Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
Het kan gewoon zijn dat de ene orderpicker wat oplettender/strenger is dan de ander. Anders hadden we namelijk allemaal zo'n e-mail gehad lijkt me (mijn order voor morgen staat er namelijk gewoon nog in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Ligt denk ik ook aan de order. Als iemand 'normale' boodschappen doet, dan valt het minder op dan iemand die 15 kratten bier besteld.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zat ik ook aan te denken,drank,sigaretten?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allemaal normale boodschappen... bonus aanbiedingen, ijs etc... beperkte hoeveelheden... maar goed... jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludipudi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-03-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:24:
allemaal normale boodschappen... bonus aanbiedingen, ijs etc... beperkte hoeveelheden... maar goed... jammer
Misschien afhankelijk van de regio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ludipudi schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:25:
[...]

Misschien afhankelijk van de regio?
Regio rotterdam, maar goed zal ze volgende week ff bellen om mijn account weer te activeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:06
Zojuist ook mijn bestelling ontvangen; normaal ff meer als 80 euro nu iets meer als 42 euro.
Voorlopig genoeg cola en kattenvoer in huis :)

En natuurlijk bitterballen voor bij de voetbal, zat in de bonus 3 voor 2 :P

Dank voor de code's!!! _/-\o_

Was wel blij dat de bezorger de kratten weer meenam anders moest ik 20,- aan statiegeld betalen.
Hij deed er toetaal niet moeilijk over :)

[ Voor 38% gewijzigd door Megapaul op 13-06-2014 18:40 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Mijn volgende bestelling zal ik pas in of na het weekend doen denk ik. Als ik nu een bestelling plaats krijg ik natuurlijk nog 22.50 euro korting ivm de 2e bestelling. In het weekend of na het weekend hoop ik dat ze het te druk hebben om goed op te letten en dit "probleem" wat meer vergeten is :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
wontcachme schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:44:
Mijn volgende bestelling zal ik pas in of na het weekend doen denk ik. Als ik nu een bestelling plaats krijg ik natuurlijk nog 22.50 euro korting ivm de 2e bestelling. In het weekend of na het weekend hoop ik dat ze het te druk hebben om goed op te letten en dit "probleem" wat meer vergeten is :P
En nu hebben ze het niet te druk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Gisteren nogmaals een bestelling gedaan maar dan op mijn eigen account (vorige op die van mijn vader).
Een slof sigaretten inclusief 10 euro en 5 cent boodschappen
Subtotaal 70.05

>>Persoonlijke korting -32.50
>>Bezorgkosten 0.00
---------------------------------+
Totaal in euro 37.55
Dat is dus 3,75 per pakje inclusief 10 euro boodschappen, heel wat anders dan 6 euro per pakje :+

Van het bovenstaande niets vernomen maar dat is denk ik omdat ik het nu op mijn eigen account besteld hebt :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:07
wontcachme schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:43:
Ze mogen niet eens de inschrijving blokkeren bij hun. Volgens hun eigen voorwaarden:

[...]
waar heb je die voorwaarden gevonden op de site ? kan alleen andere algemene voorwaarden vinden.
mijn bestelling is geleverd maar net ook deze mail gehad. wil je graag op hun eigen algemene voorwaarden wijzen maar kan bovenstaande voorwaarden niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

RenaldoN schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:16:
[...]

waar heb je die voorwaarden gevonden op de site ? kan alleen andere algemene voorwaarden vinden.
mijn bestelling is geleverd maar net ook deze mail gehad. wil je graag op hun eigen algemene voorwaarden wijzen maar kan bovenstaande voorwaarden niet vinden.
http://www.ah.nl/appie/bezorgen/algemene-voorwaarden en http://www.ah.nl/artikel?trg=article.disclaimer
bvbal79 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:48:
[...]

En nu hebben ze het niet te druk?
Na het weekend zal het denk ik wat drukker zijn. Ook is het dan misschien wat meer vergeten alweer.

[ Voor 21% gewijzigd door wontcachme op 13-06-2014 14:20 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
wontcachme schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:19:
[...]

http://www.ah.nl/appie/bezorgen/algemene-voorwaarden en http://www.ah.nl/artikel?trg=article.disclaimer

[...]

Na het weekend zal het denk ik wat drukker zijn. Ook is het dan misschien wat meer vergeten alweer.
Zaterdag is de drukste dag. Maandag en dinsdag zijn komkommerdagen in een supermarkt /ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
*knip* troll/HK-reply

[ Voor 120% gewijzigd door gambieter op 13-06-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:07
wontcachme schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:19:
[...]

[...]

die heb ik gezien maar ik kan het stukje wat jij had gepost niet vinden of kijk ik er gewoon al 10x overheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
RenaldoN schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:44:
[...]

die heb ik gezien maar ik kan het stukje wat jij had gepost niet vinden of kijk ik er gewoon al 10x overheen
Het staat hier:

http://www.ah.nl/privacy#2-2-3-privacy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Niet happen, plaats svp een TR :)

[ Voor 89% gewijzigd door gambieter op 13-06-2014 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 15:20
Famous schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:54:
Gisteren nogmaals een bestelling gedaan maar dan op mijn eigen account (vorige op die van mijn vader).
Een slof sigaretten inclusief 10 euro en 5 cent boodschappen

[...]

Dat is dus 3,75 per pakje inclusief 10 euro boodschappen, heel wat anders dan 6 euro per pakje :+

Van het bovenstaande niets vernomen maar dat is denk ik omdat ik het nu op mijn eigen account besteld hebt :)
En dan is dat nog tegen de wet ook. Op tabak mogen dit soort kortingen niet toegepast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
rdfeij schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:18:
[...]

En dan is dat nog tegen de wet ook. Op tabak mogen dit soort kortingen niet toegepast worden.
Precies.
Huisgenoot heeft ook een mailtje gehad dat het feest niet doorgaat (slof sigaretten besteld). Logisch eigenlijk, maar wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Als je commentaar op de moderatie hebt, dan mag dat in het feedbacktopic of per DM. Echter, in dit geval is dat zinloos, het is off-topic en een troll. Die zijn gewoon ongewenst.

[ Voor 81% gewijzigd door gambieter op 13-06-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asifonly
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-01 22:09
[...]

De korting wordt dan ook niet specifiek op tabak toegepast. Het is geen bonusartikel. AH hanteert de reguliere prijzen. Dat je vervolgens met actiecodes persoonlijke kortingen kan stapelen is iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
asifonly schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:39:
[...]

De korting wordt dan ook niet specifiek op tabak toegepast. Het is geen bonusartikel. AH hanteert de reguliere prijzen. Dat je vervolgens met actiecodes persoonlijke kortingen kan stapelen is iets anders.
Eindpunt is hetzelfde. Goedkopere tabak. En dat is niet toegestaan.
Serieus, die regels omtrent tabak zijn echt heel streng. Al zet je een pakje sigaretten teveel in het schap "omdat er anders eentje naar achter moet" , dan kun je al een dikke boete verwachten als supermarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Grrrr, krijg ik de annuleringsmail om 15:48 terwijl m'n bezorgingsvak om 16u begon.
Lekker op tijd, kan ik zo alsnog naar de winkel of doet daar je bonuskaart het dan ineens ook niet meer?
Deed er m'n dagelijkse boodschappen maar de Kaufland wordt zo wel steeds aantrekkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-06 13:38
Hier zojuist ook gecancelled! Ik vind het vreemd dat de site van AH het gewoon toelaat om meer dan 1 code per bestelling te gebruiken en als ik nu een nieuwe bestelling plaats heb ik meteen weer 22,50 korting!
Als ik het goed begrijp, dan zou die bestelling ook meteen weer ongeldig zijn... :/

[ Voor 16% gewijzigd door sikkel op 13-06-2014 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
sambalbaj & sikkel

Hadden jullie tabak in jullie pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-06 13:38
Robbert_jan schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:03:
sambalbaj & sikkel

Hadden jullie tabak in jullie pakket?
Nee, wasmiddel, chips, wat drank etc. Normale boodschappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

[...]

Tot nu toe nog niets vernomen van AH. Ik had gistermiddag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Helaas kan ik geen gebruik maken van de actie, in Zwolle, Enschede of Almelo bezorgen ze helaas niet.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asifonly
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-01 22:09
sikkel schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:07:
[...]

Nee, wasmiddel, chips, wat drank etc. Normale boodschappen..
Was dit je 1e bestelling deze week of de 2e? Ik heb het vermoeden dat AH nu filtert op het eindbedrag. Als dit te ver onder de € 70,00 [minimaal bestel bedrag] komt en je bijvoorbeeld maar € 38,50 hoeft af te rekenen zit er dus iets mis......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
Zojuist ben ik aangehouden inverband met het kopen van sigaretten onder de wettelijke prijs bij Albert heijn . Ik ben nu gesommeerd om te stoppen met roken :+ Gebruik gewoon de kortings codes en ga niet muggenziften wat je wel of niet mag bestellen omdat dat slecht is voor de gezondheid. Ik heb mijn bestelling binnen met een lekkere korting, mensen waarvan hun bestelling is geannuleerd, ik zou zeggen maak een nieuw emailadres aan en probeer het opnieuw maar dan op een subtielere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

NoepZor schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:15:
Helaas kan ik geen gebruik maken van de actie, in Zwolle, Enschede of Almelo bezorgen ze helaas niet.
Pick up point in de buurt een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Was eerste bestelling, gewoon normale wekelijkse boodschappen en bedrag ging van ongeveer 94 - 14 bonuskorting -32,50 codekorting naar ca 48 euro.

ff een reply gedaan:
Geachte mevrouw ....,

dat de order via de actievoorwaarden geannuleerd wordt daar kan ik in meegaan, ik maak echter wel bezwaar tegen het gebruik van het woord misbruik hierbij. AH staat zelf in de technische randvoorwaarden het gebruik van meerdere codes in het bestelsysteem toe. Misschien niet de bedoeling, maar de klant kan hierdoor weldegelijk meerdere actiecodes gebruiken per bestelling/ account. De eigen technische incompetentie hiermee afschuiven op misbruik door de klant acht ik daarbij zowel onjuist als zeer ongepast.

Tevens verzoek ik hierbij om mijn inschrijving te deblokkeren. Volgens de door AH gehanteerde eigen voorwaarden is dit namelijk helemaal geen reden voor een blokkade:

Blokkering van een AH Webwinkel inschrijving

Albert Heijn kan in een uiterst geval je AH Webwinkel inschrijving blokkeren indien:
* een door jou gegeven automatische incasso niet inbaar blijkt en Albert Heijn je herhaaldelijk heeft aangemaand;
* je als zakelijke klant die op rekening betaalt, tekortschiet in je betalingsverplichtingen;
* je herhaaldelijk en ten onrechte betwist dat bepaalde online bestelde producten niet zijn afgeleverd;
* je online bestelde producten aan de deur weigert te betalen.
* we vermoeden dat je online producten bestelt voor wederverkoop aan derden.

Indien je AH Webwinkel inschrijving op grond van een van de bovenstaande redenen door ons wordt geblokkeerd, kun je geen online producten meer bestellen totdat je je betalingsachterstand hebt voldaan. Wanneer je AH Webwinkel inschrijving wordt geblokkeerd, zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
http://www.ah.nl/privacy#2-2-3-privacy

Met vriendelijke groet,
sambalbaj
Die gaan ze nu binnen een week beantwoorden volgens de automatische reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 21:52

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

sambalbaj schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:21:
Was eerste bestelling, gewoon normale wekelijkse boodschappen en bedrag ging van ongeveer 94 - 14 bonuskorting -32,50 codekorting naar ca 48 euro.

ff een reply gedaan:

[...]

Die gaan ze nu binnen een week beantwoorden volgens de automatische reply.
Joh maak er nou niet zo'n probleem van, dit is alleen maar slapende honden wakker maken. Maak gewoon een nieuw account aan en er is niks aan de hand. Het principe waar het je vermoedelijk om gaat lijkt me er niet heel erg toe doen in deze door ons profiterende situatie.
Beetje hetzelfde verhaal als met al die Tweakers die het niet kunnen hebben dat een webshop hun order cancelt na een prijsfout. Zie het als een spelletje, de ene keer heb je mazzel de andere keer heb je pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
-Tim- schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:29:
[...]

Joh maak er nou niet zo'n probleem van, dit is alleen maar slapende honden wakker maken. Maak gewoon een nieuw account aan en er is niks aan de hand. Het principe waar het je vermoedelijk om gaat lijkt me er niet heel erg toe doen in deze door ons profiterende situatie.
Beetje hetzelfde verhaal als met al die Tweakers die het niet kunnen hebben dat een webshop hun order cancelt na een prijsfout. Zie het als een spelletje, de ene keer heb je mazzel de andere keer heb je pech.
Oh, maar dat ik de korting niet krijg en ze de boel annuleren dat zal verder ook wel. Dat heet gewoon pech.
Maar dat ze het vervolgens misbruik noemen en tegen hun eigen regels in de boel gaan blokkeren, daar maak ik wel bezwaar tegen. Dat slaat gewoon nergens op.

Als ze gewoon geannuleerd hadden met een verwijzing naar de codevoorwaarden dan was er niks aan de hand, maar hier verzwaren ze onnodig de boel en gaan ze ipv hun eigen technische falen te verhelpen de klant beschuldigen. Daar ben ik in ieder geval niet van gediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Famous schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:08:
[...]

Tot nu toe nog niets vernomen van AH. Ik had gistermiddag besteld.
Zojuist een mailtje gekregen dat de levering niet door gaat wegens het meer gebruiken dan één kortingscode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ze zijn eindelijk wakker geworden :+
Dat blokkeren is inderdaad beetje vreemd, dan moeten ze ook consequent iedereen gaan blokkeren die besteld heeft met de 32 euro korting. Zijn ze in 1 klap 100 accounts armer wrs :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Fly-guy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:12:
[mbr]Niet happen, plaats svp een TR :) [/]
Zou niet weten hoe dat moet, voor het posten het hele topic (layout) suf gezocht naar een manier of knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
Ik begin mij toch ernstig zorgen te maken voor morgen...

@Fly-guy: Hier: http://i.imgur.com/dsB1zQJ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 14:33
Hmm hier nog geen annuleringsmail...dinsdag bestelling geplaatst voor morgen. Hoop dat deze nog doorgaat want wat voor een feestje morgenavond, anders moet ik alsnog zelf en duurder boodschappen gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souheil
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-08 18:47
Met onderstaande kortingscode* kun je voor € 3,95 je boodschappen laten bezorgen (geldig bij een orderwaarde vanaf € 100).

Code:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

*De code is niet geldig i.c.m. andere kortingscodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Famous schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:46:
[...]

Zojuist een mailtje gekregen dat de levering niet door gaat wegens het meer gebruiken dan één kortingscode.
Wanneer zouden ze leveren en werd jouw bestelling al klaar gemaakt? HIer zit ik nu in die fase en komen ze in principe morgenochtend bezorgen om 7h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

bvbal79 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:56:
[...]

Wanneer zouden ze leveren en werd jouw bestelling al klaar gemaakt? HIer zit ik nu in die fase en komen ze in principe morgenochtend bezorgen om 7h
Ze zouden zaterdag leveren tussen 18:00 en 20:00.
Heb geen extra mailtje gehad dat ze de bestelling aan het klaar maken waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mijn zus zouden ze over een paar uur bezorgen,maar die heeft net ook een mailtje ontvangen ,misbruik codes er mag maar 1 code per bestelling.en de boel geblokkeerd .was haar 2e bestelling.bestelling annuleren dat is nu eenmaal de gok.maar blokkeren,terwijl het systeem het toelaat,is wel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:44
-Tim- schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:29:
[...]

Ik ben er niet mee eens wat betreft jouw standpunt.

Je kan het zien zoals: Stel je loopt AH binnen, en je komt aan de kassa, en je geeft de kassamedewerkster 5 coupons. Ze scant allemaal en je ziet het totaalbedrag. Maar daarna zegt ze: "O meneer, het mag eigenlijk niet, ik sla alles retour, en je mag niet meer bij de AH komen!"

Dat is toch erg onredelijk?

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Prijs fout is heel wat anders dan dit.

Dit is gewoon AH zijn fout.

Lijkt een beetje op het probleem wat de Hema had met die gratis taarten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Bestelling van mijn moeder is ook geannuleerd, had dinsdag of woensdag besteld en te leveren voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Robbert_jan schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:54:
Ik begin mij toch ernstig zorgen te maken voor morgen...

@Fly-guy: Hier: http://i.imgur.com/dsB1zQJ.png
mmm niet te vinden op mijn mobiele layout..

Ontopic, vanmiddag besteld, nog geen annulering. Mocht er ook een blokkade, tsja, koop zelden tot nooit wat bij de appie, dus ze doen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Lol, staat er net een bezorger aan de deur die klaarblijkelijk van niks wist en keurig met korting afrekende en de kratten direct ook weer meenam.

Was allang blij dat ik in de tussentijd geen boodschappen was wezen doen. Wat een organisatie daar.
Is alleen m'n account nog wel geblokkeerd, en hoor wel wat ze daar nog op antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Correct me if I am wrong, maar wat is er zo boeiend aan de blokkade? Gewoon gratis een nieuwe aanvragen bij de winkel? Of gaan ze meteen je hele adres blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 21:02
Kunnen de mensen van wie de bestelling is geannuleerd ook in hun account zien dat het is geannuleerd of komen die hun account uberhaupt niet meer in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:17

Osxy

Holy crap on a cracker

Heb zojuist mijn order gewoon opgehaald dus het gaat nog niet helemaal soepeltjes.

Hoewel ik wel wekelijks naar de PuP ga, het is voor mij dus geen bijzondere handeling. Ja ik heb meer voorraad ingeslagen om aan de 70 euro te komen maar verder normale week.

[ Voor 52% gewijzigd door Osxy op 13-06-2014 20:02 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier belde me zus ook net op,de bestelling waarvan ze mail had gehad dat die geannuleerd was,en account geblokkeerd,ze kan er idd niet meer inloggen
en ja hoor,ook de bestelling afgeleverd,dat is nog eens leuk!
morgen gaat ze kijken of haar bonus kaart nog werkt,anders even een nieuwe halen,je airmiles kaart moet je nu ook weer apart afgeven,want die was gekoppeld.en dan maar kijken of er een nieuw account aangemaakt kan worden,met ander emailadres ,en eventueel iets andere gegevens,maar het kan natuurlijk ook via adres gaan ,geen idee.van die geblokkeerde kaart heb ik haar aangeraden niet te proberen daarmee een nieuw account aan temaken..maar dan gewoon een nieuwe kaart proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 10:33
Accounts worden per email adres aangemaakt ze kijken niet naar het adres.

www.heinemanss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:05
Ze zouden tussen 19 en 21 bezorgen, maar vanmiddag annuleringsmailtje. Zelf maar boodschappen gedaan, maar toen ik thuis kwam zag ik net een AH busje de wijk uitrijden. Geen briefje of mailtje ofzo, dus waren ze misschien wel langs gekomen? Bummer dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:32
Bij ons in de winkel, met Pick Up Point er naast, waren er een stuk of 7 á 8 met korting. Waren door de klantenservice gebeld danwel gemaild over dat zij hun bestelling niet meer op konden halen. Toch was men een aantal mensen vergeten op de hoogte te brengen (dat zeiden sommige klanten in ieder geval). Snap op zich wel dat men de 'Bergen Op Zoom' korting weigert, maar toch vind ik het jammer dat men zo krampachtig doet. Had beter verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
Met een omzet van 500.000.000 per week vind ik zelf dat ah niet zo moeilijk moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:23
In de app staat nog steeds dat ze morgen komen, ook geen mail gehad...
Ben iig op tijd wakker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Ik snap best dat ze de codes blokkeren (wat ze nu dus niet doen). Maar het lijkt me wel verstandig en klantvriendelijk om wel alle orders al uit te leveren.... Maar gewoon geen nieuwe aan te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jk1982
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-12-2024
T/m 15 juni a.s. in de Bonus: 6 flessen Big Chouffe Collector's Edition (6x 1,5l) voor slechts € 8,99.

Let wel, het betreft een prijsfout. De flessen horen namelijk € 8,99 per stuk te zijn, en niet per 6.

Eerder deze week heeft mijn zus echter gewoon 6 flessen meegekregen nadat een manager inderdaad had geconstateerd dat de prijs niet goed was, en vanavond zag ik ze bij de plaatselijke AH ook staan en kreeg ik ze ook gewoon mee. Heb eerst bij de kassa gewoon de 'normale' prijs betaald (€ 53,94) en heb vervolgens bij de infobalie € 44,95 teruggekregen. Ze vertelden er wel duidelijk bij dat de prijs niet juist op het etiket werd vermeld. Er stond duidelijk op 'set van 6x 1,5l voor € 8,99'

Wellicht interessant om toch ook even langs de AH te gaan ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.beergiftsbelgium.be/media/catalog/product/cache/11/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/i/big-chouffe-2014.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
Ik maak uit je verhaal niet zo goed op waar de fout nou precies staat. Is dit in de bonusfolder of op het etiket in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jk1982
Robbert_jan schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:46:
Ik maak uit je verhaal niet zo goed op waar de fout nou precies staat. Is dit in de bonusfolder of op het etiket in de winkel?
Excuus.. Op het etiket bij het schap inderdaad..
Maargoed, was dus blijkbaar niet bij 1 plaatselijke AH, maar landelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 21:02
Ik moet er best wel een eind voor rijden vanmiddag (heb ook de bbq erbij, dus voor >250€), maar hoe kom ik er nu achter of de order wel bij het pick-up point staat? Account doet het nog gewoon, geen mail gehad, maar zou er van balen als ik daar kom en er staat niets klaar... Bellen is wellicht slapende honden wakker maken... Iemand een constructieve tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Bezorger is net geweest en toen hij de korting zag ging hij bellen of hij het wel mocht leveren. Antwoord was natuurlijk dat het niet doorging en dat hij alles weer mee terugnam. Helaas, maar leuk geprobeerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Osxy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 20:01:
Heb zojuist mijn order gewoon opgehaald dus het gaat nog niet helemaal soepeltjes.

Hoewel ik wel wekelijks naar de PuP ga, het is voor mij dus geen bijzondere handeling. Ja ik heb meer voorraad ingeslagen om aan de 70 euro te komen maar verder normale week.
Hier exact hetzelfde, gisteravond zonder problemen de bestelling met volle korting opgehaald. Misschien treden ze alleen hard op tegen mensen die voor het eerst registreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Satch schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 08:06:
Bezorger is net geweest en toen hij de korting zag ging hij bellen of hij het wel mocht leveren. Antwoord was natuurlijk dat het niet doorging en dat hij alles weer mee terugnam. Helaas, maar leuk geprobeerd. :)
Das echt wel heel krom. Als ie voor je deur staat moet ie gewoon leveren. Zelfde als blijkt dat de postbode aanbelt en ineens zegt: oh sorry, deze is voor de buren.. Terwijl er heel groot jouw huisnummer op de doos staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat zou voor mij een reden zijn om mijn 5.000+/jaar boodschappen bij een andere super te gaan doen. Er zijn hier echt tig supers namelijk en de kwaliteit is ook niet meer wat het geweest is.

Maar goed, hij heeft hier nog anderhalf uur. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
hier nog niks bezorgd....zou tussen 7 en 8 komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:01

ManiacsHouse

Scheisse!

Satch schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 08:06:
Hun goed recht dat ze de codes schrappen nu, maar voor je deur staan en dan gaan vragen of 'er wel geleverd mag worden', das wel een hele slechte actie van AH. Ook het blokkeren van accounts (waarom?) is best een hele dirty maatregel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Snap ook eerlijk gezegd niet waarom ze accounts gaan blokkeren. Je hebt er zo een weer gemaakt b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
bvbal79 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 08:33:
hier nog niks bezorgd....zou tussen 7 en 8 komen
En nog steeds niks, klantenservice onbereikbaar, geen mail gehad, bestelling staat op verwerken......
Leuk dit, maar ook de laatste keer....tjonge. Ga zo wel boodschappen doen bij de Dirk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
jk1982 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:33:
T/m 15 juni a.s. in de Bonus: 6 flessen Big Chouffe Collector's Edition (6x 1,5l) voor slechts € 8,99.

Let wel, het betreft een prijsfout. De flessen horen namelijk € 8,99 per stuk te zijn, en niet per 6.

Eerder deze week heeft mijn zus echter gewoon 6 flessen meegekregen nadat een manager inderdaad had geconstateerd dat de prijs niet goed was, en vanavond zag ik ze bij de plaatselijke AH ook staan en kreeg ik ze ook gewoon mee. Heb eerst bij de kassa gewoon de 'normale' prijs betaald (€ 53,94) en heb vervolgens bij de infobalie € 44,95 teruggekregen. Ze vertelden er wel duidelijk bij dat de prijs niet juist op het etiket werd vermeld. Er stond duidelijk op 'set van 6x 1,5l voor € 8,99'

[afbeelding]
Onder het mom van: als de bestellingen niet meer geaccepteerd worden gaan we maar over op ander geschut. :+

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
jk1982 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:33:

[afbeelding]
Dit ga ik ook maar eens proberen straks.
Maar staan we in het recht om het volledige bedrag terug te krijgen indien ze moeilijk doen? Want ik kan het niet veroorloven om 54 Euro aan drank uit te geven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartuhr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-09 21:13
Hier is gewoon geleverd, geen enkele opmerking oid over de korting. Moet wel zeggen dat ik wel veel vaker heb laten bezorgen (handig voor verjaardagen en feestjes etc). In de app bleef trouwens ook gewoon staan dat de levering onderweg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
bvbal79 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 08:49:
[...]

En nog steeds niks, klantenservice onbereikbaar, geen mail gehad, bestelling staat op verwerken......
Leuk dit, maar ook de laatste keer....tjonge. Ga zo wel boodschappen doen bij de Dirk :)
Verwerken? In de app hoort te staan "Wordt binnenkort bezorgd".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Robbert_jan schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 09:20:
[...]

Verwerken? In de app hoort te staan "Wordt binnenkort bezorgd".
ja dat staat in de app, niet op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 11:41

TweakBoy

---

Zojuist mail gehad:
Geachte heer XXXXX,

Hartelijk dank voor uw bericht van 14-6-2014.

Langs deze weg wil ik u mededelen dat uw bestelling met ordernummer XXXXX is geannuleerd, en dat uw inschrijving is geblokkeerd in verband met onjuist gebruik van actiecodes. U kunt als klant 1 actiecode gebruiken per bestelling/account. Wij behouden ons daarom het recht voor om bestellingen niet uit te leveren. Deze actievoorwaarden worden altijd meegestuurd met de e-mail waar de actiecodes in staan die naar klanten worden gestuurd door ons.
|312

Met vriendelijke groet,

XXXX
Albert Heijn Klantenservice
Blijkbaar hebben ze nu de tekst van hun mailtje geupdate?

