Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
mytheory schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:06: en is ook nog eens 2100 ampere.
Zo, das een beste! ;)

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:08
Ik heb zelf al 2 dagen de S-view cover en hij bevalt mij echt super. Vooral gelijk kunnen zien of je mail, sms, whatsapp etc hebt op het kleine scherm vind ik geniaal. Ook het opnemen zonder het hoesje open te klappen vind ik er fijn. Al met al zeker een keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abz87
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 20:59
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:39:
Iemand ervaring met de S View Cover. Ik zie ze soms voorbij komen voor 44,95. Dat koopt toch niemand voor dat bedrag denk ik dan. 8)7

Ik zit er over te denken om hem te voor 29,95 inclusief verzendkosten.
Iemand ervaring met deze website? Viewcover.nl

Of raden jullie een andere cover aan?
Hij is ook op aliexpress beschikbaar voor een stuk minder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:08
Dan krijg je immitatie zooi ja. Een chinese S4 is ook op aliexpress voor een stuk minder ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag mijn toestel uitbreiden met wat geheugen. 32 GB is hierbij voldoende, snelheid en betrouwbaarheid is belangrijk. Welke adviseren jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heatbreaker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08 17:05
Ik heb de Spigen "Galaxy S4 Case Slim Armor View" rechtstreeks bij spigen.com besteld. Echt een super ding. Heb nog nooit zo'n goed gebouwde case gehad. (maar dat mag ook wel voor dat geld.)

Alleen krijg ik nu een week later ineens een brief van FedEx, of ik nog even 14 euro wil overmaken voor de BTW... Heeft iemand hier ervaring mee? Moet dit echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Heatbreaker schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:31:
Ik heb de Spigen "Galaxy S4 Case Slim Armor View" rechtstreeks bij spigen.com besteld. Echt een super ding. Heb nog nooit zo'n goed gebouwde case gehad. (maar dat mag ook wel voor dat geld.)

Alleen krijg ik nu een week later ineens een brief van FedEx, of ik nog even 14 euro wil overmaken voor de BTW... Heeft iemand hier ervaring mee? Moet dit echt?
Helaas wel. Ik heb hem besteld via amazon.de om dit te vermeiden. Maar inderdaad ik ben ook Super tevreden met deze mooie case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heatbreaker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08 17:05
bvbal79 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 21:30:
[...]

Helaas wel. Ik heb hem besteld via amazon.de om dit te vermeiden. Maar inderdaad ik ben ook Super tevreden met deze mooie case.
Hopen dat ie dan maar een tijdje mee gaat, want dan is het nu de aller duurste case ever. Ik kreeg er van Spigen ook 3 'home buttons' bij in rood blauw en zwart alluminium. Maar nu blijkt dat (als ik het goed heb begrepen) je die gewoon OP de orginele home knop moet plakken! :? Beetje raar van Spigen, want dan drukt het klepje van de case het knopje in als je hem dicht klikt... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 08:59:
Ik wil graag mijn toestel uitbreiden met wat geheugen. 32 GB is hierbij voldoende, snelheid en betrouwbaarheid is belangrijk. Welke adviseren jullie?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt maar zover was ik ook al gekomen :) Omdat er veel verschillende merken en modellen zijn vroeg ik me af welke ik het beste kan nemen als ik voor betrouwbaarheid en snelheid ga.

Of maakt dat weinig verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Snelste is Class 10, maar dat zul je weinig merken in vergelijk met bijv. Class 4/6. Het prijsverschil is zo klein, dat je gewoon voor de Class 10 moet gaan.

pricewatch: Samsung MicroSDHC Plus 32GB Class 10 UHS-I
pricewatch: Transcend 32GB microSDHC Class 10

Zelf prefereer ik de Samsung. Heb zelf de 16gb versie.

[ Voor 7% gewijzigd door Chris Smoove op 17-07-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris Smoove schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:49:
Snelste is Class 10, maar dat zul je weinig merken in vergelijk met bijv. Class 4/6. Het prijsverschil is zo klein, dat je gewoon voor de Class 10 moet gaan.

pricewatch: Samsung MicroSDHC Plus 32GB Class 10 UHS-I
pricewatch: Transcend 32GB microSDHC Class 10

Zelf prefereer ik de Samsung. Heb zelf de 16gb versie.
Super, bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawathay
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:53
Ik wil een extra oplader bijkopen, maar maakt het iets uit welke oplader je koopt? Het liefst zou ik dezelfde die al bij de S4 zat erbij kopen, maar die ben ik nog nergens tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Als je zo snel wilt opladen als de stock oplader, dan moet je kijken naar hoeveel Ampere het levert. Dus 2 Ampere. Maar geen idee of neppe opladers een negatief effect hebben of de accu etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre Sec
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 20:16
Appleman schreef op zondag 14 juli 2013 @ 22:33:
Dan krijg je immitatie zooi ja. Een chinese S4 is ook op aliexpress voor een stuk minder ;).
Ik heb voor mijn vriendin een half jaar geleden een originele samsung cover besteld voor haar S3 en daarvan beginnen de randen los te laten. Het is een witte waardoor deze er ook een beetje smoezelig is geworden.

Daarom nu voor mijn S4 een imitatie S-View cover besteld op ebay. Gewoon om te kijken wat het is. 44,95 voor de originele vind ik echt te gek. Ik heb een pebble blue besteld en eigenlijk behoorlijk tevreden. Past feilloos en S-View werkt gewoon. Was geloof ik 6,50 pond incl verzendkosten. Het kan nog goedkoper, maar deze komt uit UK en dan heb je het binnen een paar dagen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Hier een leuke site voor diegene die nog wat geld kunnen missen, ziet er wel gaaf uit.
http://www.colorware.com/p-418-galaxy-s4.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Megapaul schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 21:09:
Vandaag mij battery kit binnen via ebay binnen gekregen:

[afbeelding]

Kwam neer op 32 euro inclusief verzenden.
Verzenden ging snel het was met 8 dagen binnen. :)
Hoe bevalt die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:47
Prima ben er erg blij mee, tevens zit er nog een beschermcase voor de batterij bij.

Afbeeldingslocatie: http://uploadimg.nl/s4.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Megapaul op 24-07-2013 09:47 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 10:10
Mijn Spigen SGP Galaxy S4 GLAS.t Tempered Glass Screen Protector is gebroken na een maand zonder er iets heel geks mee te doen... Ik vond het de 24 euro niet waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Ik heb ook de GLAS.t screen protector en geen enkel probleem mee. Ik vind het de €25 wel waard.

Ik kan me niet voorstellen dat zoiets vanzelf breekt. Hij was tijdens de montage zelfs behoorlijk flexibel.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/ukkxbctlj/SPG.jpg

De chinezen zijn sneller in het uitbrengen van kleuren dan Spigen zelf met hun Slim Armor View

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:03

W84

Haha, tjonge! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 17:41

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Beste medetweakers,

Ik heb de afgelopen week de ZeroLemon Galaxy S4 7500mAh Extended Battery gebruikt. Niets meer dan lof.
Wil niet als een reclamemaker overkomen maar het is serieus het beste wat je voor S4 kan kopen als accessoire!
Afbeeldingslocatie: http://www.zerolemon.com/home_page_product/84.jpg

Dit is het resultaat bij mijn normale dagelijkse gebruik.
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-JVFnKeQUuio/UfGmP62UxoI/AAAAAAAAAQE/iQ-BDYpIAZ4/w492-h875-no/Screenshot_2013-07-25-20-01-47%255B1%255D.png

_/-\o_

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
Consider me not impressed. Met één extra originele 2600 mAh accu erbij red je dit mákkelijk ook plus ziet de telefoon er nog gewoon origineel/mooi/plat uit. De capaciteit is nu bijna drie maal zo hoog (puur qua specs dan, hoe dat in het echt is weet ik niet) maar je redt niét een 3x zo lange batterijduur. Is geen topper imho.

Kan je beter een Zerolemon 3000 nemen. Kost werkelijk niets, telefoon blijft hetzelfde, zelfde accuduur (tesamen uiteraard) als dit. Inderdaad, lastig om een spare accu te hebben maar het uiterlijk/formaat hè... :X

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Oef, net de originele Spigen binnengekregen. Wat een wereld van verschil met de Ebay versie inderdaad zeg, het geld dubbel en dwars waard.Veel beter afgewerkt, de knoppen gaan gewoon makkelijk en soepel nu, smaller design, veel dunner en lichter en mooiere achterkant. Verliefd! Waar het met de Ebay versie echt een koelkast was is het nu weer de slanke telefoon met bescherming die ik graag wilde. Wauwww

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeardyHamster
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:16
voor een goede screenprotector zou je ook hier kunnen kijken http://www.zagg.com/s/samsung-galaxy-s4
zelf heb ik de original en ik ben er heel tevreden over

[ Voor 22% gewijzigd door BeardyHamster op 27-07-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 19:08
Tiroz schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 13:26:
Oef, net de originele Spigen binnengekregen. Wat een wereld van verschil met de Ebay versie inderdaad zeg, het geld dubbel en dwars waard.Veel beter afgewerkt, de knoppen gaan gewoon makkelijk en soepel nu, smaller design, veel dunner en lichter en mooiere achterkant. Verliefd! Waar het met de Ebay versie echt een koelkast was is het nu weer de slanke telefoon met bescherming die ik graag wilde. Wauwww
Waar heb je de orginele besteld? Ben namelijk aan het kijken om een neo hybrid te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Je kunt het natuurlijk via de originele site kopen. maar dat is omslachtig met alle extra kosten. Dus hierbij: http://www.mobilefun.nl/3...4/cases.htm?fabrikant=330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musho
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-02 22:19
Heeft iemand ervaring met het officiële hoesje van Samsung? Zat erover te denken om deze te halen, nette prijs IMO: http://www.4allshop.nl/EF-PI950BNEGWW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:46
Musho schreef op zondag 28 juli 2013 @ 23:48:
Heeft iemand ervaring met het officiële hoesje van Samsung? Zat erover te denken om deze te halen, nette prijs IMO: http://www.4allshop.nl/EF-PI950BNEGWW

ziet er netjes uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 20-07 17:01
Chris Smoove schreef op zondag 28 juli 2013 @ 19:54:
Je kunt het natuurlijk via de originele site kopen. maar dat is omslachtig met alle extra kosten. Dus hierbij: http://www.mobilefun.nl/3...4/cases.htm?fabrikant=330
Of amazon.de, heb 'm daar voor 21 euro incl. verzendkosten besteld, binnen 3-4 dagen in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 11:02

Geckoo

Good news, everyone!

Ik heb een autolader maar als ik deze gebruik op de 2.1 met mijn s4 (en een tomtom op de 1.0) dan laat hij niet op als ik spotify en google navigatie draai. waar zou dit aan kunnen liggen?`

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Musho schreef op zondag 28 juli 2013 @ 23:48:
Heeft iemand ervaring met het officiële hoesje van Samsung? Zat erover te denken om deze te halen, nette prijs IMO
Yes, heb hem ook. Erg tevreden mee. Vorm blijft intact, pakt véél fijner vast, acceptabele prijs, prima ding :)
Voor de zekerheid er ook een Mime screen protector op gezet. Past ook goed i.c.m. de case.

