dutchgio schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:24:
[...]
Mijn tip: geduld.
Als je je goed ingelezen hebt, bijvoorbeeld hier op tweakers, wist je vantevoren dat 24 hour shipping geen 24 hour shipping is.
Live chat is alleen op de chinese tijden beschikbaar, wat nogal verschilt van de nederlandse werktijden.
Ik heb ook met ze gemaild en kreeg ook gewoon een reactie.
Mijn tip: je generaliseerd. 1 slechte ervaring van iemand die niet kan wachten en niet voldoende informatie heeft vergaard met betrekking tot de verzending tegenover zoveel goede ervaringen(veel ioceans die zijn geimporteerd door tweakers komen van Antelife, inclusief die van mij) met Antelife.
Zoals ik al heb gezegd, vind ik het totaal niet erg om te wachten.
Het gaat mij erom dat ze totaal niet reageren.
Antelife hun live chat is tussen 4 uur nachts en 1 uur middags open, zodra je erin gaat en ook maar iets vraagt dat hun niet zint, gooien ze je er direct uit. Je moet mijn vorige reactie nog maar is goed doorlezen want je hebt me totaal verkeerd begrepen denk ik.
Het gaat me er totaal niet om hoe lang het duurt, al duurde het 2 weken, ik wist dat dat van tevoren kon gebeuren, het gaat me er gewoon om dat ik geen antwoord krijg, niet via skype, niet via e-mail, niet via facebook (Nu toevallig wel een uur geleden, eindelijk!) en steeds uit de live chat wordt gegooid met een doodnormale vraag. Ik vindt dat je dit niet kan maken tegenover klanten, het duurt 1 minuut om even te antwoorden.
Hoe moet het nou als ik garantie of support nodig heb? Ik krijg namelijk totaal geen reactie.