• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:28
Zoiets ja. :+
Al hebben ze wel beweerd dat wanneer men de waarde niet kan bepalen ik mijn pakketje na 9-11! Werkdagen bezorgd krijg. Zonder kosten.
Zo interpeteer ik het.
Of het wordt natte vingerwerk en ze kiezen een leuk bedrag voor me uit. Dan is het pas happy hour.

[Voor 13% gewijzigd door dutchgio op 19-06-2013 19:42]

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:45

Zenix

BOE!

FlowDesign schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:32:
[...]

Als de totale waarde (dus incl. verzenkosten) tussen de 22 en 150 euro is, dan betaal je 21% BTW over het totaal plus PostNL inklaringskosten à 13 euro.
Waarde is 119 euro, dus zou ik 38 euro kwijt zijn ongeveer.
Vaak is de kans wel wat lager dat er wat tussenuit wordt gepakt met china post, maar blijft een loterij.
Tot nu toe heb ik altijd geluk gehad en er is nooit iets bij douane er tussenuit gepakt van totaal 5 keer dat ik boven 30 euro iets heb gekocht uit China.

10680Wp | Stuur DM voor Raisin of IBKR bonus

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Zenix schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:55:
[...]

Waarde is 119 euro, dus zou ik 38 euro kwijt zijn ongeveer.
Vaak is de kans wel wat lager dat er wat tussenuit wordt gepakt met china post, maar blijft een loterij.
Tot nu toe heb ik altijd geluk gehad en er is nooit iets bij douane er tussenuit gepakt van totaal 5 keer dat ik boven 30 euro iets heb gekocht uit China.
Het gaat in dit geval meer om PostNL, die checken over het algemeen minder dan DHL en FedEx e.d.

Ford Mustang Mach E SR RWD (Job2 2021-07), 25mm verlaagd

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:55
Hoe heb je eigenlijk de beste kopersbescherming, als je betaalt via Paypal, of met je CC (Mastercard in mijn geval)?

• henkb123
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-05 19:48
Ik heb net de Jiayu G4 besteld op Spemall.com. Prijs incl hoesje en DHL verzendkosten: 206 euro. GSM schijnt het geweldig te doen.

Voor mijn dochter heb ik in januari een L21 (merkloos) gekocht op DealExtreme.com (mijn vaste leverancier voor gagets en heel betrouwbaar) Prijs: 112 euro. Die L21 voelt wat goedkoop aan maar doet het fanatstisch! Snel, handig en mooi beeldscherm. Geleverd met oordopjes, lader, screenprtector en 2 accu's!!!! Voor een kind van 12 jaar een heel mooi ding. En tja, gaat ie kapot dan haal je een nieuwe want gsm's repareren kost vermogens. Kijk maar eens voor een reparatie van een galaxy schermpje.

• henkb123
Ik betaal altijd via PayPal. Binnen 45 dagen niet geleverd dien je een klacht in en krijg je je geld terug.
Lord_Dain schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 09:59:
Hoe heb je eigenlijk de beste kopersbescherming, als je betaalt via Paypal, of met je CC (Mastercard in mijn geval)?

• really_wacky
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-02-2019
henkb123 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:21:
Ik betaal altijd via PayPal. Binnen 45 dagen niet geleverd dien je een klacht in en krijg je je geld terug.

[...]
In theorie :) In de praktijk is dat soms wel anders.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
really_wacky schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:06:
[...]

In theorie :) In de praktijk is dat soms wel anders.
En daarom betaal ik liever via cc middels Paypal. If #Paypal koperbeschermings fails then #CC-chargeback :)

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:57

Pathogen

Shoop Da Whoop

Joosie200 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:10:
[...]

En daarom betaal ik liever via cc middels Paypal. If #Paypal koperbeschermings fails then #CC-chargeback :)
CC via PayPal, is dat zoiets als een dubbele condoom?

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:55
Hmz, ik weet niet beter dan dat al mijn betalingen die ik in Paypal doe via mijn CC lopen, goed om te weten dat dit een extra laagje bescherming geeft :)

• FlowDesign
  • Nu online
Lord_Dain schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:22:
Hmz, ik weet niet beter dan dat al mijn betalingen die ik in Paypal doe via mijn CC lopen, goed om te weten dat dit een extra laagje bescherming geeft :)
Ik vraag het me af hoe dit in de praktijk zal gaan, maar gelukkig heb ik dit nog niet hoeven te proberen. Misschien dat de CC-maatschappij wel zegt, regel het maar met PayPal

• Joosie200
  • Niet online
FlowDesign schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:58:
[...] Misschien dat de CC-maatschappij wel zegt, regel het maar met PayPal
Ik heb er wel ervaring mee, ligt misschien ook aan je cc-maatschappij maar bij mij gaven ze aan met de verkoper contact op te nemen. Kom je er dan niet uit dan kun je de transactie betwisten met overleg van de correspondentie.

• FlowDesign
  • Nu online
Joosie200 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:31:
[...]

Ik heb er wel ervaring mee, ligt misschien ook aan je cc-maatschappij maar bij mij gaven ze aan met de verkoper contact op te nemen. Kom je er dan niet uit dan kun je de transactie betwisten met overleg van de correspondentie.
Ja dat is standaard, maar de vraag is of het ook zo gaat wanneer PayPal ertussen zit :)

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:12

InSanex

serenity now!

Mijn bestelling bij uredeal uiteindelijk gecancelled. Eerste keer dat ik om een refund vroeg, gaven ze aan binnen 48uur te kunnen verzenden.
Heb ze toen de tijd gegeven, echter na drie dagen nog steeds geen verzending en hebben ze me onmiddellijke terugbetaling beloofd.
Na vier dagen nog geen betaling ontvangen, dus alsnog een dispute geopend op paypal en binnen 6 uur mijn geld.
Mijn advies, blijf weg van uredeal !

Het weer in Halfweg

• a3bouw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-11-2021
Zo, telefoon, umi x2, is binnen. 23 mei besteld bij Pandawill. Geleverd met Chinapost. Geen kosten behoeven te betalen.

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:26
Ik lees graag in het daarvoor bestemde topic welke CPU precies en hoe die bevalt, ik sta op het punt er ook 1 te bestellen :)

EDIT

Net besteld via aliexpress, de UMI X2, met 32 GB en de MTK6589T cpu :) Bezorgen via DHL, dus hopelijk over een week of 2/3 in huis.

[Voor 36% gewijzigd door partyondude op 21-06-2013 00:40]

• FlowDesign
  • Nu online
InSanex schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 22:30:
Mijn bestelling bij uredeal uiteindelijk gecancelled. Eerste keer dat ik om een refund vroeg, gaven ze aan binnen 48uur te kunnen verzenden.
Heb ze toen de tijd gegeven, echter na drie dagen nog steeds geen verzending en hebben ze me onmiddellijke terugbetaling beloofd.
Na vier dagen nog geen betaling ontvangen, dus alsnog een dispute geopend op paypal en binnen 6 uur mijn geld.
Mijn advies, blijf weg van uredeal !
Het vervelende is dat bovenstaande voor bijna elke Chinese site geldt -O-
Ze houden je gewoon aan het lijntje en zeggen continu dat ze voorraad hebben en/of dat het snel op voorraad zal zijn maar ze liegen gewoon keihard. Soms ligt het ook aan de fabrikant, maar die liegen weer net zo hard tegen hen :') Al met al blijft het gokken.
Ik kan wel bevestigen dat DX (dealextreme) wel netjes te werk gaat.
Had een speakertje voor op de badkametr besteld, kreeg netjes bericht dat deze voorlopig niet leverbaar is en of ik wilde annuleren of iets anders wilde uitzoeken. Heb het geannuleerd en geld komt gewoon netjes via geautomatiseerd proces terug.

• FlowDesign
  • Nu online
partyondude schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 00:02:
Net besteld via aliexpress, de UMI X2, met 32 GB en de MTK6589T cpu :) Bezorgen via DHL, dus hopelijk over een week of 2/3 in huis.
Via escrow betaald?

Ben benieuwd of deze turbo versie daadwerkelijk al leverbaar is, keep us posted ;)

• dutchgio
Sinds vandaag, als het goed is..

• partyondude
Betaald met cc

• NVT
  • Laatst online: 17-11-2021
bij antelife is de Umi X2 T ook in stock

Antelife $10 discount code: discount10

[Voor 34% gewijzigd door NVT op 21-06-2013 11:34]

• FlowDesign
  • Nu online
Gaat lekker daar bij PostNL. Afgelopen woensdag brief voor de douane teruggestuurd. Gisteren stond er nog dat de verwachte bezorgdatum vandaag zou zijn en nu staat er bezorgdatum Onbekend :(

Volgende keer bestel ik gewoon via EMS of DHL ofzo want dit is echt waardeloos :r

• a3bouw
  • Laatst online: 10-11-2021
Je weet vooraf dat je wat geluk moet hebben bij de invoer van een chinese phone.
Postnl doet het best goed wat dat betreft, de meeste pakketjes gaan ongecontroleerd door.
Bij DHL, wordt alles gecontroleerd en ben je dus behalve de forse verzendkosten ook een flink bedrag aan BTW en invoerrechten kwijt. Levertijd is dan wel flink korter, maar daar staat een flinke meerprijs tegenover. Kwestie van kiezen dus.

• DaBuzzzzz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-12-2022
Newman N2 of Jiayu G4?? Ik twijfel. De G4 heeft betere papieren (grotere accu en hogere Android versie) maar lijkt slecht verkrijgbaar. of zijn hier andere ervaringen?

• Tc662
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:07
Antelife is dus ook totaal niet te vertrouwen kwa levertijd en voorraad.

Gister besteld, zou binnen 24 uur verstuurd worden maar nop. Zodra je ook bij live chat vraagt hoe dat zit wordt je er gewoon af gegooid.. Heb de neiging het daar gewoon te annuleren.. (Zopo c2 platinum)

Anoniem: 143561

snelle vraag: vandaag mailtje van Pandawill dat G3S niet op stock is, geen idee wanneer wel.

De voorgestelde toestellen interesseren me niet.

Ik cancel door gewoon dit via mail te vragen? Heb betaald met Paypal.

Graag advies.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Tc662 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 12:52:
Antelife is dus ook totaal niet te vertrouwen kwa levertijd en voorraad.

Gister besteld, zou binnen 24 uur verstuurd worden maar nop. Zodra je ook bij live chat vraagt hoe dat zit wordt je er gewoon af gegooid.. Heb de neiging het daar gewoon te annuleren.. (Zopo c2 platinum)
Ik werd er dus ook steeds uit gegooid, dacht dat het een storing was.
Heb zelf gisteren de normale C2 bestelt.

• Tc662
B0MBACI schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:17:
[...]

Ja nou niet dus, op emails werden voordat ik besteld had ook totaal niet gereageerd. Net weer live chat geprobeerd maar wordt er na me vraag gewoon uit gegooid.. Ik zal wel de zoveelste zeurende klant zijn! :P

Vind het niet erg om te wachten, maar ik zeg altijd, beloof niks als je het niet na ka komen :) Jammer!

• benbaba
  • Niet online
Bij Antelife is het hier algemeen bekend dat ze idd bijna nooit die 24u levering nastreven xD. Persoonlijk heb ik zelf wel goede ervaringen met ze ze versturen meestal tussen de 2-4 dagen. Hoe dichterbij het weekend hoe langzamer ze zijn. Ze zullen het nu ook druk hebben aangezien ze een hele boel 6589T modellen binnen hebben gekregen als ik hun Facebook moet geloven.

Wat ik altijd doe is een mailtje sturen en de live chat vol spammen xD

[Voor 9% gewijzigd door benbaba op 21-06-2013 13:37]

• Tc662
Ik vroeg mij eigenlijk wel iets af, is er niet zon soort antelife/pandawill, maar dan in europa?

Dan zal de levering ook stukken sneller zijn en de douane kosten/btw zullen dan al in de prijs zitten als je dat koopt?

2-4 dagen valt me nog mee, hoop dat het zo lang duurt, had eigenlijk verwacht dat het mischien wel 2 weken zou duren voordat ze het eindelijk verzenden.. :)

[Voor 26% gewijzigd door Tc662 op 21-06-2013 13:34]

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-04 11:33
B0MBACI schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:17:
[...]

Hoezo niet gelijk de platinum versie. Ik overweeg die.

Edit: dacht zat in ervaringen topic. Excuus

[Voor 7% gewijzigd door Cabo op 21-06-2013 15:48]

• Tc662
Cabo schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:47:
[...]

De verschillen tussen de C2 platinum en normale C2:

C2 platinum : - Heeft gorrilla glass
- 16gb rom
- Nieuwe snellere proccessor (1,5 ghz vs 1,2 ghz)
- (Blijkbaar) Geen ghost touches meer

Normale C2: - Kleur zwart
- 40-50 dollar goedkoper
- Ghost touches

De reden dat er geen ghost touches waren + de gorrilla glass (Mischien een verband hier?) is de reden dat ik de C2 Platinum heb gekocht.

Edit: zie nu ook dat dit het verkeerde topic is :P

[Voor 3% gewijzigd door Tc662 op 21-06-2013 17:25]

• FlowDesign
  • Nu online
Zo hèhè, postbode kwam vanochtend eindelijk mijn Cubot M6589 brengen *O*
Moest ter plekke contant(!) nog 26 euro aftikken waarvan 13 euro inklaringskosten en 13 euro BTW, minder dan wat ik eigenlijk had moeten betalen. Maar goed , daar zijn manieren voor ;) De douane had mijn pakje ook daadwerkelijk opengemaakt.

• henkb123
Klopt. Ik bestel erg veel bij DX en heb nog nooit iets negatiefs met hen ervaren. Laatst een hartslag/zuurstofopname metertje besteld. Was niet leverbaar kennelijk want na 6 dagen werd deze gecancelled en stond het geld direct retour op mijn PayPal account.

Echter zoals met alle chinezen moet je geduld hebben. DX heeft iig een goede afhandeling qua support. Ik merk dat er nu ook foto's worden gemaakt van de bestelling die ze verzenden (voor inpakken en na het inpakken van je speeltje), deze krijg je te zien bij je ordernummer.

Ik heb net de G4 bij Spemall besteld en even met hun online gechat. Lijkt me wel een betrouwbare winkel maar tja ook deze zeggen dat ie op voorraad is maar na betaling dat ze hem pas volgende week afsturen. Ik heb echter geduld.

Ik hoop alleen maar dat de douane het pakket laat glippen. Normaal gaat het via chinapost wat verschrikkelijk lang duurt maar nooit geen douanekosten oid. Nu echter ivm de waarde kan het enkel via DHL zeggen ze.
FlowDesign schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 00:55:
[...]

Het vervelende is dat bovenstaande voor bijna elke Chinese site geldt -O-
Ze houden je gewoon aan het lijntje en zeggen continu dat ze voorraad hebben en/of dat het snel op voorraad zal zijn maar ze liegen gewoon keihard. Soms ligt het ook aan de fabrikant, maar die liegen weer net zo hard tegen hen :') Al met al blijft het gokken.
Ik kan wel bevestigen dat DX (dealextreme) wel netjes te werk gaat.
Had een speakertje voor op de badkametr besteld, kreeg netjes bericht dat deze voorlopig niet leverbaar is en of ik wilde annuleren of iets anders wilde uitzoeken. Heb het geannuleerd en geld komt gewoon netjes via geautomatiseerd proces terug.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Cabo schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:47:
[...]

Eigenlijk omdat ik de platinum wit niet mooi vind :) Ik wilde een zwarte de iets snellere processor kan mij ook gestolen worden :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:24
Krijg nu pas via Pandawill mijn phone toegestuurd. Dat moment heb ik zeker een maand op gewacht.
Nu nog +-29 dagen wachten totdat het ook daadwerkelijk hier is, via China Post. Dan doen ze volgens mij dan met een roeiboot gezien de snelheid :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-06 16:33
Harribo schreef op zondag 23 juni 2013 @ 12:21:

Nu nog +-29 dagen wachten totdat het ook daadwerkelijk hier is, via China Post. Dan doen ze volgens mij dan met een roeiboot gezien de snelheid :)
Met een beetje geluk de helft van de tijd hier afgelopen week twee pakjes,
Mistertao verzonden 8-6 ontvangen 21-6
Banggood verzonden 11-6 ontvangen 21-6

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Maandag heeft Pandawill de iOcean X7 in de aanbieding van $219,99 voor $186,99 voor de lucky few en $201,99 in de herkansing voor alle anderen.
Vrijdag heeft Pandawill de Q9000 in de aanbieding van $174,99 voor $139,99 voor de lucky few en $156,99 in de herkansing voor alle anderen.

Die Q9000 biedt nagenoeg dezelfde specs als de iOcean X7 (-720p resolutie, + betere accu van 2500mAh) maar wellicht saaier ontwerp. Kun je dus realistisch gezien voor €119,50 + verzendkosten ong. dezelfde specs krijgen :o
Harribo schreef op zondag 23 juni 2013 @ 12:21:
Ik heb de iOcean met Swiss Post laten versturen > duurt 22 dagen tot ie bezorgd werd. Ik heb spul met Chinapost verstuurd via mistertao en ik had het in 9 dagen bezorgd :? Dus tja.. het kan soms best snel gaan zelfs met het 'onbetrouwbare' China post!

[Voor 23% gewijzigd door Joosie200 op 23-06-2013 12:51]

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:53
Joosie200 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 12:47:
Maandag heeft Pandawill de iOcean X7 in de aanbieding van $219,99 voor $186,99 voor de lucky few en $201,99 in de herkansing voor alle anderen.
Vrijdag heeft Pandawill de Q9000 in de aanbieding van $174,99 voor $139,99 voor de lucky few en $156,99 in de herkansing voor alle anderen.

Die Q9000 biedt nagenoeg dezelfde specs als de iOcean X7 (-720p resolutie, + betere accu van 2500mAh) maar wellicht saaier ontwerp. Kun je dus realistisch gezien voor €119,50 + verzendkosten ong. dezelfde specs krijgen :o

[...]

Ik heb de iOcean met Swiss Post laten versturen > duurt 22 dagen tot ie bezorgd werd. Ik heb spul met Chinapost verstuurd via mistertao en ik had het in 9 dagen bezorgd :? Dus tja.. het kan soms best snel gaan zelfs met het 'onbetrouwbare' China post!
Het kan ook erg snel: 07/03/13 besteld, 14/03/13 in huis.

Dat bleek een toevalstreffer te zijn. M'n iOcean X7 die ik heb besteld staat nu al sinds 15-06 op Despatched to overseas :'(

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:55

greatgonzo

schit-te-rend!

oeps, verkeerde topic

[Voor 92% gewijzigd door greatgonzo op 24-06-2013 11:47]

• FlowDesign
  • Nu online
Mijn Pandawill pakketje besteld op 29 mei, bezorgd via SingPost. Was in Nederland op 13-6.
Maar omdat er nog brieven over en weer moesten met PostNL vanwege de inklaring duurde het minstens 5 dagen langer voordat ik m'n pakketje eindelijk kreeg. Dus het had in 2 weken totaal gekund, maar het werd uiteindelijk 3 weken in totaal.

Status Date Status Description
03-06-2013 INFORMATION RECEIVED
(This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
06-06-2013 Despatched to overseas (Country code: NL)
13-06-2013 Arrived at overseas (Country code: NL)
22-06-2013 Product Delivered (Country code: NL)

• partyondude
Mijn bestelling bij aliexpress zou binnen 3 dagen het pand verlaten daar, een UMI X2 met de MKT6589T cpu. De grijze komt over een aantal dagen weer binnen daar, ik kreeg de vraag of ik een witte wil, aangezien ze die wel in stock hebben. Aangegeven dat ik wacht op de grijze. Communicatie gaat vlot over en weer, erg netjes :)

• FlowDesign
  • Nu online
Aliexpress is geen bedrijf an sich hè, dat weet je toch?
Het is gewoon een soort eBay maar dan met name gericht op het ontsluiten van de Aziatische markt.

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:45

Zenix

BOE!

18de is mijn Cubot GT99 op de post gegaan met China post. Bijna een week onderweg nu :)

Year Status Location Destination Country Date
2013 Collection 10061400 NL 20130620 1037
2013 Waiting for transit airline Space Beijing NL 20130621 1912
2013 Departure from China Beijing NL 20130622 0952
2013 NULL PEK NL 20130623 0425

10680Wp | Stuur DM voor Raisin of IBKR bonus

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:57

Pathogen

Shoop Da Whoop

Mijn Jiayu G3S is de 20e met DHL op de bus gedaan door Mixeshop en ligt nu thuis op me te wachten. Wat kan dat toch snel tegenwoordig...

• FlowDesign
  • Nu online
Thrackan schreef op maandag 24 juni 2013 @ 12:41:
Mijn Jiayu G3S is de 20e met DHL op de bus gedaan door Mixeshop en ligt nu thuis op me te wachten. Wat kan dat toch snel tegenwoordig...
Mixeshop en DHL (HK) is echt een goede combi idd _O_

• partyondude
FlowDesign schreef op maandag 24 juni 2013 @ 11:58:
Aliexpress is geen bedrijf an sich hè, dat weet je toch?
Het is gewoon een soort eBay maar dan met name gericht op het ontsluiten van de Aziatische markt.
Bij aliexpress moet 'via' zijn ja.

• Tc662
Antelife: Oplichters. Niks meer, niets minder. 5 dagen geleden een zopo c2 besteld met 24h shipping.
Nog altijd niet verzonden, op mails wordt niet gereageerd, bij de live chat wordt je er altijd uitgegooid.
Vind het niet eens erg dat ze niks hebben verstuurd, kan best wachten, maar om totaal nergens op te reageren? Dat kan gewoon niet.

Ik heb de betaling via Paypal terug gevraagd. Mijn tip: Bestel nooit iets bij Antelife, ze leveren misschien wel, maar support? Ho maar!

• dutchgio
Tc662 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 09:31:
Antelife: Oplichters. Niks meer, niets minder. 5 dagen geleden een zopo c2 besteld met 24h shipping.
Nog altijd niet verzonden, op mails wordt niet gereageerd, bij de live chat wordt je er altijd uitgegooid.
Vind het niet eens erg dat ze niks hebben verstuurd, kan best wachten, maar om totaal nergens op te reageren? Dat kan gewoon niet.

Ik heb de betaling via Paypal terug gevraagd. Mijn tip: Bestel nooit iets bij Antelife, ze leveren misschien wel, maar support? Ho maar!
Mijn tip: geduld.
Als je je goed ingelezen hebt, bijvoorbeeld hier op tweakers, wist je vantevoren dat 24 hour shipping geen 24 hour shipping is.
Live chat is alleen op de chinese tijden beschikbaar, wat nogal verschilt van de nederlandse werktijden.
Ik heb ook met ze gemaild en kreeg ook gewoon een reactie.
Mijn tip: je generaliseerd. 1 slechte ervaring van iemand die niet kan wachten en niet voldoende informatie heeft vergaard met betrekking tot de verzending tegenover zoveel goede ervaringen(veel ioceans die zijn geimporteerd door tweakers komen van Antelife, inclusief die van mij) met Antelife.

• Tc662
dutchgio schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:24:
[...]

Mijn tip: geduld.
Als je je goed ingelezen hebt, bijvoorbeeld hier op tweakers, wist je vantevoren dat 24 hour shipping geen 24 hour shipping is.
Live chat is alleen op de chinese tijden beschikbaar, wat nogal verschilt van de nederlandse werktijden.
Ik heb ook met ze gemaild en kreeg ook gewoon een reactie.
Mijn tip: je generaliseerd. 1 slechte ervaring van iemand die niet kan wachten en niet voldoende informatie heeft vergaard met betrekking tot de verzending tegenover zoveel goede ervaringen(veel ioceans die zijn geimporteerd door tweakers komen van Antelife, inclusief die van mij) met Antelife.
Zoals ik al heb gezegd, vind ik het totaal niet erg om te wachten.
Het gaat mij erom dat ze totaal niet reageren.

Antelife hun live chat is tussen 4 uur nachts en 1 uur middags open, zodra je erin gaat en ook maar iets vraagt dat hun niet zint, gooien ze je er direct uit. Je moet mijn vorige reactie nog maar is goed doorlezen want je hebt me totaal verkeerd begrepen denk ik.

Het gaat me er totaal niet om hoe lang het duurt, al duurde het 2 weken, ik wist dat dat van tevoren kon gebeuren, het gaat me er gewoon om dat ik geen antwoord krijg, niet via skype, niet via e-mail, niet via facebook (Nu toevallig wel een uur geleden, eindelijk!) en steeds uit de live chat wordt gegooid met een doodnormale vraag. Ik vindt dat je dit niet kan maken tegenover klanten, het duurt 1 minuut om even te antwoorden.

Hoe moet het nou als ik garantie of support nodig heb? Ik krijg namelijk totaal geen reactie.

• NVT
  • Laatst online: 17-11-2021
Tc662 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:35:
[...]

Zoals ik al heb gezegd, vind ik het totaal niet erg om te wachten.
Het gaat mij erom dat ze totaal niet reageren.

Antelife hun live chat is tussen 4 uur nachts en 1 uur middags open, zodra je erin gaat en ook maar iets vraagt dat hun niet zint, gooien ze je er direct uit. Je moet mijn vorige reactie nog maar is goed doorlezen want je hebt me totaal verkeerd begrepen denk ik.

Het gaat me er totaal niet om hoe lang het duurt, al duurde het 2 weken, ik wist dat dat van tevoren kon gebeuren, het gaat me er gewoon om dat ik geen antwoord krijg, niet via skype, niet via e-mail, niet via facebook (Nu toevallig wel een uur geleden, eindelijk!) en steeds uit de live chat wordt gegooid met een doodnormale vraag. Ik vindt dat je dit niet kan maken tegenover klanten, het duurt 1 minuut om even te antwoorden.

Hoe moet het nou als ik garantie of support nodig heb? Ik krijg namelijk totaal geen reactie.
dat uitgooien gaat automatisch denk ik, ik heb aantal keren vragen gesteld en iedere keer heb ik keurig netjes antwoord ontvangen. Ook heb ik de meldingen gehad dat ze out of service zijn ( iets gelijks) maar als je de chat venster niet verlaat dan komen ze terug met een antwoord ook al duurt het 3 a 5 minuten

• benbaba
  • Niet online
NVT schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 16:55:
[...]

dat uitgooien gaat automatisch denk ik, ik heb aantal keren vragen gesteld en iedere keer heb ik keurig netjes antwoord ontvangen. Ook heb ik de meldingen gehad dat ze out of service zijn ( iets gelijks) maar als je de chat venster niet verlaat dan komen ze terug met een antwoord ook al duurt het 3 a 5 minuten
Klopt die ervaring deel ik ook een melding gaat inderdaad soms automatisch als je even wacht dan geeft iemand wel antwoord, het is mij nog niet gebeurd dat ik geen antwoord heb gekregen via de live chat. Wel een keer geen antwoord via de mail.

• Tc662
Was een foutje van bedrijf.. laat dus maar

[Voor 85% gewijzigd door Tc662 op 26-06-2013 10:21]

Anoniem: 524676

Maandag (late namiddag) een Xiaomi M2S besteld bij Ibuygou en zonet bericht gehad dat hij verzonden is (DHL), so far so good!

• Tc662
Ik heb vandaag men track en trace gekregen van antelife met DHL, weet iemand waar ik die code kan inzien? De normale track en trace werkt niet met deze code.

• dutchgio
Wacht even een paar dagen, de ervaring leerd dat tracking codes niet meteen werken.

• Tc662
dutchgio schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 18:14:
Wacht even een paar dagen, de ervaring leerd dat tracking codes niet meteen werken.
Mijn nummer heeft 11 cijfers, terwijl bij DHL de max 10 is :) Kan nergens op de DHL site een locatie vinden voor 11 cijfers :p

• FlowDesign
  • Nu online
Tc662 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 18:16:
[...]

Mijn nummer heeft 11 cijfers, terwijl bij DHL de max 10 is :) Kan nergens op de DHL site een locatie vinden voor 11 cijfers :p
Begint je code met letters? Zo ja, welke?

Kijk anders hier even de komende dagen: http://www.17track.net/index_en.shtml

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-06 09:02

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

heeft iemand nog een coupon van pandawill of antelife? en dan niet PANDAFORYOU5

[Voor 8% gewijzigd door sander817 op 27-06-2013 20:17]

• Tc662
sander817 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 20:14:
heeft iemand nog een coupon van pandawill of antelife? en dan niet PANDAFORYOU5
veel coupons zijn telefoon gerelateerd, welke telefoon wil je dus kopen?

• sander817

sander817

g3s, als er geen coupon voor is de H9500+

• Tc662
sander817 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 21:00:
g3s, als er geen coupon voor is de H9500+
Vind niks voor die telefoons, maar discount10 is een 10 dollar coupon bij antelife

• sander817

sander817

ok, de h9500+ besteld

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:55

greatgonzo

schit-te-rend!

hoe gaat het nu precies met douane? Op welk moment wordt je eruit gepikt: Op het postkantoor, of al uit het vliegtuig of de boot?

Want ik sta op punt te bestellen, en lees in de OP dat UPC/DHL er sneller wordt uitgepikt.

Maar lees steeds meer gevallen die via deze verzenders hebben verstuurd, en niet hoefden bij te betalen

• partyondude
Iemand enig idee of er momenteel een shop is die de zwarte UMI X2 Turbo 32 GB versie stock heeft? Ik heb deze via aliexpress besteld maar de leverancier raadt me aan om de order te cancellen aangezien hij geen idee heeft wanneer dit toestel weer binnen komt.

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Bij Mixeshop kun je ze gewoon om coupons vragen via email of skypechat. Ik kreeg er een van $4 (ze zeiden dat hij $5 was). Ik was er toch al zeker dat ik daar zou bestellen ivm snelle levering, klein bedrag maar mooi meegenomen.

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
LoneGunman schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:16:
[...]

Inmiddels 3 dagen verder. Geen pakketje. PostNL even om 3S gevraagd, geen reactie. :O
Het mag allemaal even duren....

12-06: brief van PostNL op de mat met vraag waardebepaling. Enige keus je feitelijk hebt is waarde opgeven + factuur meesturen. Dat maar gedaan. Helaas ben ik de 12e net op vakantie gegaan tot de 26e, dus brief pas 2 dagen geleden op kunnen sturen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:54
Mijn FAEA F1 besteld bij android-inside op 20 juni is sinds vandaag in Nederland.
Kreeg zojuist van DHL een SMS dat ik 26,67 dien te betalen aan de koerier. Geen exorbitant bedrag gelukkig.

Ben heel benieuwd naar het toestel :9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FlowDesign
  • Nu online
dataSlut schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:39:
Mijn FAEA F1 besteld bij android-inside op 20 juni is sinds vandaag in Nederland.
Kreeg zojuist van DHL een SMS dat ik 26,67 dien te betalen aan de koerier. Geen exorbitant bedrag gelukkig.

Ben heel benieuwd naar het toestel :9
Ik denk dat velen op een korte review van dit toestel zitten te wachten :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:54
Als ik de Tracking pagina van DHL mag geloven heb ik hem vandaag nog in handen, en dan volgt de review snel in het topic voor onbekende Chinese smartphones ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• neelle
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-06 17:00
Hallo ik heb een Butterfly s 5 besteld en via een bankoverschrijving betaalt dat was jl 26 juni weet iemand hoelang het duurt voordat het geld er is het is overgemaakt via de ing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wian_gn
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:52
neelle schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:06:
Hallo ik heb een Butterfly s 5 besteld en via een bankoverschrijving betaalt dat was jl 26 juni weet iemand hoelang het duurt voordat het geld er is het is overgemaakt via de ing
Onder normale omstandigheden (met SWIFT en zo) iets van 2 tot 4 werkdagen zou ik zeggen, zie bijvoorbeeld ook hier: http://bank.hangseng.com/...nagement/remittance/faq#8

Maar... als je geld overgemaakt hebt naar een exotische bank zonder SWIFT-aansluiting dan kan het zo wat langer duren. Verder hoop ik dat je de betaling 'OUR COST' hebt laten uitvoeren en niet 'SHARED COST' (tenzij binnen SEPA en in EUR), want anders ontvangt de tegenpartij niet het volledige bedrag dat je voor de telefoon betalen moest, en zullen ze waarschijnlijk vragen om een vervolgbetaling.

Het is trouwens behoorlijk ongebruikelijk om dergelijke betalingen buiten de Europese Unie per bank te doen, ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FlowDesign
  • Nu online
Inderdaad, no way dat ik naar zo'n stel Chinezen rechtstreeks via de bank geld over zou maken. Dat is namelijk onherroepelijk. Dus als ze niks leveren hoef je ook niet bij je bank aan te kloppen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• neelle
Ik zelf ben er ook bang voor dat ik het niet handig heb aangepakt maar het is afgeschreven en ik heb wel een swiss nummer ingevuld ing zegt dat het gemiddeld vijf werkdagen kan duren of meer we wachten het maar af

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09-05 21:56
telefoon verzonden met dhl zegt men, maar met tracking nummer vind ik niks?
doe ik iets verkeerd of word ik aan het lijntje gehouden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

neelle schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:35:
Ik zelf ben er ook bang voor dat ik het niet handig heb aangepakt maar het is afgeschreven en ik heb wel een swiss nummer ingevuld ing zegt dat het gemiddeld vijf werkdagen kan duren of meer we wachten het maar af
Hopelijk krijg je gauw een nieuwe telefoon waar wel een . op het toetsenbord zit. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• neelle
Voor Nederlandse les maak ik wel een account aan bij de LOI

Acties:
  • 0Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
jernij schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:38:
telefoon verzonden met dhl zegt men, maar met tracking nummer vind ik niks?
doe ik iets verkeerd of word ik aan het lijntje gehouden?
Probeert het een paar keer bij het Shipper´s Reference vakje
Zie: http://www.dhl.nl/en/expr...g/shippers_reference.html
Voer daar je nummer en zet de begin datum paar dagen terug en bestemming op NL (Belgie)
Het vakje track en trace deed het bij mij soms niet (later pas) terwijl op bovenstaand manier na paar keer wel lukte.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TJakeis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-06 21:50
Op 23 juni 's avonds een Vowney V5 (+ screenprotector) besteld bij Pandawill. Verzending met Singapore Post.

Hieronder mijn status van Bpost:

Datum Tijdstip Laatste Status Plaats
02/07/2013 11:44 Zending uitgereikt door bpost [knip] MAIL
01/07/2013 22:04 Uw zending werd gesorteerd NEW ANTWERPEN X
01/07/2013 13:49 Aankomst in het uitwisselingskantoor BEBRUA
27/06/2013 18:47 Vertrek uit het uitwisselingskantoor SGSINJ
27/06/2013 16:24 Vertrek uit het uitwisselingskantoor SGSINJ

Ik ben dus zeer tevreden over de snelheid :). En belangrijker: geen inklaringskosten (hout vasthouden, want ik ben nog niet thuis geweest)!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
dataSlut schreef op maandag 01 juli 2013 @ 14:14:
Als ik de Tracking pagina van DHL mag geloven heb ik hem vandaag nog in handen, en dan volgt de review snel in het topic voor onbekende Chinese smartphones ;)
En, heb je hem al ontvangen? :) Ben zeer benieuwd naar je eerste bevindingen! Hoe was je ervaring met android-inside over het algemeen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Harribo
Kreeg nu een mail van Pandawill op 21 juni:
Good day!
We have posted your order by (Order ID:xxxxxxxx) reg. post office on 2013-06-21 22:43:31. the tracking number is XXXXXXXXXXXX. It will takes around 29 working days +/- .You could track it on http://intmail.183.com.cn/icc-itemtraceen.jsp. sorry, as post office always update the shipping after 4 days dispatched, so plz wait for more days and check it by then. You are welcome to write your shopping experience on http://www.pandawillforum.com/forumdisplay.php,
or leave a review on our site. Thanks again for shopping with us.
Ik log maar nu, 2 juli, nog steeds niets te zien, hij kan geen item vinden zegt ie? Dit is normaal?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FlowDesign
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 21:37:
Kreeg nu een mail van Pandawill op 21 juni:

[...]

Ik log maar nu, 2 juli, nog steeds niets te zien, hij kan geen item vinden zegt ie? Dit is normaal?
Verzending via welke shipper?

Ik had SingPost maar op die site waar zij naar verwijzen heb ik mijn pakketje pas gezien toen die al bijna in Nederland was.
Kijk anders ff hier: http://www.17track.net/
Of op de site van singpost als je die gekozen hebt voor verzending?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Harribo
FlowDesign schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 21:47:
[...]

Verzending via welke shipper?

Ik had SingPost maar op die site waar zij naar verwijzen heb ik mijn pakketje pas gezien toen die al bijna in Nederland was.
Kijk anders ff hier: http://www.17track.net/
Of op de site van singpost als je die gekozen hebt voor verzending?
China Post (jaja ik weet het...)

Zal ff kijken op die site maar zal hem wrs ook zien als hij pas in Nederland is denk ik dan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:28

Christiano007

Ich bin der champion

Is Mixeshop.com een goede site om te bestellen?

Ter land, ter zee en in de kroeg

• partyondude
Ik ben even abuis. Telefoon besteld via aliexpress met DHL verzending, wat 3 tot 8 dagen zou duren. Mail gehad van de verkoper dat de telefoon opgestuurd is met registered airmail, wat dan een reistijd oplevert van 10 tot 25 dagen.

Ik heb gevraagd hoe dit zit, en krijg als reactie dat het wel met DHL opgestuurd. Na die mail kreeg ik wel een andere tracking code opgestuurd, beiden werken nog niet.

Kortom, ik begrijp het even niet meer. Iemand enig idee hoe dit zit? Ik heb hoop ik niet voor niets dik $40,- betaald voor de DHL verzending.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Pff maandag middag een Oppo Find 5 besteld en op dit moment is hij nog steeds niet door DHL opgehaald. Wel status update dat ze met preperations bezig waren en nu "Shipment information received". Stuur dat ding gewoon op, hoe moeilijk kan het zijn? Hij schijnt bij London Heathrow vandaan te komen, gok dat hij overnight naar Nederland gaat en hier in theorie morgen kan zijn als hij vandaag opgehaald wordt?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• FlowDesign
  • Nu online
Christiano007 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 23:03:
Is Mixeshop.com een goede site om te bestellen?
Een van de beste :Y

• FlowDesign
  • Nu online
partyondude schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:09:
Ik ben even abuis. Telefoon besteld via aliexpress met DHL verzending, wat 3 tot 8 dagen zou duren. Mail gehad van de verkoper dat de telefoon opgestuurd is met registered airmail, wat dan een reistijd oplevert van 10 tot 25 dagen.

Ik heb gevraagd hoe dit zit, en krijg als reactie dat het wel met DHL opgestuurd. Na die mail kreeg ik wel een andere tracking code opgestuurd, beiden werken nog niet.

Kortom, ik begrijp het even niet meer. Iemand enig idee hoe dit zit? Ik heb hoop ik niet voor niets dik $40,- betaald voor de DHL verzending.
Je nieuwe trackingcode invoeren op 17track.net. Dan kun je iig zien of die code bij DHL hoort of niet.

En verder gewoon geduldig afwachten, je kunt er toch weinig aan veranderen.

• FlowDesign
  • Nu online
Tsurany schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:35:
Pff maandag middag een Oppo Find 5 besteld en op dit moment is hij nog steeds niet door DHL opgehaald. Wel status update dat ze met preperations bezig waren en nu "Shipment information received". Stuur dat ding gewoon op, hoe moeilijk kan het zijn? Hij schijnt bij London Heathrow vandaan te komen, gok dat hij overnight naar Nederland gaat en hier in theorie morgen kan zijn als hij vandaag opgehaald wordt?
De wens is de vader van de gedachte ;)

• partyondude
FlowDesign schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:38:
[...]

Je nieuwe trackingcode invoeren op 17track.net. Dan kun je iig zien of die code bij DHL hoort of niet.

En verder gewoon geduldig afwachten, je kunt er toch weinig aan veranderen.
Dat ik geduldig moet wachten snap ik :) Maar als ik voor DHL verzending kies en dus veel extra overmaak, heb ik geen zin om 10 tot 25 dagen te wachten, daar betaal ik niet voor.

• FlowDesign
  • Nu online
partyondude schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:44:
[...]

Dat ik geduldig moet wachten snap ik :) Maar als ik voor DHL verzending kies en dus veel extra overmaak, heb ik geen zin om 10 tot 25 dagen te wachten, daar betaal ik niet voor.
Begrijp ik, maar iets in het proces bij sommigen daar in het Oosten zorgt voor 2 tracking codes. Eerst eentje van de gewone post en dan van de andere shipper. Ik zou me er niet te druk over maken :)

• partyondude
Ok, dat wist ik dus niet ;) We gaan het zien, als het toestel binnen is laat ik dat wel weten.

17track.net werkt niet, maar de tweede code werkt al wel op de DHL site. Staat geen datum bij wanneer het pakketje in Eindhoven Airport aankomt, maar het zit nu in ieder geval in het systeem.

[Voor 50% gewijzigd door partyondude op 03-07-2013 13:19]

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-06 16:33
partyondude schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:53:
Staat geen datum bij wanneer het pakketje in Eindhoven Airport aankomt, maar het zit nu in ieder geval in het systeem.
Het pakje moet eerst naar Hongkong van daaruit is er een dagelijkse vlucht naar Leipzig daar wordt het overgeladen in kleinere toestellen en gaat het verder naar Amsterdam dacht ik niet naar Eindhoven of het moet veranderd zijn.
Meestal als het in Amsterdam is dan heb je het dezelfde dag nog in huis of het moet in het weekeinde zijn..

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

FlowDesign schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:39:
[...]

De wens is de vader van de gedachte ;)
Maakt mij niet uit wiens vader het is, als hij maar mijn pakketje brengt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• partyondude
aart44 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:54:
[...]

Het pakje moet eerst naar Hongkong van daaruit is er een dagelijkse vlucht naar Leipzig daar wordt het overgeladen in kleinere toestellen en gaat het verder naar Amsterdam dacht ik niet naar Eindhoven of het moet veranderd zijn.
Meestal als het in Amsterdam is dan heb je het dezelfde dag nog in huis of het moet in het weekeinde zijn..
Ok, ik wacht af. Als bestemming zijn Eindhoven en Rosmalen ingevoerd ;)

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

The eagle has left the nest.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:28

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb van de livechat van Mixeshop een couponcode gekregen, ik zie alleen nergens een plek om deze in te vullen bij een bestelling.

Iemand een idee?

Aaaah ik zie het al, dat hebben ze even met een vinkje bij payments neergezet 8)7

[Voor 22% gewijzigd door Christiano007 op 03-07-2013 18:22]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Anoniem: 526503

Ik heb ook een telefoon besteld bij Pandawill, wat een aanfluiting is dat zeg.
Ik had DHL gekozen voor levering, en voor betaald, echter ze hebben fedex gekozen, maar dat is niet alles, ben al 1,5 week aan het wachten en heb nog geen tracking code

Pandawill sucks.
Wat een aanfluiting is dat bedrijf, als je de live chat kiest dan ben je nummer 60 of meer in de wachtrij. en dan zit je gewoon 4 uur te wachten.

Nee, mixeshop is even wat beter dan, daar heb ik afgelopen maand ook besteld en die service is gewoon goed.

just to share!

gr. vanuit zonnig spanje.

m.v.g.

Antonio

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-06 19:57
Anoniem: 526503 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 22:19:
Ik had DHL gekozen voor levering, en voor betaald, echter ze hebben fedex gekozen, maar dat is niet alles, ben al 1,5 week aan het wachten en heb nog geen tracking code

Pandawill sucks.
Wat een aanfluiting is dat bedrijf, als je de live chat kiest dan ben je nummer 60 of meer in de wachtrij. en dan zit je gewoon 4 uur te wachten.
Ik ben ook nog een beetje in dubio over pandawill. Na veel in topics gelezen te hebben over chinese smartphones heb ik "de gok" genomen en de Cubot M6589 besteld op 26 Juni. Betaling verliep soepel en bevestigingsmail meteen ontvangen. Echter bleef mijn order maar op processing staan dus ik heb ook in eerste instantie contact gezocht via de chat. Geen reactie ontvangen dus ik heb toen maar een account aangemaakt op pandawillforum.com en gevraagd naar de status. Daar wel snel een reactie op gekregen met de mededeling dat de telefoon out of stock was (waarom staat dat niet op hun site? of kijk ik gewoon verkeerd?) en of ik wilde wachten of mijn order wilde aanpassen. Gekozen voor aanpassen naar een soortgelijk model en dat was wel weer binnen een paar uur geregeld. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat...
Reactie via het forum was iig hoopvol en ik geef ze nog even het voordeel van de twijfel.

[Voor 0% gewijzigd door Redinox op 04-07-2013 14:34. Reden: besteldatum]

D3 Profile

• FlowDesign
  • Nu online
Anoniem: 526503 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 22:19:

Pandawill sucks.

Nee, mixeshop is even wat beter dan, daar heb ik afgelopen maand ook besteld en die service is gewoon goed.

just to share!

gr. vanuit zonnig spanje.

m.v.g.

Antonio
Overdrijven is ook een vak zeg, kun je je niet ergens anders druk over maken tijdens je vakantie? :W

Mixeshop is wel beter, ben ik met je eens. Maar ik ben erg goed geholpen door Pandawill en kreeg netjes snel antwoord op e-mails. Er zijn legio anderen die ook geen klachten over Pandawill hebben. Dus om nou te roepen dat het een aanfluiting is, valt allemaal wel mee.

Pagina: 1 2 3 ... 34 Laatste

Let op:
Dit is het topic mbt levertijden en prijzen, voor inhoudelijke discussies over de verschillende toestellen zie Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2

Lees ook altijd de TS voordat je een vraag stelt :)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee