Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 15:30
Mijn bestelling staat nog steeds op processing bij Antelife... Vorige week maandag besteld! Wel is de betaling wel later doorgekomen via PayPal, maar duurt allemaal maar ellendig lang. Heb wel met DHL laten versturen, dus hopelijk schiet het vanaf nu op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gateway999
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-11-2021
Bestelt iedereen hier z'n X7 via de post, of zjn er ook mensen die het in China zelf kopen? Ik heb een kennis die volgende week naar NL vliegt vanuit Shanghai. Iemand ervaring met geschikte winkels in Shanghai voor een X7 elite of een G4 advanced? Of is het zo wijdverspreid dat alle telefoonwinkeltjes ze wel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
Ik ben zelf 3 weken geleden in Hong Kong geweest, maar ik zelf kon er allemaal geen wijs uit. Veel Samsung namaak, zoals de Note II -en S4. Neppe iPhones etc. Ik was in een winkelcentrum met alleen maar mobiele telefoons, maar wat een chaos zeg :p
Zelf een vriend van mij, opgegroeid in HK, kon er geen wijs uit. Moet wel eerlijk zeggen dat ik meteen de brui eraan heb gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gateway999
En toen maar via een webshop besteld?
Ik heb die arme kennis al op pad gestuurd om te kijken of de X7 elite / G4 advanced beschikbaar zijn, maar zo te horen gaat dat nog een klus worden.

En zo te horen zijn die telefoons niet normaal op voorraad in winkels, maar worden ze in batches gemaakt en moet je bestellen en wachten op de volgende batch. Erg veel gedoe, ik moet er nog aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
Ik ging eerlijk gezegd op zoek naar een Jiayu g4, maar eenmaal in Nederland aangekomen ben ik er wat meer in gaan verdiepen. Vervolgens heb ik besloten om via Antelife de x7 Turbo te bestellen, deze is vandaag verstuurd en kan ik deze hopelijk volgende week ontvangen.

Je kan het altijd proberen om een telefoon rechtstreeks in de winkel te kopen, maar mij viel het behoorlijk tegen allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:06
Zelf zoeken in China kan idd een aardige klus zijn als je niet van tevoren een verkooplocatie weet. Uit eigen ervaring van een paar jaar geleden is het aanbod aan allerhande chinese telefoons erg groot en dan moet je maar net geluk hebben dat je 'm vindt. Als je een Iocean wilt hebben, heb je één voordeel dat deze een eigen uiterlijk heeft die hopelijk nog niet nagemaakt is. Dus je zou een poging kunnen wagen met een paar goede foto's van het product.

Nog één tip, chinezen zullen het niet gauw toegeven dat ze iets niet weten, ze zullen je wel altijd helpen, maar of je je doel daarmee bereikt is altijd de vraag. Zelf een keer in volle overtuiging door een chinees totaal de verkeerde kant opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellen97
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2022
Het zou natuurlijk wel mooi meegenomen zijn als je er daar een kunt vinden. Inderdaad met een goede foto of beschrijving moet je er ergens toch wel eentje kunnen vinden? Want bestellen blijft toch wel een risico, als hij kapot aankomt zorgt dat toch wel voor veel gedoe en kosten. Bovendien duurt het lang, die van mij ligt sinds 23 juli bij de douane, valt nog mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellen97
Ik weet niet of iemand dit topic nog volgt maar goed haha. Weer een update van mijn pakketje. Ik heb gisteren een brief van postnl gekregen, dus dat wordt wel weer bijbetalen. Maar ik heb hem meteen opgestuurd en op vrijdag wordt de post opgehaald dus hopelijk krijg ik het pakketje nu dinsdag. Jammer dat er weer een weekend tussen zit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gateway999
Ellen97 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 22:49:
Het zou natuurlijk wel mooi meegenomen zijn als je er daar een kunt vinden. Inderdaad met een goede foto of beschrijving moet je er ergens toch wel eentje kunnen vinden? Want bestellen blijft toch wel een risico, als hij kapot aankomt zorgt dat toch wel voor veel gedoe en kosten. Bovendien duurt het lang, die van mij ligt sinds 23 juli bij de douane, valt nog mee.
Die vriend van mij is in Shanghai in meerdere elektronica zaken geweest + de chinese elektronica keten Guomei, en niemand heeft ooit van iOcean / Ou Sheng of Jiayu gehoord !!! 8)7

Ik weet even niet wat ik hiermee aanmoet. Toch maar voor een bekender merk gaan misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellen97
dat is inderdaad vreemd, die merken zijn denk ik alleen maar voor de buitenlandse markt, chinezen zelf gebruiken ze misschien niet. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
Mijn x7 ligt volgens mij nu ergens in Amsterdam of Brussel nog.. Verzonden via DHL. Ik woon in Eindhoven, merkwaardig dat dit dan via Amsterdam gaat. Hoe worden trouwens eventuele kosten berrekend? Want ik lees bedragen varrierend van 18 tot 60€..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellen97
http://www.invoercalculator.nl

^ Dat kun je hier berekenen, ik kwam op 52 euries nog wat uit. Die van mij ligt nog bij de douane.. Ze hebben de brief wel ontvangen, dus ik hoop dat de status vandaag weer verandert. Maar als je een brief krijgt om de factuur op te sturen dan moet je wel op zo'n 50 euro uitkomen (als je het naar waarheid invult).Als je geen brief krijgt gaan ze de waarde schatten, dus dan kan het hoger en lager uitkomen. Bij DHL komen de kosten meestal op de 20 euro, nooit 50 volgens mij. En je pakketje ligt waarschijnlijk op schiphol want hij komt per vliegtuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 16:51
Gateway999 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 11:43:
[...]

Die vriend van mij is in Shanghai in meerdere elektronica zaken geweest + de chinese elektronica keten Guomei, en niemand heeft ooit van iOcean / Ou Sheng of Jiayu gehoord !!! 8)7

Ik weet even niet wat ik hiermee aanmoet. Toch maar voor een bekender merk gaan misschien.
Om toch even deze discussie verder te voeden reageer ik ook even:

Ik heb er eentje door een connectie in china mee laten nemen (besteld via Toaboa, de chinese versie van ebay) in het vliegtuig naar nederland, geen invoer rechten / problemen bij de douane gehad. echter bleek deze DOA te zijn, helaas. Een andere connectie vloog 2 weken later terug naar china en besloten hem de telefoon mee te geven. Uiteindelijk zegt de verkoper in china dat het mijn eigen schuld is dat de telefoon kapot is omdat deze "beschadigd" zou zijn echter is het niet langer dan 2 uur uit de doos geweest en is hij niet gevallen. Zijn voorstel was om €50 te betalen voor de reparatie en dan hadden we het nergens meer over..... Hier ben ik natuurlijk niet mee akkoord gegaan. Nu, 1,5 maand verder ben ik eindelijk met ze overeen gekomen dat de telefoon "gratis" (de tijd kost ook geld) gemaakt gaat worden, alleen hoe lang het ging duren konden ze me niet zeggen. De andere connectie zit nu ook alweer terug in china en is zich er ook mee aan het bemoeien aangezien de persoon op taoboa geen engels spreekt kan ik hem niet persoonlijk benaderen.

pluspunt is dat ik wel maar 118 euro voor de telefoon heb hoeven te betalen. (maar goed die deed het niet)

Dus toch even de keer zijde van de medaile laten zien.
Als het mis gaat is het veel werk voor de connecties en dan is het ineens toch een belasting voor ze.

Mocht je willen zien wat er mis was kun je op de link hieronder klikken

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi spul hoor die iOcean7, in potentie de nieuwe ster aan de telefoon hemel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De praktijk is dat de Chinezen zelf graag een originele Apple en Samsung willen....een groep eronder die het geld er niet voor heeft gaat dan voor de Chinese A merken; Oppo, Xiaomi, Meizu, en weer een groep eronder gaat voor JiaYu, Zoppo, THL, Beidou, en dat soort toestellen. Het meest wat in China wordt gemaakt is voor export. Inderdaad, heel veel Chinezen kennen deze merken niet, maar vind je het gek, als wij een ad zetten op een platform leest iedereen dat wel, in China zijn die mogelijkheden, oa door censuur, er gewoon niet.

En toch verkoopt een merk als Xiaomi er met een speciale dag 100.000 op hun eigen site, maar ja, 100.000 per maand op een bevolking van 1.3 MILJARD, das een druppeltje.

En misschien een levensles, als je rechtsstreeks koopt kun je veel geluk hebben, maar ook heel heel veel pech. Daarom, bereken nu gewoon eens je inkoop als je mazzel hebt, als je pech hebt en als je bij een NL leverancier zou kopen die al tax en invoer betaalt en je garantie geeft....op telefoons scheelt je dat pakweg 30 euro...gaat het fout dan is die 30 euro je verzekering dat je nooit zonder toestel zit....en bij calamiteiten gewoon weer een nieuwe krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellen97
Wanneer kan ik mijn mobiel verwachten, ze hebben maandag die brief met de factuur enzo ontvangen..
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/10p7sir.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gateway999
boombes schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 09:10:
[...]
Om toch even deze discussie verder te voeden reageer ik ook even:

Ik heb er eentje door een connectie in china mee laten nemen (besteld via Toaboa, de chinese versie van ebay) in het vliegtuig naar nederland, geen invoer rechten / problemen bij de douane gehad. echter bleek deze DOA te zijn, helaas. Een andere connectie vloog 2 weken later terug naar china en besloten hem de telefoon mee te geven. Uiteindelijk zegt de verkoper in china dat het mijn eigen schuld is dat de telefoon kapot is omdat deze "beschadigd" zou zijn echter is het niet langer dan 2 uur uit de doos geweest en is hij niet gevallen. Zijn voorstel was om €50 te betalen voor de reparatie en dan hadden we het nergens meer over..... Hier ben ik natuurlijk niet mee akkoord gegaan. Nu, 1,5 maand verder ben ik eindelijk met ze overeen gekomen dat de telefoon "gratis" (de tijd kost ook geld) gemaakt gaat worden, alleen hoe lang het ging duren konden ze me niet zeggen. De andere connectie zit nu ook alweer terug in china en is zich er ook mee aan het bemoeien aangezien de persoon op taoboa geen engels spreekt kan ik hem niet persoonlijk benaderen.

pluspunt is dat ik wel maar 118 euro voor de telefoon heb hoeven te betalen. (maar goed die deed het niet)

Dus toch even de keer zijde van de medaile laten zien.
Als het mis gaat is het veel werk voor de connecties en dan is het ineens toch een belasting voor ze.
Inderdaad kan het ook op zo'n manier gaan helaas... DOA's zijn ook echt vervelend en komt ook nog steeds veel voor. Ik was sowieso van plan om die vriend te vragen om de telefoon direct uit te proberen om die problemen gelijk te ondervangen. En ik denk dat je dat met elektronica uit een ander land sowieso zou moeten doen. Maar stel je hebt de telefoon en een tijdje erna gaat ie kapot... telefoon uit china en garantie blijft een lastige combinatie.

Hoe het bij mij is afgelopen; x7 elite nergens kunnen vinden in Shanghai, dus ik had het opgegeven. En er waren iets teveel problemen met deze iocean en ik zat niet te wachten op een telefoon waarbij ik koperdraad moest solderen om zoiets simpels als gps te kunnen gebruiken. Dus iocean online bestellen, een maand op moeten wachten en mogelijk ook invoerrechten betalen gaat het niet worden voor mij, ik laat de iocean voor wat het is. Over 2 weken wordt de xiaomi mi3 gelanceerd en ik heb besloten daarvoor te gaan. En dan op laten sturen door iemand ipv webshop waar ze rustig voor een topmodel 100dollar bovenop de prijs doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cillin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik weet niet of het toegelaten is, maar moest het iemand interesseren, ik bied m'n iOcean x7 Turbo aan.

V&A aangeboden: iOcean X7 Youth Turbo Wit, Zwart

Hij is nagelnieuw, nog niet uit de doos gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
Ik heb hem ontvangen! Via DHL -en 25 euro moeten bijbetalen.

Nu meteen rooten en dan aan de slag ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellen97
Mooi! Ik had ook beter voor dhl kunnen kiezen aangezien het nu wel erg lang duurt voordat ik hem binnen heb. Ik heb inmiddels tenminste wel duidelijkheid, hij is door de douane heen, ik moet 46,39 euro bijbetalen. Dat is wel redelijk. :) Nu hopen dat hij morgen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkitout
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-02-2024
Het is nu een week sinds ik mijn Iocean binnen heb, en nog geen factuur gekregen. Volgens mij hoef ik helemaal niks bij te betalen, zelfs niet btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FBenIk
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-11-2016
Hallo allemaal,

Ik heb op dit forum een beetje rondgekeken en ik denk toch dat ik de x7 ga bestellen, maar ik heb wel een paar vraagjes. En ik hoop dat iemand die kan beantwoorden.

Ik denk dat ik wil bestellen bij Antelife en daar heb ik 2 soorten gezien en deze hebben allebij een T versie van de CPU (dat is beter toch?).
Dit zijn de 2 :
1:Turbo versie http://www.antelife.com/i...fhd-screen-4gb-black.html
2:Plus versie http://www.antelife.com/i...n-1g-16g-smart-phone.html

Wat is hier het verschil tussen? Of alleen het geheugen en is het het waard om dan iets meer te betalen voor de plus?

Ook had ik een vraag over het rooten en de roms (kan dat hier?) Kan ik die van de young versie gebruiken op een turbo of plus?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FBenIk schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:24:
Hallo allemaal,

Ik heb op dit forum een beetje rondgekeken en ik denk toch dat ik de x7 ga bestellen, maar ik heb wel een paar vraagjes. En ik hoop dat iemand die kan beantwoorden.

Ik denk dat ik wil bestellen bij Antelife en daar heb ik 2 soorten gezien en deze hebben allebij een T versie van de CPU (dat is beter toch?).
Dit zijn de 2 :
1:Turbo versie http://www.antelife.com/i...fhd-screen-4gb-black.html
2:Plus versie http://www.antelife.com/i...n-1g-16g-smart-phone.html

Wat is hier het verschil tussen? Of alleen het geheugen en is het het waard om dan iets meer te betalen voor de plus?

Ook had ik een vraag over het rooten en de roms (kan dat hier?) Kan ik die van de young versie gebruiken op een turbo of plus?

Alvast bedankt!
Je geeft zelf al het goede antwoord op je eerste vraag: de telefoons zijn identiek m.u.v. de hoeveelheid ROM (4 GB tov 16 GB).

De laatste oplagen van de iOcean modellen worden standaard geroot afgeleverd. Volgens mij zijn er meerdere mensen met een Elite of Turbo die gewoon alle Young-roms kunnen flashen. Maar daar vind je meer over in het forum "ervaringen en discussie" en in het forum "rooten en custom roms" van de iOcean X7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jerkitout schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 18:41:
Het is nu een week sinds ik mijn Iocean binnen heb, en nog geen factuur gekregen. Volgens mij hoef ik helemaal niks bij te betalen, zelfs niet btw.
Kan goed kloppen hoor, ik hoefde ook helemaal noppes bij te betalen en op een vorige Chinaphone ook niet. Some boys have all the luck ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellen97
Hij is binnen hoor ik typ dit zelfs met de x7,helemaal blij mee supermooi scherm en heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FBenIk
Ellen97 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:08:
Hij is binnen hoor ik typ dit zelfs met de x7,helemaal blij mee supermooi scherm en heel snel.
Welke x7 heb jij? En hoe heb je verstuurd? Moest je veel bijbetalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedrix5
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:53
Ik ben van plan deze te gaan kopen maar ben heel bang voor die 75 euro kosten door onze strontdouane in België. Zijn hier Belgen die hem gewoon binnen hebben gekregen? Wat stond er op jullie pakket en welke 'winkel'? Ik was van plan naar geekbuying te gaan maar zit nog niet vast ergens. Pandawill lijkt wel populair maar vaak kosten, ik zag bij het G4 topic dat digital photoframe of PC parts van mindere waarde wel werkt als description, zag wel niet of het om belgen of nederlanders gaat. Onze douane is blijkbaar accurater en vraagt meer geld (30 euro voor de controle en paar percent extra btw)...

Edit: ook graag vermelden of je DHL of de trage methode gebruikte, ben van plan voor dhl te gaan want wil wel 20 euro betale voor maanden verzendtijd te vermijden.

[ Voor 12% gewijzigd door cedrix5 op 02-08-2013 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:37
antelife:
216$ X7 turbo versie
20$ 3000mAh batterij met extra cover.
22$ verzendkosten
-----+
258$=200€
En dan nog ergens tussen 0 en 100€ invoerkosten.

Krijg je een concurrerende telefoon voor 300 euro? Laat staan als hij voor 200€ op de mat valt?
Niet echt denk ik hè.

offtopic:
Heeft iemand toevallig ergens een reviewtje van de accuduur, vooral wat de extra 1000mAh toevoegt?

[ Voor 80% gewijzigd door alaintje op 03-08-2013 15:30 ]

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellen97
Ik heb hem bij antelife besteld, de youth versie. Ik moest 46,40 bijbetalen.

In het vervolg ga ik voor dhl want postnl is echt een verschrikkelijk bedrijf. Maar ik denk als je met dhl besteld, dan hoef je meestal maar 25 euro aan invoerrechten te betalen, is dat in België niet ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
  • Laatst online: 19:53
Heb hier een mooie link staan voor de invoerkosten in België en dat kan toch serieus wat oplopen.

http://thomasvanhoutte.be/bereken-tax-en-douanekosten-internationale-verzending

Altijd een bedrag invullen bij de verzendingskosten want anders zal het niet meewerken. 1 euro is genoeg om in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FBenIk
Ellen97 schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 11:26:
Ik heb hem bij antelife besteld, de youth versie. Ik moest 46,40 bijbetalen.

In het vervolg ga ik voor dhl want postnl is echt een verschrikkelijk bedrijf. Maar ik denk als je met dhl besteld, dan hoef je meestal maar 25 euro aan invoerrechten te betalen, is dat in België niet ook het geval?
Klopt dat een beetje met deze site? http://www.dutycalculator...duty-and-tax-calculation/
Want ik weet natuurlijk niet hoeveel de Youth op dat moment was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
Net na veel aandringen weer een mailtje gehad van Antelife dat ze nu eindelijk mijn kapotte toestel hebben ontvangen en dat morgen een nieuwe op de post gaat. Gelukkig lijkt het toch uiteindelijk allemaal goed te gaan nadat eerst Postnl meldde dat ze het pakket niet konden bezorgen en daarna Antelife niet wilde reageren. Nu maar hopen dat deze wel goed is. Krijg nu wel de Turbo ipv de Young, dus een klein voordeeltje, maar daar moet ik dan wel 2 maanden op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
Twee maanden? Dan was bij mij de lol er snel vanaf zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
Gruijters schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 14:36:
Twee maanden? Dan was bij mij de lol er snel vanaf zeg.
Normaal gesproken bij mij ook, maar door vakantie en prive omstandigheden lijken ze wel heel erg snel voorbij te gaan. Daarbij ben ik nog van het geduldige type, dus ik vind het wel prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellen97
@ FBenIk het klopt wel ongeveer geloof ik, maar volgens mij is de youth nog steeds rond de 213 dollar? Meer dan 50 euro hoef je in Nederland niet te verwachten, in België kan het wel tot de 70 euro oplopen geloof ik maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cillin
The item (RC24*****1HK) is pending customs inspection at the destination as of 5-Aug-2013.

Hij zit nog in Brussels Airport denk ik...
Wil dit zeggen dat ik zowiezo ga moeten bijbetalen?

[ Voor 3% gewijzigd door cillin op 06-08-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:54
Bij mij stond er op het pakket dat er een 'demo telefoon' en enkele accu's in het pakket zaten. Daar trapten ze dus niet in en ik werd er uit gehaald. Uiteindelijk maar 3 tientjes bij hoeven betalen (BTW).
Cillin is het met DHL of post?

Wat een ongeloooovelijk slecht bedrijf is dat Pandawill toch. Eerlijk zijn tegenover klanten no way. Ik heb er een week geleden de 3000mah batterij + cover besteld en krijg vandaag pas een mail dat ze hem niet op voorraad hebben. Of ik nog een week wil wachten of een ander product wil bestellen. Nee, ik wil geen ander product ik wil een batterij die op mijn telefoon past!!! GRRRRRR en ik wil zeker niet nog 1 week wachten om volgende week weer hetzelfde verhaaltje te horen. :(

Ik heb cancellation en refund aangevraagd.

[ Voor 52% gewijzigd door Lord_Dain op 06-08-2013 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cillin
Met Hongkong Post. Ik woon wel in België, dus de douane doen hun checks in Brussels Airport veronderstel ik.

Het lijkt dat je tegenwoordig wel héél veel geluk moet hebben om niet te hoeven bij te betalen. Weinig zin om 70 euro te dokken eerlijk gezegd :( Kan je via Antelife geen aangepaste factuur krijgen ofzo? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ja, kan, als je er om vraagt denk ik. Het is inderdaad bizar dat ze proberen het verschil aan de grens op te heffen door een flinke belasting te heffen. Kartelvorming door de overheid? Maar over je pakket, misschien dat dit gewoon lang duurt omdat ze juist zo streng zijn? Ik zou nog even afwachten en het kan geen kwaad om ANtelife te informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
cillin schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 10:17:
Met Hongkong Post. Ik woon wel in België, dus de douane doen hun checks in Brussels Airport veronderstel ik.

Het lijkt dat je tegenwoordig wel héél veel geluk moet hebben om niet te hoeven bij te betalen. Weinig zin om 70 euro te dokken eerlijk gezegd :( Kan je via Antelife geen aangepaste factuur krijgen ofzo? :p
Dan ga je er wel van uit dat de douane zelf niet kan zien wat de reguliere prijs is.
En jij een gevalletje fraude aan je broek krijgt.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cillin
En wat als ik hem bv. gekocht heb tijdens een tijdelijke actie met sterk verminderde prijs? Of als ik al jaren coupons van Antelife heb opgespaard? :p Gaat het bij de douane om de werkelijke waarde van het product, of om de aankoopprijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
cillin schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 11:27:
En wat als ik hem bv. gekocht heb tijdens een tijdelijke actie met sterk verminderde prijs? Of als ik al jaren coupons van Antelife heb opgespaard? :p Gaat het bij de douane om de werkelijke waarde van het product, of om de aankoopprijs?
Dat is aan de douane, je mag achteraf altijd in beroep gaan tegen je heffingen.
Maar de douane kent de trucs ook en ziet genoeg facturen om tot een geloofwaardige prijs te komen in jouw geval.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Mijn totale bestelling wordt 277$ als ik mij niet vergis. 2 opladers, 3000mAh accu+cover, telefoon, DHL verzending.
Als jij hem toch hebt gekocht voor 195$, dat is momenteel minder dan 150€ vind ik het cru dat je invoerrechten moet betalen. (als in betaling splitsen, zover dat mogelijk is. Misschien via 2 rekeningen betalen)
Ik weet niet zeker of ze kijken naar de marktwaarde of de betaalkosten. Ik denk eerlijk gezegd de marktwaarde.
Maar bij een auto invoeren mag je ook de goedkoopste manier kiezen voor BPM invoering.
Ik zit er niet zo heel erg mee als ik bijna 300€ in totaal zou moeten betalen, maar 210 zou fijner zijn.
De X7 vind ik ook wel 300 euro waard.
(hele korte berekening, 210€ *1,21 = 255 +15= 270)

Nog een vraagje, heb je bij DHL verzending een betere verzekering dan via de HongKong post?
Je bent sowieso al verzekerd via paypal toch? Ook voor de verzending/onderweg?

[ Voor 12% gewijzigd door alaintje op 06-08-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Via hkpost heb je minder kans op controle van de douane verzending duurt wel langer, dan bij DHL.
PayPal kan je gebruiken bij een refund als je niets ontvangt bv.
Maar het is dan wel de kunst je niet langer dan 45 dagen aan het lijntje te laten houden.
Want sommige shops doen er alles aan om dat te laten gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Maar als het pakketje kwijt raakt, waar bij DHL mij minder kans lijkt dan via Hong Kong (en in Nederland dus PostNL).
De bezorger van Postnl is heel vriendelijk en netjes hier in de regio maar mijn pakketten zijn zowat altijd beschadigt aan de buitenkant, wat denk ik in het sorteercentrum gebeurt.

Waarom zou er eigenlijk meer kans zijn bij DHL verzending op controle?. Ze komen allemaal uit hetzelfde vliegtuig op een pallet neem ik aan. Ik begrijp denk ik wat je bedoelt, maar iets zegt mij ook dat het gewoon geluk of geen geluk hebben is. Heb tevens geen zin om 2-3 weken op mijn pakket te wachten :p .

Ik bestel sowieso bij antelife dus moet wel goed zitten denk ik toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ja, maar vraag wel even of hij in stock is..anders wordt je aan t lijntje gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb mijn Youth Turbo afgelopen woensdag besteld bij Antelife voor $216.66 + $22.20 (DHL).

Zoals het er nu uit ziet zal hij vandaag aankomen in Leipzig en dan morgen bij mij worden afgeleverd.

Ik ben benieuwd of en hoeveel ik moet bijbetalen. Wel heb ik het geluk dat het voor mij een zakelijke aankoop is, dus de btw krijg ik sowieso terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
bartbh schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 16:57:
Ik heb mijn Youth Turbo afgelopen woensdag besteld bij Antelife voor $216.66 + $22.20 (DHL).

Zoals het er nu uit ziet zal hij vandaag aankomen in Leipzig en dan morgen bij mij worden afgeleverd.

Ik ben benieuwd of en hoeveel ik moet bijbetalen. Wel heb ik het geluk dat het voor mij een zakelijke aankoop is, dus de btw krijg ik sowieso terug.
In het gunstigste geval een standaard bedrag gebaseerd op het gewicht. Als het tegenvalt en ze halen hem er tussen uit, 21% BTW. Als het nog erger tegenvalt, 21% BTW en 'inklaringskosten' - kosten die DHL moet maken voor jou om dit uit te zoeken.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Er zijn wel erg veel versies van de telefoon altijd.
Ik wil namelijk de turbo plus. Een iets betere camera en meer geheugen kan geen kwaad voor een tientje.

Hier zijn alle iocean x7's bij antelife: http://www.antelife.com/c...ex/?mode=list&q=iocean+x7

Is dit dan de goede volgens mij he: http://www.antelife.com/i...-screen-1g-16g-black.html .
De andere zijn een paar zwarte en de elite zie ik. Heb een zwarte achterkant + 3000mAh accu er bij dus kom ik op het zelfde uit :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riksteek
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-06-2015
ik bestel hem bij to2c.com, want ze zeiden dit: Dear,it is ok,we can declare the invoice value of your request.you remark the amount which you want us to write on the package when you order,thank you.
en nu heb ik dus een gaming muis gevonden ter waarde van een ongeveer 50 euro die x7 in de naam heeft:
de A4tech X7 XL-760H Laser USB Gaming Mouse.... zal de doane hierin trappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Totdat ze het pakket dus daadwerkelijk open maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
riksteek schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 18:35:
ik bestel hem bij to2c.com, want ze zeiden dit: Dear,it is ok,we can declare the invoice value of your request.you remark the amount which you want us to write on the package when you order,thank you.
en nu heb ik dus een gaming muis gevonden ter waarde van een ongeveer 50 euro die x7 in de naam heeft:
de A4tech X7 XL-760H Laser USB Gaming Mouse.... zal de doane hierin trappen?
Goeie kans ja! Zou helemaal mooi zijn als ze er ook de factuur van die muis opplakken/bijdoen, dan gaan ze ook niet op zoek naar een factuur vermoedelijk. Dat is een euvel bij het aanmerken van de waarde op die pakketten; de douane wil toch vaak weten wat er nu voor betaald is (factuur/invoice) en wat de marktwaarde van een vergelijkbaar NL product is.

@alaintje, ja dat is de Turbo versie PLUS (meer geheugen intern). Weet alleen niet in hoeverre bestaande ROM's voor de Youth en Youth turbo ook op de PLUS werken.

[ Voor 8% gewijzigd door Lord_Dain op 06-08-2013 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Lord_Dain schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 20:26:
[...]

@alaintje, ja dat is de Turbo versie PLUS (meer geheugen intern). Weet alleen niet in hoeverre bestaande ROM's voor de Youth en Youth turbo ook op de PLUS werken.
[knip]

De plus heeft dus andere firmware, waardoor de ROM's niet te gebruiken zijn.
Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 14:44:
[...]

De plus heeft een andere firmware dan de youth (turbo), dutchgio rom zal alleen werken op de youth (turbo)
Ook wel logisch omdat de 2 toestellen een andere partitietabel hebben.

[ Voor 48% gewijzigd door alaintje op 06-08-2013 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
alaintje schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 20:35:
[...]
Ze hebben allebei toch 1GB RAM, maakt dat ROM geheuegn dan uit?
Of zou het extra ROM geheugen dan niet meer beschikbaar zijn na een custom ROM denk je?
Met een custom ROM voor de youth/turbo.
Ik denk dat dat maar een hele kleine aanpassing is in de software toch.
Hoi, op je ROM staan bestanden van het OS (operating system) apk's, etc. Daarnaast wordt een deel van de ROM beschikbaar gesteld als 'intern geheugen' om bv foto's of apps op te slaan, die je ook kan zien door je telefoon op een PC aan te sluiten. Echter het is heel eenvoudig om een goede sd kaart te kopen en zo je geheugen uit te breiden met 'extern geheugen' waar je dit alles ook op kwijt kan.

De RAM is inderdaad hetzelfde, 1GB en ik denk niet dat er veel meer RAM gebruikt wordt door wat er in het RAM geladen wordt bij booten van je phone en apps als je de Youth, Youth Turbo, of Plus vergelijkt. Bij mij draait ie nu al een kleine 2 weken met ongeveer 300MB RAM vrij.

Ik zelf vindt de meerprijs van de 16GB ROM niet waard, maar aan jou de keuze.

Als je 16GB ROM genoeg vindt (+- 13,5GB zal beschikbaar zijn als 'intern geheugen') voor opslag van al je foto's , apps, logs, etc etc. en je koopt geen losse SD, dan bespaart het je wel de kosten van een losse sd.

Ik weet niet wat het effect is van een ROM die voor de youth (T) gemaakt is op je Plus. Wellicht dat er wat aparte zaken gebeuren en dat je interne geheugen verkeerd wordt weergegeven (bv, maar 1,45GB terwijl het rond de 14GB is..) echter je zal er zeer waarschijnlijk gewoon gebruik van kunnen maken!

Dat van die partitietabel snap ik, bij de Youth (T) van mij is het inderdaad 4GB +- gedeeld door 3, waardoor intern geheugen 1,45GB is. Ik ben echter van mening dat de firmware het op de Plus gewoon zal doen, het enige is, dat de interne partitie dus te klein aangemaakt zal worden (mogelijk) en dat je deze dus op de een of andere manier zal moeten vergroten.

[ Voor 27% gewijzigd door Lord_Dain op 06-08-2013 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Dan blijft alleen de camera nog over 12 vs 8 . Maarja MP zeggen ook niet alles, maar verwacht wel dat ze dezelfde lens hebben. Ik ga denk ik toch voor de turbo versie, een 32Gb kaartje kost ook maar 20 euro 8) .

32Gb voor muziek zal denk ik wel net genoeg zijn. Maar ik heb ook een aantal Gb aan foto's en video's die ik over wil zetten van mijn oude telefoon.
Ach de ROM is dat inderdaad niet waar. 2Gb ram was het dat misschien wel maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
De camera in de Turbo kan je ook op 12MP instellen. Ik heb er echter geen verstand van maar heb me laten vertellen/wijsmaken (hier) dat hij eigenlijk maar 8MP kan maar via extrapolatie je hem op 12MP kan instellen. Ik heb de camera daarom maar op 8MP gezet (en ik vind de foto kwaliteit best aardig).

Ik heb een SANdisk 32GB UHS1 kaartje gekocht, werkt perfect en was 26€ incl. verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
gvd, 0,02$ te weinig overgemaakt op mijn paypal :+ .
Weer een dagje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
bartbh schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 16:57:

Even terugkomen op m'n bericht van gister. Ik moet/mag €26,67 aan btw betalen voor m'n Youth Turbo. Maar het is een zakelijke aankoop, dus kan het sowieso terugkrijgen. Nu op zoek naar root, custom rom etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
26,67 € BTW. Geen invoerrechten of andere kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Nee, alleen btw. Invoerrechten dus niet.

€ 26,67 aan btw betekend dat DHL dus een waarde heeft aangehouden van €127 voor de telefoon. (edit: + de verzendkosten)

Op de factuur staat overigens $40, dus daar heeft DHL zich sowieso niet aan gehouden.

[ Voor 5% gewijzigd door bartbh op 09-08-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Zoals ik eerder al vermelde, er zijn meerdere mogelijkheden.
Kosten op basis van gewicht (dis 26,67€)
Kosten BTW (dan hebben ze via de leverancier of jou de factuur nodig en moet je wachten)
Kosten BTW + inklaringskosten (als ze alles voor jou uitzoeken).
Jij hebt dus mazzel gehad, volgens mij is dat bedrag gebaseerd op pakketten tot 1kg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Aan de documenten te zien hebben ze de bijgeleverde documenten wel ingezien, aangezien deze er weer terug ingestop waren en weer dicht was geplakt.

Ze hebben dus de bijgeleverde factuur wel ingezien en wat ik aan de zak kan afleiden hebben ze zelfs de inhoud nog bekeken.

Op basis daarvan hebben ze mij dus 'aangeslagen' voor (omgerekend) €127. (da's dus voor de telefoon én de verzendkosten neem ik aan)

[ Voor 7% gewijzigd door bartbh op 09-08-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Het lijkt er op dat ze een aantal standaardwaarden hanteren voor de telefoons uit China.
Hier in 't kort alle waardes die ik kon vinden hier en op het algemene leveringen topic voor DHL+iOcean X7;

32€ (2 telefoons 1 zending)
18,90€
21€
33,40€ (2 telefoons 1 zending)
25€
25€
26€
35€ (was ik zelf en daarvoor factuur moeten opsturen)
26,67€ (jouw iOcean X7)
29,60€ (alaintje)

en om het af te maken, mensen die via swisspost moesten bijbetalen bijna altijd
18€

Zat bij jouw pakket ook deze brief?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/l9UlU1O.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:22
Heeft er eigenlijk al iemand de iocean x7 met de mtk6589 gekregen? Ik heb hem gepre-ordered bij pandawill maar ze geven nu continu aan dat er leveringsproblemen zijn (pre-order verzenddatum lag op 14 jul) en dat ik voor een paar euro meer een zopo kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Yes

Afbeeldingslocatie: https://photos-2.dropbox.com/t/0/AADJVksUxLFSpJSHjNOqYP0NaD8LR8aw6Ycuzmw7vAM7qQ/12/4574771/jpeg/1024x768/3/1376046000/0/2/2013-08-09%2011.44.23.jpg/vHcAc6Kgo-evYxrSytxYJBn98Q_0TMSPEsgp_-Dqlmk

[ Voor 196% gewijzigd door bartbh op 09-08-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Het komt dus niet vaak voor dat je de btw moet betalen over de telefoon zelf. Als je die 2 punten uitrekent kom je op een stuk meer uit!
denan schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 11:02:
Heeft er eigenlijk al iemand de iocean x7 met de mtk6589 gekregen? Ik heb hem gepre-ordered bij pandawill maar ze geven nu continu aan dat er leveringsproblemen zijn (pre-order verzenddatum lag op 14 jul) en dat ik voor een paar euro meer een zopo kan krijgen.
Ze hebben toch allemaal de mtk6589 (en sommige de T versie).
En er zijn toch al zat mensen die deze telefoon hebben?

[ Voor 64% gewijzigd door alaintje op 09-08-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
Ze hebben toch allemaal de mtk6589 (en sommige de T versie).
En er zijn toch al zat mensen die deze telefoon hebben?
Hij zal wel de advanced, 2gb,32gb, T versie bedoelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Wat betreft de aanvullende kosten (btw, invoerrechten) kregen jullie daar later een factuur voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Mijn X7 staat al sinds 's woensdag op processing :( .
Payment is aangekomen maar voor de rest nog niks. Laten we maar hopen dat ze lang weekend hebben gehad ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via Antelife, swisspost heb ik niets hoeven betalen maar een collega van me via DHL wel.Ik hoor toch wel vaker dat via DHL extra moet worden betaald. Ik weet niet of ik hem ook besteld zou hebben als de prijs rond de 300,00 zou liggen. (bijvoorbeeld X7 elite + BTW + inklaringskosten) Dat is overigens bijna het dubbele van de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Daar hopen we u dan maar niet op. Volgende keer gewoon via swisspost/hong kong post.
Dan duurt het maar 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
alaintje schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 11:35:
Mijn X7 staat al sinds 's woensdag op processing :( .
Payment is aangekomen maar voor de rest nog niks. Laten we maar hopen dat ze lang weekend hebben gehad ;) .
Bij antelife wil dat wel eens duren. Ookal staat de telefoon in stock op de website, je hebt goede kans dat ze hem tijdelijk even niet hebben. Heb destijds 1,5 week moeten wachten op verzending omdat ie tijdelijk uitverkocht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Nope, heb vanmorgen/vanmiddag een DHL code gekregen.
Hij is nog niet verstuurd maar dat gebeurd morgen wel verwacht ik. Waarschijnlijk naar verwachting vrijdag hier :) .

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:22
Gijsjha schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:22:
[...]

Hij zal wel de advanced, 2gb,32gb, T versie bedoelen....
Inderdaad. Heeft iemand die al geleverd gekregen?

• AiR60
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:48
Ik heb een hele andere telefoon besteld, maar de bestelde telefoon ligt al een poosje bij inklaring, intussen al 3 weken. noch de douane, postnl of inklaring postnl kunnen iets van informatie verstrekken. Wat frustrerend! telefoon was binnen 7 dagen vanuit china naar nederland en vervolgens wachten wachten wachten... de 45 dagen (via PayPal) komen al rap dichterbij, ik denk dat ik refund moet vragen omdat de telefoon (denk ik) niet meer binnen komt :(

snap niet dat die gasten bij inklaring er zooooo lang over moeten doen, wat een pesterij zeg bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Als het goed is moet hij vandaag hier zijn of morgen. Hij was gisteren om 7 uur 's avonds in Leizig aangekomen.
Ik hoop niet dat de mijne ook zo lang bij de douane gaat liggen :/ .
Ik weet wel dat DHL offline is, best wel storend.

Net nog gekeken op de DHL site. Maar woow waar is mijn pakketje geweest :P .
13 punten maar liefst. Laatste update: With delivery courier :*) .

Dan maar niet weg vanmiddag, ik blijf thuis wachten op mijn pakketje O-) .
Pakketje ook open maken bij de bezorger had ik begrepen, alvorens een handtekening te zetten?

Korte summary bij antelife.com:
7 Augustus besteld en paypal betaling aangekomen.
Op processing gestaan tot 13 Augustus.
14 Augustus het pakketje aangekomen bij DHL Singapore.
En naar verwachting 16 Augustus bij mij binnen.

edit:/
Hij is binnen :o . Ik moest uiteindelijk 29,60 betalen. Bezorger ook 40 cent fooi gegeven :+ .
Zo mijn dag kan niet meer stuk, meteen de 3000mAh accu er in gegooid en die is nu op aan het laden.
De 3000mAh accu is een stuk zwaarder, maar niks is zo zwaar als mijn baksteen Nokia.
Op de bon in de doos stond een waarde van 40$. De grote bon zat in het doosje en de kleine bon zat op de buitenkant van het doosje. Nu lijkt het net of er een S3 en X7 in zit haha.

Dit alles op de foto voor net geen 220€ :*) :*) .
Klikbaar voor grote versie.
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/18lu2x.jpg

[ Voor 87% gewijzigd door alaintje op 16-08-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Mooi man en grats. Telefoon doet het goed enzo? Ik heb je bedrag in het lijstje gezet in een eerdere post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Ik laad hem eerst op en moet dadelijk weg dus gebruik mijn oude nog even. Sowieso is het sim-kaart mechanisme kapot van mijn Nokia dus ik moet de simkaart er helemaal uit pulken (is wel wat werk haha).
Ben er wel echt blij mee ja :) ! Camera vind ik ook echt wel goed. Goed genoeg voor een telefoon. Veel bloatware, maarja wat moet dat moet.

Hij heeft wel een klein reisje gemaakt ja:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2cnd1s1.png

[ Voor 13% gewijzigd door alaintje op 17-08-2013 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riksteek
mijn iocean xy turbo ligt in amsterdam bij het sorteercentrum van postNL, dus dat wordt invoerrechten betalen, ik heb met de site van tevoren niets afgesproken van tevoren, dus die zal waarschijnlijk gewoon de echte waarde van de telefoon op het pakje hebben gezet, nu moet ik een omschrijving, waarde en factuur naar amsterdam sturen, is er nu nog een manier om de kosten laag te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:02
riksteek schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 16:15:
mijn iocean xy turbo ligt in amsterdam bij het sorteercentrum van postNL, dus dat wordt invoerrechten betalen, ik heb met de site van tevoren niets afgesproken van tevoren, dus die zal waarschijnlijk gewoon de echte waarde van de telefoon op het pakje hebben gezet, nu moet ik een omschrijving, waarde en factuur naar amsterdam sturen, is er nu nog een manier om de kosten laag te houden?
Shops als antelife en pandawill zetten nooit de echte waarde op het pakketje.
Als jij namelijk de factuur moet opsturen, wl dat juist zeggen dat ze de waarde niet kunnen bepalen.
Je zult nu dus de gevraagde gegevens op moeten sturen, en dan zullen ze wel aangeven hoeveel je moet betalen.
21% btw + 13 euro inklaring dus.

Er is wel een manier om de kosten laag te houden, maar dat heet in Nederland: valsheid in geschrifte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riksteek
Shops als antelife en pandawill zetten nooit de echte waarde op het pakketje.
Als jij namelijk de factuur moet opsturen, wl dat juist zeggen dat ze de waarde niet kunnen bepalen.
Je zult nu dus de gevraagde gegevens op moeten sturen, en dan zullen ze wel aangeven hoeveel je moet betalen.
21% btw + 13 euro inklaring dus.

Er is wel een manier om de kosten laag te houden, maar dat heet in Nederland: valsheid in geschrifte.
ik heb mijn telefoon niet bij antelife of pandawill besteld, ik heb hem gekocht op to2c.com, maar als ik toch de echte factuur moet sturen maakt de site weinig meer uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Bij welke winkels bestellen jullie nu eigenlijk ?

Want ik vind het niet terug in de start topics of in de post. en bij antelife kost hij nu $300 en dat is me wat te duur. aangezien ik er ook €130 voor heb betaald (zonder inklaringskosten)

Edit 1:

Spuit 11: nu gevonden incl verzenden voor $234
Maar tijdens het bestellen is er iets mis gegaan. bij Review Order staat mijn order en het is ook al van mijn paypal af geschreven maar onderaan die pagina staat place order. Als ik daarop klik dan krijg ik een fout melding namelijk:

PayPal gateway has rejected request. A successful transaction has already been completed for this token (#10xxx: Transaction refused because of an invalid argument. See additional error messages for details).

En ook als ik bij mijn placed orders kijk, staat hier niks.

Hebben mensen dit al eerder gehad ?
Of is dit gewoon normaal en had die 2 place order button er niet moeten staan?

[ Voor 58% gewijzigd door boombes op 25-08-2013 11:05 ]

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
"A successful transaction has already been completed for this token"

Dus als het goed is het gewoon goed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Hadden jullie er dan ook last van dat bij: My Orders niks te zien was ? geld is wel weg, maar ik kan niet eens zien wat ik besteld heb.

Misschien even 24uur geven ofzo voordat het zichtbaar wordt.

Dus de status nu: Geen order bekent, geen bevestigingsmail ontvangen en het geld is wel van me paypal afgeschreven.

Ik ben er eigenlijk niet gerust op.

Net nog maar even opgezocht:
I have paid, why there's nothing in my order list?
On very rare occasion, the order won't appear in your order list. Make sure you have paid it. Please provide your E-mail address, order ID (you can get the order id from your PayPal confirm email) and item SKU, AntElife.com service center will check and handle it for you.

De eerste keer dat ik iets koop in china was de telefoon DOA, de 2de keer dat ik het probeer en goede hoop hou lijkt het weer niet goed te gaan.

Wordt er een beetje moedeloos van.

[ Voor 71% gewijzigd door boombes op 25-08-2013 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cillin
Voor de geïnteresseerden, ik verkoop mijn Youth Turbo:

V&A aangeboden: iOcean X7 Youth Turbo Quad Core 1.5GHz, 1GB RAM Wit, Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
€78 douane kosten? Daar was ik nooit mee akkoord gegaan.. maar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cillin
boombes schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:47:
€78 douane kosten? Daar was ik nooit mee akkoord gegaan.. maar goed :)
Had ik een andere keuze dan? Douane in België is spijtig genoeg niet mals...

Verwijderd

Weet iemand wanneer de live chat bij Antelife ''aanstaat''?

• dutchgio
Op de Chinese tijden; ik dachts iets van 00:00 tot een uur of 9/10?!

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:05:
Op de Chinese tijden; ik dachts iets van 00:00 tot een uur of 9/10?!
Mmmm, lekkere tijden...

• dutchgio
Misschien wel eerder op de avond ook/later in de ochtend.
Het is nu 3:33 in Shenzhen, dus neem aan dat ze nu nog niet bereikbaar zijn..

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:33:
[...]

Misschien wel eerder op de avond ook/later in de ochtend.
Het is nu 3:33 in Shenzhen, dus neem aan dat ze nu nog niet bereikbaar zijn..
Oke, wil alleen even weten of de iOcean x7 turbo in stock is, ik heb hem 2 dagen terug besteld namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigos
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11-2023
Heeft iemand zijn pakketje al laten versturen via UPS? En wat zijn de ervaringen?
En kan er iemand zeggen waarom er bij het plaatsen van een order via Antelife het volgende verschijnt bij shipping method: Sorry, no quotes are available for this order at this time? ik kan dus niet bestellen 8)7

[ Voor 56% gewijzigd door tigos op 04-09-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andriodlover31
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-06-2023
ik wil deze telefoon bestellen maar hij is uitverkocht kan ik hem nog ergens anders kopen ofzo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andriodlover31
tigos schreef op maandag 02 september 2013 @ 20:35:
Heeft iemand zijn pakketje al laten versturen via UPS? En wat zijn de ervaringen?
En kan er iemand zeggen waarom er bij het plaatsen van een order via Antelife het volgende verschijnt bij shipping method: Sorry, no quotes are available for this order at this time? ik kan dus niet bestellen 8)7
bij mij zegt hij dat hij isuitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
Niemand hier heeft zijn pakketje via UPS laten verzenden zover ik weet, dus je zou de eerste zijn. Mijn vraag is waarom je specifiek via UPS wilt verzenden en niet via bijvoorbeeld DHL?
andriodlover31 schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:58:
[...]

bij mij zegt hij dat hij isuitverkocht
Allereerst voor de volgende keer: Als je zelf de laatste bent die iets geschreven heeft: Pas je tekst aan in plaats van een nieuwe te schrijven. Zeker omdat het over hetzelfde gaat en het niets toevoegd t.o.v. je post er direct boven.

Welke versie wil je hebben dat deze is uitverkocht? Want een aantal zijn in sold out, maar andere niet. Daarnaast is Antelife niet de enige die deze telefoon verkoopt, andere websites al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigos
Ik vroeg mij namelijk af of dat de pakjes via UPS niet minder gecontroleerd worden dan deze van DHL? In België zijn ze blijkbaar redelijk streng om te controleren... Ik ga deze week via geekbuying of banggoods bestellen. Van banggoods zijn veel goede ervaringen te lezen, dus mijn voorkeur gaat naar deze uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andriodlover31
na een tijd je zoeken heb ik de website dealextreme gevonden ik denk dat mijne daar ga kopen :) :) :) :)
iemand ervaring

[ Voor 15% gewijzigd door andriodlover31 op 11-09-2013 13:05 ]

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Dealerextreme is een bekende site waar heel veel mensen wat bestellen. Dus best legit volgensmij.

• tigos
Een mailtje gehad van banggood ivm problemen met het verzenden van de batterijen via expedited shipping. We will change Expedited Shipping Service(2-3 business days) to air parcel register(7-15 business days ) and refund you the shipping fee within 24 hours.

We have make full/partial refund due to batteries can't ship by dhl. here is refund paypal transaction.

Iemand anders hetzelfde al gehad?
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Dit is een prijzen en levertijden topic, dus graag alleen discussies hierover. Al het andere mag in daarvoor bestemde topics!