Precies het zelfde hier! ook 18 euro bijlappen. Ben er erg blij mee, had dit zo snel niet verwacht! na wat ik gister poste xD_hein_ schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 23:36:
die van mij is nu traceerbaar... morgen komen ze langs, moet 18 euro bij lapppen, valt mee :-)
17-05-13 besteld bij antelife
(pas) 30-05-13 verstuurd via swiss post
13-06-13 aangekomen NLAMSA
en hopelijk als niets mis gaat 21-06-13 in huis.
Geen brief, maar pakketje is wel bij de inklaring geweest aldus de klantenservice van postnl.Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:04:
[...]
He dutchgio, had je nu een brief gehad of is ie gewoon na verloop van tijd vrijgegeven? Als je wel een brief hebt gehad, wat heb je opgegeven in de brief?
Dus ik gok op een bedrag zoals hierboven ook genoemd: 18 euro.
No shit: pakketbezorger is onderweg: tussen 10.00 en 12.00. Alleen ben ik om half 11 weg...
Kan alleen niet zien hoeveel ik moet betalen.
Meteen maar even gemaild naar postnl, hoeveel ik aan ze verschuldigd ben..
[ Voor 22% gewijzigd door dutchgio op 21-06-2013 09:25 ]
Het zou inderdaad best kunnen dat die vandaag geleverd wordt, maar dat zie je aan de track & trace. Ik kreeg met DHL pas aan de deur te horen hoeveel ik moest betalen. Als je deze topic goed doorleest, kun je vinden wat je ongeveer kunt verwachten aan inklaringskosten via DHL.ziconl schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:42:
...
DHL shipping gaat wel echt heel snel. Kan ik uit onderstaande opmaken dat de tel vandaag geleverd wordt?
Weet iemand overigens hoe ik kan zien of en hoeveel extra (inklarings) kosten ik heb? Thank you.
Hier ook binnen,17 euro en nog wat. Met zwarte case.
Uhh, donderdag status -> dinsdag brief.dutchgio schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 18:38:
[...]
Ik heb dezelfde status, na hoeveel dagen nadat je die status had kreeg je de brief??
Gister de laatste update bij swiss post:
Fri 07.06.2013 12:03 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Fri 07.06.2013 12:03 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Fri 07.06.2013 12:03 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Fri 07.06.2013 17:48 Departed transit country Swiss Post SINGAPORE
Fri 07.06.2013 17:48 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Mon 17.06.2013 07:13 Arrival at border point of destination country NLAMSA
Thu 20.06.2013 21:15 Released by customs NL
Vandaag zegt postnl dat die gelijk wordt bezorgd bij mij thuis!
Geen brief of iets dergelijks gehad van inklaring etc. dus hopen dat het een laag bedragje wordt!
Fri 07.06.2013 12:03 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Fri 07.06.2013 12:03 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Fri 07.06.2013 12:03 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Fri 07.06.2013 17:48 Departed transit country Swiss Post SINGAPORE
Fri 07.06.2013 17:48 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Mon 17.06.2013 07:13 Arrival at border point of destination country NLAMSA
Thu 20.06.2013 21:15 Released by customs NL
Vandaag zegt postnl dat die gelijk wordt bezorgd bij mij thuis!
Geen brief of iets dergelijks gehad van inklaring etc. dus hopen dat het een laag bedragje wordt!
Mijne is binnen!!
Al heb ik niet de kans gehad om m zelf aan te nemen.
Maar altijd handig als er iemand anders thuis is...
Niks betaald aan de deur en ook nog geen brief.
Al heb ik niet de kans gehad om m zelf aan te nemen.
Maar altijd handig als er iemand anders thuis is...
Niks betaald aan de deur en ook nog geen brief.
Hier ook binnen nu, ook geen extra kosten
Echt een mooi ding!
Echt een mooi ding!
En ik maar wachten 
Brief woensdag teruggepost naar postNL, dus ik hoop dat ik hem binnekort ook mag ontvangen..
Brief woensdag teruggepost naar postNL, dus ik hoop dat ik hem binnekort ook mag ontvangen..
Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650
Track en trace gecheckt en ik kan hem morgen ophalen na betaling van 17,89. Ze hebben dus geen brief gestuurd om opheldering maar zijn dus van de factuur van Antelife uitgegaan. Ach ja.. zoiets valt te verwachten dus morgen dan eindelijk binnen!
Leuk!Joosie200 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 18:44:
Track en trace gecheckt en ik kan hem morgen ophalen na betaling van 17,89. Ze hebben dus geen brief gestuurd om opheldering maar zijn dus van de factuur van Antelife uitgegaan. Ach ja.. zoiets valt te verwachten dus morgen dan eindelijk binnen!
Veel tweakers hebben er nu 1 of krijgen m nog.
Tis een beetje de nieuwe jiayu g3 die vorig jaar veel besteld werd door tweakers, toen ik chinaphones nog niet ontdekt had.
Verwijderd
Waar vindt je de barcode om je 3s code aan te vragen? Ik vindt het een beetje onduidelijk... Mijn Pakketje is bij de inklaring sinds woensdag wou ik nu wel eens een track and trace code aanvragen...
Ik was gisteren niet thuis, dus een briefje van DHL ontvangen. Nu blijkt dat ze dinsdag pas opnieuw het pakketje aanbieden. Wel vreemd, maar ook prima. Er staat op her kaartje, te betalen: 25 EUR. Kunnen hier not eventuele kosten bij komen, of is dit het? Zou wel heel relaxed zijn.
Geef je tracking code van bijvoorbeeld swiss post door en vraag of ze m om kunnen zetten nasr een 3s code.Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 20:46:
Waar vindt je de barcode om je 3s code aan te vragen? Ik vindt het een beetje onduidelijk... Mijn Pakketje is bij de inklaring sinds woensdag wou ik nu wel eens een track and trace code aanvragen...
Dat is het vermoed ik. Anders stond er geen 25 euro..ziconl schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 07:51:
Ik was gisteren niet thuis, dus een briefje van DHL ontvangen. Nu blijkt dat ze dinsdag pas opnieuw het pakketje aanbieden. Wel vreemd, maar ook prima. Er staat op her kaartje, te betalen: 25 EUR. Kunnen hier not eventuele kosten bij komen, of is dit het? Zou wel heel relaxed zijn.
Verwijderd
Shit, ik heb net een brief ontvangen van de inklaring, dat ze de waarde niet kunnen vaststellen.. Nouja, t viel te proberen!
Mijne is ook eindelijk binnen! (Gister al)
Ik had vorige week via facebook gehoord wat mijn T&T code was en meteen tegelijk ook dat ik een brief zou krijgen van de Douane. Maar op mijn track&trace stond in eerste instantie dat hij vrijdag (21-6) geleverd zou worden, dat werd toen zaterdag (22-6) en dat wijzigde uiteindelijk in maandag (24-6). Daarna bleef de status staan op "bestelling wordt klaar gemaakt door de verzender" (of iets in die aard). Dit kwam dus uiteraard omdat ik die brief moest invullen maar nog niet gedaan had. Maar omdat ik al een keer gelezen had dat iemand eerst zijn telefoon binnen kreeg en daarna pas die brief, hoopte ik daar op. Maar toen hij zaterdag weer verzet werd wist ik het eigenlijk al, maar ik was toen toch niet thuis om de brief te versturen.
Ik heb uiteindelijk de mail toegstuurd waarin mijn bestelling stond bij Pandawill (205 dollar excl. verzendkosten) en 153 euro aan kosten opgegeven. Uiteindelijk moest ik 45,13 euro betalen.
Mijn pakket was overigens niet opengemaakt, ik twijfelde om iets anders aan te geven als inhoud. Bijvoorbeeld een mp4 speler van 30 euro als gift, daar had ik waarschijnlijk gewoon mee weg kunnen komen, alleen houd ik niet van de boel op te lichten. En denk ik dat het redelijk strafbaar is als ze het toch controleren (fraude). Dus maar gewoon eerlijk gedaan. Ook de prijs niet gephotoshopped/aangepast of iets.
Ik ga overigens de volgende keer geen 3S code meer aanvragen. Heeft er misschien niets mee te maken dat ik toch moest betalen, maar liever het zekere voor het onzekere en dan gewoon maar afwachten wanneer hij binnen komt. Meestal is dat toch wel 2 a 3 dagen nadat hij volgens international tracking in Nederland is aangekomen. En anders krijg je na 3 a 4 dagen vanzelf een brief van de Douane.
Een flink verhaal, maar opzich wel nuttige info lijkt mij voor degene die zich dit afvragen
Wat mij trouwens verbaasde is dat mijn toestel al op Nederlands ingesteld was en dat ik al een PlayStore geïnstalleerd had. Is dat bij iedereen het geval?
Nu eens gaan uitzoeken hoe ik een andere bootloader erop krijg en een andere rom van XDA kan gaan draaien
Ik had vorige week via facebook gehoord wat mijn T&T code was en meteen tegelijk ook dat ik een brief zou krijgen van de Douane. Maar op mijn track&trace stond in eerste instantie dat hij vrijdag (21-6) geleverd zou worden, dat werd toen zaterdag (22-6) en dat wijzigde uiteindelijk in maandag (24-6). Daarna bleef de status staan op "bestelling wordt klaar gemaakt door de verzender" (of iets in die aard). Dit kwam dus uiteraard omdat ik die brief moest invullen maar nog niet gedaan had. Maar omdat ik al een keer gelezen had dat iemand eerst zijn telefoon binnen kreeg en daarna pas die brief, hoopte ik daar op. Maar toen hij zaterdag weer verzet werd wist ik het eigenlijk al, maar ik was toen toch niet thuis om de brief te versturen.
Ik heb uiteindelijk de mail toegstuurd waarin mijn bestelling stond bij Pandawill (205 dollar excl. verzendkosten) en 153 euro aan kosten opgegeven. Uiteindelijk moest ik 45,13 euro betalen.
Mijn pakket was overigens niet opengemaakt, ik twijfelde om iets anders aan te geven als inhoud. Bijvoorbeeld een mp4 speler van 30 euro als gift, daar had ik waarschijnlijk gewoon mee weg kunnen komen, alleen houd ik niet van de boel op te lichten. En denk ik dat het redelijk strafbaar is als ze het toch controleren (fraude). Dus maar gewoon eerlijk gedaan. Ook de prijs niet gephotoshopped/aangepast of iets.
Ik ga overigens de volgende keer geen 3S code meer aanvragen. Heeft er misschien niets mee te maken dat ik toch moest betalen, maar liever het zekere voor het onzekere en dan gewoon maar afwachten wanneer hij binnen komt. Meestal is dat toch wel 2 a 3 dagen nadat hij volgens international tracking in Nederland is aangekomen. En anders krijg je na 3 a 4 dagen vanzelf een brief van de Douane.
Een flink verhaal, maar opzich wel nuttige info lijkt mij voor degene die zich dit afvragen
Wat mij trouwens verbaasde is dat mijn toestel al op Nederlands ingesteld was en dat ik al een PlayStore geïnstalleerd had. Is dat bij iedereen het geval?
Nu eens gaan uitzoeken hoe ik een andere bootloader erop krijg en een andere rom van XDA kan gaan draaien
Zo, mijn telefoon is ook binnen. Geheel onverwacht! Ik had namelijk een brief gekregen van de inklaring van postnl en deze afgelopen woensdag terug gepost. Elke dag in de gaten gehouden of de T&T op tnt al een bezorgdatum aangaf, maar helaas.
Gisteravond om 10 uur voor het laatst gekeken, maar nogsteeds niks.
Kwam vandaag terug na het werken: Ligt de telefoon thuis! Krap €45 moeten bijbetalen, dus ik ben zeer tevreden.
@siljean98: Gewoon terugsturen met de juiste waarde. Kosten zullen uitkomen op 32 euro BTW en 13 euro inklaring, dus valt hardstikke mee.
@Ik_ben_Mark3: Mijn telefoon (besteld bij Antelife) heeft ook al playstore voorgeinstallerd, net als SuperUser(root). Verder was de taal ingesteld op engels, maar kreeg er wel een eu adapter bij.
Maar nog even een vraagje: Ik las dat jullie aanraadde om de meegeleverde lader niet te gebruiken. Ik heb hier wel een originele samsung (van mn S1) lader liggen. Deze kan ik dan toch prima gebruiken? En de USB > Micro USB kabel kan ik wel gewoon gebruiken zeker?
Kwam vandaag terug na het werken: Ligt de telefoon thuis! Krap €45 moeten bijbetalen, dus ik ben zeer tevreden.
@siljean98: Gewoon terugsturen met de juiste waarde. Kosten zullen uitkomen op 32 euro BTW en 13 euro inklaring, dus valt hardstikke mee.
@Ik_ben_Mark3: Mijn telefoon (besteld bij Antelife) heeft ook al playstore voorgeinstallerd, net als SuperUser(root). Verder was de taal ingesteld op engels, maar kreeg er wel een eu adapter bij.
Maar nog even een vraagje: Ik las dat jullie aanraadde om de meegeleverde lader niet te gebruiken. Ik heb hier wel een originele samsung (van mn S1) lader liggen. Deze kan ik dan toch prima gebruiken? En de USB > Micro USB kabel kan ik wel gewoon gebruiken zeker?
Ik gok dat je je simkaart er al in had gedaan?Ik_ben_Mark3 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 12:14:
Android kan dat namelijk uitlezen en zo automatich de taal aanpassen naar de taal van je simkaart..
Ik heb die berichten ook gelezen, en gebruik de oplader van mijn oude samsung galaxy gio.tharonny schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:18:
Geen idee of het opladen alng duurt, maar vanochten om een uur of 9 was ie op 100%, nadat ie helemaal leeg was.
Maakt mij echt niet uit of het opladen een uur meer of minder duurt. In principe hing ik mijn oude telefoon elke avond aan de oplader, zodat ik tenminste weer vol kon beginnen. Ben benieuwd of dat ook bij deze nodig zal zijn, maar opladen gebeurt toch s'avonds.dutchgio schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:30:
[...]
Ik heb die berichten ook gelezen, en gebruik de oplader van mijn oude samsung galaxy gio.
Geen idee of het opladen alng duurt, maar vanochten om een uur of 9 was ie op 100%, nadat ie helemaal leeg was.
@dutchgio: nee, mijn simkaart is mijn iphone nog niet uit geweest 
Ik gebruik mijn iphone adapter. Ik heb die erbij zat nog niet eens uitgepakt. Mijn telefoon gaf overigens aan dat hij 100% opgeladen was. Na een reboot was dit meteen 33% en laadde hij niet verder op (via usb op laptop) toen via usb en iphone oplader. Toen uiteindelijk weer 100%, na reboot iets van 55%, toen ben ik naar bed gegaan en de telefoon opnieuw aan de iphone oplader (op mijn kamer) en s ochtends was hij echt 100%
Ik gebruik mijn iphone adapter. Ik heb die erbij zat nog niet eens uitgepakt. Mijn telefoon gaf overigens aan dat hij 100% opgeladen was. Na een reboot was dit meteen 33% en laadde hij niet verder op (via usb op laptop) toen via usb en iphone oplader. Toen uiteindelijk weer 100%, na reboot iets van 55%, toen ben ik naar bed gegaan en de telefoon opnieuw aan de iphone oplader (op mijn kamer) en s ochtends was hij echt 100%
PPPFFFFFF heb ik ook gezien !! wat jammer dat ik hem juist gekocht hebJoosie200 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 12:53:
Maandag heeft Pandawill de iOcean X7 in de aanbieding van $219,99 voor $186,99 voor de lucky few en $201,99 in de herkansing voor alle anderen. Gewoon twee accu's + een paar dollar extra voor shipping en Pandawill biedt eindelijk de X7 aan voor prijzen die je elders ook kunt vinden
Sneller dan bij mij. Ook de brief woensdag op de post gedaan en nog niks. Ook verder geen bezorgstatus.. duurt wel lang dit pfftharonny schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:18:
Zo, mijn telefoon is ook binnen. Geheel onverwacht! Ik had namelijk een brief gekregen van de inklaring van postnl en deze afgelopen woensdag terug gepost. Elke dag in de gaten gehouden of de T&T op tnt al een bezorgdatum aangaf, maar helaas.
De bezorgstatus zou ik ook niet teveel op letten. Werd bij mij ook niet geupdate... Hopen dat je hem snel binnen heb!deck16 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:16:
[...]
Sneller dan bij mij. Ook de brief woensdag op de post gedaan en nog niks. Ook verder geen bezorgstatus.. duurt wel lang dit pff
Net binnen! Precies een maand nadat ik heb georderd.. ziet er erg mooi uit tot nu toetharonny schreef op maandag 24 juni 2013 @ 21:08:
[...]
De bezorgstatus zou ik ook niet teveel op letten. Werd bij mij ook niet geupdate... Hopen dat je hem snel binnen heb!
Oke Super! Ook ongeveer €45 euro bijbetalen zeker? Echt een geweldig scherm he!
Ongeveer wel. Ik moet €50,59 bij betalen. Heb er een 16gb micro sd erbij genomen dus daarover ook nog btw 
En ja erg mooi scherm
En ja erg mooi scherm
Dat zijn nog beste prijzen die jullie bij hebben moeten leggen, waar komt de telefoon weg en welke post? Ik heb zelf namelijk 18 euro moeten dokken.deck16 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 00:24:
Ongeveer wel. Ik moet €50,59 bij betalen. Heb er een 16gb micro sd erbij genomen dus daarover ook nog btw
En ja erg mooi scherm
(Niets om bij mij jaloers op te zijn trouwens, want de mijne moet waarschijnlijk terug)
Als je eerlijk de belastingformulieren invult kom je gewoon op zo'n 45€ uit. Als je op minder uit komt heb jij of de verkoper fraude gepleegd.
Valsheid in geschrifte noemt men dat.Pikoe schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:55:
Als je eerlijk de belastingformulieren invult kom je gewoon op zo'n 45€ uit. Als je op minder uit komt heb jij of de verkoper fraude gepleegd.
Verwijderd
Bij mij is het (na een halfjaar op de JiaYu G4 gewacht te hebben maar nadat die me toch uiteindelijk niet meer aanstond) nu ook duidelijk dat ik de X7 Youth wil halen. Mijn vraag is: waar hebben jullie deze phone zoal besteld en tegen welke prijs? En zaten bij jullie bestellingen ook de 2 accu's die standaard geleverd worden?
Mijn telefoon besteld bij Antelife. Was niet vermeld, maar kreeg wel een 2e accu. $209,50 dollar voor betaald. Absoluut geen spijt van tot nu toe. Telefoon is grafisch niet heel sterk, maar een full hd film afspelen gaat super en met een geweldig mooi beeld!
Antelife.Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:11:
Bij mij is het (na een halfjaar op de JiaYu G4 gewacht te hebben maar nadat die me toch uiteindelijk niet meer aanstond) nu ook duidelijk dat ik de X7 Youth wil halen. Mijn vraag is: waar hebben jullie deze phone zoal besteld en tegen welke prijs? En zaten bij jullie bestellingen ook de 2 accu's die standaard geleverd worden?
Gratis 2e batterij erbij gekregen, terwijl dit de goedkoopste optie was van de iOcean Youth. Er zijn meerdere editities waar bij de duurdere de extra batterij wel aangegeven staat, maar bij de paar dollar goedkopere versie kreeg ik 2 batterijen, waarvan 1 netjes in de verpakking.en daar zit ie nog steeds in.
Voor 2000mah en 5 inch bevalt de batterijduur mij heel erg positief. Ik had het veel erger verwacht maar dit is meer dan voldoende.
Verwijderd
Dank, heb dus ook bij Antelife de Youth besteld (verzending via Swiss Post), kwam op $208,03 uit, dus ook helemaal niet slecht. Maar mn vraag over de 2 batterijen kwam inderdaad voort uit meerdere topicberichten waarin aangegeven werd dat er 2 batterijen geleverd werden, terwijl bijvoorbeeld bij de informatie op Antelife maar 1 batterij stond. Dus dat wordt afwachten...
Net gebeld door PostNL ... Trackingcode gehad ... met de info dat hij nog bij de inklaring ligt ... al een week 
Mijn geduld raakt oooppppppp
Mijn geduld raakt oooppppppp

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Mijn iocean X7 heb ik besteld bij antelife voor $204,99 met verzending via swiss post. Helaas kreeg ik na 2 weken de beruchte inklaringsbrief van de postnl. Uiteindelijk heb ik de telefoon 25 dagen na bestelling binnen. Helaas wel met €46,39 invoerrechten
Gelukkig ben ik wel tevreden met de telefoon!
Gelukkig ben ik wel tevreden met de telefoon!
Verwijderd
De mijne is juist vertrokken met Swiss post uit hong kong (pandawill). Hopelijk laat de douane het passeren
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2013 14:41 ]
Date Time Event Processed by Notes
Mon 17.06.2013 18:19 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Mon 17.06.2013 18:19 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Mon 17.06.2013 18:19 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Mon 17.06.2013 18:20 Departed transit country Swiss Post SINGAPORE
Mon 17.06.2013 18:20 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Thu 27.06.2013 18:14 Arrival at border point of destination country NLAMSA
Thu 27.06.2013 23:58 Released by customs NL
Dit is mijn huidige status, ik weet alleen niet wanneer het toestel bij mij aan zou komen en hoeveel inklaringskosten ik zou moeten betalen. Ik heb geen brief of iets dergelijks ontvangen en PostNL is op twitter traag als de !@#$. Vooral met die rot staking...
Mon 17.06.2013 18:19 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Mon 17.06.2013 18:19 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Mon 17.06.2013 18:20 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Thu 27.06.2013 23:58 Released by customs NL
Dit is mijn huidige status, ik weet alleen niet wanneer het toestel bij mij aan zou komen en hoeveel inklaringskosten ik zou moeten betalen. Ik heb geen brief of iets dergelijks ontvangen en PostNL is op twitter traag als de !@#$. Vooral met die rot staking...
Bitches pls.....
07/06/2013 17:38 Aankomst in het uitwisselingskantoor BEBRUA
30/05/2013 16:56 Vertrek uit het uitwisselingskantoor SGSINS
30/05/2013 16:55 Informatie over de zending geregistreerd in 't buitenland INTERNATIONAL POST
30/05/2013 16:55 Informatie over de zending geregistreerd in 't buitenland INTERNATIONAL POST
30/05/2013 16:55 Vertrek uit het uitwisselingskantoor SGSINS
Enkele telefoontjes, het terugfaxen + mailen van de douanebrief en factuur later is dit 10 minuten geleden nog steeds de status

Enkele telefoontjes, het terugfaxen + mailen van de douanebrief en factuur later is dit 10 minuten geleden nog steeds de status
Tue 11.06.2013 18:28 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Tue 11.06.2013 18:28 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Tue 11.06.2013 18:28 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Tue 11.06.2013 18:28 Departed transit country Swiss Post SINGAPORE
Tue 11.06.2013 18:28 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Sat 22.06.2013 12:26 Arrival at border point of destination country NLAMSA
Mon 01.07.2013 08:20 Handed to customs NLAMSA
Nu hopen dat ze hem ook weer loslaten ;-)
Kon vorige week wel al een 3S code aanvragen, maar die is pas te tracken zodra hij weg is bij de douane.
Fingers crossed
Tue 11.06.2013 18:28 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Kon vorige week wel al een 3S code aanvragen, maar die is pas te tracken zodra hij weg is bij de douane.
Fingers crossed
[ Voor 10% gewijzigd door TDLofCC op 01-07-2013 12:18 ]
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
TDLofCC schreef op maandag 01 juli 2013 @ 12:11:
Tue 11.06.2013 18:28 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Kon vorige week wel al een 3S code aanvragen, maar die is pas te tracken zodra hij weg is bij de douane inklarings afdeling van PostNL.
Fingers crossed
Fri 28.06.2013 07:19 Handed to customs NLAMSA
Hopelijk wordt ie snel vrijgegeven !
Fri 28.06.2013 07:19 Handed to customs NLAMSA
Hopelijk wordt ie snel vrijgegeven !
Snik ...
Brief gehad van PostNL ... moet helaas de factuur opsturen.
En dat kan dan alleen weer via de post ... leven we niet in een digitale wereld ?
Nouja, ze weten in iedergeval waar hij heen moet ... dus aankomen zal hij wel
Snel invullen en op de post doen dan maar.
Brief gehad van PostNL ... moet helaas de factuur opsturen.
En dat kan dan alleen weer via de post ... leven we niet in een digitale wereld ?
Nouja, ze weten in iedergeval waar hij heen moet ... dus aankomen zal hij wel
Snel invullen en op de post doen dan maar.
Ik ga volgende maand net voor mijn verjaardag denk ik eentje bestellen bij antelife. Maar ik vrees voor de invoerrechten want ik heb echt geen 50 euro om er 'even' bij te betalen. Als ik bij ebay koop laat ik alles via de Hongkong airmail komen zonder enkele problemen, maar dat zijn ook echt hele goedkope prulletjes.
Als ik het goed begrijp kun je dus met DHL of met gratis verzending wat dus later bij postnl terecht komt. DHL is duurder maar je hebt bijna geen invoerrechten boven de 25 euro? En gratis verzending is of heel goedkoop of heel erg duur. Wat raden jullie aan? De verzendtijd maakt mij niet uit.
Als ik het goed begrijp kun je dus met DHL of met gratis verzending wat dus later bij postnl terecht komt. DHL is duurder maar je hebt bijna geen invoerrechten boven de 25 euro? En gratis verzending is of heel goedkoop of heel erg duur. Wat raden jullie aan? De verzendtijd maakt mij niet uit.
DHL.
is mischien iets duurder, maar je hebt het wel vrij snel. Met een beetje mazzel binnen een week.
Bij gratis shipping kan het zo een maand duren. En je weet niet of je nog belasting betaalt. Misschien krijg je wel een brief thuis met de vraag of je even de factuur wil doorsturen. En dan komt het sl gauw docht bij de 50 euro. Maar aan de andere kant: ik heb zelf mijn iocean met swiss post laten verzenden, het duurde ruim een maand, maar heb niks bij hoeven te betalen.
is mischien iets duurder, maar je hebt het wel vrij snel. Met een beetje mazzel binnen een week.
Bij gratis shipping kan het zo een maand duren. En je weet niet of je nog belasting betaalt. Misschien krijg je wel een brief thuis met de vraag of je even de factuur wil doorsturen. En dan komt het sl gauw docht bij de 50 euro. Maar aan de andere kant: ik heb zelf mijn iocean met swiss post laten verzenden, het duurde ruim een maand, maar heb niks bij hoeven te betalen.
Ik vind 160 euro wel goedkoop eigenlijk. Alleen de eventuele invoerrechten niet.
Tja, vind die extra kosten ook eigenlijk belachelijk ... ik koop iets in het buitenland voor mezelf en de staat verdient hier aan ?
Maarja ... Als je iets uit China besteld weet je waar je aan begint. Voor een kleine 200,- heb je hier in nederland GEEN 5 inch quadcore smartphone
Weet wel dat ik voor de snelheid volgende keer DHL gebruik. Krijg mijnes pas volgende week binnen en dan heeft het 5 weken geduurd ... met de vraag of hij wel aan zal komen ;-)
Maar Ellen97 ... geloof dat er binnenkort wel mensen hier zijn die de Elite versie binnen krijgen en dan de Youth versie verkopen ... Dat scheelt je dan ook weer wachten
Maarja ... Als je iets uit China besteld weet je waar je aan begint. Voor een kleine 200,- heb je hier in nederland GEEN 5 inch quadcore smartphone
Weet wel dat ik voor de snelheid volgende keer DHL gebruik. Krijg mijnes pas volgende week binnen en dan heeft het 5 weken geduurd ... met de vraag of hij wel aan zal komen ;-)
Maar Ellen97 ... geloof dat er binnenkort wel mensen hier zijn die de Elite versie binnen krijgen en dan de Youth versie verkopen ... Dat scheelt je dan ook weer wachten
Verwijderd
HELL YEAH, dat is snel !
Sat 29.06.2013 17:27 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Sat 29.06.2013 17:27 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Sat 29.06.2013 17:27 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Thu 04.07.2013 17:39 Arrival at border point of destination country BEBRUA
Fri 05.07.2013 07:19 Sorting ROESELARE
EN ik heb hem in mijn handen (zonder extra kosten) !!
Sat 29.06.2013 17:27 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Sat 29.06.2013 17:27 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Sat 29.06.2013 17:27 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Thu 04.07.2013 17:39 Arrival at border point of destination country BEBRUA
Fri 05.07.2013 07:19 Sorting ROESELARE
EN ik heb hem in mijn handen (zonder extra kosten) !!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2013 11:39 ]
Das inderdaad lekker snel :
03/07/2013 09:10 Zending uitgereikt door bpost HASSELT MAIL
03/07/2013 04:57 Informatie over de zending manueel geregistreerd HASSELT MAIL
02/07/2013 23:23 Uw zending werd gesorteerd NEW ANTWERPEN X
02/07/2013 16:46 Informatie over de zending manueel geregistreerd BRU X - IZ EE EXPORT
En ik heb 75 euro mogen bijbetalen......
Nooit meer met de post!
03/07/2013 09:10 Zending uitgereikt door bpost HASSELT MAIL
03/07/2013 04:57 Informatie over de zending manueel geregistreerd HASSELT MAIL
02/07/2013 23:23 Uw zending werd gesorteerd NEW ANTWERPEN X
02/07/2013 16:46 Informatie over de zending manueel geregistreerd BRU X - IZ EE EXPORT
En ik heb 75 euro mogen bijbetalen......
Nooit meer met de post!
Want als je iets in Nederland koopt verdient de staat er niet aan?TDLofCC schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:48:
Tja, vind die extra kosten ook eigenlijk belachelijk ... ik koop iets in het buitenland voor mezelf en de staat verdient hier aan ?
Om nog even terug te komen op het inklarings verhaal. Het bleek achteraf ook niet heel gek te zijn dat ze de kosten niet konden schatten. Hieronder de foto van hoe ze de waarde op het pakket hadden gezet (die snee door het midden heb ik zelf gedaan)

antelife.com vs. mixeshop.com vs. lightake.com vs. to2c.com welke raden jullie mij aan om de iocean x7 youth te bestellen? en dan via Dhl of via de Swiss post? snelheid van levering maakt me niet uit, het gaat me meer om die invoerrechten...
maar pandawill heb ik echt de allerslechtste dingen over gelezen, alleen maar leugens, als er dan iets mis is met je telefoon kan je hem meteen maar gebruiken als onderzetter.
Duidelijk. 30 dollar.tharonny schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:50:
Om nog even terug te komen op het inklarings verhaal. Het bleek achteraf ook niet heel gek te zijn dat ze de kosten niet konden schatten. Hieronder de foto van hoe ze de waarde op het pakket hadden gezet (die snee door het midden heb ik zelf gedaan)
[afbeelding]
En ik dacht dat ik een slecht handschrift had

Ik sta nu ook op het punt om hem te bestellen, ik ga toch maar voor het swiss post risico denk ik. Maar idd welke site? Pandawill of antelife want bij antelife kan ik geen set met twee batterijen meer vinden
Mijne komt ook van Antelife, met swiss post, goedkoopste iocean X7 optie die beschikbaar was, en tot mijn verbazing: 2 batterijen, waarvan er 1 nog steeds in de verpakking zit.
[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 10-07-2013 13:38 ]
Ik hoop dat ik ook zo'n geluk heb, maar ze wijzigen wel steeds wat er in die verpakkingen zit op de site. De ene keer staat er twee batterijen en de andere keer weer eentje.
Volgens mij moest het zelfs $40 betekenendutchgio schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 18:39:
[...]
Duidelijk. 30 dollar.
En ik dacht dat ik een slecht handschrift had
Erm ... jawel ... maar dat is iets gekocht in NL waar bv een winkel weer kosten aan heeft gehad op nederlandse bodem ofzo ... weetikveeldutchgio schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 20:33:
[...]
Want als je iets in Nederland koopt verdient de staat er niet aan?
Bedoel dat dit iets is wat NIET in Nederland gemaakt is, niet door iemand in Nederland is aangeraakt en kosten heeft gemaakt en Nederland dus ook niets gekost heeft. Waarom verdient de staat hier dan toch iets aan ?
Inklaring/Douane kosten snap ik dan weer wel ... anyway ... back ontopic
Mijnes wordt vandaag aangeboden aan de deur ... helaas ben ik niet thuis.
Ook geen idee wat ik moet bijbetalen
Ik heb mn flip cover van Aliexpress ook binnen!
Redelijk snel gegaan, ondanks dat ie met Chinapost werd verzonden:
2013 Collection 52311206 NL 20130704 1235
2013 Waiting for transit airline Space 51003100 NL 20130706 0904
2013 Departure from China 51003100 NL 20130706 1056
2013 Arrival at inward office of exchange NLAMSA NL 20130709 1152
Mooi dingetje wel, bied net even wat meer bescherming dan de standaard backcover. Het is een soort backcover met aan de voorkant een flip die je naar links opent, maar van lichter materiaal.
Ze zijn alleen een opening voor de notificatieled vergeten. Voor de camera en bijhorende led, de usb-aansluiting en de 3.5mm voor je headset zijn wel openingen gecreerd.
FOTO'S:

Mooi dingetje wel, bied net even wat meer bescherming dan de standaard backcover. Het is een soort backcover met aan de voorkant een flip die je naar links opent, maar van lichter materiaal.
Ze zijn alleen een opening voor de notificatieled vergeten. Voor de camera en bijhorende led, de usb-aansluiting en de 3.5mm voor je headset zijn wel openingen gecreerd.
FOTO'S:

[ Voor 61% gewijzigd door dutchgio op 11-07-2013 13:40 ]
Foto'tje? Lijkt me ook wel wat denk.dutchgio schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:24:
Ziet er netjes uit
Wat heeft die gekost?
Ah, staat nu bij het pakket op de website ... €45,97
Daar had ik ongeveer op gerekend ... was leuk geweest als het minder was geweest ... toch nog steeds weinig voor deze telefoon
Daar had ik ongeveer op gerekend ... was leuk geweest als het minder was geweest ... toch nog steeds weinig voor deze telefoon
ziet er mooi uit! Ik ga denk ik zo'n siliconen hoesje kopen en ook nog een compleet opberghoesje. Maar eerst nog een tijd wachten voor mijn toestel er is

Hallo,
IK ben al een tijdje aan het twijfelen of ik dit toestel moet gaan kopen dus hierbij een paar vragen:
1. Wat is het verschil tussen de normale Iocean x7 en de Iocean X7 Young/Youth versie?
Welke kan ik beter kopen?
2. Op de twee sites hieronder aangegeven staan 2 verschillende prijzen voor de Iocean x7 Young/Youth versie, de ene is ongeveer 50 dollar goedkoper, of is de titel van het product fout en is de ene een gewone
Iocean x7?
http://www.antelife.com/i...quad-core-1-2ghz-4gb.html
http://www.pandawill.com/...roid-42-black-p75855.html
3. Wat kan ik het beste doen qua bestellen? Dhl rond de 7 werkdagen of SwissAir met rond de 20 werkdagen levertijd?
Dankjewel voor het lezen en ik hoop dat iemand mij snel kan helpen met mijn vragen.
IK ben al een tijdje aan het twijfelen of ik dit toestel moet gaan kopen dus hierbij een paar vragen:
1. Wat is het verschil tussen de normale Iocean x7 en de Iocean X7 Young/Youth versie?
Welke kan ik beter kopen?
2. Op de twee sites hieronder aangegeven staan 2 verschillende prijzen voor de Iocean x7 Young/Youth versie, de ene is ongeveer 50 dollar goedkoper, of is de titel van het product fout en is de ene een gewone
Iocean x7?
http://www.antelife.com/i...quad-core-1-2ghz-4gb.html
http://www.pandawill.com/...roid-42-black-p75855.html
3. Wat kan ik het beste doen qua bestellen? Dhl rond de 7 werkdagen of SwissAir met rond de 20 werkdagen levertijd?
Dankjewel voor het lezen en ik hoop dat iemand mij snel kan helpen met mijn vragen.
Ik heb hem bij Antelife en via DHL gisteren besteld. Iemand een idee hoe lang dit normaal bij Antelife duurt?
Ik heb namelijk mijn oude telefoon verkocht en zit nu met een HTC Hero.. en dat is toch weer een klein stapje terug!
Hoe moet via DHL betaald worden? Ik ben denk ik bij verzending niet thuis en wil de buren niet met kosten opzadelen.
Verder heb ik er 2 besteld en had alleen de 5 dollar code gebruikt, maar ook minder verzendkosten. Was 360 euro kwijt. Verwachting denk ik dat inklaringskosten+BTW rond de 100 euro zal zijn in dit geval?
Ik heb namelijk mijn oude telefoon verkocht en zit nu met een HTC Hero.. en dat is toch weer een klein stapje terug!
Hoe moet via DHL betaald worden? Ik ben denk ik bij verzending niet thuis en wil de buren niet met kosten opzadelen.
Verder heb ik er 2 besteld en had alleen de 5 dollar code gebruikt, maar ook minder verzendkosten. Was 360 euro kwijt. Verwachting denk ik dat inklaringskosten+BTW rond de 100 euro zal zijn in dit geval?
Dat moet je contant en gepast betalen. Gaan ze nooit aan je buren vragen. Als het de eerste keer leveren niet lukt krijg je een telefoonnummer waarmee je een afspraak kan maken voor de volgende levering.dangerousp schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:50:
Ik heb hem bij Antelife en via DHL gisteren besteld. Iemand een idee hoe lang dit normaal bij Antelife duurt?
Bedankt! Hoe weet ik dan hoe veel dat het is? Ik heb namelijk nooit cash geld en natuurlijk al helemaal niet gepast op de cent. Heb al wel een track/trace code, maar deze werkt nog niet.Pikoe schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:36:
[...]
Dat moet je contant en gepast betalen. Gaan ze nooit aan je buren vragen. Als het de eerste keer leveren niet lukt krijg je een telefoonnummer waarmee je een afspraak kan maken voor de volgende levering.
Opbellen als het pakket in Nederland is.dangerousp schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:53:
[...]
Bedankt! Hoe weet ik dan hoe veel dat het is? Ik heb namelijk nooit cash geld en natuurlijk al helemaal niet gepast op de cent. Heb al wel een track/trace code, maar deze werkt nog niet.
Ook besloten om een X7 te gaan bestellen, ik zat een tijdje te twijfelen tussen een Jiayu G4 en de X7.
Ik wil gaan bestellen bij Antenlife (de Turbo voor zo'n 160 euro) met DHL, want wil hem graag snel in huis hebben. Moet ik bij het bestellen melden dat er een product inzit van lage waarde? Om op deze manier eventuele extra kosten te ontlopen? Wat is daarbij worst case scenario; maximale dat ik potentieel moet bij betalen (DHL)?
Ik wil gaan bestellen bij Antenlife (de Turbo voor zo'n 160 euro) met DHL, want wil hem graag snel in huis hebben. Moet ik bij het bestellen melden dat er een product inzit van lage waarde? Om op deze manier eventuele extra kosten te ontlopen? Wat is daarbij worst case scenario; maximale dat ik potentieel moet bij betalen (DHL)?
Ik heb net mijn Elite X7 order bij Pandawill geannuleerd, omdat het Out of Stock is en eigenlijk vond ik het te duur. Ik ga nu de Turbo bestellen bij Antelife, hopelijk mis ik die 1gb ram en betere camera niet

[ Voor 5% gewijzigd door jerkitout op 13-07-2013 11:03 ]
Weet iemand op welke site je de tracking code van swiss post in moet vullen? Want ik kreeg hem eergisteren en hij werkt nogsteeds niet
Ik gebruikte http://www.swisspost.com/ ... rechts bovenin zie je de Track & Trace.Ellen97 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 12:58:
Weet iemand op welke site je de tracking code van swiss post in moet vullen? Want ik kreeg hem eergisteren en hij werkt nogsteeds niet
En volgens mij moet je echt hoofdletters gebruiken ...
Mijnes was netjes aangekomen van de week, vrijdag opgehaald ... maar helaas dus wel 45,- bij betalen.
Had maar 1 batterij maar ... 2 protector cases.
Een blauwe ... en een zwarte
Daarna geroot en rom van Dutchgio erop ... werkt als een trein (op de GPS na
)
Had maar 1 batterij maar ... 2 protector cases.
Een blauwe ... en een zwarte
Daarna geroot en rom van Dutchgio erop ... werkt als een trein (op de GPS na
Dankjewel! Ik deed het dus wel goed dus de code werkt nog niet maar even een mailtje naar antelife gestuurdTDLofCC schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:04:
[...]
Ik gebruikte http://www.swisspost.com/ ... rechts bovenin zie je de Track & Trace.
En volgens mij moet je echt hoofdletters gebruiken ...
Ik had donderdag bij antelife besteld en vanmorgen aangekomen, via DHL. Ik zie op het pakketje nergens een bedrag staan, maar ik moest 32 Euro betalen aan de deur voor 2 telefoons. Totaal 195 euro kwijt per telefoon.
Ik kreeg er niets bij.. Geen case en 1 batterij , alleen een screen protector. Staat ook zo op de website voor de youth turbo. Even kijken of ik er een case bij ga halen.
Ik kreeg er niets bij.. Geen case en 1 batterij , alleen een screen protector. Staat ook zo op de website voor de youth turbo. Even kijken of ik er een case bij ga halen.
[ Voor 13% gewijzigd door dangerousp op 15-07-2013 13:03 ]
Netjes!dutchgio schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:24:
[...]
Maar het blijkt dat je niet zonder een creditcard kunt bestellen bij Aliexpress?
Balen.
klopt, ik heb 1 van mn ouders laten betalen via een creditcard.Adr01 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:44:
[...]
Netjes!
Maar het blijkt dat je niet zonder een creditcard kunt bestellen bij Aliexpress?
Balen.
betaalmethodes op aliexpress zijn niet erg uitgebreid.
Tsja, wij hebben er geen.
Was er niet zo'n website waar je ook een 'creditcard' kon aanmaken en dan daar via paypal betalen?
Was er niet zo'n website waar je ook een 'creditcard' kon aanmaken en dan daar via paypal betalen?
Ik heb vorige zondag een iOcean X7 Elite besteld bij SpeMall. Gisteravond maar even gemaild met de vraag wanneer de verzending naar verwachting zal plaatsvinden. Vanochtend antwoord in de bus: ten laatste vrijdag. (ben ongeduldig
)
Uiteraard voor DHL gekozen, ben benieuwd wat dat gaat geven.

Uiteraard voor DHL gekozen, ben benieuwd wat dat gaat geven.
[ Voor 3% gewijzigd door Tweaker36 op 17-07-2013 21:27 ]
Mijn track and trace code werkt nog steeds niet, ik kreeg hem op 12 juli grrr
Ik heb mijn Battery Cover Set voor de iocean x7 besteld via Pandawill op de 14/06/13, het is op de 18/07/13 binnengekomen.
[ Voor 7% gewijzigd door jerkitout op 19-07-2013 12:05 ]
Hoe bevalt die?jerkitout schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:04:
Ik heb mijn Battery Cover Set voor de iocean x7 besteld via Pandawill op de 14/06/13, het is op de 18/07/13 binnengekomen.
Verwijderd
Nou, mijn Youth is binnen.
28/6 besteld, 5/7 tracking code via Swiss Post en vanmiddag bezorgd. Niks bijbetalen, ga vanavond eens ermee spelen. Tot nu toe heel tevreden.
Er zit 1 batterij bij, een screenprotector en zo'n beschermcase die je op de achterkant klikt. De batterij was 62% vol, ligt nu te laden. Ik heb slechts nog door het menu gebladerd, alleen nog gezien dat er nogal wat Sjing-sjang-sjong-apps op staan
Er zit 1 batterij bij, een screenprotector en zo'n beschermcase die je op de achterkant klikt. De batterij was 62% vol, ligt nu te laden. Ik heb slechts nog door het menu gebladerd, alleen nog gezien dat er nogal wat Sjing-sjang-sjong-apps op staan
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2013 19:53 ]
Ik heb op 14/06 een iOcean X7 Elite besteld bij Spemall:
http://www.spemall.com/io...ual-Cameras-2G-32G_g.html
Gisteren kreeg ik per mail de melding dat ie out of stock is, en kreeg ik een 2 alternatieven gesuggereerd:
Verder is de review van de Umi X2 op GizChina niet zo positief. Over de ZOPO C2 Platinum iets meer positief.
Ik vrees nu echter wel dat ik een tijd ga mogen wachten op mijn GSM, anders zouden ze geen alternatieven aanbieden, zou ik denken. Ik heb al naar een refund gevraagd, maar die vraag ontwijken ze geheel...
http://www.spemall.com/io...ual-Cameras-2G-32G_g.html
Gisteren kreeg ik per mail de melding dat ie out of stock is, en kreeg ik een 2 alternatieven gesuggereerd:
- Umi X2: http://www.spemall.com/UM...ual-Cameras-2G-32G_g.html
- ZOPO C2 Platinum: http://www.spemall.com/ZO...-FHD-Screen-1G-16G_g.html
Verder is de review van de Umi X2 op GizChina niet zo positief. Over de ZOPO C2 Platinum iets meer positief.
Ik vrees nu echter wel dat ik een tijd ga mogen wachten op mijn GSM, anders zouden ze geen alternatieven aanbieden, zou ik denken. Ik heb al naar een refund gevraagd, maar die vraag ontwijken ze geheel...

[ Voor 14% gewijzigd door Tweaker36 op 20-07-2013 14:09 ]
Pffff afgelopen maandag besteld en betaald met paypal, maar de betaling is nog steeds pending... naar verwachting maandag wordt het afgerond -en dan moet de boel nog worden verstuurd. Duurt lang!
tracking code doet het nog steeds niet, op 12 juli besteld... Duurt nu wel erg lang en ik krijg nu ook geen antwoord op mijn mailtjes maar hopelijk krijg ik morgen of overmorgen antwoord.
Aha, ik ben er achter gekomen dat ze mijn pakketje (per ongeluk) met hongkong post ipv swisspost hebben verstuurd, want toen ik mijn code bij hongkong post invulde kwam er opeens uit dat mijn pakketje op 17 juli uit hongkong is verstuurd. Lekker dan haha, en ik maar mailtjes sturen zonder resultaat. Helaas kan ik vanaf daar niet verder tracken met hongkong post.
met deze link kan je hongkong post trackenEllen97 schreef op zondag 21 juli 2013 @ 19:35:
Aha, ik ben er achter gekomen dat ze mijn pakketje (per ongeluk) met hongkong post ipv swisspost hebben verstuurd, want toen ik mijn code bij hongkong post invulde kwam er opeens uit dat mijn pakketje op 17 juli uit hongkong is verstuurd. Lekker dan haha, en ik maar mailtjes sturen zonder resultaat. Helaas kan ik vanaf daar niet verder tracken met hongkong post.
Ik had gekozen voor Swiss Post, maar de Swiss Post website kon mijn nummer niet tracken. Contact gehad met Antelife en ze hebben mij deze website door gestuurd: http://www.17track.net/index_en.shtml
Hier kon ik wel mijn tracking nummer vinden.
Ik had mijn X7 Turbo van Antelife op de 17/07/13 besteld en op 23/07/13 is hij in Nederland, maar de tracking nummer laat niet zien hoe het door Nederland rijst. Misschien krijg ik het vandaag binnen
edit:
Ja hij is binnen
Exact 1 week met Swiss Post
Value op het pakje zegt 30, ik weet niet of ik nog moet bijbetalen, misschien krijg ik later nog een factuur.
Hier kon ik wel mijn tracking nummer vinden.
Ik had mijn X7 Turbo van Antelife op de 17/07/13 besteld en op 23/07/13 is hij in Nederland, maar de tracking nummer laat niet zien hoe het door Nederland rijst. Misschien krijg ik het vandaag binnen
edit:
Ja hij is binnen
Value op het pakje zegt 30, ik weet niet of ik nog moet bijbetalen, misschien krijg ik later nog een factuur.
[ Voor 44% gewijzigd door jerkitout op 24-07-2013 16:00 ]
ik kreeg nog uitleg waarom hij met hongkong post was gestuurd, swisspost verscheept vanwege veiligheidsregelingen geen batterijen meer, dus geen swisspost meer. en dankje joeriinc maar ik kan nu alsnog niet tracken want hij zegt alleen dat het pakketje uit hongkong is en vanaf daar krijg je geen verdere informatie. Maar wanneer schatten jullie dat ik hem krijg? Op 17 juli was hij uit hongkong vertrokken.
Let op:
Dit is een prijzen en levertijden topic, dus graag alleen discussies hierover. Al het andere mag in daarvoor bestemde topics!
Dit is een prijzen en levertijden topic, dus graag alleen discussies hierover. Al het andere mag in daarvoor bestemde topics!