Komen er per februari weer nieuwe deals?
bedankt!!sanderdw schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:36:
Asje F&F geïnteresseerden:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Dank je welsanderdw schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:36:
Members only:
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Bedankt!sanderdw schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:36:
Members only:
Thanks! :-)sanderdw schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:36:
Members only:
En nog een bedankje!sanderdw schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:36:
Members only:
Iemand eigenlijk ooit de korting ontvangen?
Nu redelijk "Ok" geprijsd de Samsung Galaxy S5 gratis, icm onbeperkt bellen/sms en 2 GB, 2 jaar voor
€35 p/m
https://directsales.vodaf...amily/orderform/8889/5363
€35 p/m
https://directsales.vodaf...amily/orderform/8889/5363
Goedkoper is het om 95 euro te betalen en dan voor 30/maand het abo te nemen. Immers 5x24=120 euro.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Welke korting? Die van 10 euro per aangesmeerd abonnement? Die heb ik wel ontvangen. Helaas het verkeerde e-mailadres opgegeven, waardoor mijn broertje de korting kreeg in plaats van ik.Sheva schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 20:57:
Iemand eigenlijk ooit de korting ontvangen?
Best een leuke deal eigenlijk met de S5.Señor Sjon schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:46:
Goedkoper is het om 95 euro te betalen en dan voor 30/maand het abo te nemen. Immers 5x24=120 euro.
Ik betaal nu 25 p.m. voor 200 minuten + 1,5GB data. Kreeg daarbij een Sony Xperia Z destijds. Contract loopt 30-06 af. Moet nog ff wachten dus..
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Het Red SO abonnement bij F&F is ook 30 euro, dus je kan er beter voor 95 euro een S5 bij nemen.
Ook gebruikt! Thanks!sanderdw schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:36:
Members only:
Geprobeerd, maar grandioos gefaald.... om de een of andere reden deed hij het niet.sanderdw schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:36:
Members only:
Vervolgens gebeld met vodafone waarna ik een andere code kreeg die het wel deed...
knip spam
[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 05-03-2015 11:07 ]
Gedaan thanksco[s]mo schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:20:
F&F geïnteresseerden, sla je slag:
Members only:
Live youre Life and Enjoy every Day
Gebruikt, dank!co[s]mo schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:20:
Members only:
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Mensen die dit gelezen hebben? De links zijn helemaal niet nodig. Er staat ook duidelijk dat referrals niet de bedoeling zijn.xminator schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:42:
Ga gewoon naar:
https://directsales.vodafone.nl/kortingscode
Vul bij:
Jouw (zakelijk) e-mail adres*: random e-mail in.
Vervolgens je eigen e-mail eronder en je hebt een code.
Begrijp niet waarom mensen steeds een nieuw linkje posten met privé e-mail :')_! (referrals ??)
WhiteDragon schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:52:
[...]
Mensen die dit gelezen hebben? De links zijn helemaal niet nodig. Er staat ook duidelijk dat referrals niet de bedoeling zijn.
De code ook gebruikt, was tevreden en scheelde toch 4 euro per maand waarvoor ik weinig tot niks hoefde te doen. Hoef ik me er tot december in elk geval geen zorgen over te maken
Hoe vaak worden er nieuwe acties toegevoegd? Moet binnenkort weer verlengen maar om nou te zeggen dat ik warm of koud word van de SIM only acties op de F&F pagina, nou nee...

Daar word je over een jaar nog niet warm of koud van. Ga er maar vanuit dat al die abbo's zo'n 2 euro onder het standaard abbo zitten. Dus dat scheelt het je per maandTigerblood schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:40:
Hoe vaak worden er nieuwe acties toegevoegd? Moet binnenkort weer verlengen maar om nou te zeggen dat ik warm of koud word van de SIM only acties op de F&F pagina, nou nee...
Mijn boefje is liev!
Voor sim-only aanbiedingen kan je beter naar de Hollandse Nieuwe o.i.d., tenzij je de data hard nodig hebt.
OK. Ik las eerder in dit topic dat er wel eens aanbiedingen waren met gratis extra data, daar doelde ik voornamelijk op. Maar als dat feest is afgelopen dan is dat erg jammer.JB schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:29:
[...]
Daar word je over een jaar nog niet warm of koud van. Ga er maar vanuit dat al die abbo's zo'n 2 euro onder het standaard abbo zitten. Dus dat scheelt het je per maand
Ik ben 4G gewend nu en zal daardoor denk ik niet meer kunnen wennen aan de trage responstijd van 3G. Vandaar valt Hollands Nieuwe eigenlijk al af, aangezien zij alleen 3G sim-only abonnementen verkopen.Señor Sjon schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:14:
Voor sim-only aanbiedingen kan je beter naar de Hollandse Nieuwe o.i.d., tenzij je de data hard nodig hebt.
Hollandse Nieuwe is totaal niet goed! Er is een slechte SMS-Service.
Zelf beheer ik een SMS Platform voor het versturen van SMS (denk hierbij aan voor o.a tancodes).
Wij hebben de grootste moeite om onze klanten van een SMS voorzien, de SMS wordt wel aangeleverd maar omdat de 'technische' status van een telefoonnummer vaak fout is komen onze SMSjes niet aan.
De helpdesk van HN weet van niks, en weten niet wat ze er aan moeten (en kunnen doen). Ook veel buitenlandse SMSjes komen niet aan, en is bellen in het buitenland, vanuit het buitenland gebeld worden een RAMP.
Ik al heavy user heb dan ook niks aan HN. En ben opzoek naar een mooie verlenging van het abbonement. Maar voor 1 a 2 euro minder in een maand, ga ik niet een jaar contract afsluiten.
Zelf beheer ik een SMS Platform voor het versturen van SMS (denk hierbij aan voor o.a tancodes).
Wij hebben de grootste moeite om onze klanten van een SMS voorzien, de SMS wordt wel aangeleverd maar omdat de 'technische' status van een telefoonnummer vaak fout is komen onze SMSjes niet aan.
De helpdesk van HN weet van niks, en weten niet wat ze er aan moeten (en kunnen doen). Ook veel buitenlandse SMSjes komen niet aan, en is bellen in het buitenland, vanuit het buitenland gebeld worden een RAMP.
Ik al heavy user heb dan ook niks aan HN. En ben opzoek naar een mooie verlenging van het abbonement. Maar voor 1 a 2 euro minder in een maand, ga ik niet een jaar contract afsluiten.
De S6, S6 Edge en M9 zijn nu ook toegevoegd. Je wordt niet zo heel vrolijk van de prijzen.

Er zijn sowieso geen goede aanbiedingen meer geweest sinds december. Nu overgestapt naar 300min 1gb data voor €17 in de maand. Betere deals kon ik voorlopig niet vinden.Señor Sjon schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:25:
De S6, S6 Edge en M9 zijn nu ook toegevoegd. Je wordt niet zo heel vrolijk van de prijzen.
De S5 voor 95 euro en 30 euro/maand met Red is anders niet zo'n slechte deal.
Welk abbo is dat dan? Of gaat er nadat je F&F code hebt nog meer van de prijs af. Red 300min + 1GB geeft bij mij aan € 21,-Nixo schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:43:
[...]
Er zijn sowieso geen goede aanbiedingen meer geweest sinds december. Nu overgestapt naar 300min 1gb data voor €17 in de maand. Betere deals kon ik voorlopig niet vinden.
edit: vast ScherpXL voor 1 jaar, dat is alleen een achteruitgang voor mijn huidige abbo.
[ Voor 10% gewijzigd door RudyL op 03-03-2015 12:47 ]
LOETKE
Waarom niet Simyo? Daar kun je 4g maandelijks aan en uit zetten desnoods en heb je KPN netwerk. Daarbij is het gewoon maandelijks opzegbaar.
*knip* spam
[ Voor 95% gewijzigd door gambieter op 03-03-2015 16:42 ]
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
*knip* doe svp een TR
[ Voor 92% gewijzigd door gambieter op 04-03-2015 00:28 ]
Korte vraag. Ik heb gisteren een bestelling geplaatst, maar tot op heden niet eens een bestelbevestiging via mail gehad.
Heb ik iets over het hoofd gezien?
Ze zijn flink aan het klooien bij Vodafone. Elke keer verhalen over storingen en wijziging van systemen enz. Heb drie keer moeten bestellen voor ik na een week de bestelling binnen had. Je kunt beter bellen met de KS om te vragen of je bestelling er überhaupt is doorgekomen. En verhalen dat de bevestiging wel een week kan duren niet geloven, maar annuleren en gewoon opnieuw bestellen tot het wel lukt. De derde en laatste bestelling was binnen een dag binnen.Polyphemus schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:01:
Korte vraag. Ik heb gisteren een bestelling geplaatst, maar tot op heden niet eens een bestelbevestiging via mail gehad.
[ Voor 13% gewijzigd door OkeOkeOke op 03-03-2015 16:13 ]
Tijden zijn behoorlijk veranderd zo te lezen. Ik heb ooit een contract afgesloten met 10GB data (ook via F&F)voor 15euro p/m. Maak er nog altijd dankbaar gebruik vanNixo schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:43:
[...]
Er zijn sowieso geen goede aanbiedingen meer geweest sinds december. Nu overgestapt naar 300min 1gb data voor €17 in de maand. Betere deals kon ik voorlopig niet vinden.
gebruikt, tnx!co[s]mo schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:20:
Members only:
Verwijderd
Ik zie bijvoorbeeld voor de Iphone 6 16 GB onbeperkt alles voor €51,00. Bij het invullen van je persoonlijke gegevens wordt er naar een code gevraagd. Krijg je na het invullen van een code nog extra korting? Of zijn de bedragen op de site de korting die je krijgt?
Verwijderd
Zou graag willen verlegen met het Iphone 6 abonnement voor 25 euro p/maand met 555 euro aanbetaling 1 jarig, lijkt mij een zeer goede aanbieding (850 euro voor 1 jaar, terwijl het toestel al 700 euro is, met goed abonnement), iemand die mij kan vertellen of dit daadwerkelijk een goed abonnement is? Hollandsnieuwe of simpel zou ik niet aan willen beginnen, te sloom netwerk.
Zelf ook een Red abbo met Vodafone. Bevalt meer dan prima.Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2015 @ 16:16:
Zou graag willen verlegen met het Iphone 6 abonnement voor 25 euro p/maand met 555 euro aanbetaling 1 jarig, lijkt mij een zeer goede aanbieding (850 euro voor 1 jaar, terwijl het toestel al 700 euro is, met goed abonnement), iemand die mij kan vertellen of dit daadwerkelijk een goed abonnement is? Hollandsnieuwe of simpel zou ik niet aan willen beginnen, te sloom netwerk.
Over de code boven deze post, prijzen zijn al incl. Korting
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik ook nogq-enf0rcer.1 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 00:27:
[...]
Tijden zijn behoorlijk veranderd zo te lezen. Ik heb ooit een contract afgesloten met 10GB data (ook via F&F)voor 15euro p/m. Maak er nog altijd dankbaar gebruik van
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Lang getwijfeld over de S6, al dan niet als Edge variant. Prachtig toestel, maar uiteindelijk voor mij de meerprijs niet waard geweest. Daarbovenop nog eens de kanttekeningen over: geen SD-slot, geen eenvoudig losneembare accu, vingerafdrukmagneet-achterzijde en nu weer opmerkingen dat de edge-variant geen aanrakingen bij de uiterst linker en rechter pixels detecteert.
Met een VF F&F code zojuist de S5+ besteld bij VF i.c.m. VF RED 2GB, met de 30 euro per maand / 99 euro bijbetalen deal. Ik hou die paar honderd euro eerst maar eens in mijn zak
Met een VF F&F code zojuist de S5+ besteld bij VF i.c.m. VF RED 2GB, met de 30 euro per maand / 99 euro bijbetalen deal. Ik hou die paar honderd euro eerst maar eens in mijn zak
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Ik heb afgelopen maandag gebruik gemaakt van de F&F code voor de IPhone6. Ik kreeg keurig het automatisch gegenereerde bevestigings mailtje met het "stappenplan", maar tot op heden niks verder gehoord. Je zou toch verwachten dat je na 2 werkdagen wel enige respons krijgt.
Zal mijn bestelling niet gelukt zijn? Of is dat bestel systeem bij vodaphone zo ruk? Zal morgen maar eens een belletje wagen. Wil toch wel erg graag mijn nieuwe telefoon.
Zal mijn bestelling niet gelukt zijn? Of is dat bestel systeem bij vodaphone zo ruk? Zal morgen maar eens een belletje wagen. Wil toch wel erg graag mijn nieuwe telefoon.
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
bel even met 0800-6677880 om de status van je bestelling te checkenWillieWuks schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 18:00:
Ik heb afgelopen maandag gebruik gemaakt van de F&F code voor de IPhone6. Ik kreeg keurig het automatisch gegenereerde bevestigings mailtje met het "stappenplan", maar tot op heden niks verder gehoord. Je zou toch verwachten dat je na 2 werkdagen wel enige respons krijgt.
Er is een generieke code weer aanwezig zoals ik vernam van VF (heb ik nu ook) maar ik heb 3x mijn order erin geschoten en ben zo klaar mee dat die order niet door heen kwam dus heb nu bij Belsimpel 1 jaar Red Business met Iphone 5s voor € 150 totaal. Vond echt veel betere deal.
Om terug te komen op mijn verhaal.
Vrijdag 5x geprobeerd te bellen. Iedere keer 10min in de wacht. Uiteindelijk maar opgegeven.
Kreeg ik vrijdag avond mail dat de bestelling klaar was om te worden verzonden en dat ik een bezorgafspraak kon maken. Heb ik die afspraak voor vandaag gemaakt. Nou geen koerier gezien en ook geen berichtje om af te zeggen o.i.d. Je zal er maar een vrije middag voor hebben aangevraagd!
Lekkere service zo, ik ben er niet te spreken over.
Vrijdag 5x geprobeerd te bellen. Iedere keer 10min in de wacht. Uiteindelijk maar opgegeven.
Kreeg ik vrijdag avond mail dat de bestelling klaar was om te worden verzonden en dat ik een bezorgafspraak kon maken. Heb ik die afspraak voor vandaag gemaakt. Nou geen koerier gezien en ook geen berichtje om af te zeggen o.i.d. Je zal er maar een vrije middag voor hebben aangevraagd!
Verwijderd
Net de Iphone 6 afgesloten voor 25 euro in de maand, met 399 euro bijbetaling. Zo'n 990 euro in 2 jaar, met een goed abonnement, blijft duur maar wel een van de betere prijzen. Ik kon ook Hollands Nieuwe voor 930 euro krijgen met een veel minder abonnement.
Weet iemand trouwens of er een cashback mogelijk was via dergelijke sites? Heb zelf al gekeken maar kon niet wat vinden..
Weet iemand trouwens of er een cashback mogelijk was via dergelijke sites? Heb zelf al gekeken maar kon niet wat vinden..
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2015 23:05 ]
Heb jij al bericht gehad wanneer de iPhone wordt geleverd? Heb namelijk 2 weken geleden hetzelfde besteld maar tot op heden nog niks ontvangen. ( zie mijn eerdere posts )Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 23:05:
Net de Iphone 6 afgesloten voor 25 euro in de maand, met 399 euro bijbetaling. Zo'n 990 euro in 2 jaar, met een goed abonnement, blijft duur maar wel een van de betere prijzen. Ik kon ook Hollands Nieuwe voor 930 euro krijgen met een veel minder abonnement.
Had gebeld en scheen een fout in het systeem te zijn, ze konden niet zeggen wanneer de telefoon uiteindelijk geleverd kon worden.
Heb een soortgelijke situatie gaande bij Vodafone. Vorige week zaterdag bezorging ingepland, niemand kwam opdagen. Maandag contact opgenomen bleek een '' sorteerfout'' te zijn. De hele week paar keer gebeld telkens hetzelfde verhaal gehoord van Dynalogic en Vodafone namelijk dat het probleem niet is opgelost.WillieWuks schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 22:38:
Om terug te komen op mijn verhaal.
Ik hoop dat ze maandag het opgelost hebben want ik heb nu al spijt dat ik ben overgestapt.
Ik zag op twitter en Facebook dat er meerdere mensen problemen hebben met Dynalogic.
Echt hè, ik heb er ook onwijs spijt van!sedad schreef op zondag 22 maart 2015 @ 15:15:
[...]
Heb een soortgelijke situatie gaande bij Vodafone. Vorige week zaterdag bezorging ingepland, niemand kwam opdagen. Maandag contact opgenomen bleek een '' sorteerfout'' te zijn. De hele week paar keer gebeld telkens hetzelfde verhaal gehoord van Dynalogic en Vodafone namelijk dat het probleem niet is opgelost.
Ik hoop dat ze maandag het opgelost hebben want ik heb nu al spijt dat ik ben overgestapt.
Ik zag op twitter en Facebook dat er meerdere mensen problemen hebben met Dynalogic.
Ik ben al 3weken aan het wachten op een telefoon welke direct leverbaar zou zijn. En ik heb een donkerbruin vermoeden dat er deze week ook nog geen telefoon gaat bezorgd worden, anders had ik wel een nieuwe bezorgafspraak moeten maken.
o.a. Note4 prijzen zijn aangepast. Verder zijn de 1 GB abonnementen verdwenen en er zijn nu 2,3 en 7 Gb abonnementen voor de liefhebber die aan 700 Mb niet genoeg heeft.
Je krijgt 1 GB extra en de toestelbundels zijn uit de prijzen gehaald. Verder is het verschil tussen Essential en Red maar 2 euro, wat eigenlijk Essential overbodig maakt. Bij de SO is Essential 21 en Red 27 euro, daar zit dan wel weer 4 euro meer verschil tussen. Denk niet dat alles al helemaal klopt op de site. Bij de Scherp varianten ben ik nog geen toestel tegengekomen.
[ Voor 8% gewijzigd door Señor Sjon op 07-04-2015 14:58 ]
Da's balen zeg. Omdat m'n vrouw begon te twijfelen of ze wel of geen iphone 6 wilde, had ze iets meer bedenktijd nodig.
Nu zijn de prijzen lichtjes gestegen.
Red was:
1malig/pm: €174,99/€40
Red is:
1malig/pm: €179,99/€42
Krijg hier 1GB extra data voor (3GB ipv 2GB), terwijl 1GB al overkill is, alleen icm met onbeperkt bel/sms heb ik geen andere keus
Nu zijn de prijzen lichtjes gestegen.
Red was:
1malig/pm: €174,99/€40
Red is:
1malig/pm: €179,99/€42
Krijg hier 1GB extra data voor (3GB ipv 2GB), terwijl 1GB al overkill is, alleen icm met onbeperkt bel/sms heb ik geen andere keus
Verwijderd
Heb onlangs weer van de deal afgezien, ben toen voor de aanbieding van Typhone gegaan, 37 euro p/m 2 jarig contract, vodafone red 1000mb 4g internet.. zeer scherpe aanbieding.
Z3 compact wel erg goedkoop, voor red essential 2 jaar á 25euro per maand plus 97 euro bijbetaling. Prijsfoutje?
2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output
Ik krijg zojuist een mail dat er een actie gestart is met de Samsung Galaxy S6: http://vf.officeflyer.nl/
[ Voor 5% gewijzigd door robertwebbe op 08-04-2015 14:22 ]
Denk het niet. Staat al wekenlang online. Heb 'm zelf ook besteld en binnengekregen, overigens.crepsly schreef op woensdag 08 april 2015 @ 00:08:
Z3 compact wel erg goedkoop, voor red essential 2 jaar á 25euro per maand plus 97 euro bijbetaling. Prijsfoutje?
Stam + t
Effectief is het handiger om zoveel mogelijk zelf te betalen. Opvallend is dat de M9 goedkoper is, terwijl de adviesprijs 50 euro hoger ligt.
Dit noem ik geen actie.......50 euro per maand betalen voor een red esssential terwijl normaal 25 euro per maand is. Je betaald dan dus alsnog 100 euro voor de telefoon extra ipv dan je 25 euro per maand gewoon betaald en dan voor 494 euro het toestel koopt.robertwebbe schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:44:
Er is zojuist een mail dat er een actie gestart met de Samsung Galaxy S6: http://vf.officeflyer.nl/
Het is altijd nog goedkoper dan bijvoorbeeld Coolblue. En je krijgt er ook nog een accessoire set van 79 euro bij als je bij F&F bestelt.
Alleen de inhoud van die accessoireset is een vrij goed bewaard geheim. Ze adverteren daar nu niet meer mee overigens.
Ah, gevonden:
Ah, gevonden:
Vul na ontvangst van uw nieuwe telefoon het formulier in op www.vodafone.nl/promoties en ontvang een luxe draadloze charger en clear cover t.w.v. €79 cadeau. Deze actie loopt van 2 maart 2015 t/m 6 april.2015. De registratie-pagina zal 7 april live gaan. Registreren is mogelijk t/m 3 mei 2015.
[ Voor 61% gewijzigd door Señor Sjon op 08-04-2015 14:40 ]
Alleen vandaag is het al 8/4, dus die is niet meer geldigSeñor Sjon schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:39:
Alleen de inhoud van die accessoireset is een vrij goed bewaard geheim. Ze adverteren daar nu niet meer mee overigens.
Ah, gevonden:
[...]
Was ook als reactie op robertwebbe. Je zal het dus met de lader via de Samsungsite moeten doen.
Coolblue is maar 22 euro duurder, tel daar wat shopkorting en 5 euro tegoedbon vanaf en het scheelt bijna niks.robertwebbe schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:29:
Het is altijd nog goedkoper dan bijvoorbeeld Coolblue. En je krijgt er ook nog een accessoire set van 79 euro bij als je bij F&F bestelt.
En je krijgt bij CB een unbranded versie, terwijl VF versies in 99% van de tijd vol met niet-verwijderbare meuk geleverd worden. Dat is me die paar tientjes wel waard.
Aangezien de officeflyer actie vandaag gestart is zal dat vast nog wel gelden voor deze actie.
En de tijd dat een branded toestel vol staat met niet verwijderbare meuk is ook wel voorbij. Tegenwoordig is het vaak alleen nog maar een opstart logo en de Updates app waarmee je Vodafone apps kunt installeren.
Maar branded heeft ook een voordeel, ze zijn gecertificeerd voor contactloos betalen (Wallet & SmartPass). Ik gebruik het nu al een tijdje om mijn lunch in de kantine af te rekenen en ben er erg blij mee.
En de tijd dat een branded toestel vol staat met niet verwijderbare meuk is ook wel voorbij. Tegenwoordig is het vaak alleen nog maar een opstart logo en de Updates app waarmee je Vodafone apps kunt installeren.
Maar branded heeft ook een voordeel, ze zijn gecertificeerd voor contactloos betalen (Wallet & SmartPass). Ik gebruik het nu al een tijdje om mijn lunch in de kantine af te rekenen en ben er erg blij mee.
Dat is jouw aanname, In de flyer staat niks over extra'srobertwebbe schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:27:
Aangezien de officeflyer actie vandaag gestart is zal dat vast nog wel gelden voor deze actie.
[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 08-04-2015 15:50 ]
Speciaal voor jou ga ik het navragen @bvbal79 
EDIT: Zojuist een mail ontvangen dat de actie van het accessoire pakket nog tot vrijdag geldig is.
Morgen gaat men de actie op http://vf.officeflyer.nl aanpassen.
EDIT: Zojuist een mail ontvangen dat de actie van het accessoire pakket nog tot vrijdag geldig is.
Morgen gaat men de actie op http://vf.officeflyer.nl aanpassen.
[ Voor 71% gewijzigd door robertwebbe op 08-04-2015 17:37 ]
Bedankt! Werkt nog steedssanderdw schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:36:
Members only:
Bedankt!sanderdw schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:36:
Members only:
Nu ook nog. Bedankt.
Even Afwezig
Dit lijkt wel het grote bedank topic te worden
En ik maar hopen op een keer een fatsoenlijke aanbieding.
Hahaha ja inderdaad!Señor Sjon schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:35:
En ik maar hopen op een keer een fatsoenlijke aanbieding.
Nickname does not reflect reality
Bedankt sanderdw, elke euro korting is er 1.
[ Voor 12% gewijzigd door suos op 10-05-2015 08:21 ]
Ik betaal nu € 33 voor Red Super 1 jaar met een Sony Z3 Compact. Dan betaal ik maar iets meer voor het toestel maar na het einde contract betaal ik nog steeds € 33 en dan heb ik 7 GB, multi sim, toestelvervangservice etc dus vind ik niet eens zo slechte deal.Brad Pitt schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:41:
[...]
Hahaha ja inderdaad!Elke keer denken heyyy een update in dat topic, misschien een leuk 7GB per maand abo voor €25! Maar neen, nietsss. Die tijden lijken voorlopig voorbij te zijn
Da's inderdaad hele mooie deal! Betaal nu €20 voor 4GB, hou dat ook zo lang mogelijk aan (los toestel uiteraard)itsalex schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:30:
Ik betaal nu € 33 voor Red Super 1 jaar met een Sony Z3 Compact. Dan betaal ik maar iets meer voor het toestel maar na het einde contract betaal ik nog steeds € 33 en dan heb ik 7 GB, multi sim, toestelvervangservice etc dus vind ik niet eens zo slechte deal.
Nickname does not reflect reality
Hoef je niet te herhalen, link werkt met ieder random emailadres. Aanbiedingen zijn flut.
Flut? Verre van dat. Niet eens interessant. Zonde van je tijd. Voor die paar euro? Vroeger ja echt dat was geweldig. 600 min/100sms/ongelimiteerd Internet voor € 20. Dat noem ik een aanbieding en niet voor € 33 terwijl normaal € 36 of zo is.xminator schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 01:15:
[...]
Hoef je niet te herhalen, link werkt met ieder random emailadres. Aanbiedingen zijn flut.
Goh, zou het?itsalex schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 00:50:
[...]
Flut? Verre van dat. Niet eens interessant. Zonde van je tijd. Voor die paar euro? Vroeger ja echt dat was geweldig. 600 min/100sms/ongelimiteerd Internet voor € 20. Dat noem ik een aanbieding en niet voor € 33 terwijl normaal € 36 of zo is.

Creating my own hero.
Zullen we anders afspreken dat er pas weer gepost wordt in dit draadje zodra iemand een F&F aanbieding ziet die wèl de moeite waard is?
Dat is gelijk aan het sluiten van het draadje. Of er moet een telecom-oorlog ontstaan.nobleone schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:27:
Zullen we anders afspreken dat er pas weer gepost wordt in dit draadje zodra iemand een F&F aanbieding ziet die wèl de moeite waard is?
Goed, om te voorkomen dat er valse hoop ontstaat, ga ik hier een slotje aan hangen. DM me of een van de collega's (Perkouw, Orion84) als er weer aanbiedingen of codes zijn
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Volgens FlooDnl zijn er weer codes, dus open
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Een goede morgen samen
ik kan weer een groot aantal mensen helpen aan een Friends & Family code dr is weer een actie waarbij je tot wel €240 extra korting en 500MB extra bij Vodafone Friends & Family krijgt. (al heb ik me dr niet in verdiept)
Ze hebben het nu wel een uitdaging voor me gemaakt iedere code die aangevraagt word dien ik zelf goed te keuren, ik hou natuurlijk s'avonds en s' nachts niet mijn mail in de gaten dus hou een 24 uur in acht voor je de actie code toe gemaild krijgt,
stap 1 ga naar de website om je aanbieding te kiezen: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily
Stap 2: vul rechts boven in bij Jouw zakelijke e-mail adres:
en er onder natuurlijk je eigen adress.
Zodra ik de code aanvraag binnen heb zal ik m zsm goedkeuren en hem je toe sturen.
Veel plezier gewenst met je nieuwe telefoon!
Gr
FlooDnl
Ze hebben het nu wel een uitdaging voor me gemaakt iedere code die aangevraagt word dien ik zelf goed te keuren, ik hou natuurlijk s'avonds en s' nachts niet mijn mail in de gaten dus hou een 24 uur in acht voor je de actie code toe gemaild krijgt,
stap 1 ga naar de website om je aanbieding te kiezen: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily
Stap 2: vul rechts boven in bij Jouw zakelijke e-mail adres:
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
en er onder natuurlijk je eigen adress.
Zodra ik de code aanvraag binnen heb zal ik m zsm goedkeuren en hem je toe sturen.
Veel plezier gewenst met je nieuwe telefoon!
Gr
FlooDnl
Opzoek naar een Vodafone Friends & Family abo? https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/45115637#45115637
Bedankt FlooDnl!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Alvast bedankt FlooDnl!
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
Bedankt FlooDnl
De prijs voor de Xperia Z3 Compact is ook niet onaardig.
De prijs voor de Xperia Z3 Compact is ook niet onaardig.
Hartelijk dank FlooDnl.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- geen "wie heeft er een code voor me"
- geen "DM me als je een code wilt"
- geen referrals (Ook de JBL speaker-actie enz. vallen hieronder)
- geen 'ik ook'-posts met wat je besteld hebt
Je mag je link 1x posten, niet vaker.
Gebruik svp de [mo] code-tags. Het is niet toegestaan om om codes te vragen of deze te gaan verhandelen/ruilen of om DMs of emails te vragen.
Algemene discussie over Vodafone mag in [Vodafone] Ervaringen & Discussie
- geen "wie heeft er een code voor me"
- geen "DM me als je een code wilt"
- geen referrals (Ook de JBL speaker-actie enz. vallen hieronder)
- geen 'ik ook'-posts met wat je besteld hebt
Je mag je link 1x posten, niet vaker.
Gebruik svp de [mo] code-tags. Het is niet toegestaan om om codes te vragen of deze te gaan verhandelen/ruilen of om DMs of emails te vragen.
Algemene discussie over Vodafone mag in [Vodafone] Ervaringen & Discussie