Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
De manier hoe Google 'flat' aanpakt vind ik ook beter dan Microsoft's manier. Snap ook niet waarom sommige steeds denken dat het op Windows8 gaat lijken. Alsof dat de enige manier isRobbieB schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 21:23:
[...]
Like. Vooral die iPad app ziet er heel vet uit. Wel een beetje 'Google-esque', maar dat bedoel ik als een compliment.

Je hebt toch altijd de keuze om te updaten?THE_BASE schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 21:18:
Die banner met dat cijfer en die letter in deze stijl geven mij wel een goed gevoel. Ik denk stiekem dat er meer staat te gebeuren dan we zouden verwachten. Wellicht krijgen gebruikers de keuze te updaten naar dit besturingssysteem?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Behalve als je device niet ondersteunt wordt, zoals bv. de iPad 1 met iOS 6. Maar goed, dan moet je ook maar geen 1st gen Apple apparaat kopen...
In mijn ogen zal iPhone 4 en hoger wel een update krijgen, iPad 2 en hoger ook omdat de iPad mini een update krijgt en stiekem zijn ze haast hetzelfde alleen een ander scherm formaat.RobbieB schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 22:56:
[...]
Behalve als je device niet ondersteunt wordt, zoals bv. de iPad 1 met iOS 6. Maar goed, dan moet je ook maar geen 1st gen Apple apparaat kopen...
iPod Touch 4th gen is een twijfelgeval, maar de 5th krijgt het sowieso.
Ik basseer op de apparaten van vroeger die wel een update kregen, plus wat logica en hardware, maar Apple kan de boel zelf verpesten door dingen geen update te geven die het wel aan kunnen.
Trouwens, ik hoorde net van iemand of iPhone 3GS wel een update krijgt, nou durf ik het niet 100% zeker te zeggen, ik was verbaast dat iPhone 3GS iOS 5 kreeg maar toen het bleek dat iOS 6 ook ervoor uitkwam stond met een mond open te updaten toen.
Ik schat zo'n 5% kans, maar ik kan mij vergissen al zou ik het echt niet weten waarom hij een update zou moeten krijgen..
Hij had het volgens mij over OS XRobbieB schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 22:56:
[...]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
I am the great Cornholio!
Daarnaast de vrijheid om alles zelf te customizen in OS X (zoals andere folder icoontjes) vind ik nog altijd een verademing. Ben wel zeer benieuwd naar 'sea lion'

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Nee hoor, want Mountain Lion wordt niet eens op alle Intel based Macs ondersteunt.MetaFrame schreef op zondag 09 juni 2013 @ 09:42:
Ga er maar vanuit dat elke intel based macbook de update gewoon kan draaien
Zolang je maar een 64bit cpu hebt zat je veilig toch ? Zal nu wel weer zo zijn.. hoop ikRobbieB schreef op zondag 09 juni 2013 @ 11:24:
[...]
Nee hoor, want Mountain Lion wordt niet eens op alle Intel based Macs ondersteunt.
Verwijderd
Dat zou me verbazen. Ze hebben dat - naar mijn weten - nog nooit gedaan.Verwijderd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 11:11:
Komt Tweakers nog met een LiveStream blog?
Meestal doet OneMoreThing dat soort dingen toch?Verwijderd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 11:11:
Komt Tweakers nog met een LiveStream blog?
EDIT:
Ik weet het wel zeker: http://www.onemorething.n...-maandag-de-wwdc-keynote/
[ Voor 20% gewijzigd door Zalmanman op 09-06-2013 13:05 ]
and thanks for all the fish.
Op iphoneclub komt wel een liveblog.Zalmanman schreef op zondag 09 juni 2013 @ 12:59:
[...]
Meestal doet OneMoreThing dat soort dingen toch?
EDIT:
Ik weet het wel zeker: http://www.onemorething.n...-maandag-de-wwdc-keynote/
Trouwens op Youtube (sorry, ik zit op mijn iphone dus ik kan geen link doorgeven) heb je een concept filmpje van iRadio ( zoek op Youtube naar "iRadio Concept Trailer") ziet er leuk uit maar volgens mij gaat het helaas wel ten kostte van de gewoone radio functie, en die gebruik ik heel vaak in iTunes omdat er veel goede radio stations tussen zitten.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ZSdZOlTxXzA]Mizgala28 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 13:12:
[...]
Op iPhoneclub komt een liveblog.
Trouwens op Youtube (sorry zit op mijn iphone dus ik kan geen link doorgeven) heb je een concept filmpje van iRadio ( zoek op Youtube naar "iRadio Concept Trailer") ziet er leuk ut maar volgens mij gaat het helaas wel ten kostte van de gewoon radio functie en die gebruik ik heel vaak in iTunes omdat er veel goede radio stations tussen zitten.
Lekker kort.
Verwijderd
iOS 6 vind iedereen toch ook wel goed werken? En daar komt ook waarschijnlijk een redesign voor :-)Underworld schreef op zondag 09 juni 2013 @ 11:07:
Volgens mij zal OS X 10.9/ 11 nooit een volledige redesign krijgen. Gewoon om het feit dat vrijwel iedereen het huidige systeem fijn vind werken zoals het nu is.
Daarnaast de vrijheid om alles zelf te customizen in OS X (zoals andere folder icoontjes) vind ik nog altijd een verademing. Ben wel zeer benieuwd naar 'sea lion'[afbeelding]
Ik ben een enorme voorstander van minimalistisch design, geeft veel rust en werkt prettiger. Hoop dat dit in de komende Mac OS X versie ook komt.
Verwijderd
Ik zou eerder de liveblog van The Verge of Engadget volgen. Ik vraag me af waar ik een goeie stream ga kunnen vinden.Mizgala28 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 13:12:
[...]
Op iphoneclub komt wel een liveblog.
Trouwens op Youtube (sorry, ik zit op mijn iphone dus ik kan geen link doorgeven) heb je een concept filmpje van iRadio ( zoek op Youtube naar "iRadio Concept Trailer") ziet er leuk uit maar volgens mij gaat het helaas wel ten kostte van de gewoone radio functie, en die gebruik ik heel vaak in iTunes omdat er veel goede radio stations tussen zitten.
http://fc05.deviantart.ne...by_diegosella-d67wcav.png
Ziet er ook erg goed uit. Lettertype bevalt me ook wel.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Ziet er leuk uit behalve het toetsenbord.Erulezz schreef op zondag 09 juni 2013 @ 16:41:
Ben deze nog niet tegengekomen hier;
Ik ben enorm benieuwd naar OS X 10.9, ik hoop toch echt op een redesign net zoals bij iOS 7, maar wellicht zal dat pas bij OS X 11 gebeuren, één jaar na iOS 7... we zullen zien!

(Even voor de hype...
[ Voor 17% gewijzigd door iApp op 09-06-2013 18:39 ]
An a day keeps the doctor away.
39
Skeuomorph zullen ze wel vanaf stappen. Tot een paar jaar terug vond ik dat wel mooi, er zit tenslotte veel werk in om het echt te laten lijken. Maar die tijd is wel voorbij. De noodzaak is er nu ook niet meer. Been there, done that.
Het ontwerp zal we iets platter worden, maar ik denk niet dat ze Microsoft achterna gaan. Bij Microsoft is alles plat, alles vlak qua kleur, etc. Bij Metro heb ik altijd het gevoel dat ze zich er gemakkelijk vanaf willen brengen omdat ze snel met iets nieuws moesten komen. Ik vind het qua UX ook niet heel sterk, ze zijn erin doorgeslagen. Ze roepen hard dat het om typografie gaat, maar alle tekst is in normal of light. Ze vergeten dat bold ook een functie heeft. Als iets in Metro belangrijker is, dan moet je het maar groter weergeven. Al zie ik Apple ook steeds meer light varianten gebruiken (zelfs de banners van OS X en iOS 7 zijn in Helvetica Neue Ultra Light).
Ik verwacht dat UI design van Apple wel platter gaat zijn als nu het geval is, maar dat ze meer aandacht besteden aan subtiele details dan Microsoft. Eigenlijk zijn ze de afgelopen jaren al die richting ingegaan (zie Aqua en wat het nu is). Daarom denk ik dat OS X en iOS 7 meer evolutie zal zijn dan revolutie, maar wel zo grondig dat ze alles eens goed onder de loep hebben genomen om een eigentijdse UI neer te zetten. En hopelijk weer iets consistenter, het is de afgelopen jaren wat uit de pas gaan lopen.
Alleen Mountain Lion had relatief weinig builds, Tiger, Leopard, Snow Leopard en Lion hadden vergelijkbare of zelfs meer builds. Weet niet of en wat veel builds precies moet zeggen. Dat er nieuwe functionaliteit getest is, of dat er een vervelende bug in zat, of misschien gewoon een hoge mate van QC? Of hebben ze Mountain Lion gewoon gerushed?PBP schreef op zondag 09 juni 2013 @ 18:41:
Ben ook wel benieuwd naar OSX. Het heeft me nieuwsgierig gemaakt door dat artikel dat hij al meer dan 400builds heeft. Dat is nogal veel voor een bèta, ben benieuwd waar dat op wijst
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Nee, ook bepaalde 64-bit cpu Macs vielen buiten de boot. Eis voor ML is dat de Mac naast een 64-bit CPU ook een EFI64 (64-bit bootloader) moet hebben, en dat hadden de eerste generatie Core 2 Duo Macs niet.PBP schreef op zondag 09 juni 2013 @ 11:28:
[...]
Zolang je maar een 64bit cpu hebt zat je veilig toch ? Zal nu wel weer zo zijn.. hoop ik
Het is denkbaar dat op een gegeven moment de eis komt dat er een Intel chip met support voor QuickSync (oa voor AirPlay Mirroring) nodig is, dan vallen alle Intels van voor Sandy Bridge af. Of bijvoorbeeld hardwarematige AES encryptie, dan ligt de grens bij de Nehalem-based Intels. Je kan het het van te voren moeilijk inschatten.
Ik hoop zo dat die shortcuts in de dashboard komen, dat is mijn enige reden voor jailbreaken nu (NCSettings).Erulezz schreef op zondag 09 juni 2013 @ 16:41:
Ben deze nog niet tegengekomen hier;
Als je dit schema-tje bekijkt zie je dat hij al 451 builds zou hebben. Verschil is dat er bij Tiger,Leopard,SL,Lion wel ruim 2jaar tijd zat tussen nieuwe versies van het OS (en dat zijn zelfs de GM versies). Dus misschien zijn ze al een langere tijd bezig aan 10.9. Wat wel opvallend was is dat de beta's van de updates van ML lang op zich lieten wachten. 10.8.3 heeft 14 builds gehad voordat hij eindelijk uitgebracht werd. Geen idee waar we op kunnen rekenen. We gaan het morgen zienEthirty schreef op zondag 09 juni 2013 @ 19:17:
[...]
Alleen Mountain Lion had relatief weinig builds, Tiger, Leopard, Snow Leopard en Lion hadden vergelijkbare of zelfs meer builds. Weet niet of en wat veel builds precies moet zeggen. Dat er nieuwe functionaliteit getest is, of dat er een vervelende bug in zat, of misschien gewoon een hoge mate van QC? Of hebben ze Mountain Lion gewoon gerushed?

ML is een beetje wat L had moeten zijn imho. L was het opstapje.Ethirty schreef op zondag 09 juni 2013 @ 19:17:
[...]
Alleen Mountain Lion had relatief weinig builds, Tiger, Leopard, Snow Leopard en Lion hadden vergelijkbare of zelfs meer builds. Weet niet of en wat veel builds precies moet zeggen. Dat er nieuwe functionaliteit getest is, of dat er een vervelende bug in zat, of misschien gewoon een hoge mate van QC? Of hebben ze Mountain Lion gewoon gerushed?
Helemaal mee eens^ZpAz schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:07:
[...]
ML is een beetje wat L had moeten zijn imho. L was het opstapje.
Als ik zo zie dan zal OS X 10.9 wel weer een grote update worden, net zoals Leopard en Lion en niet zoals Mountain Lion die eigenlijk maar een aantal functie's toevoegde. Ik heb hoop op een Nederlandse Siri, en Apple Maps voor OS X. Daarnaast hoop ik nog op nieuwe functies die OS X nog gebruiksvriendelijker maken (zoals Launchpad, waar anno 2013 niemand meer zonder kan), en dat OS X nog aantrekkelijker wordt voor gamedevelopers (SimCity komt al naar de Mac, nu Battlefield 4 nog...PBP schreef op zondag 09 juni 2013 @ 19:35:
[...]
Als je dit schema-tje bekijkt zie je dat hij al 451 builds zou hebben. Verschil is dat er bij Tiger,Leopard,SL,Lion wel ruim 2jaar tijd zat tussen nieuwe versies van het OS (en dat zijn zelfs de GM versies). Dus misschien zijn ze al een langere tijd bezig aan 10.9. Wat wel opvallend was is dat de beta's van de updates van ML lang op zich lieten wachten. 10.8.3 heeft 14 builds gehad voordat hij eindelijk uitgebracht werd. Geen idee waar we op kunnen rekenen. We gaan het morgen zien![]()
[afbeelding]
Mis ik nu het sarcasme hier, of ben je echt een launchpad gebruiker. Ik heb het echt nog nooit serieus gebruikt. Spotlight voldoet altijd.iApp schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:15:
[...]
(zoals Launchpad, waar anno 2013 niemand meer zonder kan)
Als 'bewijs' is er een aangekondigde release van een handboek mbt Logic pro X gespot.
spotlight blijft ook mijn favoriet. Maar opzich is er niets mis met een launchpad. Alleen nogal slecht uitgewerkt door Apple. Alle nutteloze .app's staan er tussen, je kan niets sorteren of verwijderen. Je hebt dan wel launchpad managers maar die werken ook niet goed.ZpAz schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:51:
[...]
Mis ik nu het sarcasme hier, of ben je echt een launchpad gebruiker. Ik heb het echt nog nooit serieus gebruikt. Spotlight voldoet altijd.
Anyway, sinds tijden heb ik weer eens zin in een Keynote wat voornamelijk komt door het "mysterie" omtrent iOS 7. Persoonlijk zou ik het erg fijn vinden als AirDrop wordt geïntegreerd in iOS. Ik maak het redelijk frequent mee dat ik bijvoorbeeld even een wallpaper opzoek op de Mac en die voor mijn iPhone wil gebruiken waarbij ik e-mail maar gebruik als drag 'n drop.
[ Voor 4% gewijzigd door FrameWork. op 09-06-2013 22:26 ]
Verwijderd
Same; ik zet nu m'n wallpapers in Dropbox > iPhone. Airdrop zou veel makkelijker zijn.FrameWork. schreef op zondag 09 juni 2013 @ 22:26:
Laat die nieuwe MacBook Pro Retina's maar komenKan ik deze 1st gen MBPr eindelijk inruilen voor eentje met meer geheugen en eentje zonder talloze dode pixels.
Anyway, sinds tijden heb ik weer eens zin in een Keynote wat voornamelijk komt door het "mysterie" omtrent iOS 7. Persoonlijk zou ik het erg fijn vinden als AirDrop wordt geïntegreerd in iOS. Ik maak het redelijk frequent mee dat ik bijvoorbeeld even een wallpaper opzoek op de Mac en die voor mijn iPhone wil gebruiken waarbij ik e-mail maar gebruik als drag 'n drop.
Verwijderd
ZpAz schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:51:
[...]
Mis ik nu het sarcasme hier, of ben je echt een launchpad gebruiker. Ik heb het echt nog nooit serieus gebruikt. Spotlight voldoet altijd.
Spotlight?R0y. schreef op zondag 09 juni 2013 @ 22:05:
Bij launchpad ben ik meestal langer aan het zoeken dan dat ik daadwerkelijk de software gebruik die ik zoekGebruik het nooit! Go go spotlight!
Why not Zoidberg Alfred

+1 voor Alfred. Sinds ik Alfred heb gebruik ik Spotlight eigenlijk nooit meer. En als je ook het PowerPack hebt ga je helemaal niet meer terug naar Spotlight. Alfred (met PowerPack) is alles wat QuickSilver had moeten zijnVerwijderd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 22:39:
[...]
[...]
Spotlight?
Why not Zoidberg Alfred
[afbeelding]
Launching containers into space

Dit is een vroege versie, dus het zal er toch anders uitzien.
Trouwens, in plaats van streepjes voor signaal heb je nu puntjes.
Daarom zeg ik ook dat het uiteindelijk anders zal uitzien.FrameWork. schreef op maandag 10 juni 2013 @ 08:17:
Dat plaatje is vorige week (wellicht eerder al) al wereldkundig gemaakt :-)
Persoonlijk hoop ik dat dit zal slaan op het beschikbaar komen van de mogelijkheid voor het ontwikkelen van apps voor apple tv.
Naar mijn idee zijn er in dat geval twee mogelijkheden:
1 Huidige model van apple tv wordt behouden en apps draai je vanuit de cloud
2 Er komt een nieuw model met harde schijf voor de opslag van apps
Wat denken jullie? Apps voor apple tv of niet?
Interessant. Ik zit nu wel te denken, als het font inderdaad zo gaat worden, zou de 3gs daarmee buiten de boot vallen? Lijkt me niet praktisch met het lage resolutie scherm.Erulezz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 08:24:
http://9to5mac.com/2013/06/09/what-ios7-looks-like/
Meer daarover + een mockup
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ik snap de ophef aangaande het aantal builds niet zo. Als Apple bijvoorbeeld meer Agile is gaan werken, dan hebben ze het aantal builds/dag domweg opgeschoefd. Daarmee genereren ze meer feedback voor de ontwikkelaars, waardoor die betere software kunnen ontwikkelen. Het aantal builds zegt imo daarom niets over het aantal features wat er ontwikkeld wordt.PBP schreef op zondag 09 juni 2013 @ 19:35:
[...]
Als je dit schema-tje bekijkt zie je dat hij al 451 builds zou hebben. Verschil is dat er bij Tiger,Leopard,SL,Lion wel ruim 2jaar tijd zat tussen nieuwe versies van het OS (en dat zijn zelfs de GM versies). Dus misschien zijn ze al een langere tijd bezig aan 10.9. Wat wel opvallend was is dat de beta's van de updates van ML lang op zich lieten wachten. 10.8.3 heeft 14 builds gehad voordat hij eindelijk uitgebracht werd. Geen idee waar we op kunnen rekenen. We gaan het morgen zien![]()
[afbeelding]
Wat ik erg gaaf vind, is dat dit de eerste keer dat de nieuwe versies van iOS en OS X naast elkaar aangekondigd worden. Ik verwacht veel van de synergie die daaruit volgt.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
Ik denk dat de 3GS iOS7 niet meer gaat krijgen. Dit toestel wordt nu ook niet meer verkocht.BillSpaarbank schreef op maandag 10 juni 2013 @ 08:38:
[...]
Interessant. Ik zit nu wel te denken, als het font inderdaad zo gaat worden, zou de 3gs daarmee buiten de boot vallen? Lijkt me niet praktisch met het lage resolutie scherm.
Misschien stoppen ze de support wel helemaal voor non-retina devices. Zal wel een hoop ruimte schelen.
raar of niet, maar het toestel (3GS) wordt nog altijd (nieuw) in de winkels verkocht...Erulezz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:27:
[...]
Ik denk dat de 3GS iOS7 niet meer gaat krijgen. Dit toestel wordt nu ook niet meer verkocht.
Misschien stoppen ze de support wel helemaal voor non-retina devices. Zal wel een hoop ruimte schelen.
Hollandsnieuwe heeft dat toestel zelfs tot eind vorig jaar aangeboden.
Houdt niet in dat ik het niet met je eens ben want het toestel is nu toch echt wel uitgefasseerd dus lijkt mij ook geen iOS 7. Maar het feit blijft dat het toestel nog prima kan mee komen met andere smartphones (zoals een Samsung Ace/Mini 2/HTC C) Ik zou iOS7 overigens met de 4 ook niet meer aanraden vanwege de single core processor.
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Extraatje: de WWDC-app is geupdate met "video playback enhancements"
Misschien toch een livestream??
Bij iPods is het een ander verhaal, iOS6 draait ook pas vanaf 4th gen iPod Touch en die Retina.
Maart vorig jaar als laatste geweest (tel een upgrade van 30pins na thunderbolt niet mee als update).
Kijken of ze iets met wearables kunnen hinten..
en Awwwyeaaah! Vanaf eerste minuut iOS 7 beta testen uiteraard

Kunnen ze leren van Microsoft...Chris5488 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:17:
Misschien toch een livestream??
Die hadden 't wel voor elkaar, met de (terrible) xBox One...
[ Voor 31% gewijzigd door RendyHD op 10-06-2013 10:31 ]
Dan heb je niet helemaal goed opgelet, de iPad 4 had ook een snellere processor (A6X) en was weer een stukje lichter dan de iPad 3. Naast dat de connector dus gewijzigd is ook.Blck schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:28:
Waar ik stiekem op hoop is inderdaad op hoop is inderdaad een update van die iPad!
Maart vorig jaar als laatste geweest (tel een upgrade van 30pins na thunderbolt niet mee als update).
Ik hoop vooral dat ze (voor mij) missende features gaan inbouwen:
- notification center waar je meer kunt dan alleen 'wissen' (bijv. direct naar app die muziek speelt of preview van mail)
- toetsenbord wijzigen, de default vind ik zeer onprettig werken
- toggles om snel wifi/bluetooth/3g aan te kunnen zetten
- widgets (nieuws, facebook)
Eigenlijk de dingen dus die ik op m'n telefoon wel allemaal heb en waar ik erg aan gewend ben. Ondanks dat ik erg blij ben met de iPad zijn het toch terugkerende ergenissen. De mockup die ik eerder voorbij zag komen zag er zeer goed uit, als het daar in de buurt gaat komen dan ben ik erg blij. Dan hoop ik alleen dat ie snel te jailbreaken is omdat ik XBMC niet kwijt wil
Mijn fout, excuseer voor de slechte communicatie. Van bewust maar nog steeds niet noemenswaardig, laat staat upgrade-waardig naar mijn mening. Maar ja, het kan aan mij liggen dat ik bij een nieuw model meer verwacht dat een andere processor bij een bedrijf als Apple..Cartman! schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:35:
Dan heb je niet helemaal goed opgelet, de iPad 4 had ook een snellere processor (A6X) en was weer een stukje lichter dan de iPad 3. Naast dat de connector dus gewijzigd is ook.
Alleen al de A6X is al een gigantische upgrade. Vergeet niet dat Apple qua gaming op tablets het summum is en die kroon was met de A5X maar net in handen. Daarnaast moet je je niet verkijken op gewicht. Als ik de iPad 1, 3 en 4 zo in de hand hou, dan is de 3 niet mijn favoriet.Blck schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:39:
[...]
Mijn fout, excuseer voor de slechte communicatie. Van bewust maar nog steeds niet noemenswaardig, laat staat upgrade-waardig naar mijn mening. Maar ja, het kan aan mij liggen dat ik bij een nieuw model meer verwacht dat een andere processor bij een bedrijf als Apple..
IPad 4 is toch ook net als iPad 3 652+ gram.Cartman! schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:35:
[...]
Dan heb je niet helemaal goed opgelet, de iPad 4 had ook een snellere processor (A6X) en was weer een stukje lichter dan de iPad 3. Naast dat de connector dus gewijzigd is ook.
Ik verlies waarschijnlijk toch wel, maar als ik win is het toch wel bad-ass.
Lijkt veelbelovend (<- iOS7)
Nee een stunning 2 gram lichterdolby schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:59:
IPad 4 is toch ook net als iPad 3 652+ gram.
Als goedmakertje nadat ze de 3 zo'n 55gram zwaarder hebben gemaakt tov de 2, en wat dikker.
Anyways, die upgrade is voor mij 't hoopertje(?). (Naast iOS 7 uiteraard! Over een paar uur die beta beta beta
[ Voor 38% gewijzigd door RendyHD op 10-06-2013 11:18 ]
Anyway...het ging mij er vooral om dat ik hoop dat de software wat meer gelijk trekt met de mogelijkheden in andere OS-en.
Als we dat mogen geloven ziet het er wel leuk uit, vanavond rond 20:00 uur weten we meerMizgala28 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:04:
Ik heb voor de grap gewed dat iOS7 (10 euro) wel voor de 3GS uitkomt, vorig jaar verloor ik omdat ik had gewed dat iOS6 NIET voor de 3GS uitkomt.
19:00 begint het als ik me niet vergis.Queenfanmichel schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:28:
[...]
Als we dat mogen geloven ziet het er wel leuk uit, vanavond rond 20:00 uur weten we meer
Er zijn ook lekken waar ik niet zo enthousiast van wordt..Mizgala28 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:04:
Ik heb voor de grap gewed dat iOS7 (10 euro) wel voor de 3GS uitkomt, vorig jaar verloor ik omdat ik had gewed dat iOS6 NIET voor de 3GS uitkomt.
Bijvoorbeeld: http://9to5mac.com/2013/06/09/what-ios7-looks-like/

Maar om 19.00 weet je nog niets
PSN: Sluuz
Ja die ziet er inderdaad waardeloos uit, maar zoals gezegd weten we tussen 19 en 21 uur gegarandeerd meer.filenox schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:35:
[...]
Er zijn ook lekken waar ik niet zo enthousiast van wordt..
Bijvoorbeeld: http://9to5mac.com/2013/06/09/what-ios7-looks-like/
True that. Maar het zou jammer zijn als iemand hem pas om 20:00 aanzet die het wil volgen uiteraard.Sluuz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:38:
[...]
Maar om 19.00 weet je nog nietsEr komt natuurlijk eerst weer de nummergeilerij.
Is fake. En die photoshops van 9to5mac zijn door hun zelf gemaakt op basis van geruchten.Mizgala28 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:04:
Ik weet dat het fake is, maar het KLINKT veelbelovend.PBP schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:53:
[...]
Is fake. En die photoshops van 9to5mac zijn door hun zelf gemaakt op basis van geruchten.
Verwijderd
Ik zit hem hier pas om 20:00 aan (maar zit dan ook n een andere tijdzone)ZpAz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:42:
[...]
True that. Maar het zou jammer zijn als iemand hem pas om 20:00 aanzet die het wil volgen uiteraard.
Ja whatever, het blijven geruchten. Ik geloof het pas als ik het vanavond zie. Zijn afgelopen weken al zoveel 'leks' en bronnen geweest. Gister melde John Gruber weer dat alle leaks het verkeerd hadden.filenox schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:55:
Nee die van 9to5Mac zijn gebaseerd op de beschrijving van iemand die een beta-versie heeft gezien
[ Voor 91% gewijzigd door PBP op 10-06-2013 12:02 ]
Jammer dat het fake is, vooral die "Edit" knop bovenaan in het Settings menu zou een heel fijne toevoeging zijn zodat je daar bv. de 3G en Bluetooth toggles rechtstreeks zou kunnen toevoegen.Mizgala28 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:04:
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
Dan is nog maar de vraag hoe lang het duurt voordat het net zo goed werkt als in het engels, ik heb op mijn iPhone 4 normale stembediening en in het nederlands werkt het voor geen meter (speel armin van buuren als ik duidelijk DAFT PUNK zeg)crazylegs schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:17:
Waar ik ook op hoop, is eindelijk maar toch Siri in het nederlands.
In het engels daartegen werkt het vlekkenloos.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Er komt dus ook wel een stream via internet beschikbaar
Verwijderd
Alle grote nieuwssites zullen er wel commentaar bij geven denk ik. Bij OMT wordt er bijvoorbeeld eerst wat over de verwachtingen gepraat en na de keynote volgt gewoonlijk een nabespreking.PBP schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:43:
Apple to Stream Live Video of WWDC 2013 Keynote to Apple TV
Zou dat ook op een iPhone lukken? ik heb geen Apple TV.PBP schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:43:
Apple to Stream Live Video of WWDC 2013 Keynote to Apple TV
Verwijderd
Dat denk ik niet. Maar je kan ook gewoon surfen naar * insert favo nieuwssite hier *. Zij zullen de livestream ook wel uitzenden hoor.Mizgala28 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:51:
[...]
Zou dat ook op een iPhone lukken? ik heb geen Apple TV.
Zeker nu de E3 volop in de schijnwerpers staat en Microsoft om 18.30 haar presentatie houdt lijkt me dit een uiterst slimme zet.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Verwijderd

Mooi dat het uitgezonden wordt. Voor zekerheid even een Apple TV meenemen vanaf kantoor, maar wie weet is er ook een normale stream.
Verwijderd
Haha, inderdaad. Maar er is toch niemand die het sirieus in z'n hoofd zal halen om met zoiets aan te komen bij Apple? Kleuterniveau.mikevdzanden schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:45:
Ik ga nog snel een spoedgebedje doen dat de mock-up van 9to5mac nog niet eens in de buurt komt van het origineel... Wat verschrikkelijk lelijk zeg..
Verwijderd
Geen monitor met HDMI-in?ZpAz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:54:
Ja, leuk, maar de TV waaraan de AppleTV hangt is waarschijnlijk bezet. Ik hoop dat het ook op de website komt.
Maar waar ga je precies hun stream vinden in de Apple TV?
Wordt mijn eerste keynote via een apple tv
Ik teken nergens meer voor
http://www.macrumors.com/...2013-keynote-to-apple-tv/
Voor een screenshot.
motabeatz.com
Thx! geen idee, nog niet gezien nl maar ik gebruik hem (helaas) niet zo vaak.Erulezz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:05:
Er is nu een "Apple Events" channel beschikbaar in de Apple TV. Zie ;
http://www.macrumors.com/...2013-keynote-to-apple-tv/
Voor een screenshot.
Ik teken nergens meer voor
Dit topic is gesloten.
Slowchat
Slowchat gerelateerd aan de keynote is in dit topic (en dus nergens anders) toegestaan.
Keynote
De Keynote is op maandag 10 juni en begint om 19:00.
Chatten tijdens de Keynote
In dit topic mag er -zoals aangegeven- geslowchat worden, maar uiteraard is iedereen ook welkom op Tweakers.net IRC #apple. Note: je hoeft geen password in te vullen.
Livestream
Vind je hier
Beta's en UDIDs
Zonder developer account heb je pech. Vragen om, handelen in of verwijzen naar handelaren in UDIDs wordt behandeld als posten van en vragen om warez.