Ik had via amazon een
Tech Armor Ballistic glass screen protector besteld.
Bij verschillende reviews wordt er lovend over deze screenprotector gesproken, maar ik heb helaas niet zo leuke ervaringen.
Na het schoonmaken en het plaatsen van het glas zie je een hoop smeer en vingerafdrukken. Dit is dan moeilijk te verwijderen en als het scherm eenmaal schoon hebt is het zo weer smerig als het scherm weer aanraakt.
De homebutton blijft ook niet goed op z'n plaats zitten. Als ik mijn telefoon onder bepaalde hoek houd dan zie je een imperfectie in het scherm in het midden (Weet vrijwel zeker dat het scherm helemaal schoon was van de mobiel.)
De schoonmaak tools zijn overigens wel goed. Het zuignapje is ook handig.
*update*
De Tech armor retour naar Amazon en een Mime Ghost glass besteld
Zijn er meer mensen hier die dezelfde problemen hebben. Voor de prijs van 20 Eur verwacht wel betere kwaliteit. Het is geen cheap produkt die je bij een chinese webshop koopt.
Heeft er overigens iemand trouwens goede ervaringen met een chinese webshop artikel?
[
Voor 5% gewijzigd door
steven2 op 04-04-2014 02:29
. Reden: Update ]
ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001