Wie heeft er nu eigenlijk in de vakjurry gezeten? volgens protocol mag het toch bekend worden vanaf zaterdag?
Vraag me af hoe die polsbandjes aangestuurd worden; dat is ook wel vette shit.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ieder land minus * San Marino *stuurt de meest lekkere chick, krijgen wij Corland....
[ Voor 13% gewijzigd door Aghanim op 18-05-2013 23:40 ]
Heh.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Die memo heeft San Marino iig ook niet gehadAghanim schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:39:
Ieder land stuurt de meest lekkere chick, krijgen wij Corland....
klopt, daarom werd dat jong er ook uit gezet. Hij zat de hele tijd de mekkeren bij Pauw en Witteman donderdag avond.. terwijl iedereen natuurlijk meer interesse had in dat verhaal van die gast die 2 jaar was wezen fietsen van noord naar zuidpool. En hij maar zeiken over dat rare gedoe en zijn expertiseVerwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:38:
Wie heeft er nu eigenlijk in de vakjurry gezeten? volgens protocol mag het toch bekend worden vanaf zaterdag?
.
[ Voor 91% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 10:50 ]
Zal die man van San Marino leuk vinden die opmerkingAghanim schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:39:
Ieder land stuurt de meest lekkere chick, krijgen wij Corland....
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
??CyBeR schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:38:
Vraag me af hoe die polsbandjes aangestuurd worden; dat is ook wel vette shit.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
griekenland pakt het geld in europa, pakken ze ook nog de punten
Hahahaha 12 punten voor gratis alcohol!!
Moet je eens kijken naar het optreden van Rusland.
Griekenland bovenaan...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
i know maar vanaf vandaag mag het officeel naar buiten gebracht worden.Worsteneter schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:39:
[...]
klopt, daarom werd dat jong er ook uit gezet. Hij zat de hele tijd de mekkeren bij Pauw en Witteman donderdag avond.. terwijl iedereen natuurlijk meer interesse had in dat verhaal van die gast die 2 jaar was wezen fietsen van noord naar zuidpool. En hij maar zeiken over dat rare gedoe en zijn expertise
HAHAHHAHAHA DAT IS EEN VENT, DIE RARE SNUITER
wtf
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
San Marino doet aan proteststemmen? Griekenland 12 punten?
Verrassend dat dat nummer zoveel punten krijgt.
Verrassend dat dat nummer zoveel punten krijgt.
[ Voor 30% gewijzigd door sjaool op 18-05-2013 23:54 ]
"When you grow up your heart dies"
Vorig jaar stuurde ieder land de meest lekkere chick, nu slaat het nergens opAghanim schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:39:
Ieder land minus * San Marino *stuurt de meest lekkere chick, krijgen wij Corland....
huh?
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Eerste 8 zijn er
[ Voor 5% gewijzigd door da_PSI op 18-05-2013 23:41 ]
Haha idd.aaajeetee schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:41:
Wtf dat is een vent..

See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Zeg ik heb nog geen chick gezien
Ik had mijn banga lijst vorig jaar vrij snel vol kan ik me nog herinneren. Dit jaar gaat dat niet gebeuren denk ik zo.
Flauw dat ze de eerste 1 tot 7 punten schriftelijk doen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Oh god, dit wordt een grote pot politieke circlejerk .... dar helpt dus zelfs een vakjury niet meer tegen.
[ Voor 30% gewijzigd door Virtuozzo op 18-05-2013 23:43 ]
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Maar wel gratis zuipen dan!bobsquad schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:43:
Owee als griekenland wint moeten we ook nog mee betalen aan het volgende song festival
Om mijn woorden van eerder maar 's te herhalen: anders duurt 't tot morgenmiddagFiber schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:43:
Flauw dat ze de eerste 1 tot 7 punten schriftelijk doen...
Ik vond het nog meevallen heel eerlijk gezegd.da_PSI schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:43:
Heerlijk accent weer ....
.
[ Voor 95% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 10:49 ]
8 punten!
veel landen zijn vriendjes met rusland
kijken wat dat op gaat leveren

ora et labora
.
[ Voor 96% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 10:51 ]
Nee, nu gaat het veel te snel, ik kan het niet bijhouden...CyBeR schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:43:
[...]
Om mijn woorden van eerder maar 's te herhalen: anders duurt 't tot morgenmiddag
Omdat het gewoon een top lied is.ProfoundValue schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:45:
Waarom krijgt Griekenland zoveel punten?!
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Omdat alcohol gratis ftw! JeweettochProfoundValue schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:45:
Verwijderd
Nu we die 12 punten aan België hebben gegeven hoeven we nu niet meer de hedwigepolder onderwater te zetten?
Omdat ze gewoon een lekker nummer hebben...ProfoundValue schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:45:
Weet ook niet, Misschien wilt iedereen dat het land failliet gaat omdat ze weten dat ze de kosten/organisatie niet kunnen betalenProfoundValue schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:45:
En dan moeten ze het volgend jaar hosten, toch? Van onze belastingcenten
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
ad patat schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:46:
[...]
Weet ook niet, Misschien wilt iedereen dat het land failliet gaat omdat ze weten dat ze de kosten/organisatie niet kunnen betalen
arm georgie, ik vond ze niet eens heel slecht . maar ze hebben 0 punten
ora et labora
De BBC ziet die bui ook al wel weer hangen ja.ad patat schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:46:
[...]
Weet ook niet, Misschien wilt iedereen dat het land failliet gaat omdat ze weten dat ze de kosten/organisatie niet kunnen betalen
Denemarken

Johann Sebastian Bach
.
[ Voor 90% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 10:51 ]
BorgenSaturnus schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:49:
Wat was er zo goed aan Denemarken?
Inderdaad. Vooralsnog gaat het volledig op met demografische interdependentie.bobsquad schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:48:
Het is en blijft ook nog steeds een politiek spelletje pfff..
legoland, aqua (barbie girl) hamperbergSaturnus schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:49:
Wat was er zo goed aan Denemarken?
ora et labora
Die vrouw van Hongarije is wel echt zwanger
Ga je goed in west europa, krijg je 0,0 uit oost europa
Omdat ik er woon

Johann Sebastian Bach
Allebei tandenstokers ..Goron schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:49:
Romania is beter dan corland maas
je bent er op stage dat is wat anders
ora et labora
.
[ Voor 92% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 10:52 ]
Dat dusProfoundValue schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:51:
Oke, watthefak is er aan Azerbeidzjan?!

Die doen 't om de een of andere reden altijd goed.
Dan woon ik er toch ook
Johann Sebastian Bach
Vrouwen met lange voorhoofden FTW!ProfoundValue schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:51:
Oke, watthefak is er aan Azerbeidzjan?!
bijzondere act? en redelijk zingen?
ora et labora
Misschien vond men het vorig jaar daar heel leuk en wil men er weer heen ofzo?