Ik heb de versie met jouw wensenlijstje maar dan wel pearle wit. Fijne wagen. Wel mis ik het pakket met elektrische stoelen en spiegels. Vooral de stoelen is een gemis. Ik had die in mijn CT LL. Erg fijn. Wil heb ik door de dealer ingebouwd leer en getinte ramen achter. Beide van goede kwaliteit.JipJapGoedje schreef op zondag 23 februari 2025 @ 17:25:
Dank voor de verschillende inzichten in dit topic. Inmiddels ben ik er wel uit dat ik een IS 300h wil.
Wil er 1 met minimaal stoelverwarming, premium audio en vanaf 2017 ivm facelift. Veel hebben de standaard audio (draaiknop ipv die gekke muis).
Het liefst onder 25k. maar heb een beetje rek. Het liefst niet meer dan 125k km. Heb al gemerkt dat die dun bezaaid zijn. Dus zal mijn tijd af moeten wachten.
Heb al wel gezien dat als ik filter op stoel ventilatie als optie de auto meestal voor de rest ook full option is.
Ohja ik wil geen zwart of wit, dus tja blijft die titanium grijs, dat lichte of donkere blauw en heeeel soms zie ik een metallic rode als kleur over.
Qua kilometerstand kun je denk ik wel wat omhoog. De IS300h is een tank. Ik kocht de mijne met 62k (2019 versie in 2022 gekocht ). Nu 105k en voelt nog als nieuw.
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

/f/image/Ud1AQCme0NCrpzXrKLAOwqRN.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/h5tahUVLadshbyMT3LafMA5X.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uwmAL8tmnpCzQ4UuyNcsqQCg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2KPsgm5G5yYoIWq6yrPrC1Qp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PEW7aLl2zNvZBesXKtWbB7QH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hQifDurSNGyn6D235YzcFNm1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1TlJlKZgyrWRV0lBJlHdXRwK.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/2QOsqIo0Zh07t0WsmNw4hpIk.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/DyLuPdkGWhPiH2JUwN72gMeD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OHblyA7gcXFftgthNJckbu2S.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/8bXFzkkC0Q0IJRtz35tEL6mj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pi4JO3f7Ke8ohXcqeLuexqel.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ttVJKDme6V4jgsC4pDCl1I85.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/tyhDAFmjS5Sa6cdmykgD4EOI.png?f=fotoalbum_tile)