Enige boek opmerking die ik maak: z'n beetje alleen de dome, de meeste personages en hun persoonlijkheden komen grotendeels overeen.. Verhaal is behoooooorlijk anders in het boek (veel en veeeeel gruwelijker ook)Osiris schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:12:
Vraag me nu wel serieus af in hoeverre de serie overeenkomt met het boek. Immers, de characters maken soms zulke bizar slechte omwentelingen of keuzes dat je je af kunt vragen of dhr. King wel helemaal bij z'n goeie verstand was toen 'ie 't boek schreef, als 't enigszins overeenkomt met 't boek
Maargoed, boeken en series vergelijken is nogal een issue in andere topics, dus laten we dat maar niet gaan doen
Daarna ging het wel.
Die politie agente zal wel dood zijn, dat nieuwe meisje kan kennelijk beschikken over de gave om iemand te laten leven of niet, wat ze dus niet deed bij de agente.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik heb op stop gedrukt toen het huis instorte..DennusB schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 07:30:
Ik vond de eerste aflevering van het seizoen lang niet zo goed als het eerste seizoen... heb hem na een klein half uurtje ook uitgezet, werd een beetje moe van al die overdreven dingen. Zonde, want het was zo'n goede serie
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Ah daar was ik al bang voor: ze gaan nieuwe characters introduceren in het 2e seizoen die niet eens in het boek voorkomen. Voor mij is dit de doodsteek na de "case of the day"-afleveringen en zeer mellow interpretatie van boek. Jammer, want het boek biedt zoveel mooie verhaallijnen die zo overgezet konden worden...maar zou waarschijnlijk iets te bruut zijn geweest voor de gemiddelde Amerikaanse kijker (necrofilie anyone? :x )Evil Cowman schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 21:28:
[...]
Enige boek opmerking die ik maak: z'n beetje alleen de dome, de meeste personages en hun persoonlijkheden komen grotendeels overeen.. Verhaal is behoooooorlijk anders in het boek (veel en veeeeel gruwelijker ook)
Goed, hopelijk wordt de Strain beter overgezet. Als we de interviews mogen geloven dan willen ze max 3 seizoenen maken (bijna in lijn met de 3 boeken)
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Echt een spannende aflevering wel. Benieuwd hoe het verder gaat.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Vond je?Mars18 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 16:39:
Aflevering 2 maakt veel goed!
Echt een spannende aflevering wel. Benieuwd hoe het verder gaat.
Eerlijk gezegd vond ik 't maar tenenkrommend slecht..

Vraag me af of ik nog episode 3 wil gaan kijken..
Besides, Angie was nog leuk om naar te kijken en nu die eruit is
sorry voor de fans:)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Enkele missers
Verder is de dome nu magnetisch en alles vliegt er tegen aan. De handboeien enz. maar die enorme gesp van de riemen is blijkbaar van plastic? Echt óf alles vliegt er tegen aan óf niets.
Waarschijnlijk had Sheriff Linda het ook gezien en wilde ze gauw uit de serie.. Er komt een auto tegen haar aan (maar die raakt de dome schuin met zijn achterkant. Als ze twee stappen opzij doet dan leeft ze gewoon of maak jezelf plat en je kruipt onder de auto door?
Vanavond een poging wagen om E01 uit te kijken en E02 maar eens te bekijken en anders ga ik maar eens beginnen aan GoT. Schijnt dat die serie toch iets beter in elkaar zit.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
Verwijderd

Het ergste van die scène was dat ie alleen maar geschreven is om hun product placement segmentje te schieten, nm Microsoft Surface apparaten.haribold schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 17:07:
"Ow we hebben ineens internet, laten we rustig een beetje door onze mail en twitter scrollen in plaats van direct contact zoeken met iemand of opzoeken wat de wereld weet over de dome"
Natuurlijk is de Dome mysterieus en onvoorspelbaar dus dat hebben ze er gewoon even ingefietst zonder dat het te geforceerd leek (wat het natuurlijk wel was!).
Eigenlijk zat je dus gewoon een paar minuten naar en reclame te kijken.
Ik ga er helemaal mee kappen! De vrouw wil de laatste aflevering nog zien maar ik denk dat ik daar al niet meer bij aanschuif. Lekker verder met A Gifted Man en House M.D....en ja die serie is oud en heb ik al 4 keer gezien maar ik ben gewoon lekker opnieuw begonnen!
Hoe kan Under the Dome nu wel een 2e seizoen krijgen, maar A Gifted man niet? Wie beslist daar over? Gifted man is geen GOT, Breaking bad of House etc. Maar toch wel MIJLEN beter dan Under The Dome! Ik heb documentaires gezien over het gebruik en de ontdekking van flosdraad en zelfs dat was boeiender:S
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
FCG
Daar is het allemaal nét iets te braaf voor helaas. Spijtig dat die blonde eruit is ookjeka schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:07:
Wat een vreselijke slechte serie is het toch. Maar ik blijf kijken in de hoop dat die rooie nu eindelijk haar kleren uittrekt!
edit:

[ Voor 25% gewijzigd door Afvalzak op 17-07-2014 14:26 ]
Dat het meisje in 1988 al jong was...
Wat een pijnlijk slechte shit is dit zeg. Zelfs Transformers 4 was beter.
Dat zit wel Schnorr.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik moet zeggen dat de laatste aflevering toch weer heel even wat vaart in de zaak bracht, al is de chemische wapen lijn wel weer heel snel afgekapt. Ook die scene waarin Julia en Sam zich realiseren dat ze naar die boerderij moeten en heel slecht om die keukentafel heenrennen, leek wel een ouwe batman "to the batmobile!"..
Op zich wel aardig dat het ei er dus al 25 jaar ligt en die moeder dus kennelijk al wist wanneer de dome up zou gaan.
Same here.Stukfruit schreef op zondag 20 juli 2014 @ 14:29:
Ep 3 was doorslaggevend: deze serie staat nu op m'n ignore-lijst.
Wat een pijnlijk slechte shit is dit zeg. Zelfs Transformers 4 was beter.
*plop* in the prullebak ermee.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Ik zal vanavond even voor jullie kijken...
FCG
Een ding is wel duidelijk: dome weg, serie afgelopen.
Typische serie om niet bij na te denken.
FCG
Dan vraag ik mij af wat je wel superslecht vind.T0ny schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 21:43:
echt superslecht is het ook niet.
Dat zit wel Schnorr.
Ik kom hier nog op terug.Stukfruit schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 08:19:
[...]
Dan vraag ik mij af wat je wel superslecht vind.
Ik vind dit vooral leuk om te bekijken omdat het in ieder geval (vaak) onvoorspelbaar is:

Als ik zo de reacties lees, zien jullie dit ook vooral als een guilty pleasure. Dan kan ik de epsiode reviews van Tim Surette aanraden, ze staan in deze lijst: http://www.tv.com/shows/under-the-dome/news/ en hierin wordt alles nog even op een rijtje gezet
Apparently Joe expected the blood samples' hemoglobins to spell out "H-U-M-A-N" and "E-G-G-L-A-D-Y" underneath the microscope? Under the Dome has done a lot of stupid things, especially with Joe, but I don't think anyone will ever recover from this one.
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Vorig seizoen was het in ieder geval van één kant zo:Snowwie schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:37:
Wat ik aan deze aflevering vreemd vond is dat toen Melanie voor de dome stond, de omgeving aan de buitenkant van de dome er normaal uit zag. Was daar niet recentelijk een joekel van een atoombom gegooid? De buitenkant hoort helemaal verschroeid te zijn.
MrSleeves in "[Serie] Under the Dome"
De plaatjes: MrSleeves in "[Serie] Under the Dome"
Maargoed, tot nu toe alleen maar S02E01 gekeken.. Echt veel behoefte naar de rest is er ook niet.
[ Voor 15% gewijzigd door MrSleeves op 30-07-2014 13:47 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
[ Voor 88% gewijzigd door TheFes op 30-07-2014 15:42 ]
Pff zeg, wat een simpele fouten worden er toch gemaakt. Ik vraag me écht af of de mensen die deze serie maken hem zelf ook wel eens terug kijken.
Hoe flinterdun zijn sommige dingen wel niet in de verhaallijn.
Voor echt kansloze TV moet je eens een aflevering van Workaholics gaan kijken.
Uh, nogal ja.Snowwie schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 00:08:
Boven de grond is blijkbaar geen verhaal meer te verzinnen, dus gaan ze onder de grond.
spoiler:Sam gooide zichzelf wel heel erg snel in de diepte, ik had eigenlijk een matpartij tussen hem en Barbie verwacht, maar nee dus. Maar omdat we nog niet weten wat er in die diepte zit is het ook nog niet ondenkbaar dat Sam de val heeft overleeft.
Ik blijf het gewoon kijken, maar écht goed is het niet.
Vond ook de stof wel érg snel opgelost. Fannetje aan, paar druppels water en klaar! Wat lossen ze problemen toch snel op daar.
[ Voor 10% gewijzigd door Snow_King op 08-08-2014 14:29 ]
rm -rf "under the dome"
[ Voor 14% gewijzigd door Speedfightserv op 08-08-2014 16:56 ]
30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tJqyx9ZBKK0]
The plot thickenshhoekstra schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:01:
Beetje rare wending in de laatste aflevering. Ik zal niet teveel zeggen maar ergens had ik dit al verwacht
Ik snap ze alleen niet... Als het een manier is om er uit te komen... Waarom gaan ze er dan niet uit. Nee, ze zien het als een manier voor barbie om terug te komen.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Serieus?RocketKoen schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:37:
[...]
The plot thickens
Ik snap ze alleen niet... Als het een manier is om er uit te komen... Waarom gaan ze er dan niet uit. Nee, ze zien het als een manier voor barbie om terug te komen.
Heeft het boek ook zo'n lame script? Ik kan het me bijna niet voorstellen.
/▌
NeeMarzman schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:37:
[...]
Serieus?
Heeft het boek ook zo'n lame script? Ik kan het me bijna niet voorstellen.
Oh en dat er een Dome is natuurlijk
[ Voor 5% gewijzigd door Evil Cowman op 13-08-2014 10:52 ]
Je kunt under the dome eigenlijk maar op twee manieren bekijken vanaf het moment dat je begint te denken "ik snap het niet":RocketKoen schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:37:
1. Laat het los
2. Zet alle inconsequentheden op een rij en verbaas je over het niveau waarmee een scriptschrijver in de VS mag meewerken aan een topserie.
Afhankelijk van wat je het langst vol kan houden. Ik lees in de recensies van gisteren dat men blij is dat er voor een andere invalshoek wordt gekozen (buiten), maar voor mij was bv in Lost het moment dat ze van het eiland afkonden het begin van het einde qua niveau..
Om het van me af te schrijven even een paar irritaties
- Als je in een dome zit, altijd je huissleutels bij je houden voor het geval je onverwacht tussendoor ff naar huis gaat
- Een heli met remote cam kan nog heel ff uitzenden vanuit een stad die toch zeker kilometers verder ligt
- Vrouwen die bij hun volle verstand zijn én schildercursussen kunnen geven moeten kennelijk in een gesloten afdeling van een psychiatrische kliniek
- Barbie komt met veel geweld en verwondingen aan bij pa. Pa: je bent soft geworden, is er een vrouw in het spel?
- Sowieso, ligt de retourdeur nu bij pa in de tuin opeens?
- In een dome van die afmetingen met een paar honderd mensen is kennelijk de zuurstof in een paar uur op, en dat is weer op te lossen met een klein windmolentje binnen een paar minuten. Zou fijn zijn als ze die issues van de week of weglaten of iets realistischer maakten...
Heb ook nog maar ff nagezocht wie Aktaion ook alweer was, want zo'n aparte naam voor een energiebedrijf plus de graffiti op het bord zal wel een uiterst logisch verband hebben met de dome
En hoe blind zijn die bewoners van Chesters Mill nu om toch nog achter Big Jim aan te lopen. Het zijn net een zooitje makke schapen.
Verwijderd
Ik had stiekem even snel een stukje van s2 gekeken maar toen ik de zin las, the dome is here to protect us.. was een instant quit..Snowwie schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:32:
Het begint een beetje op het einde van Lost te lijken. Nu kunnen ze wel ineens buiten de dome komen. Net als in Lost, waar ze ook in eens van het eiland af konden.
En hoe blind zijn die bewoners van Chesters Mill nu om toch nog achter Big Jim aan te lopen. Het zijn net een zooitje makke schapen.

Moet zelf nog aan Season 2 beginnen binnenkort
Ik vond het hem zeer zeker waard! Heb hem in het Engels gelezen en bereid je wel voor dat het heeeeeel anders is dan de tv serie.. sowieso qua toon ook veel duisterderSalmon schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:09:
Heeft iemand trouwens al het boek gelezen en is dit het lezen waard? Ben wel benieuwd hiernaar!
Moet zelf nog aan Season 2 beginnen binnenkort
^CopyCatz schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:24:Zet alle inconsequentheden op een rij en verbaas je over het niveau waarmee een scriptschrijver in de VS mag meewerken aan een topserie.
dat
Ik denk dat ze daar zit omdat ze les geeft aan dat klasje, anders was die verzorger ook niet weggelopen nadat-ie de deur had aangewezen- Vrouwen die bij hun volle verstand zijn én schildercursussen kunnen geven moeten kennelijk in een gesloten afdeling van een psychiatrische kliniek
Wel grappig dat ze wel proberen een verklaring te geven voor waarom er geen mensen aan de buitenkant van de koepel staan; iets met een 10-mile no go-zone.
Kansloze meuk, dit.
La la la la la la la la la
ik kijk maar ik heb dus echt geen idee waarom ik...
10 mijl lijkt me aardig krap aangezien er wel een forse kernbom is afgegaan.zaiziks schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:52:
Wel grappig dat ze wel proberen een verklaring te geven voor waarom er geen mensen aan de buitenkant van de koepel staan; iets met een 10-mile no go-zone.
* Snowwie mompelt iets over radioactiviteit
Was geen kernbom.Snowwie schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 01:37:
[...]
10 mijl lijkt me aardig krap aangezien er wel een forse kernbom is afgegaan.
* SAWYER mompelt iets over radioactiviteit
http://nl.wikipedia.org/wiki/MOAB
Kan niet stoppen met ontploffen!
Ja, volgens het boek het volgende:Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:36:
Weet iemand trouwens wat nut is van die dome ? (ben gestopt bij aflevering 4)
Verwijderd
Joarie schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 15:17:
[...]
Ja, volgens het boek het volgende:
spoiler:Speelgoed van een jonge alien
Joarie schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 15:17:
[...]
Ja, volgens het boek het volgende:
spoiler:Speelgoed van een jonge alien
Evil Cowman schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 15:32:
[...]
spoiler:Dacht dat er gezegd was dat dat aangepast is in de serie?
Oh look!
What?
I just got a WIFI connection!!!
AND I'VE GOT AN E-MAIL!!!!!!
*both look shocked*
Serieus, als ik een maand mijn e-mail niet check heb ik wel meer e-mails
"An email", de indicator gaf toch 32 aan ofzo? Sowieso.. als je een signaal hebt (na tijden niet) ga je daar toch gebruik van maken ipv snel naar de ontvanger te gaan?Afvalzak schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:54:
Whahah, ik ging echt stuk bij:
Oh look!
What?
I just got a WIFI connection!!!
AND I'VE GOT AN E-MAIL!!!!!!
*both look shocked*
Serieus, als ik een maand mijn e-mail niet check heb ik wel meer e-mails

Of het signaal moet alleen lang genoeg geweest zijn die ene email door te laten komen, maar Joe wist niet "of het er nog was".
Maar ja.. dit blijft toch wel een beetje een verstand-op-nul serie.
Epic, heerlijk opgeschreven.CopyCatz schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:24:
[...]
Om het van me af te schrijven even een paar irritaties
Wat ik mooi blijf vinden is dat de zuurstof kan opraken terwijl er wel een 'atmosfeer' is en wind kan staan.
Ook het rode stof verhaal wat wordt opgelost met een windmolen en een brandweerslang waardoor echt acuut de lucht opklaart, de wind gaat liggen en het hele probleem van de baan is...
En ik was zo blij dat Joe dat zwarte gat inviel... oh wacht, shit daar issie weer

De dome laat heel lanzaam lucht door.QwaftZefoni schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:54:
[...]
Wat ik mooi blijf vinden is dat de zuurstof kan opraken terwijl er wel een 'atmosfeer' is en wind kan staan.
Dit staat in het boek, of het in de serie ook is vermeldt weet ik niet.
Ja, Hollywood-instant-TM.QwaftZefoni schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:54:
Ook het rode stof verhaal wat wordt opgelost met een windmolen en een brandweerslang waardoor echt acuut de lucht opklaart, de wind gaat liggen en het hele probleem van de baan is...
Elke genezing is onmiddelijk merkbaar, en elke actie heeft onmiddelijk effect
Daar maakt deze B-Serie zich echt niet alleen schuldig aan.Verder lijkt het in perpetueele emo-BS illogical drama mode te zijn gegaan. Mensen die van de ene op de andere dag totaal andere karakter eigenschappen hebben. Deze serie is echt een drama om naar te kijken, voor de echte volhouders
★ What does that mean? ★
Dat ze opeens wifi in die grot hadden vond ik ook vrij sterkSypher schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:21:
[...]
"An email", de indicator gaf toch 32 aan ofzo? Sowieso.. als je een signaal hebt (na tijden niet) ga je daar toch gebruik van maken ipv snel naar de ontvanger te gaan?![]()
Of het signaal moet alleen lang genoeg geweest zijn die ene email door te laten komen, maar Joe wist niet "of het er nog was".
Maar ja.. dit blijft toch wel een beetje een verstand-op-nul serie.
/▌
Wifi komt wellicht vanuit een zendmast dicht bij de speeltuin en gaat door de teleport heen. Geen idee. Heb geen andere verklaring ervoor. De camera bij de speeltuin kon die nerd ook bedienen.Marzman schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:23:
[...]
Dat ze opeens wifi in die grot hadden vond ik ook vrij sterk
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ja, ik denk dat dat de juiste zender is voor deze serie!AW_Bos schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:37:
Mensen, sinds gisteren zijn de eerste twee afleveringen van seizoen 2 op SBS6 uitgezonden.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Is nog niet bekend. Volgens mij hebben ze nu net met het ei als power source het seizoensthema geïntroduceerd, dus gaan ze er denk ik van uit dat er nog een seizoen komt. Of anders moet het aan het eind ff snel afgeraffeld worden wat me ook niks zou verbazen. Alles wordt zo cheesy en inconsequent, ben benieuwd wat de ratings zijn. Deze aflevering gelukkig weinig kids en iets meer diepgang, heb me voornamelijk zitten verbazen dat die Lyle van gevaarlijke reli psychopaat naar sullige sidekick is geevolueerd alleen omdat ie op zijn hoofd is gevallen door het gat.. Kennelijk is de pa van barbie naar voren geschoven als de nieuwe badguy en waren twee badguys (Big Jim tel ik al niet meer mee, die kijkt nog wel heel evil maar slaat geen deuk meer in een pakje boter) iets te ingewikkeld voor ze... Geeft wel aan dat er nog geen lange arc verzonnen is, voorspelt niet veel goeds.AW_Bos schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:39:
Is er eigenlijk al bekend of het einde van deel 2 nou het slot is, of gaan we nog een derde seizoen verwachten?
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Kijkcijfers vallen wel enorm terug.CopyCatz schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:52:
[...]
Is nog niet bekend. Volgens mij hebben ze nu net met het ei als power source het seizoensthema geïntroduceerd, dus gaan ze er denk ik van uit dat er nog een seizoen komt. Of anders moet het aan het eind ff snel afgeraffeld worden wat me ook niks zou verbazen. Alles wordt zo cheesy en inconsequent, ben benieuwd wat de ratings zijn.
Misschien wil hij wel, maar mag hij niet:
http://arts.nationalpost....oonves-wont-let-me-do-it/
Ik denk eerder dat het seizoensthema gaat zijn dat ze mensen uit de dome gaan halen. De weg moet nu nog even 'vrij' gemaakt worden. Ik verwacht dat er nog wel het een en ander gaat gebeuren met de doorgang. Wellicht dat de ingang/uitgang nog wel gaat veranderen ofzo.CopyCatz schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:52:
[...]
Is nog niet bekend. Volgens mij hebben ze nu net met het ei als power source het seizoensthema geïntroduceerd, dus gaan ze er denk ik van uit dat er nog een seizoen komt.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
/▌
[edit]Dacht dat dit het einde van het seizoen was, vond het al een hele slechte cliffhanger voor een seizoen, maar er komen er nog een paar
[ Voor 198% gewijzigd door Marzman op 02-09-2014 10:16 ]
/▌
Van het weekend las ik dat de maker het einde van seizoen 2 heeft aangepast met een (nieuwe) cliffhanger, waardoor er wel een 3e seizoen moet komen. De makers willen 3-5 seizoenen maken.AW_Bos schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:39:
Is er eigenlijk al bekend of het einde van deel 2 nou het slot is, of gaan we nog een derde seizoen verwachten?
Of dit ook gebeurt, ligt aan de zender, maar dat weten we nog niet.
(Bron: http://seriable.com/under...ncelled-renewed-season-3/)
Ik ben inmiddels weer bij, maar na 3-4 aflevering van S2 had ik het even gehad. Zo nep allemaal. Natuurlijk is de hele serie "nep", maar ik bedoel bijvoorbeeld dat ze "eventjes" een windmolen gingen maken, want daarvoor hadden ze toevallig alles liggen. En nog wat van die stomme dingen (grote magneet, maar niet alle metaal werd aangetrokken)...
Nu het weer wat mysterieuzer (al was het wel voorspelbaar) is geworden, kan ik er weer naar kijken. Al krijgt het verhaal nu wat mij betreft teveel Lost-trekjes. En dan de delen van Lost wat het kijken niet waard was. Hopen dat ze dit niet overdrijven... Maar met nog 4 afleveringen te gaan ben ik benieuwd...
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Kan niet stoppen met ontploffen!
Nou ik ook! Ze zijn weer op de goede weg hoorBob Popcorn schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:09:
Waar het eerst ronduit belachelijk werd vind ik het nu toch wel weer spannend worden
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
A ) Je verhuist.
B ) Je faket je eigen dood in een car crash compleet met lijk van iemand anders en laat je bloedeigen zoon en man in de waan dat je dood bent omdat ze vast geen zin hebben om mee te verhuizen.
Dan kiest ieder weldenkend mens toch B?
Hahaha geweldig:)CopyCatz schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:27:
Tsja, je hebt visioenen van een dome die je achtervolgen. Wat doe je?
A ) Je verhuist.
B ) Je faket je eigen dood in een car crash compleet met lijk van iemand anders en laat je bloedeigen zoon en man in de waan dat je dood bent omdat ze vast geen zin hebben om mee te verhuizen.
Dan kiest ieder weldenkend mens toch B?
Ik vind het zo'n ongelooflijke POEPserie geworden! Seizoen 1 gekeken en met veel pijn en moeite begonnen aan seizoen 2 maar na een vreselijke diaree sessie na het zien van de eerste paar afleveringen heb ik t maar weer snel gewist!