• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Idd, speculeren is niet echt aan de orde

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Moet hem nog kijken... zal proberen dit vanavond voor de voetbal te doen...
Baalde er gisteren van dat ik hem niet meer kon zien omdat ik gewoon te moe was.

[ Voor 10% gewijzigd door Frostbite op 18-09-2013 09:19 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38
Worst cliffhanger ever...
Het is toch geen GTST?
SMS nu BARBIE LIVES of BARBIE DIES naar 0800-UNDER-THE-DOME ($1,50 p.o.b)

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Erm, nee. Die titel is al vergeven :P

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 17:33:
[...]

Erm, nee. Die titel is al vergeven :P
Maar das anders, die serie had gewoon last v/d writers strike :p Hier hebben de schrijvers totaal geen excuus, whatsoever.

Verwijderd

Teckna schreef op woensdag 18 september 2013 @ 17:46:
[...]

Maar das anders, die serie had gewoon last v/d writers strike :p
Nee, dat was gewoon een extra excuus :P De serie werd gewoon te duur dus hop, stoppen maar. |:(

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Stukfruit schreef op woensdag 18 september 2013 @ 02:44:
Dat die Linda een naief schaap is daar geef ik je gelijk in, maar om dat volk met CBS-kijkers te vergelijken terwijl je er zelf ook naar kijkt... :P
Idd... maar ik word telkens verrast door de extreme ridiculiteit waarmee steeds weer de vorige aflevering wordt overtroffen. CBS heeft mij gevangen in een soort dome, waarbinnen ik niet de logische keuze kan maken om niet meer te kijken. :9
Tsurany schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:51:
Wat een matige "cliffhanger". Je hebt geen flauw idee wat er gaat gebeuren omdat er geen enkele vorm van logica in de serie zit, dat is niet echt bewonderingswaardig. Het zou me niet eens verbazen als Jezus over het water aan komt lopen om Barbie te redden.
_/-\o_ dat zou goed zijn! Ik hoop nog steeds dat met deze kijkcijfers er toch wel wat budget vrijgemaakt kan worden om een vliegende dinosaurus uit het ei te laten komen. Een monarchsaurus, hoe vermakelijk zou dat zijn.

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:32
Ik ben ook afgehaakt, gisteren al na de 'verschijning'. Vandaag toch maar verder gekeken en de conclusie getrokken dat het echt nergens over gaat..

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Stukfruit schreef op woensdag 18 september 2013 @ 02:44:
Moeten ze de serie alleen nog even hernoemen naar Aladdin en Linda en Julia een leuke bikini aantrekken.
De zon schijnt in Chester's Mill: Afbeeldingslocatie: http://img002.lazygirls.info/people/natalie_martinez/natalie_martinez_natalie_stuff_04_14OCsbq.sized.jpg

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Heb net de laatste aflevering gezien en al na 2 minuten een :F moment.
En dan heb ik het over een slecht acteermoment. Big Jim kom binnen met Barbie in het politiebureau en geeft hem een stomp(je) op zijn borst. En Barbie klapt daarop dubbel (met Ouggh) alsof hij in zijn buik hard gestompt is.

(Doe het voor de gein even na, sla met je vuist hard op je borst .... -> hooguit een 'kuch' ) ... en toen moest ik nog verder kijken....

Tja voor de rest is alles al gezegd.
spoiler:
Barbie moet dood en hoe doen we dat .... juist we maken van perfecte houtbalken binnen een paar dagen tijd een galg. Echt really ?!? Houtbalken, iedereen is timmerman?! Big Jim schiet iedereen neer en Barbie moet dood via een galg ?! Genoeg kogels en benzine om iedereen af te maken maar Barbie moet dood via .... :{

Bescherm het ei ! Ja wat doen we , we gooien dat ding in het water? Dat we het als het donker is helemaal niet meer terug kunnen vinden ???

Na alle eerste afleveringen waarin ze zeer weinig spullen hadden en ook nog eens allemaal ziek waren, zit nu ineens heel de kerk vol. Ik had echt het idee dat er nog maar 50 man in leven was? En allemaal hebben ze het goed.

Zo veel dingen die nu allemaal in 45 minuten zijn gepropt dat ik hoop dat ze seizoen 2 beter aanpakken en in ieder geval beter werk afleveren. Zeker de laatste aflevering lijkt op een examen waarbij iemand in tijdnood kwam en het nog maar gauw hebben afgeraffeld.

@Hierboven Het zal wel aan mij liggen maar ik vind ze niet zo heel erg knap. Als je zo kijkt naar haar ogen.
Afbeeldingslocatie: http://api.ning.com/files/X6KdpRWfDr6o5tnzfv7V5xMFzQ5Vk4NzejEQSrFYBESyZS8KEqauRMDXxFzXW7HIEGumO5eK5C9N-sL7KOH*WDTudYuJvc90/normal_003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://norandom.com/wp-content/uploads/2012/12/britt-robertson-2.jpg

Deze zijn toch iets beter O+ :9

[ Voor 11% gewijzigd door Frostbite op 20-09-2013 23:53 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Arrest me, sherrif Linda :)

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2954lso.jpg

Ze is wel wat dikker in de serie zeg :X

[ Voor 20% gewijzigd door Majin Buu op 19-09-2013 22:24 ]

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Dat dacht ik ook. Volgens mij zijn dit nog oude foto's ;)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• Majin Buu
  • Niet online
Ah, ik dacht al, waar ken ik haar van...

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2jb5l01.jpg

Deathrace met Statham.

Ze is dus serieus dikker geworden....zonde :'(

[ Voor 17% gewijzigd door Majin Buu op 19-09-2013 22:43 ]

Verwijderd

Godallemachtig :X

Ze is mooi. En yummy. Kom op zeg, haar dik noemen is Jolene Purdy O+ :/ dun noemen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Niet online
kom op, ze is serieus zwaarder

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/10igvmd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Toch denk ik dat het politiepakje ook niet erg meehelpt :)

Dat zit wel Schnorr.

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 08:16

Ultimation

Het is als Appels en peren

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://fabzz.com/wp-content/uploads/celebrities/natalie-zea/esquire-me-in-my-place-photoshoot/natalie-zea-esquire-me-in-my-place-photoshoot-14-530x356.jpg

Max!

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

• RocketKoen
Stukfruit schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 23:50:
Toch denk ik dat het politiepakje ook niet erg meehelpt :)
En anders zit ze nog bij de slankste 10% in de VS ;)

TheS4ndm4n#1919

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik kan nou niet echt zeggen dat ze dik is of gezet. Ze is wel aangekomen zo te zien vergeleken met die andere foto maar daar lijkt ze ook graatmager.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:03
Hmm ja...toch maar het boek gelezen in de mijn vakantie omdat ik heel nieuwsgierig was. De conclusie meteen vanaf de eerste pagina's is dat deze serie toch wel heel erg veel zaken heel anders oppakt. Met name het duistere/donkere van het boek komt minder goed tot zijn recht in de serie.

Enkele zaken die echt missen in de serie tov het boek:
spoiler:
- De migraines van Junior en zijn moordlust/necrofilie
- De towncouncil die bestaat uit de apother (Dorpshoofd), Big Jim (2e man) en de aan pijnstillers verslaafde vrouw
- Tieners vs jong-volwassenen vs volwassen
- De politiestaat bestaande uit jong-volwassenen en hun machtsmisbruik
- The cook
- De dome die geluid en telefoonsignalen doorlaat

Jammer dat ze er verhaallijnen in moeten weven om de serie te rekken (de ex van barbie met haar moeder, insert "oh de xxxx is op" afleveringen, het ei, de Monarch, de lesbische ouders, product placement).

Het is niet allemaal slecht, met name de laatste 3 afleveringen zie je eindelijk weer dat het verhaal van de serie de goede interessante dingen oppakt, met hier en daar een hint naar het boek (blauwe/groene/rode lintjes om de bovenarmen gebonden, de fallout-shelter-plakkaat op de townhall). Nu nog maar afwachten wat ze gaan doen met het 2e seizoen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Had het er vorige keer nog over met mijn zus (die hem ook kijkt) en die vroeg ook al hoe het nu zat met het Insuline-tekort in een van die afleveringen.

Ik kon haar zeggen dat in de latere afleveringen Norrie en andere diabetes klanten nergens meer last van hadden.. Ook zoiets waarvan ik later dacht van Oh ja dat hebben ze ook fout gedaan. Ik bedoel er is een tekort maar we gaan vrolijk verder en komen er niet meer op terug.

-edit-

Moet trouwens wel lachen om de (radio)reclame op 538 van Under the dome...
"Je bent afgesloten van de buitenwereld, je eten raakt op en je zuurstof ook" ...
Euh ... afgesloten ok, maar ze ontvangen nog gewoon signalen, eten op? ja in 1 aflevering even, zuurstof op ??? nou nee hoor, genoeg zuurstof en water kan gewoon door de dome heen (zie aflevering 1)

[ Voor 30% gewijzigd door Frostbite op 30-09-2013 17:03 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:26
Ik vind het vrij geinig dat SBS6 reclame maakt voor Under the Dome als "beste Amerikaanse serie op dit moment". :P Heeft dat iets te maken met het volk dat naar SBS6 kijkt? SBS6 = CBS? Kunnen ze geen series van een groter kaliber aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Laatst online: 21:23

YellowCube

Wait...what?

Safaci schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 10:33:
Ik vind het vrij geinig dat SBS6 reclame maakt voor Under the Dome als "beste Amerikaanse serie op dit moment". :P Heeft dat iets te maken met het volk dat naar SBS6 kijkt? SBS6 = CBS? Kunnen ze geen series van een groter kaliber aan?
De manier waarop SBS6 reclame maakt is vrij irritant.
Zo'n beetje alle interessante momenten en aspecten van de serie worden in 5 minuten tijd weggegeven.
Baggerzender

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Welke malloot kijkt dan ook nog naar commerciële televisie zenders?

Elke 5 minuten 10 minuten reclame, ze kunnen me de boom in. :X

[ Voor 12% gewijzigd door Snowwie op 06-10-2013 23:45 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Hier zit er in elk bushokje ook een "Under the Dome" poster waarop het wordt aangeraden als de spannendste serie ooit...
Volgens mij heeft SBS meer geld gepompt in de reclames dan het heeft gekost om die hele serie te filmen...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
CRXDelSol schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:17:
Ik heb zojuist gister de eerste aflevering gekeken.
Ik zag al ergens een trailer, en dacht, hé een vernieuwende serie.
En ik moet zeggen, tot nu toe bevalt dit mij zeer goed.

Vernieuwend concept, voelt een beetje als Jericho zoals ze in een stad opgesloten zitten waar het e.e.a. escaleert. (Is geen negatief commentaar, want Jericho vond ik ook goed)

Maar qua special effects vind ik het er prima uit zien, ik heb gister geen moment verveeld voor aflevering 1.
Ik ben sowieso wel fan van Stephen King boeken en films.
(It, The Shining, The Mist, The Shawshank Redemption, The Green Mile, Needful Things etc.)

Vind ik allemaal prima films.
Ik wacht met smart op afl. 2.
Ik dacht ook gelijk aan Jericho, mooie serie was dat _/-\o_
Van het weekend hebben wij de 1e 4 afleveringen gekeken, en vind het erg goed _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Ok. Dit is toch wel een hele vette serie om te kijken. Heb afgelopen 2 dagen heel seizoen 1 erdoorheen gejaagd. En kan nu al niet wachten op het volgende seizoen.

spoiler:
En die cliffhanger in de season final is echt te erg. Het weinig verschrikkelijke cliffhangers gezien, maar deze is wel extreem goed.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Zeror schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:58:
Ok. Dit is toch wel een hele vette serie om te kijken. Heb afgelopen 2 dagen heel seizoen 1 erdoorheen gejaagd. En kan nu al niet wachten op het volgende seizoen.

spoiler:
En die cliffhanger in de season final is echt te erg. Het weinig verschrikkelijke cliffhangers gezien, maar deze is wel extreem goed.
Lol whut |:(

Can't tell of trolling or serious :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nou grafisch zat het er wel aardig uit, dat is toch positief?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Afvalzak schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:08:
[...]

Lol whut |:(

Can't tell of trolling or serious :P
Must be trolling. Must be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

One can only hope :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik ben nu bij aflevering 4 en heb snel door dit topic heen gescrolt ivm spoilers. Maar toffe serie, ondanks soms over de top. Maar sfeertje is wel leuk!

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Niku schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:12:
[...]

Nee hoor. Ik ben bloedserieus. Ik heb echt genoten van seizoen 1.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Zeror schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:25:
[...]

Nee hoor. Ik ben bloedserieus. Ik heb echt genoten van seizoen 1.
Zozo, we hebben er een gevonden! Je bent uniek :)

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 11-10-2013 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
unfor schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:31:
[...]

Het reclamebureau van SBS vindt het ook een geweldige serie ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanbee
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-05 21:29
[...]

Het was een vermakelijk seizoen zelden echt goed of spannend te noemen. En toch blijf ik wel kijken iedere week weet nog steeds niet waarom eigenlijk. Ik hoop (waarschijnlijk tegen beter weten in) dat ze het vervolg beter aan pakken.

Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

[...]

Iets wekte steeds mijn interesse waardoor ik meer van die koepel wilde weten. Daarom bleef ik doorkijken. En dan de overige situaties die de zoektocht naar informatie over de koepel het dan weer moeilijker maakte, vond ik ook interessant. Had vaak wel de vraag van ""Hoe nu verder?" of "Wat gebeurd er als dit inderdaad gaan doen?". Dat vond ik vooral wel boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Het was ook wel prima te doen in bepaalde opzichten. Vond de serie vooral richting het einde afzakken naar een bedenkelijk niveau. Iets te hoog teenager gehalte bijvoorbeeld. En zeker de cliffhanger vond ik niet indrukwekkend. Maar toch ga ik seizoen 2 kijken, in de hoop dat ze voortborduren op de paar afleveringen die wel sterk waren (de eerste!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Niku schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:38:
Het was ook wel prima te doen in bepaalde opzichten. Vond de serie vooral richting het einde afzakken naar een bedenkelijk niveau. Iets te hoog teenager gehalte bijvoorbeeld. En zeker de cliffhanger vond ik niet indrukwekkend. Maar toch ga ik seizoen 2 kijken, in de hoop dat ze voortborduren op de paar afleveringen die wel sterk waren (de eerste!).
Wacht, cliffhanger? Ik bedenk me nu pas eigenlijk dat ik al een tijdje geen afleveringen meer gezien heb. Seizoen nu al afgelopen? Winterstop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impozer
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-08 10:14

impozer

=3

heb het 1ste seizoen net uit... kan niet wachten tot seizoen 2 =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Megamind schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 00:50:
[...]

Wacht, cliffhanger? Ik bedenk me nu pas eigenlijk dat ik al een tijdje geen afleveringen meer gezien heb. Seizoen nu al afgelopen? Winterstop?
Seizoen is 13 afleveringen lang, dus dat eerste.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Door seizoen 1 heen. Soms behoorlijk voorspelbaar en soms voelt het ook traag aan. Maar ik ga seizoen 2 wel kijken :-). Er zijn wel slechtere series te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ach ik ben nu sinds ik klaar ben met Under the dome maar begonnen met Sleepy Hollow en Agents of S.H.I.E.L.D. wat ook best goede series zijn.

Sleepy Hollow lijkt deels op Charmed. Wat ik zelf wel een leuke serie vond.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:44:

Sleepy Hollow lijkt deels op Charmed. Wat ik zelf wel een leuke serie vond.
Kun je beter Witches of East End kijken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Blijft SBS nu 2 afleveringen per maandag/week uitzenden (schiet wel lekker op zo), of was dat alleen de eerste twee weken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 07:54
Heb binnen twee dagen heel seizoen 1 gekeken. Vond de serie sterk beginnen maar steeds minder worden eigenlijk. Werd ook steeds meer een teenager serie in mijn ogen. Ik weet niet of ik Seizoen 2 nog ga kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Tja, wil wel hoe het verder gaat, op zich wel een leuke serie. Maar ik vond die cliffhanger gewoon respectloos naar de kijker toe.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:04
Hydra schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:30:
Tja, wil wel hoe het verder gaat, op zich wel een leuke serie. Maar ik vond die cliffhanger gewoon respectloos naar de kijker toe.
Hier ook alles gekeken en een mwah serie, maar cliffhanger ? Kan me er nu al niks meer van herinneren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 18:59

Goverman

not loaded

Ik heb de afgelopen week alle episodes van seizoen 1 gekeken. De serie trekt echt wel aan, met interessante ontwikkelingen hier en daar...

Opvallende zaken:
- inconsistentie tussen de eerste drie afleveringen en later (eerst nood van allerlei dingen, later niet meer)
- de hoeveelheid generatoren die er ineens lijken te zijn
- Chester's Mill lijkt een klein plaatsje, maar toch zijn er veel mensen (let vooral op die ep. met de black market
- over de black market: ineens is ie er en daarna pakken ze er niet op door (komt misschien nog)
- insuline en andere medicijnen... (op, maar nu ineens geen probleem meer)
- winkels werden geplunderd, maar niet het restaurant (waar dan ineens weer koffie is).\
- benzine idem: er rijden nog steeds twee politieauto's rond, terwijl de benzine al uit werd gehaald

- Waar is het leger nadat de MOAB is gegooid? En waar is pers en andere betrokkenen (familie die niet in het dorp was?
- waarom is alles om de dome heen weer groen na die enorme bom?

- waarom neemt iedereen alles klakkeloos aan van Big Jim, terwijl niemand hem vertrouwt (want: tweedehands autoverkoper): zeker nadat eerst een "fair trail" werd beloofd en daarna ineens toch een executie wordt voorbereid...
- waarom is nooit iemand in de buurt van Big Jim als hij weer eens iemand overhoop schiet...
- waarom heeft nog niemand diarree van vervuild drinkwater?
etc. etc.

De gebouwde galg (in een uurtje of anderhalf) zag er wel erg stevig uit: waar komen die balken ineens vandaan? En waarom zó'n luxe editie: een boom + touw + kar/kruk werkt volgens mij net zo effectief.

Desondanks: leuke serie, ik kijk uit naar het volgende seizoen. Maar goed, gelukkig hebben we eerst nog Game of Thrones en in de tussentijd zijn er vast ook wel weer leuke series...

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mooi seizoen. Wij hebben genoten.
Had zelf niet verwacht dat Big Jim in staat was om meerdere moorden te plegen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 20:15

m0nk

16-09-2003 15.15

Niku schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:12:
[...]

Haha my thoughts exactly.. volgens mij heeft er iemand niet helemaal nuchter naar die laatste aflevering zitten kijken :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17

Bob Popcorn

Plop!

Die galg begrijp ik dan wel weer. Big Jim probeert de macht te krijgen, en macht krijg je (zeker in deze serie) blijkbaar door het volk angst in te boezemen. Een échte galg, een vrij imposant geheel ook, ziet er natuurlijk super scary uit in vergelijking met een houtje touwtje apparaat.

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

The end...

Of SBS 6 heeft het weer eens geflikt om iets af te kappen, of het is een geweldig slecht einde van een open einde. Zomaar in een flits de aftiteling.... :/
Ik heb wel eens betere open einde's gezien.....

[ Voor 24% gewijzigd door AW_Bos op 11-11-2013 23:49 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een geweldig slecht einde van een slechte serie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:13
Komt er geen nieuw seizoen dan? Anders slaat het nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Jawel, maar ergens volgend jaar ofzo pas.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Jep, in 2014 lees ik net.....

Ik ga maar alvast even in de tussentijd een lekker dessert voor morgen verzinnen :P

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2e1bqd4.jpg
(gevonden @ Twitter)
:D

[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 12-11-2013 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Goverman schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:19:
- Waar is het leger nadat de MOAB is gegooid? En waar is pers en andere betrokkenen (familie die niet in het dorp was?
- waarom is alles om de dome heen weer groen na die enorme bom?
Okee, deze kan ik beantwoorden :)
Tweede punt: aan één kant van de dome is het nog best "scorched earth", viel me gister toevallig weer op. Andere kant is nog wel groen.

Leger houdt wellicht iedereen op gepaste afstand.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Gisteren 1e 3 delen gezien, ben aardig verrast! Leuke serie, soms wat rappe karaktereigenschapchanges (defuq is dat voor woord?), maar kijk uit naar 4-5-6! die ga ik vanavond even kijken! :P

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Laatst online: 18:37
MrSleeves schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 08:43:
[...]

Okee, deze kan ik beantwoorden :)
Tweede punt: aan één kant van de dome is het nog best "scorched earth", viel me gister toevallig weer op. Andere kant is nog wel groen.

Leger houdt wellicht iedereen op gepaste afstand.
Ineens leeft iedereen zomaar opeens aan de andere kant van de dome?
Alle camera acties ineens daar, niemand meer die bij die ene kant komt?
Raar ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Komisch dat we vrijwel dezelfde vragen stelden toen ze serien nog in Amerika liep :+

Er zijn gewoon veel vage zaken in die serie dat je wil zien of S2 nog iets bijzonders kan laten zien.
(Waarschijnlijk is alles weer mooi groen buiten de Dome, hebben ze weer benzine, eten en drinken, insuline zat denk ik zo ;) )

[ Voor 11% gewijzigd door Frostbite op 12-11-2013 13:55 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:55:
(Waarschijnlijk is alles weer mooi groen buiten de Dome, hebben ze weer benzine, eten en drinken, insuline zat denk ik zo ;) )
Is nu al het geval.
Ze kunnen ineens weer massaal rond rijden, insuline probleem was 1 aflevering, ineens opgelost.
Ook het eten was in 1 aflevering schaars net als alles in die aflevering, volgende aflevering is er ineens weer eten maar is er wel weer een ander probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Geen idee of het insulineprobleem is opgelost. Althans, het heeft zicht opgelost door te overlijden.
Onder de hoofdpersonen zijn er gewoon geen diabetici.. :)

Van gister:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.avsforum.com/4/4c/4c6cc30d_TheDome.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://www.cartoonistsonline.com/images/jpgs/domage.JPG

Staat wel weinig wind buiten de dome.. :D

@hieronder: dat is zo; het was een erg kort verhaallijntje.

[ Voor 47% gewijzigd door MrSleeves op 12-11-2013 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
MrSleeves schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:16:
Geen idee of het insulineprobleem is opgelost. Althans, het heeft zicht opgelost door te overlijden.
Onder de hoofdpersonen zijn er gewoon geen diabetici.. :)
Nee maar toen die moeder van dat meisje een insuline probleem had, waren er ineens allemaal achtergrond acteurs bij betrokken met insuline ellende, volgende aflevering zie je die personen nooit meer waardoor het voor de serie ineens is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Op naar seizoen 2 :)

Dacht wel af en toe; ok, dit is wel érg slecht. Toch blijf je kijken. Op naar S2! :)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 00:17:
Een geweldig slecht einde van een slechte serie :P
Nou,iets genuanceerder. Het begon hoopvol en boeiend en naarmate de serie vorderde werd het steeds slaapverwekkender met teveel voorspelbare situaties. En ja,het einde vond ik echt een ramp. Deed mij denken aan die ene tv serie waar de wereld in een paar seconden?minuten vergaat? en daarna iedereen de ramp ziet maar niets meer kan herinneren wat er nu in die tussentijd is gebeurd. Dat gevoel had ik dus met Under the Dome NL (serie 1) na de laatste scene die dus een open einde had met hoofdrolspelers die verschrikt kijken. :(

Nee,ik ga de volgende delen niet kijken want zo bijzonder vond ik de serie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Sc0rPi0N schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:55:

Moet trouwens wel lachen om de (radio)reclame op 538 van Under the dome...
"Je bent afgesloten van de buitenwereld, je eten raakt op en je zuurstof ook" ...
Euh ... afgesloten ok, maar ze ontvangen nog gewoon signalen, eten op? ja in 1 aflevering even, zuurstof op ??? nou nee hoor, genoeg zuurstof en water kan gewoon door de dome heen (zie aflevering 1)
ik heb het vaker gelezen maar waarop is gebasseerd dat er water door de dome heen kan?
Volgens mij zit er gewoon een mini ecosysteem inside de dome. zuurstof word door het water en de planten die in de dome zitten geproduceerd volgens mij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Die Dome is niet waterdicht v.z.i.w. Het werkt als een soort membraan ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Gohan-san schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:23:
[...]
ik heb het vaker gelezen maar waarop is gebasseerd dat er water door de dome heen kan?
In een van de afleveringen is te zien hoe militairen water tegen de dome aanspuiten, en de binnenkant van de dome daarbij nat aanvoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 16:01
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:57:
[...]

Nou,iets genuanceerder. Het begon hoopvol en boeiend en naarmate de serie vorderde werd het steeds slaapverwekkender met teveel voorspelbare situaties. En ja,het einde vond ik echt een ramp. Deed mij denken aan die ene tv serie waar de wereld in een paar seconden?minuten vergaat? en daarna iedereen de ramp ziet maar niets meer kan herinneren wat er nu in die tussentijd is gebeurd. Dat gevoel had ik dus met Under the Dome NL (serie 1) na de laatste scene die dus een open einde had met hoofdrolspelers die verschrikt kijken. :(

Nee,ik ga de volgende delen niet kijken want zo bijzonder vond ik de serie niet.
FlashForward bedoel je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Als ik http://stephenking.com/promo/utd_on_tv/ mag geloven gaan we op 30 juni weer knallen in Amerika met het tweede seizoen. Naar verwachting denk ik dat in het najaar het vervolg op SBS 6 zal komen.

Voor de liefhebbers die een preview willen zien van het tweede seizoen:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9CZ7R-F0ZEY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
waarschuwing: behoorlijke dikke spoiler over 1e aflevering op 1:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik zie de spoiler niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik den dat hij doelt op het punt (na 1:10) dat
spoiler:
er twee dood gaan in de eerste aflevering.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Spike_wolf schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 08:13:
[...]

Ik den dat hij doelt op het punt (na 1:10) dat
spoiler:
er twee dood gaan in de eerste aflevering.
Ow, zie het nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Gebruik je oren ipv ogen..

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ow sorry haha, geluid stond uit hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 20:42
Ben benieuwd wat er van seizoen 2 gaat komen!

[ Voor 88% gewijzigd door Rabbitto op 23-05-2014 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-DraGoN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 11:48
Deze nacht is de eerste aflevering van het tweede seizoen uitgezonden. Ik heb ze zelf nog niet gezien maar ben wel benieuwd wat ze er nu verder van gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
X-DraGoN schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:21:
Deze nacht is de eerste aflevering van het tweede seizoen uitgezonden. Ik heb ze zelf nog niet gezien maar ben wel benieuwd wat ze er nu verder van gaan maken.
Ik ben ook reuze benieuwd! Vanavond kijken hoop ik!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
Vanavond zeker kijken ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ah fijn dat dit topic me attendeert. Normaal doet Couchpotato dat maar mijn server is stuk.
Jeej.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Die cameo van Stephen King :D

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ben hem nu aan het kijken. Het script is weer hilarisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:50

Ravefiend

Carpe diem!

mercapto schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 17:31:
Ben hem nu aan het kijken. Het script is weer hilarisch ;)
U bedoeld toch niet dat de titel van de aflevering, Heads Will Roll, letterlijk genomen moet worden? Bij deze TV serie is tenslotte alles mogelijk ..... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ik ga niks spoilen maar het is weer één grote gatenkaas deze aflevering...ik heb me suf gelachen.
Niks mis mee verder, de onbedoelde komedie is een leuke extra element nadat je je over de ergernis heen zet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou moe, moet ik toch nog gaan kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 23:21
Kecin schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:27:
Ah fijn dat dit topic me attendeert. Normaal doet Couchpotato dat maar mijn server is stuk.
Jeej.
Couchpotato om series te downloaden? Bedoel je niet NZBDrone, Sickbeard of SickRage?

Zal em hier ook maar weer eens in de lijst zetten. Heb het eerste seizoen nog niet eens afgekeken, maar mijn vriendin vond de serie leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:05:
[...]

Nou moe, moet ik toch nog gaan kijken :P
Hij was niet spectacular hoor, Allen onverwacht, en tof om te zien :)
Verwacht geen Stan Lee niveau :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De gemiddelde soapster acteert beter dan Stephen, ik zie het niet meer dan een leuk geintje voor de fans van hem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dat is het ook "Hey dat is Stephen! :D" en weer door met het verhaal.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
"""Verhaal""" zul je bedoelen.. :+

't Was weer eens bedroevend slecht :D

En toch doorkijken hè :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:58
Ach het is een leuke (vermakelijke) serie, niet te kritisch op zijn :P De volgende aflevering zal het wel gehaktballen regen oid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik had de aanhalingstekens wel getypt maar heb ze weer weg gehaald omdat ik niet te negatief over wilde komen :P

Maar meer dan tijdvulling is de serie niet. Ik hoopte dat het dit seizoen beter zou zijn, maar dat viel toch helaas weer tegen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Vraag me nu wel serieus af in hoeverre de serie overeenkomt met het boek. Immers, de characters maken soms zulke bizar slechte omwentelingen of keuzes dat je je af kunt vragen of dhr. King wel helemaal bij z'n goeie verstand was toen 'ie 't boek schreef, als 't enigszins overeenkomt met 't boek :P

Maargoed, boeken en series vergelijken is nogal een issue in andere topics, dus laten we dat maar niet gaan doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King is nooit helemaal jofel geweest, your argument is invalid :+

En zijn boeken en de verfilmingen ervan is weer een heel andere discussie, op een handvol meesterwerken na is het over het algemeen crap :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoo hoo

spoiler:
Found him :P
Zijn stem herkende ik eerst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Was ik de enige die bleef kijken of hij daar bleef zitten of dat ze hem vervangen hadden met een random persoon met een zwarte jas en petje? :P
Ik neem aan dat ze een random mannetje neer gezet hebben na zijn opname want het gezicht kwam niet meer in beeld, maar de jas en pet wel :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was klaar met dat shot en die paar woorden die hij sprak, ik drukte op de stop knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 08:16

Ultimation

Het is als Appels en peren

Topicstarter
Startpost & Afleveringen index geupdate.

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste