Ѫа$тёя чѳця аят
nee die worden daar niet meer gemaakt/besteld enz enzMosin schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:07:
[...]
En ze worden niet meer besteld/gemaakt?
Welke maat zoek je btw?
En ik zoek maar M
Hmm, lekker dan.chimera2 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:08:
[...]
nee die worden daar niet meer gemaakt/besteld enz enz
En ik zoek maar M
Ik zal eens voor je mee zoeken!
Ѫа$тёя чѳця аят

http://www.macron.com/eu/...-match-jersey-ec9ce1.html

https://www.instagram.com/nbfootball/
[ Voor 35% gewijzigd door apis29 op 01-05-2017 21:17 ]
Dat zag ik idd op de Macron site (en nu ook op de Vitesse webshop dat je met of zonder kunt bestellen), is iig iets maar enige vorm van retro valt er verder niet aan te ontdekken. Zou dan iig wel aardig zijn als het uitshirt zoiets wordt (lees dat de originele clubkleuren wit-blauw waren van het shirt; in 13/14 ook gedaan zie ik). Op zich maakt het me niet eens zoveel uit of het wedstrijdshirt een eerbetoon aan het verleden is mits er maar een herdenkingsshirt wordt uitgebracht (wat ze inmiddels al vaak genoeg voor andere clubs hebben gedaan). Al had er wel wat meer met het logo/wapen gedaan mogen worden ...peptalk schreef op maandag 1 mei 2017 @ 23:05:
Vitesse shirt is wel zonder reclame te koop, schijnt te maken te hebben met het het nog niet verlengde contract met thruphone. Er komt overigens ook nog een ander soort van retro shirt, die wordt tijdens de laatste wedstrijd van het seizoen gedragen tegen Roda JC en volgend seizoen wordt dat het uitshirt.

[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 02-05-2017 21:07 ]
Ik denk ook dat het dat shirt wordt, nog geen kans gezien om met m'n contact het er over te hebben. Die was namelijk te druk met alle voorbereidingen en uiteraard met feestvieren;-) Wit/blauw zijn ook de kleuren van Arnhem en het logo is idd prut, helemaal mee eens.

Aan de hand van die lijn op de voorkant gok ik dat het deze template is:

Krijg overal: Page cannot be found.
[ Voor 35% gewijzigd door Rivanov op 15-05-2017 12:12 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De 89,99 die ze aan het begin van het seizoen kosten gaat natuurlijk nergens meer over, dus kocht ik ze altijd einde van het seizoen voor een 35-40 euro. De laatste jaren worden ze echter in beperkte oplage gemaakt (waarom, Ajax wil toch geld verdienen?) en dus zijn ze eind van het seizoen nergens meer te koop.
Het lijkt erop dat mijn collectie hier ten einde gaat lopen, helaas.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Had ik er toen maar een stuk of 3 van gekocht...
Ѫа$тёя чѳця аят
Het zal wel een sommetje zijn. Als ze meer marge pakken op 1 shirt van 90 euro dan op 3 van 35-40 dan limiteren ze de opgave in de hoop dat een van die 3 hem voor 90 koopt.dvdkiwi schreef op maandag 15 mei 2017 @ 12:58:
Ik was ook nog op zoek naar het Ajax uitshirt maar dat is inderdaad niet meer te vinden.
De 89,99 die ze aan het begin van het seizoen kosten gaat natuurlijk nergens meer over, dus kocht ik ze altijd einde van het seizoen voor een 35-40 euro. De laatste jaren worden ze echter in beperkte oplage gemaakt (waarom, Ajax wil toch geld verdienen?) en dus zijn ze eind van het seizoen nergens meer te koop.
Zijn ze bij Zenit ook mee begonnen.
Daar is hij dan!apis29 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 20:50:
[...]
Al had er wel wat meer met het logo/wapen gedaan mogen worden ...
[afbeelding]

En deze ook! Ik zat er naast met het template

[ Voor 32% gewijzigd door Pyramiden op 15-05-2017 21:34 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
Clean shirtjes zonder sponsor zijn sowieso een must. Real speelde rond 2000/2002 ook zonder sponsor en in 12/13 ook zinder BWIN. Staat beter als er geen sponsor op staat.peptalk schreef op maandag 15 mei 2017 @ 23:41:
Ik vind het Vitesse shirt heel clean en daardoor erg mooi, die komt er wel in. AZ vind ik ook mooi, ik houd van goud op een shirt en hij is iig apart, al kan ik wel in de training shirt redenatie van Aquila komen.
Rood met goud is best een leuke combi, bij Bayern hadden ze 2 seizoenen lang dat mooie thuis shirt. Ik vind dit net iets te weinig brengen als Centenary shirt.
Ѫа$тёя чѳця аят
Ik was ook op zoek naar het shirt van dit jaar maar die ga je inderdaad niet snel meer vinden.dvdkiwi schreef op maandag 15 mei 2017 @ 12:58:
Ik was ook nog op zoek naar het Ajax uitshirt maar dat is inderdaad niet meer te vinden.
Als iemand nog een link heeft waar de senior M nog beschikbaar is, laat even weten.
Edit: Amazon frankrijk heeft maat M nog, wel een levertijd van 1 tot 2 maanden, iemand ervaringen mee?
Wat betreft komend seizoen... wat heeft Ajax een spuuglelijk uit-tenue

Hoe hebben ze dit in vredes naam kunnen bedenken, doet me aan 1996 denken..

[ Voor 5% gewijzigd door Bastie-88 op 16-05-2017 10:38 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Het erge is dat ze dit in 1996 bedachten en nu kopiëren. Aangezien Adidas toch al zo bijzonder creatief is.. "kuch kuch not"Bastie-88 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 10:31:
[...]
Ik was ook op zoek naar het shirt van dit jaar maar die ga je inderdaad niet snel meer vinden.
Als iemand nog een link heeft waar de senior M nog beschikbaar is, laat even weten.
Edit: Amazon frankrijk heeft maat M nog, wel een levertijd van 1 tot 2 maanden, iemand ervaringen mee?
Wat betreft komend seizoen... wat heeft Ajax een spuuglelijk uit-tenue![]()
![]()
Hoe hebben ze dit in vredes naam kunnen bedenken, doet me aan 1996 denken..
[afbeelding]

Ѫа$тёя чѳця аят
Ook weer nieuwe bedrukking

Deze komt wel aardig overeen qua kleuren http://www.oldfootballshi...ootball-shirt-s22415.html of misschien moet het hierop lijken http://www.oldfootballshi...football-shirt-s5247.html
En als ik bedoel dat er wel wat meer met het logo gedaan kan worden dan bedoel ik dat er wel wat meer met het logo gedaan kan worden

[Van Dynamo Kiev lijkt het gewoon een plakkertje te worden met een modern gestylede '90' (was wel te verwachten met hun twee jaarscyclus).]

(normaal https://www.dynamo-dresde...as_Aosman_SGD-PR-Bild.JPG)
[ Voor 91% gewijzigd door apis29 op 16-05-2017 20:15 ]
Je kan ook gekkere dingen doen met een 125 jaar shirt

http://todosobrecamisetas...ike-125-years-kit-voting/
[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 16-05-2017 20:21 ]
Arsenal - Fabregas 2008/09
Inter milan - Ibrahimovic (weet zo niet meer welk jaar, denk 2010)
Inter milan - Materazzi (zelfde jaartal als die van Ibrahimovic). Helaas is bij de Materazzi de bedrukking los aan het laten
Voor de rest een stuk of 10 psv's shirts, shirt van Barcelona, Porto, Al Ahly, Nederlands elftal en nog een paar.
Ik ben wel benieuwd hoe jullie je shirtjes bewaren? hebben jullie een paar kleding rekken en staan die dan gewoon in je huis, of hebben jullie er iets creatiefs meegedaan (Alle muren en plafonfds van een bepaalde kamer bedekt).
[ Voor 20% gewijzigd door schietdiebal op 18-05-2017 12:33 ]
Behalve die tweede zijn die shirts van Hertha wel lelijk, zeg... En die tweede is ook niet speciaal...apis29 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 20:18:
[...]
Je kan ook gekkere dingen doen met een 125 jaar shirt![]()
(dan zou ik op nr.4 stemmen maar met die sponsor valt niks te beginnen). Oh stemmen kan zelfs nog, ook vanuit het buitenland: http://www.125jahre-herth...6--76--.html#.WQt9dtI1_IU (al is nr.2 ook niet gek)
http://todosobrecamisetas...ike-125-years-kit-voting/
Lombaerts is gisteren weggegaan bij Zenit, en droeg een shirt wat gemaakt is uit allemaal shirts van de afgelopen jaren. Best leuk gedaan:

Laatst heb ik een rek bij de Jysk gehaald waaraan ik de shirtjes op hang. Deze staat in mijn muurkast.schietdiebal schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:24:
Ik ben ook begonnen met het verzamelen van voetbalshirts. Ik heb 3 die iets specialer zijn dan de rest:
Arsenal - Fabregas 2008/09
Inter milan - Ibrahimovic (weet zo niet meer welk jaar, denk 2010)
Inter milan - Materazzi (zelfde jaartal als die van Ibrahimovic). Helaas is bij de Materazzi de bedrukking los aan het laten
Voor de rest een stuk of 10 psv's shirts, shirt van Barcelona, Porto, Al Ahly, Nederlands elftal en nog een paar.
Ik ben wel benieuwd hoe jullie je shirtjes bewaren? hebben jullie een paar kleding rekken en staan die dan gewoon in je huis, of hebben jullie er iets creatiefs meegedaan (Alle muren en plafonfds van een bepaalde kamer bedekt).
Voor inspiratie heb ik ideetjes gejat van Messi en v. Bommel. Messi heeft de vloer met glas bedekt en v. Bommel heeft een muur met shirts, maar dan gaat wel het idee een beetje verloren.
Ik heb een Götze tenue ingelijst en dat is eigenlijk de makkelijkste en mooiste oplossing
Shirtjes die ik niet aan het rek heb zitten, heb ik opgevouwen in een plastic box liggen. Ik heb 1 heel bijzonder Techfit shirt van Philip Lahm en die blijft mooi in de verpakking zitten. Die is me zeer heilig, haha.
Ѫа$тёя чѳця аят
Die foto van Messi zag ik laatst ook, hij had ze inderdaad op de grond liggen. leek me wel vet (maar duur lijkt me om te maken haha). Wat bedoel je precies met 'dan gaat wel het idee een beetje verloren'. Ik ben wel benieuwd naar foto's van je muurkast haha.Mosin schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 23:18:
[...]
Laatst heb ik een rek bij de Jysk gehaald waaraan ik de shirtjes op hang. Deze staat in mijn muurkast.
Voor inspiratie heb ik ideetjes gejat van Messi en v. Bommel. Messi heeft de vloer met glas bedekt en v. Bommel heeft een muur met shirts, maar dan gaat wel het idee een beetje verloren.
Ik heb een Götze tenue ingelijst en dat is eigenlijk de makkelijkste en mooiste oplossing
Shirtjes die ik niet aan het rek heb zitten, heb ik opgevouwen in een plastic box liggen. Ik heb 1 heel bijzonder Techfit shirt van Philip Lahm en die blijft mooi in de verpakking zitten. Die is me zeer heilig, haha.
https://www.instagram.com/p/BT3PjaKFrgv/
Ronaldo hangt er niet tussen, die zal wel in de toiletbril verwerkt zijn
Nou, als je zelf een beetje handig bent valt dat wel reuze mee.schietdiebal schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:50:
[...]
Die foto van Messi zag ik laatst ook, hij had ze inderdaad op de grond liggen. leek me wel vet (maar duur lijkt me om te maken haha). Wat bedoel je precies met 'dan gaat wel het idee een beetje verloren'. Ik ben wel benieuwd naar foto's van je muurkast haha.
Ik zag bij v. Bommel iets moois, maar ik vind het jammer als alleen dat deel van de shirtjes ziet i.v.m. eventuele patches. Hij heeft dit namelijk:

Nu is mijn muurkast niets meer dan een brakke kast met een rek erin, maar als hij klaar is post ik wel een foto
Ѫа$тёя чѳця аят
Hoe kom je aan die foto van v. bommel als ik vragen mag, zag hem op zijn social media niet staan
Dat is een screenshot van een interview met Kees Jansma, volgensmij was dit in "Made in de Eredivisie" wat op Fox Sports is uitgezonden.schietdiebal schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:31:
Inderdaad jammer dat je geen patches ziet maar dan zou een combinatie ideaal zijn: De shirts die gewoon vet zijn hang je op zoals van Bommel en de speciale leg je achter glas (op de grond of plafond) zoals messi.
Hoe kom je aan die foto van v. bommel als ik vragen mag, zag hem op zijn social media niet staan
Precies, daar zit ik nu zelf ook over na te denken. Als je een dag of 2 werkt moet je zoiets met gemak af kunnen hebben als het materiaal er is.schietdiebal schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:31:
Inderdaad jammer dat je geen patches ziet maar dan zou een combinatie ideaal zijn: De shirts die gewoon vet zijn hang je op zoals van Bommel en de speciale leg je achter glas (op de grond of plafond) zoals messi.
Zoals michelmau5 al correct zegt komt deze uit het interview met v. Bommel. Opzich wel grappig dat ik al eens langs zijn huis ben geweest, maar ben van plan een keertje bij hem aan te gaan. Ik hoop vreselijk hard dat hij me een paar shirts wilt laten signeren door een paar mannen.
Ik weet niet of ik het al gezegd had, maar een achter neefje van mij was persoonlijk uitgenodigd door Depay en kreeg van hem (als ik me niet vergis) een gedragen (en gesigneerd) shirt van hem.. Das pas een mooie
Ѫа$тёя чѳця аят
Zo dat van Depay is wel heel erg vet. Ik ben denk ik te verlegen om op profvoetballers af te stappen; laat staan ongevraagd langs komen haha.
Is wel een droom om gesigneerde shirts te krijgen
Edit:
Ik wil graag het Juventus shirt van dit seizoen kopen met officiële bedrukking. Nu zag ik het Juventus 3de shirt in de aanbieding voor 45€ maar helaas zonder officiële bedrukking. Hoe doen jullie dat altijd? Bij de club zelf kopen, ookal is er geen korting?
[ Voor 38% gewijzigd door schietdiebal op 20-05-2017 18:03 ]
De prijzen zijn daar best voordelig.
Dank is groot!
[ Voor 33% gewijzigd door hotymoty op 21-05-2017 22:04 ]
Soms heb je bij adidas.nl gratis bedrukking en anders moet je idd bij de club zijn wil je keuze hebben uit zo'n beetje alle spelers. Zelf doen kan ook nog maar dan ben je ook zo 25 euro aan de bedrukking kwijt (excl. patches) ...schietdiebal schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 21:26:
Edit:
Ik wil graag het Juventus shirt van dit seizoen kopen met officiële bedrukking. Nu zag ik het Juventus 3de shirt in de aanbieding voor 45€ maar helaas zonder officiële bedrukking. Hoe doen jullie dat altijd? Bij de club zelf kopen, ookal is er geen korting?
hotymoty schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:58:
Is er iemand bekend met deze website voor het kopen van voetbalshirts: https://www.aliexpress.co...2114.01010208.8.63.mly6UJ
De prijzen zijn daar best voordelig.
Dank is groot!

Zulke prijzen aan het begin van het seizoen zijn standaard namaak shirts ... (en aan het eind van het seizoen een zeldzaamheid). In de winkels daar zijn ze de echte (bijna) net zo duur als hier dus met verschil in lonen, etc. heeft het niks te maken dat er goedkope shirts zijn, het is gewoon nep.
Zag hem vanmiddag bij de Aktie Sport trouwens, niet iets waarvan ik iig had 'die moet je hebben'. Komt door dat patroon natuurlijk wat misschien vaag op die Umbro '94/95 moet lijken maar het niet is (in tegenstelling tot die van bijv. Man U en Schalke die het exacte patroon hebben van een oud shirt).
[ Voor 16% gewijzigd door apis29 op 21-05-2017 22:45 ]
Hmm dat is jammer, vind 95€ (incl bedrukking) toch wat aan de hoge kant. Dan misschien maar zonder officiele bedrukking of zonder naam.apis29 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:35:
[...]
Soms heb je bij adidas.nl gratis bedrukking en anders moet je idd bij de club zijn wil je keuze hebben uit zo'n beetje alle spelers. Zelf doen kan ook nog maar dan ben je ook zo 25 euro aan de bedrukking kwijt (excl. patches) ...
[...]
en wat voor antwoord wil je horen? Dat ze van de vrachtwagen gevallen zijn of in de kleine uurtjes in het geheim door de fabrieksmedewerkers zijn gemaakt met de echte materialen?
Zulke prijzen aan het begin van het seizoen zijn standaard namaak shirts ... (en aan het eind van het seizoen een zeldzaamheid). In de winkels daar zijn ze de echte (bijna) net zo duur als hier dus met verschil in lonen, etc. heeft het niks te maken dat er goedkope shirts zijn, het is gewoon nep.
Zag hem vanmiddag bij de Aktie Sport trouwens, niet iets waarvan ik iig had 'die moet je hebben'. Komt door dat patroon natuurlijk wat misschien vaag op die Umbro '94/95 moet lijken maar het niet is (in tegenstelling tot die van bijv. Man U en Schalke die het exacte patroon hebben van een oud shirt).
Wat apis29 al zegt.
Kijk maar naar het Adidas logo op de borst. Precies
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja, het scheelt dat hij zelf jeugd spelers is van VVV Venlo. Hij is rete groot fan en daardoor is het via via gekomen. Ik ben ook wel jaloers hoorschietdiebal schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 21:26:
Bedankt mensen!
Zo dat van Depay is wel heel erg vet. Ik ben denk ik te verlegen om op profvoetballers af te stappen; laat staan ongevraagd langs komen haha.
Is wel een droom om gesigneerde shirts te krijgen
Edit:
Wat betreft dat Juve shirt. Het shirt ergens goedkoop vanaf halen en vervolgens laten bedrukken bij een winkel. Komen wel wat kosten bovenop inderdaad zoals Apis al zegt. Aan de andere kant kun je wel Player Size (min 25cm) bedrukking kopen. Ikzelf zou het ook moeten hebben op mijn Techfit van Philip Lahm. Dit bleek niet te kloppen en toen kon ik bij ClassicFootballShirts iets met 50% korting kopen als ik me niet vergis
Even langs een sport winkel gaan of bel ze op. Let wel even heel goed op. Ik heb mijn Bayern 12/13 tenue laten bedrukken met Gomez, maar daar zit nu een kronkel in, omdat die meneer hem direct opvouwde na het bedrukken. Ik wist dit zelf helemaal niet en zit nu met een klote plek op een van de cijfers.Markuss schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:53:
Is er hier toevallig iemand met zo'n pers zodat je bedrukking er (professioneel) op kan krijgen? Heb eindelijk bedrukking gevonden voor mijn oude Dortmund shirt en zoek een manier om het erop te krijgen.
Ѫа$тёя чѳця аят
@chimera2chimera2 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:08:
nee die worden daar niet meer gemaakt/besteld enz enz
En ik zoek maar M
Gevonden
Zojuist het huidige uitshirt laten weghangen bij onze lokale intersport, afgeprijsd voor € 71,95

Zal ik straks kijken of er nog een maat M tussenhangt? Dan wil ik hem best meenemen voor jou
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
High five, haha!Robehr schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 20:30:
Was vandaag bij het Bayern München stadion. Wilde altijd graag een shirt van Alonso. Heb een zwak voor van die controleurs met een geweldig inzicht en pass. Mooi het thuisshirt van afgelopen seizoen met gouden Bundesliga patch en 14 Alonso voor €65 op de kop getikt. Niet super goedkoop maar een mooie aanvulling op de collectie.
65 vind ik nog mee vallen hoor. Overigens wel een fijne aankoop, vooral met de patches en opdruk van een magische voetballer.
Bij AZ geweest en zowat alle spelers om een shirt gevraagd. Vergat ik het aan Stengs te vragen em die gaf hem aan iemand anders. Ik kon mezelf wel schieten, man man man
Ѫа$тёя чѳця аят
Is het gelukt om er een te krijgen?Mosin schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 10:36:
[...]
Bij AZ geweest en zowat alle spelers om een shirt gevraagd. Vergat ik het aan Stengs te vragen em die gaf hem aan iemand anders. Ik kon mezelf wel schieten, man man man
Meestal verkopen ze aan het eind van het seizoen de Europa League shirts. Ik hoop om Krul op de kop te tikken, maar natuurlijk een grote kans dat die er niet meer bij zit.
Nee, helaas niks kunnen regelen. Ik heb Weghorst, v. Overeem, Krul en nog een paar gevraagd. Helaas zonder resultaat.Pyramiden schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 12:34:
[...]
Is het gelukt om er een te krijgen?
Meestal verkopen ze aan het eind van het seizoen de Europa League shirts. Ik hoop om Krul op de kop te tikken, maar natuurlijk een grote kans dat die er niet meer bij zit.
Weghorst zei: "Nee man, ik verzamel ze zelf" waarop ik reageerde: "En terecht :D"
Wel leuk om die smoesjes te horen, haha
Aan het veld schreeuwde ik Haps naar Dos Santos (erg he..
Dat ze die shirts verkopen wist ik niet
[ Voor 17% gewijzigd door Mosin op 27-05-2017 13:04 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
Haha, goede gozer, die WeghorstMosin schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:01:
[...]
Nee, helaas niks kunnen regelen. Ik heb Weghorst, v. Overeem, Krul en nog een paar gevraagd. Helaas zonder resultaat.
Weghorst zei: "Nee man, ik verzamel ze zelf" waarop ik reageerde: "En terecht :D"
Wel leuk om die smoesjes te horen, haha
Aan het veld schreeuwde ik Haps naar Dos Santos (erg he..) maar die keek en liep weg..
Dat ze die shirts verkopen wist ik nietDenk dat se heel snel weg zullen zijn. Aan de andere kant staan er leuke gedragen shirts op ClassicFootballShirts
https://www.az.nl/nieuws/...edragen-europese-shirts/1
Dit was van vorig jaar. Toen lukte het helaas niet om te gaan. Dit jaar maar snel in de auto naar Alkmaar springen op het moment dat ze het naar buiten brengen
Super vriendelijke gozer en Overeem al helemaal. Toen 'ie aankwam zei ik: "Jij ging lekker vandaag he, beest" en direct een big smile he, haha.Pyramiden schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:32:
[...]
Haha, goede gozer, die Weghorst![]()
https://www.az.nl/nieuws/...edragen-europese-shirts/1
Dit was van vorig jaar. Toen lukte het helaas niet om te gaan. Dit jaar maar snel in de auto naar Alkmaar springen op het moment dat ze het naar buiten brengen
Ik heb net de fan shop opgebeld en daar doen ze niet meer aan. Dus je zou het via de speler zelf moeten regelen. Opzich kan dat wel, maar dan moet je gewoon eventjes contact leggen met een van die gasten. Dat lukt best wel als je gewoon chill met ze omgaat.
Dat hoor ik wel vaker. Dan moet je stiekem hopen dat eentje je het gund.peptalk schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:53:
Vaak mogen spelers maar een bepaald aantal shirts weggeven en anders moeten ze ze gewoon betalen, althans zo is dat bij Vitesse geregeld.
Ѫа$тёя чѳця аят
Anoniem: 776277
Kan em niet goedkoper vinden dan 60 op de Nike-site.

https://www.officialwesth...718-ADULT-AWAY-SHIRT.html
http://www.standard.co.uk...718-season-a3549216.html#
fookin mad fer it
De laatste paar seizoenen belandden ze allemaal bij de Nike outlet dus misschien ergens in de zomer al die van dit seizoen. Zal er op letten ... logo is iig wel leuk op het uitshirt.Anoniem: 776277 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 02:16:
Iemand toevallig het AS Roma-uitshirt van dit seizoen (maatje M) ergens flink afgeprijsd gezien?
Kan em niet goedkoper vinden dan 60 op de Nike-site.
Er werd een jeugd toernooi georganiseerd voor m'n achterneefje en West Ham + Crystal Palace waren er met 2 jeugd teams. De thuis shirts van West Ham zagen er wel vet uit hoor. Lekker normaal, maar ik ken dan ook niet de historie van West Ham.DikkeBMW schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:55:
Het nieuwe West Ham uitshirt vind ik een beetje tegenvallenVooral ook dat kitscherige "the Hammers" onder de kraag, en het lelijke nieuwe logo nog steeds
Zucht...
[afbeelding]
https://www.officialwesth...718-ADULT-AWAY-SHIRT.html
http://www.standard.co.uk...718-season-a3549216.html#
Ѫа$тёя чѳця аят
Anoniem: 776277
Welke outlet ga je meestal?apis29 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:09:
De laatste paar seizoenen belandden ze allemaal bij de Nike outlet dus misschien ergens in de zomer al die van dit seizoen. Zal er op letten ... logo is iig wel leuk op het uitshirt.
Muiden, Lelystad en Osdorp maar ik moet zeggen dat het afgelopen jaar wel heel triest is geweest bij Nike qua voetbalshirtjes (enkel PSG, AS Roma en Barcelona gezien vlgns mij). Vooral bij die in Lelystad is het tegenwoordig een trieste bedoeningAnoniem: 776277 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 01:34:
[...]Welke outlet ga je meestal?

Mag ik vragen waarom je hem gekocht hebt met in je achterhoofd dat het een twijfel geval is?benjamin19 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:42:
Heb maar weer mijn verzameling opgepakt. zit nu op 181 shirts! ik heb alleen een shirtje binnengekregen van FC Luzern, ik twijfel als dit een Matchworn is of niet Misschien heeft iemand een juiste beoordeling op het shirt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedrukking ziet er groot uit, volgens mij moet deze min. 25CM lang zijn wat ik begreep.
Met Jako ben ik eigenlijk niet heel bekend moet ik zeggen..

Ѫа$тёя чѳця аят
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Je kunt hier wel voor interesse vragen. Volgens mij mag je hier alleen niet handelen, maar in de V&A is hier geen speciale of specifieke plek voor zover ik weet.Naboo schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 23:00:
Ik zag dit topic toevallig nog in Mijn Topics staan. Is er ook een topic waar je shirtjes kan verkopen? Of moet dat gewoon in het algemene V&A deel?
Shirts verkopen kun je bij ClassicFootballShirts doen, maar dan moet je een speciale hebben. Niet het alle daagse tenue, die willen ze denk ik niet.
Ѫа$тёя чѳця аят
Ah ok. Heb een aantal (niet speciale) maar uiteraard wel officiële shirts. Ik deed te veel aan impuls aankopen bij wedstrijden, maar droeg ze daarna nooit. Hooguit 1 of 2 keer en liggen nu al bijna 20 jaar stof te happen.Mosin schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 23:02:
[...]
Je kunt hier wel voor interesse vragen. Volgens mij mag je hier alleen niet handelen, maar in de V&A is hier geen speciale of specifieke plek voor zover ik weet.
Shirts verkopen kun je bij ClassicFootballShirts doen, maar dan moet je een speciale hebben. Niet het alle daagse tenue, die willen ze denk ik niet.
Dus doe er liever iemand een plezier mee.
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Als jij shirts in perfecte staat hebt kopen zie de wel van je gok ik. Die zie je namelijk niet vaak meer, ligt er ook aan welke natuurlijk. Mag ik je vragen over welke shirts je het hebt?Naboo schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 23:04:
[...]
Ah ok. Heb een aantal (niet speciale) maar uiteraard wel officiële shirts. Ik deed te veel aan impuls aankopen bij wedstrijden, maar droeg ze daarna nooit. Hooguit 1 of 2 keer en liggen nu al bijna 20 jaar stof te happen.
Ѫа$тёя чѳця аят
Ik zie iig dat je bij Luzern alle sponsorpatches kunt bijbestellen in de webshop en of Jako aparte shirts met 'spelersmateriaal' heeft zou ik ook niet weten. Eerste wat me opvalt is dat die hele speler niet lijkt te bestaan en het shirt uit iig 2004-05 komt en misschien het jaar ervoor of erna nog maar ook daar geen 'Wurzel' te bekennen (en nr.5 door een andere speler bezet).benjamin19 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:42:
Heb maar weer mijn verzameling opgepakt. zit nu op 181 shirts! ik heb alleen een shirtje binnengekregen van FC Luzern, ik twijfel als dit een Matchworn is of niet Misschien heeft iemand een juiste beoordeling op het shirt:
Ook zit er een 'Challenge League' (ipv Super League) patch op dat jaar omdat ze toen in de tweede divisie speelden

[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 08-06-2017 01:02 ]
Heb er niet veel geld aan uit gegeven. Dus als het geen matchworn is, is dat geen probleem.Mosin schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:58:
[...]
Mag ik vragen waarom je hem gekocht hebt met in je achterhoofd dat het een twijfel geval is?
Bedrukking ziet er groot uit, volgens mij moet deze min. 25CM lang zijn wat ik begreep.
Met Jako ben ik eigenlijk niet heel bekend moet ik zeggen..
Daar had ik inderdaad ook een probleem mee! Bedankt voor de hulp in elke geval!apis29 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 00:50:
[...]
Ik zie iig dat je bij Luzern alle sponsorpatches kunt bijbestellen in de webshop en of Jako aparte shirts met 'spelersmateriaal' heeft zou ik ook niet weten. Eerste wat me opvalt is dat die hele speler niet lijkt te bestaan en het shirt uit iig 2004-05 komt en misschien het jaar ervoor of erna nog maar ook daar geen 'Wurzel' te bekennen (en nr.5 door een andere speler bezet).
Ook zit er een 'Challenge League' (ipv Super League) patch op dat jaar omdat ze toen in de tweede divisie speelden
[afbeelding]
Mocht je er nog leuke shirts bij hebben zitten, heb ik misschien wel interesse. Ligt aan de maat van het shirt, en of ik hem mooi vind of niet. je kan mij evenueel DMenNaboo schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 23:04:
[...]
Ah ok. Heb een aantal (niet speciale) maar uiteraard wel officiële shirts. Ik deed te veel aan impuls aankopen bij wedstrijden, maar droeg ze daarna nooit. Hooguit 1 of 2 keer en liggen nu al bijna 20 jaar stof te happen.
https://www.classicfootba...third-shirt-w-tags-m.html
Ѫа$тёя чѳця аят
Beperkte oplage van 1400 stuks, vandaar. (in ieder geval de authentieke versie, weet niet hoe het zit met de normale versie)Mosin schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:50:
Wat is met dit shirt gebeurd? Ik meende dat het Dortmund CL 12/13 al belachelijk duur was..
https://www.classicfootba...third-shirt-w-tags-m.html
[ Voor 11% gewijzigd door iPodKiller op 12-06-2017 19:56 ]
http://www.footyheadlines...eal-madrid-17-18-kit.html
Geen fraai kleurtje vind ik. Clublogo is eindelijk wel geborduurd, bij kits van vorige jaren was het een plastic patch die heel makkelijk los ging.
Op vakantie koop ik altijd een shirt van de voetbalclub in de buurt.
FCG
Is een clima cool waarvan ik verwacht dat er een hoop gemaakt zijn. Dat weet je verder natuurlijk niet, maar het blijft wel een onbeschoft mooi tenueiPodKiller schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:54:
[...]
Beperkte oplage van 1400 stuks, vandaar. (in ieder geval de authentieke versie, weet niet hoe het zit met de normale versie)
Hij is best leuk, maar dat blauw is zo fluffy. Heeft Real wel eens eerder licht blauw op hun shirts gehad?knakworst schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:44:
nieuwe Real Madrid homeshirt:
http://www.footyheadlines...eal-madrid-17-18-kit.html
Geen fraai kleurtje vind ik. Clublogo is eindelijk wel geborduurd, bij kits van vorige jaren was het een plastic patch die heel makkelijk los ging.
Doe mij maar die donkere kleuren, zoals dat CL shirt van hun uit 12/13
Ѫа$тёя чѳця аят
MooiRobehr schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:02:
Tottenham krijgt Nike vanaf 1 juli. Er is al wel wat uitgelekt maar ben erg benieuwd naar de trainingscollectie.
Ze hebben nu Under Armour? Die vind ik toch nog vrij vaag soms met hun templates. Een V-neck met een V erin vind ik zoiets lelijks he
Ѫа$тёя чѳця аят

Had die Nike's al gezien van Tottenham en veel bijzonders is het niet ...
Was nog ff bij de Nike outlet in Osdorp en geen AS Roma (vooralsnog). Wel huidige/afgelopen seizoen Barcelona thuis en uit en trainingsshirt (neon geel, was wel een aardig shirtje. Uitshirt ook in paars met zwarte mouwen, die roze naam/nummer is het minpunt aan het geheel
Ook PSG thuis (met en zonder sponsor), 15/16 derde en training:

€50-55 -30% dus tussen de 35 en 38,5 euro voor de wedstrijdshirts. Trainingsshirt was iirc iets van 32 zonder de korting eraf ...
[ Voor 29% gewijzigd door apis29 op 29-06-2017 20:54 ]
Als ik in augustus in Barcelona ben maar het nieuwe shirt halen denk ik, helaas mis ik net de Joan Gamper trofee...
http://yamyammy.nl/Defaul...d?sort=pd.name&order=DESC
http://www.48to.com/eigen...-nieuwe-blauw-p-7020.html
En nog een. Lijkt mij niet heel betrouwbaar, of hebben jullie hier wel goede ervaringen mee?
Allemaal nep natuurlijk. Custom officiële bedrukking sowieso zo goed als nergens tegengekomen buiten IJsland (rond het EK misschien kon je iirc wel ergens een custom naam laten drukken bij Aktiesport bij een pre-order?) maar hier wel te krijgen http://sportbud.is/index....=product/category&path=58 (link die de bond zelf geeft). Ben je 'slechts' €140 kwijt in totaalbenjamin19 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:39:
Iemand enig idee waar ik een shirt van IJsland kan kopen? met bedrukking voor een verjaardag. Ik ben bij de beter voetbalshops niks vinden. Ik kom wel een aantal twijfelachtige webshops tegen:
http://yamyammy.nl/Defaul...d?sort=pd.name&order=DESC
http://www.48to.com/eigen...-nieuwe-blauw-p-7020.html
En nog een. Lijkt mij niet heel betrouwbaar, of hebben jullie hier wel goede ervaringen mee?
Die Chinese winkels zullen vast 'betrouwbaar' zijn qua levering maar voor de rest is het natuurlijk niet officieel spul ...
[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 30-06-2017 23:55 ]
En bestellen bij die die website die ik aangaf gaan tegen mijn principes in. Die namaak rommel. 140 euro is dan ook weer veel te veel geld. Jammer dat er zo weinig shirts van zijn gemaakt. Maar toch bedankt!apis29 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 23:27:
[...]
Allemaal nep natuurlijk. Custom officiële bedrukking sowieso zo goed als nergens tegengekomen buiten IJsland (rond het EK misschien kon je iirc wel ergens een custom naam laten drukken bij Aktiesport bij een pre-order?) maar hier wel te krijgen http://sportbud.is/index....=product/category&path=58 (link die de bond zelf geeft). Ben je 'slechts' €140 kwijt in totaal
Die Chinese winkels zullen vast 'betrouwbaar' zijn qua levering maar voor de rest is het natuurlijk niet officieel spul ...
5 Jul 2017
Ildefons Lima, the Andorra captain, has collected 600 football shirts in his career including those of Ronaldo, Rooney and Ibrahimovic.
http://www.bbc.com/sport/football/40507509
Weinig te zien alleen in het filmpje, op z'n twitter misschien verderop meer https://twitter.com/ildelima6 (wat een lelijke patch trouwens die voor de Europees kampioen

[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 10-07-2017 21:33 ]
Ik ga ook daar wonen en hopen op een plekkie bij de profs, hahaha

[ Voor 54% gewijzigd door Mosin op 10-07-2017 23:19 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
Heb daar een kind setje besteld op 13 juli. Status is 1x veranderd naar verwerken. Reageren niet op mails.
Lijkt ook iemand op speurders:
http://www.speurders.nl/o...n=adreaction_confirmation
[ Voor 42% gewijzigd door supercop7373 op 20-07-2017 18:49 ]
Misschien is hun google translate geblokkeerd?supercop7373 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 18:48:
Iemand ervaring met https://footballshirtdeals.com
Heb daar een kind setje besteld op 13 juli. Status is 1x veranderd naar verwerken. Reageren niet op mails.
Lijkt ook iemand op speurders:
http://www.speurders.nl/o...n=adreaction_confirmation
Dat zal vast nog uit China moeten komen he als het bijv. gecustomized moet worden ...

[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 20-07-2017 19:50 ]
Kings Park Road Moulton Park, Northamptonshire, NN3 6NW United Kingdom

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Op de site van Man Utd staan ze voor 55 euro maar alleen vanaf maar 2XL (heb L nodig). Op adidas.nl staan ze voor 45 euro maar dan zonder bedrukking, kan ook nergens iets vinden over bedrukking daar...
[ Voor 8% gewijzigd door frankyboy707 op 21-07-2017 10:53 ]
www.footballshirtdeals.com heeft dergelijke shirts. Heb verder geen ervaring met deze website, kwam 'm paar posts hier boven tegen.frankyboy707 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:37:
Weet iemand waar ik (voor een mooie prijs) een Man Utd Ibrahimovic shirt kan scoren?
Op de site van Man Utd staan ze voor 55 euro maar alleen vanaf maar 2XL. Op adidas.nl staan ze voor 45 euro maar dan zonder bedrukking, kan ook nergens iets vinden over bedrukking daar...
Prijs lijkt mij wellicht zelfs iets te goed...
wellicht even wachten op de ervaring van @supercop7373
het zal niet om echte shirts gaan dat weet ik. Kreeg vanochtend (eindelijk) een mail dat de levertijd 7-14 dagen. is. Via speurders ook een reactie in het NL met hetzelfde verhaal en dezelfde naam (ene James)frankyboy707 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:52:
Hmmm ben daarbij bang dat het niet om echte shirts gaat...
Zal het laten weten wat de kwaliteit is als ik überhaupt wat binnen ga krijgen.
http://www.sportsdirect.c...s-377016?colcode=37701608frankyboy707 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:37:
Weet iemand waar ik (voor een mooie prijs) een legitiem Man Utd shirt met Ibrahimovic bedrukking kan scoren?
Op de site van Man Utd staan ze voor 55 euro maar alleen vanaf maar 2XL (heb L nodig). Op adidas.nl staan ze voor 45 euro maar dan zonder bedrukking, kan ook nergens iets vinden over bedrukking daar...
Minpuntje is wel dat Ibrahimovic niet meer in het lijstje spelers staat en je per letter moet betalen maar misschien hebben ze nog wel wat liggen edit: nu ik er een uit het lijstje kies is het ook gewoon per letter
Dit is die nieuwe overigens: https://www.premierleague.com/news/354250 en die op Sports Direct ziet er nog uit als de 'oude'.
[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 21-07-2017 13:01 ]
Uiteraard zijn dat neppe.frankyboy707 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:52:
Hmmm ben daarbij bang dat het niet om echte shirts gaat...
Wist ook niet of je een originele wilde hebben of met een neppe/namaak ook genoegen nam.
14 euro ? dat stinkt aan alle kanten.pieterbas99 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 13:19:
Vandaag mijn shirtje van Feyenoord binnengekregen.
Besteld op DHgate. 14 euro en elke cent waard.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik als verzamelaar, vind het toch zo ontzettend jammer dat er zoveel goede namaak van die shirts te koop zijn.
Over de prijs-kwaliteit kan je niks negatiefs zeggen nee. Wel zie ik zo al drie vier verschillen tov de echte overigens, één waarvan is dat je de bedrukking van afgelopen seizoen hebtpieterbas99 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 13:19:
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 25-07-2017 22:00 ]
Heb je hier meer informatie over?apis29 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:53:
[...]
Over de prijs-kwaliteit kan je niks negatiefs zeggen nee. Wel zie ik zo al drie vier verschillen tov de echte overigens, één waarvan is dat je de bedrukking van afgelopen seizoen hebt
De bedrukking?benjamin19 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 22:18:
[...]Heb je hier meer informatie over?

[ Voor 40% gewijzigd door apis29 op 25-07-2017 23:02 ]
Informatie in het algemeen mbt namaak shirts. Kleine details weet ik wel. Maar met bedrukking kan ik er niet achter komen wat echt of nep isapis29 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 22:54:
Op zich wilde ik nog wel eens een vergelijking gaan maken tussen een echte en namaak. Misschien ga ik dat dan maar eens met het huidige Frankrijk shirt doen. Hier in de stad te koop voor €25 bij de Perry Sport outlet dus dat zou een mooi testexemplaar zijn voor de huidige Nike replica's ... (zie naar aanleiding van de vele Youtube reviews van dhgate shirtjes ook al een winkel met goed uitziende kwaliteit)
[...]
De bedrukking?
Er staan echt heel veel review filmpjes op Youtube van namaakshirts, vlgns mij krijgen ze dan korting op de volgende aankoop ofzo. Niet dat ik ze regelmatig aan het bekijken ben dus van hoe het er nu allemaal uitziet weet ik ook niet. Enige manier is om er zelf een paar te kopen en vergelijken om het materiaal te vergelijken.benjamin19 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 20:33:
[...]Informatie in het algemeen mbt namaak shirts. Kleine details weet ik wel. Maar met bedrukking kan ik er niet achter komen wat echt of nep is
De bedrukking van Feyenoord zie je op de foto boven dat het twee totaal verschillende stijlen van letters & nummers zijn maar vaak is ook het materiaal van de bedrukking iets anders, dat kan je al aan de plaatjes zien af en toe dat het veel glimmender is bij zo'n namaak shirt.
Bij dit Feyenoord shirt zie je een zwarte omlijning om de shirtsponsoring die er bij de echte niet zit en de tekst groene energie lijkt zwart geprint terwijl dit uitgesneden moet zijn en je de kleur van het shirt erdoorheen ziet. Ook is 'Rotterdam' in de nek schuin geprint ipv recht en ten slotte gewoon de standaard fouten in het borduursel van het logo ... (en soms is de Made in ... van het verkeerde land maar dat valt hier niet te zien).
Algemene info is dat de meerderheid in Thailand en China wordt geproduceerd dus dat het uit de officiële fabrieken komt is echt een fabel (bijv. een Made in Vietnam om maar wat te noemen waarvan een namaak uit China komt en dan ook nog eens Made in China erin heeft staan).
[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 26-07-2017 21:28 ]
Hoe valt een maat S bij jou? Is dat overeenkomstig met een maat shirt wat je normaliter draagt? Ik wil namelijk het nieuwe Juventus shirt op DHGate.com bestellen. Heb normaliter shirts in maat S, dus wil ook een S bestellen op DHGate. Maar vaak vallen die dan alsnog te groot uit. Of valt dat bij jouw Feyenoord shirt wel mee?pieterbas99 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 13:19:
[afbeelding]
[afbeelding]
Stond aangegeven dat het shirt binnen 7 dagen verzonden zou worden, maar kreeg vanochtend al bericht dat het verzonden was! Lekker snel dus!
Heb voor $ 1,- extra de snellere verzending via ePacket genomen. Shirt komt dan binnen 5 - 19 dagen binnen i.p.v. 5 - 40 dagen. Verkoper reageert ook lekker snel op berichten die je hem stuurt.
Als dit shirt goed bevalt qua pasvorm en kwaliteit, bestel ik nog een Manchester United shirt bij hem.
Dan ben ik wel weer voorzien.
ik ben wel benieuwd hoe de kwaliteit is van deze shirtspieterbas99 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 13:19:
[afbeelding]
[afbeelding]
Trolletje:
Aan de ene kant is het toch maar een Feyenoord shirtje he
[ Voor 19% gewijzigd door Mosin op 01-08-2017 08:45 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
Heb thuis genoeg echte shirts liggen die ik door de jaren heen heb gekocht. Echter draag ik deze shirts lang niet meer zo vaak als dat ik vroeger deed, dus dan is € 90,- voor een shirtje wat je af en toe draagt beetje gortig. Dan vind ik het leuker om een paar 'neppe' in de kast te hebben liggen die op het eerste gezicht weinig af doen aan de echte replica's. Maar die ruimschoots voldoen voor op een troosteloze zondag aan te trekken.Mosin schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:43:
Tja, ik zie nep als nep. Maakt me geen moer uit of het nu van goede kwaliteit is.. Zonde van je 14 euro. Wacht dan een jaartje en pak 'm in de aanbieding
Trolletje:
+1Mosin schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:43:
Tja, ik zie nep als nep. Maakt me geen moer uit of het nu van goede kwaliteit is.. Zonde van je 14 euro. Wacht dan een jaartje en pak 'm in de aanbieding
Trolletje:
voor mijn zoontjes vind ik het geen probleem
en dan moeten de shirts er nog wel zijn
Ik zoek me nog steeds rot naar het uitshirt maat M van vorig jaar