Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 452997

MarkH NL schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:04:
Een check op school email moet makkelijk te doen zijn, even op een link in de bevestingsmail klikken en bestellen maar..
Dat gebeurt al, bij de Microsoft Store.
Daar kan je als student Windows 8 en Office 365 bestellen.
Moet je ook via school e-mail verifiëren.
Waarom dit dan weer met zo'n omweg moet is ook een beetje vaag...

En wat jij zegt Mike is ook waar, maar alsof de manier waarop het nu gaat nu zoveel beter is?
Nu heeft het ROC niks, maar de rest net zo min.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 452997 op 25-06-2013 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:21
Anoniem: 452997 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:06:
[...]

Ik wist dat dit al kon, dus snap ook niet echt waarom ze het wiel opnieuw gaan uitvinden.. :-(

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02-2021

Buggle

The Saga Continues

MarkH NL schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:04:
Een check op school email moet makkelijk te doen zijn, even op een link in de bevestingsmail klikken en bestellen maar..
Maar dan moet MS zelf de hele betalingsinfrastructuur regelen en betalen. Nu hebben ze gewoon enkele grote orders die makkelijk en goedkoop af te handelen zijn. Al die microbetalingen en verzendingen kosten gewoon veel extra geld en moeite. Ze doen deze dingen al voor heel weinig geld de deur uit, dus ik snap het wel.

Aan de andere kant gaat dit wel behoorlijk back-firen. Ik heb geen greintje sympathie voor het amateurisme van MS omtrent deze actie. Ik ga nu echt geen Surface meer kopen, nu mij er een voor een goede prijs door de neus geboord is. Ik wil sowieso max 300 euro uitgeven aan zo'n gadget, dus ik had hem sowieso al niet gekocht, maar dit laat wel echt een nare smaak achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Buggle schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:08:
[...]

Maar dan moet MS zelf de hele betalingsinfrastructuur regelen en betalen. Nu hebben ze gewoon enkele grote orders die makkelijk en goedkoop af te handelen zijn. Al die microbetalingen en verzendingen kosten gewoon veel extra geld en moeite. Ze doen deze dingen al voor heel weinig geld de deur uit, dus ik snap het wel.

Aan de andere kant gaat dit wel behoorlijk back-firen. Ik heb geen greintje sympathie voor het amateurisme van MS omtrent deze actie. Ik ga nu echt geen Surface meer kopen, nu mij er een voor een goede prijs door de neus geboord is. Ik wil sowieso max 300 euro uitgeven aan zo'n gadget, dus ik had hem sowieso al niet gekocht, maar dit laat wel echt een nare smaak achter.
Ze hebben al de hele MS store waar zo o.a. de Xbox One gaan verkopen, dus zo'n probleem gaat dat niet worden denk ik. Infrastructuur is er al, alleen een paar extra vakantiehulpjes inhuren om die dingen in te pakken en te verzenden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik zie nog twee mogelijkheden, sommige gaan geluk hebben omdat hun instelling wel meedoet of een organisatie zoals campusshop waar iedereen kan bestellen gaat meedoen.

Microsoft ziet in dat het niet echt vlot loopt met de bestellingen en tegen augustus-september zetten ze alsnog een actie op om rechtstreeks te verkopen om toch maar van hun voorraad af te geraken, dit hangt dus af van de omvang van de voorraad of dit gaat gebeuren en het enthousiasme van de scholen, maar dit lijkt me momenteel niet echt groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Denk dat Microsoft nu ook wel gaat nadenken over deze opstelling. In tegenstelling tot Amerikaanse scholen hebben NL en BE scholen gewoon geen zin in de rompslomp die dit met zich mee brengt.
Inkoop / verkoop van de Tablets. Garantie afhandeling. Bijhouden wie wat koopt..
Mij lijkt de hier genoemde optie om dit door te sturen naar een Campusshop ofzo dan ook ideaal.
Hebben in veel gevallen al bij verschillende scholen al de controle mogelijkheid (bij ankoop van een laptop moest ik iig met mn schoolmail inloggen en een code van de opleiding. Weet niet of dit nog steeds zo is?) Aangezien campusshop de RT al heeft hoeft MS alleen maar meer af te sturen (tegen de lagere prijs) en dan kopen wij hem daar wel!! Kom op MS, mochten jullie mee lezen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

prd_mpm schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:19:
Denk dat Microsoft nu ook wel gaat nadenken over deze opstelling. In tegenstelling tot Amerikaanse scholen hebben NL en BE scholen gewoon geen zin in de rompslomp die dit met zich mee brengt.
Inkoop / verkoop van de Tablets. Garantie afhandeling. Bijhouden wie wat koopt..
Mij lijkt de hier genoemde optie om dit door te sturen naar een Campusshop ofzo dan ook ideaal.
Hebben in veel gevallen al bij verschillende scholen al de controle mogelijkheid (bij ankoop van een laptop moest ik iig met mn schoolmail inloggen en een code van de opleiding. Weet niet of dit nog steeds zo is?) Aangezien campusshop de RT al heeft hoeft MS alleen maar meer af te sturen (tegen de lagere prijs) en dan kopen wij hem daar wel!! Kom op MS, mochten jullie mee lezen??
Ik heb ook al op een Duitse website gelezen die erover berichtte.
Die gaf ook al aan dat dit waarschijnlijk niks gaat worden omdat scholen er geen zin in hebben.
Dat zou Microsoft toch aan het denken moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peunage
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-06 09:38
Lelijk dit. Echt heel slecht geregeld door Microsoft. Het ligt naar mijn mening niet aan de scholen. Microsoft is er ontzettend vaag over en doet nogal geheimzinnig. Waarom niet gewoon direct door studenten laten bestellen? Lijkt me niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Microsoft Store zegt het volgende:
Dit gaat over bulkorders, dus wij als webwinkel voor particulieren hebben hier geen inzeg in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-06 18:42

Arm1n

Zeven over half twee

Had in een van de blogs of nieuwsitems gelezen dat er geen minimale afnameverplichting was. Niet dat de informatievoorziening verder zo goed is geweest :P Heb een gevoel dat Miscrosoft die dingen kwijt wil aan scholen die hele klassen willen voorzien met zo'n ding, maar dan zouden ze niet moeten adventeren met studenten die korting krijgen

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-06 21:16
Aziatische universiteiten is dit soms ook erg goed geregeld. Hebben vaak hele partnerprogramma's met een aantal fabrikanten.

NL/BE onderwijsinstellingen hebben hier gewoon geen zin in. Het moet niet te moeilijk zijn en het personeel is meestal toch al voorzien van een Ipad. Een beetje moeite doen om wat te regelen voor je studenten is dan al te veel gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:02
Als het om bulkorders gaat is hoogstwaarschijnlijk ook exclusief btw, dan maakt de prijs ook al onaantrekkelijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Termi schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:53:
Als het om bulkorders gaat is hoogstwaarschijnlijk ook exclusief btw, dan maakt de prijs ook al onaantrekkelijker...
De prijzen zijn inclusief BTW, heb in één van de formulieren zowel de prijs exclusief als inclusief zien staan, inclusief is 191, exclusief was ergens in de 150. Veel Edu Instellingen hebben namelijk ook geen BTW nummer.

[ Voor 7% gewijzigd door timofp op 25-06-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb maar eens even een mailtje gestuurd naar dat EDU e-mailadres wat in de bestellijst staat.
Voor meer inlichtingen moet je daar wezen wist een Microsoft medewerker mij te vertellen.
Heb dus maar even gevraagd of het mogelijk is dat ongeveer 20 studenten gezamenlijk een bestelling plaatsen.
Ik heb er ook bij gezegd dat het gaat om studenten die door hun school buiten de boot vallen.

Ik verwacht niet zo veel, maar ben benieuwd wat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:02
timofp schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:00:
[...]

De prijzen zijn inclusief BTW, heb in één van de formulieren zowel de prijs exclusief als inclusief zien staan, inclusief is 191, exclusief was ergens in de 150. Veel Edu Instellingen hebben namelijk ook geen BTW nummer.
Onderwijs is vrijgesteld van BTW klopt. De surface is geen onderwijs maar een product en omdat het BTW-percentage per Europese lidstaat verschilt, zijn fabrikanten nogal geneigd om BTW-exclusieve prijzen hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loct
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-03 19:42
Termi schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:11:
[...]

Onderwijs is vrijgesteld van BTW klopt. De surface is geen onderwijs maar een product en omdat het BTW-percentage per Europese lidstaat verschilt, zijn fabrikanten nogal geneigd om BTW-exclusieve prijzen hanteren.
Hier op de duitse blog van MSDN staan de prijzen zonder BTW.

http://blogs.msdn.com/b/e...ildungseinrichtungen.aspx

Edit:

En hier de UK versie waar ook bij staat dat alleen instituten kunnen bestellen.

http://blogs.msdn.com/b/m...ricing-on-surface-rt.aspx

[ Voor 16% gewijzigd door Loct op 25-06-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-06 12:29
Anoniem: 452997 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:06:
[...]

En wat jij zegt Mike is ook waar, maar alsof de manier waarop het nu gaat nu zoveel beter is?
Nu heeft het ROC niks, maar de rest net zo min.
Veel MBO en HBO scholen die n@tschool gebruiken hebben geen eigen email maar gebruiken het interne mail systeem

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-06 09:03

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
-Elmer- schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:58:
Heb ook al bij de Universiteit van Amsterdam gevraagd en dit is het antwoord:

[...]

Kijk daar hebben we wat aan! Ik ben aan wat andere touwtjes aan het trekken bij UvA maar echt veel lijkt het vooralsnog niet te doen :(
Bij mij gooit de servicedesk-ic de telefoon er gewon snoeihard op als ik ze probeer te bellen. Ik ga eens kijken of ik wat los kan peuteren via de programmacoordinator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

Haha ja die lui zijn het ook gewoon helemaal zat, worden platgebeld en gemaild door studenten. Zo werkt het echter wel, gewoon die luie donders op hun huid zitten totdat er een met beslissingsbevoegdheid toegeeft en een inschrijflijst opent.
Edit: of op zijn beurt weer SurfMarket (i.e. SurfSpot) gaat hammeren met verzoeken omdat ze er zelf vanaf willen. Mij om het even.

[ Voor 21% gewijzigd door Buggle op 25-06-2013 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 392811

Denk dat op 1 juli wel wat meer duidelijk wordt, die andere actie met Surface RT loopt nog tot de 30ste dus lijkt me raar als ze tussendoor nog een doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
Kan mededelen dat er per juli via MS een duidelijke communicatie komt. De bedoeling is dan dat je online via een coupon je aanmeldt en zij verifieren dan via de onderwijsinstelling of je student bent. De onderwijsinstellingen komen er dus verder niet aan te pas. Het lijkt dat de info te vroeg gelekt is, of door MS zelf, om een hype te creeeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Jaja, bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccyboy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-06 22:31
Dit kreeg ik gisteren als antwoord van Fontys ICT Eindhoven (was naar email doorverwezen vanuit de ISSD)
Ik weet ook nog niets. Microsoft heeft beloofd me deze week op de hoogte hiervan te brengen. Ik zal je laten horen wanneer ik iets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-06 07:59
Gezien alle reacties wacht ik nog even een weekje af voordat ik de Dienst ICT van de TU/e ga lastig vallen met spammail :P

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
Bij mij op school gaan zijn er 4 verschillende opleidingen mee bezig we hebben als ik goed snapte toestemming van school, echter is microsoft niet vooruit te branden.

[ Voor 58% gewijzigd door TunefulDJ_Mike op 25-06-2013 17:52 ]

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccyboy
Ik vraag me af of het werkt, maar wel ondertekent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

luccyboy schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:56:
[...]

Ik vraag me af of het werkt, maar wel ondertekent
Danku, als je op of aanmerkingen hebt over de petitie, zeg het dan even :)
Vinden jullie dat ik hem beter kan afstemmen op alleen nederlands publiek?
En moet ik hem ook zo afstellen dat hij bij elke petitie een mailtje naar microsoft stuurt?

[ Voor 25% gewijzigd door Frozen op 25-06-2013 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peunage
Gijsjha schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:21:
Kan mededelen dat er per juli via MS een duidelijke communicatie komt. De bedoeling is dan dat je online via een coupon je aanmeldt en zij verifieren dan via de onderwijsinstelling of je student bent. De onderwijsinstellingen komen er dus verder niet aan te pas. Het lijkt dat de info te vroeg gelekt is, of door MS zelf, om een hype te creeeren....
Ok, maar hoe weet je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Stef602 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:57:
[...]

Danku, als je op of aanmerkingen hebt over de petitie, zeg het dan even :)
Vinden jullie dat ik hem beter kan afstemmen op alleen nederlands publiek?
En moet ik hem ook zo afstellen dat hij bij elke petitie een mailtje naar microsoft stuurt?
Niet automatisch laten mailen en hij moet in het Nederlands, Microsoft Nederland is een aparte divisie en die hebben ook deze actie opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Hebben jullie op Twitter al contact gezocht? https://twitter.com/microsoftnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

brilsmurfffje schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 18:36:
[...]

Niet automatisch laten mailen en hij moet in het Nederlands, Microsoft Nederland is een aparte divisie en die hebben ook deze actie opgezet.
Aangepast, hij is nu in NL en ENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:06
mijn dochter heeft bij radboud geïnformeerd; ook nog niks :(

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccyboy
Misschien wordt er meer over bekend tijdens Build dat morgen begint?

http://www.techradar.com/...year-s-conference-1151355

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peunage
Voor de mensen met facebook:
https://www.facebook.com/MicrosoftNL
Ene Farid heeft een vraag gesteld over deze actie(zie recente berichten). Als iedereen zijn vraag even liket of er op reageert met zijn eigen vraag of vragen krijgen we misschien ook antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

luccyboy schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 18:47:
Misschien wordt er meer over bekend tijdens Build dat morgen begint?

http://www.techradar.com/...year-s-conference-1151355
De BUILD conferentie is meer voor ontwikkelaars.
Op ISTE (een onderwijsbeurs) in Texas zou gisteren meer bekend gemaakt worden:
“Microsoft will be discussing this more in greater detail on June 24, both from the ISTE showroom floor and on the Education Newsroom.”
Bron: Klik
Peunage schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 18:49:
Voor de mensen met facebook:
https://www.facebook.com/MicrosoftNL
Ene Farid heeft een vraag gesteld over deze actie(zie recente berichten). Als iedereen zijn vraag even liket of er op reageert met zijn eigen vraag of vragen krijgen we misschien ook antwoord.
Gewoon zoveel mogelijk verschillende reacties hierop, dan snapt Microsoft vast wel dat we dit graag willen

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 452997 op 25-06-2013 19:02 . Reden: Extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-06 19:54
Kazu schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:39:
Gezien alle reacties wacht ik nog even een weekje af voordat ik de Dienst ICT van de TU/e ga lastig vallen met spammail :P
Ik heb hier vandaag het NSC over gemailed, welke me vervolgens doorverwezen naar het STU. Nog steeds in afwachting van een reactie van het STU. I'll keep you posted if you do the same :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-03 02:03
Heb via de chat contact gehad met Microsoft. Diegene gaf aan dat een school/universiteit niet mee hoeft te doen voor de actie, er is geen contract of iets dergelijks. Het gaat er alleen om dat het via een school/uni gaat (wss willen ze de studentenpassen niet controleren ofzo?).

Je zou de bestelling dus via een docent kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loct
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-03 19:42
Kremx schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 21:20:
[...]

Ik heb hier vandaag het NSC over gemailed, welke me vervolgens doorverwezen naar het STU. Nog steeds in afwachting van een reactie van het STU. I'll keep you posted if you do the same :P
Ik heb gisteren een mailtje gestuurd naar het STU, nog geen reactie gehad. Ik denk dat het STU het er nogal druk mee heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-05 20:34
Campusshop.be en campusshop.nl, zijn onderdeel van komplett bv. Komplett (en ook Skool.nl) zijn onderdeel van PDC (Paradigit B.V.).

Deze handelen niet officieel via surfspot of dergelijke volgens mij. Ook hun onderwijsinstellings check stelt weinig voor. Ik verwacht niet dat ze de microsoft aanbieding kunnen bieden.