Afbeeldingslocatie: http://foto.pfeffernuss.com/mime/Mime11s.jpg
Let wel... Da's een fake c.q. niet de originele Samsung/degene die je wél wil bestellen...
Klopt, aangezien dat dus wél de echte is... 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 29-07-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musho
Brad Pitt schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:50:
[...]

Yes, heb hem ook. Erg tevreden mee. Vorm blijft intact, pakt véél fijner vast, acceptabele prijs, prima ding :)
Voor de zekerheid er ook een Mime screen protector op gezet. Past ook goed i.c.m. de case.

[...]

Let wel... Da's een fake c.q. niet de originele Samsung/degene die je wél wil bestellen...

[...]

Klopt, aangezien dat dus wél de echte is... 8)
Shit, hoe weet je dat dat de neppe is? Heb hem net besteld, maar kan de case denk ik nog wel cancellen. Enig idee waar ik dan wél de echte kan bestellen? En waar moet ik op letten bij webshops of ik de echte of neppe heb gevonden? Alvast bedankt!

Edit: In het filmpje dat je quote, staat in de beschrijving exact hetzelfde fabrikantnummer als op de 4allshop site.

[ Voor 6% gewijzigd door Musho op 29-07-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Musho schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:58:
Shit, hoe weet je dat dat de neppe is?
Uiterlijk?! Zie je toch meteen dat het een geheel andere is? Check vorm, achterkant, etc...
En waar moet ik op letten bij webshops of ik de echte of neppe heb gevonden? Alvast bedankt!
Kijken naar het originele artikelnummer: EF-PI950BNEGWW, wat op die shop dus misbruikt wordt...(da's niet zeker)
Enig idee waar ik dan wél de echte kan bestellen?
Ik heb hem besteld bij Amazon.de d:)b

Kan natuurlijk ook zo zijn dat je wél gewoon de goede krijgt (voor een zeer nette prijs) maar zij op die site verkeerde plaatjes hebben gezet... Anders zou het originele artikelnummer wel een "beetje dom zijn" :P

[ Voor 19% gewijzigd door Brad Pitt op 29-07-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musho
Heel erg bedankt! Ik gok op een verkeerd gebruikt plaatje. Een verkeerd artikelnummer gebruiken komt veel minder vaak voor. Ik zal voor de zekerheid nog even een mailtje sturen om hen persoonlijk te vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Musho schreef op maandag 29 juli 2013 @ 13:08:
Heel erg bedankt! Ik gok op een verkeerd gebruikt plaatje. Een verkeerd artikelnummer gebruiken komt veel minder vaak voor. Ik zal voor de zekerheid nog even een mailtje sturen om hen persoonlijk te vragen!
Dá's de beste oplossing ja... Denk ook dat je gewoon de goede krijgt hoor. Gaat je erg bevallen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musho
Brad Pitt schreef op maandag 29 juli 2013 @ 13:09:
[...]

Dá's de beste oplossing ja... Denk ook dat je gewoon de goede krijgt hoor. Gaat je erg bevallen d:)b
Is waarschijnlijk toch de originele cover, dit is het mailtje wat ik terug kreeg:
Geachte heer Xxxxxx,

We hebben het (dubbel) gecontroleerd en wat wij leveren is de originele cover van Samsung.

We zien overigens ook geen verschil met de covers op onze site en die bij Samsung, zie hier de site van Samsung:

http://www.samsung.com/au...bsubtype=other-multimedia

Mocht u nog vragen hebben dan verneem ik deze graag van u.

Met vriendelijke groeten,

4AllShop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Musho schreef op maandag 29 juli 2013 @ 14:19:
[...]
Is waarschijnlijk toch de originele cover, dit is het mailtje wat ik terug kreeg:
Hoop het, want het antwoord is natuurlijk, imho, geheel onzin. Bij hun cover ontbreekt aan de onderzijde van de achterkant het Galaxy S4 logo, is de kleurstelling van een paar modellen verkeerd (bij roze goed te zien) etc. Al met al zijn dié plaatjes sowieso niet van de originele cover...

Maar goed, afwachten dan maar. Heb er niet zoveel vertrouwen meer in nu ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Brad Pitt op 29-07-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musho
Heb ze een mailtje terug gestuurd:
Beste Pieter,

Bedankt voor uw reactie, ik ben gerust gesteld. Overigens is het meest in het oog springend verschil tussen het plaatje op jullie site, en die op de site van Samsung, het ontbreken van de tekst "Galaxy S4" op de onderkant van het hoesje op het plaatje op jullie site. Op Samsung's site is die wel te zien. Vandaar dus de verwarring.

Met vriendelijke groet,
En kreeg vrij snel een reactie terug:
Geachte heer Xxxxxx,

Dat zag ik zojuist inderdaad ook (net toen ik de mail verstuurd had). Ik heb dan ook in de tussentijd de afbeelding aangepast. Het blijft dus uiteraard wel de originele Samsung cover!

Met vriendelijke groeten,
Goede communicatie van 4AllShop in ieder geval, ik ben benieuwd naar de cover :)
De pagina geeft nu inderdaad het juiste plaatje weer: http://www.4allshop.nl/EF-PI950BNEGWW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Musho schreef op maandag 29 juli 2013 @ 14:46:
Goede communicatie van 4AllShop in ieder geval, ik ben benieuwd naar de cover :)
De pagina geeft nu inderdaad het juiste plaatje weer: http://www.4allshop.nl/EF-PI950BNEGWW
Netjes! Eind goed al goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Die case van Samsung ligt ook bij Media Markt voor 24,95. Helaas hadden ze alleen blauw en wit, geen zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musho
W84 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 15:08:
Die case van Samsung ligt ook bij Media Markt voor 24,95. Helaas hadden ze alleen blauw en wit, geen zwart.
Er is helaas geen zwarte versie van. Die Navy (heel donker blauw van wat ik op de foto's zie) is wat het dichtst bij zwart in de buurt komt. Verder raad ik je aan om gewoon op internet te bestellen. Zoals je ziet, kan het een stuk goedkoper dan 25 euro ;)

Edit: Overigens is de Amazon.de link die hierboven is gegeven de goedkoopste. Bij 4AllShop kwam er ook nog redelijk wat verzendkosten bij!

[ Voor 13% gewijzigd door Musho op 29-07-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Klopt, maar er is ook een blauwe versie van de S4 hè. Alleen is het raar dat ze zwart overslaan. Ik ben nog steeds tevreden met m'n Spigen Neo Hybrid, dus het is geen probleem. Al had ik 'm wel gekocht!. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 11:02

Geckoo

Good news, everyone!

Geckoo schreef op maandag 29 juli 2013 @ 10:58:
Ik heb een autolader maar als ik deze gebruik op de 2.1 met mijn s4 (en een tomtom op de 1.0) dan laat hij niet op als ik spotify en google navigatie draai. waar zou dit aan kunnen liggen?`
iemand?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Check hoeveel de S4 wordt bijgeladen met Google Play: Galaxy Charging Current Lite

Kans is groot dat de telefoon hem ziet als USB ipv wandlader en zodoende met maar iets van 500mA of nog minder de telefoon zal opladen. Bij gebruik van een zware app zoals navigatie zal de telefoon dan leeg lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-04-2024

Skv

Marktolaatsactie: 32gb MicroSD voor 20 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-04-2024

Skv

Ik wil graag gaan hardlopen met runkeeper. iemand een idee of suggestie Hoe Ik die s4 mee kan nemen? Het is niet alsof die in mijn zak past.. ; (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Nou, mijn Spigen Neo Hybrid is gebroken bij de USB-aansluiting. Zwak punt helaas dat dunne boven randje. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mensen van het tweakers forum,

Ik heb sinds 2 dagen mijn Galaxy S4 en ben er wild enthousiast over. Ik heb er ook een S view flip cover bij gekocht, waar ik ook tevreden van ben.

Ik had echter een zeer specifieke vraag, waarmee ik ook al naar de support ben gestapt, maar ik dacht: misschien weten ze dat ook wel op een gespecialiseerd forum.

Bij deze: als ik nu filmpjes maak, zit mijn S view cover langs de achterkant, wat ertoe leidt dat er af en toe een zwarte rand op mijn filmpjes staat, afkomstig van het hoesje dat gedeeltelijk voor de camera schuift.

Weet iemand hier of het eventueel mogelijk is (via een applicatie of dergelijke) om filmen mogelijk te maken met de s view cover op de voorkant van het toestel? Dan blijft mijn camera vrij van stoorzenders, en blijft mijn scherm ook wat beter beschermd.

Alvast bedankt voor jullie medewerking, en ook mijn excuses moest er al een antwoord gegeven zijn op de voorbije pagina's, maar ik heb niet zoveel tijd om alles nu te lezen...

Groetjes,

Hardgasm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 21:36

Satom

Verzamel ervaringen

W84 schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 01:45:
Nou, mijn Spigen Neo Hybrid is gebroken bij de USB-aansluiting. Zwak punt helaas dat dunne boven randje. :(
Ik heb zelf ook al last van krassen op de rand en de achterkant, het rubberen geval, word er ook niet mooier op.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Laatst online: 17-04-2023
Verwijderd schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 10:22:
Dag mensen van het tweakers forum,

Ik heb sinds 2 dagen mijn Galaxy S4 en ben er wild enthousiast over. Ik heb er ook een S view flip cover bij gekocht, waar ik ook tevreden van ben.

Ik had echter een zeer specifieke vraag, waarmee ik ook al naar de support ben gestapt, maar ik dacht: misschien weten ze dat ook wel op een gespecialiseerd forum.

Bij deze: als ik nu filmpjes maak, zit mijn S view cover langs de achterkant, wat ertoe leidt dat er af en toe een zwarte rand op mijn filmpjes staat, afkomstig van het hoesje dat gedeeltelijk voor de camera schuift.

Weet iemand hier of het eventueel mogelijk is (via een applicatie of dergelijke) om filmen mogelijk te maken met de s view cover op de voorkant van het toestel? Dan blijft mijn camera vrij van stoorzenders, en blijft mijn scherm ook wat beter beschermd.

Alvast bedankt voor jullie medewerking, en ook mijn excuses moest er al een antwoord gegeven zijn op de voorbije pagina's, maar ik heb niet zoveel tijd om alles nu te lezen...

Groetjes,

Hardgasm
Een spycam maybe?

gewoon flapje open om te filmen.. zo erg is t toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eek2nd schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 14:35:
[...]

Een spycam maybe?

gewoon flapje open om te filmen.. zo erg is t toch niet?
Nee, natuurlijk is dat niet zo erg, ik kan perfect filmen zo. Maar dan heb ik gewoon af en toe een zwart randje... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Laatst online: 17-04-2023
Nee.. flapje open, zonder dubbel te vouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Satom schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 11:36:
[...]
Ik heb zelf ook al last van krassen op de rand en de achterkant, het rubberen geval, word er ook niet mooier op.. :|
Klopt, het zachte materiaal wordt er ook niet mooier op. Maar dat is bijna altijd helaas. Alleen had ik niet verwacht dat het frame breekt zonder te vallen. Het is de laatste dagen warm weer, dus misschien daarom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Inmiddels is het deel aan de andere kant ook gebroken en heb ik gisteren meteen 2 nieuwe cases besteld, namelijk de originele Samsung Flip Cover en de Cover +. Maar aangezien die pas volgende week worden geleverd, kan ik op een vindingrijke manier toch voorlopig de Spigen Neo Hybrid gebruiken want ik heb gewoon het complete deel eruit gebroken. Nu heb ik ook geen last meer dat dikke kabels niet passen. :+

Afbeeldingslocatie: http://i1123.photobucket.com/albums/l552/Lethal_AK47/20130816_222424_zps88309577.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:12
Misschien een domme vraag maar wat voor keuze heb ik nou qua autohouders waarbij de micro USB aansluiting gewoon vast zit aan de dock? Ik heb die van Brodit gezien maar die zijn erg duur en daar moet je nog een losse clip of iets dergelijks bij kopen, dan is er nog één die hem direct met zijn micro USB vast houdt en leunt op de aanstekerplug (maar op de productfoto's gaan ze uit van een 45 graden schuin geplaatste sigaretten en die van mijn auto is recht naar voren en het lijkt me niet zo bevorderlijk om daar langere tijd veel druk op uit te oefenen.

Ik zie dat voor de eerste Galaxy S en de Note er wel officiële Samsung docks waren waar de USB aansluiting in vast zat, de nieuwe helaas niet meer. Ik vind het wat kansloos om hem en in de dock te moeten doen en de kabel er in te moeten steken gezien het aantal keer per week dat ik met de auto ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:52
Heb een Spigen Neo Hybrid voor de galaxy s4 van mijn vriendin gekocht, echter aangezien ze hem altijd in haar tas doet en daar ook sleutels en andere dingen inzitten die de camera en scherm kunnen krassen, ben ik op zoek naar een pouch voor er nog omheen, weet iemand of hij makkelijk in een note 2 pouch past of zit die daar dan te strak in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Laatst online: 14-07 20:24
ik zoek eigenlijk een goede autohouder, maar ook niet al te duur.
Iemand tips? Er zijn er zoveel dat ik niet weet welke het beste geschikt is.

Ik hoor graag jullie suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Cyclonic schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 01:17:
Heb een Spigen Neo Hybrid voor de galaxy s4 van mijn vriendin gekocht, echter aangezien ze hem altijd in haar tas doet en daar ook sleutels en andere dingen inzitten die de camera en scherm kunnen krassen, ben ik op zoek naar een pouch voor er nog omheen, weet iemand of hij makkelijk in een note 2 pouch past of zit die daar dan te strak in?
pagina 12.
kendo schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 20:35:
Zijn er ook mensen met een pouch?..

Ik heb zelf een Spigen Neo Hybrid case + Spigen SGP GLAS.t Screen Protector. Maar ik wil graag nog wat extra bescherming, bv. voor wanneer ik de phone in mijn fietstas heb tijdens fietstochten.

De Spigen of Samsung leren pouches lijken me erg krap en niet geschikt voor de S4 + cover.
Heeft iemand een oplossing voor mijn "probleem" ?
W84 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 23:47:
Tasje voor de Note 2 nemen, past met de Neo Hybrid en al. :)
kendo schreef op zondag 07 juli 2013 @ 21:43:
[...]
leren pouch is onderweg ;)

EDIT:

Het is een "leren" pouch, voor een Note 2 van Indigo geworden.

http://www.telecomparts.n...KC4kpmBo7gCFQPA3godKxQADQ

De pouch lijkt gemaakt te zijn voor mijn S4 + Spigen Neo Hybrid. Hij past perfect!
past echt perfect! d:)b
Mikevdkruk schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:36:
ik zoek eigenlijk een goede autohouder, maar ook niet al te duur.
Iemand tips? Er zijn er zoveel dat ik niet weet welke het beste geschikt is.

Ik hoor graag jullie suggesties.
De Brodit houders zijn voor een telefoon zonder hoes gewoon de beste. Ze zijn wel relatief duur maar de pasvorm is perfect. Ik heb er nu 3 gehad(voor verschillende telefoons)

Ik ben eigenlijk op zoek naar een houder voor een S4 met hoes(neo hybrid) Dat zal dus een of ander klemsysteem moeten worden. Maar allemaal hebben ze van die zuignappen er aan vast zitten. Ik zoek alleen de klem met montage plaat. De steun maak ik zelf.

[ Voor 18% gewijzigd door kendo op 17-08-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Okee, ja ik ben gister al in een aantal winkels wezen kijken maar niet geslaagd helaas! Er was wel een goede houder maar die was alleen voor de S3 en daar past de S4 niet in zei de verkoper.
Jij bedoelt waarschijnlijk deze autohouder:
http://www.pdashop.nl/pro...er-samsung-galaxy-s4.html
Is mooi en erg handig dat er een autolader bijzit, nadeel vind ik dat die aan het dashbord geplaatst moet worden. Ik wil er het liefst 1 die aan het raam bevestigd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Dat is idd. de houder die ik bedoelde. Maar dat is ook alleen maar de houder. Brodit heeft er nog een accessoire lijn naast voor het bevestigen van deze houders. Zoek maar eens op Brodit Proclip. Ik weet alleen niet of ze ook zuignappen in het assortiment hebben. Iig. wel voertuig specifieke clips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Okee ik ga kijken, ondertussen kwam ik ook deze nog tegen: http://www.pdashop.nl/pro...le-samsung-galaxy-s4.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 14:53
S4 detecteert de temperatuur van de batterij, als die erg warm is wordt de laadstroom verlaagd.
Bij gebruik van navigatie staan zowel de GPS als het scherm aan en zijn vrijwel oude USB-laders die ik heb niet krachtig genoeg: meestal max 640 mA.

Accu loopt dan leeg tijdens het 'opladen'.

Alleen de origineel bijgeleverde 220V lader levert voldoende stroom:
1200mA bij scherm aan
1850 mA bij scherm uit !
Die stop ik dan in een 12V-220V inverter ...

Ik ben nu dus ook op zoek naar een 12V USB-lader die 1800mA bij 5V kan leveren ....

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Laatst online: 14-09-2023
emmerx schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 01:52:
[...]

S4 detecteert de temperatuur van de batterij, als die erg warm is wordt de laadstroom verlaagd.
Bij gebruik van navigatie staan zowel de GPS als het scherm aan en zijn vrijwel oude USB-laders die ik heb niet krachtig genoeg: meestal max 640 mA.

1200mA bij scherm aan
1850 mA bij scherm uit !

Ik ben nu dus ook op zoek naar een 12V USB-lader die 1800mA bij 5V kan leveren ....
Deze werkt bij mij erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 14:53
Dank.

Hoeveel laadt de S4 met deze lader; gemeten met bv Galaxy Charging Current (Lite) en scherm aan?
Ik heb verschillende laders geprobeerd, maar kom met 12V-laders helaas niet boven de 640 mA (met scherm aan). Met de USB-uitgang van autoradio maar 480mA

Heb je die lader ook als eens geprobeerd i.c.m. een draadloze (Qi) lader?
Ik merk dat daar nog wel veel energie verloren gaat en extra warmte wordt geproduceerd.
Terwijl de warmtesensor van de Qi ook nog eens eerder de laadstroom beperkt om de batterij te conserveren.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img200/6020/cu51.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door emmerx op 20-08-2013 11:02 . Reden: plaatje ]

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-07 23:58
Ik ben opzoek naar een case voor mijn toekomstige S4, Welke vinden jullie het beste?

- Hij moet vooral tegen het vallen beschermen, dus schok opvangen.
- De S4 niet te dik maken natuurlijk.
- Het uitzicht is minder belangrijk maar het moet natuurlijk ook geen lelijk ding worden.

Die orginele samsung case die enkele post hiervoor is besproken, beschermd die ook goed tegen vallen? Het lijkt me minder dan een Spigen Neo Hybrid.

Maardus wat is jouw favorite case?

Ik zou dan ook een screenprotector er op doen, welke hebben jullie/is de beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ik heb de Spigen Neo Hybrid waar ik zeer tevreden mee ben en is een prachtige case die je toestel zeer goed beschermd. Ik heb 'm keertje van vrij hoog laten vallen en de S4 kwam er zonder schrammetje van af. Het enige minpunt is dus de zwakke plek (zie mijn vorige post en foto).

Vandaag krijg ik de originele Samsung Cover+ binnen als vervanging voor de Spigen Neo Hybrid en ik ben zeer benieuwd. Hopelijk is die net zo goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Laatst online: 14-09-2023
emmerx schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:53:
[...]

Dank.

Hoeveel laadt de S4 met deze lader; gemeten met bv Galaxy Charging Current (Lite) en scherm aan?
Ik heb verschillende laders geprobeerd, maar kom met 12V-laders helaas niet boven de 640 mA (met scherm aan). Met de USB-uitgang van autoradio maar 480mA

Heb je die lader ook als eens geprobeerd i.c.m. een draadloze (Qi) lader?
Ik merk dat daar nog wel veel energie verloren gaat en extra warmte wordt geproduceerd.
Terwijl de warmtesensor van de Qi ook nog eens eerder de laadstroom beperkt om de batterij te conserveren.
Galaxy Charging Current Lite geeft bij mij 1200 mA aan. Niet geprobeerd icm met een draadloze lader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Nou, de Flip Cover gaat weer in de verkoop. Dat vind ik maar niks zo'n flap die steeds in de weg zit. Het ziet er wel heel mooi en degelijk uit, maar ik vind het niet erg handig en jammer dat het niet magnetisch sluit en die flap los blijf hangen. :/

Over de Cover+ ben ik echter wel te spreken. Zeer mooie en fijne case die ik zelfs beter in de hand vind liggen dan de Spigen Neo Hybrid. Of die net zo goed beschermt weet ik niet, maar dat merk ik vanzelf wel. :+ Wel is het jammer dat die niet in zwart te krijgen is, maar eerlijk gezegd vind ik dat donkerblauw wel mooi en staat prima met een zwarte S4. Alleen dacht ik dat de tekstopdruk grijs was i.p.v. blauw. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
W84 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:01:
Ik heb de Spigen Neo Hybrid waar ik zeer tevreden mee ben en is een prachtige case die je toestel zeer goed beschermd. Ik heb 'm keertje van vrij hoog laten vallen en de S4 kwam er zonder schrammetje van af. Het enige minpunt is dus de zwakke plek (zie mijn vorige post en foto).

Vandaag krijg ik de originele Samsung Cover+ binnen als vervanging voor de Spigen Neo Hybrid en ik ben zeer benieuwd. Hopelijk is die net zo goed...
Waar heb je de Spigen Neo Hybrid en de Cover + besteld? Welk van de 2 gaat jouw voorkeur uit?
Dat zwak puntje op de Neo Hybrid is dat geen garantie dan?

Ps. Heb je ook een screenprotector er op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Nope, geen screenprotector. Maar als ik eerlijk ben voelt de Cover+ beter aan omdat de vorm intact blijft en net iets minder lomp. Ik vind 'm fijner. Qua bescherming denk ik dat de Cover+ het minder doet, maar goed...

En ik denk niet dat het onder garantie valt, maar ik heb ze wel een bericht gestuurd. Dus ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
W84 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:52:
Nope, geen screenprotector. Maar als ik eerlijk ben voelt de Cover+ beter aan omdat de vorm intact blijft en net iets minder lomp. Ik vind 'm fijner. Qua bescherming denk ik dat de Cover+ het minder doet, maar goed...

En ik denk niet dat het onder garantie valt, maar ik heb ze wel een bericht gestuurd. Dus ben benieuwd. :)
Waar heb je de Spigen gekocht of waar kan ik deze het beste kopen met zo minmogelijke import kosten.
Ik ga wrs voor de spigen neo hybrid gaan.

Iemand die een goede screenprotector kan aanraden en waar ik deze het beste koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Sorry, bij Amazon.de had ik 'm besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
W84 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:16:
Oke bedankt voor je hulp! Ik heb nog nooit bij amazon of dergelijke besteld. Is er een verschil tussen de en uk? Ik zou eerder bij uk bestellen omdat deze in het engels is :p

--> heb hem bij Uk besteld, daar kon je zonder visa of dergelijke bestellen :)

[ Voor 40% gewijzigd door kevin03 op 26-08-2013 18:32 ]

• kevin03
W84 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:16:
Kwam bij jou de volumeknop van de s4 ook niet overeen met de volumeknop van de neo hybrid? Bij mij zit deze iets lager dan de case zijn volume knop. Dit is over het algemeen niet zo erg maar soms druk je dan gemakkelijk per ongeluk op de volumeknop.

• W84

W84

Klopt, had ik ook. Als je onder het frame drukte of daar vastpakte reageerde die. Wat bij mij hielp was die knop eruit halen (ja dit kan gewoon, haha) en daarna er rustig in terug klikken. Probeer maar! :p

Ik kreeg trouwens nog een berichtje van Spigen dat ik een nieuw frame kan aanvragen omdat ze een verbeterde versie hebben nu en dus bekend zijn met het snel breken/scheuren er van. Dat ga ik denk ik wel doen, maar ik denk niet dat ik nu terug ga naar de Neo Hybrid, want de Samsung Protective Cover+ bevalt mij nog steeds veel beter. Echt een aanrader! :)

• kevin03
W84 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:42:
Klopt, had ik ook. Als je onder het frame drukte of daar vastpakte reageerde die. Wat bij mij hielp was die knop eruit halen (ja dit kan gewoon, haha) en daarna er rustig in terug klikken. Probeer maar! :p

Ik kreeg trouwens nog een berichtje van Spigen dat ik een nieuw frame kan aanvragen omdat ze een verbeterde versie hebben nu en dus bekend zijn met het snel breken/scheuren er van. Dat ga ik denk ik wel doen, maar ik denk niet dat ik nu terug ga naar de Neo Hybrid, want de Samsung Protective Cover+ bevalt mij nog steeds veel beter. Echt een aanrader! :)
Dus eerste de volumeknop van de case er uit, dan de s4 er in en dan die knop er weer in?
Ik ga bij de neo blijven, ik vind die er strak uitzien en ben er tot nu toe zeer tevreden van buiten dan die volumeknop.

[ Voor 7% gewijzigd door kevin03 op 29-08-2013 22:27 ]

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Kheb zo'n aluminium back cover gehaald. Voelt en ziet er beter uit dan met een hoesje of met die lelijke stock back cover. Alleen jammer dat het aluminium niet alles covert. Is gewoon geplakt op een plastic backcover en daar zie je de rand nog van.

Geen problemen met connectivity.. tot nu toe.

• W84

W84

kevin03 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:25:
[...]

Dus eerste de volumeknop van de case er uit, dan de s4 er in en dan die knop er weer in?
Ik ga bij de neo blijven, ik vind die er strak uitzien en ben er tot nu toe zeer tevreden van buiten dan die volumeknop.
Jup, gewoon eruit drukken. Je S4 in de case en knop terugplaatsten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
W84 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:50:
[...]

Jup, gewoon eruit drukken. Je S4 in de case en knop terugplaatsten. :)
Het werkt ik had hem eerst weer te ver ingedrukt :) Gewoon niet doordrukken en dan is het probleem opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
Ik weet dat er al veel gezegd is geweest over car holders. Maar weet er iemand een goeie die gewoon aan het raam kan en mijn s4 met neo hybrid case kan dragen? Het moet niet met vaste usb zijn. Ik steek het kabeltje zelf wel in :) Liefst iets van amazon.Uk. Alvast bedankt voor de hulp!

Heeft iemand ervaring met deze? Is dit zijn prijs waard? Of toch maar voor de goedkopere gaan?
http://www.amazon.co.uk/O...38&sr=8-1&keywords=montar

[ Voor 28% gewijzigd door kevin03 op 02-09-2013 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die lijkt een beetje op deze: http://www.wehkamp.nl/com...ouder/C31_6FI_F77_855584/ alleen is deze wat minder grof, vind ik. Mij bevalt ie wel. Kan ook op het dashboard worden 'geplakt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 08:24:
Die lijkt een beetje op deze: http://www.wehkamp.nl/com...ouder/C31_6FI_F77_855584/ alleen is deze wat minder grof, vind ik. Mij bevalt ie wel. Kan ook op het dashboard worden 'geplakt'.
Jammer ik woon in belgie en heb geen Ideal of iets dergelijks. Maar er staat niets van info bij i.v.m. de max breedte. Kan hij de S4 met neo hybrid case dragen? Ik ga eens zien of ik hem op een adere site vind :)

[ Voor 48% gewijzigd door kevin03 op 03-09-2013 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
kevin03 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 21:56:
[...]

Jammer ik woon in belgie en heb geen Ideal of iets dergelijks. Maar er staat niets van info bij i.v.m. de max breedte. Kan hij de S4 met neo hybrid case dragen? Ik ga eens zien of ik hem op een adere site vind :)
http://www.ebay.com/itm/3...lders&hash=item43bc9f1343

http://www.ebay.com/itm/3...lders&hash=item27d4b51540

op ebay.com en dan zoeken op carmount s4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:15

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

emmerx schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 01:52:
[...]

1200mA bij scherm aan
1850 mA bij scherm uit !

Beetje laat misschien. Bij het kruidvat (de drogisterij keten) verkopen ze van die Watshome usb charger
5V-2,1 A Zwart zijn ze je kunt er twee usb in doen . Ik heb er toen 5 euri voor betaald

Ik heb een wallet case voor de S4 ( soortgelijk https://www.knaldeals.com...g-galaxy-s4-black-1030976 )
Alleen ik kan geen goede phone houder vinden voor in de auto.
Is deze http://www.wehkamp.nl/com...ouder/C31_6FI_F77_855584/ een goed alternatief? Zijn er mensen die er ervaring mee hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door Sepp14 op 04-09-2013 17:14 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Verwijderd

Ik heb die dus (zie drie posts hierboven :)). Op zich prima. Plakt goed, ook op een dashboard met wat profiel(!), en in de houder passen de meeste smartphones wel (in mijn geval S4 active met case). De houder klemt stevig, dat heeft wel als nadeel dat je de telefoon er wat lastiger in krijgt. Maar met twee handen lukt dat ook prima en als je phone er eenmaal in zit, zit ie ook muurvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
De usb kabel van de S3 en S4 zijn het zelfde zeker? Dan zou deze autolader ook moeten werken voor mijn S4? http://www.amazon.co.uk/g...psc=1&smid=A15FOLI3KUWCSQ

[ Voor 34% gewijzigd door kevin03 op 08-09-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:52
Iemand interesse in de SGP Spigen Neo Hybrid case (zilver rand)? Ik wil alsnog gaan voor de SGP Spigen Crumena View omdat deze meer bescherming biedt (voorkant). 15,- incl. gewone verzending (dus niet verzekerd). Stuur maar PM bij interesse.

Afbeeldingslocatie: http://www.dhresource.com/albu_359376624_00-1.0x0/spigen-sgp-neo-hybrid-case-back-cover-protect.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door bsmpower op 09-09-2013 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:11

Oekol

waka waka hey hey

Heeft iemand hier een SGS4 met een SGP Spigen Crumena View?
Het ziet er heel gaaf uit dat hoesje, hoor graag feedback van tweakers :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:11

Oekol

waka waka hey hey

Ik wil graag een nieuw achterkantje bestellen voor mijn samsung galaxy s4 GT i9505. Ik heb deze gevonden:
http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1438.l2648

Maar die is voor de GT i9500, past die wel op de GT i9505?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Brad Pitt
Leoon. schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:31:
Maar die is voor de GT i9500, past die wel op de GT i9505?
Ja hoor :)

• fwawer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:48
iemand nog tips waar ik een verlengkabel voor de s4 lader kan kopen? Eentje die het snel-laden niet belemmerd want met de standaard kabeltjes duurt het laden behoorlijk lang.

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 19:08
fwawer schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:15:
iemand nog tips waar ik een verlengkabel voor de s4 lader kan kopen? Eentje die het snel-laden niet belemmerd want met de standaard kabeltjes duurt het laden behoorlijk lang.
De laadsnelheid is als het goed is bij iedere kabel hetzelfde. Ik gebruik namelijk een verlengkabeltje van dealextreme en die laadt net zo snel als zonder verlengkabel.

• Brad Pitt
itsFuzeh schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:36:
De laadsnelheid is als het goed is bij iedere kabel hetzelfde. Ik gebruik namelijk een verlengkabeltje van dealextreme en die laadt net zo snel als zonder verlengkabel.
Die kans lijkt mij uitermate gering. Met bijzonder weinig (goedkope) langere kabels behoud je de hoge laadsnelheid. Bij een DX-kabel zal de S4 echt niet meer met 1900mA opladen.

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:37

jerry_a

doei

Brad Pitt schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:25:
[...]

Die kans lijkt mij uitermate gering. Met bijzonder weinig (goedkope) langere kabels behoud je de hoge laadsnelheid. Bij een DX-kabel zal de S4 echt niet meer met 1900mA opladen.
Ik heb veel kabels. Goedkope maar ook dure en geen een laad er snel.

hoi

• gozoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 02:24
fwawer schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:15:
Hier ben ik ook reuze benieuwd naar. Het moet aan de contacten liggen, want ook ik heb vele kabels en laders geprobeerd, maar meer dan 1000mA haal ik niet, ook al is dat voor de S3.

• Brad Pitt
gozoman schreef op donderdag 26 september 2013 @ 02:58:
Hier ben ik ook reuze benieuwd naar. Het moet aan de contacten liggen, want ook ik heb vele kabels en laders geprobeerd, maar meer dan 1000mA haal ik niet, ook al is dat voor de S3.
Het ligt niet zozeer aan de contacten maar aan het binnenwerk/lengte van de kabel. Zo goed als alle lange (betaalbare) kabels zijn crap gemaakt en zodoende verlagen deze de laadsnelheid. Eergisteren weer twee kabels binnen gekregen van 1.80 meter en ook weer geen 1900mA. The search (betaalbaar) continues :P

• fwawer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:48
Brad Pitt schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:27:
[...]

Het ligt niet zozeer aan de contacten maar aan het binnenwerk/lengte van de kabel. Zo goed als alle lange (betaalbare) kabels zijn crap gemaakt en zodoende verlagen deze de laadsnelheid. Eergisteren weer twee kabels binnen gekregen van 1.80 meter en ook weer geen 1900mA. The search (betaalbaar) continues :P
Misschien een idee voor Samsung om optioneel een goede langere kabel aan te bieden :) Zo te zien ben ik niet de enige met een korte kabel die stoort! :O
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste