• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
tigos schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:43:
Een mailtje gehad van banggood ivm problemen met het verzenden van de batterijen via expedited shipping. We will change Expedited Shipping Service(2-3 business days) to air parcel register(7-15 business days ) and refund you the shipping fee within 24 hours.

We have make full/partial refund due to batteries can't ship by dhl. here is refund paypal transaction.

Iemand anders hetzelfde al gehad?
Ja, er zijn meer tweakers met die berichten.
UPS/DHL willen geen producten met batterij versturen ivm veiligheid of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:47:
[...]

Ja, er zijn meer tweakers met die berichten.
UPS/DHL willen geen producten met batterij versturen ivm veiligheid of iets dergelijks.
Ik heb wel voor een andere telefoon via hongkongpost 9 dagen vertraging opgelopen omdat ze daar nu alles met een accu checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigos
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11-2023
Vandaag de iocean x7 plus thuis geleverd :). Besteld op 10/09, verzonden op 14/09 en vandaag 24/09 geleverd. Dus Banggood is redelijk accuraat wat betreft shipping days(7-15).

• andriodlover31
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-06-2023
ik heb hem net besteld dealextreme _/-\o_
andriodlover31 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:54:
na een tijd je zoeken heb ik de website dealextreme gevonden ik denk dat mijne daar ga kopen :) :) :) :)
iemand ervaring

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
----EDIT: my bad, verkeerde topic, dit moet in het ervaringen-topic-----

[ Voor 83% gewijzigd door Willian40 op 26-09-2013 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andriodlover31
duurt lang stomme Chinese feestdagen ze werken pas 8 okt weer :(
andriodlover31 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 20:05:
ik heb hem net besteld dealextreme _/-\o_
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killamonkey
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-07 15:27
Heb na lang wikken en wegen (ik ga nooit over één nacht ijs) de Iocean X7 Turbo bij Antelife besteld voor 216$. Hele ervaringen topic hier op Tweakers doorgespit en alle reviews die ik kon vinden gelezen. Zoals gezegd, ik ga niet over één nacht ijs :+ Lijkt me echt een hele mooie phone voor een uitermate mooi prijsje! Vanwege invoerrechten gekozen voor Singapore Post. Gaat nog wel even duren ben ik bang. Had hem op 1 oktober besteld en nog niks gehoord, dit terwijl Antelife uitgaat van 1-4 dagen voor shipment, maar na een mailtje (dat overigens erg snel beantwoord werd) bleek dat ze pas nu met mijn order aan de slag gaan door Chinese holiday :(

Ik begreep dat de kans op onderschepping door de langzamere methode te kiezen een stuk kleiner is maar mocht ik toch moeten bijbetalen, kan dat via pin of alleen contant? Lijkt me vreselijk om de meneer weer weg te zien rijden met mijn nieuwe speeltje omdat ik niet genoeg contant op zak heb :p

"Give a man a fish and you feed him for a day. Don't teach a man to fish, and you feed yourself. He's a grown man. Fishing's not that hard."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CenturyStorm
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-03-2023
In mijn geval kon dat alleen contant (en gepast!), maar je kunt op de website van postNL zien wanneer de levering langskomt dus ik had optijd contant geld in huis gehaald om de meneer te kunnen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killamonkey
Thnx, zal het even in de gaten houden dan :)

Duurt wel lang zo met die Chinese Holiday :(

"Give a man a fish and you feed him for a day. Don't teach a man to fish, and you feed yourself. He's a grown man. Fishing's not that hard."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andriodlover31
ben benieuwd hoelang het bij jou duurt bij mij moet hij nog op vooraad komen dus wachten maar keep us informed please :)
killamonkey schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:15:
Thnx, zal het even in de gaten houden dan :)

Duurt wel lang zo met die Chinese Holiday :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andriodlover31
Order is being prepared for shipment. ik ben zo blij _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andriodlover31
All items have been shipped _/-\o_ _/-\o_ ;)
andriodlover31 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:24:
Order is being prepared for shipment. ik ben zo blij _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killamonkey
Same here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killamonkey
Anderen ook problemen met het tracken van de telefoon via Singapore post? Krijg constant meldingen dat ze of met maintenance bezig zijn, of er problemen zijn met hun tracking systeem. Kinda annoying dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andriodlover31
ik track hem via 17track.com werkt ook niet al te best maar ja
killamonkey schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:45:
Anderen ook problemen met het tracken van de telefoon via Singapore post? Krijg constant meldingen dat ze of met maintenance bezig zijn, of er problemen zijn met hun tracking systeem. Kinda annoying dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killamonkey
Meh, heb de telefoon 1 oktober besteld en na eindeloos gedoe eindelijk kunnen tracken maar de telefoon staat nu al bijna een week op "Information received etc etc etc" op de trackingsite van Singapore Post :( Ben bang dat dit nog wel een tijdje kan duren helaas. Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Antelife reageert helaas niet op mailtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killamonkey
Krijg je eindelijk de melding dat je de telefoon (zonder extra kosten) op het postkantoor op kunt halen, kom je er thuis achter dat ze een fucking THL W8 hebben verstuurd :( :'( Godverdomme, nu zit ik dus nog minstens een maand te wachten met de kans op extra kosten en een abbonement met internet waar ik niks mee kan ;(

Wat is nu het beste plan van aanpak? Ik heb natuurlijk Antelife gemaild maar hebben mensen hier al eens eerder last van gehad bijvoorbeeld? Wat een idioten daar echt trouwens :p

[ Voor 21% gewijzigd door killamonkey op 04-11-2013 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
killamonkey schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:01:
Krijg je eindelijk de melding dat je de telefoon (zonder extra kosten) op het postkantoor op kunt halen, kom je er thuis achter dat ze een fucking THL W8 hebben verstuurd :( :'( Godverdomme, nu zit ik dus nog minstens een maand te wachten met de kans op extra kosten en een abbonement met internet waar ik niks mee kan ;(

Wat is nu het beste plan van aanpak? Ik heb natuurlijk Antelife gemaild maar hebben mensen hier al eens eerder last van gehad bijvoorbeeld? Wat een idioten daar echt trouwens :p
Haha en je had een iOcean besteld?! :+
Even heel goed kijken of je echt wel een iOcean had besteld.... :o

Ik zou even op tijden dat die online chat beschikbaar is het daar even uitleggen, en dan het antwoord afwachten.
Eventueel de THL W8 zelf houden, of op marktplaats zetten om alsnog een iOcean te bestellen, maar dat wil je gezien jou ervaringen vast niet bij Antelife doen.. ;)
Die W8 terugsturen en hopen dat Antelife dan wel een X7 stuurt lijkt me geen optie, tenzij zij voor alle kosten op willen dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killamonkey
Had absoluut een iOcean besteld ja :p Ga vanavond eens de chat induiken. Antelife ben ik nu wel even klaar mee inderdaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andriodlover31
NIET!!! :( bij dx.com ik heb mijne veel eerder besteld wacht er nog steeds op :((((
killamonkey schreef op maandag 04 november 2013 @ 18:36:
Had absoluut een iOcean besteld ja :p Ga vanavond eens de chat induiken. Antelife ben ik nu wel even klaar mee inderdaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killamonkey
Ik kreeg van Antelife een compleet andere telefoon, wacht ik liever iets langer :+ Heb hem nu maar besteld bij Banggood. Zal wel weer een tijd duren maar ik moet die Godvergeten telefoon nu hebben ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andriodlover31
Ik heb mijne nog steeds niet :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( stomme dealextreme.com :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guid0o
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

guid0o

Living life

Stond net ineens de bezorger van DHL voor de deur, en ik moest 30.65 euro betalen, wat ik niet had :S Dus nu wachten tot maandag middag... Balen

Gisteren ochtend was mijn pakketje nog in Singapore, en nu stond die bezorger al voor de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andriodlover31
Waar heb je hem bestel waneer en hoe hen.je het pakket getëackt
guid0o schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:29:
Stond net ineens de bezorger van DHL voor de deur, en ik moest 30.65 euro betalen, wat ik niet had :S Dus nu wachten tot maandag middag... Balen

Gisteren ochtend was mijn pakketje nog in Singapore, en nu stond die bezorger al voor de deur.

[ Voor 4% gewijzigd door andriodlover31 op 17-11-2013 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee,
Ik ben nieuw op tweakers!
Heb vandaag de X7 bestelt bij dualslim.nl ik ben benieuwd hoe die is.
Iemand ervaring met dualslim? garantie enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:13:
Hee,
Nee, een echte Tweaker importeert m zelf :+ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guid0o
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

guid0o

Living life

andriodlover31 schreef op zondag 17 november 2013 @ 00:59:
Waar heb je hem bestel waneer en hoe hen.je het pakket getëackt
[...]
ik had hem besteld via antelife, en tracking via dhl. Het duurde een paar dagen voordat hij door dhl was opgehaald, maar daarna gaat het vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killamonkey
Holy shit. Na al het drama met Antelife (zonden de verkeerde telefoon toe) een week geleden bij Banggood besteld en kreeg hem vandaag al binnen *O* Nu lekker spelen. Ben toch voor de mat zwarte Turbo gegaan en de eerste indruk is enorm positief! Ziet er geweldig uit, ligt superlekker in de hand, lekker licht en heerlijk snel :D Nu dus lekker verder pielen!

• andriodlover31
Eindelijk na al die stomme mail boos worden slechte reviews schrijven over de website schelden in mails heb ik hem vandaag ontvangen zonder extra kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:13:
Hee,
Zie nu pas deze post, maar kan het toch niet nalaten met trots te melden dat wij sinds deze maand de enige officiele Nederlandse distributeur van de iOcean Dual-Sim GSMs zijn in Nederland!
Zie: http://www.iocean.cc/Dealer.html

Oh, en levertijd: 1-2 werkdagen en prijzen voor bijv de iOcean X7 Elite €289,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geïnteresseerde Ik heb mijn iocean (in nieuwstaat) te koop aangeboden in het vraag en aanbod gedeelte. Scheelt je een paar weken wachttijd en geen kans op douane kosten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam, dus weg.

[ Voor 95% gewijzigd door janvanduschoten op 09-03-2014 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tijd terug een iOcean X7 (Youth) gekocht. Was nu van plan de iOcean G7 te bestellen. Weet iemand hoe de gps het daar op doet? Is bij de X7 nogal een probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cillin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-01-2024
Moest er iemand interesse hebben in een 2de hands iOcean:
V&A aangeboden: iOcean X7 Youth Turbo Quad Core 1.5GHz, 1GB RAM Wit, Zwart
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Dit is een prijzen en levertijden topic, dus graag alleen discussies hierover. Al het andere mag in daarvoor bestemde topics!