Het was weer hilarisch inderdaad

- Arme Ben die zag dat er een man stierf doordat de Dome met 1 meter per uur krimpt. Knappe prestatie!
- Lief van Junior dat hij bij Melanie blijft en bij vertrek zegt "I'll send someone to sit with you" om dat vervolgens niet te doen. Gelukkig kwam er iemand anders uiteindelijk het arme kind troosten.
- "How's Melanie?" Sam: "She's back to the way she was." Dood bedoel je?
-Julia die schreeuwt tegen de dome, neem mij! En vervolgens wegmankt met haar verbandbeen zodra de dome dat dreigt te doen.
- Weer een mooi kunstwerk van mevrouw Rennie; ik zag allemaal handen opgesloten in de zwarte dome terwijl het meisje bovenop vrolijk weg loopt.
- Supersnelle communicatie waarbij Joe en Norrie direct weten dat de 8 handen zich moeten verzamelen en supersnelle communicatie waarbij iedereen direct doorheeft dat de dome krimpt
-"you almost shot Melanie in the face." "Okay, in other words, I didn't."
Volgens mij was de hele discussie tussen Rebecca en Julia (wetenschap vs geloven) een aankondiging van de schrijvers dat we geen echte antwoorden zullen krijgen over de dome.
Ik vraag me ook af wat de schrijvers meekrijgen van de enthousiaste reacties overal. Kijken ze alleen naar de goede kijkcijfers of schamen ze zich inmiddels kapot?
[
Voor 11% gewijzigd door
schaduw op 17-09-2014 11:38
]