Google I/O 2013 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Oei, minpuntje zo te zien. Verstuurde foto's via Hangouts flikkert hij in je Google+ folder... :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-09 17:16
Heb hem hier wel, maar oppakken door de app lijkt niet goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:25

Nakebod

Nope.

Snap stiekem niet dat ze mijn 06 nummer willen hebben.
Die hebben ze al voor Google 2 step authentication, Google Plus zal hem ook vast wel hebben, etc etc :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:08

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

DennusB schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:29:
[...]

Ik kreeg helemaal geen sms bij het bevestigen van Hangouts?
Ik wel, moest direct

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 22:51
DennusB schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:30:
Oei, minpuntje zo te zien. Verstuurde foto's via Hangouts flikkert hij in je Google+ folder... :(
Je wilt toch wel dat iedereen ze wil zien. Wel slecht in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik moest hem ook wel bevestigen (m'n 06) maar kreeg netjes een notification dat hij bevestigd was. SMS nooit gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 06:04

zAo

GPLv2 Fanboy

Perkouw schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:27:
[...]
De wetgeving/regels e.d. hier omheen en de verzekeraars inderdaad.
Vond het wel een mooi punt van hem. Het is ook belachelijk dat je bang bent dat je niet meer verzekerd kan worden als er bepaalde zaken bekend worden o.i.d. Helemaal in de US werkt dat systeem belachelijk.

Sowieso zijn punt eerder over dat de wetgeving achterloopt e.d, daar lopen we allemaal tegenwoordig aan. Copyright anyone ?
Dit geeft voor mij wel een ander beeld over wat privacy is (voor Google). Nog steeds hoeft niet iedereen alles te weten, maar het geeft wel een andere grens aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 09:31

Knaak

It's me, Mario!

DennusB schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:30:
[...]

Ik moest hem ook wel bevestigen (m'n 06) maar kreeg netjes een notification dat hij bevestigd was. SMS nooit gezien :P
Doet whatsapp ook behind the scenes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks over nieuwe versie nexus 7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Knaak schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:32:
[...]

Doet whatsapp ook behind the scenes. :P
Ah, sexyness.
BTW : Het is wel rete, rete, retesnel met het versturen van berichtjes/foto's en weet ik wat allemaal. Bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-09 16:49

Perkouw

Moderator General Chat
zAo schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:31:
[...]

Dit geeft voor mij wel een ander beeld over wat privacy is (voor Google). Nog steeds hoeft niet iedereen alles te weten, maar het geeft wel een andere grens aan.
In welk opzicht als ik vragen mag ? Puur uit nieuwsgierigheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:55

PBP

Overigens over dat hele achievements verhaal. Net even getest in Triple Town. Ingame moet je Google+ profiel koppelen en als je het vervolgens aanklikt zie je je achievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Onhandig hier, Hangouts geïnstalleerd en gestart (oogt rommelig) maar er komt geen App in de appDraw, kan hem hierna nooit meer starten dus.

Ik zie trouwens nu ook mensen waar ik ooit eens mee heb gemaild binnen Hangouts, daar zit ik niet op te wachten eigenlijk. Iemand die 4 jaar geleden mijn Vaatwasser via Marktplaats heeft gekocht hoef ik niet op mijn mobiel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:36:
Onhandig hier, Hangouts geïnstalleerd en gestart (oogt rommelig) maar er komt geen App in de appDraw, kan hem hierna nooit meer starten dus.

Ik zie trouwens nu ook mensen waar ik ooit eens mee heb gemaild binnen Hangouts, daar zit ik niet op te wachten eigenlijk. Iemand die 4 jaar geleden mijn Vaatwasser via Marktplaats heeft gekocht hoef ik niet op mijn mobiel.
Hij staat in je drawer nog gewoon als Talk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Laatst online: 19-09 09:31

Knaak

It's me, Mario!

Dan moet je die uit je Gmail contacten gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
Perkouw schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:33:
[...]

