☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
/▌
Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC
is everything cool?
Ze zijn nooit dood gegaan, dat droomde de rest in die cocon.FREAKJAM schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 01:28:
Snap alleen nog niet goed hoe Jim en Junior ineens weer springlevend zijn.
In de cocon is ook een jaar verstreken terwijl dit eigenlijk een paar dagen is.
Ik moet zeggen dat ik het verhaal minder slecht vind nu, omdat dat ei enzo ook ergens voor diende in plaats van dat het weer leek of er willekeurige dingen bijgehaald werden.
[ Voor 27% gewijzigd door Marzman op 27-06-2015 11:09 . Reden: typo ]
/▌
Sterker nog, het ei dat nu stuk is gemaakt op het einde van deze dubbel aflevering was het enige complete examplaar dus feitelijk hebben ze nu geen ei meer.Marzman schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 10:00:
Ik moet zeggen dat ik het verhaal minder slecht vind nu, omdat dat ei enzo ook ergens voor dienden in plaats van dat het weer leek of er willekeurige dingen bijgehaald werden.
Oh, en dus de vader van Barbie is nu toch wel echt RIP want die werd in de 'reëele" werkelijkheid vermoord door Melanie toch? .. *zucht*

[ Voor 13% gewijzigd door Ravefiend op 27-06-2015 11:09 ]
Ik heb gisteren even de nieuwe aflevering gedownload, maar zo te zien wordt het nu wel erg wazig. Ik twijfel nu serieus of ik zal gaan afhaken of toch maar door moet kijken....
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 27-06-2015 11:22 ]
/▌
[ Voor 34% gewijzigd door FREAKJAM op 27-06-2015 11:55 ]
is everything cool?
Goed opgevallen, al was dat in de droomwereld. Niks daarin is natuurlijk te vertrouwen.FREAKJAM schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 11:55:
Ik vertrouw die zogenaamde shrink ook niet met haar paars/roze ring. Beetje dezelfde kleur als het ei. Ze probeert een aantal personages (Joe, Junior, Barbie) een bepaalde richting in te duwen heb ik het idee.
/▌
Ah, logisch natuurlijk. Maar goed. We mogen nu dus stellen dat iedereen zich dus al 2 seizoenen (paar dagen in realiteit, wellicht veel langer als droom) bevond in een cocon en dat Melanie (of iemand anders die zich voordoet als Melanie op dit moment) iedereen beheerste/stuurde whatever. Breng mij (ons) bij de hamvraag. Hoe zijn ze uiteindelijk in de cocon terecht gekomen dan? Hopelijk wordt dat ook nog een keer duidelijk. Tweede vraag is ook of the dome realiteit is of een droom. Volgens mij beiden?noobgrinder schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 09:40:
[...]
Ze zijn nooit dood gegaan, dat droomde de rest in die cocon.
In de cocon is ook een jaar verstreken terwijl dit eigenlijk een paar dagen is.
is everything cool?
Junior snap ik dan niet helemaal, is die nou wel of niet het licht in gesprongen. Het lijkt er iig op dat de lichamen die barbie vond aan het begin ook slechts een illusie zijn zodat hij niet blijft zoeken naar hun.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het altijd al een "droom" was, maar dat zou ik helemaal niets vinden, San zijn de vorige seizoenen helemaal onzin geweest xD
[ Voor 24% gewijzigd door Afvalzak op 27-06-2015 18:28 ]
Ongeveer einde eerste aflevering begin tweede rond minuut 43 vond Melanie Junior in de tunnels en zou hem "fixxen" in het licht.Afvalzak schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 18:26:
Junior snap ik dan niet helemaal, is die nou wel of niet het licht in gesprongen.
Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.
Je zag toch ook haar gezicht in die hoofdcoconFREAKJAM schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 11:55:
Ik vertrouw die zogenaamde shrink ook niet met haar paars/roze ring. Beetje dezelfde kleur als het ei. Ze probeert een aantal personages (Joe, Junior, Barbie) een bepaalde richting in te duwen heb ik het idee.
Ah, dat was me niet opgevallen. Maar Eva (nieuwe vriendin Barbie) zat toch ook in een cocon? Dat betekent dat ze elkaar niet hebben leren kennen in Yemen. Eva heeft al die tijd dus ook onder the dome gezeten, alleen is ze voorheen nooit in beeld geweest.
is everything cool?
Ik dacht even dat Christine Price de moeder van Melanie is, maar dat gaat niet. Melanie's achternaam is Cross, niet Price. Tenzij Christine Price helemaal niet zo heet natuurlijk.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
De serie is inderdaad vaag, maar ik kan me geen pratende garnalen herinneren?Zeror schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:02:
Ik vraag me vooral af, na deze dubbelaflevering, wat het verband tussen Melanie en Christine Price, die shrimp, is? Blijkbaar is die shrimp heel belangrijk voor Melanie, want zij was het middelpunt van de cocons.
Dat zit wel Schnorr.
Uh... Bedoel shrink natuurlijk.Stukfruit schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:35:
[...]
De serie is inderdaad vaag, maar ik kan me geen pratende garnalen herinneren?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Raadsel: Mijn zoon heeft mijn achternaam, niet die van zijn moeder.Zeror schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:02:
Ik dacht even dat Christine Price de moeder van Melanie is, maar dat gaat niet. Melanie's achternaam is Cross, niet Price. Tenzij Christine Price helemaal niet zo heet natuurlijk.
[ Voor 11% gewijzigd door xoniq op 29-06-2015 00:31 ]
is everything cool?
is everything cool?
Dat gedoe met die cocons en weer een andere dimensie, die ergerlijke Christine die ineens out of the blue een main character geworden is. Nee, beroerd was het al maar nog wel vermakelijk maar nu is ook dat laatste snel aan het afbrokkelen. Kijk het nog een paar eps aan, maar dan kap ik er ook mee.
Wayward Pines is inderdaad ook een flinke afknapper na 3/4 afleveringen.
Waarom die shrink en die andere chick er opeens in zitten als extra karakters is weer een beetje vreemd inderdaad. Het lijken een soort archeologen te zijn, maar gewoon menselijk. Die cocons waren niet erg menselijk.
/▌
Eerste die 't ei hebben ontdekt in Chesters Mill.. Doordat die blonde troela 'em als eerste aan heeft geraakt, is zij "veralienated" zeg maar.. Ze wordt 'bestuurd' door waar dat ei ook vandaan moge komen.Marzman schreef op maandag 06 juli 2015 @ 21:32:
Waarom die shrink en die andere chick er opeens in zitten als extra karakters is weer een beetje vreemd inderdaad. Het lijken een soort archeologen te zijn, maar gewoon menselijk. Die cocons waren niet erg menselijk.
Die 2e archeologe weet daar niets van blijkbaar en wordt wat voorgelogen door Blonde Troela.
Hoe Melanie nou precies in 't verhaal weer past, I dunno.. Die heeft 't ei vroeger volgens mij ook aangeraakt, maar ging vervolgens dood.. Alleen heeft Blonde Troela haar somehow, nadat ze dus een "alien" is geworden, weer tot leven gewekt.
Eerste wat ik ook dacht. Maar wat heeft ze hier een irritante rol .. Past er totaal niet tussen.
edit: niet meer iig; in het begin volgt het het boek nog wel redelijk maar ondertussen is het een compleet andere richting op gegaan
[ Voor 78% gewijzigd door Bergie op 08-07-2015 14:33 ]
Yamaha MT-09
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik denk dat het voor de groep beter is dat je blijft kijken, zou vervelend zijn als je dat niet meer zou doen.Quad schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 20:31:
Aflevering 1+2 gezien, exit UtD. Dit is niets meer..
#teamkinship
Verwijderd
T0ny schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 22:26:
Ik denk dat het voor de groep beter is dat je blijft kijken, zou vervelend zijn als je dat niet meer zou doen.
#teamkinship

Wat ik me afvraag, hadden de schrijvers ooit gedacht tot een 3e seizoen te komen? Aan de plottwists te zien betwijfel ik het wel een beetje. "Wanneer heb je het verhaal voor volgend seizoen klaar?" "Huh, wat?"
Ik heb het boek dus zel niet gelezen maar ik begreep dat de dome volgens het boek te maken had met buitenlandse wezens en dat de mensen onder de dome elkaar afmaken. Dat is toch redelijk hetzelfde?Bergie schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:32:
Niet bepaald nee
edit: niet meer iig; in het begin volgt het het boek nog wel redelijk maar ondertussen is het een compleet andere richting op gegaan
[ Voor 45% gewijzigd door Marzman op 26-07-2015 17:39 ]
/▌
Ik ben ook gestopt, seizoen 1 en 2 waren wel te doen ( 2 was al minder ) maar nu is er geen touw aan vast te knopen en daarbij wordt het onzin gehalte ( en ik kan best wat hebben ) wel erg hoog.Megamind schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 00:19:
Nope voor mij is ie ook weg, wat een drama zeg, het slechte acteerwerk was in het eerste seizoen nog wel te pruimen, maar nu is het gewoon huilen.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
In seizoen 1 en 2 was 't meer soort van mysterieuze sci-fi en niet zo in your face / over the top. Op zich ontkomen ze daar ook niet aan, maar het verhaal had ook ineens een vage wending met die vage droom dimensie.
Ik kan me weinig series herinneren die op zijn werk gebaseerd waren en niet ergens vaag werden. Soms werkt dat goed, vaak niet...
Dat zit wel Schnorr.
/▌
Wát? Is dit serieus?The_Fes schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:13:
Ik keek gisteren toevallig naar SBS6, waar de aflevering op stond waar Joe binnen loopt in dat huis waar Norrie en die andere kerel een 'feestje' hadden terwijl ze op zoek waren naar eten. Daar had SBS6 dus gewoon K3 onder gezet ipv de normale muziek.. Stond wel even raar te kijken waar "Afrika tot in Amerka" ineens vandaan kwam..

Was wel grappig gedaan, net als de tekst k3 zoekt k3 in de maan.
Goeie reclame voor het nieuwe programma van k3 zoekt k3.
Is niet de eerste keer dit. Afgelopen week hadden ze ook een Fast & The Furious film uitgezonden waar je op een gegeven moment "K3 zoekt K3" als licenceplate ziet ipv de originele..The_Fes schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:13:
Ik keek gisteren toevallig naar SBS6, waar de aflevering op stond waar Joe binnen loopt in dat huis waar Norrie en die andere kerel een 'feestje' hadden terwijl ze op zoek waren naar eten. Daar had SBS6 dus gewoon K3 onder gezet ipv de normale muziek.. Stond wel even raar te kijken waar "Afrika tot in Amerka" ineens vandaan kwam..

[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 25-08-2015 10:47 ]
is everything cool?
WTF? Is dat een nieuwe vorm van reclame? Heb al een paar jaar geen tv-aansluiting meer.FREAKJAM schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:44:
[...]
Is niet de eerste keer dit. Afgelopen week hadden ze ook een Fast & The Furious film uitgezonden waar je op een gegeven moment "K3 zoekt K3" als licenceplate ziet ipv de originele..Tevens een scene dat Dominic in de auto zit en dat K3 uit zn speakers te horen is.
/▌
Maar hopelijk is dit het laatste seizoen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik vermoed echter dat mocht de Dome wel neerkomen dat we niets te zien krijgen van de 'aftermath'.
Mooi zo“Under the Dome” will wrap up with its current season, as the season-three ender will serve as the series finale, Variety has learned. The drama, based on Stephen King’s novel, has been cancelled and will not return for a fourth season.
Yamaha MT-09
/▌
[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 04-09-2015 10:46 ]
/▌
Dat zit wel Schnorr.
Het zou mooi zijn als ze gewoon dood gaan ofzo en dat de Aliens onder de dome de goodguys waren. Daar hinten ze een beetje naartoe (al zijn ze erg vijandig voor goodguys, maar er zijn nog andere aliens onderweg), al zegt dat niks in deze serie
[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 04-09-2015 19:21 ]
/▌
Was S1 niet met die galg voor Barbie?Marzman schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:20:
S2 was met dat licht, hoe eindigde S1 ook al weer?
Dat zit wel Schnorr.
/▌
Lijkt me vaag, aangezien de Dome zelf zichzelf aan het dichtslibben is en uiteindelijk iedereen toch stikt.Marzman schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:56:
We gaan het meemaken, misschien een war of de worlds achtig script dat andere aliens de aarde aanvallen en dat iedereen dood is behalve de mensen die beschermd worden door de dome. Het zal inderdaad wel iets vaags zijn.
Ben zelf erg benieuwd, maar denk dat verhaal van andere aliens wat Christine vertelde een onzin verhaal is om Joe positief aan het werk te krijgen.
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Hoop op een 2x zo lange aflevering als mooie afsluiting en niet een gehaast script.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
[ Voor 29% gewijzigd door Marzman op 08-09-2015 15:02 ]
/▌
Net als met die meteoren zwerm die achteraf niet echt bleek te zijn.Xtr3me4me schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:02:
Lijkt me vaag, aangezien de Dome zelf zichzelf aan het dichtslibben is en uiteindelijk iedereen toch stikt.
Ben zelf erg benieuwd, maar denk dat verhaal van andere aliens wat Christine vertelde een onzin verhaal is om Joe positief aan het werk te krijgen.
ja precies.Snowwie schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:27:
[...]
Net als met die meteoren zwerm die achteraf niet echt bleek te zijn.
Er is niks ergers wat ik haat dan een "open" einde...Bah!! waardeloos.
Volgende week gaan ze nog rustig verder na mijn weten, dan de laatste 2 afleveringenXtr3me4me schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:39:
Wat een bagger einde was dit zeg! Jeetje, voor mij part hadden ze dan net zo goed nog 1 extra serie eraan kunnen plakken.
Volgens iTV Shows is het echt afgelopen. Aflevering 13 was de laatste aflevering en komt er ook niks meer bij.G.Scholtens schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:42:
[...]
Volgende week gaan ze nog rustig verder na mijn weten, dan de laatste 2 afleveringen
Wat ik zo op wikipedia lees is dat gisteren aflevering 10 is geweest als laatste. Zouden dan nog 3 afleveringen moeten komen.Xtr3me4me schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:43:
[...]
Volgens iTV Shows is het echt afgelopen. Aflevering 13 was de laatste aflevering en komt er ook niks meer bij.
Ik heb vrijdag gewoon s03e13 zitten kijken
Je moet ook niet op de Nederlandse Wiki-pagina kijken. Ik vond het einde ook redelijk bedroevend. Ik had ook liever een andere actrice in de rol van Dawn gezien en niet dezelfde actrice die ook al Eva speelde.G.Scholtens schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:49:
[...]
Wat ik zo op wikipedia lees is dat gisteren aflevering 10 is geweest als laatste. Zouden dan nog 3 afleveringen moeten komen.
is everything cool?
Volgens http://www.tvgids.tv/tv/under-the-dome komen er maandag de 21e nog 3 afleveringenFREAKJAM schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:57:
[...]
Je moet ook niet op de Nederlandse Wiki-pagina kijken. Ik vond het einde ook redelijk bedroevend. Ik had ook liever een andere actrice in de rol van Dawn gezien en niet dezelfde actrice die ook al Eva speelde.
is everything cool?
Dat zijn afleveringen 11, 12 en 13. Die heb ik en menig andere allemaal al gezien, zoals eerder genoemd via andere kanalenG.Scholtens schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:19:
[...]
Volgens http://www.tvgids.tv/tv/under-the-dome komen er maandag de 21e nog 3 afleveringen
Dan zou ik dit topic niet al te veel volgenG.Scholtens schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:22:
Ik volg het alleen op sbs6, dus voor mij nog 3 te gaan volgende week.
Het is inderdaad niet echt afgerond maar ook niet een megacliffhanger gelukkig. Ik vind het wel goed zo, hoeft van mij geen seizoen meer achteraan.Xtr3me4me schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:39:
Wat een bagger einde was dit zeg! Jeetje, voor mij part hadden ze dan net zo goed nog 1 extra serie eraan kunnen plakken.
/▌
Nou seizoen niet, maar deel 14 ofzo om het goed sluitend te maken had wel gemogen van mij. Nu gaat het nergens heen.Marzman schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:52:
[...]
Het is inderdaad niet echt afgerond maar ook niet een megacliffhanger gelukkig. Ik vind het wel goed zo, hoeft van mij geen seizoen meer achteraan.
Nee, het is voorbij. Volgende week weer Dokter Tinus ...G.Scholtens schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:42:
[...]
Volgende week gaan ze nog rustig verder na mijn weten, dan de laatste 2 afleveringen