Vodafone directsales: Friends&Family

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:
  • 197.610 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-04-2024
Aggressor schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:41:
[...]

ja er staat bij "na levering van je bestelling."
Ik heb zonet voor de zekerheid er achteraan gebeld....

en mevrouw aan de telefoon wist niks van de actie, en daarom wist ze ook niet de voorwaarden.
Toen heb ik haar verteld dat het waarschijnlijk van de website is gehaald omdat de actie van 28 okt tm 3 nov was.
Vervolgens adviseerde ze mij om een feedback/contact formulier in te vullen
Ik ga er vanuit dat het wel goedkomt....

ps: nog een vraag voor jou.

Als je op de website van Vodafone FF kijkt.
Dan heb je op zich wel leuke prijzen ... als je dan een telefoon met abonnement selecteert.
En je gaat vervolgens naar de volgende stap... dan kan je kiezen voor Nieuw Nummer, Nummerbehoud en Verlenging ....

Als je dan bv voor verlening zou kiezen ... dan gaan de prijzen ineens niet omhoog? die prijzen die daar worden aangegeven zijn gewoon vast?

Want dan is het meestal voordeliger om een 1 jarig abonnement af te sluiten,en iets bij te betalen voor een toestel .. en dit volgend jaar weer te doen.
Nope als het goed is maakt het niet uit welke smaak je pakt (verlengen, nbh of nieuw nr) deze prijzen zijn eigenlijk voor vrienden en familie van een medewerker (heb veel vrienden op tweakers Toch? :+ )

Wel is het natuurlijk zo dat je hoelanger je looptijd van abbo loopt hoe goedkoper het word maar dat zie je als het goed is al bij stap 1 en das niets nieuws zover ik weet das met alle dingen met een abo

[ Voor 7% gewijzigd door FlooDnl op 04-11-2015 15:24 ]

Opzoek naar een Vodafone Friends & Family abo? https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/45115637#45115637

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:09
FlooDnl schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:22:
[...]

Nope als het goed is maakt het niet uit welke smaak je pakt (verlengen, nbh of nieuw nr) deze prijzen zijn eigenlijk voor vrienden en familie van een medewerker (heb veel vrienden op tweakers Toch? :+ )

Wel is het natuurlijk zo dat je hoelanger je looptijd van abbo loopt hoe goedkoper het word maar dat zie je als het goed is al bij stap 1 en das niets nieuws zover ik weet das met alle dingen met een abo
Ja ik heb het even uitgerekend...
Als ik bv over een jaar weer verleng, en ik betaal geld bij voor een telefoon, en verkoop deze voor het dubbele.... en eventueel is er weer een actie?
Dan ben je wel minder kwijt dan een abonnement van 2 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
Aggressor schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:45:
[...]

Ja ik heb het even uitgerekend...
Als ik bv over een jaar weer verleng, en ik betaal geld bij voor een telefoon, en verkoop deze voor het dubbele.... en eventueel is er weer een actie?
Dan ben je wel minder kwijt dan een abonnement van 2 jaar
Ja idd, maar de meeste mensen doen het m voor een nieuw toestel want heel eerlijk en puur mijn persoonlijke ervaring na 2 jaar is je mobiel gewoon op (als je m normaal gebruikt) tenzij dr echt goed mee omgaat en niet te veel zooi dr op zet. nou daar hou ik wel van zooi erop zetten en erg voorzichtig ben ik dr niet mee nee.. maar goed dat is dan ook persoonlijk en niet verkeerd voor iedereen is dr wel een weg dat beter begaanbaar is.

Mochten er weer acties zijn (en het valt me op) dan zal ik het wel even melden hier maar meestal zijn andere me al voor :)

Opzoek naar een Vodafone Friends & Family abo? https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/45115637#45115637

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 21:39

Nanax

Ik ben sjaak niet

Ikzelf heb 2 maal gebruik gemaakt van de vodafone android toestel deal: ik zocht een SO, maar tot mijn vermaak is een SO 1 jaar (bijv red super) net duurder dan een deal met toestel. voor 1 euro minder per maand krijg ik er ook nog een toestel bij. De smart prime 6 valt me als speelgoed toestel tot op heden helemaal niks tegen :)

Btw: waarom super: multisim included en als je budget toestel het dan even niet doet service aan huis O-)

[ Voor 14% gewijzigd door Nanax op 04-11-2015 17:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlooDnl
Nanax schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:24:
Btw: waarom super: multisim included en als je budget toestel het dan even niet doet service aan huis O-)
Carkits? 2de toestel (mensen die gaan sporten switchen meestal naar ouder toestel) voor in de tablet (ligt aan het aantal MB's die je hebt) en noem maar op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 21:39

Nanax

Ik ben sjaak niet

Het was geen vraag ;) ik wilde juist multisim, die optie kost anders 5e extra waarmee de keuze voor super snel gemaakt is als je voor SO / de budget voda toestellen gaat. De extra service is een mooie bonus

[ Voor 8% gewijzigd door Nanax op 05-11-2015 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:54
Zojuist ook een aanvraag gedaan, en mijn grote dank gaat uit naar Floodnl; heb em al binnen _/-\o_
Mijn abonnement loopt binnenkort af en zou wat goedkoper kunnen + meer MB's, altijd goed dus. Helaas werkt de methode die ik de afgelopen jaren gebruikt heb niet meer omdat de actiecode's nu naar de medewerker zelf worden verstuurd :/ Logisch, maar fijn dat vodafone daar pas na een jaar of 4 achter kwam :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ook ik heb een code aangevraagd. Ben benieuwd!

Ik zal dan voor de smart 500+500 gaan.
Bellen doe ik toch amper en 1gb 4G voor 13 euro vind ik goed te doen

Edit:
En de code ontvangen.
Bedank tlanoisseforP!

Edit2:
Lijkt niet te werken?
Mail met actiecode ontvangen, bestelling geplaatst, maar pagina blijft aangeven dat de code onjuist is... Ik kies voor bovenstaand abbo voor 1 jaar met gratis sim kaart. (wel verlenging)

[ Voor 48% gewijzigd door TripleQ op 07-11-2015 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:28
ik heb vandaag met de kortingsbon van 50 euro op accessoires een draadloze lader van samsung gehaald.
Lader was 49,99 en nu dus gratis. duurde bij mij dus 6 dagen na de bestelling (4 na de levering) voordat ik de bon had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Gh0stw4lk3r schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 15:55:
ik heb vandaag met de kortingsbon van 50 euro op accessoires een draadloze lader van samsung gehaald.
Lader was 49,99 en nu dus gratis. duurde bij mij dus 6 dagen na de bestelling (4 na de levering) voordat ik de bon had.
welke lader heb je gehaald dan? de normale of de fast charge versie? bij belcompany of vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:28
Ik denk dat het de gewone is, zie er niks op staan van "fast" en heb hem bij de belcompany gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
TripleQ schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:58:
Ook ik heb een code aangevraagd. Ben benieuwd!

Ik zal dan voor de smart 500+500 gaan.
Bellen doe ik toch amper en 1gb 4G voor 13 euro vind ik goed te doen

Edit:
En de code ontvangen.
Bedank tlanoisseforP!

Edit2:
Lijkt niet te werken?
Mail met actiecode ontvangen, bestelling geplaatst, maar pagina blijft aangeven dat de code onjuist is... Ik kies voor bovenstaand abbo voor 1 jaar met gratis sim kaart. (wel verlenging)
Om de oplossing nog even te geven.
Ik heb via die pagina een chat gestart met een vodafone medewerker.
Deze gaf binnen 10 seconden een nieuwe actiecode, en die werkte wel meteen.Hij vroeg helemaal niet wie ik was of iets dergelijks, ik was ook niet ingelogd. Dus geen idee of hij sowieso kon zien of ik er wel 'recht' op had. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
hallo ff een vraagje,
weet iemand de voorwaarden van de 50 euro voucher (belcompany/vodafone) die je kreeg bij friendsfamily?

want ik was zonet in de winkel, en ik wou een smartwatch nemen.. momenteel 50% kortings.
sony smartwatch 3 van 220 voor 110 euro. (belcompany)

en hier wou ik de voucher voor gebruiken maar volgens kon het niet.

Dus ik kon kiezen ... 220 - 50 euro voucher.
of gewoon de smartwatch nemen voor 110 euro...

wel vreemd allemaal.. dus als iemand het weet? graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
Aggressor schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:55:
hallo ff een vraagje,
weet iemand de voorwaarden van de 50 euro voucher (belcompany/vodafone) die je kreeg bij friendsfamily?

want ik was zonet in de winkel, en ik wou een smartwatch nemen.. momenteel 50% kortings.
sony smartwatch 3 van 220 voor 110 euro. (belcompany)

en hier wou ik de voucher voor gebruiken maar volgens kon het niet.

Dus ik kon kiezen ... 220 - 50 euro voucher.
of gewoon de smartwatch nemen voor 110 euro...

wel vreemd allemaal.. dus als iemand het weet? graag!
Helaas idd.. ik lees de laatste voorwaarde, jammer genoeg niet incombinatie met andere acties das idd beetje zuur maar wel te begrijpen denk ik als je een smartwatch al voor 50% korting kunt krijgen dan word er volgens mij verlies geleden als daar nog eens vouchers vanaf gaan. want volgens mij lijden ze dr nu al verlies op met die 50% korting.

Actievoorwaarden
· Korting op alle accessoires na aankoop van een toestel + abonnement.
· €50,- korting op accessoires bij Red abonnementen en €30,- korting op accessoires bij Smart abonnementen.
· Je voucher ontvang je per e-mail na levering van je bestelling.
· De voucher met korting op accessoires kun je inwisselen bij alle Vodafone en BelCompany winkels.
· Actieperiode: 28 oktober t/m 3 november
· Actie is niet geldig in combinatie met andere acties.

[ Voor 4% gewijzigd door FlooDnl op 11-11-2015 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-08 07:22
lanoisseforP schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:38:
Wellicht wordt deze post verwijderd, geen idee of ik voldoe aan de reglementen voor de post. Mocht dit zo zijn, mijn excuses.
Mocht de situatie zich voordoen dat FlooDnl geen codes meer kan versturen, kan ik middels dezelfde procedure zoals hij beschrijft ook enkele codes versturen.

Hieronder het proces wat FlooDnl ook heeft uitgelegd.

Stap 1 ga naar de website om je aanbieding te kiezen: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

Stap 2: vul rechts boven in bij Jouw zakelijke e-mail adres:

Members only: Vodafone
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

en daarnaast je eigen e-mailadres.

Aangevraagde codes zal ik dan zsm doorsturen.
Thanks voor je code! _/-\o_
Vraag; Weet iemand of de toestellen van F&F simlock vrij zijn? Ik wilde eerst de Vodafone Prime 6 bestellen omdat ik zelf tevreden ben met mijn Nokia Lumia 925. Maar mijn broertje wil misschien de G4 die toch wat goedkoper is icm de opruimingsaanbieding. Maar hij heeft KPN.

Zou hij die telefoon nog wel kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
FlooDnl schreef op maandag 27 juli 2015 @ 07:59:
Een goede morgen samen :) ik kan weer een groot aantal mensen helpen aan een Friends & Family code dr is weer een actie waarbij je tot wel €240 extra korting en 500MB extra bij Vodafone Friends & Family krijgt. (al heb ik me dr niet in verdiept)

Ze hebben het nu wel een uitdaging voor me gemaakt iedere code die aangevraagt word dien ik zelf goed te keuren, ik hou natuurlijk s'avonds en s' nachts niet mijn mail in de gaten dus hou een 24 uur in acht voor je de actie code toe gemaild krijgt,

stap 1 ga naar de website om je aanbieding te kiezen: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

Members only: title

en er onder natuurlijk je eigen adress.

Zodra ik de code aanvraag binnen heb zal ik m zsm goedkeuren en hem je toe sturen.
Veel plezier gewenst met je nieuwe telefoon!

Gr

FlooDnl
-Splash- schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:09:
[...]

Thanks voor je code! _/-\o_
Vraag; Weet iemand of de toestellen van F&F simlock vrij zijn? Ik wilde eerst de Vodafone Prime 6 bestellen omdat ik zelf tevreden ben met mijn Nokia Lumia 925. Maar mijn broertje wil misschien de G4 die toch wat goedkoper is icm de opruimingsaanbieding. Maar hij heeft KPN.

Zou hij die telefoon nog wel kunnen gebruiken?
Ik zal m maar even beantwoorden heb die collega nog niet zien reageren maar goed

Ja alle toestellen (behalve prepaids volgens mij) zijn simlock vrij dus je broertje kan m gewoon gebruiken ja.

[ Voor 51% gewijzigd door FlooDnl op 30-11-2015 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 10:12
Excuses voor late reactie maar FlooDnl heeft gelijk, de abonnementtoestellen zijn allemaal simlockvrij en de PrePaid toestellen bevatten helaas nog een simlock. Voorwaarden voor unlocken staan hier:
https://www.vodafone.nl/s...unlockcode-opvragen.shtml

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
Ik probeer het een beetje bij te houden dit keer gelukt de komende actie is : Scherpe afprijzing tijdens onze Op=Opruiming! Veel toestellen tijdelijk in prijs verlaagd. Tot en met 7 Dec!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headphoneguy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-08 21:22
*knip* dit topic is niet bedoeld voor dit soort klachten en vragen. Reacties hierop zijn verwijderd.

[ Voor 97% gewijzigd door gambieter op 19-12-2015 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:00
Een goede morgen samen :) ik kan weer een groot aantal mensen helpen aan een Friends & Family code dr is weer een actie waarbij je tot wel €240 extra korting en 500MB extra bij Vodafone Friends & Family krijgt. (al heb ik me dr niet in verdiept)

Ze hebben het nu wel een uitdaging voor me gemaakt iedere code die aangevraagt word dien ik zelf goed te keuren, ik hou natuurlijk s'avonds en s' nachts niet mijn mail in de gaten dus hou een 24 uur in acht voor je de actie code toe gemaild krijgt,

stap 1 ga naar de website om je aanbieding te kiezen: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

Zodra ik de code aanvraag binnen heb zal ik m zsm goedkeuren en hem je toe sturen.

Gr

FlooDnl
Erg bedankt hiervoor :) , net een code aangevraagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karsten88
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 14:46
Ik ook, hopelijk kan je nog helpen Dennis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Laatst online: 18-08 14:46
Iemand enig idee wat de aanbiedingen zijn op 28-31 december?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ikpakacties schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:38:
Iemand enig idee wat de aanbiedingen zijn op 28-31 december?
Zijn er die dan? De december aanbiedingen zijn toch al aan de gang op de site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Laatst online: 18-08 14:46

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Zal wel met een Tab S2 zijn zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindejaarsactie betreft een actie op basis van 2 jarig red super abonnement (onbeperkt bellen en smsen, 7gb 4G Internet) met de toestellen samsung s5 neo, samsung s6 flat (32 gb) en iphone 6s (16gb). Samsungs plus cadeau gratis bij abonnementen van respectievelijk 33 en 38 euro per maand. Iphone voor 39 euro bij abonnement van 48 euro per maand. Red super is in dit geval 1 euro duurder dan red, dus van 3 naar 7 gb voor 1 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 00:25:
Eindejaarsactie betreft een actie op basis van 2 jarig red super abonnement (onbeperkt bellen en smsen, 7gb 4G Internet) met de toestellen samsung s5 neo, samsung s6 flat (32 gb) en iphone 6s (16gb). Samsungs plus cadeau gratis bij abonnementen van respectievelijk 33 en 38 euro per maand. Iphone voor 39 euro bij abonnement van 48 euro per maand. Red super is in dit geval 1 euro duurder dan red, dus van 3 naar 7 gb voor 1 euro.
Niks anders dan dat, geen sim-only oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:14
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 00:25:
Beetje matige aanbieding als je het mij vraagt. Als ze de korting nou ook hadden toegepast bij Red Smart of Red dan had ik waarschijnlijk wel gehapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 22:56

KingCrash

Angry Rabbit

Pepper92 schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:03:
[...]

Beetje matige aanbieding als je het mij vraagt. Als ze de korting nou ook hadden toegepast bij Red Smart of Red dan had ik waarschijnlijk wel gehapt.
Mmh ook niet helemaal waar ik op zat te wachten inderdaad. Een mooie simonly aanbieding had perfect geweest.
Toch maar verder kijken bij tmobile denkik

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:35

Gr

FlooDnl
Net een code aangevraagd. Alvast bedankt!

Edit: En heb em binnen. Heel erg bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
KingCrash schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:12:
[...]

Mmh ook niet helemaal waar ik op zat te wachten inderdaad. Een mooie simonly aanbieding had perfect geweest.
Toch maar verder kijken bij tmobile denkik
Alleen Tele2 is redelijk aantrekkelijk geprijsd, T-Mobile ben ik net een jaar weg. Bij F&F betaalde ik minder en kreeg ik meer. Alleen Ben is nog goedkoper maar heb ik m'n twijfels over, en aansluitkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
Je kan ook 1 jarig kiezen. Dan wordt het toestel maar 6 tientjes duurder. Dan heb je 1 jarig een Red abo voor 27/maand en 300 bijbetaling bij de S6

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 22:01

Gr

FlooDnl
Het is al eventjes geleden, maar heb het toch geprobeerd. Mocht het lukken, alvast heel erg bedankt. :) Voor de zekerheid: Mar*********r91@gmail.com

Edit: ontvangen. Super bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumatran
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:05

Gr

FlooDnl
Ik heb net een code aangevraagd, alvast bedankt!! :*)

Edit: ontvangen! _/-\o_

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Vodafone SMART 500 ( 1 jaar ) @ € 14,-- p/m ( geen aansluitkosten ! ) lijkt mij wel wat ?

Dus 150 min & onbeperkt SMS & 500 + 500 MB ( @ 4G )

Alleen rond Vodafone data sessies of op 10Kb toch ? Of kan het scherper vwb prijs ?

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 10:34
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 31 december 2015 @ 09:14:
Vodafone SMART 500 ( 1 jaar ) @ € 14,-- p/m ( geen aansluitkosten ! ) lijkt mij wel wat ?

Dus 150 min & onbeperkt SMS & 500 + 500 MB ( @ 4G )

Alleen rond Vodafone data sessies of op 10Kb toch ? Of kan het scherper vwb prijs ?
Of het je wat lijkt moet je zelf beslissen?

Hier een (volgens mij) universele code voor Friends and Family die ik vandaag in de mail kreeg:

Members only:

hoi

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
De 2-jarige deal met de P8 Lite ( gold ) ; https://directsales.vodaf...mily/orderform/13850/4296

En dan nog € 50,-- cashback en GSM verkopen is ook wel te doen...?

[ Voor 4% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 31-12-2015 09:51 ]

• Meho
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:14
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 31 december 2015 @ 09:32:
De 2-jarige deal met de P8 Lite ( gold ) ; https://directsales.vodaf...mily/orderform/13850/4296

Huawei wilt alleen wel dat je doosje kapot knipt.

• Halldor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:36
Maandag mijn abonnement verlengd via Friends & Family.
Vandaag wordt het toestel geleverd en gisteren is mijn abonnement al ingegaan.
Valt dus niet tegen, op mijn factuur kloppen ook alle bedragen. :)

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
Meho schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:07:
[...]

Huawei wilt alleen wel dat je doosje kapot knipt.
Moet dat ? Kan je geen hoge resolutie foto maken en dan uitprinten ?

• Halldor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:36
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:38:
[...]

Moet dat ? Kan je geen hoge resolutie foto maken en dan uitprinten ?
Ja: uit de voorwaarden:
De Actie wordt gecommuniceerd op de actiepagina www.huaweipromotions.nl (verder te noemen: “Actie website”). De deelnemer wordt gevraagd persoonlijke gegevens en aankoopgegevens te vermeldenen een upload te doen van de aankoopbon en het uitgeknipte imeinummer waarop de doos zichtbaar is.. Per huishouden, IBAN nummer en imeinummer kan de bedoelde vergoeding van in totaal EUR 50,00 eenmalig worden aangevraagd na aankoop van een Huawei P8 Lite toestel. Aan iedere deelnemer zal na volledige invulling van het deelnameformulier en het voldoen aan alle actievoorwaarden binnen 6 weken worden uitgekeerd op het opgegeven rekeningnummer.
https://huaweipromotions.nl/15-0386/terms-and-conditions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 18:54
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 31 december 2015 @ 09:32:

Volgens mij kun je beter voor de iphone 5s gaan en dan verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroentje90
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09-2016
quote:

Members only:

Gr

FlooDnl

Ik heb de code aangevraagd, alvast bedankt!

Groet,

[ Voor 0% gewijzigd door Perkouw op 03-01-2016 14:49 . Reden: MO tags fixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 09:50
Ook een code aangevraagd, bedankt alvast!

Edit: code binnen _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door fiftyfive op 06-01-2016 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude360
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:47
Ook code ontvangen, thanks!

Edit na comment hieronder: Zeer begrijpelijk, volgende keer wordt een DM ;)

[ Voor 59% gewijzigd door Dude360 op 08-01-2016 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
Just in case: let op dat je zoals bovenstaande geen ' ik ook' post doet, we hebben van onze moderator al eens een waarschuwing gekregen laten zijn wensen respecteren en de ' ik ook' post achterwege laten zou jammer zijn als daarom een slotje hierop gaat.

Als je echt niet zonder de ik ook post kan PM hem me dan maar ;) haha

veel plezier verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:27

JB

Cédric roelt!

Is die "geheime afdeling" er ook nog altijd of is dat Loyalty? Meen me een jaar geleden te herinneren dat er nog andere codes waren die op een andere Vodafone website te gebruiken waren met nog meer korting dan het beetje wat F&F nog voorstelt :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
JB schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 21:19:
Is die "geheime afdeling" er ook nog altijd of is dat Loyalty? Meen me een jaar geleden te herinneren dat er nog andere codes waren die op een andere Vodafone website te gebruiken waren met nog meer korting dan het beetje wat F&F nog voorstelt :?
Helaas niet nee dit is het enige wat nog over is gebleven al scheelt het toch wel een paar honderd euro als je een toestel met sim pakt. voor Sim-only is het idd maar tientjes.

Ach zover ik weet telt tegenwoordig iedere euro mee die je kunt besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali_Ilegali
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-12-2024

Gr

FlooDnl
Ik heb een code aangevraagd :)

Edit: Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
FYI er komt weer een actie aan van 1 t/m 21 februari, en voor de voetbal fans: Voor klanten is het daarnaast extra aantrekkelijk om een Sony Xperia Z5 of Z5c te kopen. Zij maken vanaf 1 februari namelijk ook kans op 1 van de 11 kaarten voor de finale van de UEFA Champions League in Milaan.

Tevens worden buiten die 11 kaarten er nog 4 kaarten verloten aan nieuwe klanten van F&F

Ik vermoed een actie op Xperia devices maar das speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
FlooDnl schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:17:
FYI er komt weer een actie aan van 1 t/m 21 februari, en voor de voetbal fans: Voor klanten is het daarnaast extra aantrekkelijk om een Sony Xperia Z5 of Z5c te kopen. Zij maken vanaf 1 februari namelijk ook kans op 1 van de 11 kaarten voor de finale van de UEFA Champions League in Milaan.

Tevens worden buiten die 11 kaarten er nog 4 kaarten verloten aan nieuwe klanten van F&F

Ik vermoed een actie op Xperia devices maar das speculatie.
Zat er op te wachten! Vind €35/maand eigenlijk net iets te duur voor de S6 of Z5 compact inc. 2gb. Wilde al bijna overstappen naar T-mobile (goede actie), maar wie weet blijf ik dan toch bij Vodafone. Spannend :9

Edit: de kaartjes-actie staat inmiddels online, hopelijk volgt er ook nog een aanbieding...

[ Voor 5% gewijzigd door Pepper92 op 31-01-2016 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-05 10:31
Ook op zoek naar een leuke aanbieding.
Hopelijk komt er binnenkort eentje anders ook maar kijken bij T-Mobile.
De flexibiliteit is wel een groot pluspunt. Zelf samenstellen van bundel en elke maand aanpassen.
Zal het allemaal wel in de gaten houden en zien welke provider het meeste waar voor zijn geld biedt.

Edit:
Z3 Compact is toegevoegd en Z3 is in prijs verlaagd. Zullen in de loop van de dag nog wel wat aanpassingen komen aangezien de prijs voor Red 3GB Onbeperkt 7 euro pm duurder is dan de essential.

[ Voor 24% gewijzigd door Chemie op 01-02-2016 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
Chemie schreef op zondag 31 januari 2016 @ 21:19:
Ook op zoek naar een leuke aanbieding.
Hopelijk komt er binnenkort eentje anders ook maar kijken bij T-Mobile.
De flexibiliteit is wel een groot pluspunt. Zelf samenstellen van bundel en elke maand aanpassen.
Zal het allemaal wel in de gaten houden en zien welke provider het meeste waar voor zijn geld biedt.

Edit:
Z3 Compact is toegevoegd en Z3 is in prijs verlaagd. Zullen in de loop van de dag nog wel wat aanpassingen komen aangezien de prijs voor Red 3GB Onbeperkt 7 euro pm duurder is dan de essential.
Tsja, de Z3 stond er begin van de maand op voor deze prijs, is er vervolgens vanaf gehaald en vorige week toegevoegd voor dezelfde prijs als de Z5. Maar goed ze zijn er nog mee bezig geloof ik.
Als je goed kijkt naar de afbeelding op de advertentie op de homepage, dan is dat de Z5 trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door Pepper92 op 01-02-2016 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
De acties staan er idd op het zijn Xperia aanbiedingen. zelf wil ik jullie er even op wijzen: let goed op want er staan zover ik zie 4 types erop:

Z3 of de Z3 compact en de Z5 en de Z5 Compact

niet dat je strakjes teleur gesteld bent omdat je per ongeluk een verkeerde versie hebt (al is het wel nog om te ruilen maar zou zonde van je tijd zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 18:54
Zijn hier toevallig mensen die bij Vodafone werken? Ik ben nu zo ver om maar helemaal over te stappen naar een andere provider... Ik heb begin januari m'n Vodafone abo verlengd via Vodafone F&F icm een iPhone 5s. We zijn nu een maand verder, helaas het toestel nog steeds niet ontvangen. Verschillende malen gebeld met Vodafone maar ze hebben geen idee wanneer het toestel geleverd kan worden. Het vreemde is: mijn zus heeft vorige week exact hetzelfde toestel besteld (ook via F&F) en deze inmiddels al ontvangen! Communicatie vanuit Vodafone is ook dramatisch, geen enkel mailtje oid over een verwachte leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
FlooDnl schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:25:
De acties staan er idd op het zijn Xperia aanbiedingen. zelf wil ik jullie er even op wijzen: let goed op want er staan zover ik zie 4 types erop:

niet dat je strakjes teleur gesteld bent omdat je per ongeluk een verkeerde versie hebt (al is het wel nog om te ruilen maar zou zonde van je tijd zijn)
Ik vind het nou niet echt aanbiedingen als ik eerlijk ben, een beetje een Vodafone kwaaltje de laatste paar jaar.
mirod schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:37:
Zijn hier toevallig mensen die bij Vodafone werken? Ik ben nu zo ver om maar helemaal over te stappen naar een andere provider... Ik heb begin januari m'n Vodafone abo verlengd via Vodafone F&F icm een iPhone 5s. We zijn nu een maand verder, helaas het toestel nog steeds niet ontvangen. Verschillende malen gebeld met Vodafone maar ze hebben geen idee wanneer het toestel geleverd kan worden. Het vreemde is: mijn zus heeft vorige week exact hetzelfde toestel besteld (ook via F&F) en deze inmiddels al ontvangen! Communicatie vanuit Vodafone is ook dramatisch, geen enkel mailtje oid over een verwachte leverdatum.
Dit is helaas overal op internet te vinden. Je post past beter hier: Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-08 22:16

Jack

MHz Matters

Ik heb nog een Friendsfamily code in de mail gekregen:

Members only:

[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
FlooDnl schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:25:

Waar zijn de aanbiedingen dan :?
Het zijn dezelfde prijzen als een maand geleden, alleen de Z3 compact is toegevoegd en die is nou niet bepaald goedkoop. Toch jammer. Dan maar overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemie
Alle prijzen zijn op basis van 2 jaar en per maand.

Z3 Compact:
Red Essential €30
Red €37
Red Super €43

Z3:
Red Essential €35
Red €42
Red Super €48

Z5 Compact:
Red Essential €35
Red €37
Red Super €43

Z5:
Red Essential €40
Red €42
Red Super €48

Als dit alles is, is het zéér bedroevend. Ze hebben laatst ook al de LG G4 van de directsales site gehaald, hier krijg je bij Vodafone €100 retour via LG. Als je dan geen aansluitkosten betaald krijg je toch ±3 maanden retour. Nu ze hem eraf halen vangen ze er mooi ook nog aansluitkosten bij, mocht je hem willen via Vodafone.

Met aanbiedingen zat het vorig jaar begin december wel goed, zaten paar aantrekkelijke aanbiedingen tussen. Maar daarna ook helemaal niks meer.
Qua prijs moet je wel naar een Red abonnement, dan ben je namelijk vaak goedkoper uit over 2 jaar. Als je dan ten opzichte van Red Essential €2 per maand bij moet betalen voor onbeperkt bellen/smsen kom je qua prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding bij Vodafone altijd uit bij Red of Red Super, indien je meer GBs wilt.

Voor mij niet echt een reden om naar Vodafone terug te keren, naast deze "aanbiedingen" ook de interne problematiek binnen het systeem.

Enige reden om terug naar Vodafone te gaan is het aanbod wat gedaan wordt bij verlenging via Loyalty, die korting is aantrekkelijk maar niet gegarandeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlooDnl
Hey ' Don't shoot the messenger' he :P ik probeer jullie alleen te helpen aan een code en om aan te geven dat er aanbiedingen zijn. ik heb er geen invloed op en verdien er niets mee, voor mij kost het alleen tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemie
FlooDnl schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:11:
Hey ' Don't shoot the messenger' he :P ik probeer jullie alleen te helpen aan een code en om aan te geven dat er aanbiedingen zijn. ik heb er geen invloed op en verdien er niets mee, voor mij kost het alleen tijd
Er zitten nog steeds goede prijzen bij, alleen niets voor de mensen die zich nu melden of er meer van hadden verwacht, zoals ik. Zoals de iPhone 6 128GB. Had gehoopt dat de Z5/Z5 Compact ging zakken qua prijs met €5 per maand als aanbieding. Het mocht niet zo zijn.

Denk ook niet dat iemand jou iets kwalijk neemt. :)
Wat je doet is fantastisch en blijf er vooral mee doorgaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
Chemie schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:21:
[...]

Er zitten nog steeds goede prijzen bij, alleen niets voor de mensen die zich nu melden of er meer van hadden verwacht, zoals ik. Zoals de iPhone 6 128GB. Had gehoopt dat de Z5/Z5 Compact ging zakken qua prijs met €5 per maand als aanbieding. Het mocht niet zo zijn.

Denk ook niet dat iemand jou iets kwalijk neemt. :)
Wat je doet is fantastisch en blijf er vooral mee doorgaan _/-\o_
Ik sluit me hier volledig bij aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
Pepper92 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:26:
[...]

Waar zijn de aanbiedingen dan :?
Het zijn dezelfde prijzen als een maand geleden, alleen de Z3 compact is toegevoegd en die is nou niet bepaald goedkoop. Toch jammer. Dan maar overstappen.
Kon het niet laten het toch na te vragen voor jullie maar klopt dat ie er inderdaad opgestaan heeft. En het enige verschil nu is dat de 119,99 toestelbijbetaling die erbij stond nu vanwege de actie niet betaald hoeft te worden / 0 euro toestelbijbetaling van gemaakt is

Houd niet in of ik het een goeie actie vind of niet he maar schijnbaar is er dan toch een voordeeltje van 120Euries :Y

[ Voor 6% gewijzigd door FlooDnl op 03-02-2016 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
D
FlooDnl schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:36:
[...]

Kon het niet laten het toch na te vragen voor jullie maar klopt dat ie er inderdaad opgestaan heeft. En het enige verschil nu is dat de 119,99 toestelbijbetaling die erbij stond nu vanwege de actie niet betaald hoeft te worden / 0 euro toestelbijbetaling van gemaakt is

Houd niet in of ik het een goeie actie vind of niet he maar schijnbaar is er dan toch een voordeeltje van 120Euries :Y
Bedankt voor het navragen! Altijd super om wat mensen op het forum te hebben die moeite in dit soort dingen steken _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Pepper92 op 03-02-2016 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ucello
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-06 11:21
Ik vind de huidige aanbiedingen van Vodafone Friends & Family toch wel een beetje teleurstellend. :/

Vodafone Friends & Family 'Topdeal!':

Apple iPhone 6S 16GB Space Gray + Vodafone RED+2 GB (tot 225 Mb/s) + 300 minuten + Onbeperkt SMS (24 maanden, nieuw abonnement)

Abonnement € 45 per maand. Toestel eenmalig € 0 en aansluitkosten € 0 + € 4,24 thuiskopieheffing =

Dit is over 2 jaar/24 maanden: (€ 45 x 24) + € 4,24 = € 1.084,24.

Mediamarkt:

Apple iPhone 6S 16GB Space Gray + Vodafone RED+2 GB (tot 225 Mb/s) + 300 minuten + Onbeperkt SMS (24 maanden, nieuw abonnement)

Abonnement € 44 per maand. Toestel eenmalig € 49 en aansluitkosten € 30 + thuiskopieheffing € 4,24

Dit is over 2 jaar/24 maanden: (€ 44 x 24) + € 30 + € 49 + € 4,24 = € 1.139,24.

Deze "topdeal" van Vodafone Friends & Family is dus slechts € 27,5 per jaar goedkoper dan de Mediamarkt.

En als je het vergelijkt met Tele2 aanbiedingen, dan is Vodafone Friends & Family zelfs aanzienlijk duurder. Zo was er tijdens de BTW dagen Mediamarkt voor € 39 per maand een Tele2 4GB & Onbeperkt aanbieding, inclusief gratis iPhone 6S 16GB.

En dan moet je ook niet gek opkijken als er dit gebeurt:
http://www.telegraaf.nl/d...st_mobiele_klanten__.html

[ Voor 6% gewijzigd door Ucello op 04-02-2016 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Zojuist een 6s 64gb besteld voor mijn vriendin :+

[ Voor 5% gewijzigd door Kecin op 04-02-2016 21:28 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vw23a
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 12:16
Effe wat anders: ik zie op de vodafone site dat een multisim 1 GB data voor € 5 extra levert, maar op mijn abbonnementspagina staat dat een multisim 200 MB extra bevat. Eén van de twee is fout, maar welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ucello
Betere deals dan Vodafone Friends & Family:
http://www.typhone.nl/inruilweken

Bijv iPhone 6s 64gb icm Vodafone Red Essential:
http://www.typhone.nl/aan...ial-d-blox-24-inruilweken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemie
Ucello schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:37:
Betere deals dan Vodafone Friends & Family:
http://www.typhone.nl/inruilweken

Bijv iPhone 6s 64gb icm Vodafone Red Essential:
http://www.typhone.nl/aan...ial-d-blox-24-inruilweken
Indien je verlengt zijn de aanbiedingen van typhone in dit geval veelal beter dan op directsales.
Echter als je als nieuwe klant bij Vodafone komt is directsales hoogstwaarschijnlijk toch nog goedkoper.
Dan heb je namelijk nog de aansluitkosten van €30.

Even uitgerekend welke bij welke goedkoper is, op basis van een nieuw abonnement, indien je verlengt ben je nog eens €78 goedkoper bij Typhone.

Totale kosten, op basis van 2 jaar Red Essential (2GB & 300 min) als nieuwe klant bij Vodafone.
Eerste vermelding is Typhone aanbieding, tweede is directsales.
Apple iPhone 6 16GB - €846 vs. €960
Apple iPhone 6s 16GB - €1005 vs. niet beschikbaar
Apple iPhone 6s 16GB - €1086 vs. €1080
Samsung Galaxy S6 32GB - €846 vs. €840
Apple iPhone 6s 64GB - €1145 vs. €1180
Samsung Galaxy S6 Edge 32GB - €905 vs. €960

Totale kosten, op basis van 2 jaar Smart 500 (1GB & 150 min) als nieuwe klant bij Vodafone.
Samsung Galaxy S5 Neo - €602 vs. €576
Apple iPhone 5S 16GB - €602 vs. €576

Zoals je ziet ben je niet altijd goedkoper uit bij Typhone. Indien je echter verlengt gaan alle bedragen van Typhone nog eens met €78 naar beneden, in dat geval ben je altijd goedkoper uit bij Typhone, aangezien er geen een meer dan €78 goedkoper is bij directsales.

Ik krijg helaas niet gevonden of je bij Typhone ook de mogelijkheid hebt om zo'n inruildeal af te sluiten met een Red abonnement (onbeperkt bellen/smsen). Maakt voor het prijsverschil niets uit, maar misschien wel belangrijk, weet ook niet uit mijn hoofd of je dit bij Vodafone's klantenservice kan aanpassen als je Red Essential neemt.

Desalniettemin, leuke aanbieding van Typhone en het ruimt die oude mobieltjes die in je kast/doos/garage/bureau liggen nog eens op te ruimen. ;) :)

[ Voor 3% gewijzigd door Chemie op 09-02-2016 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:12
Chemie schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 15:24:
[...]

Indien je verlengt zijn de aanbiedingen van typhone in dit geval veelal beter dan op directsales.
Echter als je als nieuwe klant bij Vodafone komt is directsales hoogstwaarschijnlijk toch nog goedkoper.
Dan heb je namelijk nog de aansluitkosten van €30.

Even uitgerekend welke bij welke goedkoper is, op basis van een nieuw abonnement, indien je verlengt ben je nog eens €78 goedkoper bij Typhone.

Totale kosten, op basis van 2 jaar Red Essential (2GB & 300 min) als nieuwe klant bij Vodafone.
Eerste vermelding is Typhone aanbieding, tweede is directsales.
Apple iPhone 6 16GB - €846 vs. €960
Apple iPhone 6s 16GB - €1005 vs. niet beschikbaar
Apple iPhone 6s 16GB - €1086 vs. €1080
Samsung Galaxy S6 32GB - €846 vs. €840
Apple iPhone 6s 64GB - €1145 vs. €1180
Samsung Galaxy S6 Edge 32GB - €905 vs. €960

Totale kosten, op basis van 2 jaar Smart 500 (1GB & 150 min) als nieuwe klant bij Vodafone.
Samsung Galaxy S5 Neo - €602 vs. €576
Apple iPhone 5S 16GB - €602 vs. €576

Zoals je ziet ben je niet altijd goedkoper uit bij Typhone. Indien je echter verlengt gaan alle bedragen van Typhone nog eens met €78 naar beneden, in dat geval ben je altijd goedkoper uit bij Typhone, aangezien er geen een meer dan €78 goedkoper is bij directsales.

Ik krijg helaas niet gevonden of je bij Typhone ook de mogelijkheid hebt om zo'n inruildeal af te sluiten met een Red abonnement (onbeperkt bellen/smsen). Maakt voor het prijsverschil niets uit, maar misschien wel belangrijk, weet ook niet uit mijn hoofd of je dit bij Vodafone's klantenservice kan aanpassen als je Red Essential neemt.

Desalniettemin, leuke aanbieding van Typhone en het ruimt die oude mobieltjes die in je kast/doos/garage/bureau liggen nog eens op te ruimen. ;) :)
Mooie post. Let er alleen wel op dat je bij Typhone ook nog eens 25 euro cashback kunt krijgen (o.a. via CashbackXL). :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chemie
oohh schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 15:48:
[...]

Mooie post. Let er alleen wel op dat je bij Typhone ook nog eens 25 euro cashback kunt krijgen (o.a. via CashbackXL). :)
Compleet vergeten, gebruik die sites nooit, netzoals spaarwinkelen.

Ook was ik de nieuwsbrief vergeten, daarbij kan je sparen tot €40 (indien je een abonnement afsluit, met of zonder telefoon) via Typhone zelf. Gaat enorm traag (€0,25 per nieuwsbrief, waarbij je op een link moet klikken) maar heb zelf tot nu toe ±€17 gespaard.
Word dan toch best interessant :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Chemie schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 15:24:
[...]

Dan moet je er wel bij noemen dat je altijd met 2 jaar moet verlengen. Wanneer je met 1 jaar wilt verlengen stijgen de maandprijzen bij Typhone vaak door het dak heen, terwijl dat bij de directsales site totaal niet is. Voorbeeldje:

Red Essential 1 jaar in combinatie met een S6 - 32GB Black
Directsales: 25/mnd, eenmalig 304 euro = 604 euro per jaar
Typhone: 27/mnd, eenmalig 429 = 753 euro per jaar

Kijk dus naar wat je zelf wilt en wat handig/goedkoop is. Ik wil graag mijn abonnement met 1 jaar verlengen bij KPN, maar de prijsverschillen daar gaan helemaal nergens meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ucello
Ha ha ha bij Vodafone, wat een fail. Even een snippet uit de chat:

Vraag: Nu zie ik op de Vodafone Friends & Family pagina 'Tijdelijk € 219 extra korting' staan bij het toestel dat ik wil. Dus ik denk mooi! Maar als ik bij de bedragen kijk zie ik nog steeds exact dezelfde Friends & Family-prijzen als vorige week. Waaruit bestaat die 'Tijdelijk € 219 extra korting' dan?

Antwoord: Ja, die actie gold toen ook al inderdaad. Maar ze hebben er sinds deze week bij vermeld wat de exacte korting is. Zodat je weet wat je bespaard!

Vraag: Waarom dan tijdelijk?

Antwoord: Tijdelijk, want je moet snel reageren want we kunnen zo besluiten om deze prijzen te veranderen!

Ha ha ha wat een giller! Nee, dit zijn gewoon de Friends & Family prijzen als altijd. En nee de prijzen van Friends & Family zijn geldig tot 1 april 2016. Staat in hun eigen voorwaarden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een betere optie bij CoolBlue:

S6 verlenging RED Super voor 35 euro + 78
S6 edge verlenging RED Super voor 35 euro + 139

Hoef je geen oude telefoon in te leveren en je krijgt er een wireless charger bij.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2016 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Heeft iemand toevallig VF loyalty al gebeld voor een aanbod op de Galaxy s7 (flat of edge)? F&F 33 eur voor 7gb onb bel/sms + 424 bijbetalen 1 jaar. Misschien valt er nog iets uit te halen bij loyalty -> maand prijs naar beneden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlooDnl
FlooDnl schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:44:
[...]

Voor de luie mensen die niet willen zoeken dit is op dit moment nog de manier van het aanvragen van een code.

Members only: Zakelijk e-mail adres

Gr

FlooDnl
Met dank aan Gambieter
Nu ik dan toch redelijk bezig ben met het bij houden van de "acties"

De S7 staat er bij voor pre-order en dan krijg je dr bij: Gratis Gear VR + 32 GB SD card

(mijn persoonlijke mening voor de mensen die m willen horen. de edge is leuk maar voegt vind ik persoonlijk weinig toe plus de gewone S6 of S7 vind ik lekkerder in de hand liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-08 11:32
Swift92 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:59:
Heeft iemand toevallig VF loyalty al gebeld voor een aanbod op de Galaxy s7 (flat of edge)? F&F 33 eur voor 7gb onb bel/sms + 424 bijbetalen 1 jaar. Misschien valt er nog iets uit te halen bij loyalty -> maand prijs naar beneden?
Wat is het verschil tussen F&F en Loyalty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlooDnl schreef op maandag 22 februari 2016 @ 17:41:
[...]

De S7 staat er bij voor pre-order en dan krijg je dr bij: Gratis Gear VR + 32 GB SD card

(mijn persoonlijke mening voor de mensen die m willen horen. de edge is leuk maar voegt vind ik persoonlijk weinig toe plus de gewone S6 of S7 vind ik lekkerder in de hand liggen)
Thanx !!! Het is gelukt d:)b bestelling is geplaatst 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Daan87423 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:03:
[...]

Wat is het verschil tussen F&F en Loyalty?
Ik zie mensen wel eens reageren dat ze loyalty hebben gebeld. Een Red onb bel/sms & 7gb internet abo voor 27 eur per maand voor 1 jaar. Bij F&F is dat 33 euro. Maar dan moet je wel al klant zijn bij VF. Bij F&F niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlooDnl
FlooDnl schreef op maandag 22 februari 2016 @ 17:41:
[...]

Klopt inderdaad ik ben er op gewezen dat er ook nog + 25% korting op accessoires erbij zit (al vond ik het niet noemenswaardig) maar ik kan begrijpen als je dan meteen een origineel hoesje erbij wilt dat dit wel een fijn extraatje is.

Ook voor de meest standaard PM die ik binnen krijg: Dit is hoe je een code aanvraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel voor de code, ontving hem al binnen 10 minuten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
FlooDnl schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:10:
[...]

Klopt inderdaad ik ben er op gewezen dat er ook nog + 25% korting op accessoires erbij zit (al vond ik het niet noemenswaardig) maar ik kan begrijpen als je dan meteen een origineel hoesje erbij wilt dat dit wel een fijn extraatje is.

Ook voor de meest standaard PM die ik binnen krijg: Dit is hoe je een code aanvraagd
Nog bedankt voor de code vanochtend :)
Hoe werkt die 25% korting op accessoires trouwens?

Heb helaas nog niet kunnen bestellen omdat de F&F-site mijn hollandsnieuwe simkaartnummer niet accepteert (zegt dat het geen geldig nummer is, maar dat is het wel). Meer mensen met dit probleem?
Heb al gechat en gebeld met de klantenservice maar nog geen oplossing. Hoop dat het morgen wel gaat lukken want dan moet die S7 wel besteld zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
Azrael schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:16:
[...]

Nog bedankt voor de code vanochtend :)
Hoe werkt die 25% korting op accessoires trouwens?

Heb helaas nog niet kunnen bestellen omdat de F&F-site mijn hollandsnieuwe simkaartnummer niet accepteert (zegt dat het geen geldig nummer is, maar dat is het wel). Meer mensen met dit probleem?
Heb al gechat en gebeld met de klantenservice maar nog geen oplossing. Hoop dat het morgen wel gaat lukken want dan moet die S7 wel besteld zijn :P
Hmm ik vermoed dat er een kaartje bij het pakket zit met een kortings code voor 25%, en erg jammer idd dat er iets "mis is" met je Hollandse nieuwe simkaart nr.check je PM box even kan je niks beloven maar kan wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali_Ilegali
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-12-2024
FlooDnl schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:44:
[...]

Respecteer de Moderators anders zal ik me hierin terug trekken, dankzij Gambieter is deze thread weer live gegaan. Het aanbod geld nog steeds dus je kunt gewoon aanvragen, meerwaarde van ' ik ook' berichten zijn inderdaad overbodig.

Hou het netjes en veel plezier allemaal.

Voor de luie mensen die niet willen zoeken dit is op dit moment nog de manier van het aanvragen van een code.

Members only: Zakelijk e-mail adres

Gr

FlooDnl
Met dank aan Gambieter
Ik heb een code aangevraagd :)

edit: Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prein2
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:53

prein2

2.430 kWp, Solaredge SE2200

Thanks FlooDnl !!

Doordat de link zo snel binnen was heb ik de verkeerde kleur besteld haha, nou dat lossen we wel weer op :)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 22:02

TNO

cake.

Das vlot, bedankt voor de code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rippi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
thanks voor de code dennis! gebruikt voor david@ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dat was snel, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:48
Bedankt voor de code ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:01
ook nog bedankt voor de code van een tijdje terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
Ik heb nu sinds een paar dagen Vodafone 150min / onbeperkt SMS / 1GB ( 4G ) voor € 13,-- per maand.
Zonder aansluitkosten ! En moet zeggen bevalt goed. Kom van T-Mobile :(
Dit ; https://directsales.vodaf...ndsfamily/orderform/14475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzysee
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:08
Ik mag vanaf vandaag mijn abbo weer verlengen :)
Net een code aangevraagd, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
Code voor paula ook ontvangen: dank!

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik wilde mijn huidige F&F abo verlengen maar kwam tot de ontdekking dat ik geen code heb. Net maar een aangevraagd bij Dennis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:08
Code aangevraagd voor m'n vriendin (@Yahoo.de is dus een legitieme ;)). BVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
ik heb ook een code aangevraagd hopen dat ik er ook een krijg

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, dit topic is niet bedoeld voor Facebook-meldingen van "ik heb een code aangevraagd". Die mogen op Facebook blijven.

Dus geen "ik ook" posts meer :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* niet de bedoeling

[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 08-05-2016 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
Hey Friends!

Even een FYI van een iPhone actie die deze week loopt:

per maandag 16 mei hebben we een nieuwe deal klaarstaan op F&F.
De iPhone 6s 16 GB en 64 GB worden sterk afgeprijsd met een korting van €250 op de originele prijs voor de duur van één week.

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- geen "wie heeft er een code voor me"
- geen "DM me als je een code wilt"
- geen referrals (Ook de JBL speaker-actie enz. vallen hieronder)
- geen 'ik ook'-posts met wat je besteld hebt

Je mag je link 1x posten, niet vaker.

Gebruik svp de [mo] code-tags. Het is niet toegestaan om om codes te vragen of deze te gaan verhandelen/ruilen of om DMs of emails te vragen.

Algemene discussie over Vodafone mag in [Vodafone] Ervaringen & Discussie