V3.3 van de door mij gemaakte Optimised ROM is beschikbaar.
het is handig om even de hele post door te lezen, anders krijg ik straks hele boze reacties. dus hierbij: Flashen is op eigen risico. ik ben niet aansprakelijk voor een brick, of het verliezen van data.
changelog voor versienummer 3.3:
de stock launcher is opnieuw toegevoegd.
echter bleek dat tijdens het testen deze een force-close geeft als je naar de widgets scrollt, daarom raadt ik aan om Apex of Nova launcher te installeren. door een bug van deze launchers kunnen ze niet standaard in de ROM, want dan is de achtergrond nogal vaag weergegeven omdat deze verkeerd wordt ge-resized.
- de laatste versie van SuperSU is toegevoegd in plaats van superuser.
- het xPosed framework installeerd zichzelf nu, het is niet meer nodig om dit handmatig te installeren. hierdoor werkt Gravitybox ook meteen nadat je de ROM hebt geinstalleerd.
- problemen met grijs wifi icoon opgelost.
- problemen met de instellingen app opgelost.
- problemen met het dropdown-menu opgelost.
- fix voor de FC bij instellingen > over de telefoon.
LET OP: versie 3.3 is ingesteld om
automatisch de DATA partitie te legen. ik heb hiervoor gekozen nadat dit door Tweakers niet gedaan werd, terwijl dit wel vereist was. het gevolg hiervan was een waslijst aan bugs en dingen die niet (goed) werkten. Maak dus
VOORDAT je de ROM installeerd een backup! anders ben je straks al je apps kwijt. zeg niet dat ik je niet heb gewaarschuwd, want dat ben je hierbij..
voor degenen die al op 3.1/3.2 zitten; de update wordt verspreid via de OTA-updater app.
voor wie daar nog geen gebruik van maakt, hierbij de downloadlinks:
Youth (turbo):
https://www.dropbox.com/s/pf1ug0n3qbn2bqi/iOceanX7Youth-OptimisedROM-V3.3.zip
Elite:
https://www.dropbox.com/s/tqu7mpk2a1c4y5s/iOceanX7Elite-OptimisedROM-V3.3.zip
Ook plaats ik nogmaals de changelog voor V3.1/3.2 voor de Tweakers die die nog niet geinstalleerd hebben:
- odexed again(faster)
- new updater app. further system updates will be pushed via that app.
- updated Gravitybox; adds a lot of new functions including Pie Controls.
- auto-install xPosed framework.(if not working, open xPosed installer app, hit ''install'' and reboot.
- new Tweak engine. much faster and smoother
- based on latest iocean X7 official firmware
- added support for OTG
- added adblocking host file
- added latest google playstore
- added Apollo music from Cyanogenmod
- standard language to english, no more chinese on first booting.
- added performance control app
- slimmed down rom, a bit more free RAM available
- iOcean Elite build available.
[
Voor 7% gewijzigd door
dutchgio op 23-08-2013 13:47
]