Heb sterk vermoeden dat sony meer nieuwe features laat zien samen met nog meer awesome games.
1) The Divison
2) Watch Dogs
3) En 3... njaaa, Ubisoft heeft mooi uitgepakt! Misschien een EA game hier haha
2) Watch Dogs
3) En 3... njaaa, Ubisoft heeft mooi uitgepakt! Misschien een EA game hier haha
Als ik de comments op de gamesites overal bekijk wordt The Division het spel van 2014 
En Twitter:
En Twitter:

[ Voor 35% gewijzigd door DinX op 11-06-2013 01:44 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
The divisionVerwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 01:36:
Wat is jullie top3 tot nu toe qua games?
Witcher 3
Starwars battlefront (wel erg weinig zichtbaar)
Ik zie toch ook genoeg mensen online die minder enthousiast worden van Battlefront, omdat EA de uitgever is.
Maar goed, dit duurt allemaal nog zo lang.
Maar goed, dit duurt allemaal nog zo lang.
Steam/XBL: Avioto
Komt omdat Battlefront nog niet eens in ontwikkeling is volgens mij.
PSN ID: Beest41
Ubisoft neemt ook best wel de plek over van EA. Denk dat ook wel te maken heeft met Simcity... dat iedereen amper nog vertrouwen heeft in de uitgever
Hoe zit het nu met MGS5? Is dat een timed exclusive voor de XBO? Bij de trailer is alleen het Xbox logo te zien, niet het PS4 logo.
Verwijderd
Iedereen moet echt nog een keer de gameplay footage van The Division kijken, wat een detail!
Zo, jij heb wel een hele trage stream te pakken
haha nee, ik had eerst de Apple conference gezien en ben nu aan bij bijlezen/kijken.Avioto schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 01:48:
[...]
Zo, jij heb wel een hele trage stream te pakken
39
Verwijderd
Heeft iemand al de gameplay demo van Thief gezien? Ik vond het er vrij houterig uitzien..
Nog wat leuks gebeurd daar? Ik vond het een beetje gekke timing, tegelijkertijd met Microsoft.Fietsbel schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 01:52:
[...]
haha nee, ik had eerst de Apple conference gezien en ben nu aan bij bijlezen/kijken.
Ryse son of rome ziet er ook gaaf uit en is echt een leuk idee, vind alleen de gameplay nogal saai lijken, continu quick time events.
Ziet er wel grappig uit jaMartinspire schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 01:52:
Die nieuwe game van Harmonix ziet er ook wel apart uit zeg. Gametrailers doet nu een play
Vraag me alleen wel af of het populair gaat worden (denk het zelf niet). Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat een nieuwe dance central toch wat beter was geweest (al kan dat nog wel komen)
Mja, lijkt me te ingewikkeld voor kinderen (op het eerste zicht) en weer te speels voor de oudere speler ?Martinspire schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 01:57:
[...]
Vraag me alleen wel af of het populair gaat worden (denk het zelf niet). Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat een nieuwe dance central toch wat beter was geweest (al kan dat nog wel komen)

Volgens Major Nelson dus geen exclusive, benieuwd of ie dan tegelijk op de PS4 verschijnt.kazuka schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 01:47:
Hoe zit het nu met MGS5? Is dat een timed exclusive voor de XBO? Bij de trailer is alleen het Xbox logo te zien, niet het PS4 logo.
https://twitter.com/majornelson/status/344133383531683841
Is dat nou een nieuwe Command and Conquer die 'Command and Conquer' (zonder toevoeging ofzo) heet? Lekker duidelijke naam ?
BF4 praatje op GT
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Weinig nieuws.ikookhier schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 02:20:
BF4 praatje op GT
Dat is niet te zeggen over Quantum Dream wat ze nu vertellen. Dat het wel degelijk allemaal realtime en in-engine was (en de game er dus ook zo uitziet) en dat het een 3rd person action shooter is met een grote nadruk op het verhaal. Je speelt met 2 hoofdkarakters (en heel soms even de bad guy) en gaat dus daarmee vooral veel schieten. Er zitten zoals in de nieuwe trailer ook wat dingen bij waarmee je de tijd kunt beïnvloeden.
Ziet er dus erg veelbelovend uit. Vind het iets aantrekkelijker dan met Alan Wake waar ik toch wel snel op de gameplay was uitgekeken (de manier van verhaalvertellen vond ik daar wel goed van en dat komt nu dus ook weer terug).
The division nu op gametrailers!
edit: Oh was heel kort.
Ze hebben geprobeerd tom clancy gameplay te combineren met een tactical positioning cover systeem en verder is er een groot RPG element met skills die je moet vrijspelen, maar je bent erg vrij met je je skillkeuze. Ook is er synergy mogelijk met andere spelers.
Klinkt vrij complex
. Hopelijk komt hij wel op de PC, zeker nu de hardware vd nieuwe consoles zoveel op een pc lijkt moet dat toch mogelijk zijn.
edit: Oh was heel kort.
Ze hebben geprobeerd tom clancy gameplay te combineren met een tactical positioning cover systeem en verder is er een groot RPG element met skills die je moet vrijspelen, maar je bent erg vrij met je je skillkeuze. Ook is er synergy mogelijk met andere spelers.
Klinkt vrij complex
[ Voor 87% gewijzigd door Goron op 11-06-2013 02:42 ]
Nog een kwartiertje tot de Sony show. Wie is er nog wakker? 
Hoop dat we Destiny, Knack en DriveClub gameplay te zien krijgen!
Hoop dat we Destiny, Knack en DriveClub gameplay te zien krijgen!
Ben er
Destiny wordt geweldig heb ik het gevoel.
Destiny komt sowieso, gametrailers dude stond tussen de bungie medewerkers die zeiden dat het 'the best game ever' was

Ik geloof het wel
. Hebben jullie de nieuwe Mac Pro gezien? Hoe groot is de kans op een dergelijk afwijkend ontwerp met de PS4. We komen er zo wel achter.
hahaha moguh! Hoop ook dat het het waard is maar ga er wel vanuit!
Hopen dat ze het niet gaan uitrekken en gelijk pats de nieuwe console+ prijs laten zien, dan kan ik weer slapen!
Ze speculeren dat het simpelste ps4 pakket 399 zal zijn, ben benieuwd of dat klopt, zou wel hard zijn voor MS.
Heb er ziekelijk veel zin in
Lol, nu hopen dat ze niet weer 3/4 besteden aan het uitleggen van de geweldig originele features of statistieken (bij Apple vandaag vond ik dat ook knap boring).
Ben benieuwd wat we allemaal gaan zien. Ik weet al wel bijna zeker dat ik een X1 in huis ga halen, maar ik wil daarbij (of daarvoor) misschien nog wel een Playstation in huis halen. De PS3 op dit moment is een hele aantrekkelijke aankoop, maar als de PS4 wat leuke games krijgt, komt die er misschien gewoon in.
Die lococycle is echt een vage game maar het lijkt me echt 10x niks.
Live chat met andere Tweakers |
http://irc.tweakers.net/e3
[ Voor 19% gewijzigd door Uniciteit op 11-06-2013 02:55 ]
Het ziet er erg crappy uit inderdaadMartinspire schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 02:53:
Die lococycle is echt een vage game maar het lijkt me echt 10x niks.
Waarom is het zo intens lelijk?
[ Voor 7% gewijzigd door Goron op 11-06-2013 02:58 ]
Ik ben het wel even zat, hopelijk kan Sony me wakker schudden 
Dit marketing filmpje helpt niet echt in ieder geval
Dit marketing filmpje helpt niet echt in ieder geval
It's time to begin!
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Mij verwachtingen zijn hoog heel hoog!
you're going to be dissapointed brother...mingooski schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 03:05:
Mij verwachtingen zijn hoog heel hoog!
Ik verwacht niet veel beter dan Microsoft.
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Als er maar geen always- on onzin is of zo'n anti ruil/verkoop systeem. Voor de rest vind ik alles prima.
Dont say thatVinand schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 03:06:
[...]
you're going to be dissapointed brother...
Als ze komen met The last guardian en FFXV gameplay ben ik opzicht content
damn... slaperig!! en dan komt Sony waarschijnlijk weer met zo'n trage presentatie
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Inderdaad. Ben bang dat ze al hun kruit verschoten hebben op de eigen pers conferentie.Vinand schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 03:06:
[...]
you're going to be dissapointed brother...
Ik denk dat de aandacht vooral ligt op de Vita, en PS3 word ook niet vergeten.
3u begon ie toch? Schiet op Sony, kan ik weer verder slapen...
Hmm, schiet op zal niet echt lukken volgens mij. Naar verwachting zal het ongeveer 2 uur duren.
PSN ID: Beest41
een kwartier vertraging komt best hard aan om deze tijd
als dit nog duurt kruip ik mijn nest in.
[ Voor 26% gewijzigd door Chaoss op 11-06-2013 03:13 ]
Stoelen daar zitten nu vol!
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Ik ben niet tof
Er is in ieder geval weer beeld. Het begint!!!
Over 1 min>_>

Er is in ieder geval weer beeld. Het begint!!!
Over 1 min>_>
[ Voor 10% gewijzigd door Hironshy op 11-06-2013 03:16 ]
Sony is weer lekker op tijd,,, zucht
Yes!
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Bloody Beetroots - Rocksteady
+3 voor Sony!
+3 voor Sony!
Juist, ben nu wel wakker hoor
Yup!
Zal de Last Guarian nu ook getoond worden?
De Vita wordt onderschat
Dus doe nog maar een verrassing ofzo
Wil nog wel wat Killzone vita game play zien
Ze zullen nog wel wat Vita games laten zien, hier kunnen ze het echt niet bij laten
Microsoft heeft 90 minuten non stop XboxOne games laten zien, denk dat Sony nu onderhand PS4 games moet laten zien toch?
Valt me niets tegen, lekker kort over de Vita en PS3 en nu al PS4!
Ben benieuwd!
WOW, Looking good!
Dat ziet er echt een stuk beter uit dan de Xbox One!
Dat ziet er echt een stuk beter uit dan de Xbox One!
Gaaf!
wow! erg mooi design! like it!
Mooi ding, lijkt een stuk compacter dan de X1
Verwijderd
Wat een futuristische gameconsole die PS4. 
Lijkt wel een beetje af te stammen van de PS2 slim, maar dan moderner
Netjes. Ben benieuwd naar de performance in games.
Lijkt wel een beetje af te stammen van de PS2 slim, maar dan moderner
Netjes. Ben benieuwd naar de performance in games.
Mooi ding
Ze hebben nogal wat overeenkomsten (PS4 en XBO), of ligt dat aan mij?
/edit: vind de PS4 wel mooier moet ik bekennen, als MS fanboy
/edit: vind de PS4 wel mooier moet ik bekennen, als MS fanboy
[ Voor 32% gewijzigd door FabianNL op 11-06-2013 03:42 ]
Ongeveer even groot als de PS3 lijkt het, maar een stuk strakker!
WORLD BIGGEST CHIN! DAMNNN
dacht eerst dat is de Xbox One, tot er een shot van de zijkant kwam toen zag ik dat ze scheve blokhaken hebben. Pun aside hij is wel mooi, Vooral goed dat Xbox en Sony beetje zelfde en beide strak design hebben. Geen toybox look op je mediameubel meer maar een uniform set.
Ik speel als "achtergrondspel" Gran Turismo 5 ( moest er toch een keer aan beginnen) en ben er achter gekomen dat op pauze zetten voor een bocht een slechte techniek is
Al met al ondertussen op level 12 gekomen en natuurlijk met elk fimpje weer op pauze
Al met al ondertussen op level 12 gekomen en natuurlijk met elk fimpje weer op pauze
*Giegel*... onverstaanbare jap
Hadden ze niet beter Kaz op het podium kunnen gooien... Ik versta er geen reet van...
40 titels in productie en 20 komen er dit jaar uit!
40 titels in productie en 20 komen er dit jaar uit!
[ Voor 24% gewijzigd door Vinand op 11-06-2013 03:50 ]
Verwijderd
Bij het zien van dit ontwerp denk ik aan ..... de Donald duck pocket.. en het verhaal met Dagobert duck die een apparaat verzint wat men in hun huis plaatsen kan, die voedsel omzet in energie, waardoor energie via het reguliere stroomnetwerk niet langer nodig is
Kan die foto van die robot in strip alleen niet meer vinden. Ziet er ook zo 'happy' en 'prettig' uit.
Dit heeft denk ik iets te maken met demonen en duivels gecombineerd met high tech wapens in het verleden?
Wtf? Nog helemaal geen gameplay gezienBeakzz schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 03:54:
The order sla ik ff over. Niet mijn ding iig
Kvin de lineup nu al beter dan bij Microsoft
Nou nou, zelfs deze die hard PC fanboy denkt nu sterk aan een PS4 tzt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"