Het zou een erg stomme zet zijn als ze het niet loslaten, of zoals MS zelf al aangaf: de developers hebben het in de hand dus die gaan dat niet doen als het voor de PS4 niet noodzakelijk is.FabianNL schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 04:45:
Goed bezig Sony! Hopelijk past MS hun DRM systeem nog iets aan... Hopen...
En voor MP op de PS4 dus niet meer; zelfde als bij Xbox Live dus.onox schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 04:49:
Plus is toch gewoon optioneel? In ieder geval wel op de PS3.
oohh haperingen!!!
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
EA?headliner schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 04:49:
[...]
Het zou een erg stomme zet zijn als ze het niet loslaten, of zoals MS zelf al aangaf: de developers hebben het in de hand dus die gaan dat niet doen als het voor de PS4 niet noodzakelijk is.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
"PS4 gamers that aren't PS Plus members will be able to enjoy single player games for free, and access to all your media services won't require plus." Notably, multiplayer gaming wasn't on that list.
Via Engadget
Via Engadget
optioneel tenzij je (online) multiplayer wilt doenonox schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 04:49:
Plus is toch gewoon optioneel? In ieder geval wel op de PS3.
Bekos schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 04:40:
Tot hoe laat zou de presentatie duren?
Volgens mij zei hij nog steeds je singleplayer spelen zonder PS+ , maar het is al laat dus ik kan het ook mis hebben. Voor mij is PS+ toch een zekerheidje met alle 3 die dingen in huis
Sony's sneaky level = 100.RRCreations schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 04:50:
"PS4 gamers that aren't PS Plus members will be able to enjoy single player games for free, and access to all your media services won't require plus." Notably, multiplayer gaming wasn't on that list.
Via Engadget
tot 5 uur dacht ik, maar ze hadden nogal uitloop
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Dit is de laatste game welke getoond wordt. Alleen nog prijs en release datum, gok ik.
Plus is een prima deal
Games voor de PSVita PS3 en PS4
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Toont toch aan dat bepaalde mensen het überhaupt zou willen proberen..
Wordt al aardig licht buiten.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Hoeveel GB wordt de HDD in de PS4? Nu we Plus moeten gaan aanschaffen...
Laten we nog maar eens een first person shooter tonen... dat zien we zo weinig...
Nog niet bekendonox schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 04:53:
Hoeveel GB wordt de HDD in de PS4? Nu we Plus moeten gaan aanschaffen...
Ja het was echt heel subtiel ertussendoor gegooid, volgens mij hadden weinig mensen het door.
[ Voor 5% gewijzigd door Goron op 11-06-2013 04:55 ]
Idd, ze waren nog overdonderd door het positieve non-DRM verhaal.Goron schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 04:54:
[...]
Ja het was echt heel subtiel ertussendoor gegooid, volgens mij hadden weinig mensen het door.
Dat betalen voor online zie ik niet als een probleem. Er moet toch geïnvesteerd worden in het netwerk. Verder zijn de voorwaarden tig malen gunstiger dan bij de Xbox 1.
Ik heb mijn keuze wel gemaakt denk ik.. Ik kan zelfs geen 1 voordeel van de X1 nu opnoemen die voor mij van belang is..
Ik heb mijn keuze wel gemaakt denk ik.. Ik kan zelfs geen 1 voordeel van de X1 nu opnoemen die voor mij van belang is..
destiny was toch free to play?
Destiny ziet er ook al zo goed uit.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Forza 5?GAIAjohan schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 04:56:
Dat betalen voor online zie ik niet als een probleem. Er moet toch geïnvesteerd worden in het netwerk. Verder zijn de voorwaarden tig malen gunstiger dan bij de Xbox 1.
Hier gaat het ook een ps4 worden..
Welke voorwaarden? Gratis games heeft Xbox nu ook...GAIAjohan schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 04:56:
/edit: ik ga, ooit nog eens, de Xbox One halen voor de duidelijkheid. Maar ben wel in beide consoles geïnteresseerd!
[ Voor 11% gewijzigd door FabianNL op 11-06-2013 04:59 ]
Forza 5 ga ik wel missen ja. Hopelijk zorgt Polyphony snel voor wat eerherstel.. Eerst GT6 op de PS3 nog
GT5 was als hotlapper en qua physics beter, maar als game was Forza beter..
2 gratis games, terwijl ik er bij playstation nu al 8 heb staan voor deze maand. Daarnaast krijg je ook nog heel wat kortingen op de psn games.FabianNL schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 04:58:
[...]
Welke voorwaarden? Gratis games heeft Xbox nu ook...
Onbeperkt 2ehands spellen ruilen en kopen.FabianNL schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 04:58:
[...]
Welke voorwaarden? Gratis games heeft Xbox nu ook...
Games kunnen delen met vrienden zonder rare poespas qua registratie van vrienden etc..
Absoluut! Volledig gelijk in, maar dat heeft weinig met PS Plus te makenGAIAjohan schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 05:00:
[...]
Onbeperkt 2ehands spellen ruilen en kopen.
Games kunnen delen met vrienden zonder rare poespas qua registratie van vrienden etc..
Ga Forza ook missen , maar was wel een beetje klaar sinds Forza 4 en de constante auto DLC en tekort aan nieuwe tracks. Koop de Xbox One later wel en dat gelijk met de complete versions van Forza 5GAIAjohan schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 04:58:
[...]
Forza 5 ga ik wel missen ja. Hopelijk zorgt Polyphony snel voor wat eerherstel.. Eerst GT6 op de PS3 nog.
GT5 was als hotlapper en qua physics beter, maar als game was Forza beter..
De voordelen gingen dan ook om PS4 vs X1 in het algemeen..FabianNL schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 05:01:
[...]
Absoluut! Volledig gelijk in, maar dat heeft weinig met PS Plus te maken
Ik kan geen voordelen voor de X1 opnoemen.. Hoe triest het ook klinkt.. Ja misschien de controller.
399
399...
Damn...
Damn...
X1 wordt een doodgeboren kind?
Shit's going down. Xbox te duur. PS4 een prima prijs.
zal wel een budget versie zijn, maar toch!
LOL, dan is MS echt wel een rip-off.
En hoeveel kostte PS Plus versus Xbox Live, per jaar?
Wow wat een launch prijs. Hoe is dit mogelijk? (iets) Betere hardware dan X1 en 100 e goedkoper?
Jammer dat CoD fanboys steevast voor X1 kiezen om een maandje vroeger hun arena mapjes te kunnen spelen.GAIAjohan schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 05:02:
X1 wordt een doodgeboren kind?
lolAsgaro schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 05:04:
[...]
Jammer dat CoD fanboys steevast voor X1 kiezen om een maandje vroeger hun arena mapjes te kunnen spelen.
In beide gevallen:Asgaro schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 05:03:
LOL, dan is MS echt wel een rip-off.
Advies van $60 per jaar meen ik..
Microsoft is gewoon volledig beaten. Hands down PS4 komt hier als eerst en blijft de enige console als microsoft zich niet aanpast.
50 voor een jaar, ps+.
Ik zeg DOEI microsoft.
Ik zeg DOEI microsoft.
En daarnaast ook nog eens een veel vriendelijkere consumenten houding...Goron schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 05:03:
Wow wat een launch prijs. Hoe is dit mogelijk? (iets) Betere hardware dan X1 en 100 e goedkoper?
Ik denk dat die kineckt heel erg duur is om te produceren voor MS. Sony heeft naar mijn idee dik en dwars deze gen gewonnen aan het begin. En ik ben zelf al 100% om, na vorige gen initieel gekozen te hebben voor de Xbox360, ga ik dit keer 100% voor de PS4.
Zal MS hier nog op reageren door er bijvoorbeeld een game bij te doen, of hebben ze gewoon een verkeerde inschatting gemaakt?
Wanneer is de launch date van de PS4 en de X1?
Ik ben verre van een console gamer, maar de conclusie is duidelijk: De Xbox one word weer het huiskamer apparaat en voor de Amerikaanse massa met vooral veel media services. Niks verassends daar. De Playstation 3 wordt het gamebeest met een goede prijs en meer vrijheid.
Ik vraag me af hoe de MS mannen nu reageren, op dit eigenste ogenblik.FabianNL schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 05:05:
Zal MS hier nog op reageren door er bijvoorbeeld een game bij te doen, of hebben ze gewoon een verkeerde inschatting gemaakt?
"ABORT ALL DRM PLANS"?
Dat lijkt me wat te laat, die hele DRM tech ziet al zo diep in hun OS en hun Xbox Live netwerk.
Een game erbij doen gaat de xbox echt totaal niet helpen. PS4 doet op zoveel fronten beter dan Xbox One.
Zo even alles te me laten inzinken, goeie console war. Sony gruwelijk gewonnen!
Weltruste iedereen!
Weltruste iedereen!
The word is out there. #SONY #WINNING
Jongens, ik ga slapen tot een uur of 2 in de namiddag. Tot straks ofzo
Jongens, ik ga slapen tot een uur of 2 in de namiddag. Tot straks ofzo
Huiskamer apparaat voor 500euro? Ik betwijfelAdanteh schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 05:07:
Ik ben verre van een console gamer, maar de conclusie is duidelijk: De Xbox one word weer het huiskamer apparaat en voor de Amerikaanse massa met vooral veel media services. Niks verassends daar. De Playstation 3 wordt het gamebeest met een goede prijs en meer vrijheid.
Ik denk dat de aantallen wel eens heel erg tegen kunnen gaan vallen. Het enige wat aantallen kan redden is een gigantische advertentiecampagne om de enorme buzz die nu ontstaat tegen te werken.Adanteh schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 05:07:
Microsoft is de gamers gewoon kwijt. Al die mensen genereren een hele boel negatieve publiciteit voor de console, en dat gaat ze aantallen kosten bij al hun doelgroepen.
[ Voor 13% gewijzigd door Patriot op 11-06-2013 05:10 ]
Qua games vond ik MS beter. Sony wint uiteindelijk in mijn ogen door DRM en een lage prijs... Goed gedaan, gefeliciteerd!Hironshy schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 05:07:
Een game erbij doen gaat de xbox echt totaal niet helpen. PS4 doet op zoveel fronten beter dan Xbox One.
Truste iedereen, was gezellig!
Xbox moet gewoon een reroll doen, kan niet anders, 449 met jaar abbo geen 2dehansgelul
Behalve dat ze dat ding toch weer helemaal dicht gooien, dus dat wordt hem ook niet. Overigens qua games weer helemaal niks speciaals gezien. Ik stop wel weer een nieuwe processor in mijn PC, hoewel ik toch wel erg treurig word van een 'prijsje' van 400 euro voor een apparaat waar je jaren mee kan.dbzdragon schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 05:09:
De XBOX One zal goed zijn waarvoor het bedoeld is ---> XBMC
de X1 one heeft een kinect camera die 150 euro kost,Goron schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 05:03:
Ik durf te wedden dat deze 399,- PS4 geen PS Eye heeft.
wel vaag dat ze geen HDD grote genoemd hebben maar dat heeft Microsoft ook niet gedaan.
Volgens mij was vorige keer al vermeld dat de PSEye er standaard in zit dit maal.
Hdd = allebei 500GBChaoss schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 05:10:
[...]
de X1 one heeft een kinect camera die 150 euro kost,
wel vaag dat ze geen HDD grote genoemd hebben maar dat heeft Microsoft ook niet gedaan.
Bron: Sony officiele specsheets
MS eerste tv tv tv tv tv dog dog dog sport sport tv tv tv call of doody call of doody pers conferentie.
Verschil is alleen dat de 500GB bij MS niet verwisselbaar is en of dat wel bij de PS4 zo is, weten we niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Vinand op 11-06-2013 05:12 ]
Wel, ding moet de controller zien en staat overal afgebeeld.
Ik vraag me ook af waarom de X1 zoveel groter is dan de PS4? Iemand ideeën?
En headset?AltWouss schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 05:11:
Volgens mij was vorige keer al vermeld dat de PSEye er standaard in zit dit maal.
wel lelijk de ps4, die hoek kan wat minder
"Xbox is about to become the next watercooler"Asgaro schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 05:11:
X1 is kleiner dan hij lijkt.. Ik heb laatst uitgerekend dat hij sowieso kleiner is dan de launch PS3..Asgaro schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 05:11:
Boeit de consument niet hoeveel de kinect kost. Is gewoon een verkeerde beslissing om de kinect zo duur te maken. Een 1000euro kostende kinect maakt een 1200 kostende XBO ook niet goed.Chaoss schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 05:10:
[...]
de X1 one heeft een kinect camera die 150 euro kost,
Helaas weet ik dat niet, maar Move is dit maal geintegreerd in de controllers, daarom is de Eye meegeleverd.
Zeiden ze net dat Drive Club gratis is bij Plus?
Vinand schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 05:12:
[...]
"Xbox is about to become the next watercooler"
zoiets, maar ze hadden het niet over de gameAsgaro schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 05:14:
Zeiden ze net dat Drive Club gratis is bij Plus?
Wow ze hebben echt hard zitten lachen bij Sony toen Microsoft met al die restricties kwam.
knip
[ Voor 89% gewijzigd door psychoclown op 11-06-2013 13:55 ]
gelukkig, games niet duur kopen en weer voor 2 tientjes verkopen