Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Marzman schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:53:
[...]

Of gewoon het buitenlandse nummer aanhouden.
Idd, in veel landen kan je bijv. het Hong Kong post tracking number tracken tot je deur:
http://app3.hongkongpost.hk/CGI/mt/enquiry.jsp

(Hoewel het meestal alleen kan met speedpost)

[ Voor 8% gewijzigd door Pistolebob op 01-11-2013 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robsssss
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09-2022
DoeEensGek schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:22:
[...]

Ook niet via de mail?
Wel mooi dat er eindelijk iemand iets uit de tt code krijgt.
Nee. Ik heb tussentijds nog contact gehad via de livechat costumer service, om te vragen of het pakket al verzonden was maar dat was niet het geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Pistolebob schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:55:
[...]

Idd, in veel landen kan je bijv. het Hong Kong post tracking number tracken tot je deur:
http://app3.hongkongpost.hk/CGI/mt/enquiry.jsp

(Hoewel het meestal alleen kan met speedpost)
Alleen jammer dat mijn pakketje daar al sinds 15 oktober ligt en nog steeds niet is te tracken! :(

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Mo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-06 16:19
Hier ook nog steeds geen tracking info voor de Cubot via Tmart... Heb ondertussen toch al heel veel dingen laten overkomen van China, maar zo lang heeft het echt nog nooit geduurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
J.Mo schreef op zondag 03 november 2013 @ 09:57:
Hier ook nog steeds geen tracking info voor de Cubot via Tmart... Heb ondertussen toch al heel veel dingen laten overkomen van China, maar zo lang heeft het echt nog nooit geduurd...
Bij 1 van de 2 bestellingen van de Cubot GT99 van Tmart is de trackingcode actief. Zou vanaf morgen al bezorgd kunnen worden volgens posten.se, maar dat zullen we nog maar met een korreltje zout nemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Fest op 03-11-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Volgens mijn tracking nummer is m'n GT99 vandaag pas verzonden :F.
Nooit meer Tmart voor mij, alleen als ze echt super veel goedkoper zijn :+.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Remcom00 schreef op zondag 03 november 2013 @ 15:20:
Volgens mijn tracking nummer is m'n GT99 vandaag pas verzonden :F.
Nooit meer Tmart voor mij, alleen als ze echt super veel goedkoper zijn :+.
Alleen moet je wel rekening houden met het feit dat de eerste week de GT99's niet eens op voorraad waren, vervolgens na 2 weken de telefoons teruggestuurd werden wegens de controle op batterijen, er zat ook nog een feestweek bij waardoor de post vertraagd was en ze nu dus opnieuw verzonden zijn met een ander koeriersbedrijf.

Dus tja, het duurt wat langer, maar hoeveel schuld heeft Tmart daar aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:30

Quad

Doof

Ja nice! Mijn track en tracé werkt nu ook via Swedish post. :D

Package dispatched.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekvanprooijen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 09:08
Misschien overbodig, maar op deze site: http://www.antelife.com/j...attery-1850mah-white.html de Jiayu G4 Advanced met Turbo SOC op 1.5 GHz, 1GB ram en 4GB rom voor 197.63 Dollar. Omgerekend niet duur. Accu is 1850mAh. Ik heb hem zojuist besteld.

[ Voor 4% gewijzigd door niekvanprooijen op 03-11-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
niekvanprooijen schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:24:
Misschien overbodig, maar op deze site: http://www.antelife.com/j...attery-1850mah-white.html de Jiayu G4 Advanced met Turbo SOC op 1.5 GHz, 1GB ram en 4GB rom voor 197.63 Dollar. Omgerekend niet duur. Accu is 1850mAh. Ik heb hem zojuist besteld.
De advanced hoort 2 GB RAM te hebben en een accu van 3000mAh toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoebenp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:18
Op 8-10 heb ik bij Pandawill een telefoon besteld en ze zeiden dat hij binnen 15 tot 25 dagen bij mij zou zijn, ik heb hem echter nog steeds niet ontvangen.
Singpost website geeft dit aan:
13-10-2013 Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
19-10-2013 Despatched to overseas (Country code: NL)

Bij Paypal heb je 45 dagen om een dispuut te openen, dus het einde van die termijn begint te naderen. Is het normaal dat ik nog steeds niets heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Geef je tracking nummer eens Door aan PostNL.. Grote kans dat hij nu bij de douane ligt, hebben ze niet altijd veel haast.

Welke telefoon gaat het om? En als je geen Twitter hebt kan je mij wel ff een DM sturen, vraag ik het even voor je.

[ Voor 32% gewijzigd door Quad op 03-11-2013 16:40 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekvanprooijen
Pistolebob schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:31:
[...]

De advanced hoort 2 GB RAM te hebben en een accu van 3000mAh toch?
Klopt. Heb de vraag bij Antelife ook nog even gesteld. Stiekem toch vast besteld. Zelf voor de basic versie geen slechte prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Laatst online: 04-02-2023
niekvanprooijen schreef op zondag 03 november 2013 @ 17:34:
Klopt. Heb de vraag bij Antelife ook nog even gesteld. Stiekem toch vast besteld. Zelf voor de basic versie geen slechte prijs.
Een vorm van oplichting, want de advanced versie is inderdaad o.a. met 2GB en 3000mAh, die jij hebt besteld is geen advanced versie!

Deze wel; http://www.antelife.com/j...3000ma-battery-black.html

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekvanprooijen
HereIsTom schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:21:
[...]

Een vorm van oplichting, want de advanced versie is inderdaad o.a. met 2GB en 3000mAh, die jij hebt besteld is geen advanced versie!

Deze wel; http://www.antelife.com/j...3000ma-battery-black.html
Ben er bang voor maar hoop het niet.
Als het wel de t versie is maar dan met 1/4GB en 1850ah accu voor 140 euro ben ik ook blij. Volgens mij bestaat die alleen niet...

Edt: reactie van Antelife:
Dear customer,

The CPU is 6589T version
The battery is thin battery which is 1850 mah
Have a nice day

[ Voor 10% gewijzigd door niekvanprooijen op 04-11-2013 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezemveger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 22:52
Zojuist, mn order bij banggood geannuleerd en netjes een refund gekregen. Nu wil ik bij antelife bestellen en met dhl laten verschepen. Weet iemand of dit wel gaat, of dat zij ook zullen zeggen dat het niet mogelijk is om snel te leveren ivm de batterijen? En is antelife een beetje een goede webshop

En als ik twee telefoons bestel, is de kans dan groter dat ik wordt gepakt bij de douane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bezemveger schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:52:
Zojuist, mn order bij banggood geannuleerd en netjes een refund gekregen. Nu wil ik bij antelife bestellen en met dhl laten verschepen. Weet iemand of dit wel gaat, of dat zij ook zullen zeggen dat het niet mogelijk is om snel te leveren ivm de batterijen? En is antelife een beetje een goede webshop
Het is de douane schijnbaar wat de boel controleert, niet het postbedrijf. Hou er rekening mee dat het mogelijk is dat het retour gaat, durf dat niet te zeggen. Antelife schijnt een goede shop te zijn, echter zijn ze over het algemeen duurder als webshops als Banggood, FocalPrice etc.
En als ik twee telefoons bestel, is de kans dan groter dat ik wordt gepakt bij de douane?
Bestel ze dan apart? Over het hoe en wat van omzeilen van douane mag er niet gesproken worden. Je bent wettelijk verplicht om de import aan te geven, natuurlijk doet niet iedereen dat. :Y)

Calculeer eventuele douanekosten gewoon in bij je aankoop, zo kom je niet voor verassingen te staan. Krijg je geen importheffingen? Mooi dan is dat een winst. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:15
Quad schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:00:
[...]

[...]

Bestel ze dan apart? Over het hoe en wat van omzeilen van douane mag er niet gesproken worden. Je bent wettelijk verplicht om de import aan te geven, natuurlijk doet niet iedereen dat. :Y)
Volgens mij geldt dat alleen als je als bagage importgoederen meeneemt vanuit het buitenland en je boven de maximum toegestane hoeveelheid zit, niet bij het ontvangen van een pakketje...
Of wil jij braaf een week van tevoren bellen naar de douane dat je pakketje onderweg is?! :+
T's nog altijd de inklaringsafdeling van Postnl die de waarde bepaald, niet de douane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

dutchgio schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:07:
[...]

Volgens mij geldt dat alleen als je als bagage importgoederen meeneemt vanuit het buitenland en je boven de maximum toegestane hoeveelheid zit, niet bij het ontvangen van een pakketje...
Dat valt inderdaad onder dit
Of wil jij braaf een week van tevoren bellen naar de douane dat je pakketje onderweg is?! :+
T's nog altijd de inklaringsafdeling van Postnl die de waarde bepaald, niet de douane.
Volgens de letter van de wet wordt aan alles een waarde gehangen en bepaald welk invoerbedrag / belasting / importheffing / vulmaarin je moet betalen (of niet).
Het postbedrijf regelt het inderdaad en doet aangifte bij de douane, zo valt het hier te lezen.

Sterker nog, alle informate die je nodig hebt mbt douane vragen, importheffing en belasting staan gewoon op www.belastingdienst.nl.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Mijn Posten.se tracking number van Tmart werkt ook sinds gisteravond :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mijn pakketje is vandaag aangeboden, maar helaas was ik even weg voor een boodschap. Morgen even langs het postkantoor, maar dat is een stuk sneller gegaan dan ik verwachte. Het verzenden zelf duurde eigenlijk maar een week met de gratis verzendmethode en het pakketje is dus te tracken tot de voordeur zonder twitter te gebruiken :)

17 oktober Lenovo A820 besteld bij Geekbuying
26 oktober tracking nummer ontvangen
27 oktober verzonden
31 oktober aangekomen in Belgie
4 november aangeboden door postbode
5 november ophalen op postkantoor ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 04-11-2013 13:07 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoebenp
Quad schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:39:
Geef je tracking nummer eens Door aan PostNL.. Grote kans dat hij nu bij de douane ligt, hebben ze niet altijd veel haast.

Welke telefoon gaat het om? En als je geen Twitter hebt kan je mij wel ff een DM sturen, vraag ik het even voor je.
Ik heb PostNL even gecontacteerd via Twitter, nog steeds niets bekend over het pakketje in NL.
Inmiddels dus maar een paypal dispuut geopend, ben wel klaar met wachten en vertrouw Pandawill inmiddels niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
hoebenp schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:50:
[...]

Ik heb PostNL even gecontacteerd via Twitter, nog steeds niets bekend over het pakketje in NL.
Inmiddels dus maar een paypal dispuut geopend, ben wel klaar met wachten en vertrouw Pandawill inmiddels niet meer.
Je moet gewoon geduld hebben! Koop je iets uit China en kies je de goedkoopste verzendmethode dan moet je geduld hebben!

Sinds vandaag werkt mijn tt van swedish post ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

hoebenp schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:50:
[...]

Het kan soms lang duren. Ik heb genoeg besteld wat er zes tot acht weken over gedaan heeft. Soms moet je ook wat geluk hebben, het lijkt een beetje alsof het in batches gaat.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezemveger schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:52:

Met DHL verzending betaal je meestal wel importheffing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
Pistolebob schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:59:
Mijn Posten.se tracking number van Tmart werkt ook sinds gisteravond :D.
Tracking is tevens te volgen via : http://www.directlink.com/en/Pages/home.aspx
Volgens deze code (RE630543545SE) lijkt erop dat het ongeveer een 1 a 2weken kan duren na de tracking melding: dispatched from Sweden Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

code:
1
2
28/10/13 13:00 Order Shipment recorded
03/11/13 12:07 Order departed from sorting hub

Hier staat nu ook de shipment recorded bij, wat bij officiële website niet het geval is.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
28/10/13 13:00 Order Shipment recorded
03/11/13 15:09 Order departed from sorting hub

Hij is in ieder geval onderweg... Zal nog minimaal een week duren maar ben benieuwd.

Het laatste stukje aan updates zoals hierboven zullen wij niet te zien krijgen in de tt. Dan is het pakketje namelijk bij post nl en die hebben hun eigen tt.

[ Voor 31% gewijzigd door DoeEensGek op 05-11-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Mailtje gehad van Antelife, misschien wel leuk om te delen. Voor de mensen die hun phone snel geleverd willen hebben via DHL. Staan een paar leuke telefoons tussen met korting via DHL.
Zie: http://www.antelife.com/dhlfreeshippingbigdeal.html of

Couponcodes: cubot99 en jiayug4 of jiayug4_1

[ Voor 62% gewijzigd door benbaba op 05-11-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
benbaba schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:24:
Mailtje gehad van Antelife, misschien wel leuk om te delen. Voor de mensen die hun phone snel geleverd willen hebben via DHL. Staan een paar leuke telefoons tussen met korting via DHL.
Zie: http://www.antelife.com/dhlfreeshippingbigdeal.html of

Couponcodes: cubot99 en jiayug4 of jiayug4_1
Meer voor dit topic:
https://gathering.tweaker...ist_messages/1520485/last

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robsssss
Mijn Cubot GT99 van Tmart voor de 88euro prijs is zojuist bezorgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
robsssss schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:46:
Yesss! Zonder extra kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
robsssss schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:46:
robsssss schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:34:
Ook ik heb destijds een Cubot GT99 besteld voor 88euro bij Tmart.
Aangezien er wat problemen waren met andere paketten hierbij een update van mijn kant:
Besteld: 30 september.
Verstuurd: 15 oktober.

Enkele dagen geleden was mijn pakket nog niet vindbaar op de zweedse post website.
Inmiddels is tracking code 'RE644086001SE' te vinden op http://www.posten.se/

'The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad'

Hopelijk duurt het niet te lang meer..
Even op een rijtje.
verstuurd 15 oct.
tt swedish post:
http://www.directlinktrac...e=1&mob=0&timeline_mode=1
5 nov overgedragen aan postnl.
6nov aangeboden aan robssss.

Goed bericht robssss, ben er blij om want nu heb ik er moet in dat het sneller gaat duren dan 2/3 weken zoals ik gister nog dacht.

In de link staat ook een link naar tntpost maar die werkt niet bij mij. Je zou dan verder kunnen tracen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Laatst online: 17-09 08:44
TNT bellen en om laten nummeren, dit kunnen ze pas doen wanneer het pakketje in nl is vgm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
mitch187 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:28:
TNT bellen en om laten nummeren, dit kunnen ze pas doen wanneer het pakketje in nl is vgm.
Nou daar heb je ook niet veel aan want je pakket is maar amper 1 dag in nl zoals je ziet.

Het viel me gewoon op dat die link er stond al heb je er eigenlijk weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Laatst online: 16-09 19:11
Net de THL W100 van Pandawill binnen gekregen die ik op 6 oktober had besteld.
Tot mijn verbazing zat er een hele lading accessoires bij. Ik had voor $1 extra de hoesjes erbij besteld, maar schijnbaar hebben ze de producten van de actie van een paar weken later er ook bij gedaan :o . Zit nu dus met 2 cases en 2 covers :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robsssss
inderdaad zonder extra kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Grrrr! Ik kreeg afgelopen donderdag een brief van postnl dat ik de waarde op moest geven van de zending en een kopie van de factuur erbij moest doen. Die brief heb ik dezelfde dag weer opgestuurd, maar nog altijd geen pakketje mogen ontvangen :(
Slome gasten daar!

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

arjanpvt schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:03:
Grrrr! Ik kreeg afgelopen donderdag een brief van postnl dat ik de waarde op moest geven van de zending en een kopie van de factuur erbij moest doen. Die brief heb ik dezelfde dag weer opgestuurd, maar nog altijd geen pakketje mogen ontvangen :(
Slome gasten daar!
Tsja, ze zijn niets verplicht om er extra vaart erachter te zetten. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:56

Zorro

Z

arjanpvt schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:03:
Slome gasten daar!
Bekijk het van de positieve kant. Ik heb tegelijk met jou besteld (24-9) en nog steeds staat de zendeing op "Despatched to overseas"

Hat kan dus nog langzamer...

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zorro schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:48:
[...]

Bekijk het van de positieve kant. Ik heb tegelijk met jou besteld (24-9) en nog steeds staat de zendeing op "Despatched to overseas"

Jij krijgt volgende week pas een brief :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoebenp
Snippo schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:40:
Net de THL W100 van Pandawill binnen gekregen die ik op 6 oktober had besteld.
Tot mijn verbazing zat er een hele lading accessoires bij. Ik had voor $1 extra de hoesjes erbij besteld, maar schijnbaar hebben ze de producten van de actie van een paar weken later er ook bij gedaan :o . Zit nu dus met 2 cases en 2 covers :+ .
Op welke manier is hij verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Laatst online: 16-09 19:11
China post registered airmail. Hij was overigens vorige week al in Nederland, maar dat inklaren duurt ook weer een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

[...]

Als hij eenmaal overseas is gaat het heel snel. Een paar dagen bij de duane en 1 of 2 dagen voor de post.

Bij mij (Geekbuying) hadden ze een soort hele sterke ballon om het pakketje gedaan. Ik denk dat als het vliegtuig neergestort was mijn telefoon het nog zou hebben overleefd :) Accu zat verder niet in aluminiumfolie, maar in de telefoon in het plastic. Ze hebben ook al wat met de telefoon gedaan want de Chinese taal is verwijderd uit Android (helaas niet uit de apps, maar die apps heb ik er zelf afgegooid en vervangen door andere apps) en hij is al geroot (wat fijn is want daardoor kon ik die Chinese apps er meteen afgooien)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vorige maand de Xiaomi Mi3(64GB) besteld op ibuygou, hierbij heb ik dit gevraagd:

Ship with low value and send as gift, please write MP3 Player on the box, and please do anything to avoid this:

"Clearance will resume once waybill and / or invoice is made available. DHL representative shall attempt to contact the importer or shipper if required."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
[...]

Ik nog eerder, op 16-9. Staat al sinds 23-9 op departured, dus verwacht dat hij niet meer komt. Ben nu bezig om te proberen mijn geld terug te krijgen.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat zijn pas 3 weken toch? Dat is niet heel raar bij een bestelling uit China, tenzij je een snellere verzendmethode selecteerd.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
Van 16-9 tot 7-11 is 7 weken. 3/4 weken wachten vind ik wel normaal, meer dan 7 weken eigenlijk niet. Heb inmiddels met support afgesproken dat ik nog tot eind volgende week wacht.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ah, 16/9 zei je inderdaad. Dat is inderdaad al vrij lang.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro

Zorro

Z

Ik heb inmiddels een Paypal dispuut geopend. Niet omdat ik verwacht het niet meer te krijgen, maar de 45 dagen zitte ner vandaag op, dus later kan ik er niet meer op terugvallen. Kijken of dat reactie oplevert.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorro schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:22:
Ik heb inmiddels een Paypal dispuut geopend. Niet omdat ik verwacht het niet meer te krijgen, maar de 45 dagen zitte ner vandaag op, dus later kan ik er niet meer op terugvallen. Kijken of dat reactie oplevert.
Goed idee zorro,

net ook geschil geopend. kreeg natuurlijk gelijk een bericht terug. Mijn telefoon zou op 14 oktober zijn verzonden. Nooit een mail gekregen dat het opnieuw is verzonden vanwege de batterij. Nu krijg ik via PayPal ineens te horen dat het terug is gestuurd en met sweden post is verzonden. Ineens ook een track and trace nummer gekregen (RE627134679SE). Is alleen niet verzonden op 14 oktober maar op 29 oktober. Vorige week in de live chat van tmart vernomen dat mijn pakket via internationale post verzonden was en geen track and trace beschikbaar is.

Weet niet wat ik nog moet geloven van tmart

Ondertussen ga ik wel proberen om geld terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Track en trace moeten ze geven van Paypal voor hun betaling omdat je een claim deed, dus dan zullen ze wat meer moeite doen. Kan best dat hij opnieuw verzonden is vanwege de batterij en dat ze dat pas goed gecommuniceerd hebben na de vraag van Paypal.

Je kan toch gewoon die track en trace bekijken? De service van die Chinese bedrijven is inderdaad niet wat het geweest is. Komt denk ik doordat het flink populairder is geworden daar telefoons te bestellen. Over Geekbuying had ik trouwens wel een goed gevoel, ze reageerden redelijk snel op mijn vraag en hoewel het een vrij standaard antwoord was wat ik kreeg bleek het achteraf ook te kloppen (iets in de trekking van heb geduld, het komt wel goed).

[ Voor 43% gewijzigd door Marzman op 08-11-2013 10:55 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:53:
Track en trace moeten ze geven van Paypal voor hun betaling omdat je een claim deed, dus dan zullen ze wat meer moeite doen. Kan best dat hij opnieuw verzonden is vanwege de batterij en dat ze dat pas goed gecommuniceerd hebben na de vraag van Paypal.

Je kan toch gewoon die track en trace bekijken?
Kan inderdaad de code volgen alleen staat daar geen info bij, alleen dat er een pakketje is verzonden. Geen gewicht, geen adres, helemaal niets. Dus volgens mij sturen ze maar wat.

Maar zal zeker volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:16

Chocoball

瞧好吧!

Had het ook al in de kortingen topic vermeldt. FAEA biedt momenteel gratis verzending via DHL bij een bestelling uit hun webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:59:
[...]

Goed idee zorro,

net ook geschil geopend. kreeg natuurlijk gelijk een bericht terug. Mijn telefoon zou op 14 oktober zijn verzonden. Nooit een mail gekregen dat het opnieuw is verzonden vanwege de batterij. Nu krijg ik via PayPal ineens te horen dat het terug is gestuurd en met sweden post is verzonden. Ineens ook een track and trace nummer gekregen (RE627134679SE). Is alleen niet verzonden op 14 oktober maar op 29 oktober. Vorige week in de live chat van tmart vernomen dat mijn pakket via internationale post verzonden was en geen track and trace beschikbaar is.

Weet niet wat ik nog moet geloven van tmart

Ondertussen ga ik wel proberen om geld terug te krijgen.
Je pakketje is gewoon onderweg:
http://www.directlinktrac...e=1&mob=0&timeline_mode=1
Hij is later in behandeling genomen bij swedish post dan mijn pakketje. Ik kon vanaf de dag dat ik een mail kreeg van tmart van herverzending, de tt code zien staan op tmart.com.
Die code is ook pas 28ste gaan werken. Ik denk dat swedish post het onverwachts heeel druk heeft.

Dit ligt niet aan tmart!

Snap ook niet dat jullie een dispute hebben geopend en hoop niet dat jullie geld terug krijgen. Je pakket is gewoon nog onderweg. Als je geen geduld heb, kies dan voor een betaalde verzender ala dhl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Inderdaad.
Mijn zending heeft afgelopen zondag ook China pas verlaten, hij komt echt wel het duurt alleen veel langer als normaal.
Maar nogmaals, voor dit geld (€88,-) mag hij van mij rustig een weekje langer over doen. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Je kan natuurlijk hopen dat Paypal het geld teruggeeft omdat de 45 dagen bijna voorbij zijn, maar nu het tracking number werkt vertrouw ik het wel dus dat zou niet eerlijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro

Zorro

Z

Ik heb al een tracking nummer en dat hebben ze nu nog eens doorgegeven. Niks nieuws dus. Maar zoals ik zei, door binnen 45 dagen een geschil te openen heb ik in elk geval de mogelijkheid om, als het over 2 weken nog geen voortgang heeft, een claim ervan te maken.

Blijft afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjaakDeBeer
  • Niet online

SjaakDeBeer

De Beer is los!

Vanochtend ook maar een Jiayu G4 Advance besteld bij Antelife. :)

Hulde voor de Tweaker die hier ergens een coupon code heeft geplaatst zodat er nog eens $ 30,- van de prijs is gehaald. Kan helaas niet meer achterhalen waar ik dit heb gezien. Mocht je dit lezen, bedankt!

Ook nog wat accesoires gekocht bij banggood: o.a. extra batterij, backcover, externe batterij oplader, screen protector en een softcover. Kan niet wachten totdat alles binnen is.

Sjaak de Beer escort-service, mag ik uw bestelling alstublieft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxD
  • Laatst online: 10-09-2021

MxD

Quad schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:33:
Inderdaad.
Mijn zending heeft afgelopen zondag ook China pas verlaten, hij komt echt wel het duurt alleen veel langer als normaal.
Maar nogmaals, voor dit geld (€88,-) mag hij van mij rustig een weekje langer over doen. :)
De mijne wacht volgens totdat hij mag vertrekken uit het soorteercenter oid:

11/9/2013 12:12 AM, NETHERLANDSNETHERLANDS, Departure from inward office of exchange

Bron: 17track.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hier is hij ook in NL. :)

08/11/13 16:03 Order received into final destinationcountry

Direct maar even bericht naar PostNL gedaan met vraag om trackingcode.

Edit: Ik krijg telefoon vandaag al! Inmiddels DM van PostNL terug met trackingcode en daarin staat dat het vandaag aangeboden wordt. *O*
Edit2: Ik hoef volgens PostNL ook geen inklaring te betalen. Nog beter! :9~

[ Voor 41% gewijzigd door Quad op 09-11-2013 11:57 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
Quad schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 11:01:
Hier is hij ook in NL. :)

08/11/13 16:03 Order received into final destinationcountry

Direct maar even bericht naar PostNL gedaan met vraag om trackingcode.

Edit: Ik krijg telefoon vandaag al! Inmiddels DM van PostNL terug met trackingcode en daarin staat dat het vandaag aangeboden wordt. *O*
Edit2: Ik hoef volgens PostNL ook geen inklaring te betalen. Nog beter! :9~
Had je ook eerst de volgende melding
03/11/13 12:03 Order departed from sorting hub.

Of op eerdere datum.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

sattertje schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:14:
[...]

Of op eerdere datum.?
Heb ik ook op 3/11, betekent gewoon dat ie is verzonden toch?
Die van mij is nog niet in Nederland.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
sattertje schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:14:
[...]

Of op eerdere datum.?
Ik had die datum en status ook, maar ik zie zojuist dat mijn twee telefoons nu in Amsterdam zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Posten.se tracking geeft aan dat m'n toestel vandaag in Nederland is geariveerd :).

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
Remcom00 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 20:25:
Posten.se tracking geeft aan dat m'n toestel vandaag in Nederland is geariveerd :).
De mijne staat nog onveranderd op: 03/11/13 12:03 Order departed from sorting hub.

Update: Yes, mijne is nu ook in Nederland geariveerd.

[ Voor 9% gewijzigd door sattertje op 09-11-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Wel kloten dat PostNL niet op Zondag en Maandag bezorgt :+.
Hoe krijg je die tracking aan de praat en hoe weet je of je inklaringskosten moet betalen, gewoon PostNL ff mailen?

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Hoezo bezorgen ze niet maandag?
Mijne ook in NL. Jeey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Heb hem inmiddels binnen, morgen maar uitgebreid proberen. :)

Mbt Postnl, je moet ze een bericht tweeten met je tracking nummer, als hij bekend is bij hun krijg je een track&trace terug, als dat zo is hoef je niets te betalen anders krijg je eerst een brief. >:)

[ Voor 62% gewijzigd door Quad op 09-11-2013 23:43 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
Quad schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 23:41:
Heb hem inmiddels binnen, morgen maar uitgebreid proberen. :)
Ben benieuwd naar je bevindingen.
Mijn laatste meldingen geven aan :
11/9/2013 2:44 PM, NETHERLANDSNETHERLANDS, Arrival at inward office of exchange
11/9/2013 2:44 PM, Order received into final destination country

Ligt ie dan nu bij de douane.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

sattertje schreef op zondag 10 november 2013 @ 10:50:
[...]

Ben benieuwd naar je bevindingen.
Mijn laatste meldingen geven aan :
11/9/2013 2:44 PM, NETHERLANDSNETHERLANDS, Arrival at inward office of exchange
11/9/2013 2:44 PM, Order received into final destination country

Ligt ie dan nu bij de douane.?
Hij is in Nederland, zoals eerder gezegd stuur een twitterbericht naar PostNL met je trackingnummer en je ontvangt daarvoor een NL postcode.
Als je geen heffingen hoeft te betalen heb je hem dinsdag in huis.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Mo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-06 16:19
Benieuwd naar de verdere ervaringen! Bij mij staat de status nu op:
"10 nov Stockholm utr,Sverige, EORI number coplete - Item released
10 nov Stockholm utr,Sverige, The item has arrived at Posten´s international terminal for sorting and transport abroad."

Wil dit zeggen dat ik al pech heb gehad met Douane?

Hopelijk volgende week binnen in elk geval.

[ Voor 10% gewijzigd door J.Mo op 10-11-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:39
Ik heb een phone in bestelling staan bij geekbuying. Vanaf 28-10 werkt het trackingnummer ook via Singapore Post, maar de status blijft onveranderd "despatched to overseas (NL)".

Die trackingcodes via Zweden, krijg je die automatisch van geekbuying of moet je daar eerst om vragen? Of werkt het trackingnummer van Singapore Post tot aan m'n huisdeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
grun93 schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:07:
Ik heb een phone in bestelling staan bij geekbuying. Vanaf 28-10 werkt het trackingnummer ook via Singapore Post, maar de status blijft onveranderd "despatched to overseas (NL)".

Die trackingcodes via Zweden, krijg je die automatisch van geekbuying of moet je daar eerst om vragen? Of werkt het trackingnummer van Singapore Post tot aan m'n huisdeur?
Je weet dat dat nog geen 2 weken geleden is?
Het antwoord staat hier boven overigens..
Neem gewoon dit topic even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:39
dutchgio schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:21:
Je weet dat dat nog geen 2 weken geleden is?
Ja, dat weet ik. In twee weken tijd mag ik toch wel verwachten dat de status eens verandert? Als hij verzonden is, dan moet hij ook ergens aangekomen zijn, bijvoorbeeld bij een sorteercentrum. Of desnoods teruggestuurd vanwege verkeerde verpakking van de accu oid.

Het gaat me er niet om dat ik hem nog niet heb, maar ik vraag me af waarom de status in twee weken tijd niet verandert of ik daarop actie moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

DoeEensGek schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 22:44:
Hoezo bezorgen ze niet maandag?
Mijne ook in NL. Jeey
Geen idee, ik weet ook niet of dat voor heel Nederland is maar hier in Groningen bezorgen ze niet op Zondag en Maandag, wel op Zaterdag.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Remcom00 schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:17:
[...]

Geen idee, ik weet ook niet of dat voor heel Nederland is maar hier in Groningen bezorgen ze niet op Zondag en Maandag, wel op Zaterdag.
Lees op hun site dat alleen 2e poging op maandag is. Dacht dat als je bij bol.com iets op zondags bestelde het op maandag aan de deur kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
DoeEensGek schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:25:
[...]

Lees op hun site dat alleen 2e poging op maandag is. Dacht dat als je bij bol.com iets op zondags bestelde het op maandag aan de deur kwam.
Bestellingen van Bol.com en Coolblue zijn uitzondering op die regel: daar is de 1e kans wel op maandag mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjaakDeBeer
  • Niet online

SjaakDeBeer

De Beer is los!

Vrijdag een Jiayu g4 besteld bij Antelife en betaald via Paypal. Nu staat deze betaling echter nog op "In behandeling tot 15 nov 2013". Komt er op neer dat Paypal eerst nog geld van mijn rekening moet halen en dan pas het toestel gaat betalen.

Ik dacht echter slim te zijn en het bedrag op mijn Paypal rekening te storten d.m.v. iDEAL. Nu staat de bestelling nog open + ik heb een leuk bedrag op mijn Paypal rekening. Heeft iemand een idee of ik de openstaande betaling eerder kan voldoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nee.
Bij mij was dat bij de eerste betaling met paypal ook zo.
Een zogeheten uitgestelde betaling.
Gewoon wachten, het wordt vanzelf afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjaakDeBeer
  • Niet online

SjaakDeBeer

De Beer is los!

Hmmm... Ik heb al wat anders geregeld. Heb namelijk mijn "oude" (2 maanden oud) telefoon al verkocht dus ik kan wel weer een goede smartphone gebruiken. Bestelling via Antelife is geanulleerd. En er is een bestelling gedaan bij Pandawill. Deze is door het tegoed op paypal direct betaald. Ik hoop dan ook maar dat ie snel binnen is. Verzending gaat via DHL dus dat moet wel goedkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Welke telefoon geordered?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gokje: jiayu G4 :+

[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 11-11-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hehe, grote kans inderdaad op basis van een post erboven. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Ik heb een 3S code die nog niet aan m'n adres is gekoppeld. (GT99 sinds zaterdag in NL)
Dat betekent misschien douane shit :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Pistolebob op 11-11-2013 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Pistolebob schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:20:
Ik heb een 3S code die nog niet aan m'n adres is gekoppeld. (GT99 sinds zaterdag in NL)
Mijn iOcean was destijds op maandag in Nederland volgens de Swiss Post Tracking, en werd op vrijdag kosteloos aangeboden na meermaals gecommuniceerd te hebben met PostNL over een nederlandse 3S-tracking code.
Dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Hier ook, we zullen zien.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjaakDeBeer
  • Niet online

SjaakDeBeer

De Beer is los!

Yep, dat is hem geworden. ;) Zat nog even te twijfelen tussen iOcean X7 en de G4 maar het is toch de G4 geworden. Ik hoop dat ze gemakkelijk leverbaar zijn aangezien ik de telefoon heb besteld bij Pandawil en omdat deze shop geen voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
De mijne ligt bij inklaring, jammer van de leuke aanbieding (hoewel je er natuurlijk wel rekening mee moet houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
sattertje schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:02:
[...]

De mijne ligt bij inklaring, jammer van de leuke aanbieding (hoewel je er natuurlijk wel rekening mee moet houden).
Bij mij stond dat er vanmorgen ook, en nu Bezorgdatum ´onbekend´ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Ik mag dus inklaringskosten en BTW betalen over de GT99's. PostNL heeft via Facebook gereageerd op mijn vraag:

"Ik heb de volgende gegevens kunnen vinden:
RExxxxxxxxSE- 3SRMxxxxxx Pakket ligt bij inklaring. De barcode is echter nog niet gekoppeld aan je adres. De zending zul je dus nog niet kunnen zien in MijnPakket.

RExxxxxxxSE- 3SRMxxxxx Pakket ligt nog bij inklaring. Er is op 12 november een brief voor meer informatie over de inhoud van de zending naar je verzonden. Dit heeft te maken met het inklaringproces/kosten. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezemveger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 22:52
SjaakDeBeer schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:50:
[...]

Yep, dat is hem geworden. ;) Zat nog even te twijfelen tussen iOcean X7 en de G4 maar het is toch de G4 geworden. Ik hoop dat ze gemakkelijk leverbaar zijn aangezien ik de telefoon heb besteld bij Pandawil en omdat deze shop geen voorraad heeft.
Ik hoop het voor je, ik wilde er een jiayu G4 bestellen met DHL en dat kon niet, ging tussen de 18 en 25 dagen duren. Dat was voor mij te lang. Nu een jiayu G4 bij merimobiles gekocht met DHL verzending, maar ook deze duurt wat langer. Iets met heel erg druk bij DHL, mixeshop bevestigde dat bericht. als het goed is heb ik hem voor 18 november. 4 november besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
Fest schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:06:
Ik mag dus inklaringskosten en BTW betalen over de GT99's.
Dat is volgens mij al de vierde.

Zijn ze zo actief geworden bij de douane of hebben we gewoon pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
sattertje schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:25:
[...]

Ik werk er sinds kort, dus kan hier op GoT mooi bijhouden wat en wanneer er binnenkomt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

sattertje schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:25:
[...]

Zal ik ook wel inklaringskosten hebben :X.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Remcom00 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:31:
[...]

Zal ik ook wel inklaringskosten hebben :X.
We zullen het merken. Ook ik heb niks gehoord nog. Misschien is het gewoon iets drukkers, misschien hebben we 'pech'.

't stomme vind ik dat je en niet kan pinnen en niet weet wat het bedrag precies is. Zodat je het klaar hebt als ze komen. Daarom moet postnl ook handiger gebruik gaan maken van de track and trace codes zodat je bijv. via ideal de inklaringskosten kan betalen zodra die bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

DoeEensGek schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:37:
[...]

We zullen het merken. Ook ik heb niks gehoord nog. Misschien is het gewoon iets drukkers, misschien hebben we 'pech'.

't stomme vind ik dat je en niet kan pinnen en niet weet wat het bedrag precies is. Zodat je het klaar hebt als ze komen. Daarom moet postnl ook handiger gebruik gaan maken van de track and trace codes zodat je bijv. via ideal de inklaringskosten kan betalen zodra die bekend zijn.
Aangegeven bedrag (bijvoorbeeld (100,-) *0.21) + 13.50 = te betalen bedrag. Vrij simpel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Dus dan moet ik met een beetje pech nog een keer 30 euro aftikken, da's bijna de helft wat ik voor het toestel heb betaald :'( .

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Quad schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:16:
[...]

Aangegeven bedrag (bijvoorbeeld (100,-) *0.21) + 13.50 = te betalen bedrag. Vrij simpel.
Nogmaals. Dat is een berekening maar op het pakketje zal een ander bedrag staan. Postnl/douane zal een bedrag bepalen en dat aangeven.

Leuk dat sommetje maar dat is een indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
Remcom00 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:46:
Dus dan moet ik met een beetje pech nog een keer 30 euro aftikken, da's bijna de helft wat ik voor het toestel heb betaald :'( .
Lees net dit (voor als je ZZP'er bent of eigen bedrijf hebt):
Mocht je bij inklaring gepakt worden dan mag je hem gewoon opgeven als voorbelasting ;) (alleen die 13 euro niet).
Pagina: 1 ... 7 ... 34 Laatste

Let op:
Dit is het topic mbt levertijden en prijzen, voor inhoudelijke discussies over de verschillende toestellen zie Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2

Lees ook altijd de TS voordat je een vraag stelt :)