ML audio is geen must, maar wel minimaal premium audio.
Hoewel ik zelf nog niet bezig ben geweest met proefritten wil ik gewoon een prima audio installatie. Bij deze Lexus begint dat dus bij de Remote Touch Interface bediening icm met het grote scherm.
Waarom ik geen 3 serie of Giulia wil is na wat checklijstjes simpel. Ik heb altijd al een Lexus willen hebben, met name deze IS 300h. Voor het model altijd al een zwak gehad. Hybride rijden vind ik interessant. Hoewel ik regelmatig sportieve auto's heb gehad en gereden reed ik het liefst in mijn Volvo S60 D5 van 2007 met automaat. De rust en souplesse is wat ik echt wil van een auto.
3-serie zie je overal, en de Giulia blijkt bij tijden toch wel een eigenwijs ding met rare nukken. Ik heb geen zin meer in garagebezoeken etc.
Tuurlijk zal een Lexus echt niet heilig zijn, maar zolang die keurig zijn onderhoud krijgt en ik er 1 met een frisse kmstand kan bemachtigen zal het gewoon zorgeloos rijden zijn in alle rust.
Hoewel ik zelf nog niet bezig ben geweest met proefritten wil ik gewoon een prima audio installatie. Bij deze Lexus begint dat dus bij de Remote Touch Interface bediening icm met het grote scherm.
Waarom ik geen 3 serie of Giulia wil is na wat checklijstjes simpel. Ik heb altijd al een Lexus willen hebben, met name deze IS 300h. Voor het model altijd al een zwak gehad. Hybride rijden vind ik interessant. Hoewel ik regelmatig sportieve auto's heb gehad en gereden reed ik het liefst in mijn Volvo S60 D5 van 2007 met automaat. De rust en souplesse is wat ik echt wil van een auto.
3-serie zie je overal, en de Giulia blijkt bij tijden toch wel een eigenwijs ding met rare nukken. Ik heb geen zin meer in garagebezoeken etc.
Tuurlijk zal een Lexus echt niet heilig zijn, maar zolang die keurig zijn onderhoud krijgt en ik er 1 met een frisse kmstand kan bemachtigen zal het gewoon zorgeloos rijden zijn in alle rust.
F-Sport hoeft niet, F-Sport Line is wel mooi met de sportstoelen.roel-online schreef op maandag 24 februari 2025 @ 15:21:
[...]
Leuk! Wat heeft de doorslag gegeven om een IS 300h te zoeken (en geen Giulia of 3-serie)?
Hoe waren de proefritten in alle drie de modellen?
Moet de IS 300h een F-Sport worden of is de minder sportieve versie ook goed?
Ik had al gezien dat ze dun bezaaid zijn met de minimale opties die ik wil. Tenzij ik pre facelift pak. Ik wil gewoon een faceliftMooDyBLueS schreef op maandag 24 februari 2025 @ 15:28:
@JipJapGoedje Nav de reactie hierboven schiet mij nog iets te binnen: in mijn ervaring komen de occasions bij Lexus dealers niet altijd door op de bekende occasion sites. Geen idee waar het mee te maken heeft, maar ik pakte zelf daarom ook altijd lexus.nl en louwman.nl er extra bij.
Het aanbod is op dit moment helaas wel best karig zie ik en zelfs niet één uitvoering met ML audio te vinden van 2017 of later.
[ Voor 35% gewijzigd door JipJapGoedje op 24-02-2025 15:49 ]
:strip_exif()/f/image/h5tahUVLadshbyMT3LafMA5X.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uwmAL8tmnpCzQ4UuyNcsqQCg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2KPsgm5G5yYoIWq6yrPrC1Qp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PEW7aLl2zNvZBesXKtWbB7QH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hQifDurSNGyn6D235YzcFNm1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1TlJlKZgyrWRV0lBJlHdXRwK.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/2QOsqIo0Zh07t0WsmNw4hpIk.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/DyLuPdkGWhPiH2JUwN72gMeD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OHblyA7gcXFftgthNJckbu2S.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/8bXFzkkC0Q0IJRtz35tEL6mj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pi4JO3f7Ke8ohXcqeLuexqel.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ttVJKDme6V4jgsC4pDCl1I85.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/tyhDAFmjS5Sa6cdmykgD4EOI.png?f=fotoalbum_tile)