[Aanbieding] Vodafone Openingsacties

Pagina: 1 ... 16 ... 22 Laatste
Acties:
  • 213.043 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 16:52
henkyyyyyyy schreef op zondag 05 mei 2013 @ 16:30:
Nou omruilpoging 1 is mislukt.Er werd gezegd dat je bij het desbetreffende filiaal moest zijn.
Dat stond in de voorwaarden, maar deze konden ze niet laten zien.
Morgen maar even Rotterdam in.
Echt Vodafone iets zeggen maar dan geen voorwaarden kunnen laten zien waar het in staat |:(
Gewoon meteen zeggen: Ik praat niet meer met u, ik wil de bedrijsleider meteen spreken en ik ga niet weg totdat jullie die voorwaarden kunnen tonen waarin het tegendeel wordt bewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxonion
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-10-2023
Hallo allemaal,

Ik ben nu bij t-mobile en mijn contract loopt in juli af. Als ik nu woensdag naar kampen ga en ik sluit daar een openingsactie abonnement af, kan ik die dan ook in juli laten ingaan?
En zo ja, krijg ik dan wel gelijk het toestel mee?
Ik hoef niet perse nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 16:52
Exxonion schreef op zondag 05 mei 2013 @ 21:29:
Hallo allemaal,

Ik ben nu bij t-mobile en mijn contract loopt in juli af. Als ik nu woensdag naar kampen ga en ik sluit daar een openingsactie abonnement af, kan ik die dan ook in juli laten ingaan?
Nope dat gaat niet, moet meteen ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Laatst online: 17-04-2023
Cyclonic schreef op zondag 05 mei 2013 @ 21:31:
[...]

Nope dat gaat niet, moet meteen ingaan.
Ligt het aan de actie zelf dat t niet kan, of aan vodafone tegenwoordig?

2 jaar terug kon ik mijn s2 ophalen toen die binnenkwam, maar mijn abbo zou maand later ingaan bij voda...

vorige week heb ik bij T-mobile actie de S4 wel meteen meegekregen, maar kan pas vandaag nummerbehoud aanvragen dat over 2maanden pas in moet gaan. ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxonion
Eek2nd schreef op zondag 05 mei 2013 @ 22:22:
[...]

Ligt het aan de actie zelf dat t niet kan, of aan vodafone tegenwoordig?

2 jaar terug kon ik mijn s2 ophalen toen die binnenkwam, maar mijn abbo zou maand later ingaan bij voda...

vorige week heb ik bij T-mobile actie de S4 wel meteen meegekregen, maar kan pas vandaag nummerbehoud aanvragen dat over 2mannen pas in moet gaan. ..
Toen ik van Vodafone naar t-mobile ging kon ik hem afsluiten en 3 maanden later pas in laten aan. Dat is nu 2 jaar geleden. Zal dat nu niet meer kunnen tenzij je bij dezelfde provider blijft?

Zal morgen eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Dat kan dus nu ook bij T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxonion
Hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:08

SomerenV

It's something!

Exxonion schreef op zondag 05 mei 2013 @ 22:35:
[...]

Toen ik van Vodafone naar t-mobile ging kon ik hem afsluiten en 3 maanden later pas in laten aan. Dat is nu 2 jaar geleden. Zal dat nu niet meer kunnen tenzij je bij dezelfde provider blijft?

Zal morgen eens bellen.
Bij de meeste providers kun je 2 á 3 maanden vóór het aflopen van je contract overstappen met/zonder nummerbehoud naar een andere provider. Alles wordt dan automatisch voor je geregeld en je abonnement gaat in zodra het oude contract afgelopen is. Zo gaat het van Vodafone naar T-Mobile, van T-Mobile naar KPN, van KPN naar Vodafone, etc. Zelf heb ik in januari hetzelfde gedaan. Ben van T-Mobile naar Tele2 gegaan met nummerbehoud. 28 maart viel het me op dat ik geen netwerk meer had, Tele2-kaartje erin en ik was weer bereikbaar. Super handig allemaal 8)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jh0t
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 22:20
Ik ben van plan om de iPhone 5 te halen in Huizen eind mei. Maar moet ik dan echt vroeg voor de deur staan? Het is een klein filiaal niet echt dicht bij grote steden. Hoe zit het met de voorraad van de iPhone 5?

Is het ook mogelijk om bijv een andere telefoon te kiezen en die later omruilen bij een ander Vodafone filiaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Al je vragen zijn al beantwoord in dit topic. Huizen ligt vlakbij Almere, Amersfoort en het Gooi. Dus druk zat.

[ Voor 44% gewijzigd door Señor Sjon op 05-05-2013 23:09 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Dat het bij T-mobile het nog steeds kan, je abbo aanvragen voordat je nummerbehoud aan kan vragen en toestel mee krijgen.

Dus vind beetje raar dat bij VF je je toestel nu niet meer mee kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 16:13
Exxonion schreef op zondag 05 mei 2013 @ 21:29:
Hallo allemaal,

Als je geen nummerbehoud aanvraagt gaat je abo gewoon gelijk in en heb je dus twee abo's en een nieuw toestel. Je contract bij T-mobile zou je dan kunnen opzeggen.
Met nummerbehoud, oftewel het contract gaat in op einddatum van je huidige contract en de opzegging wordt gedaan door Vodafone, kan 60 dagen voor het einde van je andere contract. Als dat klopt en je komt direct door de creditcheck heen kan je het toestel meteen meenemen. Let dus wel op dat het maximaal 60 dagen is, een dag later en het lukt niet, als je woensdag gaat moet je contract dus aflopen op 7 juli of eerder, maar omdat dat een zondag is en geen werkdag zal je contract 6 juli of eerder moeten aflopen wil je van nummerbehoud gebruik maken.
Met nummerbehoud is dus de makkelijkste en meest voordelige manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imani
  • Laatst online: 12-05-2019
Verwijderd schreef op zondag 05 mei 2013 @ 18:09:
trouwens net een sms gehad dat het nummerbehoud goed is gekeurd, en dat ik de dag na het onvangen de sms mijn telefoon kan ophalen.

Morgen dus
Krijg je een soort van garantie/bevestiging dat je telefoon apart wordt gelegd of iets dergelijks?
Niet dat straks mijn nummerbehoud wordt goedgekeurd en vervolgens krijg te horen dat de telefoon uitverkocht is.

En weet iemand of het mogelijk is dat de telefoon thuis gestuurd kan worden, of naar een dichtbijzijnde VF filiaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ered
  • Laatst online: 02-09 00:15
Senor Sjon schreef op zondag 05 mei 2013 @ 23:03:
Al je vragen zijn al beantwoord in dit topic. Huizen ligt vlakbij Almere, Amersfoort en het Gooi. Dus druk zat.
Dat is de reden dat ik helemaal uit Almere naar Emeloord ga.
Ik neem namelijk aan dat de meeste naar kampen gaan.
En de meeste in Almere gaan waarschijnlijk naar Amsterdam of Huizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

imani schreef op maandag 06 mei 2013 @ 00:19:
[...]

Krijg je een soort van garantie/bevestiging dat je telefoon apart wordt gelegd of iets dergelijks?
Niet dat straks mijn nummerbehoud wordt goedgekeurd en vervolgens krijg te horen dat de telefoon uitverkocht is.

En weet iemand of het mogelijk is dat de telefoon thuis gestuurd kan worden, of naar een dichtbijzijnde VF filiaal?
in het smsje geven ze aan dat je een dag na het ontvangen je toestel kan ophalen in de winkel. dus laat het jullie vanmiddag weten als ik ben langs geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxonion
Durazno schreef op zondag 05 mei 2013 @ 23:12:
[...]

Als je geen nummerbehoud aanvraagt gaat je abo gewoon gelijk in en heb je dus twee abo's en een nieuw toestel. Je contract bij T-mobile zou je dan kunnen opzeggen.
Met nummerbehoud, oftewel het contract gaat in op einddatum van je huidige contract en de opzegging wordt gedaan door Vodafone, kan 60 dagen voor het einde van je andere contract. Als dat klopt en je komt direct door de creditcheck heen kan je het toestel meteen meenemen. Let dus wel op dat het maximaal 60 dagen is, een dag later en het lukt niet, als je woensdag gaat moet je contract dus aflopen op 7 juli of eerder, maar omdat dat een zondag is en geen werkdag zal je contract 6 juli of eerder moeten aflopen wil je van nummerbehoud gebruik maken.
Met nummerbehoud is dus de makkelijkste en meest voordelige manier.
Bedankt voor de info. Kan nu dus nog niet afsluiten. Dan misschien maar een andere winkel afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Beste verlengers.

Pas op, ik heb mijn abbo ook verlengd, maar die gaat meteen in, in plaats van over 3 maanden. Wat inhoud dat ik aan het einde van de contract 3 maanden de volle mep betaal, dus check dit goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Uhm... nee? Ik weet niet wat ze gedaan hebben, maar bij mij staat gewoon braaf 3 juli 2013 als ingangsdatum. Ook in MyVodafone staat dat mijn contract nu loopt t/m 3 juli 2015.

Waarschijnlijk een fout dan. Ik zou naar de winkel teruggaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Inderdaad, dat is kinda weird...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Dus checken voor de korting vermelding en verlengers ook ingangsdatum. En ook nog zelf kijken of je de juiste abo heb icm gekozen toestel. Iemand op de vf forum heeft een red E icm s3, betaal dus onnodig extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Jup, maar er zijn een hoop mensen die als een blind paard het abo afsluiten. Ze hebben ook geen benul dat je op de site van Vodafone al het abo kan samenstellen. Je kan wel ruilen in een andere winkel naar een ander toestel, maar met klasse E zit je snel in de iPhones met 32 GB.
B = S3 gratis
C = Note 2 gratis
D = S4 gratis

Vodafone verdient op deze manier nog steeds goed aan het abonnement door al die upgrades die mensen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Nou, heel vaag, vodafone klatenservice en verkoop vertellen hetzelfde verhaal, als je verlengd, gaat het direct in, anders krijg je je telefoon niet mee.

Blijkbaar meet vodafone met verschillende maatstaven. ben nu dus 195 euro duurder uit, tenzij ik bij vodafone natuurlijk blijf en verleng. Dat is uiteindelijk maar 3 euro per maand duurder over 27 maanden, ga daar niet teveel moeite insteken.

[ Voor 14% gewijzigd door bvbal79 op 06-05-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp is Kampen erg klein met maar 1 aansluitbalie? En hoe ziet Emmeloord er uit dan? Kampen zal idd wel goed druk worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
bvbal79 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:46:
Nou, heel vaag, vodafone klatenservice en verkoop vertellen hetzelfde verhaal, als je verlengd, gaat het direct in, anders krijg je je telefoon niet mee.

Blijkbaar meet vodafone met verschillende maatstaven. ben nu dus 195 euro duurder uit, tenzij ik bij vodafone natuurlijk blijf en verleng. Dat is uiteindelijk maar 3 euro per maand duurder over 27 maanden, ga daar niet teveel moeite insteken.
Waarom mag je dan pas verlengen 4 mnden voor einddatum als je toch dubbele kosten moet betalen. Beetje scheef allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
330d schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:54:
[...]

Waarom mag je dan pas verlengen 4 mnden voor einddatum als je toch dubbele kosten moet betalen. Beetje scheef allemaal.
Het zijn geen echt dubbele kosten, maar de actie krijg je dan niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
bvbal79 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:46:

Probeer het op Facebook eens, of je vertelt iets niet wat wel relevant is. Als dit zo was, dan was het topic allang ontploft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Senor Sjon schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:57:
[...]

Probeer het op Facebook eens, of je vertelt iets niet wat wel relevant is. Als dit zo was, dan was het topic allang ontploft.
Ik ben inderdaad benieuwd hoe het bij andere verlengers is gegaan. Want ik krijg dit nu 2 keer van verschillende mensen te horen. En vertel niet iets wat niet relevant is denk ik.
27 juli 2013 einde bel/sms/web contract. 3 mei start RED super. 25 juli 2015 einde RED super contract. Echter 50% korting stopt per 3 mei 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emmeloord is klein! aantal aansluitpunten weet ik niet maar de winkel zelf is niet groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Vaag verhaal. Dit heb ik met nog geen enkele provider meegemaakt. Dan nog, dan had ik ook gelijk de MultiSim mee moeten krijgen bij een Super abonnement. In de winkel zeiden ze ook dat 3 juli pas het nieuwe abo in ging en ook op MyVodafone (app + site) staat gewoon nog mijn BSW-2 275 abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:03:
Emmeloord is klein! aantal aansluitpunten weet ik niet maar de winkel zelf is niet groot.
Was in Den Haag ook, stonden vier statafels met laptopjes, maakte een totaal van 7 aansluitpunten.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJVG
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-08 06:40
Geldt blijkbaar niet voor de Red plus abbo's. Maar bovendien is de Red plus (of de zakelijke variant, Red Business) een stuk minder interesant dan Vodafone op het eerste gezicht doet geloven. Bij nauwkeurig bestuderen van de voorwaarden (zelfs bij Vodafone weten ze het niet precies) blijkt dat bellen/sms'en van Nederland naar voordeelland niet onbeperkt is! Je moet daar gewoon voor bijbetalen.

[ Voor 0% gewijzigd door RJVG op 06-05-2013 12:10 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Op de VF website kom ik niet verder dan:
* Oude acties komen te vervallen bij verlengen (dus opletten over 20 maanden :P)
* Verlengen is kostenloos. Dat laatste is een goed punt, want dat is het niet als gelijk het abo omgaat.
Last but not least. Op mijn getekende contract staat: ingangsdatum 3 juli 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Senor Sjon schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:06:
[...]

Vaag verhaal. Dit heb ik met nog geen enkele provider meegemaakt. Dan nog, dan had ik ook gelijk de MultiSim mee moeten krijgen bij een Super abonnement. In de winkel zeiden ze ook dat 3 juli pas het nieuwe abo in ging en ook op MyVodafone (app + site) staat gewoon nog mijn BSW-2 275 abo.
Zeker vaag, toevallig vorige week de verlenging van mijn schoonvader geregeld, hij had zn nieuwe iphone ook gekregen en wachtte op aflopen en activeren van zn nieuwe simkaart, was van tmobile bij tmobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 010101.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-08 06:36
RJVG schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:09:
Geldt blijkbaar niet voor de Red plus abbo's. Maar bovendien is de Red plus (of de zakelijke variant, Red Business) een stuk minder interesant dan Vodafone op het eerste gezicht doet geloven. Bij nauwkeurig bestuderen van de voorwaarden (zelfs bij Vodafone weten ze het niet precies) blijkt dat bellen/sms'en van Nederland naar voordeelland niet onbeperkt is! Je moet daar gewoon voor bijbetalen.
Dat staat anders heel duidelijk op de website van VF, waarom zo verrast?
http://www.vodafone.nl/mo...oestel/vodafone_red_plus/

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/24yqwev.png
Je kunt onbeperkt bellen en sms'en naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland, van Voordeelland naar Voordeelland en van Voordeelland naar Nederland. Dit geldt niet voor speciale servicenummers (bijv. 0900-nummers), sms-contentdiensten en voor bellen náár het buitenland.

[ Voor 94% gewijzigd door 010101. op 06-05-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:37

Sorcerer8472

Mens sana?

RJVG schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:09:
Bij Red Business super zit wel 150 minuten van NL naar voordeellanden, bij gewoon Red Business niet.

Raar trouwens dat de buitenbundelprijs niet ook gewoon € 0,08 per MB is ipv € 0,70 trouwens. Er waren vroeger abo's waarbij de buitenbundelprijs € 0,025 per MB was, en dat was blijkbaar ook meestal kostendekkend... Beetje jammer.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Kijk... the plot thickens:
Zo werkt het inderdaad, daarom heb ik het ook over het aanpassen van je abonnementsvorm ipv het verlengen van je contract. Als je verlengt dan gaat je nieuwe contract in alle gevallen in na het aflopen van je oude. In jouw geval 3 juli.

Wat wijzigt is de abonnementsvorm die je binnen je lopende contract hebt. Dus de abonnementsvorm die je nu hebt veranderen we naar je nieuwe abonnementsvorm en de kortingen, toestelaanbieding etc die er bij horen worden alvast doorgevoerd. Vandaar dat je nu alvast je toestel krijgt en ook de bijhorende kosten betaalt.

Om deze vraag vast te beantwoorden: als je bang bent dat je over de laatste 4 maanden van je nieuwe contract "teveel" betaalt: ook die kan je weer vroegtijdig verlengen :smileywink:

Houd er trouwens wel rekening mee dat deze regel niet in steen gehouwen is. Als mijn collega in de winkel het iets anders voor je doorgevoerd heeft dan is dat zeer zeker mogelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Señor Sjon op 06-05-2013 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Jammer dat de landen van het Koninkrijk der Nederlanden niet onder de voordeellanden vallen... 150 min voor Aruba was perfect geweest. Maar ik kan blijkbaar wel naar Nieuw Zeeland bellen 8)7

@ hierboven
Als je dus zegt dat je wilt verlengen ben je afhankelijk van de medewerker :? Vaag gedoe dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Freakster86 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:39:
...
@ hierboven
Als je dus zegt dat je wilt verlengen ben je afhankelijk van de medewerker :? Vaag gedoe dit.
Seriously, ben je nog verrast? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Senor Sjon schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:46:
[...]

Seriously, ben je nog verrast? :P
_O- Ja, elke keer weer :9

ik hoop elke keer op beterschap. Ik snap gewoon niet dat communiceren voor een communicatiebedrijf zó verrekte lastig kan zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lotus11
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-09 09:16
Kan je nou van red super D naar red super C switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Waarom denk je dat ik hier z.s.m. gebruik van wil maken. De voorwaarden veranderen vaker dan George Lucas Star Wars wijzigt.

@ hiebroven, denk het niet. Dat zou een wijziging in het abo zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Señor Sjon op 06-05-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Nog een goeie:
@BasT

Doet Red Super Sim-Only nu wel of niet mee met de actie...

Alvast bedankt voor je respons
@MacZibit: Sim Only Super is ook een Super, dus ja ;)
Zucht...

[ Voor 29% gewijzigd door Piet91 op 06-05-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:36
Oke het wordt steeds gekker.
Ik ga ook bellen mbt wanneer het abo ingaat.

Mijn contract is niet doorgezet omdat er een rekening open zou staan???????
Dat is de rekening van deze maand en die gaat via automatische incasso!!!!
Maar goed die heeft hij eruit gehaald en nu is het toch doorgezet.

Maar nu komt het mijn vriendin blijkt ineens RED super D te hebben
Terwijl op het contract RED super C staat.
Wij moeten dus nu weer naar Capelle om het in orde te maken.

Red super D zou helemaal geen voordeel hebben omdat we een HTC one hebben gehaald en die was icm RED SUPER C 70 euro door de helft 35 euro.

RED super D is 75 en dan zou je dus ook zonder bijbetalen het abo vor 37,50 betalen, dus totale onzin.
Ik ga niet expres 2,50 meer per maand betalen zonder reden.

Ik word hier zo moe van!

Ik zou als ik jullie was even kijken of alles klopt via KS, want anders sta je dalijk voor verassingen.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Ok, voor de duidelijkheid, DIT IS HOE HET WERKT!!!

Als je contract nog tot 1 september loopt, KAN je nu al verlengen, je nieuwe contract gaat dan ook pas op 1 september lopen, en je nieuwe einddatum is dan ook 1 september 2015! Wel gaat je red NU al in (binnen een week ongeveer) en je begint ook NU al het red tarief te betalen en je zal ook NU al de 50% korting krijgen.. voor jazeker, in totaal 24 maanden. Wat betekend dit? Dat je dus de laatste maanden de volle pond betaald gezien je contract nog LANGER dan 24 maanden te gaan heeft. Stel dat je nu met een simonly zit van een tientje die nog 4 maanden loopt, word dat straks dus vervangen door 4 maanden lang 60 ish euro, niet al te best, maar die kan je dan eventueel ook al 'vroeg verlengen'. Als je nu toch al 50 de maand betaald is het niet zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 010101.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-08 06:36
Een Red Super C is idd voldoende voor de HTC One. 65 pm met 60 bijbetaling of 70 pm zonder bijbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:33
henkyyyyyyy schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:34:
Oke het wordt steeds gekker.
Ik ga ook bellen mbt wanneer het abo ingaat.

Mijn contract is niet doorgezet omdat er een rekening open zou staan???????
Dat is de rekening van deze maand en die gaat via automatische incasso!!!!
Maar goed die heeft hij eruit gehaald en nu is het toch doorgezet.

Maar nu komt het mijn vriendin blijkt ineens RED super D te hebben
Terwijl op het contract RED super C staat.
Wij moeten dus nu weer naar Capelle om het in orde te maken.

Red super D zou helemaal geen voordeel hebben omdat we een HTC one hebben gehaald en die was icm RED SUPER C 70 euro door de helft 35 euro.

RED super D is 75 en dan zou je dus ook zonder bijbetalen het abo vor 37,50 betalen, dus totale onzin.
Ik ga niet expres 2,50 meer per maand betalen zonder reden.

Ik word hier zo moe van!

Ik zou als ik jullie was even kijken of alles klopt via KS, want anders sta je dalijk voor verassingen.
???

Red super D is toch 70 euro? Dus 35 euro. En het toestel is dan toch gratis? Bij Red super C moet je voor de One bijbetalen. Ik snap niet waar je het over hebt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Dat is correct, super C is ideaal, dan betaal je 32,50 maar betaal je 60 euro bij, D komt op hetzelfde neer betaal je 35 euro zonder bijbetaling, E is nutteloos 2,50 per maand extra betalen indien geen iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmvb
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik heb een vraag, deze is vast al een keer gesteld maar ik heb geen idee hoe ik snel 62 pagina's zou moeten doorzoeken.
Waarom is de actiedatum pas later dan de openingsdatum? Je zou toch zeggen dat de actie begint op de dag van de (her)opening? Of zie ik iets over het hoofd. Ik wil daar niet komen nadat de actie al is geweest :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
TWeaKLeGeND schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:40:

Als je contract nog tot 1 september loopt, KAN je nu al verlengen, je nieuwe contract gaat dan ook pas op 1 september lopen, en je nieuwe einddatum is dan ook 1 september 2015! Wel gaat je red NU al in (binnen een week ongeveer) en je begint ook NU al het red tarief te betalen en je zal ook NU al de 50% korting krijgen.. voor jazeker, in totaal 24 maanden. Wat betekend dit? Dat je dus de laatste maanden de volle pond betaald gezien je contract nog LANGER dan 24 maanden te gaan heeft. Stel dat je nu met een simonly zit van een tientje die nog 4 maanden loopt, word dat straks dus vervangen door 4 maanden lang 60 ish euro, niet al te best, maar die kan je dan eventueel ook al 'vroeg verlengen'. Als je nu toch al 50 de maand betaald is het niet zo erg.
Dit is toch raar. Je wilt verlengen. Je huidige contract loopt nog 3 maanden, maar die komt dan te vervallen. Je nieuwe RED gaat in + de korting voor 24 maanden, maar je daadwerkelijke contract gaat pas over 3 maanden lopen. Dus over 2 jaar zit je nog steeds 3 maanden aan je RED abonnement voor het volle pond. Dat mag je dan wel ff meenemen in je berekening.

En dat vroege verlengen... ja leuk en wel.. maar zo proberen ze je dus gewoon bij Vodafone te houden. Als er over 2 jaar ergens anders een leukere actie is, dan moet je dus alsnog je contract 3 maanden uitzitten of afkopen.

Echt een vreemde constructie dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:33
TWeaKLeGeND schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:42:
Dat is correct, super C is ideaal, dan betaal je 32,50 maar betaal je 60 euro bij, D komt op hetzelfde neer betaal je 35 euro zonder bijbetaling, E is nutteloos 2,50 per maand extra betalen indien geen iphone.
Maar dit is toch niet waar Henkyyyyyy het over heeft?
Die heeft het over dat super C 70 euro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Klopt freakster, dat is dus iets waar vrijwel iedereen overheen kijkt, het is dat ik voor mijn zusje toch al 34,50 de maand neertelde met een contract dat nog exact 3 maanden geldig is dat ik de hare heb verlengd met een 59,- pm abbo, dat kost me die laatste 3 maanden dus 59-34,5 extra dat komt neer op 73,50 TOTAAL aan extra kosten doordat het een verlenging is, daar komt tegenover dat er geen aansluitkosten zijn van 30 euro en ze nu al kan genieten van onbeperkt bellen in plaats van over 3 maanden pas. Ook kan ik over 23 maanden alvast verlengen met een simonly voor 1 jaar bijvoorbeeld tegen die tijd, van bijvoorbeeld 15 per maand en dan wel eentje die ook na de 12 maanden de zelfde prijs blijft haha gezien die dan ook weer 16 maanden doorloopt, dan win ik weer die laatste 3 maande a 59 en zelfs nog die 4e maand a 29,50 terug. We zullen het wel zien ;-)

Telecombedrijven kennen echt geen liefdadigheid of coulance, ik kwam niet bij van het lachen toen ze mijn neef 'uit coulance' aanboden om 12 maanden voor einde contract zijn contract al te verlengen.. vanwege gestolen toestel, zodat zijn huidige 12 maanden korting kwamen te vervallen en daarvoor 24 maanden korting in de plaats kwamen.. en daarna 12 maanden volle pond, totaal 3 jaar vast. Ja, dat noemen ze dan coulance.

[ Voor 19% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 06-05-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
TWeaKLeGeND schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:40:

Dit is bijna fraude imo. Gelukkig is VF (weer) niet éénduidig erin, want het kan per medewerker verschillen. Als het zo wel werkt, dan is het ook gelijk de laatste verlenging bij VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Dit is hoe het werkt bij elke telco geloof ik

EDIT: En ja, dit is 1000% zeker hoe het werkt bij Vodafone, wat medewerkers je ook in verwarring vertellen.

[ Voor 55% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 06-05-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Nee hoor.

Vroeger bij Dutchtone, Orange en T-Mobile altijd verlengt en de verlenging ging in op het moment dat het oude contract verliep. Dan had je inderdaad al 3 maanden eerder het toestel, je nieuwe abo ging echter niet eerder in en je korting ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
TWeaKLeGeND schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:56:
Dit is hoe het werkt bij elke telco geloof ik
Nee, absoluut niet. Wat Vodafone hier doet is echt absurd. Je wordt gewoon voor de gek gehouden imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Senor Sjon schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:57:
[...]

Volgens mij ontploft het nu pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Misschien even een waarschuwing voor alle verlengers in de TS zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Het is inderdaad niet netjes om niet te vermelden dat je abbo direct begin te lopen terwijl je zelf bij een verlenging verwacht dat het pas na einde contractsdatum in gang gezet word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
lol

Ook omdat het volkomen onlogisch is. Als je 4 maanden van te voren verlengt, dan zou het bijna lonen om te verlengen met de goedkoopste sim-only.

De mods op het VF Forum hebben het nu ook niet meer over velengen, maar aanpassen van het abo. Echt een WTF.

@Freakster
Goed idee, wel met het nodige voorbehoud. Gelukkig heb ik 2 maanden van tevoren verlengd, dus het is voor mij een strijd om 65 euro, maar als je de duurste Red Super i.c.m. een i5 64GB en 4 maanden van tevoren dan wordt je wat minder vrolijk.

Edit2
Ach, ik betaal nu 40 euro p.m. Nieuwe situatie is 32,50. Dus effectief zou ik er 65-15=50 euro op achteruit gaan. Die 2 euro per maand is te overzien.

Edit3:
En ik zit nog steeds dicht bij de 60 dagen termijn voor overstappen, dat scheelt 5 dagen ofzo.

[ Voor 51% gewijzigd door Señor Sjon op 06-05-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Nee Senor Sjon, jij gaat er het volgende op achteruit:

Nu betaal je 40 per maand, die word doorgeschoven tot de laatste 2 maanden van je nog 26 maanden durende contract, je gaat dus 2 maanden lang 25 euro meer betalen dan bij een tmobile verlenging het geval geweest zou zijn waar je eerst je huidige contract uitzit.

Dit is dus een bedrag van 50 euro. Zou je als nieuwe klant komen had je 30 euro aansluitkosten betaald, dus betaal je feitelijk 20 euro meer, maar laten we het gewoon op die 50 houden. Voor die 50 krijg je wel 2 maanden lang onbeperkt ipv whatever je nu hebt. (plus de 40 die je al betaalde per maand)

Je betaald dus 50 euro om van je huidige contract onbeperkt te maken, en dat contract loopt nu 26 maanden lang, tegen 32,50 per maand.

[ Voor 18% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 06-05-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Ik heb nog nooit aansluitkosten ergens betaald, dat is iets van de laatste anderhalf jaar. Normaal viel dat weg als 'actie'.

En het is inderdaad recht te rekenen en mij doet het niet heel veel zeer, maar er zijn mensen die even een stuk meer gaan betalen. Het staat ook nergens duidelijke gecommuniceerd. En waarom krijg ik dan mijn Red Super MultiSIM niet gelijk? Als het direct ingaat, wil ik ook direct ALLE voordelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ja ik kreeg te horen multisim krijg je thuisgestuurd, en aan de andere kant, kan jij tezijnertijd waarschijnlijk wel jaartje simonly verlengen voor 25 de maand voor onbeperkt bellen en 3GB oid dan betaal je dus niet 65pm en heb je alsnog een prima abbo, wel naaiend dat je daarvoor bij vodafone MOET blijven ;-) maar je worst case scenario heb ik hierboven aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Ik neem het me elke keer voor, maar uiteindelijk heb ik nooit een SimOnly gehad. Het komt gewoon telkens niet uit met de toestellen die ik wilde hebben vanwege een provideraanbieding.

Edit
Het is wel een groot manco van de VF site, want dit is niet te vinden erop. Alleen op het forum.

[ Voor 22% gewijzigd door Señor Sjon op 06-05-2013 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Banken en telecombedrijven houden niet zo van duidelijk communiceren of kennis in huis hebben bij medewerkers, ik moet voor ik een van deze twee benader altijd vooraf een kalmeringspil slikken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Ach, je kan er ook voordeel mee halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Maar even voor alle duidelijkheid; deze aparte constructie geldt toch alleen voor huidige VF-klanten?
Dus mensen die van KPN, T-Mobile, Tele2 enz. naar VF gaan met deze abonnementen; hoe gaat dat tegenwoordig?

Dus bijv. in mijn geval; KPN abonnement loopt af op 4 juli; en stel dat ik woensdag geluk heb en een toestel + abonnement scoor. Deze gaat dus wel gewoon in op 4 juli (einddatum 4 juli 2015) en de voorwaarden (onbeperkt bellen, sms en 4GB data + multisim) zijn ook vanaf 4 juli te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Dat is alleen van VF >>> naar VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
Wmvb schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:48:
Ik heb een vraag, deze is vast al een keer gesteld maar ik heb geen idee hoe ik snel 62 pagina's zou moeten doorzoeken.
Waarom is de actiedatum pas later dan de openingsdatum? Je zou toch zeggen dat de actie begint op de dag van de (her)opening? Of zie ik iets over het hoofd. Ik wil daar niet komen nadat de actie al is geweest :P.
Stel jij opent een kledingzaak en je wil zoveel mogelijk mensen in je zaak hebben, en bekendheid willen vergaren, zou je dan op maandag of op zaterdag je spijkerbroek met 50% korting doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitey-d
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 20:02
Heb in Utrecht meer dan drie uur in de regen gestaan maar ben tevreden met het resultaat: een iPhone 5 16GB met het duurste Red-abbo voor 2 jaar voor 37,50 per maand zonder bijbetaling, dus klaar voor 4G. De deal ging meteen in, mijn oude abbo loopt eigenlijk tot juni.

Het enige wat ik nasty vond is dat ik zo lang in de rij stond terwijl ik niet eens precies wist waarvoor, had bijvoorbeeld liever een 1-jarige deal gehad om volgend jaar over te stappen op een Android-toestel. En ik ging oorspronkelijk voor de HTC One maar die hadden ze niet. Had ook liever minimaal 32GB storage gehad. De verkoper zei dat ze de toestelvariant pakken die het meest op voorraad is, dus niet de meest populaire. Denk dat het ook een kwestie van voorraden kwijtraken is.

Maar als je wilt besparen zou ik deze deal pakken...

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Grappig. Zo heb ik ook met mensen in de rij gestaan die eigenlijk geen benul hadden hoe de actie werkte. Jezelf informeren is er blijkbaar niet meer bij tegenwoordig. Veel mensen dachten dat het alleen voor iPhones gold. :P

Je zegt dat je:
  • eigenlijk 1 i.p.v. 2 jaar wilde (dan geldt de actie niet trouwens)
  • eigenlijk de HTC i.p.v. de iPhone wilde
  • eigenlijk 32GB i.p.v. 16GB wilde.
  • eigenlijk geen weerwoord had tegen de keuze van de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:37

Sorcerer8472

Mens sana?

whitey-d: je weet dat 4G op de iPhone 5 maar beperkt zal werken bij Vodafone? Ze bouwen net als KPN hun netwerk op de 800-band en gebruiken alleen 1800 (wat de iPhone 5 ondersteunt) in drukke gebieden zoals op festivals en in stadskernen. Hun precieze 4G-beleid is ook nog onduidelijk trouwens, omdat ze de iPhone 5 wel zelf als "4G-ready" aankondigen op hun site, wat ik nogal raar vind... Is nu offline gehaald trouwens, die "4G Ready"-icoontjes die erbij waren geplakt.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitey-d
Er was toen net een topicje over op GoT met allerlei nog niet bevestigde uitspraken. Niks op Vodafone.nl / Twitter / te Googlen. Op zo'n moment in de winkel overweeg je gewoon of je de aanbieding voor de besparing wilt of voor het beste toestel. Ik koos voor de besparing, scheelt me een hoop centjes :-)

Alsof je in de winkel even stoer gaat eisen dat je een ander toestel wilt wat ze niet aanbieden met deze deal, terwijl er achter je een stuk of honderd mensen staan te dringen.

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 10:05
Net langs de vodafone winkel geweest om me htc one op te halen. Had een sms gekregen dat me nummerbehoud was goedgekeurd. In de winkel werd me doodleuk verteld dat het toestel niet op voorraad is. Vind dit heel raar aangezien het toestel op voorraad moest zijn toen je abonnement werd afgesloten en dat ze het toestel dan voor je achter zal leggen. Blijkbaar zijn ze toch gewoon verkocht, vandaar dat ze overal nog die htc one's en s4 vandaan haalden. Misschien leuk voor de bestaande klanten maar voor nieuwe klanten zoals ik is dit een heel slecht begin als abonnee van vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitey-d
Sorcerer8472 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:23:
whitey-d: je weet dat 4G op de iPhone 5 maar beperkt zal werken bij Vodafone? Ze bouwen net als KPN hun netwerk op de 800-band en gebruiken alleen 1800 (wat de iPhone 5 ondersteunt) in drukke gebieden zoals op festivals en in stadskernen. Hun precieze 4G-beleid is ook nog onduidelijk trouwens, omdat ze de iPhone 5 wel zelf als "4G-ready" aankondigen op hun site, wat ik nogal raar vind... Is nu offline gehaald trouwens, die "4G Ready"-icoontjes die erbij waren geplakt.
Ik las het ja, maar het gaat om de eerste fase van 4G in Nederland, daarna komt de 1800-frequentie er ook bij heb ik begrepen, in 2014. Het 4G-ready-stickertje staat nog steeds op hun pagina voor de Red-abonnementen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:07
Kungfukip schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:31:
Net langs de vodafone winkel geweest om me htc one op te halen. Had een sms gekregen dat me nummerbehoud was goedgekeurd. In de winkel werd me doodleuk verteld dat het toestel niet op voorraad is. Vind dit heel raar aangezien het toestel op voorraad moest zijn toen je abonnement werd afgesloten en dat ze het toestel dan voor je achter zal leggen. Blijkbaar zijn ze toch gewoon verkocht, vandaar dat ze overal nog die htc one's en s4 vandaan haalden. Misschien leuk voor de bestaande klanten maar voor nieuwe klanten zoals ik is dit een heel slecht begin als abonnee van vodafone.
Nou, welkom bij Vodafone dan! :9~

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Ach, geen man overboord. Je hebt sowieso een maand opzegtermijn ben je vorige provider. :P

Ik wou dat ze dat bij mij hadden gedaan, had ik nu een zwarte S4 gehad i.p.v. een witte. Heel het groot-Rijnmond gebied had geen zwarte S4's meer. :(

[ Voor 43% gewijzigd door Señor Sjon op 06-05-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Ze ruilen niet meer om.
Ze hebben een interne mail gekregen, waardoor ze zich beroepen met de op is op.
Degene die geruild hebben, hebben geluk gehad.

Dan de iets lasterige weg via v&a.

[ Voor 51% gewijzigd door henkyyyyyyy op 06-05-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Redondo1982 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:36:
[...]

Nou, welkom bij Vodafone dan! :9~
Lekker dan als je bijna 2 uur moet rijden, had je eerst niet kunnen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
henkyyyyyyy schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:53:
Ze ruilen niet meer om.
Ze hebben een interne mail gekregen, waardoor ze zich beroepen met de op is op.
Degene die geruild hebben, hebben geluk gehad.

Dan de iets lasterige weg via v&a.
Leuk voor ze, ik kijk echt wel op de voorwaarden die op mijn kassabon staan en daar staat braaf binnen vijf werkdagen, beginnend na aanschaf. Komt ze misschien niet uit, maar ik heb een toestel gehad die niet op was, ik heb deze volgens de regels geruild en nu probeer ik deze weer te ruilen via dezelfde regels. Dit bedoel ik dus met onderweg de spelregels veranderen.
Het consumentenrecht staat volgens mij ook wat hoger dan de interne Vodafone mailings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-08 14:30

fabulaus

Ja toch

Je hebt daar toch ook gewoon recht op conform de service vermeld op de VF website. Binnen 7 dagen je toestel ruilen als deze niet bevalt. Lijkt mij los staan van welke actie dan ook..
Zelf twijfel ik of de 16gb iphone groot genoeg is.. Ik ram hem dus ook gelijk vol met mijn dagelijkse app's een fatsoenlijke hoeveelheid muziek en kijk dan of ik nog 2 tot 4 gig overhoudt voor foto's en video's. Zo niet dan overweeg ik ook om toch voor de 32gb te gaan. Ik ga er toch van uit dat dit gewoon mogelijk moet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imani
Kungfukip schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:31:
Dit is dus precies waar ik bang voor ben, anderhalf uur rijden, urenlang in de rij te staan, leuk abbotje afsluiten met iPhone5, anderhalf uur terug rijden, wachten op de sms om hem op te halen, weer erheen rijden, en doodleuk te horen krijgen dat ze jou toestel gewoon aan iemand anders hebben verkocht... 8)7

Ik begreep dat ze de IMEI nummer van de telefoon koppelen aan je nieuwe abonnement met nummerbehoud, zodat je dus altijd je telefoon krijgt... Maar niet dus? Zijn er nog andere mensen die dit meegemaakt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Senor Sjon schreef op maandag 06 mei 2013 @ :14:
[...]

Leuk voor ze, ik kijk echt wel op de voorwaarden die op mijn kassabon staan en daar staat braaf binnen vijf werkdagen, beginnend na aanschaf. Komt ze misschien niet uit, maar ik heb een toestel gehad die niet op was, ik heb deze volgens de regels geruild en nu probeer ik deze weer te ruilen via dezelfde regels. Dit bedoel ik dus met onderweg de spelregels veranderen.
Het consumentenrecht staat volgens mij ook wat hoger dan de interne Vodafone mailings.
Ik heb ook naar de bon verwezen, maar je kan alleen ruilen zonder behoudt van de kortingsactie.
Dus ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net mijn one opgehaalt, geen probleem gehad.
telefoon wordt gewoon gescand, en staat dus dan in het systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
henkyyyyyyy schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:16:
[...]

Ik heb ook naar de bon verwezen, maar je kan alleen ruilen zonder behoudt van de kortingsactie.
Dus ja..
Welke winkel? Moest je een aanpassing aan je abo hebben? Va. C naar D bijvoorbeeld? Ze kunnen het niet maken, bij een DOA raak je ook je abokorting niet kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imani
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:16:
heb net mijn one opgehaalt, geen probleem gehad.
telefoon wordt gewoon gescand, en staat dus dan in het systeem
Oke mooi! En weet je of het mogelijk is of de telefoon opgestuurd kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Bij Capelle zelf en Schiedam. En nee wilde alleen toestel ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lotus11
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-09 09:16
Ben net naar de vodafone geweest kon wel van abbo wisselen.

Van Red Super D naar Red Super C met behoud van korting!
Komt wel op hetzelfde neer maar psychologisch betaal ik minder per maand.

ps

Kon ook gewoon naar Red gaan zonder verlies van korting maar heb Red super maar gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me eigenlijk af of ik achteraf mijn nummer toch zou kunnen houden. Abo bij tmobile loopt tot 9 augustus, heb ik al opgezegd. Heb gekozen voor nieuw abo zonder nummerbehoud. Foon ligt nog in seal in de kast trouwens, kaartje nog niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
henkyyyyyyy schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:48:
Vaag, Capelle raadde mij deze constructie juist aan. Het is weliswaar op=op, maar ze hebben zelf ook veel steken laten vallen. Plus natuurlijk het wl reserveren voor anderen, maar zogenaamd voor alle reserveringen te weinig toestellen hebben en ze wel los verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:48:
Ben je daar vandaag geweest? En weet je dan toevallig of ze weer iPhone's binnen hebben. Ik moet hem namelijk omruilen ivm slechte afwerking. Heb geen zin om daar voor nop naar toe te gaan.

Edit: ik bedoel Capelle Koperwiek

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2013 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-08 14:30

fabulaus

Ja toch

Praktisch vraagje.. Hoe veel mensen kunnen ze in een gemiddelde winkel per uur weg werken? Zit ff de afweging te maken tussen vroeg gaan dit weekend of achteraan in een rij van 50-80 man aansluiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fabulaus schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:23:
Praktisch vraagje.. Hoe veel mensen kunnen ze in een gemiddelde winkel per uur weg werken? Zit ff de afweging te maken tussen vroeg gaan dit weekend of achteraan in een rij van 50-80 man aansluiten..
Toen ik zaterdagochtend in de rij stond in Capelle ving ik op dat ze per uur zo'n 35 klanten konden verwerken. Er waren in de winkel dan wel 4 of 5 baliemedewerkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fabulaus schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:23:
Afgelopen zaterdag was ik bij Capelle, stond om 6 inde rij (30 mensen voor me). Rond half tien (winkel ging open) stonden er zeker 250 mensen achter me..ik liep uiteindelijk om 11u de winkel uit. Ze verwerken rond de 30 mensen per uur. Je kan naar mijn mening beter vroeg opstaan ipv later in de rij komen staan (en ook langer wachten).

Vergeet niet:
je identiteitskaart mee te nemen
je pinpas mee te nemen (ze moeten 0,01 cent pinnen)

Ik had ook een vraagje voor dit forum: ik heb een abbo afgesloten, maar vanwege nummerbehoud toestel HTC-one niet gelijk meegekregen. Nu lees van sommige dat ze naderhand (wanneer nummerbehoud was goedgekeurd) het toestel niet meer meekregen ivm uitverkocht. Hebben meer mensen hier ervaring mee en zo ja, krijgen we dat toestel dan later nog??! Ben van plan om morgen mijn HTc one op te halen want heb ook smsje gekregen dat mijn overgang (nummerbehoud) was goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Weet iemand of de iphone 5 modellen een simlock bevatten of kan ik ook andere simkaarten gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
andere filialen willen niet ruilen v/d week maar bij het filiaal zelf proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:49:
[...]
Afgelopen zaterdag was ik bij Capelle, stond om 6 inde rij (30 mensen voor me). Rond half tien (winkel ging open) stonden er zeker 250 mensen achter me..ik liep uiteindelijk om 11u de winkel uit. Ze verwerken rond de 30 mensen per uur. Je kan naar mijn mening beter vroeg opstaan ipv later in de rij komen staan (en ook langer wachten).
Ben het niet met jouw advies om vroeg op te staan eens.... Je stond om 6 uur in de rij en om 11 uur klaar....
Ik ben (ook in Cappele afgelopen zaterdag) 's middags om half 5 aangesloten, was om 17 uur klaar en stond met 2 One's buiten....

Edit: Uiteraard met een ;)

[ Voor 6% gewijzigd door ralph075 op 06-05-2013 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 20:41:
[...]

Ben het niet met jouw advies om vroeg op te staan eens.... Je stond om 6 uur in de rij en om 11 uur klaar....
Ik ben 's middags om half 5 aangesloten en was om 17 uur klaar....
Dan heb jij geluk gehad of of het was superdruk toen ik er was. Maar ik denk dat het er erg aan ligt. Sommige rijen worden al rond 1300 gesloten. Dus mocht je zekerheid willen dan is het verstandig om op tijd in de rij te gaan staan, al is het al alleen maar om ook meer zekerheid te hebben dat je de mobiel mee krijgt die je voor ogen had, voordat die is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Ik ga wo naar emmeloord en ik zie wel hoe ze het verlengen in het contract ga zetten. Ik ga zeker een punt van maken hoe druk het ook is als ze rare dingen of onduidelijkheden in het contract neerzetten. Ik heb ook 3 nrs te verlengen waarvan 2 verlopen zijn en 1 in juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:15
330d schreef op maandag 06 mei 2013 @ 21:07:
Ik ga wo naar emmeloord en ik zie wel hoe ze het verlengen in het contract ga zetten. Ik ga zeker een punt van maken hoe druk het ook is als ze rare dingen of onduidelijkheden in het contract neerzetten. Ik heb ook 3 nrs te verlengen waarvan 2 verlopen zijn en 1 in juli.
Moet ik in ieder geval zorgen dat ik voor je aan de beurt ben ;)
Pagina: 1 ... 16 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.