Bedankt! Ook gebruik van gemaakt!
XBL: Sgt Rik NL
Bedankt! Ook gebruik van gemaakt!
XBL: Sgt Rik NL
Hier ook bedankt!
[ Voor 102% gewijzigd door prld op 25-11-2014 10:37 ]
[ Voor 7% gewijzigd door tobitronics op 26-11-2014 11:00 ]
[ Voor 56% gewijzigd door Royeboi op 26-11-2014 10:55 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Bedankt voor de code.SquareOne schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:00:
Hier ook nog een paar codesMembers only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Thnx!SquareOne schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:00:
Rotterdam
Bedankt!SquareOne schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:00:
[ Voor 117% gewijzigd door ijsbeer1 op 27-11-2014 16:23 ]
Ik heb net zitten kijken. Scheelt 3 euro per maand. Toch 36 euro, maar ik ging eigenlijk uit van meer (of meer MB's ofzo)iApp schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:33:
Voor een sim only abonnement zijn de aanbiedingen het wel waard.
Nee. Kan niet.MO050 schreef op zondag 30 november 2014 @ 03:02:
Hoi ben nieuw bekend met dit actie. Heb vorig maand RED Super Simonly abonnement afgesloten. Kan ik nu nog op bestaande abonnement deze actie gebruiken??
[ Voor 5% gewijzigd door Tjiwa op 30-11-2014 11:27 ]
PSN/XBL: DarkTaufu
Ik heb toevallig net een 64GB met Red gekocht. Dit is toch wel erg zuur om te zien. Wat voor speciale code heb je hiervoor nodig?Tjiwa schreef op zondag 30 november 2014 @ 11:25:
Ik weet niet of het al een keer gepost is, maar voor de mensen die benieuwd waren wat de aanbiedingen waren van /verlengen2 in combinatie met een iPhone 6(Plus):
Dus alleen ter informatie! Want je hebt een speciale code nodig.
iPhone 6 16GB:
https://directsales.vodaf...gen2/orderform/10601/5741
64GB:
https://directsales.vodaf...gen2/orderform/10604/5741
128GB:
https://directsales.vodaf...gen2/orderform/10607/5741
iPhone 6 Plus 16GB:
https://directsales.vodaf...gen2/orderform/10610/5741
64GB:
https://directsales.vodaf...gen2/orderform/10613/5741
Voor een prikkie krijg je dus een Red Super abonnement
Ziet er wel interessant uit (abo verlengen en de iphone verkopen, lekker voordelige sim-only), hoe kom je aan een code alleen?Tjiwa schreef op zondag 30 november 2014 @ 11:25:
Ik weet niet of het al een keer gepost is, maar voor de mensen die benieuwd waren wat de aanbiedingen waren van /verlengen2 in combinatie met een iPhone 6(Plus):
Dus alleen ter informatie! Want je hebt een speciale code nodig.
iPhone 6 16GB:
https://directsales.vodaf...gen2/orderform/10601/5741
64GB:
https://directsales.vodaf...gen2/orderform/10604/5741
128GB:
https://directsales.vodaf...gen2/orderform/10607/5741
iPhone 6 Plus 16GB:
https://directsales.vodaf...gen2/orderform/10610/5741
64GB:
https://directsales.vodaf...gen2/orderform/10613/5741
Voor een prikkie krijg je dus een Red Super abonnement
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
PSN/XBL: DarkTaufu
Mwah, ik vind 48 euro in de maand voor RED super met daarbij voor 170 euro een 64GB Iphone 6 toch best wel een goeie deal, heb jij ergens een betere gezien dan?dcc88 schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:49:
Vraagje. Hoe werkt dit precies?
De prijs die je aan het begin ziet is de uiteindelijke prijs (als je op de link van vodafone friends klikt)? Of gaat daar nog de korting van af?
Extra korting > wel aantrekkelijk.
Beginscherm is de prijs > Niet zo aantrekkelijk.
behalve dat je nog genaaid wordt met bellen naar het buitenland.Jrz schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:50:
Is er ook zoiets voor Red business? Ik vind het 1GB buitenland + gratis bellen in het buitenland wel erg aantrekkelijk
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
[ Voor 100% gewijzigd door Thrace Grumble op 03-12-2014 13:50 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Kwam er al achter voor je deze opmerking poste, post was al geeditRoyeboi schreef op woensdag 03 december 2014 @ 13:50:
Teveel moeite om een paar posts terug te lezen zeker?
[ Voor 29% gewijzigd door Thrace Grumble op 03-12-2014 13:59 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
[ Voor 25% gewijzigd door fsfikke op 08-12-2014 11:27 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dank!fsfikke schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:23:
Ik heb net voordat de storm hier op GoT daarover losbarste er eentje gekregen via de chat op de verlengen2 site. Maar ik denk niet dat je dat nog gaat lukken nu
Hier nog een paar codes:Members only:
Van het kastje naar de muur lopen...
Bedankt!fsfikke schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:23:
Ik heb net voordat de storm hier op GoT daarover losbarste er eentje gekregen via de chat op de verlengen2 site. Maar ik denk niet dat je dat nog gaat lukken nu
1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow
Dat krijg je nu inderdaad niet meer voor elkaar, blijkbaar waren die codes voor mensen die extreme hoge rekeningen hebben, 8 jaar lang zo'n 100 euro in de maand telt blijkbaar niet mee. Ga KPN maar eens proberen, misschien hebben die meer met klantenbinding dan Vodafonefsfikke schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:23:
Kijk even op studentmobiel en naar de Tele2 bundels.LordLynx schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:49:
[...]
Mwah, ik vind 48 euro in de maand voor RED super met daarbij voor 170 euro een 64GB Iphone 6 toch best wel een goeie deal, heb jij ergens een betere gezien dan?
Redelijk offtopic maar dat kun je bij VF tegenwoordig ook aanzetten...dcc88 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:39:
[...]
Bovendien geldt voor Tele2 (als ik me niet vergis) hetzelfde wat voor T-mobile geldt en dat is geen extra kosten als je over je bundel gaat. Wordt alleen gesneden in je snelheid.
db I Delirium schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:21:
[...]
Redelijk offtopic maar dat kun je bij VF tegenwoordig ook aanzetten...
Ik kwam daar ook past recent per ongeluk achter, je kunt de keuze maken in MyVodafone.dcc88 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:36:
[...]
Dat wist ik niet. Houd het allemaal niet meer zo goed in de gaten.
Dan is het prijs versus kwaliteit voornamelijk lijkt me (en kwaliteit is wat mij betreft wisselend per gebied). En ik geloof best dat algemeen het netwerk (dekking) van Vodafone iets beter is maar zeker niet overal dus dat zal meer een persoonlijke afweging zijn.
ik heb nu Tele2 en kreeg vanmorgen een bericht dat mijn bundel op is en er kosten in rekening gebracht worden....dcc88 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:39:
[...]
Kijk even op studentmobiel en naar de Tele2 bundels.
Ze gebruiken het netwerk van T-Mobile (en of je het goed of slecht vind hangt af van waar je zit lijkt me, want waar ik zit is t-mobile wat beter dan Vodafone als het om bereik gaat) en de prijzen zijn toch eens tuk beter dan die zogenaamde superdeal van Vodafone.
Enige is wellicht dat je geen 4g hebt maar als je nauwelijks bereik hebt heb je niks aan dat mooie 4g.
Bovendien geldt voor Tele2 (als ik me niet vergis) hetzelfde wat voor T-mobile geldt en dat is geen extra kosten als je over je bundel gaat. Wordt alleen gesneden in je snelheid.
Als je geld zat hebt boeit het niet want dan kan je toch alles betalen, maar anders ga je toch wel een gedegen afweging maken van wat voor jou het zwaarst weegt.
Ik werk niet bij Tele2 dus ik weet totaal niet wanneer er wel of geen kosten berekend worden als je je limiet overschrijd, maar bij die van Studentmobiel stond gewoon dat er geen kosten in rekening gebracht worden (tenzij dat weer is weggehaald).weertenaar schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:46:
[...]
ik heb nu Tele2 en kreeg vanmorgen een bericht dat mijn bundel op is en er kosten in rekening gebracht worden....
Bedankt.fsfikke schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:23:
thanksfsfikke schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:23:
Wat dan?kadikoylu schreef op maandag 22 december 2014 @ 20:35:
Er komt kennelijk een nieuwe actie tussen 29 en 31 december.
Wacht geduldig af.
Laten we hopen dat het een mooie eindejaarsknaller wordt. Buiten de aanbiedingen van Typhone van april/mei dit jaar heb ik weinig spectaculairs voorbij zien komen.Henry85 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:48:
[...]
https://directsales.vodafone.nl/eindejaarsvoordeel
Iets met Samsung, kennelijk.
Thnxfsfikke schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:23:
Actie is nog niet bekend volgens mij. Wat jij opnoemt stond er gisteren ook op.Vjenne-ICT schreef op maandag 29 december 2014 @ 00:46:
De Samsung actie is bekend, maar of je daardoor nu meteen een bestelling plaatst?
Op geselecteerde toestellen krijg je een GRATIS 'Samsung leven box mini' en bij de 'Samsung Galaxy Alpha Gold' een Samsung Tab3 7'' tablet + Samsung leven box mini.
Ik ben er niet van onder de indruk, had wat meer verwacht.
[ Voor 16% gewijzigd door Valinor op 29-12-2014 01:19 ]
Dit is nog niet de actie. ik heb nog geen email gekregen, Ik denk dat de actie rond 08:00 online komt.D2FValinor schreef op maandag 29 december 2014 @ 01:13:
[...]
Actie is nog niet bekend volgens mij. Wat jij opnoemt stond er gisteren ook op.
Er is nog niks veranderd op die pagina.
Edit: pfffff volgens mij heb je nog gelijk ook.....
die galaxy alpha en note 4 actie staan er al tijden op.....
Voor niks de hele week naar dit moment uitgekeken. Wilde eindelijk die note 4 halen....
[ Voor 4% gewijzigd door Valinor op 29-12-2014 09:26 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Figo112 op 29-12-2014 09:33 ]
is nu een tientje per maand goedkoper geworden.Figo112 schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:29:
^dat zou toch raar zijn die actie met samsung alpha is toch al weken beschikbaar? Stel dat het wel zo is, dan zou je op z'n minst moeten aangeven dat dat de actie is.
PSN: Space-o-saurus
Het is ook een telefoon met matige hardware maar een premium prijs. Erg slappe aanbieding. Ik hoopte op een mooie knaller. Maar zonder een goede aanbieding dit jaar maar een sim only verlengen.Michel242186 schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:31:
samsung stopt ook met de productie van de alpha dus het is wel logisch dat hij overal in de aanbieding is.
[ Voor 36% gewijzigd door Raaa010 op 29-12-2014 14:43 ]
Thanksfsfikke schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:23:
Thx ook een gebruiktfsfikke schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:23:
Laat maar..
Driving a cadillac in a fool's parade.
[ Voor 91% gewijzigd door Nanax op 20-01-2015 15:48 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Maar goed, het is volgens mij vrijwel onmogelijk om aan die verlengen2 codes te komen?Señor Sjon schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:43:
Gevoelsmatig is F&F nu zo wijd verspreid dat Verlengen2 eigenlijk de 'oude' F&F is geworden.
True, toen moest je echt iemand bij Vodafone kennen. Dat hoeft met de linkjes die hier staan inderdaad niet meer.
Bedankt! Heb een code aangevraagd hiermee!guid0o schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 00:12:
Nog wat codes als je je email invult:
Members only:
bedankt!guid0o schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 00:12:
Members only:
Heel fijn, bedankt!guid0o schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 00:12:
Members only:
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Heel erg fijn! Dankjewel!guid0o schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 00:12:
Members only:
Hartelijk dank!sjolmers schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:52:
Nieuwe codes:
Members only:
Ik kreeg net een mailtje:
Vanaf volgende week 4 dagen lang €120 extra korting op de iPhone 6 voor jouw vrienden en familieleden.
http://inbetween.tripolis...JWMc6ZP9YJUz7kJqNRzn1u1ly
Untappd: Kapitein_Merijn
Dankje heb er 1! Wacht alleen nog op goedkeuring? Vanmiddag ingevuld en nog geen mail helaas.melk0r schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 11:49:
Heb nog een aanvraaglink beschikbaar voor F&F geïnteresseerden
Vul je eigen e-mail adres in op onderstaande link:
Members only:
en er zal automatisch een F&F code gegenereerd worden die naar het ingevulde e-mail adres verstuurd zal worden.
Enjoy.
Kijk even in je spam folder, daar zat hij bij mij ook in.Jknevel schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:08:
[...]
Dankje heb er 1! Wacht alleen nog op goedkeuring? Vanmiddag ingevuld en nog geen mail helaas.
Untappd: Kapitein_Merijn
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Heel erg bedankt!sanderdw schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:36:
Asje F&F geïnteresseerden:
Members only:
Heb vanochtend voor een derde keer de aanvraag gedaan en nu kwam hij gelijk door.Kapitein Merijn schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:33:
[...]
Kijk even in je spam folder, daar zat hij bij mij ook in.
Ohhxminator schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:42:
Begrijp niet waarom mensen steeds een nieuw linkje posten met privé e-mail :')_! (referrals ??)
[ Voor 74% gewijzigd door Perkouw op 20-01-2015 17:34 ]
:)
Hoi!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq