Hier al een video over Google Hangouts, i love Theverge: http://www.theverge.com/2...ix-for-its-messaging-mess
Zoeken op je pc door te zeggen: "Okay, Google" Nice 
Voorbereiding op Glass?
Voorbereiding op Glass?
Gewoon in Google Now stijl
Niet per se Google Glass.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Als je in de VS woont.. (of in India, Turkije,....)yannickie111 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:04:
Zoeken op je pc door te zeggen: "Okay, Google" Nice
Voorbereiding op Glass?
Breng die dingen nu gewoon eindelijk naar NL..filenox schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:04:
[...]
Als je in de VS woont.. (of in India, Turkije,....)
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Want nederlanders kunnen geen Engels?filenox schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:04:
[...]
Als je in de VS woont.. (of in India, Turkije,....)
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Jawel maar dan gaat het niet meer zo natuurlijk..
Chrome Racer werkt echt super met m'n iPhone en iPad.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Over talen gesproken, er is denk ik niets vermeld over TTS in Android zelf he?
Ik bedoel, de stock Android TTS zuigt apenballen, terwijl Google Translate een hele mooie stem heeft, ook in het Nederlands.
Ik bedoel, de stock Android TTS zuigt apenballen, terwijl Google Translate een hele mooie stem heeft, ook in het Nederlands.
Jawel maar als ze dit soort dingen naar NL brengen doen ze hopelijk die andere dingen ook. Zoals Google books en magazines en devices.
Ook uitgebreid cards voor je google now.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Misschien komt er straks een update voor Google TV en daar is het al een stuk handiger imhoPBP schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:07:
Ziet er goed uit, maar ik zie mezelf nog steeds niet tegen m'n computer praten
Ik heb een Apple TVfilenox schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:08:
[...]
Misschien komt er straks een update voor Google TV en daar is het al een stuk handiger imho
Tijd voor een upgrade dus

Google Now draait natuurlijk ook op ondersteuning van sportclubs en dingen als vluchtinformatie of trackingcodes van pakketten. Dat heb je nu niet.
Google Now heeft nu een update in Android
Google Now doet wel steeds meer, vooral nu sinds kort ook het OV via 9292ov erinverwerkt zit.
Al neem ik nooit de bus, en zelden de trein. Kreeg laatst wel een vraag of ik de bushalte naast de deur hier vaak gebruik, met bustijden erbij.
Al neem ik nooit de bus, en zelden de trein. Kreeg laatst wel een vraag of ik de bushalte naast de deur hier vaak gebruik, met bustijden erbij.
Als ik het filmpje zie van Hangouts app moet je ook Google plus hebben. Dat wordt hem dus niet voor mij. Jammer.
Correct. Zit er sinds een tijdje in en het is best wel handig. Helaas is het alleen de standaard tijden en nog geen 'real-time' tijden, maar dat zou wel kwestie van tijd worden voor dat ook werkt.Nakebod schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:11:
Google Now doet wel steeds meer, vooral nu sinds kort ook het OV via 9292ov erinverwerkt zit.
Rupsen, Rapsen.
Google is +. Iedereen doet maar panisch over die + maar kans is groot dat je het al heel lang hebt door je GMail account. Plus is niet alleen maar die sociale profielpagina.alwaysleft schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:12:
Als ik het filmpje zie van Hangouts app moet je ook Google plus hebben. Dat wordt hem dus niet voor mij. Jammer.
Hoezo niet? Je hebt + toch al wanneer je een Google Account hebt?alwaysleft schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:12:
Ik wil echt NL full support hebben alleen ben ik bang dat wij een te kleine markt zijn....
Ik wil devices! en Books! en alles!
Ik heb gmail maar geen google plusjip_86 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:14:
[...]
Google is +. Iedereen doet maar panisch over die + maar kans is groot dat je het al heel lang hebt door je GMail account. Plus is niet alleen maar die sociale profielpagina.
Maar je hebt dus wel een Google account. Dat is toch voldoende?!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hmm, Google Now idd geupdate, kan nu die reminder functie gebruiken,moet alleen wel handmatig op Set reminder klikken om hem ook echt ergens op te slaan.
Ik gebruik nogal vaak "set alarm 7 am" en na 5 seconden heb ik een alarm die om 7 uur afgaat. Geen actie nodig.
Ik gebruik nogal vaak "set alarm 7 am" en na 5 seconden heb ik een alarm die om 7 uur afgaat. Geen actie nodig.
Nee, je moet ook ingeschreven staan voor google plus. Heb het gecheckt, ik heb wel gmail maar geen google plusRivanov schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:16:
Maar je hebt dus wel een Google account. Dat is toch voldoende?!
1 miljard mensen die elke week Google Maps gebruiken is volgens mij best wel veel.
Weet je wat pas veel is, 1 miljard mensen die gangnam style hebben gekeken
En dat op een Google WebsiteNakebod schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:22:
Weet je wat pas veel is, 1 miljard mensen die gangnam style hebben gekeken
And let's not forget accurate 
over maps op iOS
over maps op iOS
[ Voor 32% gewijzigd door jip_86 op 15-05-2013 20:23 ]
Google Maps: "People call it accurate" --> LAUGHING
Mooie sneer naar Apple!
Mooie sneer naar Apple!
over google maps:
And lets not forget: accurate
And lets not forget: accurate
Nadeel hiervan vind ik nog steeds is dat hij nog steeds elke keer een nieuw alarm aanmaakt, en niet 1 hergebruikt.Nakebod schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:16:
Hmm, Google Now idd geupdate, kan nu die reminder functie gebruiken,moet alleen wel handmatig op Set reminder klikken om hem ook echt ergens op te slaan.
Nice nieuw design voor Google maps met 3D
Dat werd tijd
Het was sowieso al vreemd dat iPhone gebruikers een betere interface kregen dan de Android gebruikers
Komt het ook naar Europa/Nederland die 3D functie? Heb het nog niet opgevangen.
De integratie van Google+ in bijv. Google Maps (vriend van je rate het 5 sterren) is wel echt zo'n briljante integratie waardoor Google+ misschien ooit op een dag nog eens groter zal zijn dan Facebook.
Is dat zo? Hier niet zover ik weet. Kan nu even niet kijken want ik heb vandaag een nieuwe/schone ROM op mijn telefoon gezet.omgwtfbbq schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:23:
[...]
Nadeel hiervan vind ik nog steeds is dat hij nog steeds elke keer een nieuw alarm aanmaakt, en niet 1 hergebruikt.
Maar zover ik weet, tenzij je dat bedoeld, maakt hij per tijd 1 alarm aan. Dus als ik vandaag 7 am doe, en morgen 7.15, heb ik er 2. Als ik dan weer een alarm om 7 uur instel, heb ik er nog steeds maar 2.
We give you a preview(bij starbucks). Zegt dus alweer genoeg.
Wat dan?Don Roberto schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:27:
Functionaliteiten en interface van G+ vind ik al veel mooier, maar heb serieus 3 bekenden ofzo die ook een G+ profiel hebben, en ook zij maken er nooit gebruik van... Ik ben benieuwd of al deze extra functies het verschil gaan maken, het lijkt ze maar niet te lukken om een userbase op te bouwen terwijl het product gewoon prima is...Xeanor schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:26:
De integratie van Google+ in bijv. Google Maps (vriend van je rate het 5 sterren) is wel echt zo'n briljante integratie waardoor Google+ misschien ooit op een dag nog eens groter zal zijn dan Facebook.
Dat het van te voren is gemaakt, want ik begrijp eruit dat er helemaal geen aanbieding was.
Ja, is bij mij hetzelfde hoor. Heb ooit een G+ account gemaakt, zat verder niemand op die ik kende dus ik heb het toen maar weer verwijderd...luappul schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:28:
[...]
Functionaliteiten en interface van G+ vind ik al veel mooier, maar heb serieus 3 bekenden ofzo die ook een G+ profiel hebben, en ook zij maken er nooit gebruik van... Ik ben benieuwd of al deze extra functies het verschil gaan maken, het lijkt ze maar niet te lukken om een userbase op te bouwen terwijl het product gewoon prima is...
I'm giving you a preview, so don't run! zei hij, dat is toch iets anders.Don Roberto schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:27:
Een preview van de nieuwe maps dus waarbij hij aangeeft dat mensen niet massaal voor die aanbieding weg moeten gaan rennen als geintje.
[ Voor 21% gewijzigd door Perkouw op 15-05-2013 20:30 ]
Is het niet ironisch dat Google een iPad gebruikt om Google Maps te showen?
Dus niet goed verstaan.Perkouw schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:29:
[...]
I'm giving you a preview, so don't run! zei hij, dat is toch iets anders.
Why? Omdat ze zoveel mogelijk "klanten" willen en daarom voor meerdere platformen ontwikkelen? En laten zien dat het dus niet alleen op Android werkt?yannickie111 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:29:
Is het niet ironisch dat Google een iPad gebruikt om Google Maps te showen?
Je kunt nu ook "verkennen".
Klap, klap, klap...
Stom klapvee...
Klap, klap, klap...
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Er is nog een half uurtje over maar Glass moet nog komen.. ( + Google TV misschien)

Wat zou je dan graag willen zien in Android 4.3?
Wat komt de huidige versie tekort?
Zelfde UI als hun appsXeanor schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:31:
[...]
Huidige komt het bluetooth profiel AVRCP 1.3 tekort
Volledige NL support met Music en Magazines en DevicesXeanor schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:31:
[...]
Betere batterijduurXeanor schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:31:
[...]
+1Touchdomex schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:32:
[...]
Volledige NL support met Music en Magazines en Devices
Is alleen niet echt gerelateerd aan welke Android versie je draait
[ Voor 16% gewijzigd door agoNITE op 15-05-2013 20:33 ]
Dat is Google Play. Staat los van Android.Touchdomex schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:32:
[...]
Volledige NL support met Music en Magazines en Devices
Ja en books en alle andere dingenagoNITE schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:33:
[...]
+1
Is alleen niet echt gerelateerd aan welke Android versie je draait
Betere lockscreen notifications zoals in ios zou ik wel willen...
Haha, de man die nu aan het spreken is over Maps is precies een actieheld oid
Don't care het moet wel komen
Hangouts voor iOS is te downloaden. https://itunes.apple.com/nl/app/hangouts/id643496868?mt=8
Wel sexy dat ze overal de GUI gelijk trekken, althans, bij hun major apps.
Ook in Chrome: https://chrome.google.com...dagoaajjgafhacjanaoiihapdRivanov schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:35:
Hangouts voor iOS is te downloaden. https://itunes.apple.com/nl/app/hangouts/id643496868?mt=8
Google Plus account is niet verplicht voor Hangouts.

Grappig dat de Android versie er dus nog steeds niet is
Oke. Dat is een stuk beter.Rivanov schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:38:
Google Plus account is niet verplicht voor Hangouts.
[afbeelding]
[afbeelding]
+1.zAo schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:39:
Grappig dat de Android versie er dus nog steeds niet is
Ben al de hele tijd aan het zoeken in de play store...
De webapp via Chrome is wel mooi geintergreerd met OSX in ieder geval. Wel bijzonder dat Google+ sinds de keynote continue Chrome laat crashen..
Merkte hier net ook al met de Hangouts Chrome app dat die meteen inlogde via me gmail. Plus punt al zeg ik het zelf. Alleen nog geen gebruikers haha
Rupsen, Rapsen.
Zo ziet het er al meer dan 100 jaar uit hoorDon Roberto schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:41:
Vaticaan ziet er goed uit.
Die iOS app vraagt toch echt meteen dat ik een G+ account MOET maken zodra ik er inlog met m'n gmail. Kom er niet in zonder dat te doen.
Als jij een foto upload naar google maps welPBP schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:42:
Kunnen ze ook m'n huis in?
Wat als je geen google+ hebt en ook altijd je cookies verwijders?yannickie111 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:42:
User-generated streetview, awesome!
User generated streetview klinkt erg stoer!
Jammer dat Photosphere niet op mijn toestel werkt
Dus kan geen 3D foto's maken.
Jammer dat Photosphere niet op mijn toestel werkt
Thanks! Ik dacht dat hij maps.google.com/preview zei, maar die gaf niets aan
Flickr PSN ID= cheironnl
Die stem

[ Voor 8% gewijzigd door PBP op 15-05-2013 20:48 ]
Dat zei hij ook. Ik kreeg ook een 404cheiron schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:46:
[...]
Thanks! Ik dacht dat hij maps.google.com/preview zei, maar die gaf niets aan
De stem van Larry Page.... 
Doe dat's niet. Domme ik.

Doe dat's niet. Domme ik.
[ Voor 40% gewijzigd door yannickie111 op 15-05-2013 20:49 ]