hallo, ben nieuw op dit forum en heb een paar vraagjes
eerst effe voorstellen woon in belgie en ben nog net nieuw in de wereld van rooten en flashen
heb sinds een maandje ong. een i9505 black edition met mobistar abbonement en zou er graag de GPE opzetten lees veel goeie comments hier en op xda nu staat er dat je altijd de laatste drivers en firmware moet hebben nu zie ik die ik heb hier of op xda nergens niet bijstaan hier zijn ze geschreven lukt niet om screenshot bijtevoegen
baseband i9505xxugnj8
kernelversie 3.4.0-31626554 dpi@swpp5609#1 fri okt 31 22:44:06kst
buildnr kot49h.i9505xxugnj8
status se for android enforcing sepf_gt-i9505_4.4.2_0033 fri okt 31 22:43:49 204
secure boot status type samsung
beveileging software mdf v1.0release 2
deze heb ik gevonden op sammobile Model: GT-I9505
Model name: GALAXY S4 LTE
Country: Luxembourg (Black Edition)
PDA: I9505XXUGNJ8
deze zou ik gebruiken als er iets footloopt
CF-Auto-Root-jflte-jfltexx-gti9505.tar.md5 zou die werken op mijn toestel??
odin versie 3.07 heb in ook geinstaleerd maar zie dat er al een 3.09 is blijkbaar
nu zou ik de Danvdh's GPE rom willen instaleren maar nu lees ik dat hier eerst een backup moet maken maar als je niet geroot ben kan je er toch geen titanium of twrp opzetten hoe doe je dat dan?
dan laatste vraag de laatse rom die uitkomt waar is die te halen is dat in het begin bij die download links of zijn dat de oude en zitten daar ineens de nieuwe kernel en gapps bij of moet ik die ergens anders vandaan halen?
ook nog een vraagje aan Ludoke ik zie dat je in een vorige reactie schrijft dat zelfs alleen een geroote telefoon hier al probs geeft wat dan met custom roms erop ?
Alvast bedankt voor de eventuele replies en zie er naar uit om gpe op die s4 te zetten die
Hou het netjes touchwiz en samsung bloatwaare
here you
[
Voor 0% gewijzigd door
The Wizard op 15-02-2015 08:11
]