Qua kilometerstand wil ik het liefst een frisse. Ik snap best dat ze prima de km's kunnen hebben.Boeryepes schreef op zondag 23 februari 2025 @ 18:22:
[...]
Ik heb de versie met jouw wensenlijstje maar dan wel pearle wit. Fijne wagen. Wel mis ik het pakket met elektrische stoelen en spiegels. Vooral de stoelen is een gemis. Ik had die in mijn CT LL. Erg fijn. Wil heb ik door de dealer ingebouwd leer en getinte ramen achter. Beide van goede kwaliteit.
Qua kilometerstand kun je denk ik wel wat omhoog. De IS300h is een tank. Ik kocht de mijne met 62k (2019 versie in 2022 gekocht ). Nu 105k en voelt nog als nieuw.
Ik wil er eigenlijk wel een hele tijd mee doen. Dus als ik er een zou kopen met 150k dan is dat vooral tussen de oren. Heb al wel gezien dat ze best weinig afschrijven. Ze blijven 'duur' terwijl het model al sinds geloof ik 2013 nauwelijks is gewijzigd. Wel vind ik de facelift net wat mooier gelijnd van bumper tot bumper. Interieur is volgens mij nauwelijks gewijzigd.
Carplay moet er ook nog in uiteraard. ik ga de komende weken/maanden eens goed op zoek.

/f/image/Ud1AQCme0NCrpzXrKLAOwqRN.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/h5tahUVLadshbyMT3LafMA5X.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uwmAL8tmnpCzQ4UuyNcsqQCg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2KPsgm5G5yYoIWq6yrPrC1Qp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PEW7aLl2zNvZBesXKtWbB7QH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hQifDurSNGyn6D235YzcFNm1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1TlJlKZgyrWRV0lBJlHdXRwK.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/2QOsqIo0Zh07t0WsmNw4hpIk.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/DyLuPdkGWhPiH2JUwN72gMeD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OHblyA7gcXFftgthNJckbu2S.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/8bXFzkkC0Q0IJRtz35tEL6mj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pi4JO3f7Ke8ohXcqeLuexqel.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ttVJKDme6V4jgsC4pDCl1I85.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/tyhDAFmjS5Sa6cdmykgD4EOI.png?f=fotoalbum_tile)