Nope als het goed is maakt het niet uit welke smaak je pakt (verlengen, nbh of nieuw nr) deze prijzen zijn eigenlijk voor vrienden en familie van een medewerker (heb veel vrienden op tweakers Toch?Aggressor schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:41:
[...]
ja er staat bij "na levering van je bestelling."
Ik heb zonet voor de zekerheid er achteraan gebeld....
en mevrouw aan de telefoon wist niks van de actie, en daarom wist ze ook niet de voorwaarden.
Toen heb ik haar verteld dat het waarschijnlijk van de website is gehaald omdat de actie van 28 okt tm 3 nov was.
Vervolgens adviseerde ze mij om een feedback/contact formulier in te vullen
Ik ga er vanuit dat het wel goedkomt....
ps: nog een vraag voor jou.
Als je op de website van Vodafone FF kijkt.
Dan heb je op zich wel leuke prijzen ... als je dan een telefoon met abonnement selecteert.
En je gaat vervolgens naar de volgende stap... dan kan je kiezen voor Nieuw Nummer, Nummerbehoud en Verlenging ....
Als je dan bv voor verlening zou kiezen ... dan gaan de prijzen ineens niet omhoog? die prijzen die daar worden aangegeven zijn gewoon vast?
Want dan is het meestal voordeliger om een 1 jarig abonnement af te sluiten,en iets bij te betalen voor een toestel .. en dit volgend jaar weer te doen.
Wel is het natuurlijk zo dat je hoelanger je looptijd van abbo loopt hoe goedkoper het word maar dat zie je als het goed is al bij stap 1 en das niets nieuws zover ik weet das met alle dingen met een abo
[ Voor 7% gewijzigd door FlooDnl op 04-11-2015 15:24 ]
Opzoek naar een Vodafone Friends & Family abo? https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/45115637#45115637