☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
nee hoor, die worden nadien in zen slaapkamer gelegd, gelijk met de mantel, wie wil er nu niet koninkje spelen? oh wacht dat is ie nu

Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.
Ik vind van niet.wildhagen schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:03:
[...]
Alleen heeft Maxima geen formele rol in de hele ceremonie, en Willem-Alexander is het middelpunt van die hele ceremonie. Nogal een verschil
Wimlex staat ceromonieel wel in het middelpunt maar ze staan beiden in het middelpunt van de camera's
Jammer dat dat niet gebeurde idd, zat er ook op te wachten. Het is toch een kroning of niet soms?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Tsja, ik zou ook weg gaan als het zo lang duurt om mn 2 bier te krijgentweaker2010 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:06:
[...]
Jammer dat dat niet gebeurde idd, zat er ook op te wachten. Het is toch een kroning of niet soms?
Niettweaker2010 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:06:
[...]
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
en zelfs in belgie heeft men geen kroon bij de kroning van een nieuwe koning/koningin.fee-tje schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:07:
[...]
NietHet is een inhuldiging en per definitie geen kroning.
Amsterdam... Koninginnedag... tja, dan moet je wel lang wachten op je 2 bier.RocketKoen schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:07:
[...]
Tsja, ik zou ook weg gaan als het zo lang duurt om mn 2 bier te krijgen
Nee dus. Het is geen kroning.tweaker2010 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:06:
[...]
Virussen? Scan ze hier!
Do what you love, do it often
Degene die het zou doen zou a.h.w. boven de Koning staan, dus dat kan niet, en om m nou zelf op te laten staan en die kroon te pakken en op te zetten zou ook wat graaierig overkomen...
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
agree!macciez schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:10:
Spaanse kroonprinses,, ai ai ai

Virussen? Scan ze hier!
Jammer hoor, ik dacht dat het vandaag een kroningsdag was, blijft het alleen een troonswisseling te zijn
Die Deense en Belgische zag er ook niet slecht uitmacciez schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:10:
[ Voor 3% gewijzigd door Xepos op 30-04-2013 15:11 ]
Daarom is het ook geen kroningkamstra schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:10:
Als het een kroning zou zijn geweest, wie had m die kroon dan ook op zijn hoofd moeten zetten?
Degene die het zou doen zou a.h.w. boven de Koning staan, dus dat kan niet, en om m nou zelf op te laten staan en die kroon te pakken en op te zetten zou ook wat graaierig overkomen...
Dat probeerde ik dus ook uit te leggen aep
In Engeland doen ze het nog wel traditioneel. Daar doet de Aartsbishop van Canterbury het.kamstra schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:10:
Als het een kroning zou zijn geweest, wie had m die kroon dan ook op zijn hoofd moeten zetten?
Duurt alleen een beetje lang voor prins Charles
[ Voor 5% gewijzigd door RocketKoen op 30-04-2013 15:12 ]
Lol, idd zag je al die mannen kijken toen zij de kerk binnenkwam!macciez schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:10:

In Engeland doen ze vooralsnog helemaal niets, en de laatste keer dat ze het deden is meer dan 60 jaar geleden, ze zijn t inmiddels vast vergetenRocketKoen schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:11:
[...]
In Engeland doen ze het nog wel traditioneel. Daar doet de Aartsbishop van Canterbury het.
Die is druk bezig met andere dingenDadona schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:12:
En juist dan komen er geen screencaps van AW_Bos ...
Tja... Charleskamstra schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:12:
[...]
In Engeland doen ze vooralsnog helemaal niets, en de laatste keer dat ze het deden is meer dan 60 jaar geleden, ze zijn t inmiddels vast vergeten
Daar houden ze hem gewoon ff boven het hoofd verder zetten ze hem niet op, maar ik vind het wel wat hebben.RocketKoen schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:11:
[...]
In Engeland doen ze het nog wel traditioneel. Daar doet de Aartsbishop van Canterbury het.
Duurt alleen een beetje lang voor prins Charles
Zoals kijken....
Die ogen ja! FAntastisch! Ook hoe Brinkman lekker alle vrouwtjes van top tot teen bekeek.
Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320
www.google.nl

Zit wel lekker de hele dag (in Italië) naar de stream te kijken, ben nl. wel trots op onze koning!
[ Voor 34% gewijzigd door Neus op 30-04-2013 15:18 ]
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
Verwijderd
Neus schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:17:
Dit lijkt mij tòch geen goede start :-)
[afbeelding]
Zit wel lekker de hele dag (in Italië) naar de stream te kijken, ben nl. wel trots op onze koning!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nja goed, dit is het moment waar z'n hele leven om draait, dus niet erg gek dat ie wat gespannen isBM schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:35:
Tis wel erg gespannen allemaal wat WA laat zien, maar dat zal er de komende tijd wel af gaan.
We weten hoe 'ie normaal is, prima ontspannen en opgewekt, dus dat komt wel goed lijkt me
Virussen? Scan ze hier!

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Is allang weer gefixt.kevin33 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:47:
Foutje op de site van het Koninklijk huis.
[afbeelding]
Een alternatieve groet van AmaliaNeus schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:17:
[afbeelding]

39
Oh het is ook geenzins een verwijtkamstra schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:37:
[...]
Nja goed, dit is het moment waar z'n hele leven om draait, dus niet erg gek dat ie wat gespannen is
We weten hoe 'ie normaal is, prima ontspannen en opgewekt, dus dat komt wel goed lijkt me
Staatsiefoto hierboven vind ik ook niet zo heel geslaagd. Hadden ze beter over paar dagen kunnen maken misschien, met wat geluk was het allemaal wat meer ontspannen geweest
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Plaatjes is 20 minuten oud, idd weer rechtgezet.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Binnenkort worden er nieuwe gemaakt. Zie http://www.elsevier.nl/Cu...illem-Alexander-1244218W/
Virussen? Scan ze hier!
Gelukkig zit er genoeg motion blur overheen om te zien dat ze weldegelijk zwaait. Als dat niet zo zou zijn, tjaNeus schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:17:
[afbeelding]
Sowieso, alsof een 9-jarig kind zoiets zou gaan doen.... iets minder vergezocht zou soms geen kwaad kunnen
Virussen? Scan ze hier!
Want dan kan je idd overal wel wat achter gaan zoeken.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Sowieso knap van die meisjes dat ze zich zo voorbeeldig weten te gedragen. Erg leuk allemaal dit. Raar idee dat Amalia over 25-30j waarschijnlijk ook alweer op de troon gaat zitten
ora et labora
niet? het hoeft je smaak niet te zijn maar hij kan wel degelijk zingen.mrc4nl schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 16:18:
paul de leeuw "hoofdartiest?" ga toch weg hij kan niet eens zingen
39
:)
[ Voor 5% gewijzigd door Freakster86 op 30-04-2013 16:24 ]
laat ik het zo zeggen: ik kan me betere Nederlandse zingers/zangers bedenken.Fietsbel schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 16:19:
[...]
niet? het hoeft je smaak niet te zijn maar hij kan wel degelijk zingen.
ora et labora
Dat zal vast, maar dat veranderd niks aan je (recalcitrante) uitspraakmrc4nl schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 16:23:
[...]
laat ik het zo zeggen: ik kan me betere Nederlandse zingers/zangers bedenken.
39
alex3305 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 16:02:
[...]
Gelukkig zit er genoeg motion blur overheen om te zien dat ze weldegelijk zwaait. Als dat niet zo zou zijn, tja.

Een handtekeningenanalist kan zijn lol op. Ook zie je de staat van het onderwijs, de jongere mensen hebben in de regel toch een wat knulligere handtekening.
Laten we het op toeval houden.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
quote: AmaliaMijn opa was een groot inspirator voor mij
Lifeliner2 werd ook even gealarmeerd voor die locatie, maar vrij rap weer gecanceled.Grote toeloop. Bussen met feestgangers onder politiebegeleiding van station Alkmaar naar de feestlocatie. Zeer lange wachtrij met veel dronken mensen. Veel jonge mensen flauwgevallen in de wachtrij.
Ook Politie NHN geeft alvast wat tips:
en je #onderweg naar #SLAM!FM in #Alkmaar? Trek dan iets warm aan. Het wordt snel kouder. Hulpdiensten zijn onderweg met dekens.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Overigens meen ik me te herinneren dat in Amsterdam het MMT niet per heli maar dat er een apart grondgebonden MMT voor de binnenstad in dienst is.
Virussen? Scan ze hier!
LL2 = Lifeliner 2
MMT= denk medisch mobiel team ?
[ Voor 6% gewijzigd door DDX op 30-04-2013 16:51 ]
mobiel medisch team zegt een google searchDDX schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 16:51:
LL1 = Lifeliner 1
LL2 = Lifeliner 2
MMT= denk medisch mobiel team ?
Leuk, hulde Willem
[ Voor 8% gewijzigd door SkyStreaker op 30-04-2013 16:57 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Soms echter worden ze ook gewoon met een busje vervoerd, bijvoorbeeld als er door mist of harde wind niet gevlogen kan worden.
Edit: Wikipedia: Mobiel Medisch Team
[ Voor 12% gewijzigd door ralpje op 30-04-2013 16:54 ]
Nou verbaas ik mij niet over de jeugd, pak em beet <25 jaar, die zich gek verkleden, zuipen en schreeuwen en wellicht asociaal gedrag vertonnen. Hoort erbij? Wellicht niet, maar volgens de verwachting niet vreemd.
Waar ik mij wel elk jaar over verbaas zijn de ouderen, inclusief 40+. Ziet er niet uit, boert op straat, zuipt, schreeuwt, verschrikkelijk. Ouders met peuk in de mond achter een buggy, brrr. 50+ die met dikke sigaar gewoon door het publiek loopt en de rest vergast.
Wat een volk
Ook niet helemaal mijn feestje hoorPWM schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 16:53:
Net even door mijn woonplaats gelopen, Bussum. Er zijn diverse plekken met harde muziek en gezuip.
Nou verbaas ik mij niet over de jeugd, pak em beet <25 jaar, die zich gek verkleden, zuipen en schreeuwen en wellicht asociaal gedrag vertonnen. Hoort erbij? Wellicht niet, maar volgens de verwachting niet vreemd.
Waar ik mij wel elk jaar over verbaas zijn de ouderen, inclusief 40+. Ziet er niet uit, boert op straat, zuipt, schreeuwt, verschrikkelijk. Ouders met peuk in de mond achter een buggy, brrr. 50+ die met dikke sigaar gewoon door het publiek loopt en de rest vergast.
Wat een volk
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Ik weet dat 'mijn cluppie' (www.ems.nl) vandaag ruim 110 mensen in dienst heeft, waarvan zo'n 75 in Amsterdam, met name op dancefeestjes in onder andere de RAI.Gedurende de periode van 29 april tot en met 1 mei kunnen we een beroep doen op een grote hoeveelheid extra personeel en
materieel. Ambulance Amsterdam zet een groot aantal extra ambulances in, waarvan een aantal stand-by. Ook op de Meldkamer
Ambulancezorg (MKA) wordt extra personeel ingezet. De Geneeskundige Combinatie wordt voor de gelegenheid versterkt met collega’s uit Kennemerland, het Mobiel Medisch Team is aanwezig en er wordt een groot aantal EHBOposten ingericht. Ook de ziekenhuizen in de
regio zijn voorbereid op een extra drukke dag.
Over 2x 30 jaar ben ik in de 90 mocht ik haar kinderen nog de troon zien bestijgen.
Volgens mij riep het publiek toen "leve de koning" en wou ze, ietwat verkeerd, mee doen met het bijbehorende armbeweging.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
En in 't bijzonder: wie was nou die knuppel die z'n handtekening op de verkeerde plek zette?Senor Sjon schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 16:31:
Een handtekeningenanalist kan zijn lol op. Ook zie je de staat van het onderwijs, de jongere mensen hebben in de regel toch een wat knulligere handtekening.
Ik dénk dat dat Sheldry Osepa is, de gevolmachtigd minister van Curaçao. Want één van de andere twee "extra" (er zijn dertien "normale" ministers) handtekeningen lijkt wel op die van Mathias Voges, gevolmachtigd minister van Sint Maarten en de andere zóu mógelijk kunnen passen bij die van Edwin Abath, gevolmachtigd minister van Aruba.
En ik zie ze niet staan bij die "deputaties" eronder.
Osepa lijkt me 't meest voordehandliggend.
Nope, het is "van dietsen bloed" en dat betekent heel iets anders
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/ben-ik-van-dietsen-bloed
Uhh??tweaker2010 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 19:17:
[...]
Nope, het is "van dietsen bloed" en dat betekent heel iets anders![]()
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/ben-ik-van-dietsen-bloed
Het Nederlandse volkslied begint met 'Wilhelmus van Nassouwe / ben ik van Duitsen bloed'. Moet dat niet 'van Dietsen bloed' zijn?
Nee, het is altijd 'van Duitsen bloed' geweest
En zouden niet alle provincies een stuk zingen van het lied?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
39
Verwijderd
Zo denkt Willem er denk ik ook over.. :-)Fietsbel schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 19:41:
nou, hebben we die ellende (koningslied) ook weer achter de rug.
de kinderen zullen wel een paar uur hebben geslapen vanmiddagwontcachme schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 19:40:
En toch weer de kinders erbij. Die zullen ook wel doodop zijn inmiddels......
En zouden niet alle provincies een stuk zingen van het lied?
Ze kijken toch wel blij en lijken zich te amuseren. Kinderen hebben doorgaans meer energie dan volwassenen. En ach, ze hebben vakantie dus kunnen morgen uitslapenwontcachme schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 19:40:
[ Voor 8% gewijzigd door Bastien op 30-04-2013 19:44 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Ja. Normaal zouden ze Oma vragen om op te passen, maar die had al iets vanavond.wontcachme schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 19:40:
Die gaat vanavond los op Gangnam Styleralpje schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 19:44:
[...]
Ja. Normaal zouden ze Oma vragen om op te passen, maar die had al iets vanavond.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
De vrouw van Van der Laanwontcachme schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 19:46:
De nanny loopt er volgens mij achter. Of wie is die in die rode jurk anders?
[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 30-04-2013 19:47 ]
[ Voor 15% gewijzigd door AtleX op 30-04-2013 19:47 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
oeps
Op zich valt dat lied nog wel mee, totdat die figuren komen die denken te kunnen waar over het algemeen engels sprekenden veel beter in zijn.Fietsbel schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 19:41:
nou, hebben we die ellende (koningslied) ook weer achter de rug.