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Laatst online: 04-04-2020
Zojuist gebeld door de Albert Heijn klantenservice.
Bestelling is geannuleerd wegens misbruik van actiecodes.
Daarnaast is mijn account geblokkeerd.

Top service Albert Heijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:27

DDX

Op deze manier zou het mij niets verbazen als ze gewoon (extra) rekening gaan sturen naar mensen die bestelling al gehad hebben.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Net geleverd en zonder problemen de korting eraf gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
DDX schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 09:58:
Op deze manier zou het mij niets verbazen als ze gewoon (extra) rekening gaan sturen naar mensen die bestelling al gehad hebben.
Staat volgens mij niet in de voorwaarden dat ze dat doen.

[ Voor 28% gewijzigd door IUser op 14-06-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Hier gewoon geweest. Geen woord gerept over de korting.. :) waren blijkbaar meer mensen op de route ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg ze helaas niet mee, 6× Chouffe. De 6 was ook al doorgestreept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hier net geleverd. Maar was wel 150+ euro order voor korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 14:33
Jaeger schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 09:53:
Zojuist gebeld door de Albert Heijn klantenservice.
Bestelling is geannuleerd wegens misbruik van actiecodes.
Daarnaast is mijn account geblokkeerd.

Top service Albert Heijn.
Zelfde hier, fijne service inderdaad. Vooral omdat sommige blijkbaar hun order ook vandaag nog gewoon uitgeleverd krijgen.. Dubbele standaarden. En meteen account blokkeren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Ik vraag me af of ze niet ook kijken naar hoe lang je account al geregistreerd staat... De account waarmee ik besteld heb bestaat al een jaar of 4, maar er is nog nooit een bestelling mee gedaan. Stom ook dat ik koos voor levering as dinsdag, dat is vragen om ellende natuurlijk...

Maar ach, het was (en is) leuk voor eenieder bij wie het gelukt is, en nogmaals dank aan de delers want er zijn genoeg Tweakers die er wat aan gehad hebben! :)

[ Voor 22% gewijzigd door RadioAir op 14-06-2014 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2023

hey

Je kan nog annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Niks geleverd en geen bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Barrycade

Through the...

Maar hebben jullie speciaal een account aangemaakt voor het bij elkaar harken van de korting of hadden jullie al een account en al vaker thuisbezorgd of PUP gedaan?

Ik heb woensdag mijn PUP bestelling opgehaald, maar dat was op de dag van de storing in het systeem dus ze hadden de bestelling in de winkel bij elkaar moeten zoeken. En via de normale kassa's afgerekend. Dus ik had geen 10-tje korting op 75 euro. Ik heb daar niet een punt van gemaakt en gewoon die 75 euro afgetikt (want had al 60 euro bonus korting bij elkaar wegens Velour Noir koffie en de Ariel) dus vond het wel prima. Want ze waren flink in de stress door die computer storing dus was al blij dat ze mijn spulletjes gewoon bij elkaar hadden zodat we niet zonder avondeten zouden zitten om 18.00 uur.

Wij bestellen vaker via Albert of PUP en hebben niets gehoord van blokkeren enzo.

Ook vaag dat die bezorger niet wilde uitleveren. Ze kunnen zelf de rekening aanpassen (ook voor het inleveren van de kratten) dus hij had ook kunne aanbieden om de korting niet te verrekenen zodat je wel je spullen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:25
Net een collega die mij bericht (die ik de codes had gegeven en heeft besteld voor 1e keer ooit).

AH kwam aan de deur, spullen werden uitgeladen, maar de bezorger moest nu bellen met het hoofdkantoor als hij de kortingscodes op de factuur zag staan.
Eindresultaat: boodschappen weer moeten inladen zonder enig overleg...

(Regio Rotterdam)

[ Voor 3% gewijzigd door keanu_ op 14-06-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2023

hey

-

[ Voor 100% gewijzigd door hey op 14-06-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:50:
[...]

DIt vond ik op de Appie Site:

Waar kan ik de klapkratten inleveren als ik geen bestelling meer wil plaatsen?
← 7) Boodschappen thuisbezorgen
Albert levert houdbare artikelen in klapkratten, waarvoor je 4,00 euro statiegeld betaalt. De geleverde klapkratten kunnen bij een volgende bestelling weer retour worden gegeven, samen met uw overige statiegeldartikelen (lege flessen, bierkratten, etc.).

Wanneer u uw kratten graag op wil laten halen, maar geen gebruik meer wil maken van de bezorgservice of verwacht voorlopig geen bestelling meer te plaatsen, dan kun je hiervoor een afspraak maken met de klantenservice. Je kunt ons bereiken door te bellen naar 0800-2352523 of door ons email te sturen.

Voor het ophalen van de kratten betaal je de normale servicekosten, behorende bij het bezorgmoment dat je hiervoor kiest. Ook is het mogelijk om nog één laatste bestelling te plaatsen en alle kratten direct in te leveren. Als je hiervoor kiest, verzoeken wij u vriendelijk om dit voorafgaand aan het bevestigen van de bestelling aan onze klantenservice te melden, zodat wij de bezorger hierover kunnen informeren. Het is niet mogelijk de kratten in de winkel in te leveren.
Wij hebben hier al jaren 2 van die kratjes staan, en sinds kort bezorgen ze hier in de wijk. Maar ik wil helemaal niks bestellen... Ik begrijp dus dat ik 8 euro terugkrijg als ik ze bel, maar wel de bezorgkosten (7,95) moet betalen. Dan blijft er weinig over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Vanochtend zou er tussen 09-11 uur geleverd worden.
Op tijd opgestaan om niet half slapend open te hoeven doen en om 10 uur krijg ik doodleuk een mail dat de bestelling is geannuleerd.
Dat ze annuleren vind ik niet zo'n probleem, maar midden in het bezorgtijdvak vind ik echt belachelijk.

Laat ze dan de software op de site maar eens aanpakken, want dit is niks zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
detulp050 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 19:42:
Kunnen de mensen van wie de bestelling is geannuleerd ook in hun account zien dat het is geannuleerd of komen die hun account uberhaupt niet meer in?
"E-mailadres en/of wachtwoord onjuist" :N

Dat ze de order annuleren, nou ja dat kan gebeuren, al zijn ze hier wel erg laat mee. Dat ze ook nog eens accounts gaan blokkeren geeft echter het signaal af dat ze kinderachtig wraak willen nemen en ze van mij af willen als klant. Valt me toch wel erg tegen van Albert Heijn.

Heb dit maar laten weten aan @albertheijn via Twitter. Meer kan ik er nu niet aan doen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keko12
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 08:39
Hier ook dezelfde mail en geen levering. Wel jammer dat ik het eerst woensdag wilde laten leveren en toen extra dingen bestelde om ook de bbq mee te kunnen pakken. Mijn hebzucht wordt bestraft...
IIg gedankt voor het delen!
Het meest jammere is dat ik nu op een veel te drukke zaterdag naar de supermarkt moet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:40
Zou hier tussen 11 en 1 geleverd worden, nog niets gehoord en geen mail, ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 21:52

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

BIj ons was het gisteren nog leuker, een huisgenoot had ook een bestelling geplaatst en omdat ons adres zo moeilijk te vinden is werd ie eerst gebeld door de klantenservice. Die verbond hem door met de bezorger zodat hij kon uitleggen waar hij precies moest zijn. Vervolgens tijdens het afrekenen wordt m'n huisgenoot weer gebeld door dezelfde persoon van de klantenservice dat er iets niet klopt met al die kortingscodes en dat z'n account wordt geblokkeerd. Vervolgens heeft ie nog wel de net uitgelaadde bestelling kunnen betalen en is het dus toch nog gelukt (met een geblokkeerd account welliswaar) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsvBest
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-03-2019
Mijn account lijkt inmiddels (zonder berichtgeving) ook geblokkeerd, maar wat is het praktisch nut hiervan? Bonuskaart blijft actief en ik kan simpelweg een nieuw account registreren? Bovendien vraag ik me af op basis waarvan ze een account blokkeren en bestelling annuleren, zie hierover niks terug in de voorwaarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Nog geen mail of iets gehoord. Bestelling zou in de eerste instantie geleverd worden tussen 1200 en 1400, maar had deze binnen een uur gewijzigd naar 1900 en 2100. Nu zie ik dat de bestelling weer op 1200 en 1400 staat en met de status: bestelling word klaargemaakt. Moet dit niet veranderd worden in chauffeur is onderweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Mn account is nu ookk geblokkeerd. Ook een mail ontvangen. Beetje kansloos verhaal dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jk1982
Meessen schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 09:19:
[...]

Dit ga ik ook maar eens proberen straks.
Maar staan we in het recht om het volledige bedrag terug te krijgen indien ze moeilijk doen? Want ik kan het niet veroorloven om 54 Euro aan drank uit te geven 8)7
Als zij een onjuiste prijs/omschrijving op het etiket zetten kunnen ze je moeilijk verplichten het af te nemen voor een prijs die 6x zo hoog is, toch? Oftewel: of ze moeten het meegeven voor de prijs op het etiket, of jij laat die 6 flessen achter en je krijgt je geld terug..
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Let op:
Het vragen naar codes is niet de bedoeling!