Voor degene die een Spigen Neo Hybrid hebben, hebben jullie ook dat het toestel soms uit is of opnieuw opgestart is? Ik heb dit regematig met deze case maar met mijn case mate barely there heb ik er geen last van.
Nou, ik heb de witte achterklep ontvangen en staat niet eens slecht op een zwarte S4... Wit voor de zomer en zwart voor de winter of zo!
Fotomoment? 
Ik heb postnl gemaild of die al konden zien of mijn case Nederland al binnen is, maar helaas.. Zou het nog te maken kunnen hebben met de hoge waterstanden van onze Oosterburen?
Ik heb postnl gemaild of die al konden zien of mijn case Nederland al binnen is, maar helaas.. Zou het nog te maken kunnen hebben met de hoge waterstanden van onze Oosterburen?
Heeft er iemand een goede autohouder voor de S4.
Als het een universele is welke en werkt deze met flip cover.
Als het een universele is welke en werkt deze met flip cover.
Heb de case zojuist binnengekregen en hier heb ik niet echt last van, behalve als ik het toestel redelijk schuin houd, dan pas begint het en beetje op te vallen.Reptile-X schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:25:
Dat ga ik zeker doen, hier heb ik zoooo geen zin in… Ik hoef dit gezeik niet als ik goed geld voor een product betaal, er is een rare vorming aan de randen zelfs zonder toestel.
Eindcontrole van lik mijn …
[afbeelding]

Ben zelf erg tevreden over de case. Normaal heb ik een hekel aan hoesjes om een telefoon maar deze ziet er toch erg strak uit.

Anoniem: 521301
Ik heb sinds kort een Samsung Galaxy S4. Helemaal superrr!
Maar het hoesje is wel aardig aan de prijs 34,95
Wat vinden jullie zijn geld waard?
Neem aan dat je de View Flip Cover bedoeld? 34,95 is vrij prijzig. Zelf had ik daar ook wat reviews van opgezocht maar veel meldde dat de frontcover niet goed sluit, al zou dat misschien alleen in het begin zo zijn. Zelfde wilde ik die gok niet nemen en toen maar de Neo Hybrid genomen welke overigens ook vrij prijzig is.
Aan die flip covers heb je niks nee. Blijft openstaan en niet echt de beste bescherming. Check anders eBay waar voor weinig genoeg goede cases kan vinden.
Trouwens, wat een gekut met screen protectors aanbrengen... Al de 2e waar ik luchtbellen onder krijg!
Trouwens, wat een gekut met screen protectors aanbrengen... Al de 2e waar ik luchtbellen onder krijg!
Lucthbellen is lang niet zo erg als stof.. Zo irritant.
Maarja zonder screenprotector voelt het scherm veel beter.
Maarja zonder screenprotector voelt het scherm veel beter.
[ Voor 36% gewijzigd door Chris Smoove op 06-06-2013 20:26 ]
Spigen heeft gereageerd en vraagt mij om contact op te nemen met Amazon verkoper. Om eerlijk te zijn begin ik aan te wennen, ik wil al het gedoe niet om achteraan te gaan dus ik gooi de bijl neer.NeonovA schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:38:
[...]
Heb de case zojuist binnengekregen en hier heb ik niet echt last van, behalve als ik het toestel redelijk schuin houd, dan pas begint het en beetje op te vallen.
Spigen heeft alweer een nieuwe glas t screenprotector erbij..
De Glas t nano slim en die is maar 0.15mm
Is het eigenlijk wel de moeite waard om een screenprotector te nemen? Krijg namelijk volgende week mijn S4
Is het eigenlijk wel de moeite waard om een screenprotector te nemen? Krijg namelijk volgende week mijn S4
Weet iemand of er een soort van bumpercase is die te combineren is met de s view flip cover? Erg tevreden over de flip cover maar wil nog een beetje stuiter bescherming ...
http://www.spigen.com/cel...xy-s4-case-flip-mate.htmlscientist456 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 11:12:
Weet iemand of er een soort van bumpercase is die te combineren is met de s view flip cover? Erg tevreden over de flip cover maar wil nog een beetje stuiter bescherming ...
Sowieso doen! Een screen protector is nooit weg en beschermt toch je schermitsFuzeh schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 14:09:
Spigen heeft alweer een nieuwe glas t screenprotector erbij..

Alleen handig als je vaak naar het strand gaat.Satom schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 22:54:
[...]
Sowieso doen! Een screen protector is nooit weg en beschermt toch je scherm
Ik heb om mijn witte Galaxy S4 een Valenta maat 22 hoesje. Nu zie ik dat het hoesje op de witte achterkant zwarte/grijze strepen achterlaat welke ik niet kan verwijderen. Je ziet het bij een bepaald lichtinval. De strepen zitten precies daar waar een vouwen of verdikingen in het hoesje zitten. Dus oa van het trekkoord.
Zijn er meer mensen die dit ervaren en misschien wel een oplossing hebben om deze strepen te verwijderen?
Zijn er meer mensen die dit ervaren en misschien wel een oplossing hebben om deze strepen te verwijderen?
In letterlijk alle berichten van jou in dit topic verwijs je naar die site. Misschien goed om eens te stoppen met je gespam...
Volgende keer graag een topic report aanmaken ipv zelf te reageren
[ Voor 38% gewijzigd door janvanduschoten op 25-06-2013 10:23 ]
En die site verkoopt allemaal prul, slecht nagemaakt spul.
Anoniem: 217197
Hoe zit het met de openingen voor de usb lader en koptelefoon.NeonovA schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:38:
[...]
Heb de case zojuist binnengekregen en hier heb ik niet echt last van, behalve als ik het toestel redelijk schuin houd, dan pas begint het en beetje op te vallen.
[afbeelding]
Ben zelf erg tevreden over de case. Normaal heb ik een hekel aan hoesjes om een telefoon maar deze ziet er toch erg strak uit.
[afbeelding]
Gaan die er gemakkelijk in of is het allemaal erg strak?
Zondag is het vaderdag. Als cadeau wil ik graag een 2e oplader voor mijn S4 vragen.
Dit i.p.v. parfum
Nu wil ik graag een originele lader, omdat de lader die bij in de doos zit vrij snel oplaad (+- 2 uur).
Ook weet ik niet of een andere lader goed is voor de batterij.
Nu heb ik zelf gevonden dat de originele lader 2.0A is.
Welke lader raden jullie aan? De originele lader heb ik namelijk nergens kunnen vinden.
Dit i.p.v. parfum
Nu wil ik graag een originele lader, omdat de lader die bij in de doos zit vrij snel oplaad (+- 2 uur).
Welke lader raden jullie aan? De originele lader heb ik namelijk nergens kunnen vinden.
ETA-U90EWERoodey schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:14:
Zondag is het vaderdag. Als cadeau wil ik graag een 2e oplader voor mijn S4 vragen.
Dit i.p.v. parfum![]()
Daar ben ik het niet helemaal mee eensChris Smoove schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 23:02:
[...]
Alleen handig als je vaak naar het strand gaat.

Gisteren ontving ik de nep S View cover van DX-Box, het zit echt perfect op de SGS4 maar aan de achter kant zie je hele kleine pitjes (blaasjes) in het plastic en doorkijk venstertje is niet helemaal helder maar hindert niet.
Vandaag heb ik eindelijk zwarte Spigen Crumena View case en Spigen Ultra Crystal screen protector ontvangen via officiële Spigen.com. Pakket heeft 22 dagen bij ons op de douane en TNT post gewacht en ik moest €19,09 betalen aan invoer en douane kosten...
Mijn advies is koop het hier in europa (zoals bij Amazon.de)
Crumena View hoes is echt heel mooi en ziet er elegant uit, ook screen protector is perfect zoals ik gewend ben van Spigen (Steinheil), blijft ook waarschijnlijk 2 jaar lang goed net zoals op mijn SGS2.
Vandaag heb ik eindelijk zwarte Spigen Crumena View case en Spigen Ultra Crystal screen protector ontvangen via officiële Spigen.com. Pakket heeft 22 dagen bij ons op de douane en TNT post gewacht en ik moest €19,09 betalen aan invoer en douane kosten...
Crumena View hoes is echt heel mooi en ziet er elegant uit, ook screen protector is perfect zoals ik gewend ben van Spigen (Steinheil), blijft ook waarschijnlijk 2 jaar lang goed net zoals op mijn SGS2.
Ik heb de Spigen Neo Hybrid cover nu om mijn s4 zitten, maar nu past alleen de originele samsung micro usb kabel erin, terwijl ik overal in het huis usb stopcontact laders heb rondliggen om andere apparaten ook te kunnen opladen. Nu kan ik al deze voor de s4 niet gebruiken dus (plugs passen net niet door de opening van de spigen case).
Iemand hetzelfde "probleem"? En weet iemand waar ik online (dus uit eigen ervaring veelal) waar ik passende micro usb kabels kan kopen of de originele samsung voor goedkoop?
Iemand hetzelfde "probleem"? En weet iemand waar ik online (dus uit eigen ervaring veelal) waar ik passende micro usb kabels kan kopen of de originele samsung voor goedkoop?
Anoniem: 217197
Dat was dus wat ik wilde weten! Bedankt.RUFFNECK schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 07:55:
Ik heb de Spigen Neo Hybrid cover nu om mijn s4 zitten, maar nu past alleen de originele samsung micro usb kabel erin, terwijl ik overal in het huis usb stopcontact laders heb rondliggen om andere apparaten ook te kunnen opladen. Nu kan ik al deze voor de s4 niet gebruiken dus (plugs passen net niet door de opening van de spigen case).
En hoe zit het met de koptelefoon. Gaat die er gemakkelijk in?
Ik heb dat nog niet getest eigenlijk, ben nu ook niet thuis, dus kan het niet ff checken. Maar wat ik hier en daar online lees is dat het wel een probleem is, maar veelal (maar ook niet bij alle) third party headphones.Anoniem: 217197 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 08:23:
[...]
Dat was dus wat ik wilde weten! Bedankt.
En hoe zit het met de koptelefoon. Gaat die er gemakkelijk in?
Een alternatief qua case zou deze kunnen zijn, waar alles wel gewoon goed past: http://www.amazon.com/gp/product/B00BUIG6PE/
Gisteren mijn Spigen Slimarmor case's binnen gekregen via ebay helaas waarschijnlijk zijn het fake's.
Heb hierover al contact opgenomen met de verkoper.
Kon ook bijna niet anders voor die prijs maar de covers zijn wel goed.

Heb hierover al contact opgenomen met de verkoper.
Kon ook bijna niet anders voor die prijs maar de covers zijn wel goed.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Ik heb net Dx-Box fake Spigen Neo ontvangen en als ik het naast originele houd er is wereld van verschil in kwaliteit, ik zal het niet gebruiken dus.
Tevens ook de zwarte batterij cover van Dx-Box ontvangen en ik durf bijna niet te zeggen maar ik vind het beter uitzien dan originele cover van Samsung:
http://dx-box.com/battery...-i9500-metal-black-1.html
Er is ook een model met meer chroom look:
http://dx-box.com/battery...t-i9500-metal-silver.html
Tevens ook de zwarte batterij cover van Dx-Box ontvangen en ik durf bijna niet te zeggen maar ik vind het beter uitzien dan originele cover van Samsung:
http://dx-box.com/battery...-i9500-metal-black-1.html
Er is ook een model met meer chroom look:
http://dx-box.com/battery...t-i9500-metal-silver.html
Hebben jullie ook dat het scherm op s view mode gaat als je de s view cover helemaal openslaat (tegen het baterijklepje aan)?
De mijne is niet origineel.
De mijne is niet origineel.
Heeft er iemand een goede autohouder voor S4 met flipcover?
& iemand ervaring met bluetooth via aux aansluiting ( voor in de wagen )
Besteld:
Extra accu + lader/beschermhoesje: http://www.bol.com/nl/p/s...-s4-wit/9200000011453369/
64 GB geheugenkaart: http://www.dataio.nl/shop...ard-class-10-sandisk.html
Op zoek naar:
Stevige en waterdichte houder voor navigatie.
Aluminium (oid) vervanging voor dat gruwelijk lelijke achterpaneel (geen protector, dat vind ik lelijk).
Extra accu + lader/beschermhoesje: http://www.bol.com/nl/p/s...-s4-wit/9200000011453369/
64 GB geheugenkaart: http://www.dataio.nl/shop...ard-class-10-sandisk.html
Op zoek naar:
Stevige en waterdichte houder voor navigatie.
Aluminium (oid) vervanging voor dat gruwelijk lelijke achterpaneel (geen protector, dat vind ik lelijk).
[ Voor 23% gewijzigd door Skv op 15-06-2013 16:11 ]
Backcover gevonden: http://www.ebay.co.uk/itm...uches&hash=item5d3fe823da
Ik ben niet naar het strand geweest en heb al enkele krassen op het scherm. Dit gorilla glass 3 valt mij dan ook erg tegen en ga vanavond maar eens een screen protector bestellen.Chris Smoove schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 23:02:
[...]
Alleen handig als je vaak naar het strand gaat.
Kom zojuist terug van het werk, vind ik een briefje van de PostNL, ze hebben geprobeerd een pakket te bezorgen, maar kon niet worden afgeleverd en ik ben ze € 19,09 verschuldigd ben.. wat ik heel raar vindt. Totale prijs was 51,03 dollar (grofweg € 40,-). Is het dan zo duur om iets te importeren? Maar ja, mijn Spigen case komt lijkt in Nederland te zijn
Als je boven het toegestane importbedrag zit, moet je betalen helaas. Mijn silicone case is ook binnen, maar ik vind het niks zo'n geval er omheen. Toestel zelf ligt beter in je hand. Ik heb nu maar de originele Samsung pouch besteld. Er zit toch al een deuk aan de zijkant.
Je komt overal zandkorrels tegen, wellicht is er een zandkorreltje in je broekzak gekomenmytheory schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:47:
[...]
Ik ben niet naar het strand geweest en heb al enkele krassen op het scherm. Dit gorilla glass 3 valt mij dan ook erg tegen en ga vanavond maar eens een screen protector bestellen.
Op zoek naar een goede S-view cover met betere bescherming. Heb nu de orginele met SPIGEN Case Flip mate. Alleen daar kan ik niet goed foto's mee maken omdat de flits in de case lijkt te scatteren en de foto's vernageld.
Daarom eerst gedacht om deze van SPIGEN te nemen:

Maar nu komen ze binnenkort ook met deze:

Vind deze laatste er toch een stuk gaver uitzien. Even afwachten op de eerste reviews dan maar....
Daarom eerst gedacht om deze van SPIGEN te nemen:

Maar nu komen ze binnenkort ook met deze:

Vind deze laatste er toch een stuk gaver uitzien. Even afwachten op de eerste reviews dan maar....
vind het wel veel, dikke 50% extra, dacht dat ik alleen 21% moest betalenW84 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 20:53:
Als je boven het toegestane importbedrag zit, moet je betalen helaas. Mijn silicone case is ook binnen, maar ik vind het niks zo'n geval er omheen. Toestel zelf ligt beter in je hand. Ik heb nu maar de originele Samsung pouch besteld. Er zit toch al een deuk aan de zijkant.
Zie een van mijn laatste reacties, Amazon.de is de beste optie. Het zijn niet alleen de BTW en douane kosten, TNT gooit er ook nog wat bovenop, zogenaamd “inklaring kosten” ze vangen 13 euro daarvoor maar nemen lekker 2 weken de tijd om te door douane te halen, belachelijk...
Helaas heeft amazon de niet de gehele collectie.
Anoniem: 225969
Ik heb bij mijn S2 destijds meerdere laders gekocht omdat ik op meerdere locaties verblijf en dus niet telkens mijn lader mee hoef te nemen. Nu heb ik de S4 en zoek ik op internet of ik deze ook kan gebruiken op de S4? Zo niet, dan moet ik nieuwe aanschaffen. Alleen moet ik ivm mijn rolstoelgebondenheid een langere kabelshebben dan die meegeleverd is bij de telefoon. Heeft iemand hier dan een advies voor waar deze te krijgen zijn?
Laders van de S2 passen gewoon op de S4, alleen ze laden minder snel op.Anoniem: 225969 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 20:55:
Ik heb bij mijn S2 destijds meerdere laders gekocht omdat ik op meerdere locaties verblijf en dus niet telkens mijn lader mee hoef te nemen. Nu heb ik de S4 en zoek ik op internet of ik deze ook kan gebruiken op de S4? Zo niet, dan moet ik nieuwe aanschaffen. Alleen moet ik ivm mijn rolstoelgebondenheid een langere kabelshebben dan die meegeleverd is bij de telefoon. Heeft iemand hier dan een advies voor waar deze te krijgen zijn?
De S4 lader heeft namelijk 2000 mah output.
Je kan gewoon een langere usb naar micro usb kabel kopen. Heb ze gezien bij de belcompany
deze zijn 3 meter lang. weet alleen de prijs niet meer was wel vrij duur.
Heeft dat ook effect op de oplaad snelheid?Megapaul schreef op zondag 16 juni 2013 @ 21:51:
[...]
Laders van de S2 passen gewoon op de S4, alleen ze laden minder snel op.
De S4 lader heeft namelijk 2000 mah output.
Je kan gewoon een langere usb naar micro usb kabel kopen. Heb ze gezien bij de belcompany
deze zijn 3 meter lang. weet alleen de prijs niet meer was wel vrij duur.
Hmm, dit verklaard ook wel waarom het zo duur is.. Verdorie, Amazon.de is wel een officiële reseller van Spigen.com?Reptile-X schreef op zondag 16 juni 2013 @ 19:18:
Zie een van mijn laatste reacties, Amazon.de is de beste optie. Het zijn niet alleen de BTW en douane kosten, TNT gooit er ook nog wat bovenop, zogenaamd “inklaring kosten” ze vangen 13 euro daarvoor maar nemen lekker 2 weken de tijd om te door douane te halen, belachelijk...

Tja, Denk je verstandig te zijn om het via de officiële weg te kopen.. HahaW84 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 02:01:
Belasting over het totaalbedrag + Douanekosten. Amazon had beter geweest.
Hij is eindelijk dan binnen, de Spigen NEO Hybrid Metal Slate. Wat een geweldige case, ben ernorm blij en kan er ook niets op aan merken, past perfect
Maar nu is mijn collega ook geinteresseerd in deze case, alleen heeft hij (en ik) geen creditcard, alleen PayPal, maar daarmee kan je niet betalen bij Amazon. Iemand een andere alternatief?
Jup, hier: mobilefun.nl/
Maar is die case echt zo fijn? Ik vind het toestel gewoon los heel lekker in de hand liggen en ik had al zo'n siliconen case gekocht, maar dat was niks. En hoe zit het met hoofdtelefoon-plugs? Die passen toch niet?
Maar is die case echt zo fijn? Ik vind het toestel gewoon los heel lekker in de hand liggen en ik had al zo'n siliconen case gekocht, maar dat was niks. En hoe zit het met hoofdtelefoon-plugs? Die passen toch niet?
Oe, bedankt! Even kijken (:
Er zit een vrij grote ronde gat voor de hoofdtelefoon plugs. Heb het zelf nog niet getest, maak die van Samsung zelf gaan makkelijk passen. Als je zo'n Beats audio spul hebt, gaat het lastig worden, met zo'n "bocht" in de stekker/plug.
Verder past de Usb ook zonder problemen! Ik ben er echt blij mee, het voelt niet eens silicoon achtig aan en het sluit de randen goed af. De knoppen (power en volume) voelen erg prettig aan
Er zit een vrij grote ronde gat voor de hoofdtelefoon plugs. Heb het zelf nog niet getest, maak die van Samsung zelf gaan makkelijk passen. Als je zo'n Beats audio spul hebt, gaat het lastig worden, met zo'n "bocht" in de stekker/plug.
Verder past de Usb ook zonder problemen! Ik ben er echt blij mee, het voelt niet eens silicoon achtig aan en het sluit de randen goed af. De knoppen (power en volume) voelen erg prettig aan
Ik ben allergisch voor Beats, dus dat scheelt.
Maar ik heb wel in-ears met haakse plugs en ik hoorde dat die niet passen en dan heb ik er niks aan helaas. Het lijkt mij verder ook wel een goede case.

Dat gaat helaas dan inderdaad niet werken! Ik gebruik zelf de originele van Samsung
Heb niet veel geld over voor oordopjes
Maar denk dat alle cases toch vrijwel niet geschikt zijn voor jou hoofdtelefoon?
Deze heb ik icm met de s view cover:leducw schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 14:31:
Heeft er iemand een goede autohouder voor S4 met flipcover?
http://www.shopandroid.co...ount-deluxe/3A78A9260.htm
Werkt goed!
Ik ga toch ook maar de Neo Hybrid bestellen in Satin Silver. Ook wel handig voor op vakantie namelijk. Iemand hier via Amazon.de besteld? En zo, hoelang duurde het ongeveer?
Vandaag de Spigen Steinheil Ultra fine binnen gekregen maar heb gemengde gevoelens. Het is een matte screen protector die het spiegelen inderdaad tegengaat. Geen vingervlekken en voelt erg fijn aan. Maar dat matte daar moet ik toch wel erg aan wennen. Vooral bij een witte achtergrond is het niet echt helder. Misschien is het even wennen anders ga ik voor de Ultra chrystal.
Ik heb mijn spigen slim armor via ebay besteld.. Als je bij spigen_inc koopt zit het wel goed.. Ik heb een origineel product gehad. Maandag besteld en vrijdag binnen in de post.
Verder erg tevreden met de case, top kwaliteit en voelt goed aan!
Verder erg tevreden met de case, top kwaliteit en voelt goed aan!
Van mij spigen neo hybrid case is het glanzende laagje van de zijkanten aan het loslaten. Hebben hier meer mensen last van. Ik kan er nu wel alles heel gemakkelijk los krassen maar dat lijkt mij niet de bedoeling.

[ Voor 28% gewijzigd door mytheory op 22-06-2013 16:01 ]
Anoniem: 159628
Heeft er al iemand ervaring met de (waterdichte) motorfiets houders voor de S4? Ik zie op ebay veel keuze zowel in de houders als in de prijzen.
Geen ervaring, maar ben er ook naar op zoek.Anoniem: 159628 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 18:47:
Heeft er al iemand ervaring met de (waterdichte) motorfiets houders voor de S4? Ik zie op ebay veel keuze zowel in de houders als in de prijzen.
Deze lijkt mij op het oog het meest betrouwbaar: http://www.ebay.nl/itm/IP...ounts&hash=item20d38d54a5
[ Voor 25% gewijzigd door Skv op 24-06-2013 00:00 ]
Ik twijfel er aan om dat ding te kopen, maar ik weet niet zeker of ik hem ergens op mijn motor kan bevestigen.
Heb een naked bike en volgens mij nergens een stang bij het stuur waar hij aan zou kunnen.
[ Voor 28% gewijzigd door Skv op 24-06-2013 23:13 ]
Anoniem: 159628
Ik heb hem ook, met een extra batterij erbij echt super! Nooit meer de telefoon aan de lading, precies de reden waarom ik de One van de lijst heb geschrapt. (geen verwisselbare batterij)
De Spigen Neo Hybrid is binnen en damn... wat een mooie en degelijke case zeg. Perfecte combi zo!
Alleen loopt volume omhoog te kutten, dus even kijken of ik dat kan fixen.
Alleen loopt volume omhoog te kutten, dus even kijken of ik dat kan fixen.
Mime glass protector en originele Samsung cover op de S4 gezet. Glas is toch wel een stukje fijner dan de gemiddelde plastic screen protector imho en ziet er ook beter uit. Wel helaas nogal een vingerafdruk magneet, had dat niet verwacht. Dit is wel de 1st gen Mime, de nieuwe schijnt wat dit betreft wat beter te zijn.
Gekozen voor een aluminium Home key. Staat mooi omdat de speakergrille ook chroom is
De originele cover ben ik erg tevreden mee. De telefoon blijft zijn vorm houden (vind ik persoonlijk veel mooier dan de rechthoekige vormen van bijv. een Hybrid) en is nu uiteraard een stuk minder glibberig. Zonder een cover is de SGS4 gewoon vrijwel niet normaal vast te houden vind ik. Erg tevreden met deze combi
Meer plaatjes na het klikken op de onderstaande foto
Gekozen voor een aluminium Home key. Staat mooi omdat de speakergrille ook chroom is
De originele cover ben ik erg tevreden mee. De telefoon blijft zijn vorm houden (vind ik persoonlijk veel mooier dan de rechthoekige vormen van bijv. een Hybrid) en is nu uiteraard een stuk minder glibberig. Zonder een cover is de SGS4 gewoon vrijwel niet normaal vast te houden vind ik. Erg tevreden met deze combi
Meer plaatjes na het klikken op de onderstaande foto

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 28-06-2013 09:44 ]
Nickname does not reflect reality
Heb dit ook met mijn witte uitvoering. Veel te snel, heb dat ding pas net. Ga jij er iets mee doen? Garantie claimen bij Spigen?mytheory schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:05:
Van mij spigen neo hybrid case is het glanzende laagje van de zijkanten aan het loslaten. Hebben hier meer mensen last van. Ik kan er nu wel alles heel gemakkelijk los krassen maar dat lijkt mij niet de bedoeling.
[afbeelding]
Ja ik ga hem terug sturen naar Amazon.ZeilDude schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 12:23:
[...]
Heb dit ook met mijn witte uitvoering. Veel te snel, heb dat ding pas net. Ga jij er iets mee doen? Garantie claimen bij Spigen?
Vind het zonde, zonder dit laagje zie je echt dat het plastic is.
Maakt de telefoon direct wat zwaarder (Godzijdank, nu voel ik tenminste dat ik wat vast heb en valt hij minder vaak) en het ziet er imho een stuk beter uit.

Kleur op de bovenste is iets lichter door de lichtinval.

Kun je me vertellen waar deze te koop is, plus de prijs. Ziet er mooi uit.Skv schreef op zondag 30 juni 2013 @ 23:34:
Maakt de telefoon direct wat zwaarder (Godzijdank, nu voel ik tenminste dat ik wat vast heb en valt hij minder vaak) en het ziet er imho een stuk beter uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En wat het eventueel doet met je signaalsterkte/snelheid van data-overdracht en zopappaleone schreef op maandag 01 juli 2013 @ 08:24:
Kun je me vertellen waar deze te koop is, plus de prijs. Ziet er mooi uit.
Vraag me of de Samsung GamePad voor de S4 wel geleverd gaat worden
Collega heeft de case een week geleden hier besteld en is erg tevreden, mooie official case en een stuk goedkoper dan mijn optie
Ja inderdaad daar heb ik ook niet bij stilgestaan, even wachten dan maar.Brad Pitt schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:06:
[...]
En wat het eventueel doet met je signaalsterkte/snelheid van data-overdracht en zo
Anoniem: 366907
Ik heb de zwarte, titanium grey en silver... vindt persoonlijk de silver super staan en idd wat zwaarder en betere feel/look. En dat voor 5 euro/stuk...Skv schreef op zondag 30 juni 2013 @ 23:34:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar zijn deze vijf Euro per stuk dan? Niet goed genoeg gezochtAnoniem: 366907 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:52:
Ik heb de zwarte, titanium grey en silver... vindt persoonlijk de silver super staan en idd wat zwaarder en betere feel/look. En dat voor 5 euro/stuk...
[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 01-07-2013 16:54 ]
Uiteraard: http://www.ebay.com/itm/B...0?ssPageName=STRK:MESE:ITpappaleone schreef op maandag 01 juli 2013 @ 08:24:
[...]
Kun je me vertellen waar deze te koop is, plus de prijs. Ziet er mooi uit.
Verschillende kleuren, en kost bijna niks.
Ontvangst helemaal zonder case:Brad Pitt schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:06:
[...]
En wat het eventueel doet met je signaalsterkte/snelheid van data-overdracht en zo
-85 dBm 14 asu
Ontvangst met alu case:
-90 dBm 12 asu
Dank voor je reactie. De waardes zien er goed uit.Skv schreef op maandag 01 juli 2013 @ 17:16:
[...]
Ontvangst helemaal zonder case:
-85 dBm 14 asu
Ontvangst met alu case:
-90 dBm 12 asu
Deze heb ik vandaag ook besteld alleen niet via Bol.com maar via Ebay.
Nu maar afwachten hoe lang de levering duurt.
Anoniem: 521301
Iemand ervaring met de S View Cover. Ik zie ze soms voorbij komen voor 44,95. Dat koopt toch niemand voor dat bedrag denk ik dan.
Ik zit er over te denken om hem te voor 29,95 inclusief verzendkosten.
Iemand ervaring met deze website? Viewcover.nl
Of raden jullie een andere cover aan?

Zijn er ook mensen met een pouch?..
Ik heb zelf een Spigen Neo Hybrid case + Spigen SGP GLAS.t Screen Protector. Maar ik wil graag nog wat extra bescherming, bv. voor wanneer ik de phone in mijn fietstas heb tijdens fietstochten.
De Spigen of Samsung leren pouches lijken me erg krap en niet geschikt voor de S4 + cover.
Heeft iemand een oplossing voor mijn "probleem" ?
Ik heb zelf een Spigen Neo Hybrid case + Spigen SGP GLAS.t Screen Protector. Maar ik wil graag nog wat extra bescherming, bv. voor wanneer ik de phone in mijn fietstas heb tijdens fietstochten.
De Spigen of Samsung leren pouches lijken me erg krap en niet geschikt voor de S4 + cover.
Heeft iemand een oplossing voor mijn "probleem" ?
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Anoniem: 103551
mytheory schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:05:
[afbeelding]
Vandaag dezelfde case besteld. Hopelijk gaat dit bij mij niet gebeuren maar hoe is dit nu bij jullie afgelopen?ZeilDude schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 12:23:
[...]
Heb dit ook met mijn witte uitvoering. Veel te snel, heb dat ding pas net. Ga jij er iets mee doen? Garantie claimen bij Spigen?
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 103551 op 06-07-2013 23:57 ]
Misschien en rare vergelijking, maar je wilt dan niet weten wat ik voor mijn spigen neo hybrid heb betaaldAnoniem: 521301 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:39:
Iemand ervaring met de S View Cover. Ik zie ze soms voorbij komen voor 44,95. Dat koopt toch niemand voor dat bedrag denk ik dan.![]()

leren pouch is onderwegW84 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 23:47:
Tasje voor de Note 2 nemen, past met de Neo Hybrid en al.
EDIT:
Het is een "leren" pouch, voor een Note 2 van Indigo geworden.
http://www.telecomparts.n...KC4kpmBo7gCFQPA3godKxQADQ
De pouch lijkt gemaakt te zijn voor mijn S4 + Spigen Neo Hybrid. Hij past perfect!
[ Voor 40% gewijzigd door kendo op 09-07-2013 20:12 ]
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Onderstaande besteld: http://www.ebay.com/itm/H...ageName=ADME:L:OC:NL:3160
De 'Hard-Frame-Soft-Rubber-Case-Cover-Protector-Neo-Hybrid-f-Samsung-Galaxy-S4', wie kent 'm niet. Iemand hier al ervaringen mee? Ben vooral benieuwd naar de beschermingsfactor, ziet er namelijk wel stijlvol uit op de foto's!
Edit: Sorry, zie al heel veel ervaringen hierboven, post mag genegeerd worden
eerst even zoeken volgende keer
De 'Hard-Frame-Soft-Rubber-Case-Cover-Protector-Neo-Hybrid-f-Samsung-Galaxy-S4', wie kent 'm niet. Iemand hier al ervaringen mee? Ben vooral benieuwd naar de beschermingsfactor, ziet er namelijk wel stijlvol uit op de foto's!
Edit: Sorry, zie al heel veel ervaringen hierboven, post mag genegeerd worden
[ Voor 12% gewijzigd door Tiroz op 11-07-2013 11:32 ]
Let wel op, deze zijn waarschijnlijk niet echt.. De kans dat de uitsparingen en gaten niet super zijn uitgelijnd met je telefoon!Tiroz schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:29:
Onderstaande besteld: http://www.ebay.com/itm/H...ageName=ADME:L:OC:NL:3160
Edit: Sorry, zie al heel veel ervaringen hierboven, post mag genegeerd wordeneerst even zoeken volgende keer

Afgelopen week de (originele) Neo Hybrid (Dante Red) besteld en ontvangen (Amazon.de) en tot nu toe zéér tevreden over!

Kijk maar uit dat de spray/plastic laagje er niet eraf gaat.Anoniem: 103551 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:52:
Afgelopen week de (originele) Neo Hybrid (Dante Red) besteld en ontvangen (Amazon.de) en tot nu toe zéér tevreden over!![]()
[afbeelding]
De laat heel gemakkelijk los.
Ik zag eerder in dit topic dat dit bij jou was gebeurd. Hoe is dat afgelopen?mytheory schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 18:59:
[...]
Kijk maar uit dat de spray/plastic laagje er niet eraf gaat.
De laat heel gemakkelijk los.
Ik heb hem helaas terug moeten sturen maar nog niets van Amazon terug gehoord.Anoniem: 103551 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:15:
[...]
Ik zag eerder in dit topic dat dit bij jou was gebeurd. Hoe is dat afgelopen?
Nu heb ik zolang de nep Neo hybrid in gebruik en ik moet eerlijk bekennen dat die steviger is en de achterkant lekkerder aanvoelt, maar dan ook iets zwaarder is. De spray/plastic krijg ik er ook niet afgekrast. Dus ik hou deze maar voorlopig.
Ok ik houd het in de gaten. Heb niet veel klachten op internet kunnen vinden dus misschien is het een productiefoutje?mytheory schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:30:
[...]
Ik heb hem helaas terug moeten sturen maar nog niets van Amazon terug gehoord.
Nu heb ik zolang de nep Neo hybrid in gebruik en ik moet eerlijk bekennen dat die steviger is en de achterkant lekkerder aanvoelt, maar dan ook iets zwaarder is. De spray/plastic krijg ik er ook niet afgekrast. Dus ik hou deze maar voorlopig.
Laat maar even weten wat eruit is gekomen
Ik heb vandaag een autolader gehaald bij de Action voor 2,59 euro en die doet het perfect. Heeft twee usb aansluitingen en is ook nog eens 2100 ampere.