* bobsquad Wishfull thinkingAghanim schreef op zondag 19 mei 2013 @ 00:37:
[...]
Wanneer komt eigenlijk jouw beloning van de dames voor 3 avonden Songfestival en voor ze zorgen?
Ja, maar verzekert die verslapen ook???Eagle Creek schreef op zondag 19 mei 2013 @ 00:34:
[...]
Omdat in Appeldoorn een bekende verzekeraar zit?
"When you grow up your heart dies"
"@Amesburyrose: Thousands of awkward kids having to explain #milf to their parents now, thank you #esf"
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
39
Kunnen ze goed zingen dan?Aghanim schreef op zondag 19 mei 2013 @ 00:37:
[...]
Wanneer komt eigenlijk jouw beloning van de dames voor 3 avonden Songfestival en voor ze zorgen?
Kunnen ze goed zingen dan?
Hier komt ooit nog wat te staan..
Heh. Dat zit wel goedAghanim schreef op zondag 19 mei 2013 @ 00:37:
[...]
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Hoi.
Morgen uitzending gemistFietsbel schreef op zondag 19 mei 2013 @ 00:40:
Wat gebeurde er precies? ik heb die hele MILF opmerking gemist en er staat NOOOOOGGG steeds niks ervan op youtube
Wil het toch wel is zien...
+1 Pics/vids or it didn't happen?Fietsbel schreef op zondag 19 mei 2013 @ 00:40:
Wat gebeurde er precies? ik heb die hele MILF opmerking gemist en er staat NOOOOOGGG steeds niks ervan op youtube

"and now back to Petra, hashtag #milf"

Er zullen er ook vast wel zijn geweest die dachten IDILFAghanim schreef op zondag 19 mei 2013 @ 00:47:
Op zich is het ook een milf natuurlijk. Hij zei in elk geval wat iedere kijkende man dacht.
Irish drummer .......
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
TrueAghanim schreef op zondag 19 mei 2013 @ 00:47:
Op zich is het ook een milf natuurlijk. Hij zei in elk geval wat iedere kijkende man dacht.
Hij zei het heel snel en verdween daarna uit beeld, om vervolgens niet meer terug te kerenAsgaro schreef op zondag 19 mei 2013 @ 00:41:
Tot nu toe nog geen fragment van die #milf zin: YouTube: eurovision milf
Wil het toch wel is zien...
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
YouTube: Hashtag MILF at Eurosong 2013
Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
Hahapres_lincoln schreef op zondag 19 mei 2013 @ 12:26:
Wat keek de presentatrice smerig na zijn opmerkingJammer dat het niet langer doorloopt.
whats's next, over 2 jaar in Nl, en Linda de Mol krijgt Cougar naar d'r hoofd?....
die betekenis snap ik, maar ik kan mij niet voorstellen dat die gast dat hier bedoeld??Sjah schreef op zondag 19 mei 2013 @ 13:38:
Mother i Like to Fuck.
whats's next, over 2 jaar in Nl, en Linda de Mol krijgt Cougar naar d'r hoofd?....
[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 19-05-2013 13:53 ]
Tsja, misschien ben ik wat ruimdenkend maar zie er het probleem niet zo van in.Sjah schreef op zondag 19 mei 2013 @ 13:22:
Hahah hashtag MILF. proest, kijk dit gaat tenminste echt wat verder dan 2 zoenende mannen/vrouwen.
Ze is duidelijk geen 20 meer, en MILF wordt over het algemeen toch geassocieerd met een niet meer piep-jonge (maar ook niet stokoude) en nog steeds goed uitziende vrouw?
Tori Amos zong het over zichzelf
It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.
De rest was soms "leuk", maar soms ook wel heel slecht... Cascada dat hartstikke onzuiver zingt voor Duitsland bijvoorbeeld...
Denemarken was leuk, maar niet leuk genoeg
[ Voor 61% gewijzigd door Jorn1986 op 19-05-2013 15:42 ]
Dit was ook mijn favoriet (qua liedjeJorn1986 schreef op zondag 19 mei 2013 @ 15:33:
De winnaar wat mij betreft van gisterenavond:
[video]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
ora et labora
Over Anouk: waarom was ze niet gewoon haarzelf gebleven, en was ze gekomen met een rock-nummer, zoals we gewend zijn van haar? Dan had ze wel opgevallen tussen de rest. Ik was haar nummer alweer vergeten na het zien van de nummers die erna kwamen.
En Zweden dan: gastland en dan met zo'n matig nummer komen en met een wel heel simpel "haaa" op ieder einde van een zin... daar ga je het niet mee redden natuurlijk.
[ Voor 60% gewijzigd door Jorn1986 op 19-05-2013 15:56 ]
ik zie het probleem ook niet, maar dat is het niet zozeer. Meer dat die kerel het lef heeft om dat voor een 100 miljoenen-publiek eruit te gooien. Ik zelf durf dat misschien op een feestje, maar niet op TV, dan ben je toch wat geremder (niet dat ik op TV kom, maar stel dat...)flowerp schreef op zondag 19 mei 2013 @ 15:14:
[...]
Tsja, misschien ben ik wat ruimdenkend maar zie er het probleem niet zo van in.
Ze is duidelijk geen 20 meer, en MILF wordt over het algemeen toch geassocieerd met een niet meer piep-jonge (maar ook niet stokoude) en nog steeds goed uitziende vrouw?
Tori Amos zong het over zichzelf
Het was juist een liedje wat ze zelf geschreven heeft voor d'r nieuwe album.Jorn1986 schreef op zondag 19 mei 2013 @ 15:52:
Over Anouk: waarom was ze niet gewoon haarzelf gebleven, en was ze gekomen met een rock-nummer, zoals we gewend zijn van haar? Dan had ze wel opgevallen tussen de rest. Ik was haar nummer alweer vergeten na het zien van de nummers die erna kwamen.
En ik vond 't juist opvallend tussen de rest, die veel meer middle-of-the-road pop bezig waren.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
CyBeR schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:38:
Vraag me af hoe die polsbandjes aangestuurd worden; dat is ook wel vette shit.
Zie 2:27.
[ Voor 4% gewijzigd door CyBeR op 19-05-2013 17:01 ]
Waarschijnlijk dezelfde techniek als Disney gebruikt:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TbxkrpWu7hQ]
Wat een bazennummer en wat een baas!
Echt een vette act
Had wat mij betreft wel hoger mogen eindigen
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
Su. Per. Vet.Megamind schreef op zondag 19 mei 2013 @ 17:18:
[...]
Waarschijnlijk dezelfde techniek als Disney gebruikt:
[video]
De polsbandjes: http://www.m-m-pr.com/ind...y14-eurovision-diary-2013The wristbands were controlled via infrared transmitters in the roof to change colors during certain songs, like here for the opening with Loreen.
Leuke blog ook, is van de productiemaatschappij achter heel het gebeuren. Imposant als je ziet wat er allemaal achter zit. Van de accreditaties tot de polsbandjes tot de beamers,...
[ Voor 15% gewijzigd door DinX op 19-05-2013 17:41 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
pres_lincoln schreef op zondag 19 mei 2013 @ 12:26:
Wat keek de presentatrice smerig na zijn opmerkingJammer dat het niet langer doorloopt.
39
Hier een Youtube versie met Engelse ondertiteling:gambieter schreef op zondag 19 mei 2013 @ 15:37:
[...]
Dit was ook mijn favoriet (qua liedje). Als ze slim zijn maken ze een Engelstalige versie met makkelijk zingbare tekst, en bingo! Griekse entrepeneurs
Het is een zeemanslied

Griekenland had gewoon moeten winnen
[ Voor 9% gewijzigd door Jorn1986 op 19-05-2013 20:51 ]
Heerlijk optreden van die Grieken ook. Ik vond dat het leukste optreden, daarna vond ik het ook wel leuk om te zien hoe die Maltezen er een feestje van maakten op het podium.
[ Voor 3% gewijzigd door Niekleair op 20-05-2013 00:32 ]
[img]error.jpg[/img]
Las ergens een Zweedse krant waarin 't al werd aangekondigd dat hij dat zou gaan doen. Niet echt een spontane actie dus...Soldaatje schreef op zondag 19 mei 2013 @ 19:26:
Hij had misschien een weddenschap of hij het zou durven zeggen?
http://www.aftonbladet.se...ivalen/article16800517.ab
Gooi 't maar door een Google Translate of laat Chrome 't doen of zo
[ Voor 20% gewijzigd door Nefiorim op 20-05-2013 20:43 ]
XBO: Michaël#3318
Toch bizar dat Anouk het gek vind dat Duitsland ons geen punten geeft "omdat wij hun ook punten gegeven hebben". Het gaat allang niet meer om het beste liedje, maar om de meeste punten van buurlanden helaas...
Mooi om te zien dat de hele zaal "Netherlands, Netherlands" riep tijdens de uitslag van de halve finale. Er waren dan ook heel wat Hollanders naar Malmö gekomen.
Denemarken heeft gewonnen omdat het een prima (songefestival)liedje was, én beter was dan de overige Scandinavische liedjes, dus gegarandeerd 12 punten van Ijsland, Noorwegen en Zweden. Bovendien gezongen door een lief, knap meisje met een mooie show eromheen.
[ Voor 28% gewijzigd door Witte op 21-05-2013 12:10 ]
Houdoe
Vond het wel vreemd dat dat nummer niet heel hoog kwam omdat het best een leuk nummer is.
Plus heel eerlijk is het niet, en het zou best kinderachtig zijn van die landen als ze de funding voor EBU-projecten introkken omdat hun liedje te slecht was om te kwalificeren.
[ Voor 30% gewijzigd door CyBeR op 21-05-2013 13:32 ]
Smaken verschillen, ik vond Zweden wanstaltig. Vond Estland dan weer heel leuk, maar die werd ook begraven tijdens de stemrondeArunia schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:11:
Het nummer van Zweden was zo slecht nog niet, nadeel is dat zij al automatisch naar de finale gingen en dus weinig air-time hebben gehad. Voor mij iig was het naast de hele korte stukjes nog niet voorbij gekomen.
Vond het wel vreemd dat dat nummer niet heel hoog kwam omdat het best een leuk nummer is.
't Gaat niet om het wel of niet funden, het gaat vooral om de hoeveelheid. Zonder de bijdragen van die landen (substantieel hoger dan die van andere landen) überhaupt geen Songfestival, of anders moeten andere landen meer gaan bijdragen. En we weten allemaal hoe graag de gemiddelde NL-er wat meer geld naar Europese projecten wil sturen.CyBeR schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:31:
Ik denk dat ze binnenkort ook wel ophouden met het big-fivesysteem want inderdaad met die twee halve finales is 't nadelig voor die landen. Die krijgen veel minder exposure voor hun lied dan de halve finalisten.
Plus heel eerlijk is het niet, en het zou best kinderachtig zijn van die landen als ze de funding voor EBU-projecten introkken omdat hun liedje te slecht was om te kwalificeren.
XBO: Michaël#3318
Wát een eindbaas!Zeus schreef op zondag 19 mei 2013 @ 17:18:
[video]
Echt een vette actGraaf dracula die met een gouden stem een vet liefdesnummer zingt.
Heb me toch gelachen met dat nummer, en de zang is ook goed, maar het klinkt als een kick in the nuts, geweldigZeus schreef op zondag 19 mei 2013 @ 17:18:
[video]
Echt een vette actGraaf dracula die met een gouden stem een vet liefdesnummer zingt.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12