@TunefulDJ_Mike
Dat wist ik niet. Wanneer ik echter inlog via mijn onderwijsinstelling zie ik voor veel producten dezelfde prijs staan. Waaronder ook de SurfaceRT.

[ Voor 20% gewijzigd door kid1988 op 25-06-2013 23:01 ]

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
kid1988 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 22:19:
Campusshop.be en campusshop.nl, zijn onderdeel van komplett bv. Komplett (en ook Skool.nl) zijn onderdeel van PDC (Paradigit B.V.).

Deze handelen niet officieel via surfspot of dergelijke volgens mij. Ook hun onderwijsinstellings check stelt weinig voor. Ik verwacht niet dat ze de microsoft aanbieding kunnen bieden.
Ik moet je toch vertellen dat wanneer ik direct op campusshop.nl kijk ik veel minder laptops zie dan wanneer ik via mijn onderwijs instelling kijk bij campusshop.nl daarbij komend zijn alle laptops die je ziet ook een stuk goedkoper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gentlemen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:12
Ik heb al rondgekeken opde webshop van EUR en via Surfspot maar geen teken van leven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
Zojuist deze mail mogen ontvangen als antwoord op me mail richting edu mail adres

Hi,

Thanks for contacting us. The Surface for education limited time offer is open for purchase by educational institutions only. This offer is not open to individuals (students, teachers or employees of an institution) for purchase through personal funds.

Thanks

Surface Education Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-05 09:15
Net even met Microsoft Nederland gebeld.

Conclusie na 17 minuten praten: Wij wisten er niks van en Nederland heeft geen prioriteit voor Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri
  • Laatst online: 20-06 12:46

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Topicstarter
Uh? Dus MS, althans call-center, zegt dat zij niet op de hoogte zijn/waren van deze actie? 8)7
Zeker dat je met iemand van NL getelefoneerd hebt en niet met één of ander Indonesisch persoon? >:)

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Ja, 020-nummer. En hij sprak gewoon normaal Nederlands zonder accent. Hij heeft me zelfs bedankt voor de info die ik had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Ironische is.. België is dus wel belangrijk voor Microsoft.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-03 02:03
Tremio schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 09:39:
Net even met Microsoft Nederland gebeld.

Conclusie na 17 minuten praten: Wij wisten er niks van en Nederland heeft geen prioriteit voor Microsoft.
Dat is gek? De chat weet het namelijk wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Topicstarter
Tremio schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 09:45:
Ironische is.. België is dus wel belangrijk voor Microsoft.....
/Rant: Hoezo ironisch? MS zal meer toekomst zien om te investeren in BE dan NL... |:(

Heb ook eens bij ons intern gevraagd of er iemand is van MS die meer duidelijkheid kan verschaffen hierover.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Misschien dat ik het gemist heb: wat zegt chat over een bestelformulier voor Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-06 09:02
Hier de reactie van de ICT afdeling van de Universiteit Twente:
We krijgen hier inmiddels meerdere vragen over binnen. De UT is tot nu toe niet benaderd door Microsoft. ICTS is er ook nog niet voor geëquipeerd om dat product in grote aantallen te ondersteunen.
Windows RT is daarnaast zeer beperkt. Het tablet is daarom alleen interessant als product naast een laptop.
Vooralsnog doen we er niets mee.
Dus een beetje laffe bende. Ik vrees dat er weinig van deze actie terecht gaat komen. Straks begint de zomervakantie en dan zal er niemand van de UT zin hebben om dit te gaan regelen. Zou echt mooi zijn als je individueel het kan regelen. Maar ik kan me voorstellen dat MS liever een bulk apparaten naar een Universiteit/hogeschool stuurt en dat zij verder gaan over de distributie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-06 07:59
Net ook een mailtje teruggekregen van de Dienst ICT op de TU Eindhoven:
Wij doen hier helaas niets mee. En er is tot dusver ook niks bekent hier of wij deze service gaan verschaffen bij de TU/e. Deze vraag kan je het beste neerleggen bij de helpdesk van je eigen faculteit of bij STU. Zij zullen er meer over weten.
Ik ga dus gewoon even verder mailen, want hier neem ik natuurlijk geen genoegen mee :P

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hier in België vrees ik ook voor deze actie, net omdat de periode zo slecht is.
Je kan kopen tussen 24 juni en 31 augustus: laat dat nu net (ongeveer toch) de periode zijn dat wij, ICT-Coördinatoren in het basis en secundair onderwijs, in verlof zijn.

Ook zijn veel van onze scholen eigenlijk pas tegen 2014-2015 (give or take) klaar om goede wifi dekking te bieden.

Prijs is wel enorm scherp, ik vermoed dan ook dat er wel enkele toestellen gekocht zullen worden, maar niet de grote massa zoals MS hoopt.

[ Voor 3% gewijzigd door hanzer op 26-06-2013 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gkomega
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:35
Ik heb zojuist de ICT helpdesk van Hogeschool Zuyd gemaild in de hoop dat ik met iemand in contact kom die deze actie voor de hogeschool kan bevestigen. Hopelijk hoor ik spoedig iets van hun terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rikk
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-02-2023
Voor de leerlingen van Graafschap-College geldt deze actie wel:
Beste mensen,

Microsoft heeft een speciale aanbieding voor scholen waarbij je voor ongeveer € 200,- een Surface RT kan kopen (normale prijs € 500,-). Zie bijlage, vervang het dollarteken in een euroteken en je weet wat elke uitvoering ongeveer kost.

Als je dit apparaat wil hebben, laat mij dan voor a.s. vrijdag weten. Voorwaarden, levertijden e.d. zijn nog niet duidelijk maar hier hopen we vrijdag meer duidelijkheid over te hebben.
In de bijlage kun je kiezen welke je wilt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

j0rikk schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:25:
Voor de leerlingen van Graafschap-College geldt deze actie wel:

[...]

In de bijlage kun je kiezen welke je wilt. :)
Kan je deze mensen niet even vragen waarom ze vrijdag meer informatie verwachten en of het mogelijk wordt om voor anderen te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dza
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-06 22:25

Dza

Anoniem: 452997 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:58:
[...]

Kan je deze mensen niet even vragen waarom ze vrijdag meer informatie verwachten en of het mogelijk wordt om voor anderen te bestellen?
Maak dat twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Topicstarter
En intern social netwerk heeft het volgende van MS Lead in BE gekregen: Bestelbon

Update: Bovenstaande link is enkel door gegeven van een collega, feedback van de Microsoft BE Campagne Lead komt hopelijk nog :)

Zodra ik meer info heb, rechtstreeks via deze persoon, zet ik het hier!

[ Voor 29% gewijzigd door dj_vibri op 26-06-2013 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:57
dj_vibri schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:55:
En intern social netwerk heeft het volgende van MS Lead in BE gekregen: Bestelbon
Deze link is echt al minstens 3 keer geplaatst. Graag even lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Topicstarter
Tommiiee schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:56:
[...]

Deze link is echt al minstens 3 keer geplaatst. Graag even lezen.
:'( Heb heel het topic deze ochtend doorgenomen, mijn excuses dat ik erover gekeken heb... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Topicstarter
maar de offering is uit de US gekomen en de landen moesten het overnemen "as is" vandaar....
Uitleg van binnen Microsoft op mijn reactie dat dit, volgens mij, een grote flop-actie zal worden vermits "zomervakantie", "budget van de scholen reeds ingepland" etc.. etc... de zaken die hierboven ook al aanbod zijn gekomen...

Mja, het is een strategie als een ander zeker... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

T-!-M schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:16:
[...]
Dit is nou precies waarom ik zo pissig werd van de eerdere communicatie met NSC: aannames, aannames, aannames. De helpdesk vindt het apparaat beperkt. De helpdeks vindt dat je dit alleen bij een normale laptop kunt gebruiken. Ergo, wat ik zelf vind is helemaal niet relevant. Wie denken ze dat ze voor zich hebben? Hun schoonmoeder? Als ik daar mijn geld aan uit wil geven, dan heeft dat een reden. Mijn reden, mijn geld, mijn beslissing.

Hun argument dat de helpdesk het apparaat niet kan ondersteunen is dan weer wél een valide reden, maar ook dat valt eenvoudig te omzeilen als MS voor de ondersteuning zorgt. Misschien is dat wel het addertje onder het gras. Maar omdat ze zelf zeggen van MS nog helemaal niets gehoord te hebben kunnen ze ook niet vaststellen of dit voor problemen kan zorgen. Want misschien loopt bijvoorbeeld alleen de uitlevering via de UT als een soort van distributiekanaal. De verkoop vindt dan plaats via MS direct, en die moeten dan ook ondersteuning leveren. Dus om een lang verhaal kort te maken: de 'ik heb er geen zin in' spat er weer vanaf. En tussen de regels door maak ik eruit op dat dat komt omdat ze zelf nooit een Surface RT zouden kopen, en dus vinden dat anderen het dan ook niet zouden moeten kopen. Helaas een beetje de prevalerende attitude onder het techneutenvolk, en een tijdje geleden onderwerp van discussie in een Tweakblog hier. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 431480

Waaauw volgens mij heeft Microsoft Nederland het bericht wat we gelike'd hadden verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Anoniem: 431480 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:14:
Waaauw volgens mij heeft Microsoft Nederland het bericht wat we gelike'd hadden verwijderd.
Ohja? Want dan maken we een nieuwe aan!
Jongens vergeet niet de petitie te ondertekenen (TS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccyboy
Stef602 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:38:
[...]

Ohja? Want dan maken we een nieuwe aan!
Jongens vergeet niet de petitie te ondertekenen (TS)
Ik zag 5 minuten geleden de vraag nog wel staan op de FB pagina, maar nog geen officiële reactie erop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 431480

luccyboy schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:51:
[...]

Ik zag 5 minuten geleden de vraag nog wel staan op de FB pagina, maar nog geen officiële reactie erop...
inderdaad ik zie het weer.

Dit is de link van het bericht : https://www.facebook.com/MicrosoftNL/posts/10151682110171418

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 431480 op 26-06-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

Ja, hij staat er nog. Maar logisch dat er nog geen reactie is. MS NL weet het zelf allemaal nog niet zo goed, dus de helpdesk cq. facebookteam al helemaal niet lijkt me.
Het moge onderhand in ieder geval wel duidelijk zijn dat ze met definitieve info moeten komen, of gesprekken moeten gaan voeren met de onderwijsinstellingen hoe ze dit het beste kunnen gaan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:11
Bedankt voor uw e-mail.

Momenteel zijn we aan het onderhandelen of deze actie ook via Campusshop komt.

Dit is nog niet helemaal duidelijk.

Als u wenst kan ik uw gegevens noteren en u inlichten of deze actie ook via ons wordt aangeboden.

In afwachting van uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Campusshop.nl Servicedesk
Ze zijn er dus wel mee bezig bij CampusShop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Lijkt me goed nieuws, dacht dat ze eerder aangaven dat ze niet meedoen?

[ Voor 9% gewijzigd door MarkH NL op 26-06-2013 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Laatst online: 27-06 14:02
MarkH NL schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:21:
Lijkt me goed nieuws, dacht dat ze eerder aangaven dat ze niet meedoen?
Dat was Surfspot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Ik wil ook even aan Campusshop.be dezelfde vraag stellen, voornamelijk omdat ze itt tot NL de Surface nu niet verkopen.

Maar welk email adres heb je gebruikt Autodrop, ik vind het email adres verkoop@komplett.be, heb je ook geen mail naar Komplett gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:11
Ik heb gewoon het contactformulier op de website gebruikt.

Antwoord kwam daarna van service@campusshop.nl

[ Voor 30% gewijzigd door Autodrop op 26-06-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

vervang *komplett* door *campusshop* en je hebt het juiste e-mail adres ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

Dat Campusshop, is voor studenten van alle universiteiten te gebruiken, of alleen bij aangesloten uni's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Buggle schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:23:
Dat Campusshop, is voor studenten van alle universiteiten te gebruiken, of alleen bij aangesloten uni's?
Er is geen verificatie, het enige wat je moet doen is even een vinkje zetten dat je echt student bent.
Dus als je wilt, kan je elke willekeurige Hogeschool of Uni kiezen.
Daarom denk ik ook niet dat Microsoft hun als afnemer wil hebben, omdat het dan plotseling wel erg makkelijk wordt.
Als er al via een webshop aangeboden gaat worden zal het de Microsoft Store wel zijn, die hebben een goede verificatiemethode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
University Maastricht (ICTS) does not deliver or sell hardware to students. Therefore, we cannot give you an adequate answer to your question. However, you can contact Microsoft to ask them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-06 07:02
Ik heb navraag gedaan bij Windesheim, dit was het antwoord:
Op dit moment zijn we aan het onderzoeken hoe we dit het beste kunnen doen. Microsoft heeft het windesheim namelijk zelf niet benaderd en wij waren hier pas van op de hoogte toen een aantal studenten ons hierover vragen stuurden.

Zodra wij meer weten over de tablets, dan komt er een bericht op de infosite op Sharenet. Ik zou je dan ook willen vragen om dat in de gaten te houden.
Ik ben benieuwd, ik heb wel zin in zo`n handig apparaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-06 01:38
reinier.sr schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:37:
Ik heb navraag gedaan bij Windesheim, dit was het antwoord:

[...]

Ik ben benieuwd, ik heb wel zin in zo`n handig apparaatje :)
Ik wilde ook al navraag doen bij Windesheim, maar ik kon niet zo goed vinden wie ik daarvoor kon benaderen. Hoe heb jij het nu uiteindelijk gedaan?

Ik hoop dat ze het nog voor elkaar maken en dat ik er nog gebruik van kan maken! Als het goed is ben ik na dit schooljaar klaar namelijk :). Zo'n Surface RT met touch cover lijkt me wel een mooi afstudeercadeautje voor mezelf :)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier.sr
supreme tweaker schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:50:
[...]

Ik wilde ook al navraag doen bij Windesheim, maar ik kon niet zo goed vinden wie ik daarvoor kon benaderen. Hoe heb jij het nu uiteindelijk gedaan?

Ik hoop dat ze het nog voor elkaar maken en dat ik er nog gebruik van kan maken! Als het goed is ben ik na dit schooljaar klaar namelijk :). Zo'n Surface RT met touch cover lijkt me wel een mooi afstudeercadeautje voor mezelf :)
Het was inderdaad even zoeken, ik weet ook niet of dit het juiste mailadres was, maar kheb een mail naar serviceplein@windesheim.nl gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

47 supporters al bij de petitie, dat gaat goed! We zitten al bijna op 10% https://www.change.org/pe...-students-via-the-msstore

[ Voor 7% gewijzigd door Frozen op 26-06-2013 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-06 09:02
Ik ben trouwens wel benieuwd, klopt het dat er geen powersupply wordt meegeleverd? Ik zie op die bestelbon die hier eerder geplaatst is bij de accessoires de powersupply staan. Of gaat het dan om een extra oplader?

Link bestelbon voor diegene die geen zin hebben om terug te bladeren; http://blog.microsoft.be/...ce-rt-pour-lenseignement/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier.sr
T-!-M schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:26:
Ik ben trouwens wel benieuwd, klopt het dat er geen powersupply wordt meegeleverd? Ik zie op die bestelbon die hier eerder geplaatst is bij de accessoires de powersupply staan. Of gaat het dan om een extra oplader?

Link bestelbon voor diegene die geen zin hebben om terug te bladeren; http://blog.microsoft.be/...ce-rt-pour-lenseignement/
Op het bestelformulier staat een 24W power supply. Waarschijnlijk zit er een 12W power suply bij, en kan je sneller laden met een 24W power suply. kweet dit niet zeker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees Klaassen
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-06 20:53
T-!-M schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:26:

Lijkt er wel op inderdaad, ik vind die 190,- het wel waard alleen kost de cover al bijna 100 euro extra. En dan nog is de oplader enz. Iemand toevallig een OEM merkje of een chinees die ook zulk spul maakt? Zou het een stuk interessanter maken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Kees Klaassen schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:45:
[...]

Lijkt er wel op inderdaad, ik vind die 190,- het wel waard alleen kost de cover al bijna 100 euro extra. En dan nog is de oplader enz. Iemand toevallig een OEM merkje of een chinees die ook zulk spul maakt? Zou het een stuk interessanter maken :*)
cover is 50 euro extra, ik las ergens dat die met touch cover voor 241 ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na lang zeuren met iemand van de Microsoft Chat heeft ie eindelijk iets noemenswaardigs gezegd:
Tom: Er gaat informatie aankomen, echter heb ik nog geen datum ontvangen waarop dit gaat gebeuren.
Voor nu verwijs ik u naar uw school, weet de school hier niets van dan kunnen zij contact op nemen met het zojuist genoemde e-mailadres.
Dat e-mailadres was: SurfaceEDU@Microsoft.com

Hij zei echter ook:
De scholen kunnen zelf kiezen om zich voor deze actie aan te melden, doen zij dit niet dan is het voor leerlingen/studenten helaas niet mogelijk om van deze korting gebruik te maken.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 452997 op 26-06-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:30

Perkouw

Moderator General Chat
Anoniem: 452997 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:50:
Na lang zeuren met iemand van de Microsoft Chat heeft ie eindelijk noemenswaardigs gezegd:

[...]

Dat e-mailadres was: SurfaceEDU@Microsoft.com
Klinkt hoopvol, nog even volhouden dus en gewoon blijven wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-05 00:51
Ook maar een mailtje naar de UU gedaan, ondanks dat voor elke informatica student ook toegang is tot een dreamspark premium store ben ik weinig hoopvol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 475350

CR35 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:56:
Ook maar een mailtje naar de UU gedaan, ondanks dat voor elke informatica student ook toegang is tot een dreamspark premium store ben ik weinig hoopvol...
Ik heb ook nog geen mailtje terug van de studentenservice :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-04 13:18
Ook maar een mailtje gedaan. Hopelijk doet de Erasmus wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-06 16:34
Ik was vandaag bij de ICT afdeling van de Hanze Hogeschool en daar wisten ze ook nog van niks. Sowieso is de actie ongelukkig ingepland, namelijk van juni t/m augustus zeiden ze, maar mocht er meer bekend worden gemaakt, dan kondigen ze dit aan met Twitter.

Vandaag ook gelijk ff naar de Saturn geweest en eerlijk gezegd was ik meer gecharmeerd van de touchcover van de Surface Pro dan van de Surface RT. Die van de Pro is zeker alleen maar voor de Pro? Ik vond die lichtblauwe cover niet lekker tikken. Verder was het net een laptopje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
T-!-M schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:16:

[...]

Dus een beetje laffe bende. Ik vrees dat er weinig van deze actie terecht gaat komen. Straks begint de zomervakantie en dan zal er niemand van de UT zin hebben om dit te gaan regelen. Zou echt mooi zijn als je individueel het kan regelen. Maar ik kan me voorstellen dat MS liever een bulk apparaten naar een Universiteit/hogeschool stuurt en dat zij verder gaan over de distributie.
Blijkbaar heeft de UT gewoon door dat het een prut-apparaat is..

Zelf zit ik bij de UU, maar ik zie de meerwaarde ondertussen niet eens meer om überhaupt de moeite te nemen om hen te contacteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shady15 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:10:
Vandaag ook gelijk ff naar de Saturn geweest en eerlijk gezegd was ik meer gecharmeerd van de touchcover van de Surface Pro dan van de Surface RT. Die van de Pro is zeker alleen maar voor de Pro? Ik vond die lichtblauwe cover niet lekker tikken. Verder was het net een laptopje :)
Beide Touchcovers zijn exact hetzelfde :).
Misschien ben je in de war met de TypeCover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:33
androidlover schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:02:
Ook maar een mailtje gedaan. Hopelijk doet de Erasmus wel mee.
Heb je naar de EUR gemaild? laat je t weten hier als je antwoord hebt? wist zelf niet naar wie ik t moest mailen en een medewerker had gezegd dat er nog niet echt info erover was in een andere topic.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-06 16:34
Anoniem: 452997 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:12:
[...]

Beide Touchcovers zijn exact hetzelfde :).
Misschien ben je in de war met de TypeCover.
Wellicht, bij de Pro kon ik de toetsen echt indrukken en bij de RT moest ik ze aanraken. Typecover is dus met indrukken en ook verkrijgbaar voor de RT? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

Osiris schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:10:
[...]
Blijkbaar heeft de UT gewoon door dat het een prut-apparaat is..
Toch is het fijn als mensen gewoon zelf mogen beslissen of ze het een prut-apparaat vinden... Ik ben het er namelijk niet mee eens, en houd er niet van als iemand anders voor mij gaat bepalen of ik het een nuttig apparaat mag vinden of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Nounounou... Ik heb dus net Tom ook even gesproken. De aanhouder wint zeggen ze toch? Nou bij Tom niet... Tom weet het gewoon niet (of doet alsof hij het niet weet)...
Wacht alstublieft totdat een agent heeft geantwoord. U bent momenteel '1' in de wachtrij.
Privacyverklaring
U chat nu met 'Tom'.
Wesley: hallo tom
Wesley: Kunnen wij (Studenten) gebruik maken van de Surface RT actie zonder dat we deze via onze universiteit hoeven te kopen? De universiteiten maken namelijk aan het begin van het jaar hun balans op en wat ze voor het komend jaar willen uitgeven aan geld. Als daar dan ineens een post Surface RT bijkomt, hebben ze daar geen geld voor: Wij studenten kunnen dan dus geen Surface RT kopen.
Wesley: We hebben een petitie gemaakt met momenteel al 48 signaties
Wesley: https://www.change.org/pe...-students-via-the-msstore
Tom: Welkom bij Microsoft. Mijn naam is Tom. Goed dat U met ons contact heeft opgenomen. We gaan zien hoe we u het beste kunnen helpen.
Tom: Helaas is het niet mogelijk om een Surface als individu aan te schaffen. U zult dit altijd via school moeten doen. Eventueel kunt u iemand van het schoolbestuur contact op laten nemen via het volgende e-mailadres: SurfaceEDU@Microsoft.com
Wesley: `dat is zeer vreemd meneer
Wesley: aangezien u net dit zei:
Wesley: Tom: Er gaat informatie aankomen, echter heb ik nog geen datum ontvangen waarop dit gaat gebeuren. Voor nu verwijs ik u naar uw school, weet de school hier niets van dan kunnen zij contact op nemen met het zojuist genoemde e-mailadres.
Wesley: tegen een kennis van mij
Tom: Dit is ook het zelfde e-mail adres als dat ik die kennis gegeven heb.
Wesley: Maar er komt dus nog informatie aan?
Tom: Er zal informatie gaan verschijnen ja. Echter blijft het zeer waarschijnlijk zo dat de Surfaces alleen met korting besteld kunnen worden via de deelnemende scholen.;
Wesley: okee, dat is erg jammer
Wesley: aangezien wij met een flink grote groep zijn en naar verschillende hogescholen en universiteiten gemaild hebben.
Wesley: Echter zei elke universiteit dat ze hier niet aan mee kunnen doen.
Tom: U kunt altijd proberen om het schoolbestuur contact op te laten nemen via SurfaceEDU@Microsoft.com
Wesley: Gewoon omdat ze zo krap in kas zitten.
Tom: Ik weet niet wat er mee zal gebeuren, maar proberen kunnen ze altijd.
Wesley: Als wij nou bijvoorbeeld 250 stemmen ophalen met de petitie
Wesley: dat is dan 250*200 = 50000 euro
Wesley: lijkt mij op zich geen lastige keuze, 50000 euro of 0 euro
Tom: Dat is iets dat u dan via uw schoolbestuur kunt laten onderzoeken op het zojuist gegeven e-mailadres. Ik kan hier geen uitspraken over doen.
Tom: Ik snap wat u bedoelt, maar dit is niet mijn beslissing om te maken of om hier toezeggingen op te doen.
Wesley: Is het dan niet mogelijk dat wij als studenten met iemand anders van microsoft om de tafel kunnen gaan?
Tom: Ook dat kunt u via uw schoolbestuur proberen te regelen via SurfaceEDU@Microsoft.com.
Wesley: Ik bedoel bijvoorbeeld het hoofd van Microsoft Kortingen Nederland?
Tom: Ook dat kunt u via uw schoolbestuur proberen te regelen via SurfaceEDU@Microsoft.com.
Wesley: De universiteiten willen niet meewerken, dus ook het schoolbestuur van hen niet
Tom: Helaas kan ik u hier verder niet in tips voorzien. Dit is de weinige informatie die ik zelf heb. Ik zal u moeten vragen om te doen wat ik zojuist heb uitgelegd.
Maar wat ik wel heb gevonden is: http://www.microsoft.com/...lls/actievoorwaarden.aspx, daar staat een email adress: *knip* Die ga ik dus eens even mailen

[ Voor 2% gewijzigd door Perkouw op 26-06-2013 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shady15 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:14:
[...]

Wellicht, bij de Pro kon ik de toetsen echt indrukken en bij de RT moest ik ze aanraken. Typecover is dus met indrukken en ook verkrijgbaar voor de RT? :)
Ja, beide covers zijn onafhankelijk van de twee typen Surface's.
Zie meer info hier: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Buggle schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:14:
[...]

Toch is het fijn als mensen gewoon zelf mogen beslissen of ze het een prut-apparaat vinden... Ik ben het er namelijk niet mee eens, en houd er niet van als iemand anders voor mij gaat bepalen of ik het een nuttig apparaat mag vinden of niet.
Daarom is het nog wel de keus van de instelling om er enorm veel moeite in te steken. En als de instelling denkt, tja, waarom zouden we hier in vredesnaam aan gaan beginnen voor dat handjevol mensen?

Nee, ik snap dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stef602 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:17:
Nounounou... Ik heb dus net Tom ook even gesproken. De aanhouder wint zeggen ze toch? Nou bij Tom niet... Tom weet het gewoon niet (of doet alsof hij het niet weet)...

[...]

Maar wat ik wel heb gevonden is: http://www.microsoft.com/...lls/actievoorwaarden.aspx, daar staat een email adress: esverm@microsoft.com. Die ga ik dus eens even mailen
Echt een raar gedoe dit, de ene afdeling weet niet wat de andere doet.
Als ik je quote komt er trouwens een extra zin tevoorschijn :).
Dat mailen is eigenlijk het enige wat we nog kunnen doen (afgezien van afwachten).
Die lui van de chat weten zelf ook maar de helft van het verhaal en zijn te lui het voor je uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

Ik denk dat we gewoon af moeten wachten totdat MS Nederland zijn zaakjes op orde heeft en de instellingen contacteert. Pas dan hebben instellingen iets concreets waar ze over kunnen gaan nadenken. Tot die tijd zijn het losse flodders waar niemand wat aan heeft.
Ik zou als instelling ook geen toezeggingen doen voordat ik weet wat er precies op me af komt.
Tom zegt dat er informatie gaat komen, dus daar kunnen we wel vanuit gaan. Vanaf dat moment moeten de balletjes echt gaan rollen. Tot die tijd kunnen we niets anders doen dan de lijntjes warmhouden en mensen van de instellingen niet teveel op de tenen trappen.
Pagina: 1 2 ... 27 Laatste

Let op:
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege

Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.

Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.

Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.