Ik wou het idd net zeggen, alleen geldig voor nieuwe klanten. Misschien lukt het met een nieuwe account.
werkt maar 1 keerRobbert_jan schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 14:35:
[...]
Hoe ik het ook probeer, ik krijg telkens de melding:
"De condities van deze actiecode gelden niet (meer) voor jou."
Edit: Ik zie het al, "Alleen geldig voor nieuwe klanten".
Van het kastje naar de muur lopen...
Members only:
is toch wel weer een andere code, die ik hier nog niet eerder gezien had.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Actievoorwaarden
*Dit aanbod is geldig bij bestellingen die bezorgd of opgehaald worden tot en met 12 juli 2014 en alleen voor nieuwe klanten. De kortingen worden automatisch verrekend. Bij deelname aan deze actie zullen wij u, vrijblijvend en eenmalig, vragen een enquête in te vullen. Tabak, geneesmiddelen, zuigelingen-voeding tot 1 jaar, boeken, telefoonkaarten, postzegels, cadeaubonnen, loten, beltegoed, statiegeld en emballage zijn uitgezonderd van deze actie. Het minimale bestelbedrag is 70 euro exclusief servicekosten of bezorgkosten en statiegeld. Niet geldig in combinatie met andere kortingscodes of –acties. Algemene voorwaarden van online bestellen van toepassing.
En hoeveel korting krijg je dan?xileS schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:28:
Members only:is toch wel weer een andere code, die ik hier nog niet eerder gezien had.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Actievoorwaarden
*Dit aanbod is geldig bij bestellingen die bezorgd of opgehaald worden tot en met 12 juli 2014 en alleen voor nieuwe klanten. De kortingen worden automatisch verrekend. Bij deelname aan deze actie zullen wij u, vrijblijvend en eenmalig, vragen een enquête in te vullen. Tabak, geneesmiddelen, zuigelingen-voeding tot 1 jaar, boeken, telefoonkaarten, postzegels, cadeaubonnen, loten, beltegoed, statiegeld en emballage zijn uitgezonderd van deze actie. Het minimale bestelbedrag is 70 euro exclusief servicekosten of bezorgkosten en statiegeld. Niet geldig in combinatie met andere kortingscodes of –acties. Algemene voorwaarden van online bestellen van toepassing.
Itunes kaarten in de bonus. 2x25 voor 40 euro
Sorry. Had een verkeerde prijs opgegeven;)
Sorry. Had een verkeerde prijs opgegeven;)
[ Voor 34% gewijzigd door IUser op 06-07-2014 18:44 ]
100 euro voor 40 euro??IUser schreef op zondag 06 juli 2014 @ 17:56:
Itunes kaarten in de bonus. 2x50 voor 40 euro

Even gecheckt, het is 2x 25 voor 40 euro.
[ Voor 11% gewijzigd door roelieboelie op 06-07-2014 18:02 ]
Hoi
Of gooit drie pakken stroopwafelvla in je karretje en ze komen het gratis bezorgen. Dan ben je ongeveer even veel kwijt (ik dacht 1,20 per pak) en heb je 'gratis' vla
Tenzij je je boodschappen op vrijdag wilt laten bezorgen, want dan werkt die vla niet..keko12 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:37:
[...]
Of gooit drie pakken stroopwafelvla in je karretje en ze komen het gratis bezorgen. Dan ben je ongeveer even veel kwijt (ik dacht 1,20 per pak) en heb je 'gratis' vla
Ik weet niet of dit hier thuis hoort, maar ik heb pas gratis producten gehaald bij de AH via bonnen van "Lekker in het leven" en ik kreeg zelfs 3,75 terug van de beste man, terwijl ik een tas vol met gratis producten meenam. Hij zat zelf een beetje vreemd te kijken, maar hij moest het toch echt geven
Dat is mooi voor jou, maar heb je ook wat meer info over hoe en wat? Anders heeft het weinig nut om hier te posten.SeriousSan schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 16:59:
Ik weet niet of dit hier thuis hoort, maar ik heb pas gratis producten gehaald bij de AH via bonnen van "Lekker in het leven" en ik kreeg zelfs 3,75 terug van de beste man, terwijl ik een tas vol met gratis producten meenam. Hij zat zelf een beetje vreemd te kijken, maar hij moest het toch echt geven
Hoe kom je aan zon'n tijdschrift met bonnen?SeriousSan schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 16:59:
Offtopic:
Hier ook de tijdschrift ontvangen
Zie http://gratis.startpagina...62/lihl-bonnen-zomer-2014
Oftewel ga er maar vanuit dat je het niet krijgt, kan het alleen maar meevallen mocht je het voor een keer wel ontvangenDe man van P&G heeft wel uitgelegd hoe het werkt: je moet in ieder geval aanmelden via de site van lekker in het leven.
Dan bekijken ze per keer wie aan de voorwaarden voor het boekje voldoet en dan krijg je het. Dus kan per keer verschillen.
[ Voor 3% gewijzigd door Exor op 11-07-2014 20:57 ]
Je kan je aanmelden op de website van lekker in het leven (even googlen). Ik krijg elk kwartaal een kortingsboekje thuis gestuurd.Reiben schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 20:20:
[...]
Dat is mooi voor jou, maar heb je ook wat meer info over hoe en wat? Anders heeft het weinig nut om hier te posten.
Geen idee of er voorwaarden aan hangen, tot nu toe nog steeds elk kwartaal gehad.Exor schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 20:54:
Offtopic:
[...]
Zie http://gratis.startpagina...62/lihl-bonnen-zomer-2014
[...]
Oftewel ga er maar vanuit dat je het niet krijgt, kan het alleen maar meevallen mocht je het voor een keer wel ontvangen
Donderdag t/m zaterdag gratis verzenden bij besteding van 125,- met
Ik kwam ook nog wat kortingscodes tegen in de allerhande:
Douwe Egberts capsules (alle varianten)
1 euro korting
Senseo Intense (alle intense varianten) 28 pad verpakking
1 euro korting
Brand Premium Pilsener krat van 24 flesjes a 30cl
4 euro korting
Oowja en voor wie deze nog niet had gezien: gratis mona verwen kwark of yoghurt
https://www.kortingisleuk.nl/gratismona
Members only:
ik heb het vermoeden dat deze niet uniek is.
Inloggen
Ik kwam ook nog wat kortingscodes tegen in de allerhande:
Douwe Egberts capsules (alle varianten)
1 euro korting
Members only:
Inloggen
Senseo Intense (alle intense varianten) 28 pad verpakking
1 euro korting
Members only:
Inloggen
Brand Premium Pilsener krat van 24 flesjes a 30cl
4 euro korting
Members only:
Inloggen
Oowja en voor wie deze nog niet had gezien: gratis mona verwen kwark of yoghurt
https://www.kortingisleuk.nl/gratismona
HMST35
Ik kwam net deze tegen voor gratis verzending
*Edit: lijkt te werken
[ Voor 18% gewijzigd door boombes op 26-08-2014 15:29 ]
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
"De condities van deze actiecode gelden niet (meer) voor jou". Werkt bij mij helaas niet dus.boombes schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:27:
HMST35
De zomervakantie is weer voorbij. We hopen dat je genoten hebt van het mooie weer! Iedereen is weer thuis en het dagelijkse leven gaat weer van start.
Om jou te helpen weer in je ritme te komen ontvang je nu maar liefst 5 EURO korting op je eerstvolgende online bestelling! Deze aanbieding geldt bij bestellingen die opgehaald worden bij een AH Pick Up Point t/m 4 oktober 2014. Het minimale bestelbedrag is 40 euro.
Vul bij je bestelling actiecode PUP3614 in en je korting wordt aan het einde van je bestelling automatisch verrekend.
*Alleen geldig voor Mijn Bonus-deelnemers. 1 x per persoon. Tabak, geneesmiddelen, zuigelingenvoeding tot 1 jaar, boeken, telefoonkaarten, postzegels, cadeaubonnen, loten, beltegoed, statiegeld en emballage zijn uitgezonderd van deze actie. Het minimale bestelbedrag is 40 euro exclusief servicekosten en statiegeld. Niet geldig in combinatie met andere kortingscodes of –acties. Algemene voorwaarden voor online bestellen zijn van toepassing.
Om jou te helpen weer in je ritme te komen ontvang je nu maar liefst 5 EURO korting op je eerstvolgende online bestelling! Deze aanbieding geldt bij bestellingen die opgehaald worden bij een AH Pick Up Point t/m 4 oktober 2014. Het minimale bestelbedrag is 40 euro.
Vul bij je bestelling actiecode PUP3614 in en je korting wordt aan het einde van je bestelling automatisch verrekend.
*Alleen geldig voor Mijn Bonus-deelnemers. 1 x per persoon. Tabak, geneesmiddelen, zuigelingenvoeding tot 1 jaar, boeken, telefoonkaarten, postzegels, cadeaubonnen, loten, beltegoed, statiegeld en emballage zijn uitgezonderd van deze actie. Het minimale bestelbedrag is 40 euro exclusief servicekosten en statiegeld. Niet geldig in combinatie met andere kortingscodes of –acties. Algemene voorwaarden voor online bestellen zijn van toepassing.
Anoniem: 625556
vanaf maandag 15% korting op cadeaukaarten http://www.ah.nl/bonus/volgende-week?groupId=ah825405
hier alle cadeaukaarten. Ik weet alleen niet of alleen de geselecteerde kaarten hierboven mee doen, of ook andere kaarten (diverse varianten)Anoniem: 625556 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 19:59:
vanaf maandag 15% korting op cadeaukaarten http://www.ah.nl/bonus/volgende-week?groupId=ah825405
http://www.ah.nl/over-ah/services/cadeaukaarten
[ Voor 4% gewijzigd door gekke-gerrit op 06-02-2015 21:12 ]
Alleen die selectie.gekke-gerrit schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 21:12:
[...]
hier alle cadeaukaarten. Ik weet alleen niet of alleen de geselecteerde kaarten hierboven mee doen, of ook andere kaarten (diverse varianten)
http://www.ah.nl/over-ah/services/cadeaukaarten
Als je die van Zalando combineert met die kortingscodes die ze vaak geven dan kan je totaal een mooie korting scoren op kleren/schoenen. (En ook nog shopkorting 5% over ex btw bedrag)
[ Voor 4% gewijzigd door Swoosh op 06-02-2015 23:46 ]
Ja,Anoniem: 625556 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:15:
Heeft iemand anders geprobeerd kaarten te kopen niet uit de selectie?
Mediamarkt cadeaukaart, maar die doet echt niet mee!!
Heb maar Zalando cadeaukaarten gekocht, kan die ook wel gebruiken.
Is zo'n Zalando cadeaukaart te combineren met de kortingscodes die regelmatig opduiken?slabetje schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 18:20:
[...]
Ja,
Mediamarkt cadeaukaart, maar die doet echt niet mee!!
Heb maar Zalando cadeaukaarten gekocht, kan die ook wel gebruiken.
Laat maar..
Heb je er zelf over nagedacht even opgezocht op de Zalando site zelf? staat daar gewoon he....melk0r schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:52:
[...]
Is zo'n Zalando cadeaukaart te combineren met de kortingscodes die regelmatig opduiken?
Ja deze zijn daarmee te combineren.melk0r schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:52:
[...]
Is zo'n Zalando cadeaukaart te combineren met de kortingscodes die regelmatig opduiken?
Dit omdat de cadeaukaart een betaalmiddel is, en dus het zelfde is als via Ideal betalen i.c.m een kortingscode.
Dit staat ook op de site van Zalando vermeld.
Zojuist 2 paar schoenen besteld met code EXTRANEDD. Je krijgt dan 10% korting bovenop alle sale artikelen. Deze is te combineren met de Zalando kaart. Dus in totaal 25% korting bespaard
Offtopic, maar je weet wel dat je procenten niet kunt optellen, he? Voorbeeld:Eskiya schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:49:
Zojuist 2 paar schoenen besteld met code EXTRANEDD. Je krijgt dan 10% korting bovenop alle sale artikelen. Deze is te combineren met de Zalando kaart. Dus in totaal 25% korting bespaard
100 euro -> 15% korting is 85 euro.
85 euro -> 10% korting is 76,50 euro.
Dat ligt er maar helemaal aan of Zalando kortingen stapelt of korting over korting berekent.keko12 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:14:
[...]
Offtopic, maar je weet wel dat je procenten niet kunt optellen, he? Voorbeeld:
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Nee hoor, want de 10 procent is een korting van zalando. De andere korting krijg je door cadeaukaarten met korting te kopen bij de AH. Daar valt dus in dit geval niks te stapelen, je hebt immers met 2 partijen te maken in dit geval.Coach4All schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:24:
[...]
Dat ligt er maar helemaal aan of Zalando kortingen stapelt of korting over korting berekent.
[ Voor 10% gewijzigd door keko12 op 13-02-2015 15:18 ]
Dat is toch ook bijna 25%..... beetje mierenneuken dit.keko12 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:14:
[...]
Offtopic, maar je weet wel dat je procenten niet kunt optellen, he? Voorbeeld:
Voor Tweakers uit omg Eindhoven: 5 euro korting bij de PUP bestelling wanneer je die ophaalt bij een PUP in Eindhoven (Canisiuslaan, Meerzand, Woensel of Limburglaan):
PUPFR1515
Voorwaarden op actievoorwaarden.ah.nl/vriendenkorting
PUPFR1515
Voorwaarden op actievoorwaarden.ah.nl/vriendenkorting
5 euro korting op je bestelling en aflevering bij een PUP. Minimale bestelling van 40 euro.
Actievoorwaarden:
- Eenmalig 5 euro boodschappentegoed
- Geldig t/m 18 mei 2015
- Minimaal bestelbedrag 40 euro
- Voor nieuwe klanten
- Actiecode:
Actievoorwaarden:
- Eenmalig 5 euro boodschappentegoed
- Geldig t/m 18 mei 2015
- Minimaal bestelbedrag 40 euro
- Voor nieuwe klanten
- Actiecode:
Members only:
Inloggen
vanaf maandag weer cadeaukaarten met korting, weet iemand of je met bruna kaarten andere cadeau kaarten kan kopen bij bruna?
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 625556 op 01-05-2015 22:29 ]
Zie de voorwaarden:
https://www.bruna.nl/INTE...PointID=bruna.cadeaukaart
Weet niet of andere kadokaarten onder e vouchers valt
https://www.bruna.nl/INTE...PointID=bruna.cadeaukaart
Weet niet of andere kadokaarten onder e vouchers valt
[ Voor 16% gewijzigd door karakedi op 01-05-2015 22:54 ]
Nee, kan niet. Net als loten en postartikelrn (PostNL)Anoniem: 625556 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 22:24:
vanaf maandag weer cadeaukaarten met korting, weet iemand of je met bruna kaarten andere cadeau kaarten kan kopen bij bruna?
De lokale Bruna geeft aan dat andere cadeaukaarten aangekocht kunnen worden met bruna cadeaukaarten.Anoniem: 625556 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 22:24:
In de algemene voorwaarden van Bruna kan ik niet vinden waarom het niet zou mogen.
Een of andere Bruna zou zich kunnen gaan verschuilen achter "serviceartikelen". Daar is de bon volgens de voorwaarden namelijk "niet voor bedoeld". Lekker duidelijk die voorwaarden...
Wel een handige manier om 15 procent van de vaste boekenprijs af te krijgen.
De truc is om een soort schakeling te vinden: met de Brunabon (15% korting) een VVV-bon kopen en dan met de VVV-bon ergens weer een cadeaubon met korting.
De truc is om een soort schakeling te vinden: met de Brunabon (15% korting) een VVV-bon kopen en dan met de VVV-bon ergens weer een cadeaubon met korting.
[ Voor 25% gewijzigd door haribold op 02-05-2015 09:44 ]
LOL, net als het spel ruilen voor net een steeds beter product, om met een paperclip te beginnen en te eindigen met een ferrari. Begin met 500 euro aan bonnen en eindig met 50.000 euro mediamarkt tegoed ofzo.
Zou graag postzegels hiermee willen kopen. Weet iemand of dat kan?
In de praktijk ervaring mee bedoel ik dan?
Je kunt toch lezen? https://www.bruna.nl/INTE...PointID=bruna.cadeaukaartnaturalcool schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 15:08:
Zou graag postzegels hiermee willen kopen. Weet iemand of dat kan?
edit: Een e-voucher (uitgesloten) is trouwens ook niet veel anders als een electronische cadeaubon, dus ik denk dat je afhankelijk bent van een medewerker die de voorwaarden niet goed begrijpt om een andere cadeaubon aan de kunnen schaffen met een bruna cadeaukaart.
[ Voor 26% gewijzigd door Atomsk op 02-05-2015 15:19 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Had wel minder bot gemogen, maar wel bedankt voor de link.
Daarom vroeg ik ook expliciet in de praktijk.
Daarom vroeg ik ook expliciet in de praktijk.
Atomsk schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 15:12:
[...]
Je kunt toch lezen? https://www.bruna.nl/INTE...PointID=bruna.cadeaukaart
Je kan bijn de Albert Heijn een bruna cadeaukaart van 25 euro kopen voor 21,25 euro. Met die cadeaukaart kan je bij de Bruna weer een VVV-bon kopen voor 25 euro. Die VVV-bon kan je vervolgens op heel veel plekken besteden waaronder de Albert Heijn. In de albert heijn koop je dan weer Bruna kaarten etc.haribold schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 09:41:
Een of andere Bruna zou zich kunnen gaan verschuilen achter "serviceartikelen". Daar is de bon volgens de voorwaarden namelijk "niet voor bedoeld". Lekker duidelijk die voorwaarden...
Het enige probleem is inderdaad zoals je al zei dat "serviceartikelen" niet mee tellen. Vervolgens staat er geen duidelijke omschrijving wat die serviceartikelen nou zijn..? Het valt te proberen.
Behalve dat AH de VVV bon niet accepteert.Budgetguy schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 17:11:
Die VVV-bon kan je vervolgens op heel veel plekken besteden waaronder de Albert Heijn.
[ Voor 46% gewijzigd door detulp050 op 02-05-2015 17:37 ]
Het officiële beleid is dat Bruna haar eigen cadeaubonnen niet omruilt voor andere cadeaubonnen. Al kan het zijn dat je lokale vestiging wat schappelijker is.
Al betwijfel ik of de grote cadeaubon wisseltruc gaat werken in grote aantallen. Twee bonnen van 25€ zal nog wel lukken als je iemand lief aankijkt. Met een paar honderd euro aan bonnen zal dat niet zo gemakkelijk gaan.
Al betwijfel ik of de grote cadeaubon wisseltruc gaat werken in grote aantallen. Twee bonnen van 25€ zal nog wel lukken als je iemand lief aankijkt. Met een paar honderd euro aan bonnen zal dat niet zo gemakkelijk gaan.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Als Bruna de cadeaubonnen wil weigeren, dan moet het toch met duidelijker voorwaarden komen. Maar ja, dat wordt weer een discussie met iemand achter een kassa, dan krijg je als onderbouwing "dat doen we niet".
Gelukkig maar dat niet iedere 15 jarige cassiere de algemene voorwaarden van de Bruna uit d'r hoofd kentharibold schreef op zondag 03 mei 2015 @ 11:32:
Als Bruna de cadeaubonnen wil weigeren, dan moet het toch met duidelijker voorwaarden komen. Maar ja, dat wordt weer een discussie met iemand achter een kassa, dan krijg je als onderbouwing "dat doen we niet".

What you see is always what you get.
Dus, wie gaat er voor 20.000 euro cadeaubonnen kopen, hiermee met de auto langs alle brunavestigingen in Nederland rijden en een database maken van alle medewerkers bij die vestigingen met vermelding van naam, foto en hoe je ze moet aanspreken om een andere cadeaubon met je brunabon te kopen?
????
Profit!
????
Profit!

_██_
(ಠ_ృ)
Vergeet de deadline niet. Die bruna bonnen zijn maar een jaar geldig . Dat wordt hollen!
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
€10.- euro korting bij je volgende bestelling bij Albert Heijn (werkt alleen als je de bestelling ophaalt. Geldig tot 27 augustus.
Alleen geldig voor nieuwen klanten.
Members only:
Inloggen
An a day keeps the doctor away.
Wat is het minimale bestelbedrag?iApp schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 23:30:
€10.- euro korting bij je volgende bestelling bij Albert Heijn (werkt alleen als je de bestelling ophaalt. Geldig tot 27 augustus.
Members only:
Ik dacht 30 euro, geen idee sinds ik de cadeaukaart heb weggegooid.
An a day keeps the doctor away.

Vanaf maandag worden ze weer met 15% korting verkocht! :)
[ Voor 9% gewijzigd door Torrentus op 13-06-2015 21:56 ]
Helaas volgens mij niet meer op alle cadeau bonnen toch?
Dat is het nooit geweest. Daarom staat er in de post boven je ook degene die wel meedoen.ppatrick schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:52:
Helaas volgens mij niet meer op alle cadeau bonnen toch?
Heb zelf 100 euro aan Ticketmaster cadeaubonnen gekocht voor 85 euro, wat een hele toffe korting is.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ik heb wel eens bonnen kunnen kopen voor Wehkamp jammer dat hier de korting niet op zit.
Code: lastm2915
Vul bij je bestelling de actiecode in en je krijgt je boodschappen zaterdag 18 juli 2015 gratis thuisbezorgd! Deze actie geldt bij een bestelling vanaf 70 euro*.
Wees er snel bij!
Deze actie is geldig totdat de bezorgmomenten op ah.nl volgeboekt zijn
*Deze actie is geldig voor bestellingen die worden bezorgd op zaterdag 18 juli 2015 en geldig zo lang er bezorgmomenten beschikbaar zijn op ah.nl. Deze actie geldt niet voor zakelijke klanten. De actiecode is eenmalig te gebruiken en geeft recht op gratis bezorging bij een bestelling van minimaal 70 euro (exclusief servicekosten, inclusief bonuskorting). Uitgesloten zijn: tabak, geneesmiddelen, zuigelingenvoeding voor kinderen tot 1 jaar, statiegeld en emballage. Niet geldig in combinatie met andere acties/kortingen. Algemene voorwaarden voor online bestellen zijn van toepassing.
Vul bij je bestelling de actiecode in en je krijgt je boodschappen zaterdag 18 juli 2015 gratis thuisbezorgd! Deze actie geldt bij een bestelling vanaf 70 euro*.
Wees er snel bij!
Deze actie is geldig totdat de bezorgmomenten op ah.nl volgeboekt zijn
*Deze actie is geldig voor bestellingen die worden bezorgd op zaterdag 18 juli 2015 en geldig zo lang er bezorgmomenten beschikbaar zijn op ah.nl. Deze actie geldt niet voor zakelijke klanten. De actiecode is eenmalig te gebruiken en geeft recht op gratis bezorging bij een bestelling van minimaal 70 euro (exclusief servicekosten, inclusief bonuskorting). Uitgesloten zijn: tabak, geneesmiddelen, zuigelingenvoeding voor kinderen tot 1 jaar, statiegeld en emballage. Niet geldig in combinatie met andere acties/kortingen. Algemene voorwaarden voor online bestellen zijn van toepassing.
Dat is (helaas) niet standaard het geval. Hangt af van de soort cadeaukaart en van de winkel (iets met transactiekosten die de ondernemer betaald). Je kunt het beste even bellen met jouw Bruna.
Dit stuurde Bruna werknemer. Ik vroeg of je met bruna kaart andere cadeuakaart kan kopen.
Dit stuurde Bruna werknemer. Ik vroeg of je met bruna kaart andere cadeuakaart kan kopen.
Kun je de zalandobonnen combineren met een van de miljoenen 10-eurocodes die je elke dag tegen komt?
Ja, je kunt cadeaukaarten gewoon combineren met een kortingscodekeko12 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:20:
Kun je de zalandobonnen combineren met een van de miljoenen 10-eurocodes die je elke dag tegen komt?
Vergeet de cashback korting op een van de vele sites niet. Kan je soms wel tot 40% korting bij elkaar krijgen.
40%ludipudi schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:00:
Vergeet de cashback korting op een van de vele sites niet. Kan je soms wel tot 40% korting bij elkaar krijgen.
Leg eens concreet uit hoe dan, want 40% cashback heb ik nog nooit gehad op cadeaukaarten.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Er staat ook niet "40% cashback op cadeaukaarten". Hij verwijst vermoedelijk naar de vraag over Zalando daarvoor. Door bij een Zalando-aankoop een cashback-site te combineren met een kortingscode en dan te betalen met een cadeaukaart die je ook weer met korting hebt gekocht, kan je totale korting blijkbaar flink oplopen. Maar dat is in een topic over Albert Heijn misschien wat off-topic.
Dit is wat ik bedoelde. Verkeerd uitgelegd.Anakha schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:42:
Er staat ook niet "40% cashback op cadeaukaarten". Hij verwijst vermoedelijk naar de vraag over Zalando daarvoor. Door bij een Zalando-aankoop een cashback-site te combineren met een kortingscode en dan te betalen met een cadeaukaart die je ook weer met korting hebt gekocht, kan je totale korting blijkbaar flink oplopen. Maar dat is in een topic over Albert Heijn misschien wat off-topic.
Hoe kom je dan alsnog aan 40%? ik koop iets voor 100 euro, daar krijg ik misschien 10% korting over met een zalando kortingscode (die moet voldoen aan alle kutvoorwaarden en hopelijk nog gebruikt kan worden) --> 90 euro. Daar gaat weer ongeveer 5% cashback af (12% is voor nieuwe klanten) -->86,50 Dat reken je af met een cadeaubon waar je eigenlijk maar 85% op heb betaald is 73,52 effectief betaald.
Dat is niet echt 40% maar eerder iets minder dan 30% als ik het rustig mag uitdrukken.
@bvbal79; Er waren kortingsbonnen voor 20 euro korting vanaf 60 euro. Dat, in combinatie met een nieuw account en dus 12% cashback bracht je een heel eind richting de 40%.. 
Nieuwe aanbiedingen weer deze week; meer van hetzelfde.
Nieuwe aanbiedingen weer deze week; meer van hetzelfde.
010101. schreef op zondag 12 juni 2016 @ 23:55:
AH Bonus aanbieding van 13 juni t/m 19 juni
15% korting op iTunes, Facebook, Ticketmaster of Bladcadeau Cadeaukaarten
*M.u.v. iTunes 15 euro
Deze actie is alleen in de winkel geldig

[ Voor 30% gewijzigd door Torrentus op 13-06-2016 07:45 ]
GRATIS bezoring of afhalen van je bestelling bij Albert Heijn:
Members only:
Inloggen
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Thanks, gebruikt!Yorinn schreef op zondag 17 juli 2016 @ 14:26:
GRATIS bezoring of afhalen van je bestelling bij Albert Heijn:
Members only:
Anoniem: 957847
Op dit moment zijn er volgens mijn twee codes. ZOMER268 voor €10 korting op de boodschappen voor nieuwe online klanten en AH1317 voor €10 korting op de Allerhande box. *knip* Spam
[ Voor 27% gewijzigd door Yorinn op 14-08-2017 12:31 ]
Let op:
Het vragen naar codes is niet de bedoeling!
Het vragen naar codes is niet de bedoeling!