Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
IUser schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 13:31:
Mn account is nu ookk geblokkeerd. Ook een mail ontvangen. Beetje kansloos verhaal dit.
Maar zoals ik in je vorige post kan lezen heb je al eerder een bestelling gedaan met de korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
jk1982 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 13:33:
[...]

Als zij een onjuiste prijs/omschrijving op het etiket zetten kunnen ze je moeilijk verplichten het af te nemen voor een prijs die 6x zo hoog is, toch? Oftewel: of ze moeten het meegeven voor de prijs op het etiket, of jij laat die 6 flessen achter en je krijgt je geld terug..
Het gaat om 6 flessen bier. 8,99 euro per 1,5 liter is eigenlijk extreem hoog, 8,99 euro voor 6 stuks is slechts een scherpe aanbieding.

Verder jammer en weinig integer dat Albert Heijn niet netjes zijn overeenkomsten nakomt. Je zult als medewerker maar klanten op deze onredelijke manier moeten benadelen, wat voor geweten en onverschilligheid heb je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:58
Zijn die flessen beschikbaar bij alle AH's? Sta in de AH xl Tilburg maar daar kan ik ze nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 17:04

Barrycade

Through the...

Ja dag, er staat hier gewoon al gemeld dat er een prijsfout is gemaakt en dan een verhaal over integriteit ophangen dat je geen 6 flessen voor die prijs meekrijgt? :/

Ondertussen heeft men bij AH dus door dat er een prijsfout is gemaakt, men corrigeerd dat.

Alle mensen die daarna de fout nog proberen uit te melken moeten wellicht integer ook eens in het woordenboek opzoeken.

Vind trouwens wel een sneue zaak dat AH de mensen die de codes hebben gebruikt zo de deksel op de neus krijgen. Moet je maar iets beter je bestelsysteem inrichten dat je codes voor het Pup Bergen op Zoom alleen kan gebruiken als je daar de boel op kan halen.

En als je bij de bestellingen er achter komt aanbieden om wel de boodschappen af te rekenen maar dan zonder de Bergen op Zoom en andere onterechte kortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jk1982
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-12-2024
haribold schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 13:39:
[...]
Het gaat om 6 flessen bier. 8,99 euro per 1,5 liter is eigenlijk extreem hoog, 8,99 euro voor 6 stuks is slechts een scherpe aanbieding.

Verder jammer en weinig integer dat Albert Heijn niet netjes zijn overeenkomsten nakomt. Je zult als medewerker maar klanten op deze onredelijke manier moeten benadelen, wat voor geweten en onverschilligheid heb je dan.
Slechts een scherpe aanbieding?
Zie hieronder bijvoorbeeld. Daar betaal je bij 6 flessen of meer gewoon € 12,70 per fles i.pv. € 8,99 per 6 ;)
(al is dat wel 2010 ipv 2014?)

http://www.drankgigant.nl/big-chouffe.html

Dus het is wel degelijk extreem goedkoop..
Brm-G schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 13:55:
Zijn die flessen beschikbaar bij alle AH's? Sta in de AH xl Tilburg maar daar kan ik ze nergens vinden...
Ze stonden hier iig niet bij de rest van de bieren, maar op de kopse kant van een schap, waar vaker de Bonusaanbiedingen staan. Wellicht op?

Edit: heb hem overigens niet op de app zien staan en staat ook niet op de site. Wel in 2 vestigingen in het schap dus, in 2 totaal verschillende plaatsen. Vreemd..

[ Voor 8% gewijzigd door jk1982 op 14-06-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:58
Na lang zoeken gevonden, helaas was de aanbieding al doorgekrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRiXeS
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Barrycade schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 13:58:
Ja dag, er staat hier gewoon al gemeld dat er een prijsfout is gemaakt en dan een verhaal over integriteit ophangen dat je geen 6 flessen voor die prijs meekrijgt? :/

Ondertussen heeft men bij AH dus door dat er een prijsfout is gemaakt, men corrigeerd dat.

Alle mensen die daarna de fout nog proberen uit te melken moeten wellicht integer ook eens in het woordenboek opzoeken.

Vind trouwens wel een sneue zaak dat AH de mensen die de codes hebben gebruikt zo de deksel op de neus krijgen. Moet je maar iets beter je bestelsysteem inrichten dat je codes voor het Pup Bergen op Zoom alleen kan gebruiken als je daar de boel op kan halen.

En als je bij de bestellingen er achter komt aanbieden om wel de boodschappen af te rekenen maar dan zonder de Bergen op Zoom en andere onterechte kortingen.
Het is naar mijn inziens des te meer kwalijk dat bestellingen niet worden uitgeleverd en dat accounts worden geblokkeerd vanwege misbruik. Hierbij neemt AH het standpunt in dat ze dit mogen doen, omdat dit in de actievoorwaarden staat van de betreffende codes. De codes van Bergen op Zoom zijn publiekelijk op de facebook-pagina's van Albert Heijn te vinden. Bij deze berichten staat nergens vermeld dat je deze codes niet kan/mag combineren met andere codes.

Zie bijvoorbeeld onderstaande voor PUP2314:
https://nl-nl.facebook.co...9/602518069861749/?type=1

PUP2114:
https://www.facebook.com/...570227349/?type=3&theater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
Manmanman, wat een Nederlands gedoe hier....

De kortingscodes in de webshop is gewoon een fout van AH en daar mag je best gebruik van maken vind ik. Dat heeft AH niet altijd even netjes opgelost. Ik had liever gezien dat ze de codes geblokkeerd hadden en alle gedane bestellingen gewoon af hadden geleverd. Had ze denk ook minder gekost, aan negatieve publiciteit, dan nu.

Maar dat met die flessen bier.. :X :X :X :|
Als iemand eerst 45 euro te veel betaalt (de normale bonusprijs) en die krijgt het terug omdat het fout op het kaartje staat, is dat puur service van AH. Ze zijn dit niet verplicht. Ze zijn enkel verplicht om de 6 flessen weer in te nemen en het geld terug te geven.
Om hier nu echt misbruik van te maken, en zelfs te eisen dat je 6 flessen voor 8.99 wil hebben gaat te ver. :/ :/ Ik houd zelf ook van koopjes, maar 8.99 voor 6 grote flessen choufe is gewoon duidelijk een fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Bij overduidelijke prijsfouten heb je helemaal geen rechten en moet je dus ook niet zeuren wanneer het feest niet door gaat. Daarnaast zijn dit soort voordeeltjes sowieso meestal snel over, omdat er altijd sneue figuren zijn die zich niet kunnen inhouden en bijv. met een busje langsgaan bij diverse filialen.

Dat ze mijn account geblokkeerd hebben, schiet me echter in het verkeerde keelgat. Hierover staat niets in de voorwaarden en ik ga dan ook een klacht indienen bij http://www.thuiswinkel.org/ ("Albert.nl" opgeven als winkel) en ik raad anderen aan dit ook te doen. Natuurlijk kun je makkelijk een ander account aanmaken, maar dat is het punt niet. Iemand blokkeren wil zeggen dat je die persoon niet meer wilt als klant en ik vind dat redelijk onbeschoft. Ik ben geen winkeldief o.i.d.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jk1982
yannickie111 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:06:
Manmanman, wat een Nederlands gedoe hier....

(...)

Om hier nu echt misbruik van te maken, en zelfs te eisen dat je 6 flessen voor 8.99 wil hebben gaat te ver. :/ :/ Ik houd zelf ook van koopjes, maar 8.99 voor 6 grote flessen choufe is gewoon duidelijk een fout.
Even voor de duidelijkheid: ik zou dat ook echt nooit durven eisen hoor!

Ok, ik heb me wel van de domme gehouden, gewoon de 6 flessen op de band gezet en toen de caissière 6x € 8,99 scande gemeld dat er op het etiket 6x 1,5l voor € 8,99 staat. Vervolgens bij de infobalie verder geïnformeerd hoe dit nu zit. Ik heb absoluut géén enkele keer geld teruggevraagd of iets geëist. Dat gaat mij inderdaad ook te ver.

Zou ik ze alle 6 meekrijgen voor € 8,99 dan had ik mazzel, en zo niet, dan had ik de 6 flessen gewoon weer achtergelaten. Zou echt niet op mijn strepen gaan staan oid, ik zou me doodschamen...

Maargoed, zal erover ophouden. Was misschien toch al een klein beetje offtopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:40
Brammos85 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:12:
Zou hier tussen 11 en 1 geleverd worden, nog niets gehoord en geen mail, ben benieuwd..
Uiteindelijk om half 2 bezorgd! Bezorger was laat, had zich verslapen. Door het voetbal teveel gezopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 09:58
Zonet ook een email ontvangen van de AH:
Geachte heer *********,

Langs deze weg wil ik u mededelen dat uw bestelling met ordernummer ********* is geannuleerd, en dat uw inschrijving is geblokkeerd in verband met onjuist gebruik van actiecodes. U kunt als klant 1 actiecode gebruiken per bestelling/account. Wij behouden ons daarom het recht voor om bestellingen niet uit te leveren.
Deze actievoorwaarden worden altijd meegestuurd met de e-mail waar de actiecodes in staan die naar klanten worden gestuurd door ons.
|312

Met vriendelijke groet,

Albert Heijn Klantenservice
Mijn account is dus ook geblokkeerd, wat ik niet acceptabel vind, dit vooral omdat AH de optie bied bij het bestellen "Vul hier uw codes in", dus meervoud, meerdere codes. Ik ga hier dan ook zeker een klacht over uitsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Technokiddy schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:31:
Zonet ook een email ontvangen van de AH:

[...]

Mijn account is dus ook geblokkeerd, wat ik niet acceptabel vind, dit vooral omdat AH de optie bied bij het bestellen "Vul hier uw codes in", dus meervoud, meerdere codes. Ik ga hier dan ook zeker een klacht over uitsturen.
"Deze actievoorwaarden worden altijd meegestuurd met de e-mail". En dan zetten ze de codes op facebook :z :z

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:35
Wel raar dat het bij de een wel doorgaat en de andere niet. Hier bestelling van enkel 54 flessen coca cola dus dat zou wel moeten opvallen.. Maar toch vandaag gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Deezers schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:47:
Wel raar dat het bij de een wel doorgaat en de andere niet. Hier bestelling van enkel 54 flessen coca cola dus dat zou wel moeten opvallen.. Maar toch vandaag gekregen..
Ze zijn overduidelijk handmatig bestellingen aan het controleren, dus zo raar is dat niet.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Uiteindelijk betaal ik nu volgens mij zo'n 70-80 cent per fles Coca Cola. Wat overigens niet eens een heel gekke prijs is, want in Duitsland betaal je standaard zo'n 89 cent voor 1,25 liter CC. Snap niet waarom CC hier zo achterlijk duur kost, blijkbaar betalen wij Nederlanders dat graag, anders zouden ze de prijzen wel verlagen...

Kreeg net de nieuwe AH folder binnen maar veel korting geeft AH niet meer... Nectarines: 'actieprijs' 2,53 per kilo. Jumbo nu 1 kilo voor 99 cent... Kan je bijna 2 bakken meer voor halen dus. En er staan ook gewoon veel artikelen in die helemaal niet in de Bonus zijn, mensen trappen er toch wel in denken ze daar in Zaandam. Heb je met die 32,50 nog geen korting. Verder blijven ze verrekte duur dus koop alleen daarom al nooit bij de AH meer laatste jaren. Maar dat is een andere discussie ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Deezers op 14-06-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 09:58
Ik heb zonet even telefonisch contact gehad met AH. Het blokkeren van mijn account is volgens AH omdat ik "fraudeer". Ze impliceren dus direct dat iedereen die gebruik maakt van de geboden codes een fraudeur is. Hier ben ik natuurlijk niet mee akkoord gegaan en vind het ronduit beledigend dat AH hun vaste klanten als fraudeurs bestempeld. Ik heb een mail adres verkregen om verdere correspondentie met AH te houden. Het feit dat AH dus bij meerdere mensen wel gewoon uitleverd zonder een woord en andere mensen worden bestempeld als fraudeurs en hun accounts worden geblokkeerd..... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elm0wer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-02 12:31
Ik durf haast niet een bestelling te plaatsen met deze codes..

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:43
Technokiddy schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 15:12:
Ik heb zonet even telefonisch contact gehad met AH. Het blokkeren van mijn account is volgens AH omdat ik "fraudeer". Ze impliceren dus direct dat iedereen die gebruik maakt van de geboden codes een fraudeur is. Hier ben ik natuurlijk niet mee akkoord gegaan en vind het ronduit beledigend dat AH hun vaste klanten als fraudeurs bestempeld. Ik heb een mail adres verkregen om verdere correspondentie met AH te houden. Het feit dat AH dus bij meerdere mensen wel gewoon uitleverd zonder een woord en andere mensen worden bestempeld als fraudeurs en hun accounts worden geblokkeerd..... :-(
Ik zou aangifte doen van (schriftelijke) smaad, jou zomaar een fraudeur noemen terwijl je dat niet doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H Jeroen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:44
Mijn bestelling is geanulleerd, zonder annuleringsmail of telefoontje (er staat geen order meer op ah.nl)

Niet zo netjes om uberhaupt niets te laten weten, zodat mensen thuis blijven terwijl er niemand zal komen bezorgen.. Dat de bestellig geannuleerd wordt, ok, maar laat dan wat weten

Edit: Mijn account is overigens niet geblokkeerd

[ Voor 8% gewijzigd door H Jeroen op 14-06-2014 15:28 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 05:30
Ik hoor hier allemaal verhalen over geannuleerde bezorgingen, maar zijn er ook mensen die problemen hadden bij een Pick-up Point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:02
LTVDKTW schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 15:29:
Ik hoor hier allemaal verhalen over geannuleerde bezorgingen, maar zijn er ook mensen die problemen hadden bij een Pick-up Point?
Mijn account is ook geblokkeerd, een uur voordat de bestelling klaar zou staan. Geen mail of telefoon gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Bestelling van vanochtend geannuleerd. Krijg pas bericht 5 uur later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Zojuist mijn bestelling gewoon geleverd, netjes binnen de tijd. Kosten waren €108,47 minus de AH bonus word €71,95.

De persoonlijke korting eraf van €32,50 maakt €39,45.

[ Voor 21% gewijzigd door MmarkM op 14-06-2014 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:06

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Mijn bestelling is gisteravond netjes afgeleverd. Bezorger keek niet eens naar de korting. Gewoon afrekenen en klaar :). Totale bestelling voor korting iets van 78 euro.

Ik vind het een hele slechte afhandeling dat accounts geblokkeerd worden. Geen goede reclame voor de appie :)

[ Voor 9% gewijzigd door We Are Borg op 14-06-2014 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elm0wer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-02 12:31
Jammer dat er nu alleen nog besteld kan worden met de Bonus van komende week..

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Laatst online: 21:02
Even gebeld over de annulering: ze gaan alle bestellingen handmatig langs en alles met meer dan één code wordt geannuleerd. En 'we' (GoT) krijgen de groeten van de telefonist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:05
En hoe zit het dan met mensen die wel de korting hebben gehad? Rekening sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsvBest
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-03-2019
detulp050 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 16:08:
Even gebeld over de annulering: ze gaan alle bestellingen handmatig langs en alles met meer dan één code wordt geannuleerd. En 'we' (GoT) krijgen de groeten van de telefonist :)
Geen groeten terug

Slechte afhandeling dit;
- Nergens staat dat slechts 1 code mogelijk is, los van het feit dat het order-systeem dit toelaat
- Geen mail ontvangen van het annuleren van de betreffende order of blokkeren van het account
- Daarbij staat in de voorwaarden nergens iets over fraude wat betreft actiecodes of plots annuleren
--> Lijkt me typisch geval voor thuiswinkel.org, uit principe

Tip voor het ah-personeel dat meeleest: een nette mail of een brief met n hamster was beter, inclusief excuses voor de onduidelijkheid wat betreft gebruik van de codes + NIET blokkeren van accounts. Zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Theswitch schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 16:32:
En hoe zit het dan met mensen die wel de korting hebben gehad? Rekening sturen?
Dat is kansloos natuurlijk. Bestelling is afgeleverd en betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UxLqjVuz3Y0z4rS3vPzmAooN/full.png

actiecode(s), maar je bent een gewetenloze keiharde fraudeur die hardwerkende AH-werknemers het brood uit de mond stoot wanneer je ook daadwerkelijk meer dan 1 code invult. Dat is helemaal duidelijk. Ieder kind in Nederland weet dat al vanaf de geboorte. }:|

Ik weet nu dat ik een fraudeur ben en ga mezelf aangeven bij de politie. ;w

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
Wauw, ze gaan er echt wel triest mee om zeg. :/ Niet verwacht van de Appie.
Ook bij de codes op de Facebook pagina staat nergens dat het niet mag. Sterker nog, bij geen enkele code voor zover ik weet.
En inderdaad zoals Atomsk al post staat er duidelijk dat je meerdere actiecodes kan en mag invoeren.

Had wat meer klasse geweest van de kant van Appie om de codes dan maar te annuleren en vervolgens het systeem wat aan te passen. In plaats van iedereen zo onbeschoft te behandelen en af te doen als ''fraudeur''..

Ben erg benieuwd wat thuiswinkel.org hierop te zeggen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een geannuleerde (redelijk opvallende) bestelling in Rotterdam (6 kratten bier en enkele 6-packs).

Reactie van AH is inderdaad verbazingwekkend, aan dit verhaal is met gemak een geweldige of op zijn minst positieve PR-draai aan te geven. Maar echt verbaasd ben ik niet meer. Dit is namelijk de tweede keer dat ik door de Zaandammers van fraude wordt beticht.

Eind 2012 weigerde mijn filiaal stelselmatig een emballagebon van 42 euro (afkomstig van dat filiaal) in te nemen, toen wij deze met mijn studentenhuis hadden bewaard in een "bierpot" en pas na enkele maanden wilden verzilveren. Volgens het systeem was de code "ongeldig", maar er kon niet gecheckt worden of en wanneer de bon daadwerkelijk al een keer gebruikt was. Het is me duidelijk geworden dat het systeem codes slechts enkele weken bewaren terwijl emballagebonnen 5 jaar geldig zijn (wettelijke verjaringstermijn). Toch werd op een gegeven moment gesuggereerd dat ik fraude zou hebben gepleegd, zowel door de plaatselijke filiaalmanager als door een medewerker op het hoofdkantoor. Ik heb me er uiteindelijk maar bij neergelegd omdat het me teveel tijd kostte (en ik niet bepaald vrolijk wordt van onrecht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jlvdp
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09-2022
Vul hier je klacht in klachten@thuiswinkel.org ik heb het ook gedaan.
Doe het niet via het klachtenformulier want dan wordt het naar Albert heijn gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vrijdag besteld, en vanmiddag om 16.00 uur is het bezorgd.
5 minuten geleden kreeg ik een mail dat de bestelling geannuleerd is... deze kwam helaas voor Appie dus te laat :-)

Het was voor mij mijn eerste bestelling.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Laatst online: 00:56
Hier ook een mailtje gekregen (10 minuten geleden)

Maar mijn account is niet geblokkeerd! Dit is de eerste x dat ik een bestelling plaats.
Ook met alle kortingscodes.

De mail is ook niet afkomstig van de klantenservice.
Geachte klant,

Langs deze weg wil ik u mededelen dat uw bestelling van vandaag 14-6 en/of maandag 16-6 is geannuleerd in verband met onjuist gebruik van actiecodes.

U kunt als klant 1 actiecode gebruiken per bestelling/account. Wij behouden ons daarom het recht voor om bestelling(en) niet uit te leveren.

Deze actievoorwaarden staan aangegeven in de communicatie van actiecodes door Albert Heijn.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Paul ********** (achternaam verwijderd > Privacy)
Manager Customer Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRiXeS
  • Niet online
slabetje schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 17:50:
Hier ook een mailtje gekregen (10 minuten geleden)

Maar mijn account is niet geblokkeerd! Dit is de eerste x dat ik een bestelling plaats.
Ook met alle kortingscodes.

De mail is ook niet afkomstig van de klantenservice.

[...]
Ik heb dezelfde mail ontvangen. Echter heb ik wel vanmiddag al netjes mijn bestelling bij PUP op kunnen halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Helaas is mijn bestelling ook geannuleerd. Zat rustig thuis af te wachten tot het mailtje kwam.... Ze adverteren duidelijk Actiecode(s)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsvBest
Heeft iemand een kopie/screenshot van de betreffende actievoorwaarden mbt codes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Lol, hier ook net een mail dat account is geblokkeerd. Maar vanmorgen wel mijn bestelling gehad... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
NielsvBest schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 18:00:
Heeft iemand een kopie/screenshot van de betreffende actievoorwaarden mbt codes?
Zijn nergens te vinden.
Alleen de algemene voorwaarden: http://www.ah.nl/appie/bezorgen/algemene-voorwaarden

Hier staat niks over het gebruik van meerdere acties codes.

Daarnaast staat op http://www.ah.nl/appie/over/pick-up-points ook niks vermeld over de actiecodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 05:30
Dat ze het in het systeem aanpassen, wil haast nog een keer bestellen op een ander account.

Codes werken nog steeds namelijk... :')

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/16h0obl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H Jeroen
En mijn account (waarmee ik woensdag besteld heb) is nu ook geblokkeerd. Gelijk maar een mail teruggestuurd dat ik daar niet mee akkoord ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsvBest
Jaeger schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 18:05:
[...]

Zijn nergens te vinden.
Alleen de algemene voorwaarden: http://www.ah.nl/appie/bezorgen/algemene-voorwaarden

Hier staat niks over het gebruik van meerdere acties codes.

Daarnaast staat op http://www.ah.nl/appie/over/pick-up-points ook niks vermeld over de actiecodes.
De actiecode ACTIE14 is bijvoorbeeld overal op internet te vinden (actiecode-pagina's), voorwaarden zijn enkel minimale besteding van E100,- en geldigheid t/m 30 juni 2014...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Heb ze ook maar eens een fijn mailtje gestuurd met de vraag naar hun AV waar dat dan in zou moeten staan.... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Lol. Mijn order is ook gecancelled nu, maar ik ben niet geblokkeerd
Langs deze weg wil ik u mededelen dat uw bestelling met ordernummer ********* is geannuleerd in verband met onjuist gebruik van actiecodes. U kunt als klant 1 actiecode gebruiken per bestelling/account. Wij behouden ons daarom het recht voor om bestellingen niet uit te leveren.
Deze actievoorwaarden worden altijd meegestuurd met de e-mail waar de actiecodes in staan die naar klanten worden gestuurd door ons.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H Jeroen
Die blokkade mail komt later apart van de andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsvBest
wontcachme schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 18:26:
Lol. Mijn order is ook gecancelled nu, maar ik ben niet geblokkeerd

[...]
Het valt me overigens wel op dat de mail die wordt verstuurd constant aangepast is.

Wellicht aan de hand van onze comments hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
Deezers schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 18:21:
Heb ze ook maar eens een fijn mailtje gestuurd met de vraag naar hun AV waar dat dan in zou moeten staan.... ;-)
Volgens het mailtje is dat door gecommuniceerd i.c.m. de toegave van de actiecode(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
jk1982 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:33:
T/m 15 juni a.s. in de Bonus: 6 flessen Big Chouffe Collector's Edition (6x 1,5l) voor slechts € 8,99.

Let wel, het betreft een prijsfout. De flessen horen namelijk € 8,99 per stuk te zijn, en niet per 6.

Eerder deze week heeft mijn zus echter gewoon 6 flessen meegekregen nadat een manager inderdaad had geconstateerd dat de prijs niet goed was, en vanavond zag ik ze bij de plaatselijke AH ook staan en kreeg ik ze ook gewoon mee. Heb eerst bij de kassa gewoon de 'normale' prijs betaald (€ 53,94) en heb vervolgens bij de infobalie € 44,95 teruggekregen. Ze vertelden er wel duidelijk bij dat de prijs niet juist op het etiket werd vermeld. Er stond duidelijk op 'set van 6x 1,5l voor € 8,99'

Wellicht interessant om toch ook even langs de AH te gaan ;)

[afbeelding]
Ik heb ze helaas niet mee gekregen bij de appie in Brunssum noord. Gast in de winkel zei dat het klopte 6 flessen voor 8,99. Meisje bij de kassa riep iemand er bij, ook zij zei dat het klopte, maar toen zei haar meerdere dat het per fles is en kreeg ik het dus niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Heb wel gekeken naar die flessen maar hier stond er maar 1 en daar stond de prijs goed bij ook.

Ik "pak" ze sowieso altijd op zulke dingen, vaak staan dingen niet goed gevuld of hangt er een verkeerd prijskaartje. Als dat toevallig iets is wat ik in voorraad nodig heb dan koop ik het en ga ik naar de klantenservice met de bon. Soms proberen ze je af te schepen met "wilt u ze dan niet meer, dan kan ik ze weer terug nemen?" maar dan zeg ik gewoon dat ik ze graag voor de prijs wil hebben waarop het gecommuniceerd is en vrijwel altijd lukt dat. Heeft me in n paar jaar al veel goede deals opgeleverd :)

[ Voor 72% gewijzigd door Cartman! op 14-06-2014 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

saidddd93 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 19:27:
[...]

Volgens het mailtje is dat door gecommuniceerd i.c.m. de toegave van de actiecode(s).
Het is alleen jammer dat de codes op hun eigen Facebook staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsvBest
saidddd93 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 19:27:
[...]

Wat betreft de actiecode 'ACTIE14', deze wordt verstrekt middels het affiliatie-netwerk, en de enige voorwaarden daarbij zijn zoals eerder genoemd - minimaal bestelbedrag en geldige periode (zie paar posts terug). + Inderdaad staan de codes op hun eigen facebookpagina zonder verdere voorwaarden!

Dus wat betreft communicatie klopt het totaal niet, leugentje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nieuwe account al aangemaakt. Wacht tot morgenvroeg of ik een uitgeschreven word en zo ja dan bestel ik via die wel de boodschappen. Kijken of ik de bonuskaart ook over kan zetten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
NielsvBest schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 19:52:
[...]

Wat betreft de actiecode 'ACTIE14', deze wordt verstrekt middels het affiliatie-netwerk, en de enige voorwaarden daarbij zijn zoals eerder genoemd - minimaal bestelbedrag en geldige periode (zie paar posts terug). + Inderdaad staan de codes op hun eigen facebookpagina zonder verdere voorwaarden!

Dus wat betreft communicatie klopt het totaal niet, leugentje :)
Mocht dat waar zijn dan is hun reden invalide en kunnen ze hier niet op staan, waardoor de bestellingen toch door moeten neem ik aan of heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
Zojuist naar het pup geweest om nog een bestelling op te halen. Helaas dit keer geen geluk. In zoverre dat ik de bestelling alleen mee mocht nemen als ik de, 3x nieuwe pick up point Bergen op Zoom codes a 7,50 per stuk, contant voldeed. Volgens de medewerker gelde deze codes alleen bij het pickuppoint in Bergen op Zoom zelf. Ik had daarom de bestelling niet meegenomen omdat ik natuurlijk voor de korting ging. Dit was geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:44
Dus, als ik het goed begrijp, moet ik naar Bergen op Zoom? :P Dan voldoe je aan alle voorwaardes hahaha

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
Ja dat bedoelde die medewerker wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Tjiwa schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 20:40:
Dus, als ik het goed begrijp, moet ik naar Bergen op Zoom? :P Dan voldoe je aan alle voorwaardes hahaha
Zal toch wat zijn als we als tweakers allemaal naar berg op zoom afreizen om de kortihg op te eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 11:48
2x nu besteld, maar het feest is nu dus over. Wel even een berichtje achtergelaten want hoe AH dit afhandelt is belachelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Cartman! schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 19:40:
Heb wel gekeken naar die flessen maar hier stond er maar 1 en daar stond de prijs goed bij ook.

Ik "pak" ze sowieso altijd op zulke dingen, vaak staan dingen niet goed gevuld of hangt er een verkeerd prijskaartje. Als dat toevallig iets is wat ik in voorraad nodig heb dan koop ik het en ga ik naar de klantenservice met de bon. Soms proberen ze je af te schepen met "wilt u ze dan niet meer, dan kan ik ze weer terug nemen?" maar dan zeg ik gewoon dat ik ze graag voor de prijs wil hebben waarop het gecommuniceerd is en vrijwel altijd lukt dat. Heeft me in n paar jaar al veel goede deals opgeleverd :)
Dit gaat te fur :/
Wij krijgen bij ons natuurlijk ook regelmatig te maken met dit soort taferelen. Als het om een paar cent gaat krijgt de klant het natuurlijk zo mee, maar als het om bedragen gaat zoals met de choufe dan wordt het een ander verhaal.

(Anyway, omdat ik bij Appie werk vind ik niet dat appie het hele verhaal van de codes goed afhandelt hoor, integendeel.... Ik heb zelf ook lekker gebruik gemaakt van de codes :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
yannickie111 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 23:52:
[...]

Wij krijgen bij ons natuurlijk ook regelmatig te maken met dit soort taferelen. Als het om een paar cent gaat krijgt de klant het natuurlijk zo mee, maar als het om bedragen gaat zoals met de choufe dan wordt het een ander verhaal.

(Anyway, omdat ik bij Appie werk vind ik niet dat appie het hele verhaal van de codes goed afhandelt hoor, integendeel.... Ik heb zelf ook lekker gebruik gemaakt van de codes :*) )
Mad respect haha :P

OT: Heb ze een mailtje gestuurd m.b.t. afhandeling en dat ze hun eigen codes promoten zonder doorverwijzing zoals op hun mailtje geschreven stond. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H Jeroen
Iemand van wie zijn/haar account geblokkeerd is al geprobeerd om de BONUS kaart in de winkel te gebruiken?
wontcachme schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 20:08:
Nieuwe account al aangemaakt. Wacht tot morgenvroeg of ik een uitgeschreven word en zo ja dan bestel ik via die wel de boodschappen. Kijken of ik de bonuskaart ook over kan zetten dan.
Bonuskaart kan maar aan één account gekoppeld worden staat er als je hem probeert toe te voegen.

