Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Buggle schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:22:
Ik denk dat we gewoon af moeten wachten totdat MS Nederland zijn zaakjes op orde heeft en de instellingen contacteert. Pas dan hebben instellingen iets concreets waar ze over kunnen gaan nadenken. Tot die tijd zijn het losse flodders waar niemand wat aan heeft.
Ik zou als instelling ook geen toezeggingen doen voordat ik weet wat er precies op me af komt.
Tom zegt dat er informatie gaat komen, dus daar kunnen we wel vanuit gaan. Vanaf dat moment moeten de balletjes echt gaan rollen. Tot die tijd kunnen we niets anders doen dan de lijntjes warmhouden en mensen van de instellingen niet teveel op de tenen trappen.
Bij mij zegt hij dat dus niet...
Helaas is het niet mogelijk om een Surface als individu aan te schaffen. U zult dit altijd via school moeten doen. Eventueel kunt u iemand van het schoolbestuur contact op laten nemen via het volgende e-mailadres:

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02-2021

Buggle

The Saga Continues

Osiris schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:21:
[...]

Daarom is het nog wel de keus van de instelling om er enorm veel moeite in te steken. En als de instelling denkt, tja, waarom zouden we hier in vredesnaam aan gaan beginnen voor dat handjevol mensen?

Nee, ik snap dat wel :)
Prima, maar dat is iets anders dan het niet doen omdat zij het een nutteloos ding vinden. En als het inderdaad maar een handjevol studenten is dat het wil hebben is het zeker gerechtvaardigd om te zeggen nee dat doen we niet, maar nog steeds niet om die reden.
Verder, aangezien niemand momenteel zeker weet hoe het er precies uit gaat zien kan ook niemand nog goed inschatten of het 'enorm veel moeite' gaat kosten. Ik ben ook niet gek natuurlijk. Het moet in verhouding blijven staan, en zeker aangezien er op veel universiteiten nu hard bezuinigd wordt kan niemand veel administratieve rompslomp verwerken. Dat zou op vrijwillige basis moeten gaan, oftewel door een door studenten gerunde organisatie; een studievereniging of de Student Union bijvoorbeeld op de UT. Maar daarin ben je wel nog steeds afhankelijk van goodwill, en die is er dus niet omdat iemand denkt voor anderen te moeten beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-05 00:51
Pff nutteloos. Lijkt mij juist een ideale tablet voor mijn PDF-papers en tekstverwerken. Het enige wat ik zou missen is een latex verwerker en printer ala Miktex. Maar kan dan gewoon de tekstbestanden aanpassen in notepad en thuis een keer een nieuwe versie printen(en opmaak goed maken :P). Scheelt mij gewoon in kilo's met de kilo's papier die ik nu meeneem(naast mijn laptop).

[ Voor 13% gewijzigd door CR35 op 26-06-2013 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

Stef602 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:23:
[...]

Bij mij zegt hij dat dus niet...
[...]
Tom zegt tussen de regels door dat dat de informatie is die hij nu heeft. Maar hij geeft ook aan dat volgens de voor hem bekende weg (via dat emailadres) het misschien mogelijk is voor de scholen om MS over te halen dit anders te doen. Oftewel: natuurlijk is er ruimte om het over dit soort dingen te hebben. En MS is ook niet gek, als ze merken dat die actie maar een paar orders oplevert en honderden teleurgestelde klanten, dan krabben ze zich ook nog eens achter de oren. Met de trackrecord van de afgelopen maanden (startknop in 8.1 en always on van de One) kunnen we niet zeggen dat Microsoft altijd zo consistent en consquent is in zijn standpunten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik heb dus gemaild naar het email adres in mijn vorige post en kreeg terug dat zij OEM markingmanager is (en momenteel met zwangerschapsverlof is). Oftewel we kunnen het nu hogerop zoeken (hoger dan chat medewerker) aangezien ik een ander email-adres heb gehad.
Ik ga nu ''Mijn collega zal mij vervangen en zij is te bereiken op:
[telefoon] [email]
mailen.

We'll see :)

@hieronder /3

[ Voor 18% gewijzigd door Frozen op 26-06-2013 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

Ik denk desondanks dat het goed is om volledige naam en contactgegevens hier niet zo open en bloot neer te zetten. Dat is bad form.
Verder: good going!

[ Voor 9% gewijzigd door Buggle op 26-06-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCoon
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-06 12:39
Kijk dit het topic dat ik zocht. Ik heb de petitie getekend en een mailtje gestuurd naar verschillende onderdelen van de HU, maar ben bang dat ik het zelfde antwoord krijg als jullie bij de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

De mail die ik heb gestuurd is de volgende:
Beste,

Omdat uw Collega met zwangerschapsverlof is mail ik u.

Graag zou ik u iets voor willen stellen, dit omdat Microsoft op 24 juni is begonnen met een special offer voor hun Surface RT tablets. (zie nieuws: Microsoft halveert prijs Surface RT tijdelijk voor Nederlandse studenten)
Daarom hebben wij (studenten op www.tweakers.net) sinds dat we van deze actie gehoord hadden naar onze universiteiten en hogescholen gemaild. Allemaal zeiden ze precies hetzelfde, namelijk dat ze geen geld over hebben voor deze actie aangezien in het begin van het jaar wordt bepaald waar geld in gestoken wordt. Een universiteit kan in deze krappe tijden niet zomaar 100.000 euro ophoesten. Echter is dit apparaat voor deze promotieprijs ideaal voor ons studenten vanwege de lange accuduur en Microsoft Office. Helaas kunnen wij deze tablets dus niet aanschaffen omdat veel van onze universiteiten niet mee willen werken.

Om deze reden zijn wij een petitie gestart om Microsoft er hopelijk toe aan te zetten de Surface RT's via een andere weg aan studenten te verkopen (https://www.change.org/pe...-students-via-the-msstore). Op moment van schrijven heeft de petitie meer dan 50 (van studenten op tweakers.net afkomstige) ondertekeningen wat ongeveer gelijk staat aan Surface RT's ter waarde van meer dan 10.000 euro. De petitie zal gedurende de hele actie door blijven lopen aangezien wij hopen dat Microsoft met ons studenten rond de tafel wil gaan zitten. Aangezien universiteiten en hogescholen geen geld over hebben voor deze actie maar wij studenten wel graag een Surface RT voor deze prijs willen richten wij ons tot Microsoft.

Wij hopen dus van harte dat Microsoft het via een andere weg voor ons mogelijk maakt Surface RT's voor de promotieprijs te kopen.

Met vriendelijke groet,
Wesley de Vries

De huidige ondertekeningen staan in .csv bestand in de bijlage.
Nu afwachten. Aangezien we nu bij het management aangekomen zijn denk ik dat we nu wat meer kans maken informatie te krijgen.

offtopic:
Zo, nu hou ik me weer even stil, voordat Ed me een Ragebann geeft _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Frozen op 26-06-2013 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:37
We zullen het zien! Ik zal zo dadelijk nog even de petitie tekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

Goede mail, enige kanttekening is dat de instellingen niet gezegd hebben dat ze er geen geld voor hebben. Ze hebben allemaal gezegd dat ze niets van de actie afweten of er geen zin in te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Hopelijk komt Microsoft Belux dan ook met zo een actie, anders vallen alle Vlamingen hier weer uit de boot, als MS Nederland met iets komt zal ik zeker ook achter MS Belux aan gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-04 13:18
Musta schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:12:
[...]

Heb je naar de EUR gemaild? laat je t weten hier als je antwoord hebt? wist zelf niet naar wie ik t moest mailen en een medewerker had gezegd dat er nog niet echt info erover was in een andere topic.
Ik heb idd de eur gemaild. ik zal het laten weten als ik een antwoord heb ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Stef602 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:59:

[...]

Nu afwachten. Aangezien we nu bij het management aangekomen zijn denk ik dat we nu wat meer kans maken informatie te krijgen.

offtopic:
Voorlopig antwoord van Microsoft:
Hi Wesley,
Dank voor het enthousiasme wat jullie hebben om een Surface te bestellen.
Ik ga kijken wat de mogelijkheden zijn samen met het educatie team.
Ik kom hier zsm op terug.
Microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-06 09:17
Top, als Microsoft voor de Tweakers een uitzondering wil maken zou dat top zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik heb ook interesse en houd het topic de komende tijd wel in de gaten!

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-06 10:57
Ik heb nu ook contact gezocht bij het Saxion om te vragen of hun meedoen aan de actie..
Anders zou het mooi zijn als we inderdaad voor Tweakers een aparte actie kunnen krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
  • Laatst online: 07:17
Morgen even de Universiteit van Leiden mailen! Valt mij echt tegen dat er maar enkele scholen zijn die überhaupt mee willen doen.

[ Voor 47% gewijzigd door menalert op 26-06-2013 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje1991
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-06 10:11
Ik heb de afgelopen dagen dit topic aandachtig gevolgd en ben erg benieuwd naar een eventuele oplossing die Microsoft ons kan bieden. Eerder in dit topic had iemand al gemeld dat de TU Delft ook niet van plan is wat met deze actie te doen, dus mijn hoop is gevestigd op Microsoft Nederland.
Zou toch erg fijn zijn om zo'n tablet tegen zo'n aantrekkelijke prijs aan te kunnen schaffen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:55

Perkouw

Moderator General Chat
Stef602 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 18:45:
[...]

[...]
Klinkt goed, ben benieuwd wat hieruit zal komen.
Ik heb zojuist de contactgegevens even weg gehaald. Zonde als er ineens een stortvloed aan mails richting het betreffende mailadres wordt gestuurd. Dat lijkt me overigens ook geen positieve invloed hebben op de hele 'actie'.

Offtopic: Ook gelijk even schoonmaak gehouden.

[ Voor 40% gewijzigd door Perkouw op 26-06-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-06 07:59
Stef602 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:59:

[...]

offtopic:
Mag ik vragen waar jij vandaan haalt dat alle universiteiten/hoge scholen dit niet rond kunnen breien mbt hun begroting?

Verder, voor alle TU/e studenten, ik hoor positieve geluiden vanuit de hogere segmenten van de universiteit, dus een dergelijke actie is waarschijnlijk in Eindhoven wel mogelijk.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Kazu schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 19:23:
[...]

Mag ik vragen waar jij vandaan haalt dat alle universiteiten/hoge scholen dit niet rond kunnen breien mbt hun begroting?

Verder, voor alle TU/e studenten, ik hoor positieve geluiden vanuit de hogere segmenten van de universiteit, dus een dergelijke actie is waarschijnlijk in Eindhoven wel mogelijk.
-Elmer- schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:58:
Heb ook al bij de Universiteit van Amsterdam gevraagd en dit is het antwoord:

[...]

Kijk daar hebben we wat aan! Ik ben aan wat andere touwtjes aan het trekken bij UvA maar echt veel lijkt het vooralsnog niet te doen :(

Echt een toffe actie van Microsoft, zo een waat je écht wat aan hebt. Universiteiten hebben aan het begin van het jaar budgetten allang opgemaakt en derhalve geen mogelijkheid voor spontane aankomen en de termijn is te kort voor universiteiten om gezamelijke inkoop voor studenten te realiseren.
en
Buggle schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 18:05:
Goede mail, enige kanttekening is dat de instellingen niet gezegd hebben dat ze er geen geld voor hebben. Ze hebben allemaal gezegd dat ze niets van de actie afweten of er geen zin in te hebben.

[ Voor 44% gewijzigd door Frozen op 26-06-2013 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

@Stef; ik vrees dat dat de persoonlijke mening/interpretatie van Elmer is, en niet de reactie van de UvA.
Maargoed, ik denk dat wel duidelijk is wat je bedoelt hoor, het draait er vooral om dat er geen fatsoenlijke informatievoorziening is en instellingen dus ook gewoon niet weten hoe of wat. Dat begrijpt ze ook wel uit die mail.
De instellingen kunnen vrij moeilijk ja zeggen onder die omstandigheden. Als je hier niet uitkomt met de dame in kwestie is dat de volgende stap: het zo aantrekkelijk en aangenaam mogelijk maken voor de scholen, zodat ze makkelijker ja kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-02 10:21
Stef602 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 18:45:
[...]

[...]
zou echt super zijn om op deze manier iets voor elkaar te krijgen want via de school zal 't moeilijk worden door verschillende factoren maar met name de timing ( vakantie tijd )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 14:02
Ik heb nog niets gehoord van Avans. Ik hoop dus dat ze het aan individuele studenten willen verkopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Momenteel zitten we al op 93 bij de petitie (https://www.change.org/pe...-students-via-the-msstore), dat gaat goed jongens! (bovendien kan ik altijd de ''goal'' naar beneden bijstellen, bijv 250 o.i.d. Waarop vinden jullie eigenlijk dat de goal moet staan?)

[ Voor 9% gewijzigd door Frozen op 26-06-2013 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCoon
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-06 12:39
Maakt naar mijn idee weinig uit hoeveel daar staat. Ja als 250 staat heb je het eerder bereikt maar denk eerlijk gezegd niet dat MS dan opeens het wel gaat doen ipv als er 250 van de 400 staat. Ze kijken waarschijnlijk gewoon naar het absolute aantal. Gewoon laten staan dus naar mijn mening, kunnen er alleen maar meer mensen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestux
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-06 01:23
Net even de getekend, hoop dat dit inderdaad wat uit gaat halen :) In de MS store zou voor studenten wel veel gemakkelijker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-06 09:30
Ik ben er ondertussen op de Zuyd hogeschool ook achteraan aan het gaan, hoorde dat ze al meerdere aanvragen hadden gekregen maar ze zagen het niet erg positief in om hier aan mee te gaan doen

maar de aanhouder wint zullen we maar zeggen ;)

denk trouwens als we het 'prive' kunnen aankopen, dat het dan via surfspot zal gaan. maar dat is een zorg voor later....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:51
De kans dat een onderwijsinstelling hardware gaat leveren aan studenten is heel erg klein. Er komt namelijk zoveel bij kijken als de instelling het zelf moet doen, dat dat never nooit niet gaat gebeuren. Ik kan mij ook niet voorstellen dat MS dit voor ogen had. Ze hopen denk ik dat een onderwijsinstelling een grote batch besteld om direct in het onderwijs te gebruiken.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
pingkiller schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 22:30:
De kans dat een onderwijsinstelling hardware gaat leveren aan studenten is heel erg klein. Er komt namelijk zoveel bij kijken als de instelling het zelf moet doen, dat dat never nooit niet gaat gebeuren. Ik kan mij ook niet voorstellen dat MS dit voor ogen had. Ze hopen denk ik dat een onderwijsinstelling een grote batch besteld om direct in het onderwijs te gebruiken.
Maar indien dit tweede het plan was van hun, een onderwijsinstelling gaat toch niet op 2 maanden een project op poten zetten voor tablet gebruik in de lessen inclusief de financiering ervan, en dit dan ook nog eens tijdens de verlof periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 17:49
pingkiller schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 22:30:
Precies mijn gedachte. Ze zijn vast blij als een Amerikaanse universiteit even een groot deel van de productie overschotten opkoopt. Ik kan me haast niet voorstellen dat dit wat gaat worden in Nederland.

Heb ook maar even de petitie getekend. De Surface RT lijkt me een perfecte tablet voor office en notities maken, namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Getekend

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
timofp schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 22:32:
[...]

Maar indien dit tweede het plan was van hun, een onderwijsinstelling gaat toch niet op 2 maanden een project op poten zetten voor tablet gebruik in de lessen inclusief de financiering ervan, en dit dan ook nog eens tijdens de verlof periode.
Goed punt. Geen idee wat MS dan precies van plan is.
Er is overigens nog geen een officieel bericht uitgegaan naar onderwijsinstellingen of surf zover ik weet.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-06 19:54
Kazu schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 19:23:
[...]

Hoe kom je aan die informatie als ik vragen mag? Ik heb het STU gemailed maar geen reactie gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Gefeliciteerd, we hebben al 100 ondertekeningen bij onze petitie (vergeet hem niet door je medestudenten te laten signeren) https://www.change.org/pe...-students-via-the-msstore

@mod, sorry dat ik ''reclame'' maak voor de petitie, maar dan hebben we in ieder geval iets tastbaars om te laten zien hoe graag we de surface RT voor deze prijs willen...

[ Voor 26% gewijzigd door Frozen op 26-06-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrickbert
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:00
@ Stef602

Wat is jouw reactie van de TU (SID?), hebben ze ook gezegd dat het om budgetaire redenen gaat?
Misschien is het handig om een keer langs te gaan en even gewoon een gesprek aan te gaan.

[ Voor 2% gewijzigd door hendrickbert op 27-06-2013 00:00 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathijsR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-06 11:39
Ok, ook de petitie getekend. Krijg niet het idee dat het NHL Leeuwarden hieraan mee gaat doen. Al moet ik zeggen dat ik ook nog geen contact met ze heb gehad. Al doen ze wel mee moet dit gewoon uit principe voor elke student beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-06 10:53
Maar mensen van de Utwente, alleen nog maar gemaild? Niet langs gelopen? Persoonlijk lijkt me dat ze dan een uitgebreider verhaal tegen mij moeten ophangen ipv doen we niet.

Dus ik ga dat morgen maar eens doen :). Ook onder het motto van, hoe meer mensen vragen, des te meer kans dat ze het gaan overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaygr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-06 07:42
X_lawl_X schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 20:25:
Ik heb nog niets gehoord van Avans. Ik hoop dus dat ze het aan individuele studenten willen verkopen. :)
Ik heb op Avans (Breda) contact gehad met een docent, deze was er zelf ook erg enthousiast over. Zij zou er achteraan gaan, mocht ze iets te weten komen zou ze dit online posten (bb of iavans).

En de petitie is ondertekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Het zou kunnen dat de UvA contractueel vast zit aan Google Docs en Google Drive en zo geen gebruik mag maken van zoiets.
Ik heb op dit moment helaas geen toegang meer tot de contracten waar dat eventueel in staat.

[ Voor 19% gewijzigd door Pikoe op 27-06-2013 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Laatst online: 18-06 12:29
@Stef602 Om de actie en de petitie wat meer bekend te maken heb ik hem op facebook en twitter gedeeld met de volgende tekst.

Zo als sommige van jullie hebben gezien heeft Microsoft een actie opgezet om Microsoft Surface RT tablets goedkoop te leveren aan studenten, echter dit moet via scholen gebeuren. Met de komende zomervakantie en waarbij de scholen vrij terughoudend zijn is de kans dat dit gaat gebeuren niet erg groot. Daarom is er op via tweakers.net een petitie opgezet om de Tablets te leveren via de Microsoft Store. De petitie kan je vinden op: https://www.change.org/pe...-students-via-the-msstore

Meer informatie over deze actie van Microsoft op: \[24-6 > 31-8] MS Surface RT - Halve Prijs voor studenten

Hopelijk springen er zo meer studenten op in.

[ Voor 4% gewijzigd door TunefulDJ_Mike op 27-06-2013 08:13 ]

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-06 15:39

J-P

Syntax erro....

Ik had op de 24ste het edu email adres al gemaild met vragen. Vandaag dus officieel antwoord van microsoft:

Hi,

Thanks for your interest in Microsoft Surface RT. Please excuse our delayed response as we are experiencing a very high volume of customer orders and inquiries regarding the Surface RT for education limited time offer.

Order Process:

We are processing orders and responding to inquiries as quickly as possible and we appreciate your patience. As your order enters the first stage of the fulfillment process, you will receive a confirmation email which may include questions and order clarifications. We will then work to process your order as quickly as possible.

Answering Questions:

If you are emailing with a question about the offer, please take a look at the program overview and frequently asked questions below. For questions not covered below, a representative will contact you soon with a specific response.

Program Overview:

Microsoft is pleased to offer special pricing on Surface RT directly to schools and universities for a limited time between June 17, 2013 and August 31, 2013.

Our mission in education is to help schools and universities, students and educators realize their full potential. One way we do this is by offering software, hardware and services at affordable prices to education institutions. Surface RT is a terrific tool for teaching and learning and we want students and educators to have the best technology on the market today.

Frequently asked questions (FAQ):

Q)     Is the offer open to individuals (students, teachers & employees of an institution)

A)      This offer is open for purchase by educational institutions only. This offer is not open to individuals (students, teachers or employees of an institution) for purchase through personal funds.

Q)     Is there a minimum quantity requirement for the order?

A)      No, there is no minimum quantity requirement

Q)     What payment methods are accepted?

A)      US/Canada: Payments can be made via an institution (school) Purchase Order or an  institution (school) credit card.

Outside US/Canada: Payments can only be made via an institution (school) Purchase Order

Q)     Which countries is the offer valid in?

A)      Australia, Austria, Belgium, Canada, China (via Digital China), Denmark, Finland, France, Germany, Ireland, Italy, Japan, Korea, Mexico, Luxembourg, the Netherlands, Norway, Portugal, Russia, Singapore, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom, and the United States (includes Puerto Rico).

Q)   Is there a different order form for each country?

A)      Yes, orders must be submitted using country specific order forms with country specific SKUs and pricing.

Q)     When does the offer end?

A)      The Surface for education limited time offer is open through August 31st, 2013.

Q)     Is the offer extended to Home schools?

A)      We are unable to extend the Surface for education limited time offer to home schools at this time.

Thanks

Surface Education Team

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Not gonna happen dan. Onderwijsinstellingen gaan niet even in een maand distributie, betaling, service, garantieafhandeling etcetc inregelen omdat MS van zijn tablets af moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-06 19:54
Zojuist heb ik een reactie gekregen van het STU (TU/e):
Beste student,

N.a.v. je mail het volgende: de laatste dagen krijgen we veel vragen van studenten over het aanbod van Microsoft om de Surface RT Tablet met korting beschikbaar te stellen via de universiteit. Wij zijn enigszins verrast door dit bericht, omdat MicroSoft hierover geen contact met de universiteit heeft opgenomen. Momenteel zijn we wel aan het kijken in hoeverre we kunnen deelnemen/meewerken aan deze actie. Helaas moeten we je een concreet antwoord hierover op dit moment dan ook nog verschuldigd blijven, maar hopen je eind volgende week van meer informatie te kunnen voorzien.
Vooralsnog komt dit op mij over alsof ze in ieder geval hun best doen om mee te werken aan de actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 452997

Reactie gehad van InHolland, zeer hoopvol.
Beste Sander,

Dit is het enige wat wij ervan weten: De actie is vroegtijdig uitgelekt. Een exacte datum is nog niet bekend maar er zal op zeer korte termijn een actie verschijnen op surfmarket (surfspot)

Met vriendelijke groet,

Irfan Khan
Serviceorganisatie Amsterdam/Diemen

Hogeschool Inholland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Laatst online: 18-06 12:29
Met een medewerker van de Campusshop.nl zitten chatten, hij zij het volgende

Ik: Hallo

***: Welkom. waarmee kan ik u helpen?

Ik: Bij Microsoft is momenteel een actie gaande waar de Microsoft Surface RT Tablets voor minder dan de helft van de prijs word aangeboden voor studenten, komt deze actie ook op de campusshop ?

***: Dit is momenteel nog niet in Nederland

Ik: Niet? Bij het persbericht van Microsoft stond dat dit per 24 juni inging tot 30 augustus, in een aantal landen incl. Nederland

Ik: nieuws: Microsoft halveert prijs Surface RT tijdelijk voor Nederlandse studenten hier stond het bewuste bericht

***: Er zijn inderdaad geruchten dat dit in Nederland komt. We zijn in gesprek met Microsoft om te kunnen kijken of wij dit ook kunnen gaan doen

Ik: Oké, heeft u enige idee wanneer dit bekend word ?

***: Nee helaas is dat niet bekend. Wanneer wij hier meer over weten zal dit gelijk op onze website komen

Ik: Oké, dan wacht ik dat af

***: Dat is prima

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peunage
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-06 09:38
"Q) Is the offer open to individuals (students, teachers & employees of an institution)

A) This offer is open for purchase by educational institutions only. This offer is not open to individuals (students, teachers or employees of an institution) for purchase through personal funds."

Dus het was niet eens de bedoeling om zo'n tablet via school te kopen, maar dóór school...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lithiumion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-06 13:10
Reactie van de ICTS van mijn Universiteit
Wij hebben hierover met Microsoft contact gehad. Wij kunnen als instellingen helaas geen individuele bestellingen voor een leverancier in behandeling nemen. Wij zijn nu met MS aan het bekijken wat de mogelijkheden zijn. MS heef aangegeven er z.s.m. op terug te komen. Zodra wij meer weten nemen wij contact met u op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Kremx schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:21:
Zojuist heb ik een reactie gekregen van het STU (TU/e):

[...]

Vooralsnog komt dit op mij over alsof ze in ieder geval hun best doen om mee te werken aan de actie :)
Jup, dat mailtje heb ik net ook binnen gekregen.

Wat betreft mijn informatiebron: ik ken persoonlijk mensen die zich in die regionen bevinden en er ook al mee bezig zijn om het vanuit die richting te pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Lithiumion schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 11:11:
Reactie van de ICTS van mijn Universiteit

[...]
Maastricht (?)

Toen ik ze mailde zeiden ze dat ze er niet aan mee gingen doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

j0rikk schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:25:
Voor de leerlingen van Graafschap-College geldt deze actie wel:

[...]

In de bijlage kun je kiezen welke je wilt. :)
Kunnen wij ze anders niet massaal bij jou bestellen? Haha
TunefulDJ_Mike schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 08:12:
@Stef602 Om de actie en de petitie wat meer bekend te maken heb ik hem op facebook en twitter gedeeld met de volgende tekst.

Zo als sommige van jullie hebben gezien heeft Microsoft een actie opgezet om Microsoft Surface RT tablets goedkoop te leveren aan studenten, echter dit moet via scholen gebeuren. Met de komende zomervakantie en waarbij de scholen vrij terughoudend zijn is de kans dat dit gaat gebeuren niet erg groot. Daarom is er op via tweakers.net een petitie opgezet om de Tablets te leveren via de Microsoft Store. De petitie kan je vinden op: https://www.change.org/pe...-students-via-the-msstore

Meer informatie over deze actie van Microsoft op: \[24-6 > 31-8] MS Surface RT - Halve Prijs voor studenten

Hopelijk springen er zo meer studenten op in.
Wow das echt geweldig, zou iedereen even moeten doen, delen met je medestudenten. We zitten nu al op 142 ondertekeningen! https://www.change.org/pe...-students-via-the-msstore

[ Voor 10% gewijzigd door Frozen op 27-06-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 15:22

amas

Law of Nature: Chaos

Reactie van de RuG:
Ik heb er naar gekeken, maar onderneem verder geen actie. Het probleem is dat MS administratie, distributie en financiele afhandeling bij de onderwijsinstellingen neerlegt ipv het zelf te doen.
Zo te zien wil microsoft ook weer niet zó graag van de tablets af :(

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:44
Zojuist een e-mail ontvangen van Fontys ICT:
Beste studenten,

Fontys breed (bij inkoop) zijn ze geïnformeerd en druk aan het schakelen met Microsoft Nederland hierover.

Er zitten blijkbaar wat haken en ogen aan het inkoop en distributie proces.

Ik houd voor jullie vinger aan de pols en zodra ik iets weet laat ik van me horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-06 19:57

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Heeft er al iemand geïnformeerd of de Hogeschool van Amsterdam hier ook aan meewerkt of mee wilt werken? Of valt dit dan weer onder de UvA?

Want de campusshop waar je eigenlijk altijd naar verwezen word doet er blijkbaar niet aan.

[ Voor 25% gewijzigd door Rubman op 27-06-2013 13:03 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Campusshop.be ze hadden het zo te zien een beetje druk

Alana: Goede middag.
Alana: Dat is nog niet bij ons bekend.
Ik: Goede Middag, ik studeer aan de KU Leuven en vroeg me af of jullie gaan mee doen met deze actie van MS
Ik: http://www.zdnet.be/nieuw...ets-voor-benelux-scholen/
Ik: Maar jullie zijn op de hoogte van de actie en gaan er dus mogelijk wel aan mee doen?
Alana: Wij weten dus nog niet of wij aan deze actie zullen meedoen.
Alana: Wellicht.
Ik: Wellicht wel? Ok, dan weet ik voldoende, bedankt
Alana: Geen dank.
Alana: Dan wens ik u nog een fijne dag toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Gezien dat de distributie het grootste probleem is voor de scholen lijkt me juist campusshop de ideale methode. Ze bestaan specifiek voor dit doel, distributie en alles wat er bij komt kijken uit handen nemen van de universiteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

Dan blijft nog steeds de vraag wie die distributie gaat betalen, want het betekent extra werk voor de medewerkers om al die orders te verwerken. Ik zou zeggen: reken gewoon een paar euro administratiekosten en dan is iedereen weer happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoef
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-06 15:50
Rubman schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:01:
Heeft er al iemand geïnformeerd of de Hogeschool van Amsterdam hier ook aan meewerkt of mee wilt werken? Of valt dit dan weer onder de UvA?

Want de campusshop waar je eigenlijk altijd naar verwezen word doet er blijkbaar niet aan.
Heb gemaild met de HvA, hun doen hier helaas niet aan mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Buggle schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:32:
Dan blijft nog steeds de vraag wie die distributie gaat betalen, want het betekent extra werk voor de medewerkers om al die orders te verwerken. Ik zou zeggen: reken gewoon een paar euro administratiekosten en dan is iedereen weer happy.
Ik ben bereid om er een 10'tje bij te leggen... Dan gaat de prijs van 241 naar 250. Vind ik een mooie prijs.
De webshop die dit gaat doen gaat sowieso een hoop populariteit krijgen aangezien er zoveel mensen op af komen. 155 (is meer dan 30.000 euro) al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Buggle schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:32:
Ik heb geen probleem met een paar euro extra, maar bv campusshop is toch specifiek opgezet voor het verdelen van voornamelijk hardware naar studenten. Dus mij lijkt dit de meest logische keuze, ik kan universiteiten welke normaal zelf deze dingen niet doen zoals de KU Leuven wel begrijpen hierin, hier staat duidelijk dat alles is uit besteed aan campusshop.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-06 19:57

Rubman

Retarded or just overjoyed!

TheBoef schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:32:
[...]

Heb gemaild met de HvA, hun doen hier helaas niet aan mee.
Was te verwachten van de HvA doen nooit aan redelijke acties voor studenten. Ze kunnen echter wel elke week een of andere suffe enquête in je mailbox gooien :X (andere discussie)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:44
TheAmassama schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 12:38:
Reactie van de RuG:

[...]

Zo te zien wil microsoft ook weer niet zó graag van de tablets af :(
Naar welk emailadres heb je gemaild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-06 18:19

thof

FP ProMod
timofp schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:37:
[...]

Ik heb geen probleem met een paar euro extra, maar bv campusshop is toch specifiek opgezet voor het verdelen van voornamelijk hardware naar studenten. Dus mij lijkt dit de meest logische keuze, ik kan universiteiten welke normaal zelf deze dingen niet doen zoals de KU Leuven wel begrijpen hierin, hier staat duidelijk dat alles is uit besteed aan campusshop.be
Maar ik neem aan dat Campusshop er ook wel iets aan wil verdienen? Iemand enig idee of Microsoft advies prijzen geeft voor de Surface RT of dat dit de inkoopsprijs is voor scholen/uni's/Campusshop?

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rikk
  • Laatst online: 15-02-2023
Wij mogen helaas maar 1 tablet bestellen op graafschap college, worden komende maandag besteld en binnen 6-11 werkdagen verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

j0rikk schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 15:13:
Wij mogen helaas maar 1 tablet bestellen op graafschap college, worden komende maandag besteld en binnen 6-11 werkdagen verwacht.
Jammer, anders had je er even 163 kunnen bestellen: https://www.change.org/pe...-students-via-the-msstore hahaha <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rikk
  • Laatst online: 15-02-2023
Nou, dat gaat hem niet worden, moeten namelijk gelijk betalen. :P Heb zo 1,2.3 niet 30,000 euro op mijn rekening staan. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccyboy
  • Laatst online: 12-06 22:31
j0rikk schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 15:19:
Nou, dat gaat hem niet worden, moeten namelijk gelijk betalen. :P Heb zo 1,2.3 niet 30,000 euro op mijn rekening staan. :$
En als tweakers die er een willen geld overmaken voordat je besteld, dan heb je opeens wel die 30.000 of hoeveel je ook maar nodig hebt.

---

Ik heb dit ook net gestuurd naar Fontys (ICT / Eindhoven) en ik kreeg terug dat ze nog steeds hun best doen.

[ Voor 23% gewijzigd door luccyboy op 27-06-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-06 09:03

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
Via mijn programmamanager (FEB, UvA) kreeg ik de volgende respons:
Bedankt voor je mail.

Ik ga uitzoeken óf en hoe deze regeling voor onze studenten beschikbaar is.

Met vriendelijke groet,
Er worden in ieder geval mensen aan het werk gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420791

Ik zag dat iemand Saxion Hogescholen had gemaild heeft iemand er al een reactie van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-06 10:57
Anoniem: 420791 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 15:46:
Ik zag dat iemand Saxion Hogescholen had gemaild heeft iemand er al een reactie van gehad?
Ik heb een docent een mail gestuurd. Nog niks over ontvangen. Had toen het gelekte bericht naar buiten kwam direct om informatie gevraagd, maar hij wou eerst wachten op een reactie van Microsoft.

Misschien is het beter om direct de IT afdeling bij het Saxion te emailen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-06 21:16
Vraag me nu echt wel af wat de ICT/IT-afdelingen van onderwijsinstellingen allemaal doen. Natuurlijk verzetten ze veel werk en houden ze zich bezig met alle ict-gerelateerde zaken. Het lijkt me dan wel logisch dat je ook websites in de gaten houdt. Op veel websites is deze actie verschenen en bijna geen een afdeling wist iets van deze actie. Een beetje ICT'er kijkt af en toe eens op een website(Tweakers/HWI/Nutech etc.) of heb ik een beetje verkeerd beeld van hen?
Daarnaast is het vooral proactief handelen( wij hebben nog niks van microsoft gehoord). Die mensen zitten allemaal in de vakantiestemming(met uitzonderingen daargelaten), maar ik hekel hun handelen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-06 09:02
*knip*, en dit is dus niet de bedoeling.

[ Voor 89% gewijzigd door Perkouw op 27-06-2013 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

Ik heb contact gehad met de manager inkoop van het facilitair bedrijf van de Universiteit Twente. Hij heeft aangegeven dat er iemand opgezet is (d.w.z. ik heb een naam gekregen) van het ICTS om te bekijken wat er mogelijk is voor de studenten. Daarvan moeten we de uitkomst afwachten.

Het is in ieder geval goed om te horen dat er iemand mee bezig is. De bal is dus duidelijk overal aan het rollen gekomen onder de grote druk vanuit de studenten. Dat is mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Heb nog geen antwoord gekregen van de UU. Vakantie werktijden zijn daar volgens mij inmiddels van toepassing. Hopelijk wordt er volgende week iets positiefs aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-06 09:02
Buggle schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:41:
Ik heb contact gehad met de manager inkoop van het facilitair bedrijf van de Universiteit Twente. Hij heeft aangegeven dat er iemand opgezet is (d.w.z. ik heb een naam gekregen) van het ICTS om te bekijken wat er mogelijk is voor de studenten. Daarvan moeten we de uitkomst afwachten.

Het is in ieder geval goed om te horen dat er iemand mee bezig is. De bal is dus duidelijk overal aan het rollen gekomen onder de grote druk vanuit de studenten. Dat is mooi!
Ah dat is fijn! Net nog even langs het NSC gelopen maar daar waren ze niet positief. Ik hoop dat jouw lijntje beter gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

Ja, dat is de reden waarom ik naar het Facilitair Bedrijf ben gegaan. Bij NSC willen ze niet. Hebben ze geen zin. Omdat die Surface nutteloos is. Schijnt te zijn. Ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 07:26

HollovVpo1nt

I like gadgets

Heb TU Delft gemaild. Dit is hun antwoord -_-

Beste,

De TU delft heeft gekozen voor HP , deze kan je vinden op de volgende link  http://laptopproject.tudelft.nl/

-knip_
Medewerker SID-DrW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

HollovVpo1nt schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:50:

Beste,

De TU delft heeft gekozen voor HP , deze kan je vinden op de volgende link  http://laptopproject.tudelft.nl/

-knip_
Medewerker SID-DrW
Je had toch gedacht dat ze ietwat snuggerder waren daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu

Beste,

-knip_
Medewerker SID-DrW
Wow, wat een ontzettend kortzichtig antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-06 21:16

Beste,

-knip_
Medewerker SID-DrW
Dat is een lekker antwoord 8)7

Zou dan gewoon het volgende terug mailen:

Beste,

Ik en vele andere studenten hebben gekozen voor de Surface RT, deze kan je vinden op de volgende link https://www.change.org/pe...-students-via-the-msstore

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:32
Tja, je kunt de onderwijsinstelling geen spammen maar je kunt ook wachten micosoft zelf meer nieuws naar buiten brengt.

Blijft vaag en vooral een kwestie geduld momenteel lijkt me

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giedo555
  • Laatst online: 18-01 23:35
luccyboy schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 15:26:
[...]

En als tweakers die er een willen geld overmaken voordat je besteld, dan heb je opeens wel die 30.000 of hoeveel je ook maar nodig hebt.

---

Ik heb dit ook net gestuurd naar Fontys (ICT / Eindhoven) en ik kreeg terug dat ze nog steeds hun best doen.
Mocht je antwoord hebben van Fontys -> Keep it posted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-04 20:14
Buggle schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:49:
Ja, dat is de reden waarom ik naar het Facilitair Bedrijf ben gegaan. Bij NSC willen ze niet. Hebben ze geen zin. Omdat die Surface nutteloos is. Schijnt te zijn. Ofzoiets.
Ik heb ook contact gehad met NSC, uiteraard een nee gekregen. Student Union geprobeerd, die willen niet faciliteren en verwijzen naar NSC. IAPC geprobeerd, die zijn op zich niet negatief maar willen een marge van 8%, dat lijkt me niet de bedoeling.

Verder werk ik zelf als sales promotor voor Surface tablets dus ik heb vandaag aan de bel getrokken bij een werknemer van Microsoft in hoeverre dat gerucht over Surfspot waar is (Surfspot zelf spreekt het actief tegen op hun twitter account). Maandag krijg ik hier als het goed is een belletje over terug.

Volgens mij zijn dit voor universiteiten/hogescholen erg drukke weken/maanden, zitten ze niet te wachten op meer werk en is het een (kans op) financiele risico's, alsook een administratieve hel (die microsoft op deze manier voor zichzelf voorkomt, maar wat de verkopen niet ten goede komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccyboy
  • Laatst online: 12-06 22:31
giedo555 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 18:38:
[...]

Mocht je antwoord hebben van Fontys -> Keep it posted :)
Zal ik doen, zodra ik iets weet staat het 10 seconde later in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-03 02:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Die link doet weinig behalve je naar Surfspot brengen. Wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-03 02:03
MTDjassen schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 18:56:
Die link doet weinig behalve je naar Surfspot brengen. Wat bedoel je?
Je kunt blijkbaar een verzoek indienen zodat zij gaan kijken of ze het kunnen regelen, mits er genoeg animo voor is. Je komt toch uit op de 'een verzoek indienen' pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Nee ik kom gewoon uit op de laatste pagina waar ik was geblezen bij Surfspot (in mijn geval de nieuwsgroepen).

Ik weet niet of (een aantal van) die requests zin hebben, denk dat ze dat op een hoger niveau (Microsoft en SURFspot) moeten bespreken en overleggen en als de geruchten waar zijn zijn ze daar of al mee bezig, of hebben ze al besloten dat het niet doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb van InHolland gehoord dat ie via Surfspot komt:
Beste Sander,

Dit is het enige wat wij ervan weten: De actie is vroegtijdig uitgelekt. Een exacte datum is nog niet bekend maar er zal op zeer korte termijn een actie verschijnen op surfmarket (surfspot)

Met vriendelijke groet,

Irfan Khan

Serviceorganisatie Amsterdam/Diemen

Hogeschool Inholland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-06 11:21
Hier bij de Universiteit Maastricht is er ook niet veel actie. Microsoft heeft helemaal niks aan de universiteit meegedeeld, en er is geen procedure over hoe deze tablets te bestellen zijn.

Erg slechte manier van Microsoft om dit zo aan te pakken, er zijn genoeg mensen die er een willen (waaronder ik zelf), maar we hebben totaal geen info hoe de samenwerking tussen MS en de universiteit op dit gebied zou moeten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 07:26

HollovVpo1nt

I like gadgets

Don Roberto schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 18:30:
[...]

Dat is een lekker antwoord 8)7

Zou dan gewoon het volgende terug mailen:

Beste,

Ik en vele andere studenten hebben gekozen voor de Surface RT, deze kan je vinden op de volgende link https://www.change.org/pe...-students-via-the-msstore

Groet
Lol, ik zou mijn studie wel willen afmaken daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Basekid schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 19:15:
Hier bij de Universiteit Maastricht is er ook niet veel actie. Microsoft heeft helemaal niks aan de universiteit meegedeeld, en er is geen procedure over hoe deze tablets te bestellen zijn.

Erg slechte manier van Microsoft om dit zo aan te pakken, er zijn genoeg mensen die er een willen (waaronder ik zelf), maar we hebben totaal geen info hoe de samenwerking tussen MS en de universiteit op dit gebied zou moeten lopen.
Hou er rekening mee dat Microsoft Nederland ook pas laat ingelicht is over het bestaan van deze actie. Ik had vorige week dinsdag een training van een Microsoft werknemer, juist toen die actie op tweakers uitlekte. Hij wist er toen nog niets van. Afgelopen dinsdag heb ik gebeld met Microsoft Nederland, en pas toen was duidelijk dat er gesprekken gevoerd werden over hoe deze actie ten uitvoer te brengen. Als Microsoft nu informatie 'achterhoudt' om dan over een aantal dagen met een degelijke actie via Surfspot te komen dan kan ik dat alleen maar toejuichen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-06 11:21
MTDjassen schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 19:17:
[...]

Hou er rekening mee dat Microsoft Nederland ook pas laat ingelicht is over het bestaan van deze actie. Ik had vorige week dinsdag een training van een Microsoft werknemer, juist toen die actie op tweakers uitlekte. Hij wist er toen nog niets van. Afgelopen dinsdag heb ik gebeld met Microsoft Nederland, en pas toen was duidelijk dat er gesprekken gevoerd werden over hoe deze actie ten uitvoer te brengen. Als Microsoft nu informatie 'achterhoudt' om dan over een aantal dagen met een degelijke actie via Surfspot te komen dan kan ik dat alleen maar toejuichen.
Ok, dat was niet helemaal bekend bij mij.
Dat tweede zou inderdaad erg mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op de facebookpagina van Microsoft Nederland staat bij info de volgende zin:
Ons streven is altijd om ... doelstellingen te verwezenlijken die onmogelijk leken.
Als ze dat nu eens in de praktijk brengen moeten wij allen straks aan de actie kunnen meedoen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Anoniem: 452997 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 19:10:

[...]
Dit is wel weer hoopvol nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

held @ schenksander - made my day

Ik hoop dat het nog gaat lukken! Zou een mooi afstudeercadeautje zijn - morgen mijn colloquium...
En aangezien het onmogelijk is om je uit te schrijven in de maanden juli en augustus kan ik via deze actie tenminste nog iets terugzien van die 300 euro collegegeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282679

Anoniem: 452997 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 19:10:

[...]
INHolland is weinig betrouwbaar wat dat aan gaat :'). En ja, ik kan er zelf over meepraten, Ex-INH. Rotterdam hier.

Ik bedoel, hoe lang werd de overgang naar een Cloud-oplossing ook alweer beloofd voordat hij daadwerkelijk uitgevoerd werd? 3,5 jaar na de oorspronkelijke datum ofzo? _O-

* Anoniem: 282679 is not getting his hopes up ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 282679 op 27-06-2013 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Anoniem: 282679 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 22:58:
[...]

INHolland is weinig betrouwbaar wat dat aan gaat :'). En ja, ik kan er zelf over meepraten, Ex-INH. Rotterdam hier.

Ik bedoel, hoe lang werd de overgang naar een Cloud-oplossing ook alweer beloofd voordat hij daadwerkelijk uitgevoerd werd? 3,5 jaar na de oorspronkelijke datum ofzo? _O-

* Anoniem: 282679 is not getting his hopes up ;)
Is natuurlijk wel een kromme vergelijking, aangezien Inholland in dit geval alleen maar informatie die ze verkregen hebben van hun Microsoft contactpersoon doorspelen, en zelf geen rol spelen in het regelproces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Ja maar de verklaring faciliteert wel eenvoudig het verlangen om van het gezeur af te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-06 09:03

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
De startpost is bijgewerkt met een aantal scholen/universiteiten. Laat maar weten als je wat mist.
Pagina: 1 ... 3 ... 27 Laatste

Let op:
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege

Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.

Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.

Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.