Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 14:33
Mijn account is dus ook geblokkeerd(idioot maar goed). Dus ik wou een nieuw account aanmaken maar ik kan mijn bonuskaart hier blijkbaar niet meer aan linken omdat deze maar aan 1 account gelinkt kan worden.
Hoe hebben anderen dit opgelost? Gewoon maar een nieuwe bonuskaart halen dan?

Hoop wel dat ik m'n airmiles pasje kan linken aan m'n nieuwe account...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jlvdp
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09-2022
Net een bericht van klachten@thuiswinkel.org ze gaan het bekijken.
Ook al is albert heijn certificaat verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
H Jeroen schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:55:
Hij wordt nog mooier, het lijkt erop dat ze ook IP-adressen geblokkeerd hebben. Ik kan niet meer op de inlogpagina komen vanaf mijn werkplek. Op mijn mobiel lukt het nog wel.
Hier ook even gecontroleerd en bij mij is mijn IP ook geblokkeerd |:(
Wat een klantvriendelijkheid daar bij Albert Heijn zeg, niet te geloven.

Straks nog maar een keer een mail sturen, blijf zo bezig.

Edit - toch gewoon een storing

[ Voor 3% gewijzigd door paulus_01 op 16-06-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:01

ManiacsHouse

Scheisse!

paulus_01 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:34:
[...]

Hier ook even gecontroleerd en bij mij is mijn IP ook geblokkeerd |:(
Wat een klantvriendelijkheid daar bij Albert Heijn zeg, niet te geloven.

Straks nog maar een keer een mail sturen, blijf zo bezig.
Zou er meer aan de hand zijn geweest dan alleen wat kortingscodes. Er was op een moment een dikke storing waarbij de site er zelfs uit lag. Misschien een hack en is er een fanatieke 'systeembeheerder' alle 'fraudeurs' en/of 'tweakers' (want potentiële hackers :P) op ip gaan bannen.

Echt dit is wel een hele slechte afhandeling van AH. ;w
De eerste de beste die door AH beticht wordt van fraude zou meteen aangifte moeten doen wegens laster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Hier nog niet mijn ip geblokt en mijn account ook niet (zaterdag om 1800 is de order gecancelled). Maar ik kan ook nog geen order plaatsen omdat de korting nog steeds in het systeem staat :F :F

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
ManiacsHouse schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:40:

De eerste de beste die door AH beticht wordt van fraude zou meteen aangifte moeten doen wegens laster.
|"het opzettelijk aantasten van iemands eer of goede naam"|
Ik denk niet dat Appie mensen publiek gaat beschuldigen van fraude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
RemcoDelft schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:45:
[...]

|"het opzettelijk aantasten van iemands eer of goede naam"|
Ik denk niet dat Appie mensen publiek gaat beschuldigen van fraude.
misbruik hebben ze al gedaan in de communicatie.

Hoop dat ze hier nog een beetje op gaan terugkomen inclusief de blokkades, want anders gaat dit denk ik communicatief een flinke mediazaak worden voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Degenen van wie het IP adres geblokkeerd is, met hoeveel accounts hebben jullie besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H Jeroen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:44
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:55:
Degenen van wie het IP adres geblokkeerd is, met hoeveel accounts hebben jullie besteld?
Per IP met 1 account, in totaal 2 waarvan 1 niet uitgeleverd

[ Voor 5% gewijzigd door H Jeroen op 16-06-2014 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar zijn ze de mensen die teveel wilden profiteren liever kwijt dan rijk :+
Wat een harde maatregel, dat krijg je met dit soort arrogante bedrijven die de ene na de andere supermarktketen opslokken ;w
Net als Apple die schijt heeft aan alle wetgeving omtrent de garantievoorwaarden, als je macht hebt, dan kan het, even off-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:27

DDX

ip blokkade is wel heel extreem, je zal maar op je werk de bestelling geplaatst hebben terwijl bedrijf zelf ook spullen via ah bestelt....

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H Jeroen
Hij kan de pagina weer laden! Durf niet in te loggen met mijn nieuwe account, anders blokkeren ze die straks ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Half NL massaal aan de bonuskaart. Naam, adres, rekeningnummer, al uw bestellingen (onder mom van exclusieve persoonlijke ruk-aanbiedingen) en ook uw IP adres wordt dus netjes geregistreerd (en geband) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
IP lijkt niet geblokt nu, denk eerder dat het (weer) een storing is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsvBest
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-03-2019
Is er iemand die telefonisch al navraag heeft gedaan wat betreft account-blokkade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
NielsvBest schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:24:
Is er iemand die telefonisch al navraag heeft gedaan wat betreft account-blokkade?
Nee maar wel per e-mail maar wacht nog op reactie.

Wat ik nog niet helemaal begrijp was de reactie van de AH:
Wij kunnen uw account helaas niet meer activeren. Als u gebruik wilt maken van de services van Albert Heijn, willen we u vragen om zelf een nieuw account aan te maken.
Hoezo kunnen ze dat niet en belangrijker nog hoezo willen dat ze niet kunnen?

[ Voor 40% gewijzigd door Jaeger op 16-06-2014 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 14:51
Vanochtend nog een bestelling geplaatst met 32,50 korting, bleek net ineens dat ze de korting terug geschroefd hadden tot 10e zonder bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Respect voor de mensen die tegen beter weten in alsnog gaan bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb nog een bestelling staan voor een PUP vanmiddag, hij wordt verwerkt zag ik bij appie, dus ik zie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H Jeroen
Bij communicatie van de actiecodes heeft Albert Heijn in de actievoorwaarden aangegeven dat de codes niet gecombineerd mogen worden. AH is niet verantwoordelijk voor de communicatie door derden waar deze voorwaarden ontbreken. Uw opmerkingen met betrekking tot het functioneren van het systeem zullen worden meegenomen.
Voor alle duidelijkheid zullen wij ervoor zorgen dat we deze voorwaarden ook opnemen in onze algemene voorwaarden.

Uw account is geblokkeerd in verband met gebruik van meerdere actiecodes. Deze actiecodes mochten volgens de voorwaarden van de diverse codes niet gecombineerd worden. Geenszins willen wij echter het door u genoemde insinueren.
Wij kunnen uw account helaas niet meer activeren. Als u gebruik wilt maken van de services van Albert Heijn, willen we u vragen om zelf een nieuw account aan te maken.

(Het door mij genoemde was, het insinueren dat ik een fraudeur zou zijn), ik mag dus een nieuw account aanmaken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
H Jeroen schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:20:

Uw account is geblokkeerd in verband met gebruik van meerdere actiecodes. Deze actiecodes mochten volgens de voorwaarden van de diverse codes niet gecombineerd worden. Geenszins willen wij echter het door u genoemde insinueren.
Alleen was het blokkeren van accounts juist geen handeling die volgens hun eigen algemene voorwaarden kon volgen op het gebruik van meerdere actiecodes.

En hoezo kunnen ze wel blokkeren maar niet activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H Jeroen
sambalbaj schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:26:
[...]

Alleen was het blokkeren van accounts juist geen handeling die volgens hun eigen algemene voorwaarden kon volgen op het gebruik van meerdere actiecodes.

En hoezo kunnen ze wel blokkeren maar niet activeren?
Ik denk dat ze die optie zijn vergeten in te bouwen, netals de optie om meerdere codes tegen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
H Jeroen schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:27:
Ik denk dat ze die optie zijn vergeten in te bouwen, netals de optie om meerdere codes tegen te houden.
De hele bezorgdienst is toch ontwikkeld voor hoogbejaarden die niet zelf naar de winkel kunnen? Het gaat een beetje mis nu er een jongere doelgroep gebruik van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludipudi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-03-2024
Bij communicatie van de actiecodes heeft Albert Heijn in de actievoorwaarden aangegeven dat de codes niet gecombineerd mogen worden. AH is niet verantwoordelijk voor de communicatie door derden waar deze voorwaarden ontbreken. Uw opmerkingen met betrekking tot het functioneren van het systeem zullen worden meegenomen.
Voor alle duidelijkheid zullen wij ervoor zorgen dat we deze voorwaarden ook opnemen in onze algemene voorwaarden.

(Het door mij genoemde was, het insinueren dat ik een fraudeur zou zijn), ik mag dus een nieuw account aanmaken ;-)
Ah daarom dat AH op zijn eigen facebook de actiecodes heeft gecommuniceerd zonder voorwaarden. Wat een rot smoes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Geenszins willen wij echter het door u genoemde insinueren.

Dus Denise69 was gewoon aan het stemmingmaken hier want die had een tweet gelezen dat AH ons fraudeurs noemt. Ben benieuwd hoe hoog Denise69 in de boom bij AH zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H Jeroen
En net bericht gehad dat mijn account gedeblokkeerd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:31:
[...]

Dus Denise69 was gewoon aan het stemmingmaken hier want die had een tweet gelezen dat AH ons fraudeurs noemt. Ben benieuwd hoe hoog Denise69 in de boom bij AH zit ;)
Daarom moet je ook niet meteen gaan happen op alles wat hier voorbij komt en meteen heel het wetboek erbij halen. Lees nu dat het IP blokkade verhaal blijkbaar ook onzin is :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H Jeroen
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:49:
[...]

Daarom moet je ook niet meteen gaan happen op alles wat hier voorbij komt en meteen heel het wetboek erbij halen. Lees nu dat het IP blokkade verhaal blijkbaar ook onzin is :F
Wat wel vreemd was, dat ik er via andere IP-adressen wel bij kon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
H Jeroen schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:37:
En net bericht gehad dat mijn account gedeblokkeerd is :)
Ik heb inderdaad zelfde bericht ontvangen:
Onlangs hebben we een bestelling van u geannuleerd. Door een fout hebben we daarbij ook uw account geblokkeerd. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw account gedeblokkeerd. Om weer online boodschappen te kunnen doen vragen wij u om "Online boodschappen bestellen" in uw account zelf weer te activeren op ah.nl/mijn

[ Voor 38% gewijzigd door Jaeger op 16-06-2014 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Bij degene wiens account geblokkeerd waren en nu weer unlocked, hebben jullie wanneer je nu een bestelling maakt ook nog €22.50 korting?

EDIT. nvm. Mijn korting is nu ook weg

[ Voor 13% gewijzigd door wontcachme op 16-06-2014 17:56 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Helaas, vrijdag besteld en levering voor vandaag erin gezet. Niks gezien. Geen annulering ontvangen.

Status bij albert: Je bestelling wordt klaargemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Bij mij is de status ook: Je bestelling wordt klaargemaakt. Maar bij niemand is die dus meer geleverd vandaag?

/edit
Ik krijg zonet van mijn zusje te horen, dat ze net langs zijn geweest :o . 41 euro nog wat zei ze, dus wel met korting, alleen ze heeft de kratten niet gelijk terug gegeven.

[ Voor 45% gewijzigd door xileS op 16-06-2014 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
Bij mij is de (tweede keer) korting ook uit het account verwijderd. Blijkbaar beginnen ze hun zaken onder controle te krijgen.

Als bedrijf zou ik alleen maar dankbaar zijn voor dit soort gevallen, zo merk je tenminste dat er fouten in je systeem zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:31
Net helaas ook de annulering van m'n tweede bestelling ontvangen...Stond voor morgen tussen 9 en 11 gepland. Best wel laat die annulering moet ik zeggen....Maar goed, en door!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zojuist bij de pup geweest en gewoon mijn tweede bestelling met volle korting mee gekregen bij schiphol. Wel met de nadruk op tot nooit meer ziens want fraude :P /care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Mailtje gestuurd en account is gedeblokkeerd:) Net gekeken en is inderdaad ook gedeblokkeerd!

[ Voor 164% gewijzigd door GSOD op 16-06-2014 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsvBest
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-03-2019
saidddd93 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:12:
Mailtje gestuurd en account is gedeblokkeerd:) Net gekeken en is inderdaad ook gedeblokkeerd!

Geachte heer Ben Salah,

Hartelijk dank voor uw bericht van 14-6-2014.

Bij communicatie van de actiecodes heeft Albert Heijn in de actievoorwaarden aangegeven dat de codes niet gecombineerd mogen worden. AH is niet verantwoordelijk voor de communicatie door derden waar deze voorwaarden ontbreken. Voor alle duidelijkheid zullen wij ervoor zorgen dat we deze voorwaarden ook opnemen in onze algemene voorwaarden.

Onlangs hebben we een bestelling van u geannuleerd. Door een fout hebben we daarbij ook uw account geblokkeerd. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw account gedeblokkeerd. Om weer online boodschappen te kunnen doen vragen wij u om "Online boodschappen bestellen" in uw account zelf weer te activeren op ah.nl/mijn

Excuses voor het ondervonden ongemak.

|312
Met vriendelijke groet,

Richard (Privacy redenen weggehaald) :*)
Albert Heijn Klantenservice
Same here, heb hetzelfde mailtje ontvangen, was inderdaad een grote fout van AH :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samara
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-07-2022
Robbert_jan schreef op maandag 16 juni 2014 @ 18:07:
Bij mij is de (tweede keer) korting ook uit het account verwijderd. Blijkbaar beginnen ze hun zaken onder controle te krijgen.

Als bedrijf zou ik alleen maar dankbaar zijn voor dit soort gevallen, zo merk je tenminste dat er fouten in je systeem zitten.
Hoe zie je of de korting weg is enzo.
Ik heb besteld en deze wordt op woensdag geleverd als het goed is.
Verder de bevestigingsmail gehad met producten en de prijs van circa 45,00.
Hoe zie ik dan of de prijs is aangepast? Als dat zo is dan wil ik de bestelling annuleren.
Kan ik weigeren aan de deur als de prijs niet overeenkomt?
Krijg ik dan alsnog een rekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Misschien moet iemand ze dit plaatje maar mailen. Daar staat toch echt actiecode(s).

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UxLqjVuz3Y0z4rS3vPzmAooN/full.png

Wel weer een prutsmoes, maar goed. Met enkele codes is albert.nl lang niet meer zo interessant. De servicekosten haal je er dan bijna niet uit. Dat moet dan weer van de franchisenemers, anders houden ze geen klanten over en worden ze door Ahold weggeconcurreerd.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
Je krijgt als nog een annulering :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradJohnson
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:14
Mijn tweede bestelling is hier net afgeleverd met korting (27,50 op 70 euro). Verder niks gehoord, ah-account werkt ook nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asifonly
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-01 22:09
Samara schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:18:
[...]

Hoe zie je of de korting weg is enzo.
Ik heb besteld en deze wordt op woensdag geleverd als het goed is.
Verder de bevestigingsmail gehad met producten en de prijs van circa 45,00.
Hoe zie ik dan of de prijs is aangepast? Als dat zo is dan wil ik de bestelling annuleren.
Gewoon inloggen op je bestelling en kijken of de korting is verwijderd door naar je bedrag te kijken. Zijn de kortingen verdwenen gewoon even de klantenservice bellen dat je afziet van je bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Hoe hebben mensen twee keer een bestelling kunnen doen dan? Gewoon een nieuw account? Ik krijg namelijk de melding dat de actieperiode voorbij is, of maar 1 x te gebruiken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:35
He....

Wat raar:

Nu in de AV:
5. De AH Bonusaanbiedingen zijn alleen geldig met een AH Bonuskaart gedurende de aangegeven actieperiode. Aanbiedingen gelden onder de voorwaarden zoals bij de actie zijn aangegeven. Tenzij anders is aangegeven in de actievoorwaarden, is combineren van actiecodes niet toegestaan. Albert Heijn B.V. behoudt zich het recht voor actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en acties voortijdig te beëindigen.
Gelukkig hebben we de cache nog! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
asifonly schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:39:
[...]
Gewoon inloggen op je bestelling en kijken of de korting is verwijderd door naar je bedrag te kijken. Zijn de kortingen verdwenen gewoon even de klantenservice bellen dat je afziet van je bestelling.
Dit inderdaad, maar ik had nog geen tweede bestelling geplaatst, alleen gekeken of ik de tweede keer weer korting zou krijgen (zoals zou moeten). Dat was dus niet zo. Ik maak uit jouw verhaal op dat jij wel al een lopende bestelling hebt, dus waarschijnlijk van voor het deactiveren van de codes, deze zou wel gewoon bezorgd moeten worden. Tenzij ze natuurlijk annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
Een vriend van me heeft donderdagavond bestelt en vanmiddag afgeleverd. Alleen maar bier, zou op moeten vallen, en toch de volle 32.50 korting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 05:30
Zojuist in Bergen op Zoom mijn tweede bestelling opgehaald (nieuw account). Had zaterdag om 19.00 besteld, bij de kassa keken ze er niet eens naar. Volgens mij zijn ze daar al lang blij dat er mensen komen op dat afgelegen terrein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 09:58
Vanmorgen reactie gehad van mijn klachtenmail:
Geachte meneer *********,

De kortingscodes worden per e-mail verstrekt aan klanten die zich hebben geabboneerd op de nieuwsbrief. Albert Heijn verstrekt zelf geen actiescodes via Facebook. Bij communicatie van de actiecodes heeft Albert Heijn in de actievoorwaarden aangegeven dat de codes niet gecombineerd mogen worden. AH is niet verantwoordelijk voor de communicatie door derden waar deze voorwaarden ontbreken.

Het simpelweg en misbruiken van kortingscodes impliceert niet dat u een fraudeur bent. Wij zullen uw opmerkingen met betrekking tot het functioneren van het systeem meenemen en uw ongenoegen is kenbaar gemaakt bij de verantwoordelijke managers.

Met vriendelijke groet,

Leuk om te zien dat er meerdere typefouten in de reactie aanwezig zijn en foutieve zinsbouw. Daarnaast verschaft AH mij nu leugens in hun reactie:
Albert Heijn verstrekt zelf geen actiescodes via Facebook.
. Dit aangezien ik twee links heb van hun directe facebook met de betrokken actiecodes. Vanavond even buigen over een mail terug naar ze. Zijn ze helemaal van de *** gerukt. Eerst mij uitmaken voor een fraudeur ivb gebruik van legitieme actiecodes en mijn account blokkeren. Daarna liegen dat AH nooit via FB codes verschaft. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp je reactie niet zo. Er staat toch nergens in de mail dat je een fraudeur bent?
Bovendien hebben ze volgens mij best wel gelijk dat het niet de bedoeling is om meerdere codes zo te combineren dat je 30 euro gratis krijgt.
Lekker boeiend om achteraf te weten hoe die codes verstrekt zijn. Het feestje is voorbij, face it man, wat een zonde van je tijd om hierover door te blijven zagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Laatst online: 23:10
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:33:
Begrijp je reactie niet zo. Er staat toch nergens in de mail dat je een fraudeur bent?
Bovendien hebben ze volgens mij best wel gelijk dat het niet de bedoeling is om meerdere codes zo te combineren dat je 30 euro gratis krijgt.
Lekker boeiend om achteraf te weten hoe die codes verstrekt zijn. Het feestje is voorbij, face it man, wat een zonde van je tijd om hierover door te blijven zagen!
Inderdaad. It was fun while it lasted.

Maargoed, feit is wel dat het allemaal niet zo ging zoals het hoort te gaan. Albert Heijn zou de actiecodes geblokkeerd moeten hebben en alle bestaande bestellingen gewoon uit moeten leveren (behalve die met alleen sigaretten, mag niet :P) Ik vind het wel weer typisch Albert Heijn, gaat intern wel vaker zo. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 17:04

Barrycade

Through the...

LTVDKTW schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:15:
Zojuist in Bergen op Zoom mijn tweede bestelling opgehaald (nieuw account). Had zaterdag om 19.00 besteld, bij de kassa keken ze er niet eens naar. Volgens mij zijn ze daar al lang blij dat er mensen komen op dat afgelegen terrein.
Ja maar daar waren juist de codes voor. Jij bent 1 van de uitzonderingen die ze op de correcte manier gebruikt hebt.

Ze zijn trouwens vlotjes met het dichttimmeren van de stapelbaarheid van de codes en aanpassen van de algemene voorwaarden.

[ Voor 12% gewijzigd door Barrycade op 16-06-2014 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 11:48
Ik wacht wel weer tot de volgende fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 09:58
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:33:
Het gaat mij niet om de korting, dat is inderdaad jammer dat het niet doorgaat. Het gaat mij om het principe dat AH in hun email correspondentie foutieve informatie verschaft met betrekking tot de codes, in de mail hebben ze mij geen fraudeur genoemd biesman, echter voorgaande de email welke in aan AH heb verzonden heb ik telefonisch contact opgenomen met AH en hier werd ik direct gemarkeerd als fraudeur en dat mijn account is geblokkeerd wegens fraude met actiecode. En dat is nou precies wat mij in het verkeerde keelgat is geschoten. Mijn account is tot heden nog niet gedeblokkeerd. Ik heb als consument niet fout gehandeld in deze situatie. Albert Heijn echter wel. Het ontkennen dat ze codes via Facebook verschaffen is slechts één van de meerdere misstappen welke zij zijn begaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Albert Heijn hoort natuurlijk de overeenkomsten gewoon na te komen, of ze de actiecodes nu wel of niet zo bedoeld hebben. Volgens de overeenkomsten was de handelswijze van de klanten namelijk gewoon correct. Nu worden door Albert Heijn achteraf allerlei dingen verzonnen om maar onder de overeenkomst uit te komen, op een behoorlijk onnette manier. Als het via de klantenservice niet lukt, kun je wellicht eens hoger in de organisatie gaan zoeken. Mail bijvoorbeeld de algemeen directeur. De mailadressen bij Ahold hebben de vorm X-van-der.Y[a]ahold.com waarbij X de voornaam is (bijv: Jan), bij een tussenvoegsel streepjes gebruiken, dan een punt en ipv Y de achternaam.

Leg rustig uit waarom je je onheus behandeld voelt, dat je erg teleurgesteld bent en dat je van AH verwacht een integere organisatie te zijn die zijn overeenkomsten nakomt. Dat doe jij immers bij de kassa ook altijd netjes. Vanwege alle moeite en vervelende ervaringen, lijkt het me redelijk dat je ter compensatie de hele bestelling alsnog en dan geheel gratis krijgt. Je vorige correspondentie meesturen en gewoon aanhouden totdat Albert Heijn met een fatsoenlijke oplossing komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IggyB
  • Laatst online: 12-09 12:51
whahaha

In onze actievoorwaarden van de diverse codes staat dat combineren niet toegestaan is. Technisch gezien kon dit wel, we vinden het vervelend u hiermee op het verkeerde been gezet te hebben. We hebben de acties behorende bij deze codes inmiddels stop gezet en de codes kunnen daarom niet langer worden gebruikt. Door een fout aan onze kant hebben we uw hele bestelling geannuleerd. Uit coulance bieden we u voor het geleden ongemak bij de eerst volgende bestelling eenmalig een korting van €7,50.

Blokkeren van accounts doen we alleen bij vermoeden van doorverkoop. Hierover vindt u ook uitleg op onze website. Dit weekend hebben wij echter abusievelijk ook accounts geblokkeerd in gevallen dat hier geen sprake van wederverkoop was. Dit was een technische fout. We werken er keihard aan om accounts weer te activeren. Als u hier de dupe van bent en uw account nog niet is geheractiveerd, neem dan contact op met onze klantenservice en we zullen dit ongemak zo spoedig mogelijk verhelpen.

Met vriendelijke groet,

Ramona -xxxx-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
Precies hetzelfde ontvangen.
Maar met deze zin:
Door een fout aan onze kant hebben we uw hele bestelling geannuleerd. Uit coulance bieden we u voor het geleden ongemak bij de eerst volgende bestelling eenmalig een korting van €7,50. geven ze dus openlijk toe dat zij een fout hebben gemaakt en mijn bestelling door had moeten gaan?

Dat is allemaal leuk en aardig maar nu vergeten ze ook de bonuskorting die ik had gekregen op mijn bestelling van vorige week. Deze producten zijn nu niet meer in de bonus :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Jaeger schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:23:
[...]

Precies hetzelfde ontvangen.
Maar met deze zin:
Door een fout aan onze kant hebben we uw hele bestelling geannuleerd. Uit coulance bieden we u voor het geleden ongemak bij de eerst volgende bestelling eenmalig een korting van €7,50. geven ze dus openlijk toe dat zij een fout hebben gemaakt en mijn bestelling door had moeten gaan?

Dat is allemaal leuk en aardig maar nu vergeten ze ook de bonuskorting die ik had gekregen op mijn bestelling van vorige week. Deze producten zijn nu niet meer in de bonus :X
Da's natuurlijk onzin. Je had precies dezelfde producten natuurlijk alsnog gewoon met bonuskorting kunnen halen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
yannickie111 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:25:
[...]

Da's natuurlijk onzin. Je had precies dezelfde producten natuurlijk alsnog gewoon met bonuskorting kunnen halen in de winkel.
Onzin?
Op het moment van bestellen (woensdag) had ik inderdaad nog de tijd om zelf langs te gaan bij de winkel.
Na het moment van annuleren op zaterdag niet meer en dat was nou heel de reden dat ik een online bestelling deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Albert Heijn is zondag ook open toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Jaeger schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:29:
[...]
..... en dat was nou heel de reden dat ik een online bestelling deed.
Tuurlijk. De 32.50 (46%) korting had daar natuurlijk niets mee te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
Cartman! schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:31:
Albert Heijn is zondag ook open toch? ;)
Haha zeker maar helaas maar tot 18:00.
Maar wanneer ik wel en niet boodschappen kan dan lijkt me niet relevant voor deze discussie.
yannickie111 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:31:
[...]

Als ik bij de AH zou werken zou ik ook zo reageren ;)
De 32.50 had daar natuurlijk wel mee te maken en die kwam goed uit. De 46% ging helaas niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Dit gedoe is oa. de reden dat ik gekozen heb vooral AH basic en AH voordeel dingen te kopen omdat deze vrijwel nooit in de bonus zijn. Bonus haal ik om de hoek wel :) Mijn account doet het overigens prima nog steeds en heb geen mail gekregen over mijn bestelling (die netjes afgeleverd is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:55
hier hetzelfde mailtje gekregen blablabla ook 7.50 korting op mijn eerstvolgende bestelling. (dit terwijl mijn bestelling wel netjes is thuisbezorgd) weet iemand of we die 7.50 korting nog als coupon krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Hier nog geen mail gezien. Hebben jullie allemaal via de mail geklaagt of ook de mail gekregen zonder een klacht te mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Ik heb zaterdag de mail beantwoord die ik kreeg betreffende annulering...nog niks op gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik kom toevallig op dit forum terecht en helaas zijn de codes niet meer te combineren... Gemiste kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keko12
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 08:39
yannickie111 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:31:
[...]

Bij mij had die er wel iets mee te maken. Maar ik ging vooral voor die gratis Weber-BBQ. Die actie was alleen bij bezorging afgelopen zaterdag en gold ook niet in de winkel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
ah, reactie van AH. Best vlot overigens en ruim binnen de 7 dagen die ze er zelf voor stelden.

Mijn mail:
sambalbaj in "Albert Heijn cadeaukaarten & kortingcodes"

antwoord:
In de actievoorwaarden van de diverse codes staat vermeld dat combineren niet toegestaan is. Deze voorwaarden zijn echter niet vermeld door de partij die de actiecodes onrechtmatig verspreid heeft. Wij achten onszelf niet verantwoordelijk voor het al dan niet bewust weglaten van de actievoorwaarden door derden. Technisch gezien was het stapelen van de codes echter wel mogelijk. Dit rekenen wij onszelf aan. Wij vinden het vervelend u hierdoor op het verkeerde been gezet bent. We hebben de acties behorende bij deze codes inmiddels stop gezet. De codes kunnen daarom niet langer worden gebruikt. We vinden het vervelend als u hier last van hebt gehad. Uit coulance bieden wij u daarom eenmalig €7,50 korting aan op een eerstvolgende bestelling.

Het blokkeren van accounts doen we normaal gesproken alleen bij vermoeden van doorverkoop. Hierover vindt u uitleg op onze website. Dit weekend hebben wij echter abusievelijk ook accounts geblokkeerd in gevallen dat hier geen sprake van wederverkoop was. Dit was een (technische) fout. We werken er hard aan om accounts weer te activeren. Als u hier de dupe van bent en uw account nog niet is geheractiveerd, neem dan contact op met onze klantenservice en we zullen dit ongemak zo spoedig mogelijk verhelpen.
Alleen, dat vroeg ik dus niet helemaal en het is nog deels onjuist ook.

Maar weer een reply:
Geachte heer ...,

dank voor uw antwoord. Ik maakte echter in onderstaande mail helemaal geen bezwaar tegen het niet werken van de actiecodes. Overigens werden die niet alleen via derden verspreid maar ook zonder directe verwijzing naar actievoorwaarden via de officiële AH Facebookpagina.

Ik maak echter wel bezwaar tegen het gebruik van het woord misbruik hierbij door de klant terwijl, zoals u zelf ook al aangeeft, het vooral een technisch en communicatief probleem van AH zelf betreft rondom deze codes.

Mijn account werkt weer, dus dat gedeelte is reeds opgelost.

Met vriendelijke groet,
sambalbaj

[ Voor 39% gewijzigd door sambalbaj op 17-06-2014 17:00 . Reden: Leek zelfde antwoord maar wijkt toch teveel af dus quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Een huisgenoot had met een paar andere huisgenootjes nog een bestelling lopen. Ook deze is netjes afgeleverd, zonder blikken of blozen van de bezorger. 32.50 korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:23
Ik was te laat voor de hoge kortingen, Wel kon ik gebruik maken van (5,-) pick-up-point,(5,-) transavia, (4,95) gratis verzending vanwegen welkomst deal, en 2,50 tegoed op die website die je daarna doorlinkt naar Ah.nl (die ik pas kan eisen zodra ik er 10,- op heb staan.
Alles bij elkaar kost Lipton ijsthee mij nu 0,68 cent per stuk. Heb er 86 stuks besteld, green en gewoon lemon.
(de steekwagen van bezorgen brak af door het gewicht :/ ) het was gisteravond besteld en zojuist binnen.
Ook de kratten konden direct mee. Dat waren er namelijk 8 wat uit komt op 32,- borg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
86 flessen frisdrank? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:23
ze zijn een jaar houdbaar dus hoef er echt geen meerdere per dag op te drinken hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:05
Vanavond ook bij een vriend veel drank afgeleverd met 32,50 korting. En bij mij dus geblokked etc. Gaat lekker zo met die willekeur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larick
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-09 18:00
Vrijdag zelf een bezorging gehad met 32,50 korting, vandaag bij mijn ouders ging de bezorging ook zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeT80
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 17:17
Ik heb dit verhaal nu een beetje zitten volgen.
Maar ik krijg naar AH het gevoel "eigen schuld dikke bult"

Hoe moeilijk is het nu een systeem te maken waar kortingscodes niet stapelbaar zijn?
Ik koop regelmatig op webshops, waar ik ook wel eens gebruik maak van een code.
Vul je er 2 in dan vervangt de 1 de ander, of een melding niet toegestaan.

Leuk de algemene voorwaarden aanpassen, maar beter is het systeem aanpassen.
Daar zit de fout in, aangezien deze dit toestaat.

AH niet klagen maar slikken!!! En nog bedankt :)

[ Voor 14% gewijzigd door MikeT80 op 18-06-2014 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 10-09 21:30
Hier muisstil nadat ik al hun bewering een weerwoord voor had. En zelfs verwezen naar hun lieftallige assistente Ramona! (die is wrs nu ontslagen)

[ Voor 9% gewijzigd door bvbal79 op 18-06-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02:21
Zojuist vernomen dat een collega alsnog een bestelling vandaag had ontvangen met de kortingen.
Echt lukkraak dat AH mensen aan het ''bannen'' is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jlvdp
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09-2022
Ik denk nadat ze zoveel kritiek hebben gekregen en de codes offline hebben gehaald niet meer de bestellingen eruit hebben gefilterd om verdere kritiek te voorkomen en het gewoon maar hebben laten gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

spartacusNLD schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:49:
[...]

;) np

alle code's die ik gebruikt heb, hoeven nieuwe mensen het topic niet zo door te spitten ;)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
jammer de codes doen het nieter :(

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
AH zegt [mo]SORRY (10% korting, geldig t/m eind juni)[/mo], maar m'n account is nog steeds geblokkeerd. :/

[ Voor 16% gewijzigd door Atomsk op 19-06-2014 14:44 . Reden: uit verkeerde mail gequote. ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Atomsk schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:38:
AH zegt
Members only:
, maar m'n account is nog steeds geblokkeerd. :/
Hoe kom je aan die code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

saveljos schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:36:
Ik was te laat voor de hoge kortingen, Wel kon ik gebruik maken van (5,-) pick-up-point,(5,-) transavia, (4,95) gratis verzending vanwegen welkomst deal, en 2,50 tegoed op die website die je daarna doorlinkt naar Ah.nl (die ik pas kan eisen zodra ik er 10,- op heb staan.
Alles bij elkaar kost Lipton ijsthee mij nu 0,68 cent per stuk. Heb er 86 stuks besteld, green en gewoon lemon.
(de steekwagen van bezorgen brak af door het gewicht :/ ) het was gisteravond besteld en zojuist binnen.
Ook de kratten konden direct mee. Dat waren er namelijk 8 wat uit komt op 32,- borg.
ijsthee verslaaft :> ??

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 08:38
Code werkt niet. En bij mijn bestelling van AS maandag zijn alle codes geblokkeerd. Dan mag alles direct retour :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die "SORRY" code komt van het andere topic en heeft niks met de AH te maken 8)7

Zie dangerousp in "Meld hier uw kortingscodes/coupons"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
86 :P Ik dacht dat ik met mijn 54 al veel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:45:
Die "SORRY" code komt van het andere topic en heeft niks met de AH te maken 8)7

Zie dangerousp in "Meld hier uw kortingscodes/coupons"
edit: Kwam uit m'n mailbox, maar was een mail van Americatoday, niet van AH. :$

[ Voor 25% gewijzigd door Atomsk op 19-06-2014 14:44 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• littlewouter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-09 12:20
spam

[ Voor 99% gewijzigd door Señor Sjon op 19-06-2014 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Ik heb enkele dagen geleden een e-mail gekregen van AH met daarin een excuses voor het blokkeren van mijn account. Dit was niet de bedoeling geweest maar dit was "geautomatiseerd" gebeurd. Daarnaast heb ik een kortingscode van €7,50 gekregen voor het ongemak.

Net even gekeken en mijn account werkt ook weer :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
Famous schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:04:
Ik heb enkele dagen geleden een e-mail gekregen van AH met daarin een excuses voor het blokkeren van mijn account. Dit was niet de bedoeling geweest maar dit was "geautomatiseerd" gebeurd. Daarnaast heb ik een kortingscode van €7,50 gekregen voor het ongemak.

Net even gekeken en mijn account werkt ook weer :)
Ik kreeg ook een mail dat ik korting zou krijgen.
Heb alleen geen code gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Jaeger schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:40:
[...]

Ik kreeg ook een mail dat ik korting zou krijgen.
Heb alleen geen code gekregen?
Mailtje lezen doet wonderen :)
We hebben de acties behorende bij deze codes inmiddels stop gezet. De codes kunnen daarom niet langer worden gebruikt. We vinden het vervelend als u hier last van hebt gehad. Uit coulance bieden wij u daarom eenmalig €7,50 korting aan op een eerstvolgende bestelling.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
Famous schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:45:
[...]

Mailtje lezen doet wonderen :)

[...]
Wat ook wonderen zou doen is dat dit daadwerkelijk werkt.
Net een bestelling proberen te plaatsen maar nergens kwam de korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeriousSan
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-01 13:21
Jaeger schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 18:16:
[...]

Wat ook wonderen zou doen is dat dit daadwerkelijk werkt.
Net een bestelling proberen te plaatsen maar nergens kwam de korting.
De korting krijg je niet te zien op je besteloverzicht / bestelling, pas als de bezorger aan de deur staat en je moet betalen, zie je de korting terug op je bon.

Hier al meerdere malen producten vergoed gekregen ivm kapot of over de datum (of het ontbreken van producten waardoor ik korting misliep) :)

[ Voor 14% gewijzigd door SeriousSan op 19-06-2014 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, twee weken geleden heb ik dankbaar gebruik gemaakt van de kortingcode stapeling. Enkele dagen later netjes geleverd gekregen met de 32,50 korting. Vorige week probeerde ik opnieuw een bestelling te plaatsen, met de kortingen die het toen nog deden. Maar ook bij mij werd m'n account geblokkeerd, ook al had ik net een nieuwe account aangemaakt. Prima. Even later kreeg ik ook m'n andere account geblokkeerd, logisch want ook daar had ik tenslotte de kortingcodes (succesvol) gebruikt. En nu wilde ik dan maar een gewone bestelling plaatsen, zonder de kortingen. Lukt niet, want ook die account werd op inactief gezet, echter zonder een mailtje om me daarvan op de hoogte te stellen.
Nu mijn vraag aan jullie: wat moet ik doen? In hoeverre sta ik in mijn recht om de heractivering van mijn account op te eisen zodat ik een gewone bestelling kan plaatsen? Of denken jullie dat ik op een zwarte lijst oid terecht gekomen ben met m'n adres en moet ik me dan er maar bij neerleggen dat ik nooit meer iets bij ah online kan bestellen? Ben benieuwd naar jullie mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 20:39:
Hallo, twee weken geleden heb ik dankbaar gebruik gemaakt van de kortingcode stapeling. Enkele dagen later netjes geleverd gekregen met de 32,50 korting. Vorige week probeerde ik opnieuw een bestelling te plaatsen, met de kortingen die het toen nog deden. Maar ook bij mij werd m'n account geblokkeerd, ook al had ik net een nieuwe account aangemaakt. Prima. Even later kreeg ik ook m'n andere account geblokkeerd, logisch want ook daar had ik tenslotte de kortingcodes (succesvol) gebruikt. En nu wilde ik dan maar een gewone bestelling plaatsen, zonder de kortingen. Lukt niet, want ook die account werd op inactief gezet, echter zonder een mailtje om me daarvan op de hoogte te stellen.
Nu mijn vraag aan jullie: wat moet ik doen? In hoeverre sta ik in mijn recht om de heractivering van mijn account op te eisen zodat ik een gewone bestelling kan plaatsen? Of denken jullie dat ik op een zwarte lijst oid terecht gekomen ben met m'n adres en moet ik me dan er maar bij neerleggen dat ik nooit meer iets bij ah online kan bestellen? Ben benieuwd naar jullie mening.
Wat heb je zelf al gevonden in dit topic? Het staat er gewoon allemaal in, namelijk.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 20:42:
[...]

Wat heb je zelf al gevonden in dit topic? Het staat er gewoon allemaal in, namelijk.
Tot nu toe nog niet precies dezelfde situatie tegengekomen. Maar heb inmiddels ook n mailtje aan de klantenservice gestuurd. Dus dat wacht ik maar even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 14:23:
[...]

Tot nu toe nog niet precies dezelfde situatie tegengekomen. Maar heb inmiddels ook n mailtje aan de klantenservice gestuurd. Dus dat wacht ik maar even af.
Punt blijft hetzelfde. Kort gezegd gaat je lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Beetje jammer dat AH niet meer gereageerd heeft op mijn tweede mail over het gebruik van de term misbruik.
sambalbaj in "Albert Heijn cadeaukaarten & kortingcodes"

Zouden ze volgens de auto reply binnen een week doen en die is al verstreken. De vorige keer waren ze wel vlot.

[ Voor 24% gewijzigd door sambalbaj op 25-06-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Bij mij is mijn account eindelijk gisteren gedeblokkeerd, na 2 standaard excuusmails dat ze eerdere berichten niet hadden beantwoord. :/ Slecht geregeld, die klantenservice, maar ik kan tenminste weer normaal inloggen det de app e.d.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Members only:

Kwam ik net toevallig tegen. Ik heb nog geen tijd gehad om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
xileS schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 14:23:
Members only:

Kwam ik net toevallig tegen. Ik heb nog geen tijd gehad om te testen.
Hoe ik het ook probeer, ik krijg telkens de melding:

"De condities van deze actiecode gelden niet (meer) voor jou."

Edit: Ik zie het al, "Alleen geldig voor nieuwe klanten".

[ Voor 6% gewijzigd door Robbert_jan op 26-06-2014 14:36 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Het vragen naar codes is niet de bedoeling!