mytheory, mooi case btw, enige nadeel is dat het scherm dan open ligt. Heb sinds kort een bruine Valenta hoesje aangeschaft waar ik de S4 in kan doen, heel fijn. Ander vraagje, wat voor klok/weer widget is dat? Want de standaard klok/weer van Samsung moet je met GPS vernieuwen.. dat vind ik een nadeel, wil dat het om het half uur via internet het weer vernieuwt. Alvast bedankt voor je reactie.
W84, klopt, je hebt gelijk. Zeer nette hoes
Ok dan, dan hebben we dezelfde.
Ik heb echter de zwarte; zeer nette en stevige hoes ja. In het begin zat die wel wat strak en ik was bang dat de knoppen worden ingedrukt, maar dat is niet het geval tot nu toe. Ik weet alleen niet of het kwaad kan dat die lus die langs de cameralens schuurt, hopelijk niet.
Om specifiek te zijn heb ik de Valenta Pocket Classic Brown 22. Hij zit inderdaad op dit moment strak om het toestel heen. Heb ook gedacht aan de knoppen aan de zijkant, maar dat zit wel snor. Ik heb geen idee of op deze manier de cameralens kapot wordt geschuurd, ik hoop het niet in ieder geval. Ik heb ook nog plastic op mijn lens zitten haha.. moet dat er nog af halen, maar ik vind het zonde als mijn lens wordt beschadigd..
Ik heb ook de Spigen Neo Hybrid China kloon binnen en bevalt tot nu toe erg goed. Wel een probleem however; niet elke USB plug past er meer op, hij is op maat gemaakt voor de originele, maar mijn USB kabel past er dus bijvoorbeeld niet meer in...
Ik heb beautiful widgets en daar kun je gigantisch veel mee instellen. Dat het scherm open ligt vind ik geen probleem. Het gorila glass zal echt niet krassen.Krasloos schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 17:28:
mytheory, mooi case btw, enige nadeel is dat het scherm dan open ligt. Heb sinds kort een bruine Valenta hoesje aangeschaft waar ik de S4 in kan doen, heel fijn. Ander vraagje, wat voor klok/weer widget is dat? Want de standaard klok/weer van Samsung moet je met GPS vernieuwen.. dat vind ik een nadeel, wil dat het om het half uur via internet het weer vernieuwt. Alvast bedankt voor je reactie.
Ik kan mijn Philips klokradio nu ook niet meer gebruiken, de rand is nu te dik om de micro usb er in te kunnen steken. Ben nog steeds tevreden met deze case, echter ik heb toch de originele besteld.Zeemon123 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 19:30:
Ik heb ook de Spigen Neo Hybrid China kloon binnen en bevalt tot nu toe erg goed. Wel een probleem however; niet elke USB plug past er meer op, hij is op maat gemaakt voor de originele, maar mijn USB kabel past er dus bijvoorbeeld niet meer in...
Ik gebruik de volgende combi:
- Spigen Neo Hybrid voor Samsung S4;
- Puro Slim Case voor Samsung Note 2.
De S4 met de bumpercase van Spigen past perfect in de Puro case, zit erg netjes!

De Spigen heb ik via Amazon.de (snelle levering!!) en de Puro bij MediaMarkt (EUR 19,99).
De S4 met de bumpercase van Spigen past perfect in de Puro case, zit erg netjes!
De Spigen heb ik via Amazon.de (snelle levering!!) en de Puro bij MediaMarkt (EUR 19,99).
[ Voor 50% gewijzigd door ZeilDude op 26-05-2013 14:51 . Reden: Foto en links toegevoegd. ]
Heb ook de Spigen Neo Hybrid.
Ik vind het echt een aanrader! Ben zeer tevreden. Lekkere houvast en goede bescherming!
Ze worden hier ook te koop aangeboden:
http://www.marktplaats.nl...db858f31&previousPage=lr#
Ik vind het echt een aanrader! Ben zeer tevreden. Lekkere houvast en goede bescherming!
Zijn dit de originelen?lotus11 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 16:07:
Heb ook de Spigen Neo Hybrid.
Voor 22 euro incl. verzenden heb je 'm binnen 2 dagen via Amazon.de ...
Ook al zijn ze nep ze zijn wel goed en liggen lekker in de hand vind ik.W84 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 18:03:
Nee, dat had ik de adverteerder al gevraagd... het zijn neppers.
Ze zijn ook niet duur voor een (goede) case.
Het verschil zie je bijna niet.
Die van mij is ook niet origineel.
Welk type Valenta is dit? Ik twijfel tussen een pouch en de S View Cover.
Als ik het goed heb, de Velenta Classic Pocket. Ik heb 'm bij de Belcompany gekocht en geen verpakking meer, omdat ik het toestel er gelijk in heb gedaan. Het is een zeer fijne en vooral stevige case van mooi leer!
De S View Cover heb ik ook geprobeerd, maar vind ik niks. De cover sluit niet en blijft los half open hangen, is erg onhandig als je je toestel gebruikt en minimale bescherming. Zeker als je je toestel laat vallen en met die Pocket case zal er niks gebeuren... Dat heb ik al getest.
De S View Cover heb ik ook geprobeerd, maar vind ik niks. De cover sluit niet en blijft los half open hangen, is erg onhandig als je je toestel gebruikt en minimale bescherming. Zeker als je je toestel laat vallen en met die Pocket case zal er niks gebeuren... Dat heb ik al getest.
Zoals W84 zegt, is het inderdaad de Velenta Classic Pocket. Ik heb de bruine versie en ben er super blij mee. Als je er één wilt kopen, raad ik je wel aan maat 22 te nemen, haha.Wreckerrm schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:58:
[...]
Welk type Valenta is dit? Ik twijfel tussen een pouch en de S View Cover.
Maat 22. Prima. Bedankt voor de info.Krasloos schreef op maandag 27 mei 2013 @ 18:43:
[...]
Als je er één wilt kopen, raad ik je wel aan maat 22 te nemen, haha.
Zojuist bij Coolblue een nieuwe telefoon besteld, en zoals je kunt gokken is het een S4 geworden. Nu heeft HTC hele mooie autohouders welke ik ook gebruik voor mijn One X:

Nu kom ik voor de Galaxy deze tegen:

Nu lijkt mij dat dat 'beugeltje' bovenop het toestel zal beschadigen als hij hier telkens bij langs gaat. Iemand hier al ervaring mee?
Ik wil graag een carholder die bevestigd wordt door middel van een zuignap, dus niet op een luchtrooster oid. Liever ook niet van die armpjes die je aan moet drukken, maar denk dat ik daar niet aan ga ontkomen. HTC oplossing was toch wel erg mooi... Bestelling annuleren?

Nu lijkt mij dat dat 'beugeltje' bovenop het toestel zal beschadigen als hij hier telkens bij langs gaat. Iemand hier al ervaring mee?
Ik wil graag een carholder die bevestigd wordt door middel van een zuignap, dus niet op een luchtrooster oid. Liever ook niet van die armpjes die je aan moet drukken, maar denk dat ik daar niet aan ga ontkomen. HTC oplossing was toch wel erg mooi... Bestelling annuleren?
[ Voor 20% gewijzigd door The Executer op 28-05-2013 14:48 ]
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
zoiets?The Executer schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:41:
Zojuist bij Coolblue een nieuwe telefoon besteld, en zoals je kunt gokken is het een S4 geworden. Nu heeft HTC hele mooie autohouders welke ik ook gebruik voor mijn One X:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.mobilefun.nl/3...oor-samsung-galaxy-s4.htm
Ik heb deze besteld voor de zekerheid: http://www.ebay.nl/itm/6x...n_146&hash=item257e1ced6f
Normaal gebruik ik geen SP, maar dit toestel is mijn schatje en moet je goed verzorgen... ja ok mijn vriendin krijgt ook aandacht hoor!
Normaal gebruik ik geen SP, maar dit toestel is mijn schatje en moet je goed verzorgen... ja ok mijn vriendin krijgt ook aandacht hoor!
Anoniem: 515502
Zonder meteen als azijnpisser over te komen maar die x-aantal voor y-euro waarbij x veel is en y weinig zijn over het algemeen nogal crap. Als in: way minder smooth dan je normale glas, spiegelingen, vingerafdrukken, moeilijk aan te brengen, beschadigen snel, randjes laten snel los. Maar ik ben benieuwdW84 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:43:
Ik heb deze besteld voor de zekerheid: http://www.ebay.nl/itm/6x...n_146&hash=item257e1ced6f
Dat wil zeggen, dat zijn mijn ervaringen hiermee. Een "dure", zoals bijv. een SGP UltraClear, is (of: vind ik) daarentegen erg okay. Twijfel nog of ik een glazen protector ga proberen op de SGS4, zoals deze (duur...

Vorige week een case besteld bij Spigen.com, de neo hybrid case (: Weet iemand hoelang het ongeveer kan duren voordat ik het op de mat mag zien liggen? Duurt me nu eigenlijk al te lang
Zou kunnen, ik heb er geen ervaringen mee en ga het dus uitproberen.
Het zijn er 6, dus ik kan even vooruit... ook als ik ze scheef of verkeerd plak!
Een vriend van me heeft op z'n S3 een protector die het scherm heel lelijk maakt. Het "verstrooit" als het ware het licht waardoor bijvoorbeeld een witte achtergrond bestaat uit allemaal blauwe, groene en rode puntjes. Net even m'n SP op m'n telefoon gelegd en daarbij zag ik hetzelfde. Misschien dat het door de beschermlaagjes komt die je eraf moet halen. Als het door de protector zelf komt haal ik 'm er gelijk weer af. Ik heb trouwens de Anymode SP (2 stuks voor €10,-).
ik zie dus dat er meer mensen met het usb probleem zijn, is er niemand met een USB OTG die werkt dan?
edit: het is dus niet drukken, als ik hem wat omhoog duw zachtjes maakt die connectie, laat ik los dan valt de connectie weg. die haakjes zijn dus niet groot genoeg blijkbaar?
is er een officiele USB OTG kabel voor de S4 of alleen die belachelijk dure dock?
misschien dat dit wat is: http://dx.com/p/micro-usb...0-i9505-black-14cm-206845
of http://dx.com/p/usb-femal...4-i9500-black-15cm-213625
onderste besteld, zal wel ff duren voor die er is
edit: het is dus niet drukken, als ik hem wat omhoog duw zachtjes maakt die connectie, laat ik los dan valt de connectie weg. die haakjes zijn dus niet groot genoeg blijkbaar?
is er een officiele USB OTG kabel voor de S4 of alleen die belachelijk dure dock?
misschien dat dit wat is: http://dx.com/p/micro-usb...0-i9505-black-14cm-206845
of http://dx.com/p/usb-femal...4-i9500-black-15cm-213625
onderste besteld, zal wel ff duren voor die er is
[ Voor 85% gewijzigd door Tiduz op 28-05-2013 21:45 ]
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Als ik een filmpje aan het kijken ben, wil ik graag mijn S4 op de tafel zetten. Helaas heeft Samsung er geen standaardje ofzoiets bijgeleverd. Weten jullie een goede standaard zodat de S4 daar op leunen/steunen?
Zelf heb ik alleen op m'n iphone gehad, maar er ook weer afgehaald vanwege de lelijkheid. Op m'n s2 ook geen sp gehad, geen krassen op m'n scherm en op m'n note 2 ook niet.Morphs schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:38:
Is een screen protector eigenlijk wel nodig bij de S4? Hij heeft immers gorilla glass en wat ik op youtube zag is dat behoorlijk krasbestendig.
Als je een beetje op let, krast het scherm niet.
Gadgets FTW!
Tis hoe je het gebruikt, ik heb altijd een sp gebruikt om mijn S2 en nu ook weer. Ik heb mijn toestel heel vaak in mijn broekzak, dus een beetje bescherming is altijd wel fijn. Lelijk of niet, je moet net de juiste hebben. Met heldere varianten behoud je de kwaliteit van het scherm, maar nadeel is weerspiegeling en vingerafdrukken. Matte varianten net andersom.Ursamajor schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:26:
[...]
Zelf heb ik alleen op m'n iphone gehad, maar er ook weer afgehaald vanwege de lelijkheid. Op m'n s2 ook geen sp gehad, geen krassen op m'n scherm en op m'n note 2 ook niet.
Qua lader gebruik ik deze set twv 3.99+0.99 van Action. Werkt perfect.

[ Voor 9% gewijzigd door 330d op 28-05-2013 22:36 ]
Behalve anti-glare heb je dus ook crystal-clear. Dus het hangt er vanaf wat je zelf wilt... ik heb blijkbaar de verkeerde.Ursamajor schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:26:
[...]
Zelf heb ik alleen op m'n iphone gehad, maar er ook weer afgehaald vanwege de lelijkheid. Op m'n s2 ook geen sp gehad, geen krassen op m'n scherm en op m'n note 2 ook niet.
En dan heb je ook nog een glazen protector van Spigen: YouTube: Quick Look: Spigen GLASt.R Tempered GLass Protector fo Galaxy S4
[ Voor 21% gewijzigd door Morphs op 28-05-2013 22:35 ]
Hier ben ik ook naar op zoek en kwam in een video deze tegen:Krasloos schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:23:
Als ik een filmpje aan het kijken ben, wil ik graag mijn S4 op de tafel zetten. Helaas heeft Samsung er geen standaardje ofzoiets bijgeleverd. Weten jullie een goede standaard zodat de S4 daar op leunen/steunen?
YouTube: How to Pair Playstation 3 Controller (PS3) to Samsung Galaxy S3 SIII, GT-i9300
Maar ik kan deze nergens vinden, iemand een idee?
Ik heb nu de Case Mate Barely There voor de S4 zeer tevreden mee. Zeer dun en voelt zacht aan.
Ik heb gisteren de Galaxy S4 Screen Protector GLAS.tR SLIM Premium Tempered Glass en
Galaxy S4 Case Neo Hybrid Case besteld op spigen.com zou binnen 1-3 dagen binnen moeten komen maar nog geen verzendbevestiging gehad. Zodra ik dit binnen heb zal ik een aantal foto's plaatsen mocht daar interesse voor zijn.
Ik heb gisteren de Galaxy S4 Screen Protector GLAS.tR SLIM Premium Tempered Glass en
Galaxy S4 Case Neo Hybrid Case besteld op spigen.com zou binnen 1-3 dagen binnen moeten komen maar nog geen verzendbevestiging gehad. Zodra ik dit binnen heb zal ik een aantal foto's plaatsen mocht daar interesse voor zijn.
Jammer dat deze niet past met een spigen neo hybrid case, was wel een mooie houder.
*knip*
[ Voor 97% gewijzigd door mytheory op 29-05-2013 12:34 ]
Ik gebruik deze autohouder past de s4 in met case maar ook de note 2 met case en ben er zeer tevreden over.
http://www.mobilefun.nl/3...uder---ecs-k200begstd.htm
http://www.mobilefun.nl/3...uder---ecs-k200begstd.htm
Zal de Spigen Neo Hybrid voor de S4 dan ook in de Brodit note 2 passen?ZeilDude schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:41:
Ik gebruik de volgende combi:
[afbeelding]
Ik vind zo'n hoesje wel wat maar die passen niet in een brodit houder. Waar ik persoonlijk altijd gebruik van maak.
Ik ben ook in de markt voor een hoesje voor een S4, maar ik vraag me af wat goede bescherming biedt. Ik heb mijn Sensation anderhalf jaar met een goedkope pouch gebruikt, laatste paar maanden zonder bescherming. Het direct kunnen pakken vind ik wel makkelijk, dus ik kijk naar een shield-achtige bescherming. Het is belangrijk dat er net een randje over de bovenkant gaat, ter bescherming. Is het handig om een hard cover of een soft cover te nemen?
Goedemorgen ya'll,
Ik ben op zoek naar een autohouder waar de S4 met de S view cover in past en waar je de flip open kan houden zodat ik het scherm kan blijven zien voor verschillende apps zoals flitsmeister bijvoorbeeld.
Bijvoorbeeld een houder waar de telefoon alleen boven en onder wordt vastgehouden ipv aan de zijkanten. Of dmv bijvoorbeeld een zuignap aan de achterkant van de S4 en helemaal niks om de randen heen.
Als in elke geval maar de cover open kan blijven staan.
Jullie hulp word gewaardeerd.
Alvast bedankt!
Groeten,
Morscha
Ik ben op zoek naar een autohouder waar de S4 met de S view cover in past en waar je de flip open kan houden zodat ik het scherm kan blijven zien voor verschillende apps zoals flitsmeister bijvoorbeeld.
Bijvoorbeeld een houder waar de telefoon alleen boven en onder wordt vastgehouden ipv aan de zijkanten. Of dmv bijvoorbeeld een zuignap aan de achterkant van de S4 en helemaal niks om de randen heen.
Alvast bedankt!
Groeten,
Morscha
[ Voor 5% gewijzigd door morscha op 30-05-2013 11:01 ]
Spigen Neo Hybrid - Volledige bescherming van behuizing en ook nog een mooie strakke case.assasinbats schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:38:
Ik ben ook in de markt voor een hoesje voor een S4, maar ik vraag me af wat goede bescherming biedt. Ik heb mijn Sensation anderhalf jaar met een goedkope pouch gebruikt, laatste paar maanden zonder bescherming. Het direct kunnen pakken vind ik wel makkelijk, dus ik kijk naar een shield-achtige bescherming. Het is belangrijk dat er net een randje over de bovenkant gaat, ter bescherming. Is het handig om een hard cover of een soft cover te nemen?
http://www.spigen.com/cel...y-s4-case-neo-hybrid.html
Of als je echt goede bescherming wil kan je voor een otterbox gaan.
Ik heb een goedkope TPU case van 6 euro besteld op mobilefun.nl:assasinbats schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:38:
Ik ben ook in de markt voor een hoesje voor een S4, maar ik vraag me af wat goede bescherming biedt.
http://www.mobilesupplies...-i9500-black-p-15165.html
Simpele case maar ziet er best ok uit en biedt bescherming helemaal rondom. De randen staan ook iets meer op dan de hele dunne cases, als hij op een plat oppervlak valt zal het scherm nooit geraakt worden. Begin met zo'n cheapo en dan kun je later altijd nog voor een fancy versie gaan.
Kijk hier eens naar:morscha schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:59:
Goedemorgen ya'll,
Alvast bedankt!
Groeten,
Morscha
Senor Sjon schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 21:28:
[...]
De pest is dat Brodit geen houders meer maakt die je via USB aan de auto kan aansluiten. Het is of fixed of met adapter eraan.
Inmiddels gebruik ik de volgende combi:
Adapter naar Richter, schroefbaar op een ProClip
Houder met variabele breedte, geschikt t/m Note 2 qua breedte
ProClip ook via Amazon.de, kosten daar rond de 16 euro.
Zelf heb ik een pouch, de meeste hoesjes en bumpers zijn het net niet en bellen niet zo praktisch aan je oor.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dat lijkt mij ook een goede approach. Eerst cheapo, en dan kijken wat er verder is. Ik ben ook wel gecharmeerd van de Incipio Dual Pro: siliconen hoes, waar een hardcase omheen gaat, zonder dat hij heel dik wordt. Ik kan alleen geen Nederlandse dealer vinden, en ik vind het eigenlijk nog wel prijzig.Morphs schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:21:
[...]
Ik heb een goedkope TPU case van 6 euro besteld op mobilefun.nl:
http://www.mobilesupplies...-i9500-black-p-15165.html
Simpele case maar ziet er best ok uit en biedt bescherming helemaal rondom. De randen staan ook iets meer op dan de hele dunne cases, als hij op een plat oppervlak valt zal het scherm nooit geraakt worden. Begin met zo'n cheapo en dan kun je later altijd nog voor een fancy versie gaan.
Dit is juist niet wat ik bedoel. Deze heeft houders aan de zijkant waardoor de s view cover niet open kan blijven staan.
Waarom niet? Je klapt die cover achter je telefoon en duwt vervolgens de klemmen dicht. Anders kan je het denk ik lichtelijk vergeten, de vouwrand zit je altijd in de weg.
Zoiets bedoel ik:Senor Sjon schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:01:
Waarom niet? Je klapt die cover achter je telefoon en duwt vervolgens de klemmen dicht. Anders kan je het denk ik lichtelijk vergeten, de vouwrand zit je altijd in de weg.
http://www.case-parts.com...lephone-GPS-etc-CARH-171/
of zoiets:
http://www.shopandroid.co...ount-deluxe/3A78A9260.htm
Zou dit wat zijn?
Eindelijk een Actieve Brodit houder gevonden voor een redelijke prijs, het kwam op €44,18 inclusief verzend kosten via ebay.
Eentje met sigarettenplug helaas
ik wou een fixed versie maar Brodit rekent altijd stukje meer voor een fixed aansluiting, waarom ze dat doen is mij een raadsel.
Dan maken we zelf maar een fixed versie van de sigarettenplug zoals vorige keer...
Eentje met sigarettenplug helaas
Dan maken we zelf maar een fixed versie van de sigarettenplug zoals vorige keer...
Ik snap niiet waarom Brodit die versie niet meer maakt waarin de USB-aansluiting al in de houder zat. Scheelt elke keer het gevrot met het stekkertje. Die sigarettenplug kunnen ze dan weer los verkopen.
Sorry Sjon, ik begrijp het even niet, het zal aan mij liggen hoor. Wat bedoel je met USB aansluiting? Mini USB voor mobiel zit er al in, of bedoel je een extra USB aansluiting om de houder te voeden?
Brodit had vroeger houders met alleen de usb. Dan kon je die met een eigen usbkabel aansluiten, maar de telefoon zat altijd goed. Met MicroUSB heb je die alleen met ingebouwde sigarettenplug of inbouwset.
Vandaag heb ik de originele Spigen neo hybrid dante red case binnen gekregen. Aangezien ik ook een nep case (silver) van dx-com heb kan ik ze nu mooi vergelijken.
Het eerste wat mij opvalt is het gewicht. De originele is veel lichter en dat voel je direct. Hij is ook smaller waardoor de S4 niet meer aanvoelt als een blok. Op de foto's is dat niet goed te zien maar het scheelt een stuk. Verder is de achterkant mooi zwart maar veel gladder dan die van dx-com. De volumetoetsen doen het perfect terwijl die van dx-com heel erg zwaar gingen.
Ik heb geen screen protector bij terwijl ik dacht dat deze er bij hoort te zitten.
Voor degenen die twijfelen tussen een originele en een nepper, ik zou voor de originele gaan.

Het eerste wat mij opvalt is het gewicht. De originele is veel lichter en dat voel je direct. Hij is ook smaller waardoor de S4 niet meer aanvoelt als een blok. Op de foto's is dat niet goed te zien maar het scheelt een stuk. Verder is de achterkant mooi zwart maar veel gladder dan die van dx-com. De volumetoetsen doen het perfect terwijl die van dx-com heel erg zwaar gingen.
Ik heb geen screen protector bij terwijl ik dacht dat deze er bij hoort te zitten.
Voor degenen die twijfelen tussen een originele en een nepper, ik zou voor de originele gaan.

Heb jij de originele besteld via Spigen.com? Want ik wel en ben benieuwd naar hoe lang het duurde voordat jij het binnen had
Bij amazon.co.uk heb ik hem zondag besteld.Satom schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:49:
Heb jij de originele besteld via Spigen.com? Want ik wel en ben benieuwd naar hoe lang het duurde voordat jij het binnen had
Oei, vorige week dinsdag bij Spigen.com besteld, nog niets mogen ontvangen. Moet volgens ook uit Amerika komen
Ik heb hem ook besteld woensdag op spigen.com en heb hem morgen binnen. Verzenden kost wel 25 dollar met de fedex tracking code. Heb meteen de glas tr screenprotector erbij gekocht omdat er standaart geen bij de case zit.Satom schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:49:
[ Voor 19% gewijzigd door DM89 op 30-05-2013 22:44 ]
Ben ik blij dat ik de originele heb besteldmytheory schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:40:
Vandaag heb ik de originele Spigen neo hybrid dante red case binnen gekregen. Aangezien ik ook een nep case (silver) van dx-com heb kan ik ze nu mooi vergelijken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oké! Ik heb goedkoopste optie gekozen, gok dat ik dan nog wel een week zoet ben 
Meulendijks89 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:43:
[...]
Ik heb hem ook besteld woensdag op spigen.com en heb hem morgen binnen. Verzenden kost wel 25 dollar met de fedex tracking code. Heb meteen de glas tr screenprotector erbij gekocht omdat er standaart geen bij de case zit.
Pfff, ik had een originele via Amazon.de in 2 dagen in huis. Totale kosten 22 euro!Satom schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:56:
Oké! Ik heb goedkoopste optie gekozen, gok dat ik dan nog wel een week zoet ben![]()
[...]
Zat er bij jou een screen protector bij?ZeilDude schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:58:
[...]
Pfff, ik had een originele via Amazon.de in 2 dagen in huis. Totale kosten 22 euro!
Bij Amazon.uk kostte hij ook bijna 22 euro maar daar kwamen nog verzendkosten bij.
Ik moest toch meer bestellen dus dat maakte niets uit.
[ Voor 22% gewijzigd door mytheory op 30-05-2013 23:22 ]
Kan iemand met de origile case ook met een schuifmaat de maten eens meten en posten. Ik wil wel eens weten hoeveel mm er bij komen in de 3 dimensies?
Nee, geen screenprotector. Maar die wil ik toch niet!mytheory schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:20:
[...]
Zat er bij jou een screen protector bij?
Bij Amazon.uk kostte hij ook bijna 22 euro maar daar kwamen nog verzendkosten bij.
Ik moest toch meer bestellen dus dat maakte niets uit.
Ik gebruik 'm met een hoesje voor de Note 2, die past perfect.Bertha781 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:02:
Kan iemand met de origile case ook met een schuifmaat de maten eens meten en posten. Ik wil wel eens weten hoeveel mm er bij komen in de 3 dimensies?
hmm, ik ben bijna, geloof ik, het dubbele kwijt. Wel met screenprotectorZeilDude schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:58:
[...]
Pfff, ik had een originele via Amazon.de in 2 dagen in huis. Totale kosten 22 euro!
Vandaag mijn spigen neo hybrid en de spigen glass tr screenprotector binnen gekregen en ik ben er zeer tevreden mee. De screenprotector is de beste die ik ooit gehad heb en de case is erg mooi en voelt goed aan.
Het kan even duren hoor, ik heb 14 mei ook een case besteld bij spigen. Track and trace van usps zegt nog steeds dat het in Amerika ligt, terwijl ik week later iets anders had besteld via ebay voor mijn auto en die ligt bij onze prachtige douane oud te worden al 3 dagen volgens track and trace.Satom schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:27:
Oei, vorige week dinsdag bij Spigen.com besteld, nog niets mogen ontvangen. Moet volgens ook uit Amerika komen
EDIT:
Ik had ook een nep neo besteld bij dx-box maar na foto's van mytheory heb ik een echte besteld via Amzon,de dankzij ZeilDude's informatie over snelle verzending, als het allemaal uit Spigen US moet komen zal het erg lang duren... Heren, jullie worden bedankt
[ Voor 20% gewijzigd door Reptile-X op 31-05-2013 22:27 ]
Standaard verzending zeker?Reptile-X schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:05:
[...]
Het kan even duren hoor, ik heb 14 mei ook een case besteld bij spigen. Track and trace van usps zegt nog steeds dat het in Amerika ligt, terwijl ik week later iets anders had besteld via ebay voor mijn auto en die ligt bij onze prachtige douane oud te worden al 3 dagen volgens track and trace.
EDIT:
Ik had ook een nep neo besteld bij dx-box maar na foto's van mytheory heb ik een echte besteld via Amzon,de dankzij ZeilDude's informatie over snelle verzending, als het allemaal uit Spigen US moet komen zal het erg lang duren... Heren, jullie worden bedankt
Ik vind die spigen spul ook wel mooi, maar voor >20euri vind ik beetje te. Ik hou het maar bij mijn 3euro siliconen hoesje en 80cent sp.
Klopt, maar die andere pakket was ook standaard, maar het is altijd een gok met usps en tnt als het om standaard verzending gaat uit buitenland, tnt neemt soms de tijd met inklaren bij douane.
Oké, ik heb de 23ste besteld! Een pakket uit Singapore duurde ook een maand.. Dus ik ben erop voorbereid haha wel ga ik de tnt/postnl een mil sturen,aangezien ze mij toen ook wisten te vertellen hoelang het ongeveer nog ging duren! 

Reptile-X schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:05:
[...]
Het kan even duren hoor, ik heb 14 mei ook een case besteld bij spigen. Track and trace van usps zegt nog steeds dat het in Amerika ligt, terwijl ik week later iets anders had besteld via ebay voor mijn auto en die ligt bij onze prachtige douane oud te worden al 3 dagen volgens track and trace.
EDIT:
Anoniem: 418870
Ik had Glas.TR screenprotector gewoon van officiële Spigen site besteld. 26 april verzonden en 2 mei al binnen. Op die usps site gaf die trouwens alleen aan dat die in LA zat dus nog niet al onderweg dus was aardig verrast toen die me brievenbus in kwam.Satom schreef op zondag 02 juni 2013 @ 11:41:
Oké, ik heb de 23ste besteld! Een pakket uit Singapore duurde ook een maand.. Dus ik ben erop voorbereid haha wel ga ik de tnt/postnl een mil sturen,aangezien ze mij toen ook wisten te vertellen hoelang het ongeveer nog ging duren!![]()
[...]
Had jij ook de goedkoopste verzend optie gekozen? Stiekem verwacht ik mijn case gewoon deze week
Anoniem: 418870
Yupp en ben tot nu toe zéér tevreden met de screenprotector voor diegenen die twijfelen. Enige nadeel is dat s view cover net niet dichtgaat (iets minder dan halve cm) maar merk je niet veel van.Satom schreef op zondag 02 juni 2013 @ 17:54:
Had jij ook de goedkoopste verzend optie gekozen? Stiekem verwacht ik mijn case gewoon deze week
Wij hebben de screen protectors van Spigen (toen SPG Steinheil) op alle drie van onze S2's gehad en na twee jaar zien ze er nog steeds perfect uit, ze zijn zeker goed.
Bij mij blijft het ook in LA hangen, heb geen haast ik had al een goedkoop hoesje besteld voordat ik de toestel had.Anoniem: 418870 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 13:50:
[...]Op die usps site gaf die trouwens alleen aan dat die in LA zat dus nog niet al onderweg dus was aardig verrast toen die me brievenbus in kwam.
Staat niet bij dat ie ook voor de I9505 geschikt is.
[ Voor 28% gewijzigd door janvanduschoten op 25-06-2013 10:25 ]
Oké! Kan niet wachten, moet echt een hoesje hebben. Loop nu steeds rond met een sok om de telefoon haha!Anoniem: 418870 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:33:
[...]
Yupp en ben tot nu toe zéér tevreden met de screenprotector voor diegenen die twijfelen. Enige nadeel is dat s view cover net niet dichtgaat (iets minder dan halve cm) maar merk je niet veel van.
Da is positiefReptile-X schreef op maandag 03 juni 2013 @ 02:33:
Wij hebben de screen protectors van Spigen (toen SPG Steinheil) op alle drie van onze S2's gehad en na twee jaar zien ze er nog steeds perfect uit, ze zijn zeker goed.
[...]
Bij mij blijft het ook in LA hangen, heb geen haast ik had al een goedkoop hoesje besteld voordat ik de toestel had.

[ Voor 11% gewijzigd door Satom op 03-06-2013 18:23 ]
Moet toch gewoon werken, ga me niet vertellen andere cpu gelijk andere adapter.iexip66 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:31:
[...]
Staat niet bij dat ie ook voor de I9505 geschikt is.
Ik heb m ook, enige nadeel is dat er stofjes op de rubber blijft hangen.W84 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:32:
Deze heb ik voorlopig erbij genomen. Niks bijzonders, maar kost ook nog geen 3 piek!![]()
[afbeelding]

Deze heb ik vandaag besteld, komt als het goed is eind van de week binnen. Morgen heb ik dan ook eindelijk mijn S4. Ik vind dit een van de mooiere cases, en de combinatie van een soft- en hardcase maakt het een stevige hoes volgens mij.
Ik heb vandaag Spigen Neo Hybrid ontvangen via Amazon.de het duurde maar 3 werkdagen. Als ik toch ergens over moet zuren, had ik van Spigen niet verwacht dat je de chrome rand van de toestel iets ziet aan de voorkant, dat hadden ze beter kunnen afwerken.
De andere hoes en screen protector via officiële Spigen site moet nog komen
De andere hoes en screen protector via officiële Spigen site moet nog komen

Waar zie jij de chroom rand dan, bij mij zie ik hem niet. Wel goed aangedrukt aan de zijkant?Reptile-X schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 18:36:
Ik heb vandaag Spigen Neo Hybrid ontvangen via Amazon.de het duurde maar 3 werkdagen. Als ik toch ergens over moet zuren, had ik van Spigen niet verwacht dat je de chrome rand van de toestel iets ziet aan de voorkant, dat hadden ze beter kunnen afwerken.
En het is een officiële/echte van Spigen via Amazon.de?Reptile-X schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 18:36:

@mytheory en Satom,
Het is wel een echte, zou vreemd zijn als het via Amazon een nep case verkocht wordt, misschien sluit het beter aan later. Zoals ik al zei het is mieren n**kerij van mij kant.
Postbode heeft net mijn Brodit houder ook gebracht en ik vond ook een briefje tussen de post met 64GB kaart via Samsung, toestel wordt wel erg verwend in een dag
Hier een foto van de case:
Het is wel een echte, zou vreemd zijn als het via Amazon een nep case verkocht wordt, misschien sluit het beter aan later. Zoals ik al zei het is mieren n**kerij van mij kant.
Postbode heeft net mijn Brodit houder ook gebracht en ik vond ook een briefje tussen de post met 64GB kaart via Samsung, toestel wordt wel erg verwend in een dag

Amazon verkoopt echt wel originele, die van mij komt daar ook vandaan.Reptile-X schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:37:
@mytheory en Satom,
Postbode heeft net mijn Brodit houder ook gebracht en ik vond ook een briefje tussen de post met 64GB kaart via Samsung, toestel wordt wel erg verwend in een dag![]()
[afbeelding]
Ik zie inderdaad het chroom die bij mij niet te zien is.
Zit de metalen houder wel goed om de rubber case heen, hij moet gewoon goed passen.
Je bedoelt de plastic houder met metal look, ja die zit goed omheen. Ik heb ook net gecheckt via http://www.sgporiginal.com/ en het is wel een echte. Misschien productie fout?
Zou kunnen, je kunt ook je foto sturen naar de support afdeling van spigen.Reptile-X schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:07:
Je bedoelt de plastic houder met metal look, ja die zit goed omheen. Ik heb ook net gecheckt via http://www.sgporiginal.com/ en het is wel een echte. Misschien productie fout?
Dat ga ik zeker doen, hier heb ik zoooo geen zin in… Ik hoef dit gezeik niet als ik goed geld voor een product betaal, er is een rare vorming aan de randen zelfs zonder toestel.
Eindcontrole van lik mijn …

Ken Amazon niet zó goedReptile-X schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:37:
@mytheory en Satom,
[afbeelding]
Als ik het zo bekijk lijkt het wel of je hem er scheef in gedaan heb of zo. De rand links lijkt dikker dan de rechter.Reptile-X schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:25:
Dat ga ik zeker doen, hier heb ik zoooo geen zin in… Ik hoef dit gezeik niet als ik goed geld voor een product betaal, er is een rare vorming aan de randen zelfs zonder toestel.
[afbeelding]
Nee case zit wel goed in, je moet heel wat verkeerd doen om zo een case scheef op te krijgen, bovendien zoals ik al had gezegd er zit al een rare vorm in de hoeken zonder toestel.
Ik heb al gemaild, ik hoop dat ze niet beginnen over dat Amazon niet een officiële dealer is, maar we zien wel.
Ik heb al gemaild, ik hoop dat ze niet beginnen over dat Amazon niet een officiële dealer is, maar we zien wel.
Anoniem: 505344
Mensen die nog twijfelen over de prijs/kwaliteit van de "Galaxy S4 Screen Protector GLAS.tR SLIM Premium Tempered Glass". Toestel in het filmpje is ff niet belangrijk, verschil met de SGS4 is dat de SGS4 een wat grotere glasoppervlakte heeft, en dat is verwaarloosbaar. Heb -tig verschillende durability, scratch, drop tests enz. gezien, maar de test die het Spigen glas in het filmpje moet doorstaan is impressive, een Jawdropper ! 
Draadloos laden is hier nog niet veel besproken. Waarschijnlijk omdat er op dit moment nog weinig gadgets zijn, maar dat zal in de toekomst - aangezien de marktleiders o.a. samsung, nokia, apple... de techniek ondersteunen- zeker nog veranderen. m.a.w. draadloze laders zijn op dit moment nog schaars, en dat maakt de beschikbare laders prijzig. Anyway een van die aanbieders is -de in Eindhoven gestationeerde- Zens.
Ze bieden sinds kort verschillende draadloze opties voor de S4, Made in NL.

Draadloos laden is hier nog niet veel besproken. Waarschijnlijk omdat er op dit moment nog weinig gadgets zijn, maar dat zal in de toekomst - aangezien de marktleiders o.a. samsung, nokia, apple... de techniek ondersteunen- zeker nog veranderen. m.a.w. draadloze laders zijn op dit moment nog schaars, en dat maakt de beschikbare laders prijzig. Anyway een van die aanbieders is -de in Eindhoven gestationeerde- Zens.
Ze bieden sinds kort verschillende draadloze opties voor de S4, Made in NL.
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 505344 op 05-06-2013 00:09 . Reden: glasoppervalte ? ]
Iemand enig idee waar de Battery Pack van de S4 tekoop is?

Alleen jammer dat er meerdere draadloze technieken zijn en ze zijn niet compatible met elkaar. Net als bij de Note 2 en S3 zal er wel een soort sticker komen voor onder de originele cover. Ik vind ze nog wel wat duur en je moet overal draadloze laders hebben. Die kunnen volgend jaar weer obsolete zijn.
Hij staat op mobilefun.nl voor 47,99itsFuzeh schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 18:46:
[afbeelding]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Iemand ervaringen met de Samsung Allshare cast dongel?
Ik heb deze vandaag ontvangen en die valt gruwelijk tegen. Bij normale zaken als surfen werkt het perfect. Maar bij games komt het geluid vertraagt binnen en gaat het niet vloeiend. Terwijl ik videos gezien heb waar het wel allemaal goed liep. Nu heb ik wel een geroote S4 (teller wel op 0 gezet) en heb op XDA gelezen dat dit wel eens problemen kan geven. Maar dat was volgens mij meer bij de verbinding maken en dat is bij mij allemaal gelukt.
Ik heb deze vandaag ontvangen en die valt gruwelijk tegen. Bij normale zaken als surfen werkt het perfect. Maar bij games komt het geluid vertraagt binnen en gaat het niet vloeiend. Terwijl ik videos gezien heb waar het wel allemaal goed liep. Nu heb ik wel een geroote S4 (teller wel op 0 gezet) en heb op XDA gelezen dat dit wel eens problemen kan geven. Maar dat was volgens mij meer bij de verbinding maken en dat is bij mij allemaal gelukt.
Er staat overal dat je het als een standaard kan gebruiken, maar ik zie nergens een soort gleuf waar je je s4 in kan steken.. En heb ook nooit een plaatje gezien dat die wordt gebruikt als een standaarditsFuzeh schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 18:46:
[afbeelding]
(neem aan dat het gewoon een telefoon houder wordt en geen charging station van zowel extra batterij als telefoon)