[ Voor 65% gewijzigd door H Jeroen op 15-06-2014 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb jaren bij AH gewerkt en weet dat het policy is om bij een fout van AH zelf de klant de korting toch te geven. Als er fouten gemaakt worden maak ik er gebruik van. Het is niet zo dat Ahold dat niet kan hebben, buj een klein bakkertje om de hoek zou ik het niet doen. Dat voorbeeld van Chouffe is wel heel extreem natuurlijk maar het houdt de boel scherp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Ik kan het nog sterker vertellen: vrijwel in alle gevallen dat ik een supermarkt (niet alleen AH dus) bij de kassa vertel dat ze te veel rekenen, passen ze het daarna niet eens aan in de computer. M.a.w. ze vinden het wel best dat klanten bij het schap goedkoop uit denken te zijn, en vervolgens bij de kassa veel meer betalen. De minderheid die daar over klaagt nemen ze op de koop toe, de grote winst is dan toch al binnen.
Daar is maar 1 woord voor: bewuste oplichting!
Bij C1000 gaan prijsfouten twee kanten op, daar is het dus gewoon onkunde. Bij AH gaan prijsfouten uitsluitend in het nadeel van de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
RemcoDelft schreef op zondag 15 juni 2014 @ 09:14:
[...]

Ik kan het nog sterker vertellen: vrijwel in alle gevallen dat ik een supermarkt (niet alleen AH dus) bij de kassa vertel dat ze te veel rekenen, passen ze het daarna niet eens aan in de computer.
Het is me ook al vaker dan eens gebeurd dat ik op zaterdag iets uit de bonus koop en dat de kassa het niet goed doet. De hele week kopen mensen dan een aanbieding die ze uiteindelijk gewoon toch volle mep betalen. Ik adviseer altijd om je bon goed te controleren, scheelt echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

H Jeroen schreef op zondag 15 juni 2014 @ 08:49:
Bonuskaart kan maar aan één account gekoppeld worden staat er als je hem probeert toe te voegen.
Ik zou die nog kunnen verwijderen. Mijn originele account werkt nog steeds.

Zijn er nog mensen bij wie de order gecancelled is maar de account gewoon open blijft staan? Want ik heb gisteravond om 1800 de annuleringsmail gehad maar nog steeds is de account open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRiXeS
  • Niet online
sigilens schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 20:34:
Zojuist naar het pup geweest om nog een bestelling op te halen. Helaas dit keer geen geluk. In zoverre dat ik de bestelling alleen mee mocht nemen als ik de, 3x nieuwe pick up point Bergen op Zoom codes a 7,50 per stuk, contant voldeed. Volgens de medewerker gelde deze codes alleen bij het pickuppoint in Bergen op Zoom zelf. Ik had daarom de bestelling niet meegenomen omdat ik natuurlijk voor de korting ging. Dit was geen probleem.
Dit is natuurlijk een eis die Albert Heijn niet kan stellen op het moment dat ze deze codes zowel op de algemene AH Facebook-pagina vermelden als op de Facebook-pagina van AH PUP Bergen op Zoom. Het staat niet expliciet vermeld. Sterker nog, het enige wat op de algemene AH Facebook pagina staat: "Vandaag opent er een Pick Up Point in Bergen op Zoom. Ontvang 2 x 7,50 euro korting op je eerste bestellingen met actiecode PUP2314!". Ik interpreteer het als een welkomsactie die bedoeld is voor alle AH-klanten om te vieren dat er weer een PUP is geopend, net als dat de Jumbo dit een tijdje heeft gedaan bij het openen van nieuwe winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Werkt bij jullie de ah webshop nog? Als ik mezelf op ah.nl uitlog kan ik er gewoon in komen, maar zodra ik inlog (op de account met de annulering en een ander account) kom ik niet meer de webshop in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2023

hey

n.v.t.

[ Voor 97% gewijzigd door hey op 16-06-2014 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Cartman! schreef op zondag 15 juni 2014 @ 09:05:
[...]

Ik heb jaren bij AH gewerkt en weet dat het policy is om bij een fout van AH zelf de klant de korting toch te geven. Als er fouten gemaakt worden maak ik er gebruik van. Het is niet zo dat Ahold dat niet kan hebben, buj een klein bakkertje om de hoek zou ik het niet doen. Dat voorbeeld van Chouffe is wel heel extreem natuurlijk maar het houdt de boel scherp ;)
Tuurlijk is dat de policy. Maar om 5 flessen chouffe ter waarde van 45 euro weg te geven gaat te ver.
Bij ons in de winkel is er btw nog niemand geweest die de actie had ontdekt (ofja, de fout er in). Gistermiddag heb ik bij ons het kaartje aangepast, dankje voor het melden hier :+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Lol. Ondanks de gecancelde order is mijn account nog steeds niet geblokt. Dus ik kan gewoon opnieuw bestellen. Probleem is echter dat ze niet de 22.50 korting uit mijn account hebben gehaald |:( |:(

EDIT
Heeft iemand al geprobeerd om zijn bonuskaart te ontkoppelen en dan weer te koppelen aan een nieuw account? Of moet ik gewoon langs de winkel gaan en een nieuwe bonuskaart gaan halen?

[ Voor 32% gewijzigd door wontcachme op 15-06-2014 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jk1982
yannickie111 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 13:47:
[...]

Tuurlijk is dat de policy. Maar om 5 flessen chouffe ter waarde van 45 euro weg te geven gaat te ver.
Bij ons in de winkel is er btw nog niemand geweest die de actie had ontdekt (ofja, de fout er in). Gistermiddag heb ik bij ons het kaartje aangepast, dankje voor het melden hier :+ :9
Wacht even hoor.. Dus die 5 flessen meegeven gaat te ver, maar ondertussen maak je wel zelf gebruik van allerlei gestapelde codes waarvan wel duidelijk moge zijn dat dit vast niet de bedoeling is geweest van AH, nota bene nog je eigen werkgever ook?

Sorry hoor, maar dat noem ik met 2 maten meten..

Maargoed, je hebt het prijskaartje aangepast, graag gedaan. Je baas zal trots op je zijn.. :z
[...]

(...)

Ik heb zelf ook lekker gebruik gemaakt van de codes :*) )
yannickie111 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:31:
(...) en heb korting genoeg gehad :P
yannickie111 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 21:49:
Ook mijn slag even geslagen.
Al kan dit nooit de bedoeling zijn van mijn baas (appie) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Nou ik ben benieuwd, had donderdag een bestelling geplaatst om maandagavond te laten bezorgen. Ik heb tot nu toe nog niks gehoord over een annulering. Maar ik lees dus hier dat de kans groot is, dat dit alsnog gaat gebeuren helaas :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net op Twitter gelezen dat de actiecode fraudeurs worden aangepakt. Karma is a bitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Welke fraude :z ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:18:
Ik heb net op Twitter gelezen dat de actiecode fraudeurs worden aangepakt. Karma is a bitch
Geef maar een link naar die tweet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:18:
Codes gebruiken die ze zelf aanbieden is fraude? Als je het niet moet kunnen combineren moet je dat in de shop direct blokkeren. Daarna kun je evt. orders met een bepaalde korting nog flaggen zodat er iemand met de hand naar kijkt, een order wordt gepickt door iemand en ze worden bezorgt. Dat zijn iets van 4 stappen waarin iedereen t blijkbaar best vond. Bovendien hebben ze in de winkel vaak genoeg 1+1 gratis of 50% korting op producten dus compleet bizar is dit ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jlvdp
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09-2022
Straks sturen ze een rekening na 8)7 _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Dat lijkt me niet echt mogelijk... ik heb gewoon de bon die ze zelf uitgeschreven hebben voldaan. Je kan toch niet een klant ineens een gewijzigde bon sturen met "betaal even meer" dan we eerst zeiden, zou leuk worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:55
Jlvdp schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:34:
Straks sturen ze een rekening na 8)7 _O- _O-
Als ze dat doen mag de bezorger langskomen en alles zelf in de kasten opzoeken en mee terug nemen. Alles wat ik al op heb vang ik op de wc op en krijgt die ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Cartman! schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:33:
[...]

Codes gebruiken die ze zelf aanbieden is fraude?

Kan je dat bewijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:37:
[...]

Kan je dat bewijzen?
TRiXeS schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:05:
[...]

Het is naar mijn inziens des te meer kwalijk dat bestellingen niet worden uitgeleverd en dat accounts worden geblokkeerd vanwege misbruik. Hierbij neemt AH het standpunt in dat ze dit mogen doen, omdat dit in de actievoorwaarden staat van de betreffende codes. De codes van Bergen op Zoom zijn publiekelijk op de facebook-pagina's van Albert Heijn te vinden. Bij deze berichten staat nergens vermeld dat je deze codes niet kan/mag combineren met andere codes.

Zie bijvoorbeeld onderstaande voor PUP2314:
https://nl-nl.facebook.co...9/602518069861749/?type=1

PUP2114:
https://www.facebook.com/...570227349/?type=3&theater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Cartman! schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:36:
Dat lijkt me niet echt mogelijk... ik heb gewoon de bon die ze zelf uitgeschreven hebben voldaan. Je kan toch niet een klant ineens een gewijzigde bon sturen met "betaal even meer" dan we eerst zeiden, zou leuk worden...
nee idd.. ze kunnen wel de algemene voorwaarden aanpassen, en de eventueel de mensen die dat na de aanpassing doen met codes een bon opsturen... (ik zal is uitzoeken of zo een aanpassing überhaupt gedaan mag worden ff de grijze en zwarte lijst in t wetboek opzoeken zo)

verder zou ik me echt niet druk maken hoor.. mega imago schade als ze dat doen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 15-06-2014 20:43 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 12:16
Waar zit hem de fraude in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

stel dat in de algemene voorwaarden zou staan de je niet meer dan 1 actiecode mag gebruiken per bestelling zou t fraude zijn als je dat toch deed..

nu heb ik niks kunnen vinden in de algemene voorwaarden van de AH wat in deze situatie van toepassing is.. dus van fraude is geen sprake. :) zover mijn kennis strekt aan mijn uitspraak kunnen geen rechten worden verboden :Y) :7 :+

[ Voor 29% gewijzigd door spartacusNLD op 15-06-2014 20:52 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:37:
[...]

Kan je dat bewijzen?
Wat moet ik bewijzen? Die codes zijn ergens uitgedeeld en ze werkten in de shop. Het is niet dat iemand ze zelf bedacht heeft of dat er gehackt is. Bovendien stond er op de site "voer actiecode(s) in", die (s) impliceert toch echt dat je er meer dan 1 mag gebruiken.

In het allerslechtste geval mogen ze de boel weer komen ophalen en m'n geld terugstorten.

[ Voor 19% gewijzigd door Cartman! op 15-06-2014 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom op zeg, gaan we doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is om meer dan 30 euro aan korting te krijgen op een bestelling van 70 euro?
Je mag aannemen dat dit niet de bedoeling kan zijn. Hoe de AH dit afhandelt is verre van netjes, maar om nou zo over door te zagen met actievoorwaarden en weet ik veel wat.
Als alles zo correct moet, dan had je ook niet moeten bestellen.
Get over it man, men heeft genoeg geprofiteerd, en het feestje is nu voorbij, face it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Dat t nu voorbij is vind ik niet gek maar Denise69 komt een beetje stemmingmaken hier over dat AH fraudeurs gaat aanpakken. Als ik met bijv Route 99 (actie van AH) soms boodschappen doe kom ik soms bij de kassa op kortingen hoger dan de korting die ik nu gekregen heb dus heel ver gezocht is het ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 12:16
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:59:
Kom op zeg, gaan we doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is om meer dan 30 euro aan korting te krijgen op een bestelling van 70 euro?
Je mag aannemen dat dit niet de bedoeling kan zijn. Hoe de AH dit afhandelt is verre van netjes, maar om nou zo over door te zagen met actievoorwaarden en weet ik veel wat.
Als alles zo correct moet, dan had je ook niet moeten bestellen.
Get over it man, men heeft genoeg geprofiteerd, en het feestje is nu voorbij, face it!
Gaat er om dat mensen nu als fraudeurs worden weggezegd. En fraude is strafbaar.
Ik denk dat dit een paar stappen te ver is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fraude is pas strafbaar als er aangifte wordt gedaan. Ik denk dat je weinig te vrezen hebt, en dat weet je zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
AH kan niets doen.
Even uit het verband gerukt:

In de voorwaarden staat dus nergens dat je maar 1 code per bestelling mag gebruiken. Als dat er wel stond had AH inderdaad een punt. Stel, in de wet staat onder strafbare feiten niet dat iemand vermoorden strafbaar is. Als je dat toch doet, kunnen ze je niks maken. Dat het misschien moreel gezien niet door de beugel kan, heeft wettelijk geen bestaansrecht.

En: AH noemt het 'persoonlijke korting/voordeel'. Oftewel: unieke korting voor de besteller. Zelf verkregen dus.

Op Twitter staat niks hoor, gewoon een onruststoker hier... ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Deezers op 15-06-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Vandaag opent er een Pick Up Point in Bergen op Zoom. Ontvang 2 x 7,50 euro korting op je eerste bestellingen met actiecode PUP2314!

Klik hier voor meer informatie: http://ah.nl/s/kxvhd.
Tijdlijnfoto's · 21 mei
En de link gaat naar de pagina van Pup BoZ. maar de link daar naar de actievoorwaarden doet het niet.
maar als ik zo de tekst lees kan je daarmee allerlei kanten op.
Ontvang 2X 7,5 euro korting op je eerste bestellingen is al zo'n lekkere kromme zin die je met wat moeite ook kan lezen als 15 euro op je eerste bestellingen. Maar kan je ook uitleggen als je ontvangt maximaal 2x de korting van 7,50 op je eerste bestelingen of 15 euro de eerste keer dat je besteld.

Tja wie heeft de voorwaarden achter de link op de Pup BoZ site. Daar zal het duidelijk moeten worden wat dit Facebook marketing tutje verkeerd heeft opgeschreven.

Dat ze gaan schermen met het woordje fraude zou mij als jaren lange klant in het verkeerde keelsgat schieten. Maar dat hebben ze dus niet gedaan. Maar dat zal wel komen omdat wij al jaren van de Albert Service and Pup gebruikmaken...

Maar op basis van de facebook teksten zou AH achter zijn oor moeten krabben waar dit mis gegaan is.
Ik zal ze helpen:
- Kortingscodes niet stapelbaar maken in de webshop als dat niet de bedoeling is
- Een betere tekstschijver op Facebook marketing zetten
- Een beleid maken waarbij dit soort stormloopbestellingen geflagd worden
- Iemand van marketing bij dit soort annuleringen betrekken
- (misbruik van) Kortingscodes opnemen in de algemene voorwaarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jk1982
De meelezers van AH lachen zich nu een krul in hun l*l omdat iedereen hier nu opeens peentjes begint te zweten.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Zal wel meevallen, want net zo als bij hun Bol.com collega's hebben ze hun webshop niet ingericht om de beruchte Tweakers.net lemmingen stormloop(tm) te onderscheppen voordat het uit de hand loopt op het moment dat er hier op tweakers gepost wordt dat er "too good to be true" dealtjes te halen zijn online.

De posters die aan het klagen zijn bij thuiswinkel.org:
certificaat van Albert.nl is sinds 1 juni 2014 verlopen: https://beheer.thuiswinkel.org/leden/albert/certificaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
jk1982 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:45:
De meelezers van AH lachen zich nu een krul in hun l*l omdat iedereen hier nu opeens peentjes begint te zweten.. :+
Mensen die zich hier druk om maken...

AH kán simpelweg geen rekening nasturen. Op het moment van betalen hebben beide partijen een overeenkomst gesloten. Het enige wat ze kunnen doen is je account alsnog blokkeren of zelfs je adres flaggen, maar dat kost ze uiteindelijk meer (onder andere in goodwill) dan dat het ze oplevert. Mochten ze toch iets sturen, gaat deze regelrecht de prullenbak in en lach ik ze vierkant uit.

Wat ik niet begrijp:
- Waarom drie soorten codes die allen hetzelfde doen
- Waarom zijn deze stapelbaar
- Waarom zouden er niet meerdere codes gebruikt mogen worden als dit wel wordt toegestaan (en er "Vul hier uw actiecode('s) in" staat)
- Waarom wordt hier niets over vermeld in de AV (hoewel je dan nog steeds geen 'fraudeur' zou zijn)
- Waarom hebben de orderpickers en de bezorgers de bestelling niet tegengehouden

Al met al kun je gewoon stellen dat de AH haar eigen verantwoordelijkheid niet is nagekomen en dat de consument (die 'dom' wordt geacht te zijn; dit wil zeggen een consument hoeft over dit soort dingen niet na te denken) geen blaam treft. Mijn advies aan AH zou zijn om die codes te deactiveren en (mits ze echt menen dat meerdere codes niet mogen) deze mogelijkheid uit de site te halen. Daar zouden ze het verder bij moeten laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
En stel dat het in de voorwaarden stond (waar het dus niet in stond), dan nog is er sprake van simpelweg niet voldoen aan de voorwaarden en zeker niet van fraude. Als een AH-filiaal door slordigheid verkeerde prijskaartjes ophangt en je krijgt bij de kassa ineens een hogere prijs, dan is er toch ook geen sprake van fraude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H Jeroen
Hij wordt nog mooier, het lijkt erop dat ze ook IP-adressen geblokkeerd hebben. Ik kan niet meer op de inlogpagina komen vanaf mijn werkplek. Op mijn mobiel lukt het nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

H Jeroen schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:55:
Hij wordt nog mooier, het lijkt erop dat ze ook IP-adressen geblokkeerd hebben. Ik kan niet meer op de inlogpagina komen vanaf mijn werkplek. Op mijn mobiel lukt het nog wel.
Of firewall van je werk houdt die pagina tegen...

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H Jeroen
Tot vorige week niet heb namelijk vanaf hier besteld. Wifi op de telefoon is ook van het werk en maakt gebruik van dezelfde firewall alleen een ander IP-adres naar buiten.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Let op:
Het vragen naar codes is niet de bedoeling!