ik de opzet wel leuk vond en ga nu wel weer de serie kijken.

Vind wel dat een aantal veranderingen ten opzichte van het boek behoorlijk achterlijk zijn, en (typisch voor het TV landschap).

Maar goed, het boek was best te pruimen en ik ben benieuwd of de serie boven het niveau uitstijgt dat ze nu halen ( oh help, een resource dreigt te verdwijnen, wat gaan we doen). Voorlopig lijkt de serie zich meer te richten op incidenten dan het creeren van een beklemmende sfeer. We zien het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Toch maar weer de nieuwe aflevering gekeken vandaag. Niet omdat ik de serie zo goed vind, maar eigenlijk toch wel benieuwd ben naar dat ei enzo....(Misschien moet ik gewoon het boek gaan lezen.)

p.s.
Voor een onverwoestbare dome beweegt dat ding toch wel aardig veel als er snow globes tegenaan worden gegooid. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Zo slecht vind ik het nou ook allemaal niet, er zitten een paar goede acteurs in en echt last van de plotholes heb ik nou ook weer niet en met mij nog miljoenen mensen :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf ook geboeid, hoewel ik vind dat er wel iets meer tempo in mag zeggen over de info die we krijgen over die dome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Het is weer eens zover :+
Barbie gaat ergens overdag naar die boerderij om de put om hem op te blazen, is in het licht daar, en ja hoor, voordat er ook maar iets gebeurd is het weer donker/nacht...
Same voor Joe en Julia, het bos in terwijl het licht is, en in het donker terug.
Hoe snel is die dag/nacht cyclus daar wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Nakebod schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:45:
Barbie gaat ergens overdag naar die boerderij om de put om hem op te blazen, is in het licht daar, en ja hoor, voordat er ook maar iets gebeurd is het weer donker/nacht...
Same voor Joe en Julia, het bos in terwijl het licht is, en in het donker terug.
Nou die Joe heeft het wel goed bekeken dan hoor. Met die Julia wil ik ook wel even in het bos zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Nakebod schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:45:
Waarschijnlijk is de zonnecyclus ook binnen de dome net als het weer. :D

btw ik snap dat die MOAB wat schade heeft gemaakt, maar ik heb al minstens drie afleveringen geen mensen buiten de dome gezien.
(Waarschijnlijk zit de hele filmstudio nu ook in de dome.)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
Inderdaad, dat vertrekken bij daglicht en aankomen in het donker... zo gaat het al afleveringen lang. Het lijkt wel een complete staat die onder de koepel terecht is gekomen, met zulke enorme afstanden.

Ik heb deze aflevering nog eens opnieuw gekeken, want ik wilde toch weten hoe Julia ineens erachter kwam dat er nog een kleine dome met een ei erin was. Als je goed oplet, zie je dus dat Joe net een tekening weet te verbergen voor Julia en zich later bijna verspreekt tegen haar, maar Julia weet deze signalen toch op te pikken. Heel subtiel gedaan.

Stoor me wel een beetje aan Junior met zijn roekeloze gedrag. Met zijn slechte politiewerk laat hij situaties direct escaleren, waarbij hij dan direct een dodelijk schot afvuurt. Terecht dat sheriff Linda zich daaraan ergert, zij weet tenminste hoe je een situatie zorgvuldig direct laat escaleren en ziet een dodelijk schot afvuren pas als eerste optie.

Maar goed, met al die aandacht voor onze helden, hebben we wel mooi de grand re-opening van de kliniek gemist. De scene waarbij Joe bijna onder de politiewagen komt, zag ik echt niet aankomen. Ik ben normaal niet zo van de plot twists, maar deze scene geeft wel een significante draai aan het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
haribold schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:49:
Inderdaad, dat vertrekken bij daglicht en aankomen in het donker... zo gaat het al afleveringen lang. Het lijkt wel een complete staat die onder de koepel terecht is gekomen, met zulke enorme afstanden.

Ik heb deze aflevering nog eens opnieuw gekeken, want ik wilde toch weten hoe Julia ineens erachter kwam dat er nog een kleine dome met een ei erin was. Als je goed oplet, zie je dus dat Joe net een tekening weet te verbergen voor Julia en zich later bijna verspreekt tegen haar, maar Julia weet deze signalen toch op te pikken. Heel subtiel gedaan.
Vergeet ook niet het brood wat maar niet wil beschimmelen na zoveel dagen :+

De andere subtiele hint was trouwens dat ene overgebleven ei in de lege koelkast.
Was wel weer even bang dat het een "problem of the day" episode ging worden met het voedselprobleem wat dan opeens op magische wijze opgelost zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Die monarch hint was alleen wat minder subtiel gedaan..
Meer iets van grote neon pijlen richting de tat van de monarchvlinder.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:40
[...]

Daar was toch niks subtiel aan? :?
Die tekening ziet ze wel, maar weet nog helemaal niet wat het is.
Daarna verspreekt Joe zich effectief, niet bijna. Hij vernoemt gewoon 'the egg', waarna zij hem vraagt waarover hij het heeft en Joe haar over de mini-dome vertelt.
[...]
Terecht dat sheriff Linda zich daaraan ergert, zij weet tenminste hoe je een situatie zorgvuldig direct laat escaleren en ziet een dodelijk schot afvuren pas als eerste optie.
Dat is Juniors' tactiek, niet die van Linda :+
Maar goed, met al die aandacht voor onze helden, hebben we wel mooi de grand re-opening van de kliniek gemist. De scene waarbij Joe bijna onder de politiewagen komt, zag ik echt niet aankomen. Ik ben normaal niet zo van de plot twists, maar deze scene geeft wel een significante draai aan het verhaal.
Hier heb ik iets gemist denk ik?
Ziekenhuis is toch gesloten? Daarom dat die baby thuis moest bevallen?
En welke draai gaf die scene met Joe en de auto? Vond het al een rare scene...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Die tekening van die gozer was alles behalve subtiel. Als je iets geheim wil houden ga je niet in een ruimte waar andere mensen lopen lekker open op tafel zitten tekenen. Dat is vragen om problemen natuurlijk :')

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Spike_wolf schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 08:25:
Die tekening van die gozer was alles behalve subtiel. Als je iets geheim wil houden ga je niet in een ruimte waar andere mensen lopen lekker open op tafel zitten tekenen. Dat is vragen om problemen natuurlijk :')
Was zijn post niet gewoon heel cynisch :P

Last.fm | Code Talks

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste