Ik heb sinds 8.1 een hoop ellende met audio. Zelfs na het installeren van de vernieuwde 8.1 drivers van IDT. Als ik mijn audio device active gebruik en vervolgens een MIC aansluit crasht de audio driver compleet. Rebooten werkt niet meer, enkel het deïnstalleren van de driver en herinstalleren.Sypher schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:31:
[...]
Ik weet niet of het ook zo bij jou is, maar bij mij kan ik in de Creative Audio Console het type op Multimedia en weer terug op Game zetten, en dan werkt ie weer. Tabje verder de speakers weer op 7.1 en Stereo-surround weer op 50% zetten en het werkt weer.
Dit geintje had ik ook al met Windows 7, Windows 8 en 8.1 maar had het alle keren wel weten te fixen. Weet alleen niet meer hoe
Daarnaast heb ik ook het idee dat het inloggen wat langer duurt als voorheen.
Verder wel verbeteringen. De search is eindelijk weer nuttig en de startknop werkt best fijn.
Ook boot to desktop vind ik een echte verbetering. Als is de implementatie daarvan op z'n zachts gezegt een enorm lelijke workaround (windows opent verkenner na het booten, hierdoor sluit metro direct

Nu nog een transparante metro achtergrond en dan ben ik helemaal tevreden!