If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Baalde er gisteren van dat ik hem niet meer kon zien omdat ik gewoon te moe was.
[ Voor 10% gewijzigd door Frostbite op 18-09-2013 09:19 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Het is toch geen GTST?
SMS nu BARBIE LIVES of BARBIE DIES naar 0800-UNDER-THE-DOME ($1,50 p.o.b)
Verwijderd
Erm, nee. Die titel is al vergevenRocketKoen schreef op woensdag 18 september 2013 @ 17:31:
Worst cliffhanger ever...
Maar das anders, die serie had gewoon last v/d writers strike
Verwijderd
Nee, dat was gewoon een extra excuusTeckna schreef op woensdag 18 september 2013 @ 17:46:
[...]
Maar das anders, die serie had gewoon last v/d writers strike

Idd... maar ik word telkens verrast door de extreme ridiculiteit waarmee steeds weer de vorige aflevering wordt overtroffen. CBS heeft mij gevangen in een soort dome, waarbinnen ik niet de logische keuze kan maken om niet meer te kijken.Stukfruit schreef op woensdag 18 september 2013 @ 02:44:
Dat die Linda een naief schaap is daar geef ik je gelijk in, maar om dat volk met CBS-kijkers te vergelijken terwijl je er zelf ook naar kijkt...
Tsurany schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:51:
Wat een matige "cliffhanger". Je hebt geen flauw idee wat er gaat gebeuren omdat er geen enkele vorm van logica in de serie zit, dat is niet echt bewonderingswaardig. Het zou me niet eens verbazen als Jezus over het water aan komt lopen om Barbie te redden.
De zon schijnt in Chester's Mill:Stukfruit schreef op woensdag 18 september 2013 @ 02:44:
Moeten ze de serie alleen nog even hernoemen naar Aladdin en Linda en Julia een leuke bikini aantrekken.

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

En dan heb ik het over een slecht acteermoment. Big Jim kom binnen met Barbie in het politiebureau en geeft hem een stomp(je) op zijn borst. En Barbie klapt daarop dubbel (met Ouggh) alsof hij in zijn buik hard gestompt is.
(Doe het voor de gein even na, sla met je vuist hard op je borst .... -> hooguit een 'kuch' ) ... en toen moest ik nog verder kijken....
Tja voor de rest is alles al gezegd.

Bescherm het ei ! Ja wat doen we , we gooien dat ding in het water? Dat we het als het donker is helemaal niet meer terug kunnen vinden ???
Na alle eerste afleveringen waarin ze zeer weinig spullen hadden en ook nog eens allemaal ziek waren, zit nu ineens heel de kerk vol. Ik had echt het idee dat er nog maar 50 man in leven was? En allemaal hebben ze het goed.
Zo veel dingen die nu allemaal in 45 minuten zijn gepropt dat ik hoop dat ze seizoen 2 beter aanpakken en in ieder geval beter werk afleveren. Zeker de laatste aflevering lijkt op een examen waarbij iemand in tijdnood kwam en het nog maar gauw hebben afgeraffeld.
@Hierboven Het zal wel aan mij liggen maar ik vind ze niet zo heel erg knap. Als je zo kijkt naar haar ogen.

Deze zijn toch iets beter
[ Voor 11% gewijzigd door Frostbite op 20-09-2013 23:53 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Ze is wel wat dikker in de serie zeg

[ Voor 20% gewijzigd door Majin Buu op 19-09-2013 22:24 ]
Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Deathrace met Statham.
Ze is dus serieus dikker geworden....zonde
[ Voor 17% gewijzigd door Majin Buu op 19-09-2013 22:43 ]
Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC
Verwijderd

Ze is mooi. En yummy. Kom op zeg, haar dik noemen is Jolene Purdy

Dat zit wel Schnorr.

Max!
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
En anders zit ze nog bij de slankste 10% in de VSStukfruit schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 23:50:
Toch denk ik dat het politiepakje ook niet erg meehelpt
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Enkele zaken die echt missen in de serie tov het boek:
- De towncouncil die bestaat uit de apother (Dorpshoofd), Big Jim (2e man) en de aan pijnstillers verslaafde vrouw
- Tieners vs jong-volwassenen vs volwassen
- De politiestaat bestaande uit jong-volwassenen en hun machtsmisbruik
- The cook
- De dome die geluid en telefoonsignalen doorlaat
Jammer dat ze er verhaallijnen in moeten weven om de serie te rekken (de ex van barbie met haar moeder, insert "oh de xxxx is op" afleveringen, het ei, de Monarch, de lesbische ouders, product placement).
Het is niet allemaal slecht, met name de laatste 3 afleveringen zie je eindelijk weer dat het verhaal van de serie de goede interessante dingen oppakt, met hier en daar een hint naar het boek (blauwe/groene/rode lintjes om de bovenarmen gebonden, de fallout-shelter-plakkaat op de townhall). Nu nog maar afwachten wat ze gaan doen met het 2e seizoen.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ik kon haar zeggen dat in de latere afleveringen Norrie en andere diabetes klanten nergens meer last van hadden.. Ook zoiets waarvan ik later dacht van Oh ja dat hebben ze ook fout gedaan. Ik bedoel er is een tekort maar we gaan vrolijk verder en komen er niet meer op terug.
-edit-
Moet trouwens wel lachen om de (radio)reclame op 538 van Under the dome...
"Je bent afgesloten van de buitenwereld, je eten raakt op en je zuurstof ook" ...
Euh ... afgesloten ok, maar ze ontvangen nog gewoon signalen, eten op? ja in 1 aflevering even, zuurstof op ??? nou nee hoor, genoeg zuurstof en water kan gewoon door de dome heen (zie aflevering 1)
[ Voor 30% gewijzigd door Frostbite op 30-09-2013 17:03 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
De manier waarop SBS6 reclame maakt is vrij irritant.Safaci schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 10:33:
Ik vind het vrij geinig dat SBS6 reclame maakt voor Under the Dome als "beste Amerikaanse serie op dit moment".Heeft dat iets te maken met het volk dat naar SBS6 kijkt? SBS6 = CBS? Kunnen ze geen series van een groter kaliber aan?
Zo'n beetje alle interessante momenten en aspecten van de serie worden in 5 minuten tijd weggegeven.
Baggerzender
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Elke 5 minuten 10 minuten reclame, ze kunnen me de boom in.

[ Voor 12% gewijzigd door Snowwie op 06-10-2013 23:45 ]
Volgens mij heeft SBS meer geld gepompt in de reclames dan het heeft gekost om die hele serie te filmen...
Ik dacht ook gelijk aan Jericho, mooie serie was datCRXDelSol schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:17:
Ik heb zojuist gister de eerste aflevering gekeken.
Ik zag al ergens een trailer, en dacht, hé een vernieuwende serie.
En ik moet zeggen, tot nu toe bevalt dit mij zeer goed.
Vernieuwend concept, voelt een beetje als Jericho zoals ze in een stad opgesloten zitten waar het e.e.a. escaleert. (Is geen negatief commentaar, want Jericho vond ik ook goed)
Maar qua special effects vind ik het er prima uit zien, ik heb gister geen moment verveeld voor aflevering 1.
Ik ben sowieso wel fan van Stephen King boeken en films.
(It, The Shining, The Mist, The Shawshank Redemption, The Green Mile, Needful Things etc.)
Vind ik allemaal prima films.
Ik wacht met smart op afl. 2.
Van het weekend hebben wij de 1e 4 afleveringen gekeken, en vind het erg goed
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Lol whutZeror schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:58:
Ok. Dit is toch wel een hele vette serie om te kijken. Heb afgelopen 2 dagen heel seizoen 1 erdoorheen gejaagd. En kan nu al niet wachten op het volgende seizoen.
spoiler:En die cliffhanger in de season final is echt te erg. Het weinig verschrikkelijke cliffhangers gezien, maar deze is wel extreem goed.

Can't tell of trolling or serious
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Must be trolling. Must be.Afvalzak schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:08:
[...]
Lol whut![]()
Can't tell of trolling or serious
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Nee hoor. Ik ben bloedserieus. Ik heb echt genoten van seizoen 1.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zozo, we hebben er een gevonden! Je bent uniekZeror schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:25:
[...]
Nee hoor. Ik ben bloedserieus. Ik heb echt genoten van seizoen 1.
[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 11-10-2013 16:31 ]
Het reclamebureau van SBS vindt het ook een geweldige serieunfor schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:31:
[...]
Zozo, we hebben er een gevonden! Je bent uniek
Het was een vermakelijk seizoen zelden echt goed of spannend te noemen. En toch blijf ik wel kijken iedere week weet nog steeds niet waarom eigenlijk. Ik hoop (waarschijnlijk tegen beter weten in) dat ze het vervolg beter aan pakken.unfor schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:31:
[...]
Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.
Iets wekte steeds mijn interesse waardoor ik meer van die koepel wilde weten. Daarom bleef ik doorkijken. En dan de overige situaties die de zoektocht naar informatie over de koepel het dan weer moeilijker maakte, vond ik ook interessant. Had vaak wel de vraag van ""Hoe nu verder?" of "Wat gebeurd er als dit inderdaad gaan doen?". Dat vond ik vooral wel boeiend.unfor schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:31:
[...]
Wacht, cliffhanger? Ik bedenk me nu pas eigenlijk dat ik al een tijdje geen afleveringen meer gezien heb. Seizoen nu al afgelopen? Winterstop?Niku schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:38:
Het was ook wel prima te doen in bepaalde opzichten. Vond de serie vooral richting het einde afzakken naar een bedenkelijk niveau. Iets te hoog teenager gehalte bijvoorbeeld. En zeker de cliffhanger vond ik niet indrukwekkend. Maar toch ga ik seizoen 2 kijken, in de hoop dat ze voortborduren op de paar afleveringen die wel sterk waren (de eerste!).
Seizoen is 13 afleveringen lang, dus dat eerste.Megamind schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 00:50:
[...]
Wacht, cliffhanger? Ik bedenk me nu pas eigenlijk dat ik al een tijdje geen afleveringen meer gezien heb. Seizoen nu al afgelopen? Winterstop?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Sleepy Hollow lijkt deels op Charmed. Wat ik zelf wel een leuke serie vond.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Kun je beter Witches of East End kijkenSc0rPi0N schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:44:
Sleepy Hollow lijkt deels op Charmed. Wat ik zelf wel een leuke serie vond.

https://niels.nu
Hier ook alles gekeken en een mwah serie, maar cliffhanger ? Kan me er nu al niks meer van herinnerenHydra schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:30:
Tja, wil wel hoe het verder gaat, op zich wel een leuke serie. Maar ik vond die cliffhanger gewoon respectloos naar de kijker toe.
Opvallende zaken:
- inconsistentie tussen de eerste drie afleveringen en later (eerst nood van allerlei dingen, later niet meer)
- de hoeveelheid generatoren die er ineens lijken te zijn
- Chester's Mill lijkt een klein plaatsje, maar toch zijn er veel mensen (let vooral op die ep. met de black market
- over de black market: ineens is ie er en daarna pakken ze er niet op door (komt misschien nog)
- insuline en andere medicijnen... (op, maar nu ineens geen probleem meer)
- winkels werden geplunderd, maar niet het restaurant (waar dan ineens weer koffie is).\
- benzine idem: er rijden nog steeds twee politieauto's rond, terwijl de benzine al uit werd gehaald
- Waar is het leger nadat de MOAB is gegooid? En waar is pers en andere betrokkenen (familie die niet in het dorp was?
- waarom is alles om de dome heen weer groen na die enorme bom?
- waarom neemt iedereen alles klakkeloos aan van Big Jim, terwijl niemand hem vertrouwt (want: tweedehands autoverkoper): zeker nadat eerst een "fair trail" werd beloofd en daarna ineens toch een executie wordt voorbereid...
- waarom is nooit iemand in de buurt van Big Jim als hij weer eens iemand overhoop schiet...
- waarom heeft nog niemand diarree van vervuild drinkwater?
etc. etc.
De gebouwde galg (in een uurtje of anderhalf) zag er wel erg stevig uit: waar komen die balken ineens vandaan? En waarom zó'n luxe editie: een boom + touw + kar/kruk werkt volgens mij net zo effectief.
Desondanks: leuke serie, ik kijk uit naar het volgende seizoen. Maar goed, gelukkig hebben we eerst nog Game of Thrones en in de tussentijd zijn er vast ook wel weer leuke series...
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Had zelf niet verwacht dat Big Jim in staat was om meerdere moorden te plegen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Haha my thoughts exactly.. volgens mij heeft er iemand niet helemaal nuchter naar die laatste aflevering zitten kijken
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Kan niet stoppen met ontploffen!
Of SBS 6 heeft het weer eens geflikt om iets af te kappen, of het is een geweldig slecht einde van een open einde. Zomaar in een flits de aftiteling....

Ik heb wel eens betere open einde's gezien.....
[ Voor 24% gewijzigd door AW_Bos op 11-11-2013 23:49 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik ga maar alvast even in de tussentijd een lekker dessert voor morgen verzinnen

(gevonden @ Twitter)
[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 12-11-2013 00:49 ]
Okee, deze kan ik beantwoordenGoverman schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:19:
- Waar is het leger nadat de MOAB is gegooid? En waar is pers en andere betrokkenen (familie die niet in het dorp was?
- waarom is alles om de dome heen weer groen na die enorme bom?
Tweede punt: aan één kant van de dome is het nog best "scorched earth", viel me gister toevallig weer op. Andere kant is nog wel groen.
Leger houdt wellicht iedereen op gepaste afstand.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Professioneel Heftruck Syndroom
Ineens leeft iedereen zomaar opeens aan de andere kant van de dome?MrSleeves schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 08:43:
[...]
Okee, deze kan ik beantwoorden
Tweede punt: aan één kant van de dome is het nog best "scorched earth", viel me gister toevallig weer op. Andere kant is nog wel groen.
Leger houdt wellicht iedereen op gepaste afstand.
Alle camera acties ineens daar, niemand meer die bij die ene kant komt?
Raar ..
Er zijn gewoon veel vage zaken in die serie dat je wil zien of S2 nog iets bijzonders kan laten zien.
(Waarschijnlijk is alles weer mooi groen buiten de Dome, hebben ze weer benzine, eten en drinken, insuline zat denk ik zo
[ Voor 11% gewijzigd door Frostbite op 12-11-2013 13:55 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Is nu al het geval.Sc0rPi0N schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:55:
(Waarschijnlijk is alles weer mooi groen buiten de Dome, hebben ze weer benzine, eten en drinken, insuline zat denk ik zo)
Ze kunnen ineens weer massaal rond rijden, insuline probleem was 1 aflevering, ineens opgelost.
Ook het eten was in 1 aflevering schaars net als alles in die aflevering, volgende aflevering is er ineens weer eten maar is er wel weer een ander probleem.
Onder de hoofdpersonen zijn er gewoon geen diabetici..
Van gister:

Staat wel weinig wind buiten de dome..
@hieronder: dat is zo; het was een erg kort verhaallijntje.
[ Voor 47% gewijzigd door MrSleeves op 12-11-2013 14:20 ]
Nee maar toen die moeder van dat meisje een insuline probleem had, waren er ineens allemaal achtergrond acteurs bij betrokken met insuline ellende, volgende aflevering zie je die personen nooit meer waardoor het voor de serie ineens is opgelost.MrSleeves schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:16:
Geen idee of het insulineprobleem is opgelost. Althans, het heeft zicht opgelost door te overlijden.
Onder de hoofdpersonen zijn er gewoon geen diabetici..
Dacht wel af en toe; ok, dit is wel érg slecht. Toch blijf je kijken. Op naar S2!
Professioneel Heftruck Syndroom
Verwijderd
Nou,iets genuanceerder. Het begon hoopvol en boeiend en naarmate de serie vorderde werd het steeds slaapverwekkender met teveel voorspelbare situaties. En ja,het einde vond ik echt een ramp. Deed mij denken aan die ene tv serie waar de wereld in een paar seconden?minuten vergaat? en daarna iedereen de ramp ziet maar niets meer kan herinneren wat er nu in die tussentijd is gebeurd. Dat gevoel had ik dus met Under the Dome NL (serie 1) na de laatste scene die dus een open einde had met hoofdrolspelers die verschrikt kijken.Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 00:17:
Een geweldig slecht einde van een slechte serie
Nee,ik ga de volgende delen niet kijken want zo bijzonder vond ik de serie niet.
ik heb het vaker gelezen maar waarop is gebasseerd dat er water door de dome heen kan?Sc0rPi0N schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:55:
Moet trouwens wel lachen om de (radio)reclame op 538 van Under the dome...
"Je bent afgesloten van de buitenwereld, je eten raakt op en je zuurstof ook" ...
Euh ... afgesloten ok, maar ze ontvangen nog gewoon signalen, eten op? ja in 1 aflevering even, zuurstof op ??? nou nee hoor, genoeg zuurstof en water kan gewoon door de dome heen (zie aflevering 1)
Volgens mij zit er gewoon een mini ecosysteem inside de dome. zuurstof word door het water en de planten die in de dome zitten geproduceerd volgens mij.
In een van de afleveringen is te zien hoe militairen water tegen de dome aanspuiten, en de binnenkant van de dome daarbij nat aanvoelde.Gohan-san schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:23:
[...]
ik heb het vaker gelezen maar waarop is gebasseerd dat er water door de dome heen kan?
FlashForward bedoel jeVerwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:57:
[...]
Nou,iets genuanceerder. Het begon hoopvol en boeiend en naarmate de serie vorderde werd het steeds slaapverwekkender met teveel voorspelbare situaties. En ja,het einde vond ik echt een ramp. Deed mij denken aan die ene tv serie waar de wereld in een paar seconden?minuten vergaat? en daarna iedereen de ramp ziet maar niets meer kan herinneren wat er nu in die tussentijd is gebeurd. Dat gevoel had ik dus met Under the Dome NL (serie 1) na de laatste scene die dus een open einde had met hoofdrolspelers die verschrikt kijken.![]()
Nee,ik ga de volgende delen niet kijken want zo bijzonder vond ik de serie niet.
Voor de liefhebbers die een preview willen zien van het tweede seizoen:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9CZ7R-F0ZEY]
Ik den dat hij doelt op het punt (na 1:10) datMars18 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 07:45:
Ik zie de spoiler niet?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ow, zie het nog niet...Spike_wolf schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 08:13:
[...]
Ik den dat hij doelt op het punt (na 1:10) datspoiler:er twee dood gaan in de eerste aflevering.
Ow sorry haha, geluid stond uit hierStukfruit schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:03:
Gebruik je oren ipv ogen..
[ Voor 88% gewijzigd door Rabbitto op 23-05-2014 01:39 ]
Ik ben ook reuze benieuwd! Vanavond kijken hoop ik!X-DraGoN schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:21:
Deze nacht is de eerste aflevering van het tweede seizoen uitgezonden. Ik heb ze zelf nog niet gezien maar ben wel benieuwd wat ze er nu verder van gaan maken.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Jeej.
Humankind… be both.
U bedoeld toch niet dat de titel van de aflevering, Heads Will Roll, letterlijk genomen moet worden? Bij deze TV serie is tenslotte alles mogelijk .....mercapto schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 17:31:
Ben hem nu aan het kijken. Het script is weer hilarisch

Niks mis mee verder, de onbedoelde komedie is een leuke extra element nadat je je over de ergernis heen zet.
Couchpotato om series te downloaden? Bedoel je niet NZBDrone, Sickbeard of SickRage?Kecin schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:27:
Ah fijn dat dit topic me attendeert. Normaal doet Couchpotato dat maar mijn server is stuk.
Jeej.
Zal em hier ook maar weer eens in de lijst zetten. Heb het eerste seizoen nog niet eens afgekeken, maar mijn vriendin vond de serie leuk
Hij was niet spectacular hoor, Allen onverwacht, en tof om te zien
Verwacht geen Stan Lee niveau
Humankind… be both.
Verwijderd
Humankind… be both.
Maar meer dan tijdvulling is de serie niet. Ik hoopte dat het dit seizoen beter zou zijn, maar dat viel toch helaas weer tegen.
Humankind… be both.
Maargoed, boeken en series vergelijken is nogal een issue in andere topics, dus laten we dat maar niet gaan doen
Verwijderd
En zijn boeken en de verfilmingen ervan is weer een heel andere discussie, op een handvol meesterwerken na is het over het algemeen crap

Ik neem aan dat ze een random mannetje neer gezet hebben na zijn opname want het gezicht kwam niet meer in beeld, maar de jas en pet wel
Humankind… be both.
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]