In welk opzicht als ik vragen mag ? Puur uit nieuwsgierigheid. :)
Google geeft sowieso minder om je privacy. Net zoals andere zeggen, moet je wel nog zelf willen bepalen of je alles wel wil delen. Wil jij wel dat je altijd gevolgd en gefilmd(glass) zal worden? Zijn allemaal heel ethische vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Google Talk is weg hoor bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Don Roberto schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:36:
[...]

Google geeft sowieso minder om je privacy. Net zoals andere zeggen, moet je wel nog zelf willen bepalen of je alles wel wil delen. Wil jij wel dat je altijd gevolgd en gefilmd(glass) zal worden? Zijn allemaal heel ethische vragen.
l0l, die vraag was voor zAo in "Google I/O 2013" ;)
Ik ben wel benieuwd hoe je bedoeld dat google minder om je privacy geeft. Dan wie?
Google geeft hier namelijk heel veel om, hack als ze hier de mist mee ingaan kunnen ze opruimen. De gehele I/O hebben ze dan ook duidelijk aangegeven bij nieuwe features dat het uit te zetten is/te verwijderen is etc.

[ Voor 25% gewijzigd door Perkouw op 15-05-2013 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
jip_86 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:37:
Google Talk is weg hoor bij mij.
Hier niet, ik heb hem nog. En als ik er op klik opent hij Hangouts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
Maakt dat wat uit. Mag toch wel meedoen aan een discussie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 11:42

Metian

Snert is vies

Ik kijk het nog wel even aan hoe hangouts zich uitrolt en hoe veel het gebruikt gaat worden. Heb ergens het gevoel dat het net allemaal iets te laat is, en daarnaast dat het mensen af schrikt om Google+ te gebruiken. Ik ken eigenlijk niemand die echt G+ gebruikt in mijn directe omgeving.

Tot die tijd hou ik het wel bij Whatsapp en zie wel wat er gaat gebeuren. Uit eindelijk zal het me niks verbazen als er een nieuwe app komt die net weer meer bied dan wat we tot nu gezien hebben.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:18

dbzfan

Nee.

Hoe kan je in de app zien wie de app ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DennusB schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:36:
[...]

Hij staat in je drawer nog gewoon als Talk!
Hier niet helaas.
Knaak schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:36:
[...]

Dan moet je die uit je Gmail contacten gooien.
Nooit bewust gedaan maar zal eens kijken, thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
Perkouw schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:37:
[...]

l0l, die vraag was voor zAo in "Google I/O 2013" ;)
Ik ben wel benieuwd hoe je bedoeld dat google minder om je privacy geeft. Dan wie?
Dan iedereen. Google vind zichzelf heel betrouwbaar, maar zal dat altijd zo blijven? Dat geldt natuurlijk over alles wat je hier op internet zet.

Overheid geeft tegenwoordig ook niks meer om je privacy.

[ Voor 6% gewijzigd door Don Roberto op 15-05-2013 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik kan hangouts gewoon installeren en gebruiken op mij galaxy Note 10.1 Wifi.
Video chat lukt nog niet bij mijn vriendin, maar berichtjes komen gewoon aan.

Edit, video bellen werk prima van mijn note 10.1 naar mijn Galaxy S3.

[ Voor 18% gewijzigd door madmaus op 15-05-2013 21:48 ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Don Roberto schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:38:
[...]

Maakt dat wat uit. Mag toch wel meedoen aan een discussie :*)
Sure, maar dan zie ik stellingen/aannames wel graag onderbouwd. :+

Anyway, een discussie is er niet. Iedereen moet bepalen wat hij/zij wilt doen. Mijn vraag was echter hoe het beeld van ZaO omtrent privacy en Google was veranderd. :) Dus niet zozeer hoe hij hier tegen aan kijkt en hoe anderen dat doen, die discussies zijn al vaak genoeg gevoerd en daar doelde ik dan ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:43
Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:33:
Niks over nieuwe versie nexus 7 ?
Helaas niet nee. Enige fysieke product info dat is gepresenteerd is een Galaxy S4 met stock android erop, dus als nexus toestel min of meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 15:22

Dat heb ik dus juist niet.
Ik heb alleen de mensen erin staan die ik mijn adresboek op de telefoon heb staan (waarmee ik dus vaak contact heb).

Gewoon even op Gmail inloggen en je contact list opschonen.
Dat heb ik 1x gedaan en sindsdien duiken dat soort mensen niet meer op in mijn adressenboek (mensen zoals in jouw geval iemand waarmee je 1x contact mee gehad hebt via MP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
Kunnen we veronderstellen dat Google met Android Studio geen problemen meer zal krijgen met apps die wel/niet werken op toestel zus en zo? Ik ben een noob, dus deze vraag is eigenlijk voor de (Android-)ontwikkelaars op dit forum: wat voor voordelen/nadelen heeft dit voor jou? Wat voor impact zal dit hebben op de kwaliteit van de apps op toestellen met verschillende eigenschappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:54
Waardeloos dat mijn Nexus 7 niet compatible is, mijn Tab 7 met 3G weer wel. Het is dus 06 verificatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 23-09 06:04

zAo

GPLv2 Fanboy

Perkouw schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:41:
[...]
Sure, maar dan zie ik stellingen/aannames wel graag onderbouwd. :+

Anyway, een discussie is er niet. Iedereen moet bepalen wat hij/zij wilt doen. Mijn vraag was echter hoe het beeld van ZaO omtrent privacy en Google was veranderd. :) Dus niet zozeer hoe hij hier tegen aan kijkt en hoe anderen dat doen, die discussies zijn al vaak genoeg gevoerd en daar doelde ik dan ook niet op.
Het is niet zo dat ik als een blad aan een boom om ben hoor ;) Ik ben redelijk op mijn privacy gesteld en heb bijvoorbeeld alleen een dummy account op Facebook. De reden hiervoor is eigenlijk altijd 'need to know' geweest: die bedrijven hoeven al die informatie allemaal niet te weten. In discussies hierover (zeker met iets jongere mensen) haal ik bijna altijd chronisch zieken en hun verzekeringen aan; als men al die databases koppelt, dan krijgen die nooit meer een normale ziektekosten verzekering.

Het punt dat Larry aanhaalt -het huidige systeem zit gewoon fout in elkaar- lijkt veel meer het probleem te zijn, dan het opofferen van informatie.

Het is wat lastig onder woorden te brengen, misschien moeten we even een Hangout starten om het uitgebreider te bespreken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
zAo schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:49:
[...]

Het is niet zo dat ik als een blad aan een boom om ben hoor ;) Ik ben redelijk op mijn privacy gesteld en heb bijvoorbeeld alleen een dummy account op Facebook. De reden hiervoor is eigenlijk altijd 'need to know' geweest: die bedrijven hoeven al die informatie allemaal niet te weten. In discussies hierover (zeker met iets jongere mensen) haal ik bijna altijd chronisch zieken en hun verzekeringen aan; als men al die databases koppelt, dan krijgen die nooit meer een normale ziektekosten verzekering.

Het punt dat Larry aanhaalt -het huidige systeem zit gewoon fout in elkaar- lijkt veel meer het probleem te zijn, dan het opofferen van informatie.

Het is wat lastig onder woorden te brengen, misschien moeten we even een Hangout starten om het uitgebreider te bespreken :P
Je kan/mag me altijd DM-en, maar inderdaad. Zowel met zorg als met bijvoorbeeld internet in zijn algemeenheid kwam het er op neer dat de wetgeving ala ''het systeem'' hopeloos achterloopt op waar wij nu zijn. Althans zo begreep ik hem ook ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Super toffe sessions. Alleen jammer dat ik de tijden niet kan opslaan in oa. iCal... :(

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Dan installeer je toch gewoon de IO 2013 app? Google Play: Google I/O 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 27-09 19:07
Heb Play Games nu ook onder Google instellingen. Nog een Play Games icoontje in de appdrawer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Leuk dat Google Hangouts na kwartiertje chatten. Wel jammer dat contacten overzicht rommelig is, heel rommelig. Whatsapp ziet er net wat cleaner uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:02
Hangouts in Chrome ziet er nogal IRC uit. :+
Niet te vergelijken met de iOS versie.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Heb World of Goo, die heeft nu met een update ook Play Games. Je krijgt een permissie scherm wat vergelijkbaar is met hoe Facebook het doet alleen dan met de strakheid die we van Google gewend zijn. Activiteit kan je op alleen jezelf zetten dus dat is dan niet publiek. Verder is er een knopje bijgekomen met de achievements. Eerste indruk is goed dus :)

[ Voor 4% gewijzigd door jip_86 op 15-05-2013 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

jip_86 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:10:
Heb World of Goo, die heeft nu met een update ook Play Games. Je krijgt een permissie scherm wat vergelijkbaar is met hoe Facebook het doet alleen dan met de strakheid die we van Google gewend zijn. Activiteit kan je op alleen jezelf zetten dus dat is dan niet publiek. Verder is er een knopje bijgekomen met de achievements. Eerste indruk is goed dus :)
Jammer alleen dat ik die games heb via de Humble Bundle en dat die dus niet meegaan in de updates nu... ;(

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ben wel benieuwd wat er nu met 4.3 gaat gebeuren, voor nu alleen o de developer pagina maar wat is daar te zien. Is de bron gelijk als download beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik Hangouts open kom ik nog steeds terecht bij Talk, iemand oplossingen hiervoor? Ik kan Talk niet verwijderen alleen uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Google+ nieuwe vormgeving zou ook vandaag komen toch? Of is het net als bij Facebook dat het stap voor stap word uitgerold en ze een jaar bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Laatst online: 31-07 10:23
PBP schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:19:
Google+ nieuwe vormgeving zou ook vandaag komen toch? Of is het net als bij Facebook dat het stap voor stap word uitgerold en ze een jaar bezig zijn.
Als ik me niet vergis zeiden ze 'vanavond' dus morgen zal je de nieuwe G+ hier kunnen zien denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Helaas heb ik een iPhone :X

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Verschillende Google Maps dingen die eraan zitten te komen zijn via de experimentele site http://www.morethanamap.com/demos al te checken. Ziet er allemaal wat frisser uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:15
Niet aan I/O gerelateerd, maar net al mijn apps ff ge-update toen ik hangouts installeerde en die van facebook heeft nu constant een balk in het notification centre staan (HTC One X). Iemand die weet hoe ik dit weg krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:58
Hmm, ik open World of Goo met de nieuwe G+ integratie, maar vervelend dat zonder wijzigingen alles maar gedeeld wordt met de hele wereld. Daar zit ik niet op te wachten. Precies wat mij stoort aan Facebook: moeite moeten doen om je privacy te behouden

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Nieuwe vormgeving voor G+ is inmiddels online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Donstil schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:18:
Ben wel benieuwd wat er nu met 4.3 gaat gebeuren, voor nu alleen o de developer pagina maar wat is daar te zien. Is de bron gelijk als download beschikbaar?
Waar haal jij dat vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Google+ ziet er goed uit.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

agoNITE schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:00:
[...]

Ah ok, dacht al dat er een vertraging van +/- 6 minuten inzat.

Vraag me bij die Google Powered S4 trouwens af of je er ook Samsung firmware op kunt draaien. Of je nu dus bijvoorbeeld een Samsung Galaxy S4 kunt kopen om die later te upgraden naar een Google Powered S4.
Ik vraag me eigenlijk af of het de Snapdragon of de Exynos variant betreft. Ik vermoed de Snapdragon variant omdat Samsung/Google anders ook de source van de Exynos moet vrijgeven.

Dit betekent denk ik ook dat je een gewone S4 (i9505) naar een Nexus toestel kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Jay-v schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:03:
[...]

Ik vraag me eigenlijk af of het de Snapdragon of de Exynos variant betreft. Ik vermoed de Snapdragon variant omdat Samsung/Google anders ook de source van de Exynos moet vrijgeven.

Dit betekent denk ik ook dat je een gewone S4 (i9505) naar een Nexus toestel kan veranderen.
Het is geen Nexus toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Hoezo staan nou alle Facebook contacten ook in mn Hangouts... :S Iemand anders die dit ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Touchdomex schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:05:
[...]

Het is geen Nexus toestel.
Klopt, maar als Google de updates gaat maken word het een soort Nexus toestel. Je hebt immers altijd de laatste "stock" versie van Android.

Het zal inderdaad de Snapdragon variant zijn trouwens. De Exynos variant heeft namelijk geen LTE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Jay-v schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:08:
[...]

Klopt, maar als Google de updates gaat maken word het een soort Nexus toestel. Je hebt immers altijd de laatste "stock" versie van Android.
Nexus toestel is een toestel welke speciaal voor Google is gemaakt en ontworpen en aan de op dat moment geldende standaard normen van Google voldoen. Zoals de onscreen buttons.

Dat is dit dus niet! Het is een Samsung toestel welke gewoon updates krijgt vanuit Google zelf.

Die button layout van Samsung is bijvoorbeeld niet zoals het hoort. Daarnaast kun je er SDkaarten instoppen wat ook vreemd is voor een Nexus device

[ Voor 6% gewijzigd door Touchdomex op 15-05-2013 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:18
Hoe krijg je Play Games? Ik heb mijn services gisteren al geupdate via de link van android police. Zie ook dat mijn play store vandaag even geüpdatet is maar ik zie het nog niet :)

Google Music ziet er nu trouwens echt wel mooi uit!

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Touchdomex schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:14:
[...]
Nexus toestel is een toestel welke speciaal voor Google is gemaakt en ontworpen en aan de op dat moment geldende standaard normen van Google voldoen. Zoals de onscreen buttons.

Dat is dit dus niet! Het is een Samsung toestel welke gewoon updates krijgt vanuit Google zelf.
Je hebt wel gelijk hoor, het is GEEN Nexus toestel. Maar wat mij betreft heeft het wel alle voordelen van een Nexus toestel. (Op de onscreen buttons na, maar dat interesseert mij niets.)
Devices in the Nexus series[1] do not have manufacturer or wireless carrier modifications to Android (such as custom graphical user interfaces), and have an unlockable bootloader[2] to allow further development and end-user modification.[3] Nexus devices are the first Android devices to receive updates to the operating system.
Wat mij betreft zeker een kans hebber voor mijn volgende toestel....
Touchdomex schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:14:
[...]
Die button layout van Samsung is bijvoorbeeld niet zoals het hoort. Daarnaast kun je er SDkaarten instoppen wat ook vreemd is voor een Nexus device
Ik zie enkel voordelen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Jay-v op 15-05-2013 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Jay-v schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:19:
[...]

Je hebt wel gelijk hoor, het is GEEN Nexus toestel. Maar wat mij betreft heeft het wel alle voordelen van een Nexus toestel. (Op de onscreen buttons na, maar dat interesseert mij niets.)
Onscreen buttons zijn baas. Sony heeft ze ook en mijn Nexus 7 ook. Ik wil echt niet meer iets anders hebben.

Het enige voordeel is de SDkaart die je erin kan stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Freshnezz schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:05:
Hoezo staan nou alle Facebook contacten ook in mn Hangouts... :S Iemand anders die dit ook heeft?
Al mijn contacten staan in Hangouts, vreemde zaak.....
Touchdomex schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:25:
[...]
Onscreen buttons zijn baas. Sony heeft ze ook en mijn Nexus 7 ook. Ik wil echt niet meer iets anders hebben.

Het enige voordeel is de SDkaart die je erin kan stoppen.
Dat is natuurlijk een persoonlijke mening. Ik heb mijn vriendin recentelijk een Nexus 4 gekocht. Ik zelf heb nog een Galaxy S2. En of het fysieke knoppen zijn of onscreen buttons maakt me persoonlijk niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-09 17:44
Ik vroeg mij af wanneer die nieuwe Play Services wordt uitgerold. Ik heb namelijk vandaag Google Now en automatische locatiebepaling in Maps uitgezet. Sindsdien is de batterijverbruik in stand-by drastisch omlaag gegaan. Nu vond ik Google Now toch wel handig af en toe, dus als de locatiebepaling straks echt zo zuinig is als Google claimt, wil ik best wel een poging wagen om locatiebepaling weer aan te zetten.

Ik heb nu versie 3.1.36 van Google Play-services.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
Hangouts crasht continu op m'n Android mobiel. Bij het toevoegen van smiley en een foto hangt hij direct. Ook staat bij het typen de knop 'Uitvoeren' er en die doet niets. Zou natuurlijk 'Verzenden' moeten zijn. Ik moet nu het toetsenbord sluiten en op het icoontje klikken om bericht te versturen. Leuke nieuwe app, maar nog niet echt af. Ik draai Gingerbread op een SE Ray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Touchdomex schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:00:
[...]

Waar haal jij dat vandaan?
Inmiddels weer verwijderd.

Zie THE verge

http://www.theverge.com/2...med-google-developer-site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Google Hangouts:

+Super snelle app, kan zeker een whatsapp concurrent worden denk ik.
+Beschikbaar via je desktop.
+Heeft een videobellen optie.
-Execute button werkt niet in landscape mode
-Sommige contacten zouden meerdere profielen hebben, het is echter niet duidelijk welke je dan moet gebruiken. (Koppeling e-mail address + telefoon nummer lijkt niet goed te werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:51

Fiber

Beaches are for storming.

Nakebod schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:07:
Over talen gesproken, er is denk ik niets vermeld over TTS in Android zelf he?
Ik bedoel, de stock Android TTS zuigt apenballen, terwijl Google Translate een hele mooie stem heeft, ook in het Nederlands.
Gesproken zoekopdrachten werken nu ook in het Nederlands! Of was dat al een tijdje...? Werkt verbazend goed.

https://www.google.nl/

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Jay-v schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 01:14:
Google Hangouts:

+Super snelle app, kan zeker een whatsapp concurrent worden denk ik.
+Beschikbaar via je desktop.
+Heeft een videobellen optie.
-Execute button werkt niet in landscape mode
-Sommige contacten zouden meerdere profielen hebben, het is echter niet duidelijk welke je dan moet gebruiken. (Koppeling e-mail address + telefoon nummer lijkt niet goed te werken)
Paar minpunten, geen video's en bestanden verzenden is mogelijk wat Whatsapp wel kan. En contacten overzicht is a mess idd.

Het voelt voor mij nog een beetje beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Google Hangouts bestond toch al een tijdje...? Of ben ik nou gek?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Fiber schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:55:
Google Hangouts bestond toch al een tijdje...? Of ben ik nou gek?
Ja maar niet als aparte app met Whatsapp achtige functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tom
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09-2024
Maakt Hangouts ook gebruik van een koppeling met je telefoonnummer, zodat je contactlijst direct aangevuld wordt met telefooncontacten? Op Google chat zie ik nl. voornamelijk mensen welke ik zakelijk spreek.

Helaas kan ik het niet zelf testen. Windows Phone. :|

"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
-Tom schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:59:
Maakt Hangouts ook gebruik van een koppeling met je telefoonnummer, zodat je contactlijst direct aangevuld wordt met telefooncontacten? Op Google chat zie ik nl. voornamelijk mensen welke ik zakelijk spreek.

Helaas kan ik het niet zelf testen. Windows Phone. :|
Je kunt mensen toevoegen op hun 06, moeten ze zich wel registreren in de app met 06. ;)Dat is juist wel fijn aan Hangouts, je kunt op meerdere manieren contact met iemand hebben. Per mail of 06.

[ Voor 10% gewijzigd door alwaysleft op 16-05-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie747
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-12-2020
Hallo,

onlangs heb ik de geweldige camera search optie in Google Now ontdekt. Helaas is deze optie bij de laatste update verdwenen. Je moest op de 3 puntjes klikken, maar daar staat na de update geen "search with camera" meer. Ik heb de taal automatisch op Engels staan zodat ik optimaal van Now gebruik kan maken.
Nu heb ik de update ongedaan gemaakt en nu werkt het weer, toch jammer.
Iemand daar ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Fiber schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:45:
[...]

Gesproken zoekopdrachten werken nu ook in het Nederlands! Of was dat al een tijdje...? Werkt verbazend goed.

https://www.google.nl/
Via desktop? Ik zie namelijk nergens een voice icoontje op google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Hier een goede review over Google Hangouts: YouTube: The new Hangouts app for Android
Het contacten overzicht is een puinhoop. Jammer dat dat zo slecht is geregeld.

[ Voor 22% gewijzigd door alwaysleft op 16-05-2013 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

PBP schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:38:
[...]

Via desktop? Ik zie namelijk nergens een voice icoontje op google.nl
Ja. Ik heb (sinds kort...?) wel het voice icoontje op Google.nl. Op Google.com was hij er al wat langer.

(Rechts in het zoekvak)

Ik gebruik overigens Google Chrome op een Macbook Air, weet niet of dat nog iets uitmaakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Fiber op 16-05-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco_vdP
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 15:45
Fiber schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:43:
[...]

Ja. Ik heb (sinds kort...?) wel het voice icoontje op Google.nl. Op Google.com was hij er al wat langer.

Ik gebruik overigens Google Chrome op een Macbook Air, weet niet of dat nog iets uitmaakt.
Hier op Windows is er geen icoontje te vinden, misschien dat je deelneemt aan het bèta programma van Google en dat je dus wat versies voor loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Fiber schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:43:
[...]

Zit ook op Chrome met een MacBook maar nog geen voice icoontje gezien :P. Zal wel langzaam uitgerold worden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Aaargh!! Nadat ik gisteren Hangouts geinstalleerd heb zijn AL mijn contact foto's verdwenen op mijn toestel.

Enkele mensen hebben wel een foto, deze is volgens mij van hun Google profiel... Beetje treurig dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik heb wel het Voice icoon. Check anders even je Chrome versie mocht je het icoon niet hebben. Ik draai versie: 27.0.1453.81 beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Ik ben niet helemaal overtuigd van de 'Pinterest' layout van Google Plus. Het ziet er zonder twijfel beter uit, maar lezen gaat een stuk makkelijker in de 'normale' weergave (die je kan selecteren bij 'Meer').

Zijn er nog die dit ondervinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
Inmiddels heb ik een uitnodiging ontvangen van de nieuwe maps. Is helaas account gebonden dus ik kan hier geen algemene link plaatsen.

Op het eerste gezicht ziet het er goed uit. Hele vloeiende overgang van maps naar streetview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Ik heb 'm ook ontvangen, het vraagt zo te horen wel veel van de CPU :P
Mijn laptop gaat bijna opstijgen hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Heb hem ook ontvangen. De aarde view heeft nog wel wat werk nodig :P. Routebeschrijving werkt bij mij ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
PBP schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 23:59:
Routebeschrijving werkt bij mij ook nog niet.
Hier ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
filenox schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 23:51:
Ik heb 'm ook ontvangen, het vraagt zo te horen wel veel van de CPU :P
Mijn laptop gaat bijna opstijgen hier..
Inderdaad, maar vind het wel een stuk beter als eerst. Vooral leuk dat als je wat opzoekt gelijk info van google erbij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-09 13:22
Ziet er erg goed uit, maar het is echt wel héél persoonlijk. Als ik niet echt begin in te zoomen zie ik alleen maar dingen die ik al eens heb gegoogled! Kan hier en daar onhandig/gênant worden.

Ben nu ook wel heel trots op al mijn edits in Map Maker ^^ Een groot deel van de POI's, alle parken en alle scholen in centrum Sint-Truiden komen van mij!

[ Voor 30% gewijzigd door AmbroosV op 17-05-2013 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Routebeschrijving werkt hier (inmiddels?) wel.
Nu heb ik wel Chrome 27.0.1453.81 beta-m, geen idee in hoeverre dat uitmaakt. Met Chrome 26.0.1410.64 m liep Google Maps vast toen ik de Earth view probeerde te openen. Dus voor de zekerheid daar maar een melding van gemaakt :P

De routebeschrijving via OV is ook erg mooi, zou bijna balen dat ik nooit met het OV ga :P En de keer dat ik het wel doe is het de trein, en die tijd die ken ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
^Hier werkt het ook inmiddels :)

Ik heb verder nog geen crash gehad (ook niet dankzij Earth view).
Chrome 26.0.1410.65 @ OSX 8.3

Voor degene die nooit naar de frontpage surfen: http://tweakers.net/revie...-toekomst-van-google.html

[ Voor 44% gewijzigd door filenox op 17-05-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Het nieuwe OV-systeem is echt geweldig handig en ziet er heerlijk uit. Als ze er in België nu ook nog de treinen op zouden gooien kan ik alles met Google Maps doen.

Kan niet wachten op de Android-app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Is er geen optie bij routebeschrijving meer om meer bestemmingen toe te voegen? Er staat alleen A en B, bij de oude kon je ook C,D,E etc toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Gek genoeg.. nee :?
Missing feature denk ik dan maar. Heb er net iig even een feedback dingetje voor ingevuld. Zal vast wel terugkomen, dat is volgens mij een vrij populaire optie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Is inderdaad wat jammer. Ik mis ook het Street-view mannetje (was handig om te zien waar je kon droppen) en de meettool (een Google Labs-feature).

Nuja, het is ook nog altijd maar een preview. Kans is groot dat het er allemaal bij de finale versie wel in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Geen idee of de kans groot is :P, ze hebben geen releasedatum genoemd toch? Alleen dat de iOS/Android versies in de zomer moeten verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ik vind die zoomknoppen rechts onderin ook niet handig, maar wellicht went dat nog.

Hoe zoom je UIT met muis (trackpad)...? (Dubbelklikken is INzomen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Zoomen = scrollen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Aaah, thanks. Twee vingers swipe bij mij....

Was in de oude ook al zo, bedenk ik me nu, maar daar gebruikte ik het nooit, maar meestal die slider...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Jammer dat de Hangoutplugin niet werkt in full screen (OSX)
Hij gedraagt zich als 'niet-chrome' programma en blijft dus op het bureaublad staan

Verder zie ik wel een mooie toekomst voor Hangouts, zeker als de sms-integratie er is.
Het gaat dan - denk ik - zoiets worden als iMessage op de iPhone, maar dan multiplatform :)

[ Voor 80% gewijzigd door filenox op 17-05-2013 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Google Agenda is offline hier, misschien kunnen we nog iets nieuws verwachten?

Edit: https://www.google.com/io/ is offline? :?
Edit2: https://www.google.com ook?
Edit3: Ze doen het blijkbaar alleen niet in Chrome, in Safari werkt alles :/

[ Voor 57% gewijzigd door filenox op 18-05-2013 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

filenox schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 11:55:
[...] Edit3: Ze doen het blijkbaar alleen niet in Chrome...
Hier wel hoor, no problem, version 27.0.1453.81 beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Het was gelukkig maar een tijdelijk probleem :)

Zijn er trouwens al Tweakers die gebruik maken van de Hangouts? Ik heb namelijk een probleem met het ontvangen van berichten op mijn Nexus. In Chrome ontvang ik alles maar op mobiel zie ik alleen berichten die ik heb verzonden... Kinderziekte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef666
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-09 12:02
Hier gaat het ontvangen en verzenden probleemloos in Hangouts (HTC One X) zowel tekst als ook afbeeldingen. Ook met groepsgesprekken.
Persoonlijk vind ik het een goed alternatief voor Whatssapp, al mist het nog wat functionaliteiten naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Fiber schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:15:
[...]
Hier wel hoor, no problem, version 27.0.1453.81 beta.
Ik denk dat je ingelogd moet zijn met je Google account om die voice icoontjes, en dus gesproken zoekopdrachten, op Google.nl te krijgen.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste