[Windows 8.1] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 24 Laatste
Acties:
  • 136.866 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Vorige week ook de upgrade gemaakt van 8 naar 8.1, waardeloos vooralsnog.

Na de update bleef ik hangen op "Setting up personalized settings for Web Platform Customization". Via wat omzeilen via taakbeheer heb ik nu eindelijk wel de taskbar + metro ui terug. Het probleem is echter dat op de een of andere manier Internet Explorer niet werkt.

Als ik IE opstart verschijnt deze wel in taakbeheer, maar dat is ook alles. Nu hoeft wat mij betreft IE niet te werken, maar het probleem is dat het klikken op bijvoorbeeld een link in een email in Outlook (2007) stervens lang duurt. Dus ergens zit er goed iets dwars met IE, maar ik heb geen flauw idee waar.

Dus vooralsnog een waardeloze upgrade!

Overigens heb ik uiteraard geprobeerd om via sfc /scannow, dism etc. om IE te herstellen maar dat heeft geen nut. Ook het verwijderen en herinstalleren via het configuratiescherm helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:25

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Daarom liever een clean install dan een upgrade.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:38:
Deze video is niet om te trollen maar ik wou is tonen hoe snel Windows 7 gewoon kan zijn.
Als je Windows 8 installatie merkelijk sneller is dan Windows 7 dan was er misschien gewoon iets geinstalleerd dat nu niet meer geinstalleerd is, bijgevolg vertraging.

En dit is een Win 7 installatie die al meer dan een jaar oud is. :Y
Zie de Description voor specs en OS install date.

[video]
Ik wil niet veel zeggen maar mijn Surface Pro met 8.1 cold boot in 10 seconden, van knop indrukken tot start screen. Maar ik ben blij dat je gelukkig bent met je 30+ sec boot :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Asgaro schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:38:
Deze video is niet om te trollen maar ik wou is tonen hoe snel Windows 7 gewoon kan zijn.
Als je Windows 8 installatie merkelijk sneller is dan Windows 7 dan was er misschien gewoon iets geinstalleerd dat nu niet meer geinstalleerd is, bijgevolg vertraging.

En dit is een Win 7 installatie die al meer dan een jaar oud is. :Y
Zie de Description voor specs en OS install date.

[video]

Windows 7 SP1 64 bits master race *O*

Niets bijzonders dat doet elke w7 met een normale ssd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@Asgaro, niks bijzonders. Redelijk offtopic, kan je misschien de plaatjes aanpassen, springt nu elke keer in het oog.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:43
Nu weer bezig voor iemand met een originele Windows 8 Pro X64 licentie. Gestart met een lege HDD, en een Nederlandse Windows 8.1 Pro X64 ISO (Build 9600) erin en installeren, bij het productcode scherm accepteert de installatie de originele productcode niet. :( Nu maar met een 'fake' productcode doorgegaan en dan hang ik zo wel de gekochte licentie productcode erin. Een clean install is zo niet te doen voor mensen, met weinig kennis van dit OS.

[ Voor 33% gewijzigd door Jumpman op 23-10-2013 22:06 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou juist zeggen dat een clean install makkelijker dan ooit is:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cbM2Wub.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:43
Ramon schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:18:
Ik zou juist zeggen dat een clean install makkelijker dan ooit is:
[afbeelding]
Als er niets op de HDD staat gaat dit lastig. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:55
Ramon schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:59:
[...]

Ik wil niet veel zeggen maar mijn Surface Pro met 8.1 cold boot in 10 seconden, van knop indrukken tot start screen. Maar ik ben blij dat je gelukkig bent met je 30+ sec boot :)
Inderdaad, mijn Lenovo T530 boot Windows 8.1 ook binnen 10 sec vanaf het aanzetten. Ik vind het vooral vreemd dat je in eerste instantie een of ander Linux boot menu (?) krijgt en vervolgens ook nog default de browser laat opstarten....het kan dus nog snellre O-)

En nu weer on-topic...

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 24-10-2013 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 15:51
Ik heb na de update een heel maf probleem. Mijn desktop is "traag".

Icoontje 1x aanklikken duurt ~3-5 seconden voordat deze highlighted is. Selectie maken idem dito, is echt heel traag.

Die traagheid zie ik bijvoorbeeld niet in verkenner, 1x klikken is direct highlighted en ook multi-select werkt prima. Heb alle updates, draai de laatste versie van de AMD/ATi drivers dus dat kan het ook niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 12:36
Ik krijg het niet voor elkaar om Windows 8.1 mijn ATI X1300 op mijn 7 jaar oude Acer te laten herkennen, met als gevolg 1024x768 i.p.v. 1280x800l

Ik heb alle verschillende drivers geprobeerd (oude en nieuwere, allerlei versies, Vista, XP, compatability modes). Onder Windows 8 draaide het prima d.m.v. Omega ATI drivers. Nu lukt het op geen enkele manier.

Any thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Windows 8.1 heeft terug nieuw drivermodel, ikzelf gebruik een oude driver van HP om toch maar geen zwarte schermen te hebben (nieuwere drivers werken niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin1992
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-01-2022
Hmm er zijn eindelijk eens drivers beschikbaar gekomen voor Windows 8.1 voor mijn Samsung ATIV book 5. De touchpad driver werkt helaas nog niet helemaal optimaal en ook zijn nog niet alle drivers ervoor uit. Er was ook een driver update beschikbaar voor mijn geluidsstuurprogramma van Realtek, echter krijg ik nu elke keer een irritante Windows 8 melding over het gehele scherm als ik mijn volume harder dan 42 wil instellen met mijn hoofdtelefoon. Weet iemand toevallig hoe je dit kunt uitzetten? Is nogal irriterend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Hoi allen,

Even een vraag betreft de iso van 8.1 die je met een trucje kunt maken (officiele van microsoft)
Nu heb ik vanaf het begin twee windows 8 licenties gescoord met de upgrade actie destijds
15,- per licentie.

Nu is m'n PC vorig jaar geupgrade van W7 naar W8.
Afgelopen week van W8 naar W8.1 (ging goed zonder problemen)

Omdat ik een nieuwe harde schijf gekocht heb wil ik een verse installatie doen.
Met m'n legale W8 nummer icm met de 8.1 iso.

Echter als ik de code invoer in het begin bij de instllatie, geeft hij aan dat de sleutel niet kan worden geactiveerd....

Het zal toch niet zo zijn dat ik W7 moet installeren, dan 8 en vervolgens naar 8.1 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
mukkel schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:26:
Hoi allen,

Even een vraag betreft de iso van 8.1 die je met een trucje kunt maken (officiele van microsoft)
Nu heb ik vanaf het begin twee windows 8 licenties gescoord met de upgrade actie destijds
15,- per licentie.

Nu is m'n PC vorig jaar geupgrade van W7 naar W8.
Afgelopen week van W8 naar W8.1 (ging goed zonder problemen)

Omdat ik een nieuwe harde schijf gekocht heb wil ik een verse installatie doen.
Met m'n legale W8 nummer icm met de 8.1 iso.

Echter als ik de code invoer in het begin bij de instllatie, geeft hij aan dat de sleutel niet kan worden geactiveerd....

Het zal toch niet zo zijn dat ik W7 moet installeren, dan 8 en vervolgens naar 8.1 ??
En als je een 'installatie code' voor Windows 8.1 gebruikt? Die is al diverse malen voorbij gekomen in dit topic....dan zu lje na installatie die key wel moeten vervangen door je Windows 8.0 key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:03

SkyStreaker

Move on up!

Sowieso even Belarc Advisor installeren, die genereert een html-pagina waarin o.a. al je keys staan, ook van Windows. Heb je evengoed je 8.0 installatie wel geactiveerd? Als je key legaal is, gewoon even via de telefoon-optie doen als je al meerdere activaties d'r mee hebt gedaan.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Yeah, even een 8.1 code gebruikt en daarna met je eigen code activeren.
Ging perfect.

Trouwens een verse instal gaat nu wel snel +/- 10 minuten en hij staat erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
mukkel schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:55:
Yeah, even een 8.1 code gebruikt en daarna met je eigen code activeren.
Ging perfect.

Trouwens een verse instal gaat nu wel snel +/- 10 minuten en hij staat erop.
Moet je dat dan tijdelijk via de 'illegale' weg doen om een 8.1 code te verkrijgen? Of is er ook iets van een trial key beschikbaar? Aangezien ik hetzelfde probleem heb als jij. :(

[ Voor 7% gewijzigd door CokeZero op 25-10-2013 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 21:21
CokeZero schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:00:
[...] Moet je dat dan tijdelijk via de 'illegale' weg doen om een 8.1 code te verkrijgen? Of is er ook iets van een trial key beschikbaar? Aangezien ik hetzelfde probleem heb als jij. :(
http://technet.microsoft.com/en-us/library/jj612867.aspx
Zoek je versie op, gebruik de code en na installatie kan je de goede windows 8 productcode invoeren en activeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
CokeZero schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:00:
[...]

Moet je dat dan tijdelijk via de 'illegale' weg doen om een 8.1 code te verkrijgen? Of is er ook iets van een trial key beschikbaar? Aangezien ik hetzelfde probleem heb als jij. :(
Is niets illegaals aan om de KMS Client keys te gebruiken, je kunt alleen je Windows installatie niet activeren (aangezien je dan dus een KMS server moet hebben). Vervolgens kun je wel de key vervangen door de legale key die tijdens de setup niet werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
En ik blijf het herhalen dat Microsoft ervoor moest gezorgd hebben dat mensen die eerder al Windows 8 draaiden, hun Windows 8 key DIRECT zouden moeten kunnen gebruiken tijdens installatie van Windows 8.1 en niet via een omweg met een KMS Client key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Dragunov schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 01:03:
En ik blijf het herhalen dat Microsoft ervoor moest gezorgd hebben dat mensen die eerder al Windows 8 draaiden, hun Windows 8 key DIRECT zouden moeten kunnen gebruiken tijdens installatie van Windows 8.1 en niet via een omweg met een KMS Client key
Ben het helemaal met je eens, maar ik vind ook dat de mensen die de Windows 8.1 upgrade willen installeren die 'gewoon' vanuit de Store zullen doen (behalve wij Tweakers) en dus geen problem hebben.
Voor 'ons Tweakers' is het inderdaad wel vreemd dat je Windows 8 key niet werkt, zal eens informeren bij mijn Microsoft contacten of dit 'normaal' gedrag is en wat de reden hiervoor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
TheVMaster schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 01:01:
[...]

Is niets illegaals aan om de KMS Client keys te gebruiken, je kunt alleen je Windows installatie niet activeren (aangezien je dan dus een KMS server moet hebben). Vervolgens kun je wel de key vervangen door de legale key die tijdens de setup niet werkte.
Oke, ik heb dus al 8.1 final want tijdens de setup heb ik dus het activeren overgeslagen en gehoopt dat na de installatie ik wel gewoon me Windows 8 key kom gebruiken. Niet dus.

Gelukkig heb ik de 8.1 preview nog op een usb stick staan installeer Ik die, en doe de setup wel opnieuw naar de 8.1 final met de KMS cliënt key. En daarna gewoon me Win8 key gebruiken.

Maar wat een gedoe zeg. Persoonlijk vind ik dat Windows 8 keys gewoon moeten werken op Windows 8.1 zo'n grote update is het nou ook weer niet. Wel een hele welkome update maar om nou keys van Windows 8 niet te laten werken op 8.1..

[ Voor 13% gewijzigd door CokeZero op 25-10-2013 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10 10:52

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

shadowman12 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:24:
[...]

Volgens mij moet je dan even de Disk Cleanup draaien, en dan kiezen voor Clean Up System Files. Dan gaat ie even analyseren en dan kun je kiezen voor Previous Windows Installations.

Het enige nadeel daarvan is dat je geen rollback kunt doen van Windows 8.1 naar Windows 8.
Thanks voor je reactie, maar helaas heeft dit niet geholpen.
Ik had dit namelijk al gezien/gedaan en de Windows.old directory welke na de update overblijft is verdwenen/opgeruimd, maar de Windows map is nog steeds 12-13 GB.
Ik krijg het vermoeden dat microsoft, toch alleen doelde op de RT editie of puur en alleen de core van Windows ofzo? 4 GB lijkt ver te zoeken.... :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
CokeZero schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 01:15:
[...]

Oke, ik heb dus al 8.1 final want tijdens de setup heb ik dus het activeren overgeslagen en gehoopt dat na de installatie ik wel gewoon me Windows 8 key kom gebruiken. Niet dus.

Gelukkig heb ik de 8.1 preview nog op een usb stick staan installeer Ik die, en doe de setup wel opnieuw naar de 8.1 final met de KMS cliënt key. En daarna gewoon me Win8 key gebruiken.

Maar wat een gedoe zeg. Persoonlijk vind ik dat Windows 8 keys gewoon moeten werken op Windows 8.1 zo'n grote update is het nou ook weer niet. Wel een hele welkome update maar om nou keys van Windows 8 niet te laten werken op 8.1..
Keys werken van Windows 8, maar jammergenoeg niet tijdens installatie (bug?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
Moet zeggen, alles werkt naar behoren behalve Fifa 14 en dat is het enige tot nu toe.
alle "truckjes" die op internet staan al geprobeerd maar geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-10 11:24
Vecodo schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:17:
Moet zeggen, alles werkt naar behoren behalve Fifa 14 en dat is het enige tot nu toe.
alle "truckjes" die op internet staan al geprobeerd maar geen succes.
Heb je dit ook al geprobeerd?
reinier.sr schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:02:
Voor diegenen met het probleem dat FIFA 13 niet opstart na de update (incl mijzelf)

http://www.barryharris.me.uk/article_view.php?id=195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:08

DDX

Barns schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 19:46:
Ik krijg het niet voor elkaar om Windows 8.1 mijn ATI X1300 op mijn 7 jaar oude Acer te laten herkennen, met als gevolg 1024x768 i.p.v. 1280x800l
Ik heb hier een ATI x1300/x1550 driver die werkt.
Alleen issue dat youtube flash na paar seconde stopt met spelen.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

De laatste chipset drivers hebben mijn probleem met sleep mode opgelost :)

Nu alleen nog problemen met sommige websites die blijkbaar IE11 niet zo leuk vinden.
Sommige flash sites werken ook niet helemaal zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CAP-Team schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:45:
Nu alleen nog problemen met sommige websites die blijkbaar IE11 niet zo leuk vinden.
Sommige flash sites werken ook niet helemaal zoals het hoort.
Heb ik ook last van, sommige sites laden het begin en dan komt de rest van de content of na heel lang wachten of helemaal niet. Nog geen oplossing voor gevonden.
Work around is wel dat je ze toevoegt aan de Compatibility sites, via Tools | Compatibility Settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10 10:52

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Dragunov schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 02:16:
Keys werken van Windows 8, maar jammergenoeg niet tijdens installatie (bug?)
Is het misschien niet zo dat je een HP, Dell etc. etc. OEM key probeert te gebruiken bij een RTM image?
Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:50:
[...]

Heb ik ook last van, sommige sites laden het begin en dan komt de rest van de content of na heel lang wachten of helemaal niet. Nog geen oplossing voor gevonden.
Work around is wel dat je ze toevoegt aan de Compatibility sites, via Tools | Compatibility Settings.
Ik heb vandaag wel een update voorbij zien komen voor 8.1 op x64 systemen met "compatibility/stability improvements for IE11".

[ Voor 46% gewijzigd door Da_maniaC op 25-10-2013 11:21 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
reinier.sr schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:20:
[...]

Heb je dit ook al geprobeerd?

[...]
Ja, geen verbetering :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da_maniaC schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:20:

Ik heb vandaag wel een update voorbij zien komen voor 8.1 op x64 systemen met "compatibility/stability improvements for IE11".
Getest, helaas ook geen oplossing.
Probeer maar eens op: http://forum.scramble.nl/viewtopic.php?f=14&t=99713
1e post wordt geladen, de rest pas veel later.
Compatibility werkt ook niet, zal wel iets in het gebruikte forum zijn wat IE11 niet fijn vind?
IE10 werkt 't wel goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:58:
[...]

Getest, helaas ook geen oplossing.
Probeer maar eens op: http://forum.scramble.nl/viewtopic.php?f=14&t=99713
1e post wordt geladen, de rest pas veel later.
Compatibility werkt ook niet, zal wel iets in het gebruikte forum zijn wat IE11 niet fijn vind?
IE10 werkt 't wel goed in.
Tis wel echte maar een halve seconde vertraging bij mij in IE11, maar in Firefox is het wel instant ja. Ligt vast aan de Google Ads na de eerste post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. dan zal het wel iets anders in mijn systemen zijn, het duurt bij mij 15 seconden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
Ik heb Windows 8 een half jaar de kans gegeven om me te laten wennen aan het start scherm en ik dacht dat met Windows 8.1 het start scherm voor mij gewoon helemaal goed zou werken. Dit is helaas totaal niet het geval geweest dus probeer nu al die troep eraf te halen, dat is me met Start menu 8 al heel aardig gelukt.

Nu heb ik nog 1 dingetje dat ik niet weet hoe ik het moet uitzetten dat is namelijk het volgende: Als je met je muis bovenaan in je bureaublad gaat staan veranderd je muisaanwijzer in een hand. Als je vervolgens je linkermuisknop indrukt en naar beneden beweegt wordt heel je bureaublad meegenomen en ziet het er ongeveer zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2ik5f78.png

Weet iemand hoe ik deze laatste metro-functie kan verwijderen, zodat ik eindelijk m'n computer weer eens normaal kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
kami124 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:40:
Ik heb Windows 8 een half jaar de kans gegeven om me te laten wennen aan het start scherm en ik dacht dat met Windows 8.1 het start scherm voor mij gewoon helemaal goed zou werken. Dit is helaas totaal niet het geval geweest dus probeer nu al die troep eraf te halen, dat is me met Start menu 8 al heel aardig gelukt.

Nu heb ik nog 1 dingetje dat ik niet weet hoe ik het moet uitzetten dat is namelijk het volgende: Als je met je muis bovenaan in je bureaublad gaat staan veranderd je muisaanwijzer in een hand. Als je vervolgens je linkermuisknop indrukt en naar beneden beweegt wordt heel je bureaublad meegenomen en ziet het er ongeveer zo uit:

[afbeelding]

Weet iemand hoe ik deze laatste metro-functie kan verwijderen, zodat ik eindelijk m'n computer weer eens normaal kan gebruiken.
Ik ben bang dat dat niet gaat lukken, maar wat is precies het probleem? Afgezien van het feit dat je het zou willen omdat het kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik heb ook het idee dat sommige mensen zich alleen maar aan het ergeren zijn in plaats van dat ze gewoon eens met de boel aan de slag gaan.
Als je zonodig die Metro omgeving kwijt wilt, ga dan terug naar Windows 7 ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
CAP-Team schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:20:
Ik heb ook het idee dat sommige mensen zich alleen maar aan het ergeren zijn in plaats van dat ze gewoon eens met de boel aan de slag gaan.
Als je zonodig die Metro omgeving kwijt wilt, ga dan terug naar Windows 7 ofzo..
Ik snap het ook niet....zo erg is het ook allemaal niet. Moet zeggen dat ik het op mijn laptop ook gebruik zonder start knop vervanger en voor mijn (prive) mail alleen de Windows Mail App gebruik, het is even wennen...maar eigenlijk mis ik Windows 7 en de traditionele desktop apps geen moment.

Natuurlijk zit ik (voor het werk) 95% van de tijd op m'n desktop met desktop applicaties, maar goed....het hele 'Metro' gebeuren is even 'anders'. Zelf heb ik geen enkele moeite met 'veranderingen', misschien is dat het ook...verandering blijft een lastig iets voor de meeste mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
Snap het probleem ook niet helemaal. Mooiste onderdeel van Windows 8 en 8.1 is toch wel dat ik nu op allebei mijn schermen het start menu kan openen. Iets wat met Windows 7 alleen kon met gare 3th party tooltjes.

Moet wel zeggen dat ik de metro interface op de desktop/laptop flink wat meer ging gebruiken na de aankoop van mijn surface RT. Daarvoor had ik maar een paar applicaties gepinned.

[ Voor 13% gewijzigd door vali op 25-10-2013 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Zo te zien heeft Windows 8.1 een andere default waarde als het gaat om metro menu grote en metro icons. Ik stoorde me er een klein beetje aan maar heb de betreffende setting gevonden. Voor de mensen met hetzelfde 'euvel':

Het zit hier:
Windows 8.1 - Smaller Icons UI

Waarna alle metro knoppen weer netjes zijn, zoals ze waren in Windows 8 :)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Laatst online: 08:41
Het argument 'mensen hebben moeite met verandering' is wel een beetje een dooddoener in deze discussie. Er zijn zeer terechte kritiekpunten te leveren op Windows 8 / 8.1 en dat heeft niets met weerstand tegen verandering te maken. Sommige features zijn gewoon slecht uitgedacht en / of slecht uitgewerkt. Neem bijvoorbeeld de charm bar die iedere keer tevoorschijn komt als je naar het kruisje wilt om een window te sluiten. Daar zit de "modern UI" gewoon keihard in de weg van het "traditionele UI". Gellukig kan dat nu uit in 8.1, maar het heeft een geduurd...

Dat soort schizofrenie zit door heel Windows 8 / 8.1. Neem bijvoorbeeld het uninstallen van apps; voor desktop apps moet je naar het control panel, maar voor "moderne" apps moet het via het start menu zelf (en kan het ook niet via de store 8)7). Maar beide applicaties staan vrolijk naast elkaar in het start menu en zijn niet te onderscheiden. Uberhaupt is het onoverzichtelijk dat er meerdere plekken zijn voor allerlei instellingen.

Zo zijn er legio voorbeelden waarin beide UI's door elkaar lopen over of nog erger; over elkaar heen buitelen. Het artikel uit de NY times dat hier laatste gelinkt werd legde de vinger precies op die zere plek. Daarnaast zijn er nog zoveel dingen die gewoon "niet af" zijn; neem bijvoorbeeld het touch keyboard. Op mijn ultrabookje met hardware keyboard blijft dat maar terugkomen, totdat ik ergens een service stop. Daar mist gewoon een setting voor en dat is uitermate storend (al vele klachten over geweest ook sinds 8 uit kwam).

Kortom, het gaat absoluut niet om weerstand tegen verandering. Windows 8 / 8.1 hinkt als product op twee gedachten en is op veel gewoon punten niet af. Het zal ongetwijfeld goed komen als Windows 9 uitkomt en veel meer desktop applicaties ovestappen naar het "modern UI". Voor nu is het een schizofrene beleving in twee behoorlijk verschillende interfaces en methodes om ze te bedienen (touch versus muis).

Edit: Linkje naar NY Times: http://www.nytimes.com/20...ds-of-windows-8.html?_r=0

[ Voor 9% gewijzigd door Morrar op 25-10-2013 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Morrar schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:02:
Het argument 'mensen hebben moeite met verandering' is wel een beetje een dooddoener in deze discussie. Er zijn zeer terechte kritiekpunten te leveren op Windows 8 / 8.1 en dat heeft niets met weerstand tegen verandering te maken. Sommige features zijn gewoon slecht uitgedacht en / of slecht uitgewerkt. Neem bijvoorbeeld de charm bar die iedere keer tevoorschijn komt als je naar het kruisje wilt om een window te sluiten. Daar zit de "modern UI" gewoon keihard in de weg van het "traditionele UI". Gellukig kan dat nu uit in 8.1, maar het heeft een geduurd...

Dat soort schizofrenie zit door heel Windows 8 / 8.1. Neem bijvoorbeeld het uninstallen van apps; voor desktop apps moet je naar het control panel, maar voor "moderne" apps moet het via het start menu zelf (en kan het ook niet via de store 8)7). Maar beide applicaties staan vrolijk naast elkaar in het start menu en zijn niet te onderscheiden. Uberhaupt is het onoverzichtelijk dat er meerdere plekken zijn voor allerlei instellingen.

Zo zijn er legio voorbeelden waarin beide UI's door elkaar lopen over of nog erger; over elkaar heen buitelen. Het artikel uit de NY times dat hier laatste gelinkt werd legde de vinger precies op die zere plek. Daarnaast zijn er nog zoveel dingen die gewoon "niet af" zijn; neem bijvoorbeeld het touch keyboard. Op mijn ultrabookje met hardware keyboard blijft dat maar terugkomen, totdat ik ergens een service stop. Daar mist gewoon een setting voor en dat is uitermate storend (al vele klachten over geweest ook sinds 8 uit kwam).

Kortom, het gaat absoluut niet om weerstand tegen verandering. Windows hinkt als product op twee gedachten en is op veel gewoon punten niet af. Het zal ongetwijfeld goed komen als Windows 9 uitkomt en veel meer desktop applicaties ovestappen naar het "modern UI". Voor nu is het een schizofrene beleving in twee behoorlijk verschillende interfaces en methodes om ze te bedienen (touch versus muis).

Edit: Linkje naar NY Times: http://www.nytimes.com/20...ds-of-windows-8.html?_r=0
1. Het charm menu komt helemaal niet te voor schijn, gewoon een visuele indicatie dat je nu naar beneden moet slepen met je muis en je kunt gewoon op kruisje drukken.

2. Dat kan gewoon vanaf het nieuwe startscherm, je drukt met je rechtermuisknop op een programma en dan staat er gewoon 'Deinstalleren' bij. Geen control panel voor nodig.

3. Dat komt omdat je het touch screen gebruikt, en daar ben ik het mee eens daar moet eigenlijks een setting voor zien vooral omdat je nu vele convertibles hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
CokeZero schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:10:
[...]

1. Het charm menu komt helemaal niet te voor schijn, gewoon een visuele indicatie dat je nu naar beneden moet slepen met je muis en je kunt gewoon op kruisje drukken.
Het leidt nog steeds enorm af.
2. Dat kan gewoon vanaf het nieuwe startscherm, je drukt met je rechtermuisknop op een programma en dan staat er gewoon 'Deinstalleren' bij. Geen control panel voor nodig.
Succes, probeer dat maar eens met een desktop applicatie. Sterker nog, selecteer eens een modern app en een desktop applicatie tegelijk en kies Uninstall. Dan ben je alleen je modern app kwijt; logisch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Morrar schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:12:
[...]

[...]

Succes, probeer dat maar een met een desktop applicatie. Sterker nog, selecteer eens een modern app en een desktop applicatie tegelijk en kies Uninstall. Dan ben je alleen je modern app kwijt; logisch toch?
Dat lukt ook met een desktop applicatie, je krijgt gewoon de uninstall wizard in beeld. En dat allemaal vanaf het All Apps scherm, kost zelfs nog minder moeite dan met Windows 7. Staat nu al bij het Start menu ipv alleen bij het Control Panel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Hmm nog steeds geen oplossing gevonden voor mijn desktop-icoon-traagheid. Heel irritant. :(

Zag net ook in eventvwr (Windows-logboeken => Systeem) dat er een shitload aan meldingen van DistributedCOM staan. Blijkbaar is dat ook zo bij anderen, heeft iets te maken met de Metro apps voor het weer, al heb ik die sowieso er al afgegooid maar dat mocht ook niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:16

fynrd1

Fooled by Randomness

Sypher schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:27:
Hmm nog steeds geen oplossing gevonden voor mijn desktop-icoon-traagheid. Heel irritant. :(

Zag net ook in eventvwr (Windows-logboeken => Systeem) dat er een shitload aan meldingen van DistributedCOM staan. Blijkbaar is dat ook zo bij anderen, heeft iets te maken met de Metro apps voor het weer, al heb ik die sowieso er al afgegooid maar dat mocht ook niet baten.
Heb je al een clean install geprobeerd? Ik heb op mijn pc en laptop namelijk nergens last van als het op performance aankomt.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Ach..dat NY Times artikeltje.....heb jij trouwens Windows 8.1 al wel eens geinstalleerd en gebruikt?
Morrar schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:12:
[...]

[...]

Succes, probeer dat maar eens met een desktop applicatie. Sterker nog, selecteer eens een modern app en een desktop applicatie tegelijk en kies Uninstall. Dan ben je alleen je modern app kwijt; logisch toch?
Dan zet je het uit... O-)

Windows 8 Charms

[ Voor 41% gewijzigd door TheVMaster op 25-10-2013 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
fynrd1 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:35:
[...]

Heb je al een clean install geprobeerd? Ik heb op mijn pc en laptop namelijk nergens last van als het op performance aankomt.
Nee, dat gaat me veel te ver. Ben verder gaan zoeken en heb de boosdoener gevonden: AMD Catalyst. Om precies te zijn: HydraDM. Zodra die aan staat is de desktop performance (iconen selecteren, rechtsklikken,etc) echt om te janken. Geen verschil met 13.9 (komende van 13.11 beta1). Viel me op dat direct na het herstarten het wel snel was, maar daarna ineens niet meer. Even verder graven en.. HydraDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
TheVMaster schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:50:
[...]

Ik ben bang dat dat niet gaat lukken, maar wat is precies het probleem? Afgezien van het feit dat je het zou willen omdat het kan....
Oké dat is jammer. Ik ben om eerlijk te zijn gewoon geïrriteerd op Windows 8 geraakt omdat het allemaal zo vreselijk irritant is. Dus ik wil het er gewoon helemaal uitslopen want ik ben er klaar mee.
Ik heb Windows 8 hier al draaien sinds de release en ben zelf voor innovatie en zie er ook voordelen in. Echter heb ik al een paar keer gehad dat ik bijvoorbeeld bij het gamen van een RTS de charms bar naar voren kwam en ook bij het dagelijks surfen zit dat ding vreselijk in de weg. Ik was dan ook zeer blij dat je hem in Windows 8.1 hem kon uitzetten.... maar wat blijkt je kunt hem maar gedeeltelijk uitzetten.

Daarna hebben ze er Skydrive ook even flink naar de voorgrond gegooid, terwijl ik dat nooit gebruik en ik kan nog wel twee A4'tjes voltypen van dingen die mij irriteert. Heb ook al zitten denken om terug te gaan naar Windows 7, misschien dat ik dat alsnog doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin1992
Weet iemand toevallig hoe je de waarschuwing binnen Windows 8.1: hoog volume kan leiden tot gehoorverlies kan uitzetten? Heb het al eerder gevraagd in deze topic, maar helaas heeft niemand nog erop gereageerd. Elke keer als ik met mijn hoofdtelefoon luister en als ik het volume harder zet dan 42 dan krijg ik deze melding over het hele beeldscherm te zien. Ik moet dan eerst op toestaan drukken voordat ik het volume hoger kan zetten, nogal irritant.

[ Voor 6% gewijzigd door justin1992 op 25-10-2013 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
justin1992 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:16:
Weet iemand toevallig hoe je de waarschuwing binnen Windows 8.1: hoog volume kan leiden tot gehoorverlies kan uitzetten? Heb het al eerder gevraagd in deze topic, maar helaas heeft niemand nog erop gereageerd. Elke keer als ik met mijn hoofdtelefoon luister en als ik het volume harder zet dan 42 dan krijg ik deze melding over het hele beeldscherm te zien. Ik moet dan eerst op toestaan drukken voordat ik het volume hoger kan zetten, nogal irritant.
Volgens mij las ik de vorige keer dat het om een Samsung notebook ging ofzo? Volgens mij heeft Samsung zelf deze waarschuwing erin verwerkt. Ik heb het namelijk nog niet eerder gezien op mijn desktop/Surface Pro/vorige laptop met W8.

Google heeft bijv. dit als oplossing: http://forum.tabletpcrevi...-warning-how-disable.html

Draait er een dergelijk programma van Samsung bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin1992
Propane schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:23:
[...]
Volgens mij las ik de vorige keer dat het om een Samsung notebook ging ofzo? Volgens mij heeft Samsung zelf deze waarschuwing erin verwerkt. Ik heb het namelijk nog niet eerder gezien op mijn desktop/Surface Pro/vorige laptop met W8.

Google heeft bijv. dit als oplossing: http://forum.tabletpcrevi...-warning-how-disable.html

Draait er een dergelijk programma van Samsung bij jou?
Klopt, ik heb een Samsung ATIV book 5. Sinds dat ik het geluidsstuurprogramma heb geüpdate via SW update heb ik last van deze melding. Er zit een geluidskaart van Realtek in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelP102
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Weet iemand hoe ik weer binnen apps kan zoeken via de zoekopdracht in start. Bij windows 8 kon ik bijvoorbeeld "spaghetti" typen en dan uit de lijst van apps kiezen waarin hij dat woord ging zoeken. In windows 8.1 werkt dit niet. Alleen artiesten zoeken en direct afspelen lijkt te werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
PSPonderdelen schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:47:
Weet iemand hoe ik weer binnen apps kan zoeken via de zoekopdracht in start. Bij windows 8 kon ik bijvoorbeeld "spaghetti" typen en dan uit de lijst van apps kiezen waarin hij dat woord ging zoeken. In windows 8.1 werkt dit niet. Alleen artiesten zoeken en direct afspelen lijkt te werken..
Is eruit gesloopt helaas.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silay
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-04-2021
Ik ben naar hier doorverwezen, en ik zit met het volgende probleem :

Probleem upgrade naar windows 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:37
Silay schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 00:24:

maak anders even een eigen topic aan in dit subforum, dat is nèt iets handiger dan hier tussendoor rammen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

xFeverr schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 00:51:
[...]

maak anders even een eigen topic aan in dit subforum, dat is nèt iets handiger dan hier tussendoor rammen ;)
Maak gewoon een TR aan, want nu heb je een cirkelverwijzing gecreëerd ;) Laat dit soort beslissingen dan liever over aan de lokale mods.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Silay schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 00:24:

Ga maar even door in je bestaande topic, dit lijkt mij een niet default issue...
BtM909 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 01:59:
[...]

Maak gewoon een TR aan, want nu heb je een cirkelverwijzing gecreëerd ;) Laat dit soort beslissingen dan liever over aan de lokale mods.
Dank u O-)

[ Voor 37% gewijzigd door TheVMaster op 26-10-2013 03:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Oh nee, een circular dependency. Loopt het forum nu vast? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Hoi
Ik heb via de store geupgrade naar w8.1 en het meeste lijkt goed te werken.
Echter een probleempje dat ik tegenkom en niet eet hoe dit te verhelpen is het volgende:
Mijn mail-app (de mail-tile van w8.1) kan niet meer syncen met mijn Hotmail.
Bij syncen zie ik uiteindelijk boven in het schrm een korte tijd de melding dat x@hotmail.com niet beschikbaar is.
Dit geldt overigens ook voor mijn agenda- en mijn personen-tile...
Via het web is dit account gewoon bereikbaar....

Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze topic nog niet doorgelezen. Ook helemaal geen tijd voor vanwege .... de vele problemen en bugs op zowel laptop als desktop na upgrade van 8 naar 8.1.

Ik ben zo ontzettend teleurgesteld en boos. De hoeveelheid zowel miniscule als grote bugs is gewoon niet te tellen. En rondkijkend op het web is het eerder regel dan uitzondering. Al die verloren tijd weer. Ik waan me in het pè XP SP2 tijdperk. Zoveel bugs gaat Microsoft echt niet via updates kunnen oplossen. Dat wordt gewoon helemaal opnieuw installeren zodra er een upgrade zonder al die fouten wordt gepubliceerd. Wat een puinhoop.

Misschien kom ik later terug met een uitgebreide lijst. Maar ik heb zo veel achterstand met andere dingen opgelopen door alle 8.1 problemen. In ieder geval op beide computers geen live tiles werkend. Sinds 8.1 na koude start geen USB, dat het na reboot het wel doet. Foutmeldingen bij het afsluiten, te snel om te kunnen lezen. Etc. Na de upgrade van desktop (2e gen Core i5) allerlei problemen met software, dat ik maar een schone installatie 8 en nieuwe upgrade op schoon systeem gedaan heb. Nog steeds bugs bugs en nog eens bugs

Van super enthousiasteling wat Win 8 betreft was ik voor 8.1 al steeds meer gaan tijfelen vanwege éen op laptop en twee op desktop totale Windowscrashes in het recente verleden. Zoals heel het moderne startscherm weg (waarbij Classic Shell gewoon zijn werk bleef doen!) en een reset zelfs niet werkte. Volledige crash na slaapstand niet via systeemherstel op te lossen. Die bleken niet aan hardware te liggen, want na terug zetten van TrueImage backups weer maanden normaal en nooit problemen met Ubuntu op dezelfde machine's.

Ik ben zo teleurgestald. Ik dacht echt dat Microsoft hun zaken op orde had Misschien ga ik dant toch terug naar Windows 7. Ik heb er gewoon geen tijd en fut meer voor. En het ergste misschien nog. Diverse digitbete vrienden en familieleden hebben na upgrade ook hulp nodig. Tussen de 50 en 150 km van mijn woonadres reciderend.

Wat een drama. Nogmaals ik ben hier kapot van. Zoooo teleurgesteld!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:16:
En het ergste misschien nog. Diverse digitbete vrienden en familieleden hebben na upgrade ook hulp nodig. Tussen de 50 en 150 km van mijn woonadres reciderend.
Kilometer vergoeding omhoog, zou ik zeggen.. :+

Zonder gekheid, ik heb geen enkel probleem met Win8.1, enkel dat de taskbar (nog steeds) semi transparant is i.p.v. soild color zoals de rest van de interface, stoort mij.

Thuis laptop, werk pc en werk tablet/laptop (Latitude 10) draaien zonder enig probleem of gekkigheid op 8.1, en zodra ik wat tijd/zin heb gaat de HTPC ook.

Moet wel erbij zeggen dat alle installaties geen upgrades waren maar compleet nieuwe installs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Laatst online: 06-10 22:04

Swerfer

Hmm...

Hier ook Windows 8.1 op 3 PC's en bij familie ook nog eens 3x. Nergens problemen. Het waren allemaal upgrades waarvan 2 van mijn eigen upgrades waren van de Preview naar de RTM en dan naar de GA updates...

Het enige wat ik op mijn laptop heb is dat na een week of zo de Internet Explorer op de desktop vreemd begint te doen. Die taak moet ik dan killen met de taskmanager om IE weer normaal te krijgen. Dit was niet het geval bij de Preview. Misschien is er wat fout gegaan bij de upgrade naar de RTM...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb deze topic nog niet doorgelezen. Ook helemaal geen tijd voor vanwege .... de vele problemen en bugs op zowel laptop als desktop na upgrade van 8 naar 8.1.

[...]

Ik ben zo teleurgestald. Ik dacht echt dat Microsoft hun zaken op orde had Misschien ga ik dant toch terug naar Windows 7. Ik heb er gewoon geen tijd en fut meer voor. En het ergste misschien nog. Diverse digitbete vrienden en familieleden hebben na upgrade ook hulp nodig. Tussen de 50 en 150 km van mijn woonadres reciderend.

Hier ook 3 eigen computers geupdate en 1 op mijn werk en 1 bij familie en bij geen enkele problemen, dus misschien ligt het dan toch niet aan Windows 8.1?

[ Voor 69% gewijzigd door Ramon op 26-10-2013 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Lekker dan kan niet activeren, nadat ik de Setup heb gedraait de KMS truc heb gedaan die werkte trouwens. Alleen nu voer ik me eigen 15 euro Win 8 code in, pakt hij hem niet. En er staat nergens de optie telefoon activatie.

Gelukkig is de Microsoft klantenservice online dit weekend wegens 8.1 dus morgen maar ff bellen..

Ik ff rond zoeken op Microsoft hulp -> ontvang live hulp -> Windows 8.1 -> Mijn Software activeren staat het nummer van Telefonisch activeren (888) 571-2048 ik die dus bellen dit nummer is niet in gebruik, zie ik hier wat over het hoofd?

[ Voor 44% gewijzigd door CokeZero op 26-10-2013 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:33:
[...]

Kilometer vergoeding omhoog, zou ik zeggen.. :+

Zonder gekheid, ik heb geen enkel probleem met Win8.1, enkel dat de taskbar (nog steeds) semi transparant is i.p.v. soild color zoals de rest van de interface, stoort mij.

Thuis laptop, werk pc en werk tablet/laptop (Latitude 10) draaien zonder enig probleem of gekkigheid op 8.1, en zodra ik wat tijd/zin heb gaat de HTPC ook.

Moet wel erbij zeggen dat alle installaties geen upgrades waren maar compleet nieuwe installs.
Hier ook compleet nieuwe install en totaal geen problemen!

Windows 8.1 is niet slecht, is gewoon hoe je het doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik de upgrade naar W8.1 heb gedaan op mijn Dell XPS 12, kan ik mijn laptop niet meer in slaapstand krijgen of normaal uitzetten... Bij zowel de slaapstand als uitzetten wordt het scherm zwart, toetsenbord verlichting blijft aan en de pc blijft draaien... Hoe lang ik ook wacht deze situatie veranderd dan niet meer, ik ben dan gedwongen om hem geforceerd uit te schakelen dmv de aan/uit knop ingedrukt te houden.

Zijn er meer mensen met dit probleem sinds W8.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Zoiets had ik ook. Nieuwe chipset drivers geïnstalleerd en probleem verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Laatst online: 07-10 20:47
Ik krijg op mijn w8 systeem geen update mogelijkheid vanuit de store naar 8.1
Alle updates staan erop en, en een wsreset.exe leverd ook niks op.

Zijn er nog meer opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®enas©ent
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-06 11:41
Hah, ik kan niet upgraden naar 8.1 omdat mn userfiles op een andere schijf staan. GG microsoft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Nu online
zKsPOWERHOUSE schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:47:
Hah, ik kan niet upgraden naar 8.1 omdat mn userfiles op een andere schijf staan. GG microsoft :)
Je bedoelt omdat je dus zelf je profilepath aangepast hebt, een functionaliteit die Microsoft standaard niet bied in Windows tenzij je in het register gaat lopen fucken en symbolic links maakt? Of bedoel je iets anders...

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
loewie1984 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:49:
[...]

Je bedoelt omdat je dus zelf je profilepath aangepast hebt, een functionaliteit die Microsoft standaard niet bied in Windows tenzij je in het register gaat lopen fucken en symbolic links maakt? Of bedoel je iets anders...
Ik heb zelf mijn download, foto (ect,) mappen handmatig naar een andere partitie verwezen, maar de usermap zelf gewoon op de c schrijf laten staan. Updaten verliep zonder problemen.

Denk persoonlijk ook dat hij het via het register heeft gedaan en vind het dan ook niet raar dat de update niet gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
CAP-Team schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:41:
Zoiets had ik ook. Nieuwe chipset drivers geïnstalleerd en probleem verholpen
Intel chipset driver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 21:58

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Mijn Elo touchscreen wordt niet meer herkend en mijn Microsoft HD-5000 webcam kan opeens geen beeld meer toveren (maar wel mircofoon).. snap er geen kut van. Daarnaast wat kleinere andere fouten. Iemand anders hier problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vishari Beduk
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-10 20:50

Vishari Beduk

loves f/1.8 primes

kami124 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:40:
Nu heb ik nog 1 dingetje dat ik niet weet hoe ik het moet uitzetten dat is namelijk het volgende: Als je met je muis bovenaan in je bureaublad gaat staan veranderd je muisaanwijzer in een hand. Als je vervolgens je linkermuisknop indrukt en naar beneden beweegt wordt heel je bureaublad meegenomen
kami124 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:19:
Ik ben om eerlijk te zijn gewoon geïrriteerd op Windows 8 geraakt omdat het allemaal zo vreselijk irritant is.
Ik zeg niks O-)

Anyway, nu weer even serieus; ik kwam dit interessant leesvoer tegen http://www.microsoft.com/...oad/details.aspx?id=27416
In the Cookbook we provide info about changes to and new features of the Windows® 8, Windows 8.1, and Windows Server® 2012 operating systems. We also provide guidelines for you to verify the compatibility of your existing and planned apps with the new operating systems. We assume that you are familiar with previous versions of Windows.

weet het niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Yep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CokeZero schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:17:
Lekker dan kan niet activeren, nadat ik de Setup heb gedraait de KMS truc heb gedaan die werkte trouwens. Alleen nu voer ik me eigen 15 euro Win 8 code in, pakt hij hem niet. En er staat nergens de optie telefoon activatie.

Gelukkig is de Microsoft klantenservice online dit weekend wegens 8.1 dus morgen maar ff bellen..

Ik ff rond zoeken op Microsoft hulp -> ontvang live hulp -> Windows 8.1 -> Mijn Software activeren staat het nummer van Telefonisch activeren (888) 571-2048 ik die dus bellen dit nummer is niet in gebruik, zie ik hier wat over het hoofd?
Is dan ook een Amerikaans nummer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ircghost schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 01:18:
Mijn Elo touchscreen wordt niet meer herkend en mijn Microsoft HD-5000 webcam kan opeens geen beeld meer toveren (maar wel mircofoon).. snap er geen kut van. Daarnaast wat kleinere andere fouten. Iemand anders hier problemen mee?
automatische driver update? Dat veroorzaakte bij mijn laptop problemen met de touchpad. Erg vervelend,omdat het allemaal in de achtergrond gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 21:58

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik heb vermoeden van wel inderdaad, nu proberen die te vinden en terug te draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Tot nu toe zeer teleurgesteld in WIndows 8.1. Een hoop issues die tijdens de beta verholpen zou moeten zijn. Een hoop ook zel fkunnen oplossen. Maar waar ik echt niet uit kom is dat mijn externe harddisk en andere USB apparaten blijven disconnecten en reconnecten. Zelfs tijdens het muziek en of films kijken van de externe harddisk wordt deze gedisconnect.

Na wat google zoekwerk kwam ik er meer tegen met dit probleem maar nergens een oplossing. Andere users ook op dit forum er ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Hele irritante situatie is dat system image backup bij velen niet goed werkt in 8.1:

http://answers.microsoft....&status=AllReplies&page=5

Hopelijk gaan ze dit nog wel even fixen op korte termijn.... :(

Met mijn legale verse 8.1 (via RTM GA ISO) op SSD geinstalleerd lukt het dus helaas niet om de image op een gewone 3TB harde schijf weg te schrijven. Werkte in W8 nog perfekt, dus hoe ze dit nu weer hebben kunnen slopen bij MS :?

[ Voor 34% gewijzigd door Help!!!! op 27-10-2013 14:06 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Sn0wblind schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 10:58:
Tot nu toe zeer teleurgesteld in WIndows 8.1. Een hoop issues die tijdens de beta verholpen zou moeten zijn. Een hoop ook zel fkunnen oplossen. Maar waar ik echt niet uit kom is dat mijn externe harddisk en andere USB apparaten blijven disconnecten en reconnecten. Zelfs tijdens het muziek en of films kijken van de externe harddisk wordt deze gedisconnect.

Na wat google zoekwerk kwam ik er meer tegen met dit probleem maar nergens een oplossing. Andere users ook op dit forum er ook last van?
Kan aan USB driver liggen ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Backup maken werkt hier wel, net nog gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebassie
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-10 11:03
CAP-Team schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 13:13:
Backup maken werkt hier wel, net nog gedaan.
Dan heb je óf geen SSD voor het OS, óf jouw recovery partitie is groter dan de door Windows zelf aangemaakte 300MB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
TheVMaster schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:02:
[...]

Ach..dat NY Times artikeltje.....heb jij trouwens Windows 8.1 al wel eens geinstalleerd en gebruikt?
Lees even voor je reageert; ja ik heb een ultrabook met 8.1 en ja ik heb het gebruikt. Kijk ook even dit topic door; hoeveel negatieve reacties zie je wel niet? Of kijk desnoods naar de belabberde sales van Windows 8...

Windows 8 is gewoon absoluut geen succes. Maar goed, je houdt niet zo van meningen die afwijken van de jouwe begrijp ik.
[...]

Dan zet je het uit... O-)
Ik heb dat uit staan, maar dat is pas sinds 8.1 mogelijk. Behoorlijk lang op moeten wachten. Plus feit dat het standaard aanstaat en dat je het uberhaupt zo implementeert toont aan dat er weinig over nagedacht is naar mijn mening.

[ Voor 9% gewijzigd door Morrar op 27-10-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:19
Overgestapt van windows 7 naar 8.1 ivm een nieuwe PC.
Na 3 dagen de windows 7 CD weer opgezocht en terug gegaan.

Verschillende dingen stonden mij niet aan:
- Verplicht inloggen met een Microsoft account. Ik ben de enige die fysiek bij mijn PC kan, dus ik wil niet elke keer een password of PIN in moeten voeren.
- Al die standaard metro apps werken voor iemand met een muis en toetsenbord slechter dan de dingen die ze vervangen.
- Metro interface is ruk. Wel weg te halen met een beetje moeite, maar nooit helemaal. En af en toe komt hij spontaan terug.

Verder zitten er wel wat leuke features in die beter zijn dan win7, maar de voordelen wegen voor mij niet op tegen de nadelen. De GUI is duidelijk ontworpen voor touchscreens

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Laatst online: 06:23

P_Tingen

omdat het KAN

In 8.1 werkt mijn slaapschema niet goed meer. Deze instellingen deden het prima op 8.0:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iqImcWm.png

Ik wil dat de pc na 20 minuten in sluimerstand gaat (wat we vroeger hibernate noemden, dus op schijf en helemaal uit). Dit omdat de pc dan helemaal geen stroom meer neemt, de pc anders (bij stand by) een irritant knipperend lampje heeft en omdat vanuit sluimerstand opstarten in 12 seconden gepiept. Dat is lekker snel want vanuit koude boot gaat het tergend langzaam; wel dik 20 seconden ;)

Ik ga de slaapstand timeout nog even instellen op iets groter dan de sluimerstand-time out. Misschien dat het dan weer werkt.

Edit: :N

Andere mensen dit ook gezien?

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:05:

- Verplicht inloggen met een Microsoft account. Ik ben de enige die fysiek bij mijn PC kan, dus ik wil niet elke keer een password of PIN in moeten voeren.
Microsoft Account is niet verplicht.
- Al die standaard metro apps werken voor iemand met een muis en toetsenbord slechter dan de dingen die ze vervangen.
Welke dingen vervangen de Metro-apps dan precies?
- Metro interface is ruk. Wel weg te halen met een beetje moeite, maar nooit helemaal. En af en toe komt hij spontaan terug.
Gewoon Start8 installeren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:50

Barrycade

Through the...

Ik heb Windows 8 geprobeerd, maar was er al niet te spreken over. Al die tablet programma's die standaard geselecteerd zijn en totaal een andere look en feel hadden maar totaal geen nut hebben op een laptop. Een heel gepuzzel om die allemaal weer te vervangen voor bruikbare alternatieven.

Dus hoop was groot dat 8.1 er verbetering in zou brengen, eerst een avond updaten en daarna een avond alle Intel drivers terugmoeten zetten om weer een bruikbare laptop te hebben. En alle virusscanners etc opnieuw toestemming te moeten geven om te mogen starten, was toch wel de laatste druppel die alle krediet voor W8 liet verdwijnen.

Tot op heden heb ik nog geen enkel voordeel gevonden in W8 ten opzichte van W7 of zelfs Vista.

Vinden ze het gek bij Windows dat de Pc verkoop aan het inkakken is. Ik snap wel waarom....

@Hierboven: neem bv de standaard foto viewer, wat een bagger appje is dat. En waarom is terug niet meer mogelijk door op back-space te drukken? Het oude Explorer/verkenner is het bestands app, ook zo'n bagger look en feel tov de standaard verkenner.

Vroeger had ik er nog wel tijd voor gehad, maar ik heb tegenwoordig geen zin en tijd om mijn Windows te moeten tweaken zodat het werkbaar wordt.

[ Voor 19% gewijzigd door Barrycade op 27-10-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ramon schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:21:
[...]
Microsoft Account is niet verplicht.
[...]
Welke dingen vervangen de Metro-apps dan precies?

[...]
Gewoon Start8 installeren dan?
Start8 hielp een heel eind ja, maar het is nog steeds een downgrade vanaf windows 7 qua functionaliteit.
En metro apps die mij iriteren, de fotoviewer, muziekspeler en de pdf reader bijvoorbeeld. Ze gaan automatisch fullscreen en gaan er vanuit dat je een "home" knop ofzo hebt. Het voelt gewoon aan als een tablet, maar het is geen tablet...
En als je zonder in te loggen win8 kan opstarten, dan heb ik het niet kunnen vinden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barrycade schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:36:
Tot op heden heb ik nog geen enkel voordeel gevonden in W8 ten opzichte van W7 of zelfs Vista.
Dan kijk je niet goed.
Vinden ze het gek bij Windows dat de Pc verkoop aan het inkakken is. Ik snap wel waarom....
Grapjas, Mac verkopen zijn net zo goed aan het dalen. En de daling komt gewoon omdat PC's de afgelopen 5~6 jaar al zo snel zijn dat ze niet meer geupgrade hoeven worden + dat tablets meer gekocht worden en daardoor budget voor PC's wegnemen. Ik heb begin dit jaar mijn PC geupgrade, maar enkel omdat ik game, als ik niet zou gamen zou hij nog snel zat zijn.
@Hierboven: neem bv de standaard foto viewer, wat een bagger appje is dat. En waarom is terug niet meer mogelijk door op back-space te drukken? Het oude Explorer/verkenner is het bestands app, ook zo'n bagger look en feel tov de standaard verkenner.

Vroeger had ik er nog wel tijd voor gehad, maar ik heb tegenwoordig geen zin en tijd om mijn Windows te moeten tweaken zodat het werkbaar wordt.
Ok dus je moet één keer de fotoviewer aanpassen en één keer verkenner-iets? Ik heb overigens geen idee waar je het over hebt met een "bestands app" die heb ik hier nog nooit gezien? Ik gebruik hier gewoon Explorer. Maargoed het zijn wijzigingen die je misschien 5 minuten kosten, en dan kan je daarna wel alle nieuwe dingen gebruiken zoals de task manager, fast boot en de file-copy dialog enzo. Maar zelf weten of je dat soort verbeteringen en meer 5 minuten van je tijd waard vind natuurlijk :)
RocketKoen schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:49:
[...]

Start8 hielp een heel eind ja, maar het is nog steeds een downgrade vanaf windows 7 qua functionaliteit.
Hoe dan precies?
En metro apps die mij iriteren, de fotoviewer,
Stel je die toch in op de desktop fotoviewer?
muziekspeler
Gebruik je toch gewoon WMP of een van de duizenden downloadbare muziekspeelprogramma's? Ik heb persoonlijk nog nooit een meegeleverde muziekspeler (WMP) van Windows gebruikt, ik had altijd mijn eigen voorkeuren, waarom zou dat met Windows 8 ineens moeten zijn dat je alles gebruikt zoals het default is?
en de pdf reader bijvoorbeeld.
Zoals al eerder besproken; je kan gewoon Adobe Reader of een van de alternatieven installeren. Iets wat in Windows 7 zelfs verplicht was omdat die geen ingebouwde PDF reader heeft.
Ze gaan automatisch fullscreen en gaan er vanuit dat je een "home" knop ofzo hebt. Het voelt gewoon aan als een tablet, maar het is geen tablet...
En als je zonder in te loggen win8 kan opstarten, dan heb ik het niet kunnen vinden.
winkey+r "netplwiz" <enter>

[ Voor 29% gewijzigd door Ramon op 27-10-2013 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Barrycade schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:36:
Ik heb Windows 8 geprobeerd, maar was er al niet te spreken over. Al die tablet programma's die standaard geselecteerd zijn en totaal een andere look en feel hadden maar totaal geen nut hebben op een laptop. Een heel gepuzzel om die allemaal weer te vervangen voor bruikbare alternatieven.[...]
Open een foto bestand op je desktop en je krijgt linksboven de melding dat er ook andere programma's zijn om het te openen. Selecteer photoviewer en je hebt weer je oude photoviewer terug voor alle afbeeldingen. Geen idee hoe dat moeilijk is. Het koste me hier hooguit 4 extra klikjes om alle 'oude' W7 applicaties weer als default te hebben. Totaal niet moeilijk dus en al helemaal geen gepuzzel.
Behalve als ik zelf op mijn windows toets druk merk ik niet eens dat ik niet in Windows 7 zit te werken. Ja, als alles weer is gesynchroniseerd tussen mijn laptop en desktop en als ik weer eens iets kopieer dan merk ik het ^^ Daarnaast uiteraard in de snelheid ook.

[ Voor 14% gewijzigd door Caelorum op 27-10-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:31

RayNbow

Kirika <3

Een paar decennia terug:
- Al die standaard GUI applicaties werken voor iemand met een toetsenbord slechter dan die CLI programma's die ze vervangen.
;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov

Verder zitten er wel wat leuke features in die beter zijn dan win7, maar de voordelen wegen voor mij niet op tegen de nadelen. De GUI is duidelijk ontworpen voor touchscreens
Je kan ervoor zorgen dat je niet telkens je wachtwoord moet intypen in Windows 8 zodat die toch automatisch aanmeldt zoals vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Dragunov schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:53:
[...] Je kan ervoor zorgen dat je niet telkens je wachtwoord moet intypen in Windows 8 zodat die toch automatisch aanmeldt zoals vroeger.
win+r -> control userpasswords2 -> "Users must blablabla" uitvinken en op ok drukken. Wachtwoord invullen en je bent klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
RayNbow schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:53:
[...]

Een paar decennia terug:

[...]

;)
Ja, klopt :P
Maar toen kocht je ook geen PC met windows, zonder een muis.
Windows 8 lijkt mij prima werken op een PC/laptop/tablet met touchscreen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

RocketKoen schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:04:
[...]

Windows 8 lijkt mij prima werken op een PC/laptop/tablet met touchscreen.
Ik snap werkelijk niet wat het probleem kan zijn. Zeker met 8.1 kun je de Win8 nieuwigheden uitschakelen die links en rechts wat irritatie opleveren maar hou je wel de aansluiting qua modern OS en minder omstreden veranderingen.

Wel een beetje met de tijd mee blijven gaan he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
P_Tingen schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:09:
In 8.1 werkt mijn slaapschema niet goed meer. Deze instellingen deden het prima op 8.0:

[afbeelding]

Ik wil dat de pc na 20 minuten in sluimerstand gaat (wat we vroeger hibernate noemden, dus op schijf en helemaal uit). Dit omdat de pc dan helemaal geen stroom meer neemt, de pc anders (bij stand by) een irritant knipperend lampje heeft en omdat vanuit sluimerstand opstarten in 12 seconden gepiept. Dat is lekker snel want vanuit koude boot gaat het tergend langzaam; wel dik 20 seconden ;)

Ik ga de slaapstand timeout nog even instellen op iets groter dan de sluimerstand-time out. Misschien dat het dan weer werkt.

Edit: :N

Andere mensen dit ook gezien?
Maar wat gaat er precies mis dan? Hij gaat helemaal niet hibernaten ofzo? Ik gebruik zelf geen hibernation maar sleep en dat werkt gewoon as always.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

Ramon schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:21:
[...]
Maar wat gaat er precies mis dan? Hij gaat helemaal niet hibernaten ofzo? Ik gebruik zelf geen hibernation maar sleep en dat werkt gewoon as always.
P'cies, hij doet helemaal niet meer hibernaten. Na 10 minuten gaat netjes de monitor uit maar na 20 minuten..... nakka.

"Gewoon" hibernate via de aan- en uitknop werkt wel. Dat heb ik net getest, dus hibernate an sich is überhaupt het probleem niet.

Pagina: 1 ... 18 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mocht je twijfel hebben of iets wel of niet in dit topic thuis hoort? Lees dan de regels even door, twijfel je dan nog. Stuur dan even een DM naar TheVMaster of Question Mark.