Vodafone directsales: Friends&Family

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:
  • 197.609 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Ben er ook ingetrapt, overgestapt van Tmobile naar Vodafone, dankzij een Friends en family aanbieding.

Nu inmiddels twee en een halve maand gezeik met Vodafone. Totaal geen after sales, kan niet terug gevonden worden in klantsysteem, dan wordt mijn orders geannuleerd. Al met al ben ik anderhalve maand al niet meer mobiel bereikbaar. Ben tig keer bij de winkel geweest, heb uren aan de lijn gehangen. Zou al tig keer een simkaart op kunnen halen, zou al tig keer mijn nummer actief worden. Diverse cases aangemaakt, diverse keren geëscaleerd.

Ben er misschien nu 8 a 10 uur bellen met helpdesk aan kwijt, ben meer dan tien keer in de winkel geweest, elke keer daar 30-45 minuten wachten tot de winkelmedewerkers hun backoffice te pakken krijgen, enkele reis dichtsbijzijnde winkel bedraagt alleen al een half uur. De helpdesk van Vodafone Friends en family is belachelijk heb 21 medewerkers gesproken, hun verhalen zijn telkens tegenstrijdig. Ondertussen heb ik een prepaid kaartje met 10 euro beltegoed meegekregen, verder geen excuses, telkens kom dan en dan maar terug,.

Ben nu al anderhalve maand het telefoonnummer kwijt dat ik al sinds 1997 in mijn bezit had. Ik kan echt niemand aanraden om via Friends en Family wat te nemen, je bent echt het haasje. Deze jongen heeft zijn lesje geleerd en schakelt na alle niet nagekomen beloftes (zou vandaag aangesloten worden) de rechtsbijstand in. Kijken of mijn tijd en energie en hoge telefoonrekeningen nog vergoed gaat worden. Ik denk dat ik de strijd tegen deze grote jongen met een miljoenen budget voor advertenties toch ga verliezen, maar heb nog wel wat eigenwaarde.

De mensen in de winkel doen nog je best voor je, ook al lopen hun ook tegen de grenzen van de organisatieve warboel genaamd Vodafone. Een gewaarschuwd mens ....

[ Voor 0% gewijzigd door HeyJIJdaar op 29-07-2015 19:26 . Reden: .,'s ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sedad
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
HeyJIJdaar schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:25:
Ben er ook ingetrapt, overgestapt van Tmobile naar Vodafone, dankzij een Friends en family aanbieding.

Nu inmiddels twee en een halve maand gezeik met Vodafone. Totaal geen after sales, kan niet terug gevonden worden in klantsysteem, dan wordt mijn orders geannuleerd. Al met al ben ik anderhalve maand al niet meer mobiel bereikbaar. Ben tig keer bij de winkel geweest, heb uren aan de lijn gehangen. Zou al tig keer een simkaart op kunnen halen, zou al tig keer mijn nummer actief worden. Diverse cases aangemaakt, diverse keren geëscaleerd.

Ben er misschien nu 8 a 10 uur bellen met helpdesk aan kwijt, ben meer dan tien keer in de winkel geweest, elke keer daar 30-45 minuten wachten tot de winkelmedewerkers hun backoffice te pakken krijgen, enkele reis dichtsbijzijnde winkel bedraagt alleen al een half uur. De helpdesk van Vodafone Friends en family is belachelijk heb 21 medewerkers gesproken, hun verhalen zijn telkens tegenstrijdig. Ondertussen heb ik een prepaid kaartje met 10 euro beltegoed meegekregen, verder geen excuses, telkens kom dan en dan maar terug,.

Ben nu al anderhalve maand het telefoonnummer kwijt dat ik al sinds 1997 in mijn bezit had. Ik kan echt niemand aanraden om via Friends en Family wat te nemen, je bent echt het haasje. Deze jongen heeft zijn lesje geleerd en schakelt na alle niet nagekomen beloftes (zou vandaag aangesloten worden) de rechtsbijstand in. Kijken of mijn tijd en energie en hoge telefoonrekeningen nog vergoed gaat worden. Ik denk dat ik de strijd tegen deze grote jongen met een miljoenen budget voor advertenties toch ga verliezen, maar heb nog wel wat eigenwaarde.

De mensen in de winkel doen nog je best voor je, ook al lopen hun ook tegen de grenzen van de organisatieve warboel genaamd Vodafone. Een gewaarschuwd mens ....
Ook hier iemand met vergelijkbare ervaringen. In maart ben ik overgestapt van T-mobile naar Vodafone. Na een maand wachten hebben ze zowel geen simkaart als de telefoon opgestuurd. Uiteindelijk was ik genoodzaakt om mijn order te annuleren. Hierdoor ben ik mijn nummer kwijtgeraakt omdat mijn nummer niet meer terug kon. Het ergste was dat ze maandelijks verschillende bedragen gingen afschrijven, natuurlijk werden ze allemaal teruggeboekt. En iedere keer stuurden ze een betalingsachterstand op waarna ik contact opnam met de klantenservice. Na lange ellendige gesprekken aan de lijn met als maar beloftes, schreven ze nog steeds bedragen af.

Afgelopen maand hebben ze een bedrag van 80 euro afgeschreven. Na 45 minuten kreeg ik iemand aan de lijn. Mevrouw vertelt mij opeens dat het bedrag klopt omdat ik veel in het buitenland heb gebeld, en vertelt ook doodleuk dat ze het factuur kan opsturen. Dus blijkbaar heb ik gebeld met een kaart die ik nooit heb gehad. De gesprek hierna verliep uiteraard niet zo vriendelijk. Ik zat even op de wacht en daarna vertelt ze me dat er een foutje is en dat alles geregeld is 8)7 .

Ik lijk er nu voorlopig van af te zijn en ben gelukkig weer bij T-mobile. Voor een paar euro verschil zou ik geen gokje wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

geweldig FlooDnl bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
HeyJIJdaar schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:25:

Dat is precies de periode waarin Vodafone een grote interne systeem storing had.
Mijn zus had een vodafone abonnement dat afliep en ze wilde nummerbehoud doen naar een Vodafone prepaidkaart.
De medewerker in de winkel had haar verteld dat er een grote storing was in het systeem en het een puinhoop was en dat het lang zou duren met aanvragen.
Nummerbehoud naar Vodafone prepaid zou dan ook sws een paar weken duren volgens hem.
Ik had haar toen aangeraden naar een andere provider te switchen. Want als het inderdaad een paar weken zou duren dan zou haar abonnement ook nog automatisch met een maand verlengt worden. Dit zou ze dan achteraf moeten terugvragen en zou haar alleen maar veel werk opleveren.
Dus heeft ze een t-mobile prepaidkaart gehaald en haar nummer daar naar overgezet. Dat kon wel snel.

[ Voor 5% gewijzigd door Valinor op 31-07-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10-09 15:23

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ah mooi, ik kan ook weer verlengen. Hoop op een mooie aanbieding via FlooDnl :-)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 10:12
-----Wegens opmerkingen vanuit VF post verwijderd------

[ Voor 94% gewijzigd door lanoisseforP op 01-12-2015 08:21 . Reden: Waarschuwing vanuit VF ]

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zargo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 16:29
Thanks, FlooDnl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarw
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 00:11

oscarw

Better be a geek than an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 19:46
lanoisseforP schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:38:
Wellicht wordt deze post verwijderd, geen idee of ik voldoe aan de reglementen voor de post. Mocht dit zo zijn, mijn excuses.
Mocht de situatie zich voordoen dat FlooDnl geen codes meer kan versturen, kan ik middels dezelfde procedure zoals hij beschrijft ook enkele codes versturen.

Hieronder het proces wat FlooDnl ook heeft uitgelegd.

Stap 1 ga naar de website om je aanbieding te kiezen: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

Stap 2: vul rechts boven in bij Jouw zakelijke e-mail adres:

Members only: Vodafone
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

en daarnaast je eigen e-mailadres.

Aangevraagde codes zal ik dan zsm doorsturen.
Aan welke kortingen moet ik eigenlijk denken
?(:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mo8578
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:18
FlooDnl schreef op maandag 27 juli 2015 @ 07:59:
Een goede morgen samen :) ik kan weer een groot aantal mensen helpen aan een Friends & Family code dr is weer een actie waarbij je tot wel €240 extra korting en 500MB extra bij Vodafone Friends & Family krijgt. (al heb ik me dr niet in verdiept)

Ze hebben het nu wel een uitdaging voor me gemaakt iedere code die aangevraagt word dien ik zelf goed te keuren, ik hou natuurlijk s'avonds en s' nachts niet mijn mail in de gaten dus hou een 24 uur in acht voor je de actie code toe gemaild krijgt,

stap 1 ga naar de website om je aanbieding te kiezen: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

Members only: title

en er onder natuurlijk je eigen adress.

Zodra ik de code aanvraag binnen heb zal ik m zsm goedkeuren en hem je toe sturen.
Veel plezier gewenst met je nieuwe telefoon!

Gr

FlooDnl
Super bedankt man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Een goede morgen samen :) ik kan weer een groot aantal mensen helpen aan een Friends & Family code dr is weer een actie waarbij je tot wel €240 extra korting en 500MB extra bij Vodafone Friends & Family krijgt. (al heb ik me dr niet in verdiept)

Ze hebben het nu wel een uitdaging voor me gemaakt iedere code die aangevraagt word dien ik zelf goed te keuren, ik hou natuurlijk s'avonds en s' nachts niet mijn mail in de gaten dus hou een 24 uur in acht voor je de actie code toe gemaild krijgt,

stap 1 ga naar de website om je aanbieding te kiezen: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

Zodra ik de code aanvraag binnen heb zal ik m zsm goedkeuren en hem je toe sturen.

Gr

FlooDnl
thanks again d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donphan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-09 15:10
Super bedankt! Weer toe aan een nieuw abo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 15:29
Dikke 2 jaar (of is het al 3?) terug ook via FF sim only gekocht, 10+1 GB internet, op 4G nu, voor 15 euro per maand. Denk dat ik dat voor de rest van mijn leven ga laten zo... Trek max 4-5 GB per maand.

Maar, mocht het leuke GB spray tijdperk weer komen, misschien weer een FF abo! Ik hou dit topic even in de gaten :)

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
Wouter lucassen schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:31:
[...]

Aan welke kortingen moet ik eigenlijk denken
?(:
Het is een paar euro goedkoper dan de aanbiedingen op de Vodafone site zelf. Nu hebben ze een data verdubbeling, dus je krijgt dubbele data. Plus een Napster onnementje.

Hoeft de code ook niet direct te gebruiken, kunt ook de site in de gaten houden en mocht je iets aantrekkelijks zien dan de code gebruiken.

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

philipperosier schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 22:10:
Dikke 2 jaar (of is het al 3?) terug ook via FF sim only gekocht, 10+1 GB internet, op 4G nu, voor 15 euro per maand. Denk dat ik dat voor de rest van mijn leven ga laten zo... Trek max 4-5 GB per maand.

Maar, mocht het leuke GB spray tijdperk weer komen, misschien weer een FF abo! Ik hou dit topic even in de gaten :)
Heb je die 4G blox van 2,50 daarvoor aangezet? Of heeft iedereen het nu?

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Laatst online: 10-09 15:29
Bear schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:35:
[...]

Heb je die 4G blox van 2,50 daarvoor aangezet? Of heeft iedereen het nu?
oh klopt ja, heb ik toen eens een keer moeten aanzetten voor een paar euro. Is dacht ik niet standaard dan...

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diverseten
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09-09 12:29
Super bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-04-2024
Geen probleem nogmaals jullie mede tweakers helpen mij ook altijd als het nodig is met advies, is het minste wat ik kan doen.

Opzoek naar een Vodafone Friends & Family abo? https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/45115637#45115637

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
philipperosier schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 22:10:

Ik heb ook zo'n sim only. Voordat geld krijg je tegenwoordig misschien net 500MB.
Bij Robin Mobile heb je wel onbeperkt voor 29,95 maar dan heb je weer geen 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
Was weer tijd voor een nieuwe abo, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Zo na 50 dagen onbereikbaar zijn naar nummerbehoud bij vodafone, gaat hier de soap gewoon door. Het nummer was nu zonder mijn toestemming terug gezet naar mijn oude aanbieder. Het probleem was opgelost, want ik kon weer bellen. Dus ik naar mijn oude aanbieder en ja hoor, ze waren niet van op de hoogte dat ik op hun netwerk gezet zou worden, mijn gegevens waren niet bekent en ik kan dus wederom niet bellen. Ik vervolgens wederom terug naar de winkel, waar de medewerkers niemand konden bereiken. Weer uren kwijt en een zoveelste loze vodafone belofte verder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustavson
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-09 16:46

Gr

FlooDnl
Thanks FlooDnl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 19:46
HeyJIJdaar schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 10:34:
Zo na 50 dagen onbereikbaar zijn naar nummerbehoud bij vodafone, gaat hier de soap gewoon door. Het nummer was nu zonder mijn toestemming terug gezet naar mijn oude aanbieder. Het probleem was opgelost, want ik kon weer bellen. Dus ik naar mijn oude aanbieder en ja hoor, ze waren niet van op de hoogte dat ik op hun netwerk gezet zou worden, mijn gegevens waren niet bekent en ik kan dus wederom niet bellen. Ik vervolgens wederom terug naar de winkel, waar de medewerkers niemand konden bereiken. Weer uren kwijt en een zoveelste loze vodafone belofte verder....
Verkeerde topic denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:48
Hartelijk dank FlooDnl _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Thanks.
Maybe een iPhone of een Samsung aanschaffen

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phreako
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:08
Ook hier geen goede ervaring met Friends & Family. Ik heb ruim twee weken geleden een Red abonnement met Z3 Compact afgesloten, toen 32 euro met gratis toestel. Meteen een bevestiging van de bestelling ontvangen. Hierin stond dat ik binnen enkele dagen een orderbevestiging toegestuurd zou krijgen, maar het bleef vervolgens stil.

Inmiddels enkele keren met de klantenservice gebeld en ondanks dat ik een bevestigingsmail heb gehad is mijn bestelling nergens in het systeem terug te vinden. Ook kan of wil men niets voor me doen, ik moet maar opnieuw bestellen. De aanbieding waarvan ik gebruik heb gemaakt is inmiddels echter afgelopen en nu zou ik bij hetzelfde abonnement 105 euro bij moeten betalen. Men kan of wil me geen abonnement geven tegen de voorwaarden waarvoor ik een contract heb getekend.

Dit is wat mij betreft wel een heel bijzondere gang van zaken. Ik ben immers een - door Vodafone zelf benadrukte - betalingsverplichting aan gegaan. Je zou zeggen dat daar aan de kant van Vodafone ook enige plichten tegenover staan. maar afijn, misschien maar beter zo, gezien de recente ervaringen die ik ben tegen gekomen.. Nu maar hopen dat mijn gegevens niet toch nog ergens door het systeem zwerven en ik volgende maand plotseling mijn huidige abonnement bij Hollandsnieuwe kwijt ben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F!sher
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-05 22:39
Vorige week een simonly abonnement besteld via Friends & Family. In eerste instantie bleef het een paar dagen stil. Mede omdat in mijn e-mail met de korting een einddatum stond van 27 juli was ik bang dat ik te laat zou zijn. Begin deze week toch een mail van mijn huidige provider dat er nummerbehoud was aangevraagd. Een dag later een e-mail van Vodafone wanneer de simkaart geleverd kon worden.

Goeie deal gemaakt. Nu benieuwd of het bereik van Vodafone in mijn omgeving de afgelopen anderhalf jaar verbeterd is. Dit was pak 'em beet 2 jaar geleden niet heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bernie2009
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-08 19:47
Ik kan een boek schrijven over de geweldige "service" van VF. Wij hebben 3 abonnementen die binnenkort aflopen. We zijn weg. Het is een drama!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-09 22:36
Jammer dat alleen mensen met slechte ervaringen altijd van zich laten horen. Geheel off-topic overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Tommert38 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 12:40:
Jammer dat alleen mensen met slechte ervaringen altijd van zich laten horen. Geheel off-topic overigens.
Omdat er niet veel mensen een positieve ervaring hebben met F&F ? Het is gewoon een grote puinzooi |:(

Ik heb nu al meer dan 1 jaar rekeningen die nog altijd niet kloppen 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Cyclonic op 16-08-2015 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-09 22:36
[off-topic]Ik heb er werkelijk waar nooit problemen mee gehad en mijn vriendin ook niet. Kwestie van pech (en houding?) dus.

Daarom ook bij dezen: ik zou iedereen van harte aanraden wél gebruik van Vodafone F&F te maken. Het scheelt namelijk heel wat euro's, ook ná het verlopen van je contract, en verder krijg je precies hetzelfde als 'reguliere' Vodafone-klanten. Daar kunnen de andere A-merken niet tegen op, mijns inziens.

Als er iets niet klopt kan je de klantenservice op verschillende manieren snel bereiken, en die regelen het vervolgens binnen no time.[/off-topic]

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Tommert38 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 23:52:
[off-topic]Ik heb er werkelijk waar nooit problemen mee gehad en mijn vriendin ook niet. Kwestie van pech (en houding?) dus.

Daarom ook bij dezen: ik zou iedereen van harte aanraden wél gebruik van Vodafone F&F te maken. Het scheelt namelijk heel wat euro's, ook ná het verlopen van je contract, en verder krijg je precies hetzelfde als 'reguliere' Vodafone-klanten. Daar kunnen de andere A-merken niet tegen op, mijns inziens.

Als er iets niet klopt kan je de klantenservice op verschillende manieren snel bereiken, en die regelen het vervolgens binnen no time.[/off-topic]
Als je de prijzen bekijkt, krijg je soms een betere deal bij coolblue of belsimpel dan bij F&F 8)7 Vriendin kon ook verlengen bij Vodafone, bij coolblue 8 euro per maand goedkoper met een s6 8)7

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 19:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K3N8
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-09 12:24
Wellicht wordt deze post verwijderd, geen idee of ik voldoe aan de reglementen voor de post. Mocht dit zo zijn, mijn excuses.
Mocht de situatie zich voordoen dat FlooDnl geen codes meer kan versturen, kan ik middels dezelfde procedure zoals hij beschrijft ook enkele codes versturen.

Stap 1 ga naar de website om je aanbieding te kiezen: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

Thankx. Ik heb net een code aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimster
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-04 12:56
K3N8 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 22:29:
[...]

Thankx. Ik heb net een code aangevraagd.
Thnx, Ik nu ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bernie2009
  • Laatst online: 13-08 19:47
Ik stuur jou t.z.t mijn klacht die ik aan het voorbereiden ben. Inclusief een stuk of 13 chats waarbij medewerkers van VF van alles beloven en vervolgens hun talloze beloften niet nakomen.
Tommert38 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 23:52:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-08 07:23

Bedankt. Ik heb net een code aangevraagd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipllm
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-03 22:31

Thanx, Heb ook zojuist eencode aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umbrellavs
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-05 20:29
zojuist een code aangevraagd en ontvangen SUPER. alleen nu voer ik de code in en zie bij de laatste stap "bevestiging van je bestelling" nog steeds hetzelfde bedrag staan....

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-09 16:15

Baseman77

We move

Hiermee gisteren kunnen verlengen, dus bedankt! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-08 09:02
Ter info: http://vf.officeflyer.nl

Flinke aanbieding op de iphone 6 16gb met RED super abo. 7gb aan data p maand.
€33 p maand + € 360 eenmalig of € 48 en € 0 eenmalig. Niet slecht als je een dikke data bundel zoekt.

[ Voor 5% gewijzigd door Dzine op 29-08-2015 22:38 . Reden: typo ]

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahraman11
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:20

Ik heb me aangemeld, ik wil namelijk het smart 500 abonnement bestellen. Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
kahraman11 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 19:43:
[...]

Ik heb me aangemeld, ik wil namelijk het smart 500 abonnement bestellen. Bij voorbaat dank!
Same here, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjoo71
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 13:36
same here, alvast bedankt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
Dzine schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:35:
Ter info: http://vf.officeflyer.nl

Flinke aanbieding op de iphone 6 16gb met RED super abo. 7gb aan data p maand.
€33 p maand + € 360 eenmalig of € 48 en € 0 eenmalig. Niet slecht als je een dikke data bundel zoekt.
Aanbieding is geldig tot en met 6 september, vermeld ik even erbij.

Zelfs op vakantie genoeg codes kunnen versturen aan mensen. ;)
Voel jullie niet verplicht om de codes te gebruiken, mocht je een aanbieding goed vinden dan ga ervoor.

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDarkForce
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 19:08
Ik heb ook een code aangevraagd. Ik ga ook voor een smart 500 abbotje. Alvast bedankt!

[EDIT] Code nu al ontvangen! Bedankt _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door DDarkForce op 01-09-2015 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umbrellavs
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-05 20:29
code gebruikt en bedankt!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• co[s]mo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-05 06:39
Profiteer van 29 augustus tot en met 6 september 2015 van maar liefst €240 korting op een iPhone 6 (16GB) met 7GB data i.c.m een Red Super abonnement voor €48 per maand.

Met: 7GB data, Onbeperkt bellen, Onbeperkt sms'en en bovendien: €240 korting, 6 maanden Napster cadeau, 4G | Maximale Snelheid

[ Voor 5% gewijzigd door co[s]mo op 03-09-2015 09:36 ]

• Bartjoo71
  • Laatst online: 08-09 13:36
bestelling voor smart 500 abo geplaatst bij Vodafone. bedankt lanoisseforP !!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 13:11

Geweldig, dank je wel (namens mijn lieftallige vriendin Maaike)! :)

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:57

RammY

Dát!

Requested :Y

edit:
en binnen _/-\o_

Deze advertentieplaats is te huur!

• jk1982
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-12-2024

Aangevraagd en ontvangen, dank je wel! :)

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Ook aangevraagd en ontvangen! Bedankt!

Verwijderd

Aangevraagd!

• Morangie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-06 12:07

Aangevraagd en ontvangen. Dank! Top!

• j0rikk
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-02-2023
Aangevraagd! Bedankt alvast.

Verwijderd

Thanks ook ontvangen, no nog even wachten wat de 6s gaat doen.

• RambOo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zojuist aangevraagd :)

edit: Bedankt!

[ Voor 29% gewijzigd door RambOo op 20-09-2015 20:05 ]

• T-Ri
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 21:33
Bedankt!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:24
Thanks! Ook aangevraagd!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022

Ook aangevraagd! Bedankt alvast. ;)

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Dikke prima, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marenk_vos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-06-2023
Aangevraagd bedankt alvast.

Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nirrilith
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 16:07
Aangevraagd, alvast bedankt!

edit: en binnen SUPER!!!

[ Voor 33% gewijzigd door Nirrilith op 01-10-2015 15:15 ]

Battle.net ID: Nirrilith#2845

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvdH
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-02-2024
Aangevraagd, alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Bedankt! _/-\o_
Aangezien er al 15 codes uit mijn naam zijn uitgedeeld, kon ik zelf niet eens meer een code genereren!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 21:39

Nanax

Ik ben sjaak niet

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl

Gr

FlooDnl
Aan de 22 mensen die de nieuwe iphone ge preordered hebben veel plezier de mensen die een code aangevraagd hadden, deze heb ik zojuist verzonden ga je gang wederom.

Opzoek naar een Vodafone Friends & Family abo? https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/45115637#45115637

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 17:15

Aangevraagd en ook ontvangen, bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• granatazar
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-08 22:01

Bedankt! Ook aangevraagd. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Laatst online: 09:55

Rubman

Retarded or just overjoyed!

FlooDnl schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:23:
[...]

Aan de 22 mensen die de nieuwe iphone ge preordered hebben veel plezier de mensen die een code aangevraagd hadden, deze heb ik zojuist verzonden ga je gang wederom.
Ook een code aangevraagd, bedankt alvast.
_/-\o_ _/-\o_
Toch de leukste prijs met een nieuwe iPhone O-)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purbo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-07-2024
FlooDnl schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:23:
[...]

Geen idee of je aanbod nog loopt maar ook een code aangevraagd. alvast hartelijk dank!

*ondertussen ontvangen! Nogmaals dank!

[ Voor 5% gewijzigd door Purbo op 03-10-2015 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Ook eentje aangevraagd voor mijn vriendin. *kruist vingers*

En al ontvangen. Bedankt! _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Dibbuz op 04-10-2015 18:19 ]

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Laatst online: 09:55

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Weet iemand hier hoe het zit na de bestelling via Friends & Family nummerbehoud is goedgekeurd en gaat 6 november in. Maar wordt de telefoon wel eerder verzonden?

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlexoSlimSlom
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-09 17:54
Aangevraagd :)

Edit: En ontvangen. God bless.

[ Voor 46% gewijzigd door GlexoSlimSlom op 08-10-2015 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rave020
  • Laatst online: 01-06-2022
Aangevraagd, nu maar afwachten

Gekregen, top :) _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door rave020 op 08-10-2015 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teekasix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:15
Ook een code aangevraagd. Alvast bedankt!

Code gekregen, Thanks! _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door teekasix op 08-10-2015 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:09
Tof, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, laat de meldingen svp achterwege. Dus geen "ik ook" posts.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-06 23:24

PerfektOne

Striving for Perfektion

*knip* aanvragen is blijkbaar minder moeilijk dan lezen, zie hierboven.

[ Voor 73% gewijzigd door gambieter op 17-10-2015 21:04 ]

XBOX Live Gamertag: PerfektOne

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• FlooDnl
gambieter schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 17:48:
[mbr]Mensen, laat de meldingen svp achterwege. Dus geen "ik ook" posts.[/]
Respecteer de Moderators anders zal ik me hierin terug trekken, dankzij Gambieter is deze thread weer live gegaan. Het aanbod geld nog steeds dus je kunt gewoon aanvragen, meerwaarde van ' ik ook' berichten zijn inderdaad overbodig.

Hou het netjes en veel plezier allemaal.

Voor de luie mensen die niet willen zoeken dit is op dit moment nog de manier van het aanvragen van een code.

Members only: Zakelijk e-mail adres

Gr

FlooDnl
Met dank aan Gambieter

[ Voor 46% gewijzigd door FlooDnl op 20-10-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Laatst online: 15-08 21:50

rda

*knip*, zie hierboven geen ik-ook posts

[ Voor 65% gewijzigd door Perkouw op 22-10-2015 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-05 10:31
Van de website van https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily
Korting op alle accessoires na aankoop van een toestel + abonnement
€ 50,- korting op accessoires bij Red abonnementen en € 30,- korting op accessoires bij Smart abonnementen
Je voucher ontvang je per e-mail na levering van je bestelling
De voucher met korting op accessoires kun je inwisselen bij alle Vodafone en BelCompany winkels
Actieperiode: 28 oktober t/m 3 november 2015
Een assortiment van alle accessoires kreeg ik niet gevonden online.
Dus waarschijnlijk verschilt het assortiment hiervan per winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 44pickles
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-12-2024
All heil FlooDnl! Super dat je dit deelt, enorm bedankt!
En ontvangen, ging snel, thanks a million! Kijk uit naar iphone 6 128 gb voor de prijs van 64 gb >:)

[ Voor 46% gewijzigd door 44pickles op 30-10-2015 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:03
Chemie schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:41:
Van de website van https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

[...]

Een assortiment van alle accessoires kreeg ik niet gevonden online.
Dus waarschijnlijk verschilt het assortiment hiervan per winkel.
dit geldt niet voor sim only denk ik?
En weet iemand de volgende vraag

als ik nu Red ESSENTIAL 300 onbeperkt 1 + 1 GB neem
kan ik later dan ook upgraden naar een duurder abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Laatst online: 09-09 17:07
Ik neem aan dat dit gewoon op Sim-Only, ik kan geen voorwaarden vinden én ze zijn niet nadrukkelijk uitgesloten.

Upgraden naar een duurder abonnement kan altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
hmm ok. want ik wil graag weten of ik dan kan upgraden .. voor de vodafone friends family prijs...
scheelt wel weer 3 euro per maand.

want als ik bh nu 300min 2gb neem dan is het 21 euro per maand.
En dan eventueel later upgraden naar een duurder abonnement, zolang de friends family prijzen maar gelden.. anders is het weer 3 euro duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
Ik snap niet wat je bedoeld met 3 euro duurder, t.o.v. wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
tov van het normaal abonnement. (dus geen friends family)

want als ik nu 300min 2gb (friendsfamility) neem dan is het 21 euro per maand. Normale prijs 24 euro.
En als ik dan over een aantal maanden wil upgraden naar het 7gb abbonement.

Hoeveel zal ik dan betalen? 33 of 36 euro?
Want Friends Family prijs is 33 euro, en "normaal" 36 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
Aggressor schreef op zondag 01 november 2015 @ 00:52:
tov van het normaal abonnement. (dus geen friends family)

want als ik nu 300min 2gb (friendsfamility) neem dan is het 21 euro per maand. Normale prijs 24 euro.
En als ik dan over een aantal maanden wil upgraden naar het 7gb abbonement.

Hoeveel zal ik dan betalen? 33 of 36 euro?
Want Friends Family prijs is 33 euro, en "normaal" 36 euro per maand.
Zolang jij een code kunt overleggen lijkt het me dat je aanspraak kan maken op die 33 euro. Desnoods regel je het via de chat of vraag je het even na via de chat van F&F hoe dat precies zit. Ze bijten niet en staan je in de chat erg 'open' te woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ja was ik ook van plan, maar moest werken tot 23.00.. en morgen is het zondag.
Misschien wist iemand het hier...

Maar maandag ga ik het even na vragen.
toch bedankt ;)

-edit-

Mike: at 10:53:07
Dat is een goede vraag, hiervoor verbind ik je door naar een collega. Ogenblik
info: at 10:53:19
Even geduld terwijl ik de chat met de juiste afdeling verbind.

Wendy:
Ik heb natuurlijk even snel gekeken.. En natuurlijk kun je altijd je abonnement omhoog zetten
Wendy: at 10:56:34
Gewone prijzen. de kortingen komen te vervallen

[ Voor 55% gewijzigd door Aggressor op 01-11-2015 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 21:39

Nanax

Ik ben sjaak niet

Mensen die van de voucher actie gebruik hebben gemaakt die ook daadwerkelijk de voucher hebben ontvangen?
Members only:

Inmiddels als "uit het niets"( zie onder :) ) alsnog ontvangen :)

[ Voor 56% gewijzigd door Nanax op 04-11-2015 12:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlooDnl
Nanax schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:06:
Mensen die van de voucher actie gebruik hebben gemaakt die ook daadwerkelijk de voucher hebben ontvangen?
Members only:

Inmiddels als uit het niets alsnog ontvangen :)
Balletje naar onder gooien gaat hard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Hebben jullie nog gebruik gemaakt van de 50 voucher tegoed belcompany/vodafone ?
en hoe ging dit precies? krijg je een voucher achteraf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
Aggressor schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:09:
Hebben jullie nog gebruik gemaakt van de 50 voucher tegoed belcompany/vodafone ?
en hoe ging dit precies? krijg je een voucher achteraf?
Pin me er niet op vast (ik ben "helaas" niet van de klantenservice) maar zover ik begreep krijg je die wat later toe gemaild ja, tenminste dat was bij Nanax ook zo die kreeg m iets later dan normaal (reden hiervan durf ik niet te zeggen) Ik zou zeggen wacht het even af en als het echt blijkt dat je na een tijdje niks krijgt wil ik heus wel even voor je kijken wat er aan de hand is, dus als je volgende week nog niks hebt stuur me even een PM dan kijken we even maar ik ga dr wel vanuit dat dit zal aankomen bij je. (misschien komt ie zelfs in de SPAMbox terrecht check die ook even)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
FlooDnl schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:37:
[...]

Pin me er niet op vast (ik ben "helaas" niet van de klantenservice) maar zover ik begreep krijg je die wat later toe gemaild ja, tenminste dat was bij Nanax ook zo die kreeg m iets later dan normaal (reden hiervan durf ik niet te zeggen) Ik zou zeggen wacht het even af en als het echt blijkt dat je na een tijdje niks krijgt wil ik heus wel even voor je kijken wat er aan de hand is, dus als je volgende week nog niks hebt stuur me even een PM dan kijken we even maar ik ga dr wel vanuit dat dit zal aankomen bij je. (misschien komt ie zelfs in de SPAMbox terrecht check die ook even)
ja er staat bij "na levering van je bestelling."
Ik heb zonet voor de zekerheid er achteraan gebeld....

en mevrouw aan de telefoon wist niks van de actie, en daarom wist ze ook niet de voorwaarden.
Toen heb ik haar verteld dat het waarschijnlijk van de website is gehaald omdat de actie van 28 okt tm 3 nov was.
Vervolgens adviseerde ze mij om een feedback/contact formulier in te vullen
Ik ga er vanuit dat het wel goedkomt....

ps: nog een vraag voor jou.

Als je op de website van Vodafone FF kijkt.
Dan heb je op zich wel leuke prijzen ... als je dan een telefoon met abonnement selecteert.
En je gaat vervolgens naar de volgende stap... dan kan je kiezen voor Nieuw Nummer, Nummerbehoud en Verlenging ....

Als je dan bv voor verlening zou kiezen ... dan gaan de prijzen ineens niet omhoog? die prijzen die daar worden aangegeven zijn gewoon vast?

Want dan is het meestal voordeliger om een 1 jarig abonnement af te sluiten,en iets bij te betalen voor een toestel .. en dit volgend jaar weer te doen.

[ Voor 62% gewijzigd door Aggressor op 04-11-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
ik heb op 1 november (zondag) nog een bestelling geplaatst, zodat ik nog gebruik kon maken van de 75€ cashback van samsung (die tijdens het bestellen ook nog zichtbaar was op de site van vodafone) , krijg ik mijn toestel gisteren binnen, staat er op de factuur dat de orderdatum 2 november is :( de actie van Samsung liep t/m 1 november. Nu maar ff een mailtje richting vodafone gedaan om een bewijsje te krijgen dat ik 1 november besteld heb.
Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- geen "wie heeft er een code voor me"
- geen "DM me als je een code wilt"
- geen referrals (Ook de JBL speaker-actie enz. vallen hieronder)
- geen 'ik ook'-posts met wat je besteld hebt

Je mag je link 1x posten, niet vaker.

Gebruik svp de [mo] code-tags. Het is niet toegestaan om om codes te vragen of deze te gaan verhandelen/ruilen of om DMs of emails te vragen.

Algemene discussie over Vodafone mag in [Vodafone] Ervaringen & Discussie