Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 10:17
Alleen dat zwart witte lijkt nergens op.. :(

• Catorce
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 12-02 10:37
Dat is juist wat ik er mooi aan vind! Misschien een klein detail in de nationale kleuren er bij had leuk geweest, maar hier hou ik wel van. Clean, strak en een hint naar het verleden.

• Aquila
Het is beter dan niets. Dat groene uit shirt van de afgelopen jaren is echt een vreselijk fout shirt.. Lijkt eigenlijk nergens op.

• Pyramiden
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 09:56
quote:
Aquila schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:09:
Het is beter dan niets. Dat groene uit shirt van de afgelopen jaren is echt een vreselijk fout shirt.. Lijkt eigenlijk nergens op.
Hij is wel heel "cool", want je kunt hem omdraaien en binnenstebuiten dragen. Heel cool.

• Aquila
quote:
Pyramiden schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:31:
[...]

Hij is wel heel "cool", want je kunt hem omdraaien en binnenstebuiten dragen. Heel cool.
Ooow lol, dat wist ik niet eens :9

• Markuss
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 10:16
Weer wat nieuwe Adidas leaks, veel weer gebaseerd op een ouder ontwerp:

België:

Spanje:

Zweden:

Portugal:

Wales:

En Juventus brengt nog een extra shirt uit vanwege het 120-jarig bestaan:

+ extra:

Uruguay:

Nederlands elftal uit (motief):

Markuss wijzigde deze reactie 29-10-2017 19:01 (6%)

• apis29
  • Niet online
Die van Uruguay viel me ook wel op ja 8) . Zweden een soortgelijke kraag als die van Argentinië maar wel Adidas strepen op de zijkant ipv schouders? Kijken of het volgende week nog zo is bij de kwalificatiewedstrijden ...

apis29 wijzigde deze reactie 31-10-2017 15:05 (10%)

• apis29
  • Niet online
Het nieuwe Adidas font De nieuwe Adidas bedrukking (ook al te customizen voor andere landen op de Adidas site):

(zie ook http://www.footyheadlines...8-world-cup-home-kit.html)

De rest: http://www.footyheadlines...-world-cup-home-kits.html
https://www.instagram.com/p/BbJeISllpHg/

apis29 wijzigde deze reactie 06-11-2017 11:32 (104%)

• Aquila
quote:
apis29 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:24:
Het nieuwe Adidas font De nieuwe Adidas bedrukking (ook al te customizen voor andere landen op de Adidas site):

[afbeelding]
(zie ook http://www.footyheadlines...8-world-cup-home-kit.html)

De rest: http://www.footyheadlines...-world-cup-home-kits.html
https://www.instagram.com/p/BbJeISllpHg/
Hoe verkrachten we het mooiste Duitse voetbalshirt ooit.. Dankjewel ideeenloze lullos bij Adidas :F
Ze moeten zich schamen met deze copy & paste designs :(
Ook de keuze om die strepen geen kleuren mee te geven. Lijkt compleet levenloos.

Aquila wijzigde deze reactie 06-11-2017 11:59 (9%)

• Aquila
Is dit shirtje echt een originele? https://www.ebay.com/itm/...fa9a99:g:MV8AAOSwwVpZwYbW
Ik heb er altijd zo mijn twijfels over, omdat het Ebay is..

• Pyramiden
quote:
Aquila schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:53:
Is dit shirtje echt een originele? https://www.ebay.com/itm/...fa9a99:g:MV8AAOSwwVpZwYbW
Ik heb er altijd zo mijn twijfels over, omdat het Ebay is..
Zo... Dat is een moeilijke zeg... Hij heeft wel zeer veel shirts (allemaal player issue) in de aanbieding. Echter heeft hij wel 1 negatieve feedback waarin iemand aangeeft een fake shirt ontvangen te hebben.

High-res foto's van dat tenue zijn overigens ook redelijk moeilijk te vinden... Ik zou graag een hogere resolutie foto hebben om te kijken of de sterren en het Bayern logo gestict of ge-heattransferred zijn.

Stiksels onder het Formotion logo zijn weer erg netjes. Misschien vragen of hij wat hi-res foto's van de logo's en stiksels op verschillende plekken kan sturen?

Pyramiden wijzigde deze reactie 08-11-2017 17:28 (8%)

• Aquila
Dat zou ik inderdaad eens na moeten gaan. Wel is het zo dat ik zo'n recensie ook ooit eens zag voor ClassicFootballShirts.
Die Techfit van mij heeft een ge-heatpressed logo, maar geen idee hoe het bij Formotion is.

• Pyramiden
Ja, klopt. Het kan best zijn dat iemand een foutje maakt, maar toch.

Ik heb twee MLS Techfits. Prachtige shirts. De stiksels zijn van heel hoge kwaliteit, dus daar zou je al een eind mee moeten komen.
In mijn geval zijn de logo's ge-heattransferde patches, maar ik weet niet hoe ze dat voor Bayern hebben gedaan.

High res foto van de Adidas strepen op de mouwen kun je het vaak ook goed aan zien. Die moeten ook heat-transferred zijn en kunnen een gradient erin hebben.

• Aquila
quote:
Pyramiden schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:38:
Ja, klopt. Het kan best zijn dat iemand een foutje maakt, maar toch.

Ik heb twee MLS Techfits. Prachtige shirts. De stiksels zijn van heel hoge kwaliteit, dus daar zou je al een eind mee moeten komen.
In mijn geval zijn de logo's ge-heattransferde patches, maar ik weet niet hoe ze dat voor Bayern hebben gedaan.

High res foto van de Adidas strepen op de mouwen kun je het vaak ook goed aan zien. Die moeten ook heat-transferred zijn en kunnen een gradient erin hebben.
Maar is het niet zo dat alleen Techfit ge-heatpressed wordt? Adizero heeft namelijk ook gewoon normale strepen.

Maar je wilt high-res foto's van het shirt op Ebay of van een speler die hem draagt?

• Pyramiden
quote:
Aquila schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:37:
[...]

Maar is het niet zo dat alleen Techfit ge-heatpressed wordt? Adizero heeft namelijk ook gewoon normale strepen.

Maar je wilt high-res foto's van het shirt op Ebay of van een speler die hem draagt?
Excuses, Adizero heeft inderdaad die gradient, en Techfit is heat pressed. Ik was even in de war.

Ik hoef die foto's niet, maar als ik hem zou willen aanschaffen dan zou ik die twee wel vergelijken, denk ik :)
Al zul je het natuurlijk nooit zeker weten.

• Markuss
Kwam een Bayern-verzamelaar tegen en nu ben ik niet de meest handige computerdeskundige maar als je naar deze site gaat:

http://fcbayernshirts.com...?action=viewmap&map_id=33

Klik niet op één van die shirts maar ga op de shirts staan, klik op je rechtermuisknop en klik op (in het geval van Chrome): 'afbeelding openen in nieuw tabblad'. Dan krijg je relatief grote foto's van, volgens mij, wedstrijdgedragen shirt. Als je niet met Chrome werkt even de link kopieren en openen in een nieuw venster.

Hier de link naar zijn hele collectie, schitterend.

http://fcbayernshirts.com/collection.php

Markuss wijzigde deze reactie 08-11-2017 22:34 (5%)

• Aquila
quote:
Markuss schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:33:
Kwam een Bayern-verzamelaar tegen en nu ben ik niet de meest handige computerdeskundige maar als je naar deze site gaat:

http://fcbayernshirts.com...?action=viewmap&map_id=33

Klik niet op één van die shirts maar ga op de shirts staan, klik op je rechtermuisknop en klik op (in het geval van Chrome): 'afbeelding openen in nieuw tabblad'. Dan krijg je relatief grote foto's van, volgens mij, wedstrijdgedragen shirt. Als je niet met Chrome werkt even de link kopieren en openen in een nieuw venster.

Hier de link naar zijn hele collectie, schitterend.

http://fcbayernshirts.com/collection.php
Thanks! :)
Thuis even goed kijken. Zit nu op de mobiel.
Die gast heeft wel extreem veel mooie shirts. Daar ben ik wel heel erg jaloers op, maar zijn ze allemaal gedragen? Ben benieuwd wat hij er allemaal niet voor betaald heeft. Ik denk dat hij daarom contacten binnen de club heeft. Geen idee waar je die dingen anders vandaan tovert.

• apis29
  • Niet online
Kom je die nu pas tegen :D :P ? Die gebruikte ik jaren geleden al voor de positionering van de bedrukking ;) .
Zeker het zoontje van Uli Hoeness met toegang tot z'n geheime bankrekening maar als je op de voorpagina kijkt zijn ze vooral gewoon gekocht of geruild: "Offcourse I am interested to increase my collection, so if you have some shirt that you want to sell or swap, it would be nice if you contact me."
Zag ook altijd op de reclameborden reclame voor een veiling voorbij komen van de club zelf dus misschien daar ook nog wat vandaan (al zal het vast goedkoper zijn via via).

Formotion logo bedrukt of niet verschilt vlgns mij per club, bij Bayern was het wel altijd geborduurd nog ja.

Schotland nu op tv met hun nieuwe shirt en de nieuwe Adidas bedrukking ... echt geen gezicht die stijl bij het type retro waar ze bij de meeste landen voor gekozen hebben. Zeker bij Argentinië gaat het voor geen meter staan ...

apis29 wijzigde deze reactie 09-11-2017 21:00 (13%)

• Aquila
Volgens mij heb ik hem heeeel lang geleden ooit eens gezien, maar dat zal in 2013 zijn geweestof zelfs eerder.
Mag toch wat kosten hoor, ook via zo'n veiling. Wat meen je dat zo'n Götze of Kroos shirt al niet kost :o

Ja, je hebt voor ClimaCool dikke strepen, voor Techfit gedrukte strepen en bij Adizero dunnere strepen. Geen idee wat Formotion heeft.

Ach Adidas heeft geprobeer een Russische letter type te moderniseren. Helaas doen ze wel eens vaker wat fout designen..

• apis29
  • Niet online
quote:
Aquila schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:32:
Ach Adidas heeft geprobeer een Russische letter type te moderniseren. Helaas doen ze wel eens vaker wat fout designen..
Het is gewoon eentje zoals dit: https://www.dafont.com/04b-19.font een soort bitmap lettertype, zal wel horen bij het retro jaren '80 idee alleen lijken een aantal van die shirts uit de jaren '80 op hun beurt al een throwback naar nog vroeger en past het voor geen meter :+ . Bij die van België ziet het er echt niet uit bijv. en bij die B-landen met een standaard shirt zoals Noord-Ierland en Schotland voegt het nou ook niet echt wat toe ...
Die spelers van Argentinië lijken nu echt net computerpoppetjes van een voetbalspel uit de jaren 90 :D

apis29 wijzigde deze reactie 12-11-2017 13:08 (9%)

• Zorg
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 21-02 19:41
Een special request......
Ik ben opzoek naar het WK shirt van Peru voor kinderen (6 jaar). Peru gaat voor het eerst sinds 82 weer naar het WK en ik zou het erg leuk vinden als mijn zoontje in een Peru shirtje naar de voetbaltraining kan gaan! Ben ik nog te vroeg of is er in de shirt business gewoon (nog) geen rekening mee gehouden?

Creatief met klei? www.kleishop.nl

• apis29
  • Niet online
quote:
Zorg schreef op zondag 19 november 2017 @ 18:08:
Een special request......
Ik ben opzoek naar het WK shirt van Peru voor kinderen (6 jaar). Peru gaat voor het eerst sinds 82 weer naar het WK en ik zou het erg leuk vinden als mijn zoontje in een Peru shirtje naar de voetbaltraining kan gaan! Ben ik nog te vroeg of is er in de shirt business gewoon (nog) geen rekening mee gehouden?
Het nieuwe shirt voor het WK moet nog gelanceerd worden ja voor Peru. Maar zal mogelijk toch nog lastig worden om aan kindermaten te komen en moet je eerder denken aan import uit Zuid-Amerika (of een namaak)

• Aquila
Ik denk dat ik binnenkort eens opzoek ga naar wat leuke patches om mijn Bayern shirts iets aan te kleden. Kwam op Ebay een mooi setje tegen voor het Bayern thuis tenue uit 2013/14. Champions League patches met die patch voor de wereld kampioen. Schande dat ik daar nog geen van heb :+

Thuis shirt van Colombia vind ik wel heel erg vet btw!

• Aquila
Ik heb een setje met mooie patches gevonden, maar ik weet niet of deze verkoper te vertrouwen is. Het moet uit Hong-Kong komen..
https://m.ebay.com/itm/20...74534?hash=item544caec346

• apis29
  • Niet online
quote:
Aquila schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 00:47:
Ik heb een setje met mooie patches gevonden, maar ik weet niet of deze verkoper te vertrouwen is. Het moet uit Hong-Kong komen..
https://m.ebay.com/itm/20...74534?hash=item544caec346
Zou aannemen dat het namaak is (sowieso veel te goedkoop) ...

• Aquila
quote:
apis29 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:32:
[...]

Zou aannemen dat het namaak is (sowieso veel te goedkoop) ...
Enig idee waar ze officiële patches verkopen? Tenminste diegene die ook in de link staan. Zag wel die 5 times winner patch op CFS staan.

• Aquila
Aangezien ik nu toch in Rotterdam ben voor de wedstrijd Feyenoord - PSV, heb ik mij direct een uitshirt gekocht met v. Persie erop + Eredivisie patch.
Maar Jezus, ik ben bij geen enkele club (AZ, VVV Venlo en nu bij Feyenoord) een goede bedrukken tegen gekomen. Direct met die bedrukking vouwen etc, waardoor je direct blijvende puntjes krijgt die later na gaan slijten..

• Pyramiden
quote:
Aquila schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 18:24:
Aangezien ik nu toch in Rotterdam ben voor de wedstrijd Feyenoord - PSV, heb ik mij direct een uitshirt gekocht met v. Persie erop + Eredivisie patch.
Maar Jezus, ik ben bij geen enkele club (AZ, VVV Venlo en nu bij Feyenoord) een goede bedrukken tegen gekomen. Direct met die bedrukking vouwen etc, waardoor je direct blijvende puntjes krijgt die later na gaan slijten..
In ieder geval een fijne wedstrijd toegewenst! Gaat een leuke pot worden.

Jammer dat ze dat doen... Shirts zijn toch erg duur... Ik vind het altijd erg jammer als de bedrukking stuk gaat... Vooral op erg flexibele shirts gaat het vaak snel...

Zelf ook een nieuwe aanwinst. Errug blij mee! Helaas niet gelukt om een spelersversie te vinden...

Verder hoop ik binnen een maand nog een shirt aan de verzameling toe te voegen. Ik zal foto's posten als hij binnen is. Tot die tijd een teaser:

• Aquila
quote:
Pyramiden schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:01:
[...]

In ieder geval een fijne wedstrijd toegewenst! Gaat een leuke pot worden.

Jammer dat ze dat doen... Shirts zijn toch erg duur... Ik vind het altijd erg jammer als de bedrukking stuk gaat... Vooral op erg flexibele shirts gaat het vaak snel...

Zelf ook een nieuwe aanwinst. Errug blij mee! Helaas niet gelukt om een spelersversie te vinden...
[afbeelding]

Verder hoop ik binnen een maand nog een shirt aan de verzameling toe te voegen. Ik zal foto's posten als hij binnen is. Tot die tijd een teaser:
[afbeelding]
Dankjewel! Ik heb er heel erg van genoten. Top wedstrijd :)

Het is gewoon kut dat ze het zo doen. Bij mijn Gomez bedrukking gebeurt namelijk hetzelfde, maar dat shirtje ga ik echt niet meer zo snel in maatje L vinden. Dat spul is al duur genoeg inderdaad..
Rusland heeft altijd nette shirts hoor. Ik vind ze allemaal wel erg mooi!

Toevallig van West Ham? 8)

• Aquila
Hier zijn de foto’s van dit hele mooie shirt:

Aquila wijzigde deze reactie 01-02-2018 19:25 (127%)

• apis29
  • Niet online
En niet het thuisshirt omdat? Kleurstelling is wel mooier van uit idd maar als v. Persie souvenir misschien eerder het thuisshirt.
quote:
Nog een hint:

• Aquila
Ik begrijp je punt, maar het thuis shirt vind ik ietsjes te normaal. Het blijven wel de echte kleuren van Feyenoord inderdaad. Maar ik vind het al genoeg geld, dus dan neem ik gewoon het mooiste shirt. Ik twijfelde wel nog even of ik er niet beter Berghuis op zou laten printen.
Van Ajax zou ik dan wel weer het thuis shirt nemen. Uit shirt lijkt op een kind dat verf eroverheen gooit :+

Ik weet het nu zeker! Lokomotiv Moskou :7

• Aquila
nevermind

Aquila wijzigde deze reactie 17-02-2018 20:28 (88%)

• Pyramiden
Toch maar het uitshirt met Berghuis?

Edit: Ik vind het overigens wel jammer wanneer shirts die speciaal voor een club ontworpen zijn aan andere clubs worden gegeven in een andere kleur... De doornen op het shirt hebben waarde voor de Portland Timbers, maar ik zie zo 1, 2, 3 wat dat met Feyenoord te maken heeft, behalve dat het een vet ontwerp is. En dat geld bijvoorbeeld ook voor het shirt van de Whitecaps, waar Terek Grozny een jaar later mee rondloopt (volgens mij was er zelfs nog een club uit Polen ofzo die ook dat ontwerp had?).

Lokomotiv keuren we goed!

Pyramiden wijzigde deze reactie 09-02-2018 12:36 (79%)

• Pyramiden
Yes, hij is binnen!
Erg blij mee. Het reflecterende effect van het logo is prachtig. Alleen jammer dat Lokomotiv dit shirt zelden gebruikt.

• Aquila
quote:
Pyramiden schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:24:
Toch maar het uitshirt met Berghuis?

Edit: Ik vind het overigens wel jammer wanneer shirts die speciaal voor een club ontworpen zijn aan andere clubs worden gegeven in een andere kleur... De doornen op het shirt hebben waarde voor de Portland Timbers, maar ik zie zo 1, 2, 3 wat dat met Feyenoord te maken heeft, behalve dat het een vet ontwerp is. En dat geld bijvoorbeeld ook voor het shirt van de Whitecaps, waar Terek Grozny een jaar later mee rondloopt (volgens mij was er zelfs nog een club uit Polen ofzo die ook dat ontwerp had?).

Lokomotiv keuren we goed!
Dat is zeker zonde, maar Adidas en Nike vinden het altijd wel prima met het re-branden van shirtjes. Ik begrijp het in zekere zin wel, maar een beetje meer innovatie kan geen kwaad.. Rusland heeft altijd wel hele degelijke shirts. Bij Bayern valt het ene seizoen vies tegen en het andere niet.

Nee, ik was even vergeten dat ik nog een setje velgen moest hebben. Gelukkig is dat al opgelost, dus dat shirtje houd ik lekker zelf :D

Dat Lokomotiv shirt is mooi, maar wel apart. Die clubs uit het Oostblok hebben toch mooie shirts hoor. Rusland, Oekraïne, Zenit, Shakhtar etc.

Aquila wijzigde deze reactie 17-02-2018 20:41 (9%)

• apis29
  • Niet online
Adidas outlet Batavia

Ajax €40, Bayern 40, België 30, Duitsland €30 (thuis hing er ook)

Spelersversie Benfica; hing tussen de replica's voor dezelfde prijs (meerdere stuks). Sponsorloos ook nog aan de voorkant :) . Alleen geen mooi model verder O-) . Madrid wil ik stiekem nog wel als ik er Asensio bedrukking voor kan vinden (longsleeve, €40)

Had er nog geen en vond deze wel een van de meest geslaagde die ik me kan herinneren. Zonder rare fratsen dus zoals het adidas template, een vernaggeld wapen of een eenkleurig vlak achterop (en de nieuwe voor het WK vind ik ook geen verbetering). Ook €40 min nog 10% kortingsbon; 9 maanden terug nog 50 iirc dus de echte koopjestijden zijn definitief voorbij (deze was toen 40 http://www.oldfootballshi...ootball-shirt-s44794.html had ik eigenlijk ook wel moeten meenemen en hoopte eigenlijk die nog te vinden vandaag).

Zonder flits
https://tweakers.net/ext/f/Wrb0GwBCIJ2tr5fMVYjEHQk7/thumb.jpg

apis29 wijzigde deze reactie 18-02-2018 22:46 (8%)

• Aquila
Welke van Duitsland? Ik zie daar wel eentje van Bayern hangen, maar da’s niet zo mijn ding.
Hingen er ook long sleeve van dat paarse Real shirt? Word namelijk tijd dat ik een shirt van Ronaldo heb hangen :)

Aquila wijzigde deze reactie 19-02-2018 10:12 (37%)

• apis29
  • Niet online
quote:
Aquila schreef op maandag 19 februari 2018 @ 10:11:
Welke van Duitsland? Ik zie daar wel eentje van Bayern hangen, maar da’s niet zo mijn ding.
Hingen er ook long sleeve van dat paarse Real shirt? Word namelijk tijd dat ik een shirt van Ronaldo heb hangen :)
Real paarse was alleen in longsleeve, hingen ook een paar witte thuisshirts geloof ik (wel korte mouw ... iirc). Duitsland is nog het EK shirt ...
Madrid is overigens ook bij CFS te vinden met bedrukking (maar geen Asensio).

apis29 wijzigde deze reactie 19-02-2018 11:53 (9%)

• Aquila
VIa CFS zal het alleen iets duurder uitvallen. Een euro of 30 gok ik. Je kunt beter dat shirtje mee nemen en er vervolgens een leuke print voor uitzoeken.
Die shirtjes van Bayern en Duitsland zijn niet zo mijn ding. Zag dat die van de Confed Cup een leuke prijs heeft. Zal ong. 50 euro zijn ofzo en ik vind hem wel erg vet.

• Pyramiden
Met "FH10" als code zou je 10% korting moeten krijgen bij CFS. Je ziet die code op Footyheadlines voorbij komen sinds ze daar reclame maken.

• apis29
  • Niet online
Ja precies, of je wacht tot een 20% actie. Als je die met Ronaldo wilt tenminste (of andere die ze wel hebben) ... Shirt los = €40, bedrukking zal ook iets van 20-25 kosten als je het van ergens anders moet laten komen en dan misschien nog kosten om te laten drukken. Bij een 20% actie is het dan ook zo'n €65 (al bedrukt).

Één van de eerste Nike WK reveals:

Stond al een tijdje op Footyheadlines & Co. maar die mag er best zijn vond ik bij eerste blik 8) (deed ook aan zo'n jaren '90 Dortmund shirt denken)

Ook aardig, alleen voor rugby :*) :

apis29 wijzigde deze reactie 20-02-2018 12:39 (51%)

• Markuss
Er zijn de laatste tijd weer heel wat (mogelijke) WK-shirtjes geleakt. Ben zelf erg fan van het Duitsland uit-shirt, ga hem sowieso kopen maar nog even nadenken welke speler erop komt te staan.

Duitsland uit:

België uit:

Kroatië uit:

Rusland uit:

Daarnaast zijn er nog wel tien geleakt maar anders wordt dit zo'n megapost (is er een spoiler-functie?). Die shirts kan je in dit overzicht bekijken.

http://www.footyheadlines...rld-cup-kit-overview.html

• Aquila
@Pyramiden
Ik heb wel eens codes via de mail gehad. Die 10% is wel leuk. Zat nog te denken om een vest van Schotland te kopen.

@apis29
Dat is wel vervelend voor de kosten inderdaad. Als je vanuit verschillende web winkels koopt. Dan kun je inderdaad beter even wachten ook die 20% sale.

Die shirtjes van Duitsland zijn wel vet! Zal wel slim fit zijn zeker?

@Markuss
Die van Duitsland is echt een topper! Doet me denken aan het uit shirt van hun tijdens 92’ als ik me niet vergis.
Hopelijk houden ze de bedrukking een beetje retro. Vind een lange mouw versie ook wel leuk om te hebben.

• apis29
  • Niet online
quote:
Markuss schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 17:58:
Er zijn de laatste tijd weer heel wat (mogelijke) WK-shirtjes geleakt. Ben zelf erg fan van het Duitsland uit-shirt, ga hem sowieso kopen maar nog even nadenken welke speler erop komt te staan.

Daarnaast zijn er nog wel tien geleakt maar anders wordt dit zo'n megapost (is er een spoiler-functie?). Die shirts kan je in dit overzicht bekijken.

http://www.footyheadlines...rld-cup-kit-overview.html
Duitsland Uit zag ik idd ook laatst, zag er echt uit als een mooie kleur. België zie ik nu voor het eerst, niet slecht moet ik zeggen :9 , evenals Kroatië Uit.

Spoiler functie is er wel maar dan zie je gewoon een zwart vkla ter grootte van het plaatje :+ dus dat schiet nooit op. Je kan ook thumbnails gebruiken natuurlijk ...

Engeland/Nike bedrukking: http://www.footyheadlines...-2018-world-cup-font.html Heel verhaal en uiteindelijk lijken de nummers het precies op de oude Barcelona bedrukking :+

apis29 wijzigde deze reactie 20-02-2018 21:43 (11%)

• Markuss
@Aquila Dit is het uitshirt op het WK van 1990 in Italië, daar doet hij mij het meest aan denken:

Ergens tussendoor hebben ze nog een extreem zeldzaam shirt gehad, het eigenlijke thuisshirt maar dan in uitkleuren, voor zover ik kan vinden is die in één (Engeland) duel gebruikt:

http://www.oldfootballshirts.com/img/shirts/271/extra_football_shirt_9461_1.jpg

Gehele lijst van Duitsland uitshirts: http://www.oldfootballshi...hirts-t271.html?type=Away

Blij dat Götze z'n oude vorm weer begint terug te krijgen hé? Speelt nu weer iets dieper bij BVB en raakt zo veel meer betrokken bij goals door middel van dribbels en (geweldige) passes.

@apis29 Bedankt voor de uitleg, zou je mij kunnen vertellen hoe ik thumbnails kan gebruiken?

• Aquila
@Markuss
Dat shirtje bedoel ik inderdaad! Die onderste is mij ook bekend.

Ik van die shirtjes prachtig, van die eerste staat/stond er eentje op CFS. Daar vragen ze 600 pond voor als ik me niet vergis. De kleuren liggen mij wel. Vind het uit shirt van 2012 ook een pareltje.

Ja, ik ben blij dat hij weer goed speelt. De laatste weken helaas weinig kunnen kijken van Bayern en Dortmund. Götze heeft in mijn ogen iets speciaals, wat veel spelers niet hebben en dat is het talent om de juiste pas te geven. Heb al regelmatig gezien dat hij goede passes gaf en niemand er iets goeds mee deed.

• Markuss
quote:
Aquila schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:51:
https://www.classicfootba...ay-shirt-very-good-s.html
Wat heb ik toch een geluk gehad met die van mij :o
Het beginnen ook zeldzame te worden, net zoals die van 2012 uit. Die stijgt ook de hele tijd in prijs.
Quote even een oude post van je, dit shirt kom je vaak tegen op eBay Kleinanzeigen voor een kleine prijs (€ 20,-). Soms nog met bedrukking (soms ook patches), zie bijvoorbeeld deze:

https://www.ebay-kleinanz...-gr-m/807045877-160-21650

Ben zelf ook blij dat Mario weer een beetje terugkomt op z'n oude niveau. Aan z'n explosiviteit zal hij nog even moeten werken maar inzicht is iets wat niet snel verloren gaat net als techniek (assist op Stindl tegen Frankrijk). Hopelijk kunnen de 3 goede vrienden Reus, Schürrle en Götze vaker met elkaar voetballen de komende tijd, al heb ik er een hard hoofd in met 3 mannen van glas.

Dat groene uitshirt uit 2012 doet het bij mij ook nog altijd erg goed, ziet er schitterend uit. Beter dan dat mislukte grijs/groene shirt van afgelopen EK, wat een flop was dat.

• Aquila
@Markuss
Volgens mij is dat een nepperd. Die kraag ziet er niet origineel uit en het shirt ziet er over het algemeen niet heel netjes uit. Ik kan me ook flink vergissen natuurlijk.
Op Kleinanzeigen staan wel heel veel mooie shirtjes inderdaad. Wil er toch eens iets gaan bestellen!

Mario zal zeker nog aan zijn snelheid moeten werken. Hij blijft voor mij een van de beste spelers die je op nummer 10 kan zetten. Veel mensen zullen het niet me eens zijn, maar hij doet op zijn top echt niet onder voor jongens zoals Isco en Modric. Tijdens het seizoen 12/13 was hij voor mij de allerbeste en ik was blij dat hij in die CL finale niet mee speelde. Die kon het feestje nog wel eens gruwelijk verpest hebben.
Naja, ik ben niet zo fan van Schürrle, maar van Reus wel. Die heeft ook een winnende pass of goal in zijn voeten. Ze spelen alle 3 voor Dortmund, dus bewijzen moeten ze zich.

Die van afgelopen EK is echt een grote rotzooi inderdaad. Het lijkt helemaal nergens op.

• Markuss
@Aquila
Aha, ben daar bij Adidas shirts helaas niet zo getraind in. Doch staan er op Kleinanzeigen wel redelijk wat van dit soort shirts:

https://www.ebay-kleinanz...eutschland-2010-trikot/k0

Heb daar laatst in totaal 3 verschillende originele Dortmund shirts gekocht (en nog 2 via eBay)

2015/2016 EL-shirt #33 Weigl € 23,00
2014/2015 uit #29 Schmelzer € 19,00
2014/2015 thuis #15 Hummels € 11,50 (eBay bieden)
2013/2014 thuis #8 Gündogan € 9,50 (eBay bieden)
2016/2017 thuis #13 Guerreiro € 14,25

Namen achterop vind ik persoonlijk geen probleem, in mijn optiek vertegenwoordigen zij juist een bepaalde periode van de club. Shirts met de namen van Hummels, Lewandowski of eerder Götze zou ik daarom nooit weggooien/in de fik steken als ze de club verlaten.

Hoop er nog snel één van Subotic aan te schaffen, heb dat helemaal nooit gedaan helaas.

Markuss wijzigde deze reactie 21-02-2018 18:37 (4%)

• Aquila
@Markuss
Ach, maakt toch niet uit haha. Ze maken shirtjes behoorlijk goed na deze dagen. vergissen kun je je altijd!
Ik heb er zelf nog even lopen speuren en kwam inderdaad ook tussen die shirtjes. Ze vragen er echt niks te veel voor he :o

Dat zijn wel een aantal mooie shirtjes hoor, voor die prijzen. Dat is niks.
In de fik zetten is gewoon debiel. Koop je zo'n ding voor 100,00 euro en dan zet je hem in de fik :')
Het probleem met namen is, dat ik voor het 12/13 seizoen wel 5 namen wil ofzo :+
Van Götze wil ik er nog wel een heleboel. Misschien ga ik binnenkort eens richting Dortmund, wil sowieso nog eens een foto'tje met 'm prikken :)

Neem aan dat je Subotic op een 11/12 shirtje wilt?

• apis29
  • Niet online
quote:
Markuss schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:52:

@apis29 Bedankt voor de uitleg, zou je mij kunnen vertellen hoe ik thumbnails kan gebruiken?
Hier in de karmastore kan je een fotoalbum 'kopen': https://tweakers.net/my.tnet/karmastore/
Als je dan zelf de plaatjes hierin upload krijg je een paar opties om het plaatje te posten, waarvan er twee thumbnail opties zijn zoals 'GoT-code grote thumbnail':

• Markuss
quote:
Aquila schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 18:47:
@Markuss
Ach, maakt toch niet uit haha. Ze maken shirtjes behoorlijk goed na deze dagen. vergissen kun je je altijd!
Ik heb er zelf nog even lopen speuren en kwam inderdaad ook tussen die shirtjes. Ze vragen er echt niks te veel voor he :o

Dat zijn wel een aantal mooie shirtjes hoor, voor die prijzen. Dat is niks.
In de fik zetten is gewoon debiel. Koop je zo'n ding voor 100,00 euro en dan zet je hem in de fik :')
Het probleem met namen is, dat ik voor het 12/13 seizoen wel 5 namen wil ofzo :+
Van Götze wil ik er nog wel een heleboel. Misschien ga ik binnenkort eens richting Dortmund, wil sowieso nog eens een foto'tje met 'm prikken :)

Neem aan dat je Subotic op een 11/12 shirtje wilt?
Ja, bij die Dortmund shirts kan ik het onderhand wel aardig zien wat nep is en wat niet (zelfs die spelersversie shirt met ACTV-spul maken ze nu na in Azië).

Nou dat dacht ik, zag er toevallig net eentje staan van Subotic (2011/2012, uitshirt die van zwart naar geel overloopt) voor € 30,- Vind ik een hele schappelijke prijs voor zo'n shirt. Heb zelf dat shirt al wel in m'n collectie met #15 Hummels maar dan heb ik het gouden duo mooi compleet.

5 is wel heel erg veel, al zou ik trouwens ook zo met Reus, Kehl, Sahin, Kuba etc. op m'n rug kunnen lopen. Dan tref je het: onder Stöger zijn er geloof ik meer open trainingen dan eerst. Ze trainen op een nabij gelegen trainingscomplex in Brackel, althans vorig jaar nog wel in ieder geval. Ze hebben ook relatief vaak signeerdagen in de fanshop bij het stadion want heb daar o.a. al Philip, Kagawa, Sancho, Aubameyang en Toprak voorbij zien komen via social media.

@apis29 Dankjewel, ik ga het onthouden.

• Aquila
@Markuss
Dat is echt ongelofelijk. Dat ACTV spul is wel iets aparts, dus die gasten maken hun na-maak shirtjes steeds beter. Ik ben overigens wel benieuwd of dit ooit problemen zal gaan geven. Daarmee bedoel ik dat Adidas, Nike of Puma hier iets aan zullen doen.

Dat is wel een mooie van Dortmund en dan heb je direct de achterhoede in hetzelfde shirt :)
Zou van het 12/13 seizoen graag nog iets van Götze, Reus en Lewandowski willen. Die waren echt magisch goed.. Die wedstrijden tegen Real en Malaga. Onvergetelijke CL avonden. Wat was dat mooi zeg :D

Goed dat je het zegt! Ik zou echt graag een keer een kijkje gaan nemen daar. Dan kan ik direct even langs in het DFB museum. Dat lijkt me best leuk om te zien.

• Markuss
@Aquila Ja, het is echt te schandalig voor woorden. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar deze foto's, dat ACTV spul (die ribbels) hebben ze erin verwerkt. Voor de niet-kenners: dat is een type shirt van PUMA waarbij het shirt erg strak om het lichaam zit. Niet alle spelers dragen het, sommigen (Reus o.a.) dragen het wél.

Foto's namaak: http://isoccer.x.yupoo.co...uid=1&referrercate=201938

Of video:

Soms halen de grote bedrijven zo'n site neer maar steeds vaker (net zoals mijn voorbeeld) maken verkopers een foto-pagina aan. Feitelijk gezien is het juist dat je dan alleen foto's tentoonstelt maar natuurlijk zit daar ook een e-mailadres bij en kan je ze bestellen. Dat je de shirts niet direct vanaf die site kan bestellen maakt het voor adidas, Nike en PUMA lastiger om hier iets directs tegen te doen. Soms halen ze zo'n site neer en ploft er in de mailadressen van (oud-)kopers een email met het nieuwe webadres..

Shirts uit het seizoen 12/13 komen zeer regelmatig voorbij op eBay Kleinanzeigen, vaak voor een mooie prijs.

Bij het stadion van Dortmund zit nu ook het Borruseum (in de oude fanshop), de nieuwe fanshop is op 100 meter daar vandaan gebouwd. Ergens in Dortmund heb je ook nog een outlet-center van BVB-spullen heb ik mij laten vertellen door fans, maar tot op heden nog niet kunnen vinden.

• Aquila
@Markuss
Dat is wel echt erg, vooral hoe die oud kopers dan nog even een nieuw adres door gemaild krijgen. Slimmigheid van hun, maar niet voor de grote merken. Persoonlijk zou ik ook nooit nep spullen kopen, dragen of voor kinderen kopen. Die gasten wil ik niet stimuleren om die rotzooi te maken.

Juist van 12/13 vind ik niet heel veel, maar ik moet dan maar eens goed op gaan letten. Er zitten vaak wel leuk shirts tussen.

Dat is een goede tip! Altijd leuk om dat soort dingen te bezoeken. Zou je geen mede fans kunnen vragen waar die shop ligt in de stad? Van AZ was er ook een winkeltje in de stad, die had wel vlaggen hangen etc. maar ik kan me voorstellen dat de winkeltjes daar goed verstopt kunnen zijn.

• Markuss
@Aquila Het is ongekend hoe het gaat in die wereld, zou graag eens een serieus onderzoek willen zien wat de clubs nu mislopen door deze praktijken. Want heb wel eens bij Tussen de Linies gelezen dat shirtverkoop echt maar een schijntje opbrengt.

Ik vind vooral het thuisshirt heel vaak (klassiek shirt) en het zogenaamde Wintertrikot (met Südtribune erin verwerkt). Het uit-, 3de- (grijs) en CL-shirt zijn schaarser, vooral het 3de shirt. Jij zocht toch maat M? Zal het even in de gaten houden.

Ben zelf wel een paar keer in dat winkeltje van AZ geweest (zijtak van de Langestraat toch?). Zo'n 10 jaar terug volgde ik AZ en haar jeugd wat meer en heb ik zelfs nog een Europees gedragen shirt van Vormer #25 gekocht. Die kon je toen na afloop van het seizoen kopen voor ik meen € 35,- in het stadion. Vormer was als een van de weinige over dus kocht ik die, later heb ik die aan een supporter verkocht (zonder winst). Dat waren in mijn ogen de mooiste shirts: van Quick in 2006/2007, ze zaten wat strakker en vooral die zwarte was een pareltje.

• Pyramiden
quote:
Aquila schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 08:47:
@Markuss
Dat is een goede tip! Altijd leuk om dat soort dingen te bezoeken. Zou je geen mede fans kunnen vragen waar die shop ligt in de stad? Van AZ was er ook een winkeltje in de stad, die had wel vlaggen hangen etc. maar ik kan me voorstellen dat de winkeltjes daar goed verstopt kunnen zijn.
Er zit niet alleen een AZ winkeltje in het stadion en in Alkmaar, maar je kunt tegenwoordig ook AZ shirts scoren in het centrum van Amsterdam })
De Under Armour winkel in de Kalverstraat (direct naast de Dam) heeft AZ, Southhampton, St. Pauli en Aston Villa.

Dit jaar wil ik die zwarte van AZ kopen. Vooral het panelen ontwerp is erg mooi. Echter acht ik misschien af tot de laatste uitverkoop of tot hij bij CFS terecht komt. Zo'n beetje alles van Under Armour komt daar aan het eind van het seizoen terecht, en ik voelde me het laatste jaar wel een beetje genaaid daardoor...

• legioen12
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 08-02 20:57
Zijn er hier mensen die weten waar je op moet letten om een matchworn shirt te herkennen?

Weet dat je het aan de kwaliteit kan voelen of aan bepaalde batches kan zien op de mouw

• Pyramiden
quote:
legioen12 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:17:
Zijn er hier mensen die weten waar je op moet letten om een matchworn shirt te herkennen?

Weet dat je het aan de kwaliteit kan voelen of aan bepaalde batches kan zien op de mouw
Een matchworn van welk merk? En weke club? En bedoel je het verschil tussen authentic/matchworn en replica of tussen authentic en matchworn? Het verschil tussen een authentic shirt en een matchworn is meestal alleen dat de ene volgezweet is door een speler :)

• legioen12
Heb hier 2 Feyenoord shirts liggen met naam waarvan ik niet weet of ze Matchworn zijn of niet.

De ene is van het merk kappa uit het jaar 2002/2003

Elmander

elmander mauw

label elmander

De andere is van het merk Addidas uit het jaar 1999/2000
Dit shirt heb ik ook een replica van waar aan de voorkant een label zit met official replica

Pauwe

als je op de foto's klikt worden ze groter

• Aquila
Waar heb je die shirtjes vandaan getoverd?
Volgens mij moet je bedrukking minimaal 25cm lang zijn en patches etc. hebben ook een bepaalde lengte. Dat zijn dingen die Pyramiden en Apis vast weten.

• legioen12
Kwam de shirts tegen bij een kringloop winkel maar mijn kennis is nog niet zo ver dat ik gelijk zie of het matchworn is of niet

• Pyramiden
Mooie shirts! Bedrukking ziet er zeer goed uit na al die jaren.

Het lijkt mij heel moeilijk vast te stellen of ze matchworn zijn. Ik heb immers geen idee of er in die tijd replica shirts waren en op wat voor manier ze verschilden ten opzichte van matchworn. Zijn er op het label "replica" na nog andere dingen anders aan de Adidas shirts? Bijvoorbeeld een andere pasvorm, gebruik van getallen voor de maat in plaats van M, L, XL, etc.? Andere kwaliteit patches of materiaal?

Op het gebied van bedrukking weet ik eigenlijk niks, daar zou ik even de mening van Apis voor afwachten.

• legioen12
Dat groene shirt heb ik ook als fanshop shirt zeg maar met korte mouwen waarbij je op de mouw niet dat blauwe sponsor patch ziet en dat shirt is 100% polyester.

Dat grijze shirt heb ik thuis ook als fanshop shirt de sponsor aan de voorkant daar is een gewone bedrukking en heeft een official replica label aan de voorkant. en dat shirt waar ik hier info over vroeg heeft een vilttbedrukking aan de voorkant. bij deze zijn bijde shirts 100% polyester

• apis29
  • Niet online
quote:
legioen12 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:46:
Dat groene shirt heb ik ook als fanshop shirt zeg maar met korte mouwen waarbij je op de mouw niet dat blauwe sponsor patch ziet en dat shirt is 100% polyester.

Dat grijze shirt heb ik thuis ook als fanshop shirt de sponsor aan de voorkant daar is een gewone bedrukking en heeft een official replica label aan de voorkant. en dat shirt waar ik hier info over vroeg heeft een vilttbedrukking aan de voorkant. bij deze zijn bijde shirts 100% polyester
Best goede kans idd dat het iig spelersshirts zijn. Die Kappa replica is van dat glimmende polyester dus duidelijk verschillend en (sponsor)patches in de fanshop is ook pas van latere jaren vlgns mij ...
Hier de grijze in een collectie wedstrijdshirts met idd een vilten sponsorbedrukking: https://feyenoordshirts.w...m_415955/50/#sam-1351-jpg

apis29 wijzigde deze reactie 02-03-2018 20:46 (11%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
quote:
Pyramiden schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 18:27:
[...]

Er zit niet alleen een AZ winkeltje in het stadion en in Alkmaar, maar je kunt tegenwoordig ook AZ shirts scoren in het centrum van Amsterdam })
De Under Armour winkel in de Kalverstraat (direct naast de Dam) heeft AZ, Southhampton, St. Pauli en Aston Villa.

Dit jaar wil ik die zwarte van AZ kopen. Vooral het panelen ontwerp is erg mooi. Echter acht ik misschien af tot de laatste uitverkoop of tot hij bij CFS terecht komt. Zo'n beetje alles van Under Armour komt daar aan het eind van het seizoen terecht, en ik voelde me het laatste jaar wel een beetje genaaid daardoor...
Ja, ach. Het zou ook stom zijn om dat niet te doen. Er zullen best wel wat AZ shirtjes verkocht zijn daar in Amsterdam. Het ligt ook niet ver van elkaar af.
Ik ging altijd naar een winkeltje in de stad. Daar zat een oudere man in, als ik me niet vergis. Die winkel lag op de hoek ergens weg gestopt.

Dat is wel lullig inderdaad.
Die zwarte van AZ is ook vet. Ik wil hem ook heeel erg graag hebben.
Bij de Intersport In Roermond hangt het derde shirt van Bayern uit 15/16 met Boateng print erop. Iets wat ik nog nooit gezien heb ik een Intersport zaak. Die kost nu nog €90,00 en ik hoop hem ergens in de sale voor 40 op de kop te tikken.

• apis29
  • Niet online
De Perry Sport in Almere gaat sluiten, laatste shirts inmiddels afgeprijsd naar €15 :+

Zat al bijna een jaar te wachten tot die van Man City eindelijk van €45 naar iets normaals zouden zakken maar die waren afgelopen zaterdag al foetsie. Liep er die woensdag daarvoor nog langs maar toen hingen er nog geen borden met 'minstens 50% korting op alles' dus niet naar binnen gegaan (hing al wel dat ze zouden gaan sluiten). De Mediums waren ook zo goed als allemaal al weg ...

Wat uitshirts gelekt :) ... Die van Duitsland lijkt toch een stuk anders dan in de eerdere foto's, komt wel meer overeen (eigenlijk ook niet eens) met 'EQT Green' zoals de kleur werd genoemd. Shirt van Colombia lijkt op Argentinië Uit '94 ...

apis29 wijzigde deze reactie 07-03-2018 21:42 (48%)

• Markuss
Hier het vermoedelijke nieuwe thuis- en uitshirt van het Nederlands elftal, ben er zelf niet heel blij mee. Vooral de eerste is weer het standaard template van Nike.

• Pyramiden
Het zwart met oranje vind ik wel wat hebben, maar niet mooier dan het huidige shirt.
Dat uitshirt lijkt wel een trainingsshirt... Volgens mij was er vroeger ook zo'n trainingsshirt...

Edit:

Toen stonden de chevrons de andere kant op.

Pyramiden wijzigde deze reactie 19-03-2018 18:44 (31%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Had hem vanmiddag ook idd gepost: vond hem wel wat hebben het nieuwe thuisshirt. Zag wel meteen dat het hetzelfde template als Frankrijk was die ik in het weekend zag maar die vond ik ook niet slecht. Doen me ook aan m'n Nike Free flyknit denken :+ . Maar mijn impressie tot nu toe is dat de warming up shirts deze keer misschien nog wel het meest interessante zijn bij veel (Nike) landen.

Speaking of huidige:

Leuk zo'n outlet: €95!! :') (Over)hoorde toevallig wel een gesprek met een klant dat als je Nike member wordt je dan 30% korting op alles krijgt. Dat zal dan wel die *****terlijke prijzen verklaren van de laatste jaren.
edit: niks over te vinden op de Nike shop site, wel dat er toevallig die week een 30% korting voucher voor de Factory Stores was.

apis29 wijzigde deze reactie 02-04-2018 22:22 (86%)

• Pyramiden
Ik kan het niet helemaal goed zien op de foto, is het een authentic of een replica? Voor een replica zou het pas écht schandalig zijn. Mijn authentic koste circa 1.5 jaar geleden 88 euro...

• apis29
  • Niet online
quote:
Pyramiden schreef op maandag 19 maart 2018 @ 21:25:
Ik kan het niet helemaal goed zien op de foto, is het een authentic of een replica? Voor een replica zou het pas écht schandalig zijn. Mijn authentic koste circa 1.5 jaar geleden 88 euro...
Ja is wel die Vapor variant maar aangezien deze week de nieuwe wordt gepresenteerd had ik wel wat lagere prijzen verwacht ondertussen ...

• Pyramiden
Ja, zeker. Mocht je die 30% korting krijgen dan is het overigens best een goede deal. 62 euro voor een shirt wat normaal 140 kost. We moeten ook niet vergeten hoe bizar duur Nike de authentics maakt...

• Markuss
@apis29

Dat Portugal shirt is mooi, model is hetzelfde als het uitshirt van 2012 toch? Ik vind deze een stuk mooier als dat uitshirt wat ze nu uitgebracht hebben (wit/blauw).

Het thuisshirt van Frankrijk vind ik helaas niet zo'n succes, Nike lijkt een te donkere kleur te gebruiken voor de thuisshirts van hen. Adidas gebruikte altijd een mooie felle blauwe kleur en sinds de overstap naar Nike is dit getransformeerd naar een hele diepe kleur blauw. Het uitshirt vind ik wél leuk gedaan.

Vanochtend is het uitshirt van Duitsland officieel uitgegeven, een prachtig shirt vind ik persoonlijk. Nu zat ik te kijken wie ik achterop zou willen en blijkt dat ze een lelijk lettertype gebruiken, volgens mij heeft Ajax dit ook (gehad)?

• apis29
  • Niet online
quote:
Markuss schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:43:
@apis29

Dat Portugal shirt is mooi, model is hetzelfde als het uitshirt van 2012 toch? Ik vind deze een stuk mooier als dat uitshirt wat ze nu uitgebracht hebben (wit/blauw).

Het thuisshirt van Frankrijk vind ik helaas niet zo'n succes, Nike lijkt een te donkere kleur te gebruiken voor de thuisshirts van hen. Adidas gebruikte altijd een mooie felle blauwe kleur en sinds de overstap naar Nike is dit getransformeerd naar een hele diepe kleur blauw. Het uitshirt vind ik wél leuk gedaan.

Vanochtend is het uitshirt van Duitsland officieel uitgegeven, een prachtig shirt vind ik persoonlijk. Nu zat ik te kijken wie ik achterop zou willen en blijkt dat ze een lelijk lettertype gebruiken, volgens mij heeft Ajax dit ook (gehad)?
Portugal idd vrijwel hetzelfde als in 2012 maar dan met dat mintgroen ipv 'Portugal' groen. Frankrijk prematch shirt vind ik ook wel aardig en beter dan thuis- en uitshirt. Misschien is die van Nederland wel met die rood-wit-blauwe baan die eerst als het nieuwe Oranje shirt werd gesuggereerd ...
Duitsland lettertype is het nieuwe Adidas font ja ('bit font' type, zie ook hier), vind het ook totaal niet passen bij de meeste shirts. Jaren '80 lettertype bij voornamelijk jaren '90 geïnspireerde retro shirts.

Ajax was wel iets anders maar leek er idd ook wel op.

Deze keer haal ik hem ook gewoon vóór het WK, mits er weer de standaard acties zijn van gratis bedrukking en de standaard verjaardag kortingscode van Adidas. Had ik bij 2014 ook moeten doen :+ (over Argentinië Uit heb ik het dan).

apis29 wijzigde deze reactie 20-03-2018 10:36 (13%)

• apis29
  • Niet online
Zag toevallig deze gisteren en is wel echt 'EQT Green' in het echt (net als het shirt dat ze gisteren al aan hadden)

Wel apart dat Nederland nog in hun oude shirt speelde maar dat hoort er zeker bij als B-land :+ (zelfs Noorwegen had hun nieuwe Nike shirts al maar die staan dan ook al officieel op Nike News)

• Aquila
Het lettertype van Adidas is wederom om van te huilen. Wat is dat voor een achterlijke bedrukking voor een zogenaamd retro tenue.. gemiste kans zou ik zeggen.
Het Duitsland shirt had van mij en stuk donkerder gemogen zoals het shirt van 2012. Alleen die van 1990-1991 heeft een lichtere kleur, maar dit shirt is daar ook een soort van re-productie van met die patronen. Overigens is de kleur gewoon Turquoise.

Aquila wijzigde deze reactie 26-03-2018 09:51 (5%)

• apis29
  • Niet online
2012? Lijkt me veel lichter van kleur dan deze en dan mogen ze er wel turqoise/EQT Green bij zetten maar als je hem ziet is het echt niet wat je je voorstelt bij turqoise (was het maar zo want daar leken de eerste foto's idd op), is veel groener in het echt ...

apis29 wijzigde deze reactie 26-03-2018 11:11 (40%)

• Aquila
Ik verwoord het niet juist. Ik hoopte op een donkergroen shirt, zoiets als het uitshirt van 2012. Er staat op de vorige pagina een header van Footyheadlines. Daarop staat het shirt in een donker groene kleur, wat ik persoonlijk veel mooier vind.
Dan wil ik het shirtje wel eens zien, vind de kleur namelijk iets onwennig. Het shirt opzich vind ik mooi.

Overigens vind ik de bedrukking van Adidas wel een issue worden. Ze moeten eens met persoonlijk getinte bedrukking komen voor landen. Ik had graag ook een type 1990 bedrukking gezien.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ja als je hier kijkt is er bijna niks lichters qua groen dan die van 2012 http://www.oldfootballshi...t-1954-2014-s_45059_1.jpg
Die kleur van het jasje is iig veel donkerder dan 2012 ... (snel wat erbij pakkend misschien iets van die 'Jungle' kleur hier https://img.etsystatic.co...lxfull.649524645_dq2y.jpg en onder dat Capri)
Deze klopt misschien nog wel aardig: https://uploads.disquscdn...46a9a27a66923f248253e.jpg

apis29 wijzigde deze reactie 26-03-2018 12:27 (40%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Top 50 shirts 2017 (aldus lacasaca.com een voetbalshirtjes blog. 2016)

Met als top 3:

apis29 wijzigde deze reactie 02-04-2018 15:38 (8%)

• Markuss
Vanochtend even bij Bataviastad geweest, helaas was de keuze uit voetbalshirts niet zo breed. Zag een wedstrijdshirt van Benfica voor ik meen € 34,95 hangen en een normaal shirt met lange mouwen van Anderlecht voor maar € 9,95. Daarnaast hingen er in de adidas winkel nog shirts van Duitsland uit/thuis, Spanje, Belgie (allen EK 2016).

In de Nike winkel was het helemaal droefenis: enkel shirts van NL (€ 55,-), Atletico, Chelsea en PSG en in de PUMA winkel enkel shirts van Dortmund en Arsenal (35,-).

Iemand enig idee wanneer het juiste moment (lees: het moment waarop ze de meeste shirts) is om heen te gaan?

• Aquila
quote:
apis29 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:23:
Ja als je hier kijkt is er bijna niks lichters qua groen dan die van 2012 http://www.oldfootballshi...t-1954-2014-s_45059_1.jpg
Die kleur van het jasje is iig veel donkerder dan 2012 ... (snel wat erbij pakkend misschien iets van die 'Jungle' kleur hier https://img.etsystatic.co...lxfull.649524645_dq2y.jpg en onder dat Capri)
Deze klopt misschien nog wel aardig: https://uploads.disquscdn...46a9a27a66923f248253e.jpg
Inderdaad. Hmm, er zijn in ieder geval belachelijk veel kleuren ''groen''. Misschien moet ik het shirt zelf eens onder ogen zien, maar het is een verradelijke kleur :9

• apis29
  • Niet online
quote:
Markuss schreef op maandag 2 april 2018 @ 16:06:
Vanochtend even bij Bataviastad geweest, helaas was de keuze uit voetbalshirts niet zo breed. Zag een wedstrijdshirt van Benfica voor ik meen € 34,95 hangen en een normaal shirt met lange mouwen van Anderlecht voor maar € 9,95. Daarnaast hingen er in de adidas winkel nog shirts van Duitsland uit/thuis, Spanje, Belgie (allen EK 2016).

In de Nike winkel was het helemaal droefenis: enkel shirts van NL (€ 55,-), Atletico, Chelsea en PSG en in de PUMA winkel enkel shirts van Dortmund en Arsenal (35,-).

Iemand enig idee wanneer het juiste moment (lees: het moment waarop ze de meeste shirts) is om heen te gaan?
Weinig veranderd dus: apis29 in "Het Voetbalshirtjes topic"
Laatste keer dat ik echt veel shirts zag was bij Adidas in 2016 aan het eind van het seizoen. Nike kan je wel vergeten tegenwoordig en Puma heeft nooit veel gehad, wat ze nu hebben is zelfs veel te noemen vergeleken met de vorige 10 jaar ofzo (al had je vroeger ook wel eens wat Italië en Kameroen shirtjes).
Sinds de verbouwing en verhuizing van Adidas is het ook maar magertjes ... maar iig einde van het seizoen misschien.

• Aquila
Ik kan eindelijk leuk nieuws brengen over Dortmund :P
Na 5 jaar dit shirt op de kop getikt. En ja, met Götze printing oOo
Hij kost best wel wat knaken, maar hij had er veel meer voor kunnen vragen.

Aquila wijzigde deze reactie 03-04-2018 22:45 (41%)

• brainovic
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 13:56
Zo dat memorial shirt van Nagasaki is tof zeg. Iemand die al ergens kunnen vinden. Een kwartier Googelen heeft nog niets opgeleverd.

Verder ben ik ook benieuwd waar in NL het nieuwe uitshirt van LA Galaxy met Ibrahimovic #9 te koop is :)

• Aquila
@brainovic
Uit Amerika laten komen of eens kijken op SubsideSports?

• apis29
  • Niet online
quote:
brainovic schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:05:
Zo dat memorial shirt van Nagasaki is tof zeg. Iemand die al ergens kunnen vinden. Een kwartier Googelen heeft nog niets opgeleverd.

Verder ben ik ook benieuwd waar in NL het nieuwe uitshirt van LA Galaxy met Ibrahimovic #9 te koop is :)
https://hummel.net/explor...-equals-peace-in-nagasaki
Uitverkocht zo te zien: https://hummelsport.de/pr...7-202211-light-blue-white
Roze/keepershirt nog wel https://hummel.co.uk/prod...2212-pink-white?gn=612194

Ook leuk (maar geen echt voetbalshirt)

apis29 wijzigde deze reactie 03-04-2018 22:19 (29%)

• brainovic
quote:
Aquila schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:45:
@brainovic
Uit Amerika laten komen of eens kijken op SubsideSports?
Ja uit Amerika heb ik liever als laatste optie...dat kost tegen de 200 dollar met bedrukking, verzendkosten en tax. Subsidesports heeft momenteel niets.

• brainovic
quote:
Ja die sites was ik ook al tegengekomen :'(

Wat voor shirt is dit dan? Bizar mooi :)

• apis29
  • Niet online
quote:
brainovic schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:19:
[...]

Ja die sites was ik ook al tegengekomen :'(

Wat voor shirt is dit dan? Bizar mooi :)
Kwam ik op de zoektocht tegen, blijkbaar: https://hummel.net/explore/hummel-hive/hummel-x-24-kilates
Heb nog wel zo'n balletje liggen :D , deed alleen zeer met blote voeten en met schoenen gingen ze zo kapot. Nog maar eentje over dus; wedstrijdbal zal ongetwijfeld gewoon van kunststof zijn.

apis29 wijzigde deze reactie 03-04-2018 22:32 (23%)

• brainovic
quote:
apis29 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:28:
[...]

Kwam ik op de zoektocht tegen, blijkbaar: https://hummel.net/explore/hummel-hive/hummel-x-24-kilates
Heb nog wel zo'n balletje liggen :D , deed alleen zeer met blote voeten en met schoenen gingen ze zo kapot. Nog maar eentje over dus; wedstrijdbal zal ongetwijfeld gewoon van kunststof zijn.
Pfah ik vind hem heel mooi. Kickvolleybal...103 euro alleen inclusief verzendkosten bij de officiele 24 Kilates store.

• Pyramiden
quote:
brainovic schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:19:
[...]

Ja uit Amerika heb ik liever als laatste optie...dat kost tegen de 200 dollar met bedrukking, verzendkosten en tax. Subsidesports heeft momenteel niets.
Zoveel toch niet?
https://www.mlsstore.com
Hier kun je de authentic voor 150 dollar incl. shipping hebben. De normale voor iets van 130. Om de zoveel tijd heeft die website een actie met free shipping, en volgens mij is er ook al nieuwsbrief korting.
Voor mijn All-Star shirt hoefde ik in ieder geval geen belasting te betalen, maar het kan natuurlijk voorkomen bij de grens. Mijn ervaring is dat de meeste kleine dingen er wel doorheen komen.

• Markuss
quote:
Aquila schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:17:
Ik kan eindelijk leuk nieuws brengen over Dortmund :P
Na 5 jaar dit shirt op de kop getikt. En ja, met Götze printing oOo
Hij kost best wel wat knaken, maar hij had er veel meer voor kunnen vragen.
Prachtig shirt dat, wat heb je ervoor neergelegd als ik vragen mag?

Laatste tijd nog 3 Dortmund shirts (met patches) via eBay Kleinanzeigen gekocht:
Uit 2012/2013 #15 Hummels €18,00 incl. verzenden
EL 2015/2016 #15 Hummels € 19,50 incl. verzenden
3rde (rood) 2009/2010 (geen bedrukking) € 23,00 incl. verzenden

@apis29 Dankjewel, dan ga ik denk ik over 1,5 maand nog maar eens kijken.

Inloopshirt van NL, had van mij het uitshirt mogen zijn (a la WK 2006)

Markuss wijzigde deze reactie 04-04-2018 10:13 (13%)

• brainovic
quote:
Pyramiden schreef op woensdag 4 april 2018 @ 08:29:
[...]

Zoveel toch niet?
https://www.mlsstore.com
Hier kun je de authentic voor 150 dollar incl. shipping hebben. De normale voor iets van 130. Om de zoveel tijd heeft die website een actie met free shipping, en volgens mij is er ook al nieuwsbrief korting.
Voor mijn All-Star shirt hoefde ik in ieder geval geen belasting te betalen, maar het kan natuurlijk voorkomen bij de grens. Mijn ervaring is dat de meeste kleine dingen er wel doorheen komen.
115 USD shirt, 25 verzenden en '23% duties will be collected at checkout'. Kom ik op 172 dollar (140 euro) voor de normale versie. Inderdaad maar even afwachten. Ik ga over twee weken naar New York, misschien dat daar een store te vinden is.

• Aquila
quote:
Markuss schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:10:
[...]

Prachtig shirt dat, wat heb je ervoor neergelegd als ik vragen mag?

Laatste tijd nog 3 Dortmund shirts (met patches) via eBay Kleinanzeigen gekocht:
Uit 2012/2013 #15 Hummels €18,00 incl. verzenden
EL 2015/2016 #15 Hummels € 19,50 incl. verzenden
3rde (rood) 2009/2010 (geen bedrukking) € 23,00 incl. verzenden

@apis29 Dankjewel, dan ga ik denk ik over 1,5 maand nog maar eens kijken.

Inloopshirt van NL, had van mij het uitshirt mogen zijn (a la WK 2006)

[afbeelding]
€105,00 knaken. Ik heb al eens op een andere geboden en onder de €80,00 kun je het helemaal vergeten. Maar dit shirt wil ik al heel lang. Hij is in zeer goede staat en maat L. Ik weet niet of ik er ooit nog zo eentje vind.
Een nieuwe op CFS in maatje XL kost £200,00 als ik me niet vergis.

Het is echt niet normaal hoe goedkoop sommige shirtjes zijn. Ik ga vaker shirtjes scoren via kleinanzeigen :D

Aquila wijzigde deze reactie 04-04-2018 12:13 (5%)

• peptalk
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 07:00
quote:
brainovic schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:44:
[...]

115 USD shirt, 25 verzenden en '23% duties will be collected at checkout'. Kom ik op 172 dollar (140 euro) voor de normale versie. Inderdaad maar even afwachten. Ik ga over twee weken naar New York, misschien dat daar een store te vinden is.
Misschien dat de Adidas store er wel één heeft. De NY clubs hebben ze iig wel en als ik me goed herinner ook de van LA. Verder ga je niet snel LA vinden daar, misschien wel als je echt naar speciale winkels gaat. Andere mogelijkheid is bestellen en af laten leveren in je hotel, mits het hotel dat ok vindt natuurlijk.

• brainovic
quote:
Aquila schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:12:
[...]

€105,00 knaken. Ik heb al eens op een andere geboden en onder de €80,00 kun je het helemaal vergeten. Maar dit shirt wil ik al heel lang. Hij is in zeer goede staat en maat L. Ik weet niet of ik er ooit nog zo eentje vind.

Het is echt niet normaal hoe goedkoop sommige shirtjes zijn. Ik ga vaker shirtjes scoren via kleinanzeigen :D
Wat is dat kleinanzeigen precies?

Overigens is bij prodirectsoccer het Barça shirt van dit seizoen in de aanbieding voor 40 inclusief verzenden.

• Markuss
quote:
Aquila schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:12:
[...]€105,00 knaken. Ik heb al eens op een andere geboden en onder de €80,00 kun je het helemaal vergeten. Maar dit shirt wil ik al heel lang. Hij is in zeer goede staat en maat L. Ik weet niet of ik er ooit nog zo eentje vind.

Dat is nog wel een gangbare prijs voor eentje met patches, bedrukking en in goede staat. Soms komt het CL 2013 shirt voor een zacht prijsje (onder 50) voorbij op Kleinanzeigen maar dan is hij wel redelijk snel weg. Had er vorig jaar eentje nog met kaartjes eraan voor € 25,00 gekocht, binnen 2 uur gereageerd toen en direct gekocht.
quote:
brainovic schreef op woensdag 4 april 2018 @ 22:07:
[...]
Wat is dat kleinanzeigen precies?

Overigens is bij prodirectsoccer het Barça shirt van dit seizoen in de aanbieding voor 40 inclusief verzenden.
eBay Kleinanzeigen kan je denk ik het best zien als een Duitse marktplaats-site. Ik kijk er speciaal op voor shirts van voetbalclubs en als je om de dag even snel checkt (per dag komen er bijvoorbeeld ca. 25 Dortmund shirts bij) heb je wel eens een shirt voor een prachtig prijsje (15-20 euro).

Typ in de zoekbalk je club naar keuze + trikot in en voila. Zelfs van Ajax staan er zo'n 35 op. Stuur je mails het liefst wel even in het Duits, Engelse mails worden vaker genegeerd heb ik de ervaring. Verzenden vanuit Duitsland kan vaak goedkoop: met zoals hun het noemen 'großbrief' € 3,70 (onverzekerd).

Hier de link: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/

Markuss wijzigde deze reactie 05-04-2018 14:46 (3%)

Pagina: 1 ... 24 25 26 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True