Je moet gewoon naar dat slissen luisteren.cheiron schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:46:
[...]
Thanks! Ik dacht dat hij maps.google.com/preview zei, maar die gaf niets aan
Jongens die man heeft een zeldzame aandoening aan zijn stembanden....
[ Voor 10% gewijzigd door Perkouw op 15-05-2013 20:48 ]
Je weet dat hij ziek is? Niet? Bij deze.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Kan me alleen nog niet aanmelden voor die maps preview.
Weet ik, maar dat hij er zo 'slecht' aan toe wasPerkouw schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:47:
Jongens die man heeft een zeldzame aandoening aan zijn stembanden....

Geen problemen hier. Wel nog steeds oude lay-out.zAo schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:41:
De webapp via Chrome is wel mooi geintergreerd met OSX in ieder geval. Wel bijzonder dat Google+ sinds de keynote continue Chrome laat crashen..
Heb me net binnen 2 seconden kunnen aanmelden.Don Roberto schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:48:
Kan me alleen nog niet aanmelden voor die maps preview.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je moet wachten op een mailtjegrwl schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:48:
[...]
Geen problemen hier. Wel nog steeds oude lay-out.
Nu doet hij het ook. Was gewoon weer te snel.Rivanov schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:48:
[...]
Heb me net binnen 2 seconden kunnen aanmelden.
Waar heb je die app vandaan gejat?
Die speech kan je niet echt een spetterend einde noemen...
Er komt nog een One More Thingfilenox schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:50:
Die speech kan je niet echt een spetterend einde noemen...
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Niet meer dan respect voor deze man!
Rupsen, Rapsen.
Natuurlijk niet Sergey Brin vergeten.Metian schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:51:
Inderdaad, en hij lacht ook nog.Metian schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:51:
Ik vond het anders een hele strakke uitsmijter wat hij zei over nieuwsberichten van google en dat dit vaak gepaard gaat met iets over een ander bedrijf. En dat interesseert hem niet en hij wil gewoon verder en samen aan de toekomst werken. (hij zei het iets anders, luisteren en typen gaat wat lastig).
Maar goed, vond dat wel een strakke.
Maar goed, vond dat wel een strakke.
Ik snap enkel nog niet waarom ze 'ChomeOS' niet installeerbaar maken als los OS voor elke laptop/computer. Je MOET -denk ik- een chromebook kopen, enkel omdat die een ssd heeft. Jammer.
Op andere laptops (dan Chromebooks) kan je Chrome installerengrwl schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:53:
Ik snap enkel nog niet waarom ze 'ChomeOS' niet installeerbaar maken als los OS voor elke laptop/computer. Je MOET -denk ik- een chromebook kopen, enkel omdat die een ssd heeft. Jammer.
Ze kosten toch geen drol dus why not?grwl schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:53:
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Vragen stellen, moet niet gekker worden.
Leuk feitje dat er gewoon een miljoen mensen zitten te kijken nu.
Flickr PSN ID= cheironnl
En daarom zal het dus geen succes worden, veel mensen willen niet een google plus account aanmaken. Fail Google
Is dat die gast die ook op tweakers was.
JaDon Roberto schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:57:
Heb hier 40.000 staan. Misschien weer zo'n 301 probleempje.
JaDon Roberto schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:57:
Ik hoop van wel. Eindelijk een waardig en volledig crossplatform voor chats.alwaysleft schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:57:
[...]
En daarom zal het dus geen succes worden, veel mensen willen niet een google plus account aanmaken. Fail Google
Heel veel mensen hebben al een G+ account, simpelweg omdat die tegenwoordig standaard aangemaakt wordt bij een Google Account, die je nodig hebt om bijv. in de Play Store te komen.alwaysleft schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:57:
[...]
Behalve voor Windows PhoneTouchdomex schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:58:
[...]
Ja
[...]
Ik hoop van wel. Eindelijk een waardig en volledig crossplatform voor chats.
Is dus niet zo, ken niemand met een google plus account.hostname schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:59:
[...]
Heel veel mensen hebben al een G+ account, simpelweg omdat die tegenwoordig standaard aangemaakt wordt bij een Google Account, die je nodig hebt om bijv. in de Play Store te komen.
Ik snap dat gezeik van G+ sowiezo niet, als je het niet wil gebruiken dan laat je het toch links liggen?
Ik ken genoeg mensen met een plus account.alwaysleft schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:59:
[...]
Is dus niet zo, ken niemand met een google plus account.
Anders zou ik die alleen al maken voor deze functionaliteit
Probleem is dat mensen dus niet gaan overstappen omdat ze weer iets moeten aanmaken, is dus niet laagdrempeligKnaak schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:00:
Ik snap dat gezeik van G+ sowiezo niet, als je het niet wil gebruiken dan laat je het toch links liggen?
Veel mensen hebben een Plus-account, bijna niemand gebruikt het.
Er is toch ook niets mis met gewoon een leeg profiel aanmaken en het verder niet gebruiken? Ik vind het niet meer dan logisch dat het nodig is voor dingen zoals Hangouts, eigenlijk.
Er is toch ook niets mis met gewoon een leeg profiel aanmaken en het verder niet gebruiken? Ik vind het niet meer dan logisch dat het nodig is voor dingen zoals Hangouts, eigenlijk.
Dat is nu juist het probleem, niemand wil het gebruiken en laat het links liggenKnaak schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:00:
Dus straks komt Microsoft weer met een update voor Skype als tegenhanger van hangover.
Totdat hun huidige platform geld gaat kosten, zoals bij WhatsApp.alwaysleft schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:00:
[...]
Probleem is dat mensen dus niet gaan overstappen omdat ze weer iets moeten aanmaken, is dus niet laagdrempelig
Hoeveel dingen kosten eigenlijk geld bij Google?zAo schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:01:
[...]
Totdat hun huidige platform geld gaat kosten, zoals bij WhatsApp.
Het werkt al gewoon hoor.stane schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:00:
http://www.google.com/intl/nl_ALL/+/learnmore/hangouts/
't Zal niet lang meer duren!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Direct niets, indirect een hele hoop.jip_86 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:02:
[...]
Hoeveel dingen kosten eigenlijk geld bij Google?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Oh.. Ik ben al volop bezig op m'n iPhone, iPad en Mac.
Wow, geen idee dat Google Now! nu al zo veel kan zeg! Net even zitten spelen. Dingen als "Play me music of Maria Mena" werkt gewoon. Youtube wordt opgestart en Maria Mena klinkt uit de speakers!
Don't dream your life, live your dreams!
Ik denk dat als straks de app voor Android komt, dat je alleen oke moet drukken om toestemming te geven dat de app je Android-login (Google-account) gebruikt. Dus voor Androidgebruikers zal het waarschijnlijk helemaal geen moeite zijn.
Interessant genoeg is de package van de Android-app "com.google.android.talk", het is (technisch gezien) dus een update voor de Google Talk app ipv een nieuwe app.stane schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:00:
't Zal niet lang meer duren!
Ik kan al tijden op android hangouts doen, via de Google+ app... ook crossplatform. Is nu het nieuwe dat ze hangouts als separate app gaan laten zijn?
Dan krijgt iedereen die de Playstore gaat een update te zien, dus hoeven gebruikers niet zelf te zoekenhostname schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:04:
[...]
Interessant genoeg is de package van de Android-app "com.google.android.talk", het is (technisch gezien) dus een update voor de Google Talk app ipv een nieuwe app.
Wel grappig, de game "TripleTown" gaf meteen aan een update te hebben met de google+ link, maar start daarna niet meer op. Slecht begin
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik ben ook zeer benieuwd of GTalk er nu uit gaat. Lijkt me nog niet aangezien hangouts voor nu chrome only is?hostname schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:04:
[...]
Interessant genoeg is de package van de Android-app "com.google.android.talk", het is (technisch gezien) dus een update voor de Google Talk app ipv een nieuwe app.
Wij gebruiken zakelijk google apps en talk is een veel gebruikt messaging platform die vooral gebruikt wordt vanuit gmail. Hangouts zou een hele mooie vervanging zijn mits het net als Gtalk op alle browsers zou werken...
Mooie kerel die Page, weet duidelijk waar die over praat.
Wel cool dat hij echt de tijd neemt om te antwoorden. Slimme man.
Zou eigenlijk wel een Android filemanager/browser willen zien van Google zelf!
Als jij heel de zoekmachine van Google in elkaar kan zetten, moet je inderdaad wel aardig slim zijn.
Vragen beantwoorden is zeker sympatiek.
Vragen beantwoorden is zeker sympatiek.
Verwijderd
Waarom ? Er zijn genoeg goede alternatieven ?agoNITE schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:09:
Zou eigenlijk wel een Android filemanager/browser willen zien van Google zelf!
Hoe werkt dat eigelijk precies die achievements? Is dat een aparte pagina op je Google+ pagina of komt er ook een soort app zoals iOS Game Center?
Oeh @xplodwild is boos zo te zien: "No 4.3 and an awful Google Edition phone? Worst I/O ever."
Daar is volgens mij (of ik heb iets gemist) nog niet bekend. Maar het zal me niks verbazen als hier een aparte app voor komt met alle informatie over alle games die dit ondersteunen.PBP schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:11:
Hoe werkt dat eigelijk precies die achievements? Is dat een aparte pagina op je Google+ pagina of komt er ook een soort app zoals iOS Game Center?
Rupsen, Rapsen.
Oke, ik dacht al dat ik niet op had zitten te lettenMetian schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:12:
[...]
Daar is volgens mij (of ik heb iets gemist) nog niet bekend. Maar het zal me niks verbazen als hier een aparte app voor komt met alle informatie over alle games die dit ondersteunen.
Nee, of ik moet zelf ook niet hebben zitten op letten.PBP schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:13:
[...]
Oke, ik dacht al dat ik niet op had zitten te letten
Rupsen, Rapsen.
Klopt, maar die zijn het in mijn ogen allemaal net niet qua UI. Wil niet zeggen dat Google dit wel meteen goed zou doen, maar in ieder geval wel volledig in HoLo stijl.Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:11:
[...]
Waarom ? Er zijn genoeg goede alternatieven ?
Android link:
Google Play: Hangouts (replaces Talk)
Google Play: Hangouts (replaces Talk)
FIFA Benelux Administrator
Hmm, wel jammer dat de Hangouts app niet compatibel is met de Nexus 10.
Die vraag over Oracle beantwoorde hij ook wel weer heel strak.
[ Voor 4% gewijzigd door Perkouw op 15-05-2013 21:17 ]
Asus Transformer TF101
Dit item is niet compatibel met uw apparaat.
Dit item is niet compatibel met uw apparaat.
Huh, hij zegt hier dat hij al geïnstalleerd is?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Hmm, ik moet mobiele nr opgeven. Toch een koppeling met telefoonnrs?
Op de officiele site staan wel gewoon tablets?
Hoe krijg je het aan de gang? Ik kan hem hier alleen openen vanuit de PlayStore? Maar installeren/updaten kan niet?jip_86 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:19:
Kan hem niet installeren, alleen openen. En dan opent Google Talk
Je kan deze optie gewoon skippen. Ze hebben denk ik deel overgenomen wat whatsapp ook doet, telefoon nummer gebruik zodat meer mensen je kunnen vinden. Dus mensen hoeven alleen je nummer te hebben om je een bericht te sturen of iets. Als ik het goed begrijp.jip_86 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:19:
Rupsen, Rapsen.
Het klapvee is toch wel slim, want elke vraag wordt beantwoord met: Dat is een hele goede vraag.
Hij zegt het niet bij elke vraag hoor, over het algemeen zegt hij het ook meer uit beleefdheid imho.Don Roberto schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:22:
Het klapvee is toch wel slim, want elke vraag wordt beantwoord met: Dat is een hele goede vraag.
Zoals hij ook heel vaak achter elkaar heeft gezegd excited te zijn bijvoorbeeld.
[ Voor 11% gewijzigd door Perkouw op 15-05-2013 21:24 ]
Snap ik ook wel, maar sarcasme.Perkouw schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:23:
[...]
Hij zegt het niet bij elke vraag hoor, over het algemeen zegt hij het ook meer uit beleefdheid imho.
Omg, net zo k*t als Whatsapp dus? Laat dan maar.Pierre_nr1 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:24:
Blijkbaar alleen tablets met 3G, balen zeg

Vind het uberhaupt knap dat hij al die mensen begrijpt 
Sommige mensen versta ik vrijwel niet of maar half.
Sommige mensen versta ik vrijwel niet of maar half.
Ja, dan maar Whatsapp. Dit voegt dan voor mij niets toe
Aight, de Android app werkt hier. Vanuit de webinterface van de PlayStore even op je device laten installeren en gaan met die banaan
Dat is absoluut niet handig. Heb ik dus Hangout op mijn desktop, hangout op mijn telefoon maar kan het niet op mijn tablet

Verzekeraars zijn dus verkeerd zegt Larry.
Gewoon afwachten, misschien past Google het nog wel aan.Touchdomex schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:26:
[...]
Dat is absoluut niet handig. Heb ik dus Hangout op mijn desktop, hangout op mijn telefoon maar kan het niet op mijn tablet![]()
Ik ga er dan ook van uit dat ze even wat vinkjes bij verschillende devicetypes moeten zetten.
De wetgeving/regels e.d. hier omheen en de verzekeraars inderdaad.Don Roberto schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:26:
Verzekeraars zijn dus verkeerd zegt Larry.
Vond het wel een mooi punt van hem. Het is ook belachelijk dat je bang bent dat je niet meer verzekerd kan worden als er bepaalde zaken bekend worden o.i.d. Helemaal in de US werkt dat systeem belachelijk.
Sowieso zijn punt eerder over dat de wetgeving achterloopt e.d, daar lopen we allemaal tegenwoordig aan. Copyright anyone ?
[ Voor 43% gewijzigd door Perkouw op 15-05-2013 21:29 ]
Ik heb een Tab 10.1 3G, maar daar kan het ook niet op. Misschien gewoon instellingsfoutje bij Google?Pierre_nr1 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:24:
Blijkbaar alleen tablets met 3G, balen zeg
Je ontvangt een smsje dus ik betwijfel het.H92! schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:27:
[...]
Ik heb een Tab 10.1 3G, maar daar kan het ook niet op. Misschien gewoon instellingsfoutje bij Google?
Koop een iPad! Daar werkt het gewoon op.
Ik heb een Nexus 7 dus how about no
Ik wilde die 06 verificatie wel maar sms komt niet aan.
Zal wel druk zijn.
Zal wel druk zijn.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans