Let goed op dat het rode live lichtje brand, anders loop je beetje achter.
Android 4.3 toch? Staat al op de officiele Android pagina.FabianNL schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 18:58:
[...]
Inderdaad, valt mij ook wat tegen... Nu over Chrome. Geen nieuwe update voor Android dus of een nieuwe Nexus 7? Had ik toch stiekem op gehoopt...
Idd, en terecht. Ik gebruik hem nu wat weekjes en hij is geweldig.Vincent_Mertens schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:00:
Presentator met een Pebble watch ?
Telefoon op stil en notificaties op de pebble, heerlijk.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Waar zie jij 4.3 staan? http://www.android.com/Donstil schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:08:
[...]
Android 4.3 toch? Staat al op de officiele Android pagina.
[...]
Idd, en terecht. Ik gebruik hem nu wat weekjes en hij is geweldig.
Waar zie jij 4.3 staan? Ik kom niet verder dan 4.2Donstil schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:08:
[...]
Android 4.3 toch? Staat al op de officiele Android pagina.
[...]
Idd, en terecht. Ik gebruik hem nu wat weekjes en hij is geweldig.
http://www.android.com/whatsnew/
Mmm een paar interfacetweaks zo te zien (Folders + App drawer)
Die interface dingen van Google gaan wel echt heel hard eigenlijk...
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dat plaatje is voor de duidelijkheid geen 4.3 hèTouchdomex schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:13:
Die interface dingen van Google gaan wel echt heel hard eigenlijk...
Ik volg de keynote. Zie je die dingen niet? Alles is echt retestrak met alleen maar kleurtjes.FabianNL schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:15:
[...]
Dat plaatje is voor de duidelijkheid geen 4.3 hè
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
En dat chrome racespelletje lagged als de tyfus op alle devices behalve de twee Apple devices... nice going Google.

Sorry, moest filenox quoten...Touchdomex schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:17:
[...]
Ik volg de keynote. Zie je die dingen niet? Alles is echt retestrak met alleen maar kleurtjes.
@FabianNL, woops
Iedereen een Pixl? Niet slecht..
[ Voor 31% gewijzigd door filenox op 15-05-2013 19:20 ]
Zeker.. al is het niet bepaald gratis om er te mogen zijnfilenox schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:19:
Vorig jaar was het ook niet slecht op Google IO, toen kreeg iedereen een
-Galaxy Nexus
-Chromebox
-Nexus 7
en misschien ook een Nexus Q maar daar ben ik niet zeker van
-Galaxy Nexus
-Chromebox
-Nexus 7
[ Voor 3% gewijzigd door filenox op 15-05-2013 19:22 ]
Klopt zeker een Q.filenox schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:21:
Vorig jaar was het ook niet slecht op Google IO, toen kreeg iedereen een
-Galaxy Nexus
-Chromebox
-Nexus 7
Vriend van mij was er namelijk
Beetje jammer alleen dat je er nog niets mee kan in NL. De app om hem aan te sturen is niet beschikbaar in NL.
[ Voor 14% gewijzigd door Touchdomex op 15-05-2013 19:23 ]
Ook een chromebook? Volgens mij was het drie keer Nexus. die Pixel is echt wel een prijzig apparaat.
Chromebox is geen Chromebook.jip_86 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:23:
Ook een chromebook? Volgens mij was het drie keer Nexus. die Pixl is echt wel een prijzig apparaat.
Je hebt niks gemistVerwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:23:
Iets al over android 4.3 5.0 geweest 30 min van stream gemist.
Nope, tot nu toe ging het enkel over Chrome, Play en API'sVerwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:23:
Iets al over android 4.3 5.0 geweest 30 min van stream gemist.
?
[ Voor 21% gewijzigd door filenox op 15-05-2013 19:25 ]
Apple kan nog wat leren van alle live-demo's die gegeven worden zeg. Ook die stage is echt weer enorm. 
Altijd leuk om dit te kijken, gewoon nerden en niet zoveel hallelujah.
Ik zie bijna geen verschil qua live-demosKnaak schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:26:
Apple kan nog wat leren van alle live-demo's die gegeven worden zeg. Ook die stage is echt weer enorm.
Nu nog Google Babel en ik ben blij. Eindelijk echte goede concurrentie voor Whatsapp en Viber!
Bij Google is het iets meer technisch, bij Apple hoor je vaker 'amazing, works like magic' etc
De hoeveelheid doel ik meer op.
Ik ook niet.
Wat wel nu echt opvalt is hoe groot Google wel niet is en met hoeveel meer ze bezig zijn dan enkel een paar mobile devices zoals Apple. Op de PC is iTunes zowat het enige van Apple wat je kan gebruiken.
Het is niet voor niets bedoeld voor developers. Dat is je doelgroep dus ja dan krijg je dat.filenox schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:27:
[...]
Bij Google is het iets meer technisch, bij Apple hoor je vaker 'amazing, works like magic' etc
Inderdaad en dat vind ik, als Tweaker een stuk interessanterTouchdomex schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:28:
[...]
Het is niet voor niets bedoeld voor developers. Dat is je doelgroep dus ja dan krijg je dat.
Zij hebben toch ook gewoon een App store met muziek, maps en gamecenter? Zie nog niet heel veel anders.
Maleisië ramt even een 4G netwerk neer voor een groep scholieren, kunnen ze nog wat van leren hier in Nederland.
Google is meer gericht op diensten en software - met bijhorende hardwarejip_86 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:29:
[...]
Zij hebben toch ook gewoon een App store met muziek, maps en gamecenter? Zie nog niet heel veel anders.
Apple is vooral hardware - met bijhorende software en diensten
Als je niets had is het makkelijker om zo'n netwerk in 1x op te bouwen.Perkouw schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:30:
Maleisië ramt even een 4G netwerk neer voor een groep scholieren, kunnen ze nog wat van leren hier in Nederland.
Apple heeft het meer verdeeld over het jaar. Op de WWDC bijvoorbeeld focussen ze zich op developers en gaat het voornamelijk alleen over software.jip_86 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:29:
[...]
Ein-de-lijk een mooiere versie van Google +!
Weer een nieuwe layout
. Vond de huidige overigens niet fijn werken op een 13inch (1280x800) scherm.
Op een groot scherm was het ook niet fijn, alles was links gepositioneerd ipv gespreid/gecentreerdPBP schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:33:
Weer een nieuwe layout. Vond de huidige overigens niet fijn werken op een 13inch (1280x800) scherm.
Wel grappig dat ze alles laten zien vanaf een Macbook
Dit is toch wel weer mooi gemaakt, minder chaotisch.
Daarnet deden ze een paar demo's op de Chromebook PixelHansAnders07 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:34:
Wel grappig dat ze alles laten zien vanaf een Macbook
Wow, dat trukje met de Eiffel Tower is wel indrukwekkend.
[ Voor 13% gewijzigd door filenox op 15-05-2013 19:36 ]
Van Google+?PBP schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:34:
Lijkt een beetje op de iPad app
Maar wie gebruikt het?filenox schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:32:
Ein-de-lijk een mooiere versie van Google +!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Een mooiere interface zorgt automatisch voor meer gebruikers
+ het gepush van Google helpt ook heel wat
Ik wil het wel gebruiken maar niemand zit er echt op..
Vind het veel mooier en overzichtelijker dan Facebook. En veeeeeeeeeeeel minder irritante dingen
Jammer zeg, ik had stiekem toch gehoopt op Android 5.0 kompleet in het design wat ze hebben ingestart met GoogleNow en de Google iOS apps (Gmail/now)
En minder reclame en Candy Crush Saga..
Verwijderd
Is er ergens anders nog stream buiten youtube ?
hij onderbreekt elke keer met 100 mbps connectie
hij onderbreekt elke keer met 100 mbps connectie
Het zal ook wel langzaam gaan groeien als je multiplayer wilt gaan gebruiken bijvoorbeeld.filenox schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:36:
[...]
Een mooiere interface zorgt automatisch voor meer gebruikers
+ het gepush van Google helpt ook heel wat![]()
We hebben het najaar nog.Donstil schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:37:
Jammer zeg, ik had stiekem toch gehoopt op Android 5.0 kompleet in het design wat ze hebben ingestart met GoogleNow en de Google iOS apps (Gmail/now)
Denk dat ze de interface niet nog een keer omgooien snel. Laat de fabrikanten eerst maar alles updaten,
Ze kunnen beter even rustig aan doen en goed nadenken over een nette updatestrategie. Dat zal vroeg of laat wel een keer gaan gebeuren lijkt me.
Denk het ook niet maar hoopte het wel, vind kaal android nu niet super fraai terwijl sommige van hun apps (op iOS oa) dat wel zijn.Touchdomex schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:39:
[...]
We hebben het najaar nog.
Denk dat ze de interface niet nog een keer omgooien snel. Laat de fabrikanten eerst maar alles updaten,
En het zal sowieso smoother werken dan Facebook Messenger (dankzij synced notifications oa)
Gooi Action Launcher eropDonstil schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:40:
[...]
Denk het ook niet maar hoopte het wel, vind kaal android nu niet super fraai terwijl sommige van hun apps (op iOS oa) dat wel zijn.
Google Hangouts, wat heb je nodig. Alleen je gmail?
Waarschijnlijk ja, net zoals nu, heb je alleen een Google Account nodigalwaysleft schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:42:
Google Hangouts, wat heb je nodig. Alleen je gmail?
Don't care dit moet wel te pushen zijn vooral wanneer Whatsapp echt betaald wordtPBP schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:42:
Leuk dit, alleen iedereen 'moet' dan overstappen en dat gebeurt voorlopig toch niet
Als het gratis is stappen mensen snel genoeg over
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik ga sowieso Hangouts gebruiken. Whatsapp is handig maar werkt niet op de PC.
Facebook Messenger wel, maar dan gaat men gsm ook trillen als een gek - ook al ben ik ah chatten.
Met Hangouts is dit dus opgelost. (synced notifications)
Facebook Messenger wel, maar dan gaat men gsm ook trillen als een gek - ook al ben ik ah chatten.
Met Hangouts is dit dus opgelost. (synced notifications)
Alle Windows Phone gebruikers worden wel in de steek gelatenTouchdomex schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:43:
[...]
Don't care dit moet wel te pushen zijn vooral wanneer Whatsapp echt betaald wordt

Alle 3 ja
Komt hopelijk vanzelf want anders sluit ik 1 persoon buitenPBP schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:45:
[...]
Alle Windows Phone gebruikers worden wel in de steek gelaten![]()
Alle 3 ja
Maar ook dus op op je tablet
[ Voor 6% gewijzigd door Touchdomex op 15-05-2013 19:46 ]
Ken zat mensen met smartphones die er geen verstand van hebben en dus voor apps het advies aannemen van mensen die de zooi voor hun installeren.
En als die mensen het pushen dan zal de user base snel groot worden denk ik.
Daarnaast zal het wel bij Gapps komen en daarmee standaard op elke nieuwe Android smartphone staan.
PBP schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:45:
[...]
Alle Windows Phone gebruikers worden wel in de steek gelaten![]()
Alle 3 ja

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Thnx voor de tip, ga ik zeker even naar kijken.Touchdomex schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:41:
[...]
Gooi Action Launcher eropHeb ik ook op mijn Nexus 7
Enhance! Zoom in. Enhance some more! Zoom in to that 1pixel and enhance it!
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Dat doen ze pas bij de 'Awesome'-functieNakebod schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:48:
Enhance! Zoom in. Enhance some more! Zoom in to that 1pixel and enhance it!
Nu alleen nog hopen dat mijn "vrienden" ook overgaan op GoogleHangout, die zijn nog al iOS/iMessage/Whatsapp georiënteerd.
Moet toch zeggen dat dit er wel prachtig uitziet als het ook zo goed werkt.
Trouwens het moet wel een stand alone app worden dat Hangouts. Niet in de Google plus app. Dat zou fail zijn, wat denken jullie?
Hangouts is standalone.alwaysleft schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:50:
Trouwens het moet wel een stand alone app worden dat Hangouts. Niet in de Google plus app. Dat zou fail zijn, wat denken jullie?
Is een losstaande appalwaysleft schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:50:
Maar iMessage is toch niet zo crossplatform? Met uitwisseling van plaatjes/filmpjes en groepsgesprekken?Donstil schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:49:
Nu alleen nog hopen dat mijn "vrienden" ook overgaan op GoogleHangout, die zijn nog al iOS/iMessage/Whatsapp georiënteerd.
De beslissing is dus snel gemaaktTouchdomex schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:51:
[...]
Maar iMessage is toch niet zo crossplatform? Met uitwisseling van plaatjes/filmpjes en groepsgesprekken?
Nope klopt, ze gebruiken nu nog Whatsapp om met mij te kunnen praten mobiel gezienTouchdomex schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:51:
[...]
Maar iMessage is toch niet zo crossplatform? Met uitwisseling van plaatjes/filmpjes en groepsgesprekken?
Verder gebruik ik wel een iPad en een MBP dus krijg het toch nog gedeeltelijk mee.
Ha! Die is wel leuk gedaan.
Auto awesome.
Of zoals Samsung, een foto met geluid. Al jaren bekend als videofilenox schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:54:
Awesome aka .GIF
Wilde net gaan posten motion ala GIFfilenox schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:54:
Awesome aka .GIF
Man. Bij elke nieuwe feature snap ik minder hoe ze ooit aan genoeg processing power komen om zoiets eventjes uit te rollen. Very impressed.
Ach die overige Awesome-functies kunnen misschien nog wel handig zijn
Heb jij de omzet van Google nog niet gezien?AmbroosV schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:56:
Man. Bij elke nieuwe feature snap ik minder hoe ze ooit aan genoeg processing power komen om zoiets eventjes uit te rollen. Very impressed.
Ik denk het ook jajip_86 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:57:
The end of search as we know it? Google Now in de browser?
Wat een baas is die gozer.
Google haalt ze zelfs uit niemand land.
Toch wel, maar het blijft impressive. Elke fotoreeks analyzen op mogelijke panorama's bijvoorbeeld. Als ik al zie hoe lang Lightroom bezig is met mijn foto's renderen na een paar wijzigingen...
Waarom klappen er mensen om een functie van Google die automatisch foto's kan 'pimpen'?
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar zulke functies worden toch 3x gebruikt voor de fun, evenals dat 'motion'
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar zulke functies worden toch 3x gebruikt voor de fun, evenals dat 'motion'
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Als ik plots een laptop van 1200 dollar (of meer) krijg maak je mij ook blij met het minste hoorCLB schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:59:
Waarom klappen er mensen om een functie van Google die automatisch foto's kan 'pimpen'?![]()
Die landen zijn anders aardig op komst.Knaak schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:59:
Wat een baas is die gozer.Google haalt ze zelfs uit niemand land.