[Windows 8.1] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 24 Laatste
Acties:
  • 136.866 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
Ik weet niet of iemand hier net als ik problemen heeft met de schermhelderheid en FN toetsen na het updaten naar 8.1 met een Samsung Ativ book, want ik heb de (tijdelijke) oplossing gevonden.

Gewoon bij SW update je modelnaam van je Samsung intypen en dan de Intel en eventueel AMD drivers die SW update aangeeft exporteren en downloaden.

Toen ik dit had gedaan doet alles het weer net als bij Windows 8 maar dan in Windows 8.1

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Sorry voor deze repost, maar er komen snel berichten bij waardoor die van mij in het duister verdwijnt.

Is voor dit al een oplossing gevonden?
Zarif schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 18:09:
Hallo allemaal!

Ik kan in de Windows Store geen notificatie vinden over de update naar 8.1. Ik had gelezen dat sommige versies niet gratis naar 8.1 kunnen upgraden. Ik heb Windows 8 geactiveerd door naar een telefoonnummer te bellen en de gesproken cijfers/letters in te tikken in een activatiescherm. Hoor ik bij de versies die geen gratis update krijg? Zo ja, hoe kan ik de update dan wel krijgen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:46
Zarif schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:38:
Sorry voor deze repost, maar er komen snel berichten bij waardoor die van mij in het duister verdwijnt.

Is voor dit al een oplossing gevonden?

[...]
Heb je een account aan de Windows Store gekoppeld en alle updates voor Windows 8 geïnstalleerd?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Ramon schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:41:
[...]

Heb je een account aan de Windows Store gekoppeld en alle updates voor Windows 8 geïnstalleerd?
Alle windows 8 updates zijn geïnstalleerd en mijn account is gekoppeld aan Windows Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:52

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Blijf voorlopig nog wel even bij windows 8. Vreemde dat het om een upgrade gaat, ben daar nooit echt een fan van geweest. Zal over een tijd wel een fresh install doen.

Iemand een idee hoe de ontwikkeling op 8 doorgaan? Zal de 8.1 niet als een Service pack worden gekneed zonder alle upgrade toestanden?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 22:04

Swerfer

Hmm...

Ramon schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:45:
[...]BTW: Als iemand weet hoe ik mijn NLse W8.1 weer op Engels kan zetten zoals dat bij W8 kon, hou ik mij aanbevolen :p
Bij Language in het configuratiescherm klik je op opties en daar kan je de Windows taal overriden. Dus je stelt Nederlands in als taal en override de Windows taal met Engels.

Je moet natuurlijk wel al het Engelse languagepack geïnstalleerd hebben...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:56:
Voor degene die een clean instal willen doen met 8.1
Zo maak je een iso

En net gedaan

Het werkt

Grt

Rob
Heb dit ook geprobeerd maar bij mij werkte het niet. Of is het de bedoeling dat je echt eerst via de store update naar W8.1 :?

Het zou sowieso fijn zijn als iemand de GA RTM ff upload op spotnet ofzo.
Heb gewoon legale W8 en wil graag clean install doen. Heb helemaal geen zin in dat gehannes. :(

[ Voor 89% gewijzigd door Help!!!! op 19-10-2013 21:51 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liev
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 20:08
Vandaag mijn nieuwe ssd binnen (samsung evo), dus ik denk begin met een schone installatie... Met Windows 8.1. Crashes... Gedoe, dus terug naar 8.0... Irritatie, hoe de Fuck die zooi werkt... Navigeren is echt bagger... Wat een puinhoop hebben ze er van gemaakt. En via 8 kon ik de update naar 8.1 niet vinden.

Voor mij gewoon weer windows 7. En misschien maar is unbuntu proberen. Toch vind ik het wel knap dat je zoveel geld aan een OS uitgeeft.. En het dan zo in zo verneukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Liev schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:28:
Vandaag mijn nieuwe ssd binnen (samsung evo), dus ik denk begin met een schone installatie... Met Windows 8.1. Crashes... Gedoe, dus terug naar 8.0... Irritatie, hoe de Fuck die zooi werkt... Navigeren is echt bagger... Wat een puinhoop hebben ze er van gemaakt. En via 8 kon ik de update naar 8.1 niet vinden.

Voor mij gewoon weer windows 7. En misschien maar is unbuntu proberen. Toch vind ik het wel knap dat je zoveel geld aan een OS uitgeeft.. En het dan zo in zo verneukt...
Een halve dag Windows 8(.1)? Probeer het eens wat langer uit en je gaat het vanzelf waarderen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Awkward
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Het komt voor dat de update naar 8.1 niet succesvol afgerond wordt (gedaan met de 8.1 update vanuit de store), ook al is de eerste keer automatisch doorstarten naar Windows 8.1 schijnbaar succesvol.

Indien na een volgende (tweede) opstart de melding komt dat Windows kennelijk niet goed geïnstalleerd wordt en er een foutrapport wordt samengesteld (een blauw scherm met een treurige smiley :-( zoiets als deze dus), kan onderstaande werkwijze mogelijk oplossing bieden. Verder symptomen zijn dat
- ook na herhaald opstarten de foutmelding blijft;
- herstel via de aangeboden opties niet werkt (er worden geen herstelpunten gevonden)
- opnieuw inrichten via de aangeboden niet lukt, er wordt om installatiemedia gevraagd
- doorstarten via de aangeboden opties naar de DOS prompt laat zien dat Windows vanaf de X-schijf draait

Wat een mogelijke oplossing biedt is:
- Bij de foutmelding kiezen voor de geavanceerde opties
- Dan kiezen voor opstartopties
- Optie 5 kiezen, veilig opstarten met netwerkvoorzieningen
- Na het succesvol opstarten, het systeem weer helemaal afsluiten
- Vervolgens normaal opstarten, het systeem even aan laten staan tot alles is opgestart (minuut of 2)
- Systeem afsluiten
- Systeem opnieuw normaal opstarten (hopelijk)

(Het kan zijn dat sommige schermen of opties anders getiteld zijn, op dit moment heb ik de schermen er niet meer bij en doe dit uit mijn hoofd)

Daarna kan een Windows update worden uitgevoerd, het is raadzaam om dit te doen en steeds het systeem volledig af te sluiten en te herstarten.

Wat de oorzaak is weet ik niet, mijn vermoeden is dat de bootmanager die gebruikt wordt tijdens de installatie niet goed afgesloten wordt.

Veel succes, misschien dat deze tip je helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Ik kan op 1 of andere manier na de update geen torrent stream of ace streams meer afspelen in mijn browser. Browser zegt geen player geinstalleerd terwijl wel zo is.

Meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 12:36
Ik had Win 8 keurig draaien op mijn 7 jaar oude laptop; ging echt als een trein. Nu nog steeds de snelheid, maar zoals al eerder hier genoemd de ATI drivers werken niet meer, en ook mijn wifi krijg ik niet aan de praat. Lijken dus wat driver dingen verloren in de overgang naar 8.1. Klusje voor morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liev
Sorry maar gezien je onderschrift ga ik er vanuit dat je voor Microsoft werkt en kan ik je reactie niet serieus nemen :-) Lijkt erop dat ik ook een hardware probleem heb. Ook in Windows 7 een blauw scherm. Ik zal het nog eens proberen met 8 als ik mn hw probleem heb opgelost.
Swerfer schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:50:
[...]

Een halve dag Windows 8(.1)? Probeer het eens wat langer uit en je gaat het vanzelf waarderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
Liev schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:40:
Sorry maar gezien je onderschrift ga ik er vanuit dat je voor Microsoft werkt en kan ik je reactie niet serieus nemen :-) Lijkt erop dat ik ook een hardware probleem heb. Ook in Windows 7 een blauw scherm. Ik zal het nog eens proberen met 8 als ik mn hw probleem heb opgelost.

[...]
Iemand die graag met Microsoft producten werkt moet daar ook gelijk werken? Dat zou een makkelijker manier zijn om te solliciteren... Wat een opmerking zeg... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liev
Zijn er dan mensen die vrijwillig een Windows Phone kopen? :-P Maare hardware probleem is opgelost. Dus ik ga morgen 8.1 wel is checken nadat ik een image van mn huidige installatie heb gemaakt.

O en btw, go microsoft:Microsoft trekt update Windows RT 8.1 terug http://nu.nl/tech/3606404...-windows-rt-81-terug.html via @NUnl

[ Voor 28% gewijzigd door Liev op 20-10-2013 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Liev schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 00:28:
Zijn er dan mensen die vrijwillig een Windows Phone kopen? :-P Maare hardware probleem is opgelost. Dus ik ga morgen 8.1 wel is checken nadat ik een image van mn huidige installatie heb gemaakt.

O en btw, go microsoft:Microsoft trekt update Windows RT 8.1 terug http://nu.nl/tech/3606404...-windows-rt-81-terug.html via @NUnl
Gelukkig allang binnen gehaald en draait zonder problemen op mijn tablet. Persoonlijk alleen maar goed dat ze op tijd de update stoppen, blijkbaar ervaren sommige mensen problemen. Ze hadden hem ook door kunnen laten gaan, maar dan zal het vast hier volstromen met slechte gebruikers ervaringen.

Je kan beter die eerste vraag omdraaien, ken jij mensen die gedwongen een niet windows phone moesten kopen? Loop een telefoon winkel binnen en je wordt bijna verplicht een quadcore 5 inch android Phone te kopen :) Lang leven de gemiddelde telefoon verkoper.

Zelfs keer een verkoper tegen gekomen die mij wijs maakte dat je alleen met Android kan whatsappen.... |:(

Gaan nogal offtopic maar dit is jammer genoeg de realiteit bij sommige winkels.

[ Voor 15% gewijzigd door vali op 20-10-2013 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:02
Pfff, wat een puinhoop heeft Microsoft van mijn mooie thuis setup-je/netwerkje gemaakt. Alles op Windows 8.0 gaf geen problemen.

Ik heb drie PC's alle met een valide licentie:
Desktop (Lokaal Account)
Laptop (Microsoft Account) hier zit ook nog Office 2013 op.
HTPC (Lokaal Account)

De desktop hier heb ik een Windows 8.1 'clean install' met een ISO gedaan, ging goed, behalve dat Microsoft het leuk vond mijn hele schone installatie te verbouwen naar mijn oude 8.0 laptop instellingen, terwijl ik duidelijk aangevinkt: Skydrive synchronisatie uit. :(

Dan de HTPC dit was een upgrade van 8.0 naar 8.1. Na het upgrade hetzelfde probleem als hier boven, Microsoft vondt het ook nodig dat 150% schaling mijn instelling moest zijn en het configuratiescherm werkt niet en is met geen mogelijkheid op het scherm te krijgen. Ook was het een NL installatie en na de updat een UK installatie, dus weer language packs downloaden en installeren. :(

De laptop ook ge-upgrade, hier ook het language probleem. :(

Het vervelende van 8,1 is, dat je deze niet meer als Lokaal Account kan instellen vanaf de installatie, je moet je Microsoft account geven en dan begint de ellende.

Zeker omdat ik op de machine waar ik het Microsoft account gebruik, echt vanalles gedaan en geprobeerd komt (bijvoorbeeld alle thema's weggegooid), dit gebeurt dus ook meteen bij alle installaties van de andere machines na het invullen van mijn Microsoft account. :(

Het kan toch niet waar zijn, dat ik dit (http://www.dedoimedo.com/...ws-8-1-local-account.html) moet gaan doen voor de machines die ik dom (geen Microsoft Account) wil houden.

[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 20-10-2013 00:49 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moohtje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-08 11:28

Moohtje

Just Mo

Gister de update geinstalleerd, blijkt dat ook Internet Explorer is geupdate waardoor mijn persoonlijk aangepaste bestanden allemaal weg zijn.
Ik had dus schoolbestanden in de mappen staan.
Systeemherstel gedaan maar de meeste dromen zijn bedrog :(

Iemand toevallig tips ?

Ohja ik vind het start knopje dus totaal niet lekker werken dus weer start8 geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:36

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Even mijn mening naar aanleiding van nogal wat boze reacties die ik hier steeds tegenkom van mensen die tegen allemaal bugs aanlopen omdat ze geen MS account willen aanmaken/gebruiken:

Waarom is een microsoft account zo'n groot probleem? De toekomst van IT gebruik is crossplatform, dus op je PC, tablet, telefoon en laptop toegang tot je documenten en foto's. Én... op alle devices dezelfde apps, desktopinstellingen en bookmarks. Ik heb de zaak nu lopen op mijn PC en laptop en zie nu al uit naar het moment dat je ook alles met windows phone 8 kan syncen (wat microsoft al aangekondigd heeft). Ideaal dat ik overal dezelfde workspace heb en bij al mijn bestanden kan.

Dat Windows 8.1 problemen heeft omdat het geoptimaliseerd is voor cloud gebruik ipv local gebruik verbaast mijn niks. Niet ideaal nee, maar ik zou zeggen bespaar jezelf een hoop ellende door een MS accountje te maken en koppel het ding in de cloud. Het is even wat uitzoekwerk maar bied uiteindelijk alleen maar voordelen. Over 2 jaar heb je het sowieso...

[ Voor 4% gewijzigd door DeNachtwacht op 20-10-2013 00:58 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
DeNachtwacht schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 00:57:
Even mijn mening naar aanleiding van nogal wat boze reacties die ik hier steeds tegenkom van mensen die tegen allemaal bugs aanlopen omdat ze geen MS account willen aanmaken/gebruiken:

Waarom is een microsoft account zo'n groot probleem? De toekomst van IT gebruik is crossplatform, dus op je PC, tablet, telefoon en laptop toegang tot je documenten en foto's. Én... op alle devices dezelfde apps, desktopinstellingen en bookmarks. Ik heb de zaak nu lopen op mijn PC en laptop en zie nu al uit naar het moment dat je ook alles met windows phone 8 kan syncen (wat microsoft al aangekondigd heeft). Ideaal dat ik overal dezelfde workspace heb en bij al mijn bestanden kan.

Dat Windows 8.1 problemen heeft omdat het geoptimaliseerd is voor cloud gebruik ipv local gebruik verbaast mijn niks. Niet ideaal nee, maar ik zou zeggen bespaar jezelf een hoop ellende door een MS accountje te maken en koppel het ding in de cloud. Het is even wat uitzoekwerk maar bied uiteindelijk alleen maar voordelen. Over 2 jaar heb je het sowieso...
Het probleem is dat wij hier een HTPC hebben met Windows 8.0, en ik wil niet dat iedereen zomaar even in mijn bestanden/Apps of Account kan gaan rommelen. En ja, ik wil deze HTPC graag op Windows houden i.v.m. integratie in het netwerk en ten tijde van 8.0 was alles zo als ik dit nodig had en hierop heb ik besloten een licentie te kopen. Nu heeft Microsoft maar even besloten dat het haast onmogelijk wordt een installatie te doen zonder Microsoft Account en de daarbij behoren synchronisaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:03

SkyStreaker

Move on up!

Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar als jij het net als ik, het storend vindt dat er systeemmappen in "deze pc" staan: http://www.tech-recipes.c...r-folders-in-my-computer/

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Sinds de update naar windows 8.1 doet m'n externe harde schijf (samsung G3) erg raad. Na een tijdje inactiviteit op de schijf stopt die met spinnen en gaat in idle stand, tot zo ver niks nieuws, alleen is nu het lampje aan de voorkant uit en is de schijf niet meer terug te vinden in windows. Enige manier om de schijf weer te kunnen benaderen is door hem los te koppelen en weer aan te sluiten. Hij blijft dan werken totdat hij weer in idle stand gaat en begint het riedeltje weer op nieuw. Iemand enig idee of er nieuwe "features" in windows 8.1 zijn gestopt die dit kunnen veroorzaken?

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus Bier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-10 16:39
Los van of Windows 8.1 goed is,

Waarom is het nog steeds niet mogelijk dat je met een xbox 360 controller, Windows Media Centre kan besturen?

Ik heb Microsoft Answers bestookt met vragen, enige wat er uit kwam was, ja dat is voor spelbesturing.

Zo raar is het toch niet wat ik verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:41

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Gisteravond mijn laptop geupgrade van Windows 8.0 Pro naar Windows 8.1 Pro. Installatie verliep vlekkeloos. Alle hardware werd herkend inclusief de Radeon die ingebouwd zit. Volgens mij heeft hij letterlijk de 8.0 drivers overgenomen van al mijn hardware en ze werken prima.

Momenteel ben ik bezig om mijn game PC te upgraden naar 8.1. Is nu in de Store bezig Windows te downloaden :) PC is ruim 3 jaar oud, maar ben benieuwd. 8.0 liep daar ook altijd als een tierelier op.
SkyStreaker schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 01:10:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar als jij het net als ik, het storend vindt dat er systeemmappen in "deze pc" staan: http://www.tech-recipes.c...r-folders-in-my-computer/
Ik vind het persoonlijk niet storend. An sich vind ik het persoonlijk wel makkelijk. Scheelt je weer een muisklik als je in sommige mappen moet zijn :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er schijnen er nou toch System Builder versies van 8.1 uit te komen, die ook wat 'vriendelijker' geprijsd zijn:

http://www.tigerdirect.co...paigns/windows8/index.asp

Hopelijk komen die ook in Nederland beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amazor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10 13:38
Liev schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:28:
Vandaag mijn nieuwe ssd binnen (samsung evo), dus ik denk begin met een schone installatie... Met Windows 8.1. Crashes...
Ik lees vaak dat Windows 8.1 nog sneller opstart dan 8.0, maar is dit bij iedereen zo?

Donderdag de update gedaan op een zo goed als overleden OCZ Vertex 2 SSD (2de exemplaar, na 9 maanden), startte verwaarloosbaar trager op.

Gisteren de Vertex 2 vervangen door een Samsung 840 EVO en een clean install gedaan, met de ISO van de Microsoft-site, en na de installatie de eigen key ingegeven. Alles werkt probleemloos, snelheid in Windows zelf is vanouds, maar opstarten duurt een pak langer. De SSD-beleving is op dat gebied verdwenen. Lees- en schrijfsnelheden zitten nochtans op het maximum van de SATA II-specs (+/- 280 MB/s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 00:45:

Het vervelende van 8,1 is, dat je deze niet meer als Lokaal Account kan instellen vanaf de installatie, je moet je Microsoft account geven en dan begint de ellende.
Je kan wel starten met een lokaal account.

Meest simpele oplossing is om tijdens de setup de netwerk verbinding uit te zetten. (kabel eruit of wifi knop om)
Verder kan je ook op de "normale" manier met een lokaal account inloggen, zit alleen wat dieper verstopt onder de optie "I don't have a account".

http://www.tweakguides.com/Windows81_3.html

Dus voortaan wat verder zoeken dan enkel de eerste hit in Google bekijken.. ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart155
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:37
Ik kan Windows 8.1 Pro nog steeds niet downloaden via VLSC, download breekt steeds af, er lijkt hier maar geen oplossing voor te komen na 3 dagen. De druk lijkt me nu wel van de ketel qua bandbreedte. Of komt dit omdat ik dit probeer op m'n MacBook Air met OS X? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 09:22:
[...]

Je kan wel starten met een lokaal account.

Meest simpele oplossing is om tijdens de setup de netwerk verbinding uit te zetten. (kabel eruit of wifi knop om)
Verder kan je ook op de "normale" manier met een lokaal account inloggen, zit alleen wat dieper verstopt onder de optie "I don't have a account".

http://www.tweakguides.com/Windows81_3.html

Dus voortaan wat verder zoeken dan enkel de eerste hit in Google bekijken.. ;)
Ik ga weer een poging doen, het was laat gisteren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 21:21
Jumpman schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 01:06:
[...]. Nu heeft Microsoft maar even besloten dat het haast onmogelijk wordt een installatie te doen zonder Microsoft Account en de daarbij behoren synchronisaties.
Maak je toch een extra MS account aan? Dingen zijn toch gratis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:08

Nakebod

Nope.

An sich niet geheel ontevreden over Win 8.1, alleen mijn startscherm is echt een grote puinzooi geworden door die kleurencombinaties. Gelukkig ben ik niet de enige die erover klaagt, maar toch... Hoe kan zoiets er überhaupt doorgevoerd worden bij MS... Onbegrijpelijk. Vooral de Origin en Filezilla icoontjes verdwijnen in de kleurenbende.

Van Windows 8
Afbeeldingslocatie: http://gallery.rutten.me/cache/screenshots/Win8_595.png

Naar 8.1
Afbeeldingslocatie: http://gallery.rutten.me/cache/screenshots/win8.1_595.png

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-10 20:42
Ik heb twee pogingen nodig gehad. Ik werd eerst begroet door de 0xC1900101 - 0x20017 melding: de update kon niet worden uitgevoerd en was teruggedraaid. De oorzaak leek te liggen in het feit dat ik mijn primaire schijf versleuteld heb met Truecrypt. Na de encryptie uitgeschakeld te hebben (met de bijbehorende uren aan uitvoertijd) kon ik de update installeren. Na installatie werd ik nog wel begroet door de dll foutmelding. En nu is Truecrypt weer bezig om de zaak te versleutelen.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Zo maar wat problemen na de upgrade:
roboform werkt niet meer (automatische wachtwoord aanmaak , opslag en op juist url inloggen software)
een oplossing is, officieel van siber software, de makers : extra beveiliging in IE uitzetten. In NL, je zal maar gecyber dieft worden...
Daarbij, om de test, het helpt bij de meesten niet eens. Waarom bij sommigen wel, dat is me weer een ms/roboform raadsel.
Diverse app's zijn helemaal niet beter, ze zijn weg, althans, ze openen niets, : (tiles-) agenda en weer.
Alt tab functie is vervallen tot tab, binnen 1 vesnter, ik kan niet meer programmas 'bladeren' los laten en hup je zit in dat programma.
Startknop terug? wisselknop voor tiles/bureaublad....
Al tijdens setup en daarna met nog wat dingen nog meer vertaal fouten dan voorheen.
Canon faxen/scannen en zo weg uit mijn canon-bureaublad snelstart clustertje 'tile'. Nu is er nog slechts windows faxen en scannen te vinden. Daar moet je zelf een profiel maken en na voorbeeld is er niets, blijkt dat als je dan ZOEKEN klikt, dat is dan SCANNEN !!.... vervolgens kan je opslaan in.. 2 mappen, de dir/map nboom is er niet in de pop-up...
Ik ben er niet blij mee.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Obviously is er bij jouw installatie wat misgegaan, aangezien alt+tab exact hetzelfde hoort te werken als in 8.0 en in 7, dus ik zou het gewoon nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Liev schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:40:
Sorry maar gezien je onderschrift ga ik er vanuit dat je voor Microsoft werkt en kan ik je reactie niet serieus nemen :-)[...]
Mag een militair geen Microsoft spullen in huis hebben?

Ok, ontopic:

Ik heb nu een jaar Windows 8 en in het begin moest ik ook wennen. Na een weekje ben ik Windows 8 gaan waarderen.

Nu met Windows 8.1 vind ik de verschillen met Windows 8 maar klein. Er zijn verbeteringen, maar de search daar kan ik (nog) niet mee overweg. Ik mis het zoeken in apps vanuit de search. Ik weet dat je dit als app ontwikkelaar zelf in de hand hebt, maar ook ik heb mijn app aangepast zoals Microsoft dat 'wil'. Vooral mensen die nu voor het eerst instappen in Windows 8.1 weten niet beter dan dat je niet in een app kan zoeken vanuit de charms, dus daarom heb ik tegen mijn zin ook mijn app aangepast op de nieuwe stijl van zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathieu_Hinder
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-10 17:17
Bij mij duurde het downloaden lang en had meerdere pogingen nodig. Installatie is dan weer probleemloos verlopen. Nu heb ik enkel nog de melding dat Intel wireless/proset nog geïnstalleerd moet worden, maar alles werkt wel. Al bij al weinig grote dingen veranderd, de apps waar net wel veel is in veranderd gebruik ik zo goed als nooit. Ik vindt de gekleurde tiles net een verbetering tov de oude. Nu lijkt het beter geïntegreerd, terwijl vroeger alles met een blauwe tile er uitzag alsof het er niet op zijn plaats stond. Standaard de achtergrond van het tilescreen kunnen kiezen is ook mooi. En het zoeken vind ik de beste aanpassing. Nu zoek je gewoon in een rechterbalk in plaats van fullscreen. Ik gebruik dit vooral om apps te openen, waardoor dit nu wat prettiger werkt.

Waar ik wel tegenaan loop, is dat verschillende programmas wazig tonen. Ik heb een 15" 1080p scherm, en waar ik in W8 geen probleem had, is dat in W8.1 nu wel anders. De dpi instellingen wijzigen helpt niet, gelukkig zit er in Opera een experimentele feature die zich aanpast aan de dpi waardoor die het wel goed doet, maar bv Chromium ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2hfq334.png

Als dit opgelost is, best tevreden over de update, hoewel weinig wereldschokkends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Moohtje schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 00:50:
Gister de update geinstalleerd, blijkt dat ook Internet Explorer is geupdate waardoor mijn persoonlijk aangepaste bestanden allemaal weg zijn.
Ik had dus schoolbestanden in de mappen staan.
Systeemherstel gedaan maar de meeste dromen zijn bedrog :(

Iemand toevallig tips ?

Ohja ik vind het start knopje dus totaal niet lekker werken dus weer start8 geinstalleerd.
Heb je al in de Windows.old map gezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was WINDOWS 8 al een ontgoogeling hier, met deze 8.1 hebben ze het helemaal verknald, nadat de upgrade was afgerond volgden er een aantal reboots, om met het uiteindelijke resultaat te komen dat de vorige versie was teruggezet, dus een dikke 2 uur aan het kloten geweest om terug bij het begin aan te landen.

Nou heb ik het wel helemaal gehad met die meuk uit Redmond, en gaat er morgen een grote knoop worden doorgehakt, en voor de RT gebruikers komt dit geweldige nieuws eraan, http://be.hardware.info/n...ws-rt-81-update-uit-store.

Heb even de laatste berichten hier doorgenomen, en je broek zakt af als je leest wat een dergelijk bedrijf aan zijn klanten voorschotelt, en dit voor een betalend product, anno 2013 kan dit niet meer door de beugel.

Kortom wat een bagger, wat een geklungel, en wat een ontgoocheling voor de vele gebruikers, en dat er dan nog heren zijn dit dit nog allemaal willen goedpraten, soms gaat het je petje te boven.

Sorry, maar 8.1 is de druppel die de emmer heeft doen overlopen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 15:42
Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:05:
Was WINDOWS 8 al een ontgoogeling hier, met deze 8.1 hebben ze het helemaal verknald, nadat de upgrade was afgerond volgden er een aantal reboots, om met het uiteindelijke resultaat te komen dat de vorige versie was teruggezet, dus een dikke 2 uur aan het kloten geweest om terug bij het begin aan te landen.

Nou heb ik het wel helemaal gehad met die meuk uit Redmond, en gaat er morgen een grote knoop worden doorgehakt, en voor de RT gebruikers komt dit geweldige nieuws eraan, http://be.hardware.info/n...ws-rt-81-update-uit-store.

Heb even de laatste berichten hier doorgenomen, en je broek zakt af als je leest wat een dergelijk bedrijf aan zijn klanten voorschotelt, en dit voor een betalend product, anno 2013 kan dit niet meer door de beugel.

Kortom wat een bagger, wat een geklungel, en wat een ontgoocheling voor de vele gebruikers, en dat er dan nog heren zijn dit dit nog allemaal willen goedpraten, soms gaat het je petje te boven.

Man wat kan jij overdrijven alsof de wereld vergaat |:(

Je realiseerd je toch wel dat hier een kleine groep mensen een bericht posten die tegen wat problemen aanlopen? De mensen die geen problemen hebben die gaan echt niet een forum opzoeken om daar te vermelden dat ze geen probleem hebben. Overigens heb ik geen probleem met 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:41

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Vreemd. Heb nu zowel mijn 1 jaar oude laptop als 3 jaar oude PC geupgrade van 8.0 Pro naar 8.1 Pro.
Beide installaties verliepen vlekkeloos.

Geen dingen zoals ik hier lees met niet werkende videokaarten (beiden hebben hier een Radeon aan boord), talen die spontaan veranderen en andere vage dingen. Alles werkt :)

Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die wel tevreden is :o

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Raven__NL schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:07:
[...]

Je realiseerd je toch wel dat hier een kleine groep mensen een bericht posten die tegen wat problemen aanlopen? De mensen die geen problemen hebben die gaan echt niet een forum opzoeken om daar te vermelden dat ze geen probleem hebben. Overigens heb ik geen probleem met 8.1
Waar er één de moeite neemt te schrijven zijn er duizenden die hetzelfde hebben.
Waar er -1- MS zElf aanspreekt (mail/bellen) zijn dat er 100en duizenden.

Zelfs de grote jongens en hun big data 'probleem' snappen de statistieken wel.
Niet-klagers zijn niet interessant. Die zijn 'digibeet' en wijten e.e.a. aan zichzelf, of zoeken een andere app/programma, of kopen de laatste versie van programma x die wel zegt te kunnen werken met 8.1 (siber / roboform lijkt die truuk bezig te zijn)
Big data is het plukken van social media en fora (op o.a.) en dan vergelijkt men alleen maar klagers (en soms positieve berichten, wat de opdrachtgever wil he...)
Dan zijn 10 klachten over ubuntu er heel veel.
Maar microsoft, net als toen met 8.0 / startknop weg, spant weer es de kroon....

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart155
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:37

Ik ben het helemaal met je eens... Het is gelukkig niet mijn primaire OS... Ik heb net 8.1 geïnstalleerd, dit is op zich goed verlopen. Ik krijg nu wel de vervelende melding dat ik met m'n vinger moet vegen om de recentelijk apps te bekijken of zoiets, melding die maar niet weg wil gaan. Ik werk op een PC en niet op 'n tablet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
notsonewbie schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:12:
[...]

Waar er één de moeite neemt te schrijven zijn er duizenden die hetzelfde hebben.
En dan zijn er nog 10voudig meer die het probleem niet hebben. Het is gewoon een feit dat mensen die geen problemen hebben niet meteen naar het internet grijpen om dingen uit te zoeken. Dat kunnen niet technische mensen zijn maar ook technische mensen zoals wij.

Anyway met deze stelling laat ik het hierbij. Wat ik aangaf was dat die persoon ook gigantisch kan overdrijven om een update wat niet goed gaat bij hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:36

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Jumpman schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 01:06:
Het probleem is dat wij hier een HTPC hebben met Windows 8.0, en ik wil niet dat iedereen zomaar even in mijn bestanden/Apps of Account kan gaan rommelen. En ja, ik wil deze HTPC graag op Windows houden i.v.m. integratie in het netwerk en ten tijde van 8.0 was alles zo als ik dit nodig had en hierop heb ik besloten een licentie te kopen. Nu heeft Microsoft maar even besloten dat het haast onmogelijk wordt een installatie te doen zonder Microsoft Account en de daarbij behoren synchronisaties.
Je kan dan gewoon in de skydrive instellingen aanvinken dat niets wordt gesynchroniseerd. En dat 'iedereen zo maar even' kan gaan rommelen in je account klopt natuurlijk niet, die cloud opslag is enorm goed beschermd (stel je voor dat iemand het kraakt dan heeft MS echt een énorm probleem). Kortom ik snap al die ophef niet ~ en vooral niet omdat je het jezelf dan zo moeilijk maakt.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:08

Nakebod

Nope.

Mathieu_Hinder schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:04:
Bij mij duurde het downloaden lang en had meerdere pogingen nodig. Installatie is dan weer probleemloos verlopen. Nu heb ik enkel nog de melding dat Intel wireless/proset nog geïnstalleerd moet worden, maar alles werkt wel. Al bij al weinig grote dingen veranderd, de apps waar net wel veel is in veranderd gebruik ik zo goed als nooit. Ik vindt de gekleurde tiles net een verbetering tov de oude. Nu lijkt het beter geïntegreerd, terwijl vroeger alles met een blauwe tile er uitzag alsof het er niet op zijn plaats stond. Standaard de achtergrond van het tilescreen kunnen kiezen is ook mooi. En het zoeken vind ik de beste aanpassing. Nu zoek je gewoon in een rechterbalk in plaats van fullscreen. Ik gebruik dit vooral om apps te openen, waardoor dit nu wat prettiger werkt.

Waar ik wel tegenaan loop, is dat verschillende programmas wazig tonen. Ik heb een 15" 1080p scherm, en waar ik in W8 geen probleem had, is dat in W8.1 nu wel anders. De dpi instellingen wijzigen helpt niet, gelukkig zit er in Opera een experimentele feature die zich aanpast aan de dpi waardoor die het wel goed doet, maar bv Chromium ziet er zo uit:

[afbeelding]

Als dit opgelost is, best tevreden over de update, hoewel weinig wereldschokkends.
Dat blurry geneuzel komt door een optie voor DPI scaling: http://www.askvg.com/fix-...t-problem-in-windows-8-1/
Uitzetten en het ziet er weer prima uit. Had het ook in Chrome, maar bijvoorbeeld niet in Notepad++.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Ik weet niet of ie hier al langs is gekomen, maar op Neowin staat een guide waarmee je op een legale manier aan de ISO kunt komen: http://www.neowin.net/new...reate-a-usb-install-stick

Misschien iets voor in de topic-warning onderin?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathieu_Hinder
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-10 17:17
Nakebod schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:31:
[...]

Dat blurry geneuzel komt door een optie voor DPI scaling: http://www.askvg.com/fix-...t-problem-in-windows-8-1/
Uitzetten en het ziet er weer prima uit. Had het ook in Chrome, maar bijvoorbeeld niet in Notepad++.
Bedankt, dit heeft het inderdaad opgelost! In de 'metro' pc-instellingen stond die optie er niet, en vermits het enkel bij sommige programma's was, meende ik dat het niet aan Windows zelf lag. Bij deze tevreden over 8.1 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-10 21:32
Rockvee2 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:32:
[...]

Windows update is eigenlijk Windows store. Je kan ook gewoon de live-titleweghalen. Ik vind het juist hartstikke handig. Waarom heb je eigenlijk Windows 8 dan als je de metro interface nooit gebruikt ? Gebruik dan Win7
Omdat ik toen een legale versie van W8 kon kopen voor 30 euro destijds. Geen reden om het niet te doen. Daarnaast zijn er een hoop aanpassingen gedaan in W8 ten opzichte van W7 onder de motorkap.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:56

Patrick89

PSN : Gamesource

posttoast schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:37:
Ik weet niet of ie hier al langs is gekomen, maar op Neowin staat een guide waarmee je op een legale manier aan de ISO kunt komen: http://www.neowin.net/new...reate-a-usb-install-stick

Misschien iets voor in de topic-warning onderin?
Ik probeer net deze download, echter zijn mijn betaalde windows 8 keys niet geldig.
Zowel mijn mediacenter key die live draait als mijn normale 8.0 pro key voor mijn andere pc worden niet geaccepteerd..

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

bart155 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:15:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens... Het is gelukkig niet mijn primaire OS... Ik heb net 8.1 geïnstalleerd, dit is op zich goed verlopen. Ik krijg nu wel de vervelende melding dat ik met m'n vinger moet vegen om de recentelijk apps te bekijken of zoiets, melding die maar niet weg wil gaan. Ik werk op een PC en niet op 'n tablet. 8)7
Afbeeldingslocatie: http://www.eightforums.com/attachments/tutorials/27499d1378873763-help-tips-enable-disable-windows-8-1-switcher_tip-1.jpg
Vergelijkbaar met ^ ? Linksboven op het scherm (dus niet linksboven op popup) klikken met de muis, heeft even geduurd voordat ik daar achter kwam.....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:57
Patrick89 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:52:
[...]
Ik probeer net deze download, echter zijn mijn betaalde windows 8 keys niet geldig.
Zowel mijn mediacenter key die live draait als mijn normale 8.0 pro key voor mijn andere pc worden niet geaccepteerd.
Dat is idd een apart iets dat ook al naar voren kwam tijdens de setup van de rtm versie van 8 punt 1.
Een oplossing is om een general install key te gebruiken, daarna de setup te starten en af te ronden
en als je klaar bent met de 8 punt 1 installatie om je windows te activeren met je eigen legale key ...

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Patrick89 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:52:
[...]

Zowel mijn mediacenter key die live draait als mijn normale 8.0 pro key voor mijn andere pc worden niet geaccepteerd..
Had ik gisteren ook maar nu doet ie het bij het volgen van de neowin guide wel. Hij is nu 8.1 aan het downloaden. De mediacenter key werkt niet bij mij maar mijn "normale" en legale w8 pro uk update key pakt hij nu wel.

Wat ook handig is: Als je een iso gemaakt en gesaved hebt en daarna de win 8.1 installer gesloten, kun je de 8.1 installer opnieuw opstarten en krijg je de mogelijkheid om ook een USB installer te creeeren.

[ Voor 16% gewijzigd door Help!!!! op 20-10-2013 12:42 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus dan ben je mediacenter kwijt, of kun je 'm daarna alsnog weer downloaden/activeren met die 'oude' key?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 12:16:
Dus dan ben je mediacenter kwijt, of kun je 'm alsnog weer downloaden met die 'oude' key?
Dat weet ik nog niet want ik moet de iso download is pas 35% compleet en ik moet dus nog installeren. ;)

Maar het lijkt mij dat je je mediacenter gewoon daarbovenop kan installeren. Ik kon destijds ook niet rechtstreeks met de mediacenter key mijn gewone W8 install installeren. Dat was ook in 2 stappen.

Mediacenter is denk ik sowieso geen onderdeel van welke RTM (GA) ISO dan ook. Aparte download denk ik.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:03
Toch fijn z'n update die ze voor gebruikers waarbij de User/Program Files niet op de standaard locatie staat half onmogelijk maken. Sluiten ze in ieder geval de helft van de (kleinere)SSD gebruikers uit.

Sorry, it looks like this PC can't run Windows 8.1. This might be because the Users or Program Files folder is being redirected to another partition.

Zijn al wel oplossingen op internet te vinden, maar allemaal net weer tricky 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
bart155 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:15:
[...]

Onzin. Windows 8 kan prima onderscheid maken tussen touch en tobo/muis en zal de tekst in de hint daarop aanpassen. Dat weet ik omdat ik dezelfde hints heb gezien op mijn desktop. De hint is ook maar 10 seconden éénmalig in beeld.

Daarnaast, over Windows 8 werd gezegd dat mensen het niet snapten, en nu komt MS met hier en daar wat hints over hoe je Windows 8 kan gebruiken, is het weer niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"De hint is ook maar 10 seconden éénmalig in beeld."

O ja? Hier kreeg ik 'm in eerste instantie ook niet weg, pas na wat geGoogle erachter gekomen dat er linksboven op het scherm geklikt moest worden, dat was de enige manier om dat ding weg te krijgen, verdween niet uit zichzelf.

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 20-10-2013 12:43 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilin
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-10 16:53
Raven schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 12:42:
"De hint is ook maar 10 seconden éénmalig in beeld."

O ja? Hier kreeg ik 'm in eerste instantie ook niet weg, pas na wat geGoogle erachter gekomen dat er linksboven op het scherm geklikt moest worden, dat was de enige manier om dat ding weg te krijgen, verdween niet uit zichzelf.
Het staat er nochtans letterlijk op wat je moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dan moet dat wat op de popup staat wel werken ;) Bij de popup die ik had stond wat over swipen, niet klikken in de linkerbovenhoek.

[ Voor 75% gewijzigd door Raven op 20-10-2013 12:52 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genieter
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 16:26
Downloaden van Windows 8.1 vanuit de Store, op de App stond reeds een 3, was geen probleem met mijn HP Pavilion p6150nl, maar na ongeveer 50 minuten kwam een fout melding.
Update Windows 8.1 Pro upgrade rollsback met fout 0xc1900101 - 0x30018 of bij andere keren had ik een blauwscherm met een treurige smiley met tekst.
Virusscanner uitgezet en startknop Classic Shell verwijdert, Register schoongemaakt met CCleaner, in Systeemconfiguratie/Opstarten/Taakbeheer alles uitgezet wat niet met Microsoft te maken had, maar niets mocht baten.
Na 3 pogingen voorlopig gestopt en probeer het over een paar weken nog maar eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:00
Gisterenavond de update via de store uitgevoerd en ging zonder enig probleem.
Echter nu heb ik de systeemtaal in het Engels en kan deze via settings niet wijzigen.
Op het net gezocht naar LIP Nederlands maar geen succes.
Wie weet wel hoe en wat?

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
snah001 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 13:24:
Gisterenavond de update via de store uitgevoerd en ging zonder enig probleem.
Echter nu heb ik de systeemtaal in het Engels en kan deze via settings niet wijzigen.
Op het net gezocht naar LIP Nederlands maar geen succes.
Wie weet wel hoe en wat?
In het Region and language menu zit nog een diepere optie hier kan je de Nederlandse taal downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-10 22:09
Caelorum schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 10:36:
[...]

Maak je toch een extra MS account aan? Dingen zijn toch gratis :P
Het kan wel zonder MS-account via een omweg. In het bewuste scherm zeggen dat je een nieuw account wilt aanmaken. In het vervolgescherm klikken op 'doorgaan met bestaande account' (of iets dergelijks) en de installatie gaat door zonder aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:00
Jumpman schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 13:27:
[...]

In het Region and language menu zit nog een diepere optie hier kan je de Nederlandse taal downloaden en installeren.
Helaas, optie is hier niet te zien.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
FreshM schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 13:29:
[...]

Het kan wel zonder MS-account via een omweg. In het bewuste scherm zeggen dat je een nieuw account wilt aanmaken. In het vervolgescherm klikken op 'doorgaan met bestaande account' (of iets dergelijks) en de installatie gaat door zonder aanmelden.
Als de installatie gedaan is wordt je gevraagd om in te loggen met een gebruikersaccount die op je computer stond. Als je dat doet dan moet je daarna inloggen met je Microsoft-account.

Als je gewoon in die eerste stap "Ik ben niet <user>" aanklikt, gaat ie gewoon door en hoef je geen MIcrosoft-account in te vullen/aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 16:18
Raven__NL schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:07:
[...]

Man wat kan jij overdrijven alsof de wereld vergaat |:(

Hij heeft gelijk, windows 8 was al dramatisch, maar 8.1 is afgrijselijk slecht. Lees mijn ervaringen een paar posts terug maar eens.

Het probleem is dat MS een monopolie is, de zombie horde koopt het toch wel. Laten we eerlijk zijn, vond jij het Metro idee goed? Ziet de interface er mooi uit? Is het juist geimplementeerd, met als voorbeeld de verschillende manieren om te updaten? Werkt de nieuwe Internet Explorer fijn?

Nee, nee, en nog eens nee. Het is een afgrijselijk prutssysteem, zeer slecht programmeerwerk. Bij mij werkt Internet Explorer 11 niet eens na de update naar 8.1, als ik hem opstart slaat hij direct vast valt niets meer mee te doen. Verwijderen kan ook niet, updaten ook niet, de enige optie is een volledig nieuwe installatie van W8 en dan weer de update..

Dus bij jou werkt het misschien allemaal, het blijft een afgrijselijk lelijke en desfunctionele user interface met dat Metro. Hoe kun je in godsnaam zoiets idioots verzinnen? Dat geloof je toch niet.. Metro.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Nu online

fynrd1

Fooled by Randomness

Jovas schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 14:36:
[...]
Hij heeft gelijk, windows 8 was al dramatisch, maar 8.1 is afgrijselijk slecht. Lees mijn ervaringen een paar posts terug maar eens.

Het probleem is dat MS een monopolie is, de zombie horde koopt het toch wel. Laten we eerlijk zijn, vond jij het Metro idee goed? Ziet de interface er mooi uit? Is het juist geimplementeerd, met als voorbeeld de verschillende manieren om te updaten? Werkt de nieuwe Internet Explorer fijn?

Nee, nee, en nog eens nee. Het is een afgrijselijk prutssysteem, zeer slecht programmeerwerk. Bij mij werkt Internet Explorer 11 niet eens na de update naar 8.1, als ik hem opstart slaat hij direct vast valt niets meer mee te doen. Verwijderen kan ook niet, updaten ook niet, de enige optie is een volledig nieuwe installatie van W8 en dan weer de update..

Dus bij jou werkt het misschien allemaal, het blijft een afgrijselijk lelijke en desfunctionele user interface met dat Metro. Hoe kun je in godsnaam zoiets idioots verzinnen? Dat geloof je toch niet.. Metro.....
Gewoon win 8.1 iso op een stick gooien, clean install doen en je eigen serial nadien activeren dmv cmd.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
fynrd1 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 14:38:
[...]

Gewoon win 8.1 iso op een stick gooien, clean install doen en je eigen serial nadien activeren dmv cmd.
Gewoon? Microsoft geeft geen ISO's van 8.1 vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De RTM iso's zijn er toch? Wel een paar extra updates na installatie, maar er zijn dus wel iso's van 8.1.

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 20-10-2013 14:46 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
[...]

Misschien gekeken of het probleem niet tussen de stoel en het scherm zit? Ervaar hier op mijn tablet, laptop en desktop geen enkele problemen en ie11 werkt als een trein.

Dat jij het interface niet mooi vind kunnen wij toch ook weinig aan doen? Ik vind android OS er vreselijk buggy en lelijk uit zien, zo heeft iedereen een voorkeur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
vali schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 14:47:
[...]

Misschien gekeken of het probleem niet tussen de stoel en het scherm zit? Ervaar hier op mijn tablet, laptop en desktop geen enkele problemen en ie11 werkt als een trein.

Dat jij het interface niet mooi vind kunnen wij toch ook weinig aan doen? Ik vind android OS er vreselijk buggy en lelijk uit zien, zo heeft iedereen een voorkeur :)
Bij mij werkt het niet! :P

Metro is lelijk en desfunctioneel, kijk alleen al naar de afgrijselijke kleuren en het afgeraffelde rechthoekige design. Lelijker kan niet.. Verwarrend is het ook, windowed en metro functionaliteit loopt door elkaar heen, het is een puinhoop eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
[...]

Ik blijf bij mijn mening. De problemen die men heeft betreft over het algemeen een klein groepje wat helaas ALTIJD voor zal komen ongeacht wie de software maker is.

De meeste problemen zijn waarschijnlijk ook goed op te lossen door ff tijd in te spenderen of wellicht geduldig zijn dat MS een fix levert.

Dat jij nu aankomt zetten met Metro interface dat begrijp ik nu niet indeze context. Maar ik heb precies dezelfde mening als jij als het er op aankomt en daarom draai ik ook al vanaf dag2 start8 en sinds de 8.1 update had ik de Metro interface al zeker ruim een half jaar niet meer gezien. Eigenlijk vind ik dat je de Metro interface argument helemaal niet mag gebruiken want er zijn genoeg alternatieven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Raven__NL schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 14:51:
[...]

Ik blijf bij mijn mening. De problemen die men heeft betreft over het algemeen een klein groepje wat helaas ALTIJD voor zal komen ongeacht wie de software maker is.

De meeste problemen zijn waarschijnlijk ook goed op te lossen door ff tijd in te spenderen of wellicht geduldig zijn dat MS een fix levert.

Dat jij nu aankomt zetten met Metro interface dat begrijp ik nu niet indeze context. Maar ik heb precies dezelfde mening als jij als het er op aankomt en daarom draai ik ook al vanaf dag2 start8 en sinds de 8.1 update had ik de Metro interface al zeker ruim een half jaar niet meer gezien. Eigenlijk vind ik dat je de Metro interface argument helemaal niet mag gebruiken want er zijn genoeg alternatieven!
Luister, ze hadden dat Metro idee NOOIT moeten doorvoeren, het is een ONGELOOFLIJK slecht idee, daar is iedereen het over eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CAPS zijn de beste argumenten ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Raven schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 14:45:
De RTM iso's zijn er toch? Wel een paar extra updates na installatie, maar er zijn dus wel iso's van 8.1.
Dat is niet gewoon, dat is om een probleem heen werken. *knip* nergens voor nodig

[ Voor 21% gewijzigd door TheVMaster op 20-10-2013 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
Jovas schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 15:01:
[...]
Dat is niet gewoon, dat is om een probleem heen werken. *knip*
NouNou, om mensen idioot te noemen vind ik toch wel een beetje ver gaan alleen omdat hun geen problemen hebben. Volgens mij ben je aardig gefrustreerd ofzo :+

[ Voor 17% gewijzigd door TheVMaster op 20-10-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
[...]
Dit soort momenten mogen voor mij wel een admin meekijken. Slaat kant nog wall om eerlijk te zijn |:(

Je kan een product niks vinden, maar om de mensen nou voor zoiets uit te maken is nogal zwak.

[ Voor 17% gewijzigd door TheVMaster op 20-10-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04:56
Jovas schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 14:53:
[...]

Luister, ze hadden dat Metro idee NOOIT moeten doorvoeren, het is een ONGELOOFLIJK slecht idee, daar is iedereen het over eens.
Geen enkel probleem met het doorvoeren van de Modern UI, alleen had deze optioneel moeten zijn in plaats van een verplichting. Het idee op zich is zeer goed, zolang je met een touchscreen werkt. Ik heb zelf 8(.1) op 3 verschillende apparaten geprobeerd. Op een desktop vind ik het gewoon hatelijk. Ook op een laptop met touchscreen is de touch functionaliteit niet meer dan een gimmick. De muis/touchpad is daar een stuk handiger. Maar als ik de tablet in mijn handen neem komt de interface ineens tot zijn recht.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

[...]

Oneens. Dat ze Metro/ModernUI wellicht niet op een desktop systeem in hadden moeten voeren kan ik begrijpen. Maar sinds ik een ultrabook heb met touchscreen zit ik steeds vaker in ModernUI apps en doe ik steeds minder met muis en toetsenbord. Dus denk dat je gewoon niet de doelgroep bent voor Metro/Modern UI. Dat wil niet meteen zeggen dat het een slecht product is.

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-10 13:01

Grudgie

PSN: Grudgie7

Zelf heb ik persoonlijk geen problemen gehad met Windows 8 en nu ook niet met Windows 8.1
Vind het prima werken. Stoor me nergens aan en vind de MetroUI wel geinig en leuk eruit zien.
Gebruik het niet veel, maar kan me er ook niet aan doodergeren.

Vind 8.1 wel voor gevoel wat fijner werken en de Startknop werkt prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Nu online

fynrd1

Fooled by Randomness

Jovas schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 14:42:
[...]
Gewoon? Microsoft geeft geen ISO's van 8.1 vrij.
http://www.ghacks.net/201...ad-windows-8-1-iso-image/ vannacht zelf gedaan met een upgrade key, werkt perfect.

[ Voor 11% gewijzigd door fynrd1 op 20-10-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-07-2024
Hetzelfde gedaan met de uit Hardware.info uitleg over het plaatsen van bestandje ei.cfg in de ISO.
Eigen key invoeren en klaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

dCY schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 17:31:
Windows Experience Index is weg in 8.1?
Inderdaad is deze verwijderd sinds de 8.1 preview (http://mcakins.com/2013/0...windows-experience-index/), je kunt de tests nog wel via een command prompt (type: "winsat formal") draaien, maar je krijgt geen scores meer tussen de 1 en 9,9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 21:58

amx

Installatie lukte eerst niet door Logitech Setpoint. De download ging goed, maar na reboot stopte de installatie op 0%.
Na verwijderen Setpoint lukte het ineens wel (installatie duurde wel erg lang).
Eerste indruk 'voelt' beter dan 8.0 alleen al door de vergelijkbare interface tussen desktop en start scherm door de gedeelde achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Google search problemen met ie11 zijn gelukkig nu ook weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

vali schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 15:34:
Door de updates die eerder vandaag zijn gereleased?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

[...]

Niet iedereen. Ik ben het er niet mee eens...

Je eigen mening geven is prima hier, maar probeer niet jouw mening door te drukken door te zeggen dat het ieders mening is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

vali schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 15:34:
Bij mij nog steeds hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:19
[...]

[...]
*knip* Niet doen...volgende keer gewoon een TR

[ Voor 55% gewijzigd door TheVMaster op 20-10-2013 16:46 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vishari Beduk
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:50

Vishari Beduk

loves f/1.8 primes

wat te lezen: http://www.nytimes.com/20...-worlds-of-windows-8.html

disclaimer: ik ben het niet helemaal met hem eens maar vond het wel grappig om te lezen

[ Voor 3% gewijzigd door Vishari Beduk op 20-10-2013 16:40 ]

weet het niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Swerfer schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 16:30:
[...]

Bij mij nog steeds hetzelfde...
.. Te hard gejuicht, het probleem is er weer. Blijkbaar mocht ik er 1 search van genieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:48
vali schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 16:47:
[...]

.. Te hard gejuicht, het probleem is er weer. Blijkbaar mocht ik er 1 search van genieten...
Ik krijg nu bij Google (in IE11) weer 'normale' zoekresultaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Vishari Beduk schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 16:40:
wat te lezen: http://www.nytimes.com/20...-worlds-of-windows-8.html

disclaimer: ik ben het niet helemaal met hem eens maar vond het wel grappig om te lezen
Ben benieuwd hoe deze persoon erover denkt als we 4 jaar verder zijn. Waarschijnlijk neemt hij dan al zijn woorden terug.

Kan nog goed herinneren toen de eerste Windows 7 laptops/ all in ones op mijn werk binnen kwamen met touchscreen. Als er iets dramatisch werkte was dat het wel. Het werd nog slechter toen bedrijven als Acer en Asus eigen tooltjes uitbrachten. Resultaat was een machine die trager werd en ietsjes beter met touch kon werken..
TheVMaster schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 16:49:
[...]

Ik krijg nu bij Google (in IE11) weer 'normale' zoekresultaten...
Ik nu weer ook ! Hopelijk zitten ze niet meer aan de kill ie11 switch :+

edit:
Blijk ene keer wel te doen en de andere keer niet... 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door vali op 20-10-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 17:09

superwashandje

grofheid alom

ik heb gister de 8.1 voor de helft gedownload waarna ik weg moest. ik wilde vandaag verder gaan maar als ik via de store weer naar de update zoek klik ik op download en dan krijg ik na eventjes laden te zien "your applications were installed" terwijl ik dus zeker nog geen 8.1 draai. iemand advies? ik kon er zo niets over vinden :S

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devlam
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09-2022
Heb een paar dagen terug windows 8.1 via de store geinstalleerd. Op dit moment lukt het niet om andere apps te installeren vanuit de store. Hij geeft aan in behandeling.
Bij sommige apps zag ik eerst nog wel de balk lopen met de melding downloading. Maar ook die staan nu in de status in behandeling. Het lijkt alsof er niets gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

tokko1 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 12:30:
Toch fijn z'n update die ze voor gebruikers waarbij de User/Program Files niet op de standaard locatie staat half onmogelijk maken. Sluiten ze in ieder geval de helft van de (kleinere)SSD gebruikers uit.
Zijn al wel oplossingen op internet te vinden, maar allemaal net weer tricky 8)7
Dankzij jouw ervaring schoot mij iets te binnen.
Ik kreeg vage errors bij bepaalde programma's.
Reden (zo bedacht ik een paar uur hiervoor) is dat ik sinds dag 1 dat ik van w7 naar w8 overging,
ik een ramdisk had met station letter B.

Die supersnelle ramdisk is dus ook gone with the wind na 8 > 8.1
en daarmee bepaalde temp files/mappen.

Sowieso mag MS wel wat meer vragen bij setup, bijv. wat is uw monitor resolutie, wilt u de dpi laten aanpassen of groter hebben?
Gebruikt u nu een ramdisk, of heeft u elders uw zoekindex files staan en dergelijke SSD anti-slijtage instellingen dan.... etc.

Ik baal nu dus dat ik een OEM w7 heb, die niet meer pakt (serial, heb ik na update naar w8 ook gehad trouwens en toen nog es met apart mediacentre...) toen w8 en recent dan w 8.1 deed.

Roboform die niet werkt (ook niet met de 'oplossing' door IE 11 minder veilig te maken middels security zaken af-vinken) is echt een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Nu online

fynrd1

Fooled by Randomness

Sa.Tan schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 15:29:
[...]

Hetzelfde gedaan met de uit Hardware.info uitleg over het plaatsen van bestandje ei.cfg in de ISO.
Eigen key invoeren en klaar. ;)
Heb je een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-09 22:43
Ik ben erg blij met de upgraden naar 8.1 Mooie toevoegingen maar er zijn drie dingen wat ik op te merken heb.

• Ze hebben de Facebook chat functie eruit gehaald? Die app waarmee je kon chatten, die je vet handig naast je desktop kon zetten. Waarom? Dat was DE reden dat ik windows 8 fijn vondt en eigenlijk de enige app die ik écht veel gebruikte uit metro.
• Het zoeksysteem hiervoor was vele malen beter. Ik vindt het fijn dat je nu alles tegelijk zoekt maar als ik voorheen de instellingen van de muis wou veranderen hoefde ik alleen 'Mouse' te typen en op enter te drukken, zelfde geldt voor resolutie veranderen. Echt heel jammer...
• Rechter muisklik op bureaublad doet alles vastlopen. Vreemde bug.

Deze is niet zo heel belangrijk maar toch
• Ze hebben de Xbox Music app niet meer in metrostijl (links naar rechts scrollen) Verder is de extra functionaliteit wel beter maar toch, is niet echt mooier.

Iemand enig idee of de chat app terug te brengen is, en of er instellingen zijn voor de search? Of zal ik maar eens contact op gaan nemen met microsoft?

[ Voor 7% gewijzigd door Heilige Kaas op 20-10-2013 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit werkt inderdaad om de 8.1 ISO binnen te halen (ben er nu meer bezig). Wat er niet bij staat is dat je de eerste installer (win 8 ) moet stoppen vóórdat je de 8.1 installer voor de tweede keer start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:57
Ik heb onlangs ook windows 8 pro naar 8.1 geupdated (in PD icm Imac/bootcamp).

Misschien heb ik iets over het hoofd gezien, maar ik zag geen optie om mijn local account te bewaren.
Na de installatie moest ik mijn windows id opgeven en vervolgens werd deze automatisch aan 8.1 gekoppeld zonder mijn local account te bewaren.

Na de installatie kon ik overigens wel weer het windows account disconnecten en een local account instellen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Pagina: 1 ... 16 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mocht je twijfel hebben of iets wel of niet in dit topic thuis hoort? Lees dan de regels even door, twijfel je dan nog. Stuur dan even een DM naar TheVMaster of Question Mark.