hoe laat vertrek jeCarfanatic schreef op maandag 06 mei 2013 @ 21:19:
[...]
Moet ik in ieder geval zorgen dat ik voor je aan de beurt ben
Verwijderd
Begreep vandaag in filiaal Venestraat in Den Haag dat men dit weekend in de actiewinkel aan de Frederik Hendriklaan zo'n 550 nieuwe aansluitingen pér dag hebben verwerkt. Ving echter óók op dat men aan 't eind vd actie (zaterdag dus vermoed ik) abonnementen met toestel verkochten terwijl het betreffend toestel NIET meer op voorraad was... wat hiervan waar is weet ik niet, maar werd mij verteld door de medewerker.fabulaus schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:23:
Praktisch vraagje.. Hoe veel mensen kunnen ze in een gemiddelde winkel per uur weg werken? Zit ff de afweging te maken tussen vroeg gaan dit weekend of achteraan in een rij van 50-80 man aansluiten..
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:52:
Vraag me eigenlijk af of ik achteraf mijn nummer toch zou kunnen houden. Abo bij tmobile loopt tot 9 augustus, heb ik al opgezegd. Heb gekozen voor nieuw abo zonder nummerbehoud. Foon ligt nog in seal in de kast trouwens, kaartje nog niet gebruikt.
Ik sloot aan om 8:40 en liep 16:00 winkel uit, stond ik erom 7:30 had dat me enkele uren gescheeld, ik ben het er toch wel mee eens dat je het beste gewoon met een stoel en een handheld om 6:30 uur daar kan gaan zitten wachten als je toch niks beters te doen hebt want na 7:30 aansluiten kost je toch fors tijd. Maar de begin acties zijn drukker dan de latere acties, er kwamen ook mensen van 2 uur rijden naar capelle en den haag etc
[ Voor 5% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 06-05-2013 21:37 ]
De regels mbt nummerbehoud zijn al enkele keren genoemd, maar ik kan me voorstellen dat 65 paginas doorworstelen wat veel van het goede is..
Achteraf nummerbehoud is niet mogelijk. De enige mogelijkheid die je hebt is je huidige contract annuleren (kan binnen 48 uur na aansluiten) en dan opnieuw aanvragen met nummerbehoud. Let wel op, contracten annuleren kan alleen in de winkel waar je het afgesloten hebt
Daarom is er gewoon een zoekfunctie in elk topic hoor
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Ik ben al vanaf het begin actief in het topic maar mijn vraag was ik niet tegen gekomen. Nummer gaat dan gewoon vervallen, het is niet anders.
Ja ben vandaag geweest en heb er niet naar gevraagd, sorry.Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:06:
[...]
Ben je daar vandaag geweest? En weet je dan toevallig of ze weer iPhone's binnen hebben. Ik moet hem namelijk omruilen ivm slechte afwerking. Heb geen zin om daar voor nop naar toe te gaan.
Edit: ik bedoel Capelle Koperwiek
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Verwijderd
Heeft iemand hier meer informatie over? Dit is namelijk voor iedereen die vroeg gaat verlengen ontzettend belangrijk om te weten aangezien dit zo 200 tot 300 euro extra kan gaan kosten als je bv nu een simonly van 15 euro per maand hebt en de laatste 4 maanden opeens 60 per maand moet gaan betalen.TWeaKLeGeND schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:40:
Ok, voor de duidelijkheid, DIT IS HOE HET WERKT!!!
Als je contract nog tot 1 september loopt, KAN je nu al verlengen, je nieuwe contract gaat dan ook pas op 1 september lopen, en je nieuwe einddatum is dan ook 1 september 2015! Wel gaat je red NU al in (binnen een week ongeveer) en je begint ook NU al het red tarief te betalen en je zal ook NU al de 50% korting krijgen.. voor jazeker, in totaal 24 maanden. Wat betekend dit? Dat je dus de laatste maanden de volle pond betaald gezien je contract nog LANGER dan 24 maanden te gaan heeft. Stel dat je nu met een simonly zit van een tientje die nog 4 maanden loopt, word dat straks dus vervangen door 4 maanden lang 60 ish euro, niet al te best, maar die kan je dan eventueel ook al 'vroeg verlengen'. Als je nu toch al 50 de maand betaald is het niet zo erg.
Een goed antwoord hierop zou mooi zijn....
Is het echt zo dat je de actie meteen in gaat maar dat het contract pas ingaat vanaf de einddatum van je huidige contract? Als dat zo is, is het voor heel veel mensen al een stuk minder interessant denk ik....
Op het VF-forum staat dit ook. Voor mij is het niet heel spannend, maar als je een i5 met dikke bijbetaling hebt en de duurste Red Super, dan betaal je opeens 75 euro gedurende vier maanden. Kost je zomaar 150 euro extra als trap na. Dan moet je of snel verlengen naar een 1 jarig sim-only of zoiets
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Nouja ik heb nu een sim-only van 18 euro per maand bij VF, die afloopt in augustus en mag volgens mij eind mei verlengen (komt mooi uit met Hardenberg/Winterswijk voor mij), dus voor mij persoonlijk en waarschijnlijk voor meer mensen kostten die laatste 4 maanden wel erg veel geld...
Is het dan niet misschien beter om gewoon een nieuw abonnement af te sluiten en die 18 euro per maand maar 4 mnd door te laten lopen?
Is het dan niet misschien beter om gewoon een nieuw abonnement af te sluiten en die 18 euro per maand maar 4 mnd door te laten lopen?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2013 22:46 ]
Tenzij je weer verlengt bij VF, dan gaat opnieuw je abo versneld in.
Verwijderd
Ja, maar als je vervolgens weer een Sim-only wil van 18 euro per maand, dan zal je dat weer af moeten kopen omdat je dan weer minder betaald dan 32 euro per maand (of mss zelfs 64 per maand)...Senor Sjon schreef op maandag 06 mei 2013 @ 23:11:
Tenzij je weer verlengt bij VF, dan gaat opnieuw je abo versneld in.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2013 23:15 ]
wat voor informatie zoek je maanvis? de door mij geschetste situatie is helaas echt 1 op 1 overeenkonend met de werkWijze van vodafone sinds geruime tijd
Verwijderd
Nouja, wat in die gevallen die jij noemt dan het beste is om te doen? je zou zomaar dus 200-300 gaan betalen de laatste 4 maanden als je vroeg gaat verlengen, dan is het wellicht beter om gewoon een geheel nieuw apart abonnement te nemen voor deze actie en je sim only a 15euro per maand die 4 maanden (60 euro) maar gewoon door te laten lopen tot einddatum contract?TWeaKLeGeND schreef op maandag 06 mei 2013 @ 23:16:
wat voor informatie zoek je maanvis? de door mij geschetste situatie is helaas echt 1 op 1 overeenkonend met de werkWijze van vodafone sinds geruime tijd
als je geen waarde hecht aan je nummer wel, achteraf nummer meenemen of porteren doet vodafone niet aan helaas
Verwijderd
Ik ga denk ik woensdag of vrijdag naar Kampen om daar een iPhone 5 op te halen. Ik heb al een VF abbo die net eind april afgelopen is. Ik kan dus kan nu mooi overstappen, zonder gezeur aan het eind van mijn nieuwe contract m.b.t. 'de volle mep' betalen zoals eerder besproken.
Het maakt mij niet zoveel uit wat voor iPhone 5 het wordt. Ik vind zowel de witte als de zwarte mooi, en het geheugen boeit me eigenlijk niet zoveel. Ik luister er nooit muziek mee en als 'ie vol is met foto's en video's dan gooi ik hem wel even leeg op m'n computer. Wel zo handig om niet kieskeurig te zijn ook, als ik dit topic zo lees
Ik ben nog in dubio of ik naar Kampen of Emmeloord zal gaan. Beide zijn ongeveer een uur rijden voor mij, ik vraag me af waar het drukker zal zijn. Verder zat ik te denken dat het bij beide winkels vrijdagochtend wel het minst druk zal zijn, aangezien dat de 'middelste' dag is van de actie (8,10,11 mei), en je dus de vroege vogels misloopt, maar ook de mensen die 'op de valreep' nog even willen profiteren van de actie. Wat denken jullie hiervan?
Nog even wat dingetjes die ik mij nog afvraag:
Ik begrijp uit eerdere berichten in dit topic dat elk VF Red abbonnement onder deze actie valt. Het Red abbonnement van de poster op pagina 1 van dit topic zal dus over Red Super gaan? Ik ben een beetje verward, met name omdat er 'van 64 voor 32 euro' op de poster staat, terwijl in deze post op het Vodafone forum gepraat wordt over 65 euro p.m. Maargoed, elke telefoonverkoopsite hanteert weer andere prijzen, dus het zal wel.
Ik begrijp ook dat je bij een 'gewoon' Red abbonnement nog wel wat moet gaan bijbetalen voor je categorie C-telefoon, zoals ook te zien in het tabelletje op de eerder genoemde topic op het VF forum (5 euro).
Klopt dit allemaal? zo niet dan hoor ik het graag
Het maakt mij niet zoveel uit wat voor iPhone 5 het wordt. Ik vind zowel de witte als de zwarte mooi, en het geheugen boeit me eigenlijk niet zoveel. Ik luister er nooit muziek mee en als 'ie vol is met foto's en video's dan gooi ik hem wel even leeg op m'n computer. Wel zo handig om niet kieskeurig te zijn ook, als ik dit topic zo lees
Ik ben nog in dubio of ik naar Kampen of Emmeloord zal gaan. Beide zijn ongeveer een uur rijden voor mij, ik vraag me af waar het drukker zal zijn. Verder zat ik te denken dat het bij beide winkels vrijdagochtend wel het minst druk zal zijn, aangezien dat de 'middelste' dag is van de actie (8,10,11 mei), en je dus de vroege vogels misloopt, maar ook de mensen die 'op de valreep' nog even willen profiteren van de actie. Wat denken jullie hiervan?
Ik begrijp uit eerdere berichten in dit topic dat elk VF Red abbonnement onder deze actie valt. Het Red abbonnement van de poster op pagina 1 van dit topic zal dus over Red Super gaan? Ik ben een beetje verward, met name omdat er 'van 64 voor 32 euro' op de poster staat, terwijl in deze post op het Vodafone forum gepraat wordt over 65 euro p.m. Maargoed, elke telefoonverkoopsite hanteert weer andere prijzen, dus het zal wel.
Ik begrijp ook dat je bij een 'gewoon' Red abbonnement nog wel wat moet gaan bijbetalen voor je categorie C-telefoon, zoals ook te zien in het tabelletje op de eerder genoemde topic op het VF forum (5 euro).
Ik was in het begin ook verward met de prijzen, maar als je op de VF site gaat kijken dan vind je die prijzen zeker terug: http://www.vodafone.nl/iphone_5_16gb/Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 02:29:
De toestellen vallen in een bepaalde categorie en bij Red 49,- krijg je een gratis cat. B toestel en bij Red Super 65,- gratis cat. C toestel. DE iphone 5 16GB is een cat. E toestel. Dus als je Red neemt dan komt er een toeslag van 15,- pm erbij of je betaald een X bedrag in 1keer bij afsluiten. Dus 49+15=64,-
Neem je Red Super dan komt er 'maar' 10,- erbij, dus 65+10=75,-
Het tabel staat in de link die jij zelf heb opgegeven.
Verwijderd
Hou je er wél rekening mee dat vrijdag de dag na Hemelvaartsdag is? Heel veel mensen die normaliter op vrijdag werken nemen die dag ook vrij om zo een lang weekend te hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 02:29:
Verder zat ik te denken dat het bij beide winkels vrijdagochtend wel het minst druk zal zijn, aangezien dat de 'middelste' dag is van de actie (8,10,11 mei), en je dus de vroege vogels misloopt, maar ook de mensen die 'op de valreep' nog even willen profiteren van de actie. Wat denken jullie hiervan?
Ik ga morgen ochtend gewoon met de trein richting Kampen. Ben benieuwd hoeveel tweakers er staan, heb het idee dat dat wel mee zal vallen. 
Hoop toch wel dat ze de HTC One hebben, anders word het huilend naar huis.
Hoop toch wel dat ze de HTC One hebben, anders word het huilend naar huis.
Verwijderd
Helaas, hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Weet je ook niet van te van tevoren dat iemand dat wil weten.henkyyyyyyy schreef op maandag 06 mei 2013 @ 22:23:
[...]
Ja ben vandaag geweest en heb er niet naar gevraagd, sorry.
Verwijderd
Volg het forum al een tijdje. Er is toch nog eea onduidelijk.
Weet iemand of de 50% korting ook geldt op de eenmalige bijbetaling?
Als je het bedrag uitsmeert over de 24 maanden wel maar dan betaal je in verhouding ook meer.
Onder de streep is dat met de korting weer minder maar als de korting op de bijbetaling is is dat nog interessanter!
Kan ook iemand vertellen hoelaat de winkels openen? Ben zelf van plan om in juni naar Valkenswaard te gaan.
Zijn er nog mensen die het toestel hebben geruild omdat het toestel wat ze wilden niet op voorraad was? Heb de discussie gevolgd maar zie nog geen definitieve werkwijze. Overruled de interne mail de algemene voorwaarden? Kan Vodafone zomaar de actie laten vervallen als ze dan evt wel omruilen?
Als je het bedrag uitsmeert over de 24 maanden wel maar dan betaal je in verhouding ook meer.
Onder de streep is dat met de korting weer minder maar als de korting op de bijbetaling is is dat nog interessanter!
Kan ook iemand vertellen hoelaat de winkels openen? Ben zelf van plan om in juni naar Valkenswaard te gaan.
Zijn er nog mensen die het toestel hebben geruild omdat het toestel wat ze wilden niet op voorraad was? Heb de discussie gevolgd maar zie nog geen definitieve werkwijze. Overruled de interne mail de algemene voorwaarden? Kan Vodafone zomaar de actie laten vervallen als ze dan evt wel omruilen?
Verwijderd
Ik heb vodafone red in combinatie met een Sony Xperia V sinds 12 maart 
Is er een of andere manier hoe ik alsnog aan deze actie mee kan doen met mijn - huidige - abonnement (en bijvoorbeeld de Sony weggeef aan mijn vriendin o.i.d.?
)
Is er een of andere manier hoe ik alsnog aan deze actie mee kan doen met mijn - huidige - abonnement (en bijvoorbeeld de Sony weggeef aan mijn vriendin o.i.d.?
1. Verwijderd in "[Aanbieding] Vodafone Openingsacties"Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:27:
Volg het forum al een tijdje. Er is toch nog eea onduidelijk.
2. Alle vodafone winkels hebben dezelfde openingstijden
3. Dit mag niet (meer)
Verwijderd in "[Aanbieding] Vodafone Openingsacties"Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:33:
Is dit alleen voor een iPhone met 16 gb of geldt dit ook voor 32 gb?
*knip* dit soort reacties mag je achterwegen laten
[ Voor 77% gewijzigd door Perkouw op 07-05-2013 09:43 ]
NeeVerwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:36:
Ik heb vodafone red in combinatie met een Sony Xperia V sinds 12 maart
Is er een of andere manier hoe ik alsnog aan deze actie mee kan doen met mijn - huidige - abonnement (en bijvoorbeeld de Sony weggeef aan mijn vriendin o.i.d.?)
Verwijderd
Dat is dus echt zwaar bagger hé. Op een of andere manier ben ik qua instapmoment altijd de lul

Bij mij niet? Ik heb op mijn contract staan dat deze eind juli ingaat.. En betaal nog niks aan Vodafone tot die tijd (zit nu bij sizz).Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 22:28:
[...]
Heeft iemand hier meer informatie over? Dit is namelijk voor iedereen die vroeg gaat verlengen ontzettend belangrijk om te weten aangezien dit zo 200 tot 300 euro extra kan gaan kosten als je bv nu een simonly van 15 euro per maand hebt en de laatste 4 maanden opeens 60 per maand moet gaan betalen.
Een goed antwoord hierop zou mooi zijn....
Is het echt zo dat je de actie meteen in gaat maar dat het contract pas ingaat vanaf de einddatum van je huidige contract? Als dat zo is, is het voor heel veel mensen al een stuk minder interessant denk ik....
Sizz is een uitzondering, ik gok door de andere verdelingen van opbrengsten (RTL/Vodafone). Als je nu Sizz hebt, gaat je verlenging pas in op het moment dat je Sizz afliepls789 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:05:
[...]
Bij mij niet? Ik heb op mijn contract staan dat deze eind juli ingaat.. En betaal nog niks aan Vodafone tot die tijd (zit nu bij sizz).
Dan is Vodafone naar Vodafone verlengen ook een uitzondering toch?The_Zohan schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:08:
[...]
Sizz is een uitzondering, ik gok door de andere verdelingen van opbrengsten (RTL/Vodafone). Als je nu Sizz hebt, gaat je verlenging pas in op het moment dat je Sizz afliep
waarom?ls789 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:26:
[...]
Dan is Vodafone naar Vodafone verlengen ook een uitzondering toch?
In de winkel zeiden ze tegen mij dat sizz hetzelfde is als Vodafone en daarom gong nummerbehoud makkelijker etc.. Enige nadeel was dat mijn Vodafone contract pas ingaat op het moment dat sizz afloopt (vond ik geen nadeel
Ik krijg het idee dat VF de boel graag heel strikt en strak zouden willen afbakenen m.b.t. tot verlengen, ruilen, nummerportatie etc. maar dat de medewerkers alle ruimte in de systemen hebben om hier anders mee om te gaan.. Je zou toch verwachten dat het systeem ervoor zorgt dat sommige dingen gewoon niet kunnen / mogelijk zijn waardoor er vanzelf een eenduidig verhaal uit rolt?
*knip*, zie de topicwaarschuwing. Het is hier geen helpdesk
[ Voor 78% gewijzigd door Perkouw op 07-05-2013 11:51 ]
XBL GT: HabbekratzNL
*knip*, zie de topicwaarschuwing. Het is hier geen helpdesk
[ Voor 82% gewijzigd door Perkouw op 07-05-2013 11:50 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Perkouw op 07-05-2013 12:06 ]
Door alle vragen over nummerbehoud bij deze even een nummerbehoud handleiding:
Nummerbehoud van provider x (abonnement) naar Vodafone:
Overstappen met nummerbehoud kan vanaf 60 dagen voor einddatum, duurt minimaal een maand (de opzegtermijn van de oude provider) en porteerdatum moet op een doordeweekse dag vallen (dus soms maar 58 of 59 dagen vantevoren). Abonnement gaat lopen vanaf de nummerporteringsdatum.
Toestel mag meegenomen worden zogauw de oude provider het nummerbehoud heeft goedgekeurd (tijdsduur daarvan varieert van 1 minuut tot 5 werkdagen).
Nummerbehoud van Vodafone (abonnement) naar Vodafone:
Dit betreft dan een verlenging. Verlengen kan in principe 4 maanden voor de einddatum (hier zijn soms uitzonderingen op mogelijk door oude regelingen en coulance voor enkele dagen). In principe geldt hiervoor dat het abonnement direct ingaat (m.u.v. Sizz). Looptijd van het abonnement wordt achter de huidige einddatum aangeplakt. Toestel mag gelijk mee.
Nummerbehoud van Sizz (abonnement) naar Vodafone:
Dit betreft ook een verlenging, echter met iets andere regels. Het abonnement gaat in op de einddatum van het oude abonnement. Toestel mag gelijk mee.
Nummerbehoud van (alle) prepaid naar Vodafone:
Dit wordt behandeld als een nummerportering, echter met iets andere regels. Overstappen met nummerbehoud duurt minimaal 10 werkdagen (soms lukt het om het met 5 werkdagen aan te vragen, overleg even met de verkoper). Nummerbehoud mag maximaal tot 60 dagen worden uitgesteld.
Toestel mag mee zogauw het nummerbehoud door de oude provider is goedgekeurd (vanuit Vodafone prepaid is het in principe in een minuutje goedgekeurd).
Enkele vaak gestelde vragen beantwoord:
Kan ik mijn nummer naderhand nog laten inporteren? Nee
Mijn abonnement loopt nog 3 maanden bij provider x, kan ik alsnog eerder over met nummerbehoud? Nee
Mijn situatie is zo en zo anders dan anderen. Ik verdien een uitzondering. Nee
Nummerbehoud van provider x (abonnement) naar Vodafone:
Overstappen met nummerbehoud kan vanaf 60 dagen voor einddatum, duurt minimaal een maand (de opzegtermijn van de oude provider) en porteerdatum moet op een doordeweekse dag vallen (dus soms maar 58 of 59 dagen vantevoren). Abonnement gaat lopen vanaf de nummerporteringsdatum.
Toestel mag meegenomen worden zogauw de oude provider het nummerbehoud heeft goedgekeurd (tijdsduur daarvan varieert van 1 minuut tot 5 werkdagen).
Nummerbehoud van Vodafone (abonnement) naar Vodafone:
Dit betreft dan een verlenging. Verlengen kan in principe 4 maanden voor de einddatum (hier zijn soms uitzonderingen op mogelijk door oude regelingen en coulance voor enkele dagen). In principe geldt hiervoor dat het abonnement direct ingaat (m.u.v. Sizz). Looptijd van het abonnement wordt achter de huidige einddatum aangeplakt. Toestel mag gelijk mee.
Nummerbehoud van Sizz (abonnement) naar Vodafone:
Dit betreft ook een verlenging, echter met iets andere regels. Het abonnement gaat in op de einddatum van het oude abonnement. Toestel mag gelijk mee.
Nummerbehoud van (alle) prepaid naar Vodafone:
Dit wordt behandeld als een nummerportering, echter met iets andere regels. Overstappen met nummerbehoud duurt minimaal 10 werkdagen (soms lukt het om het met 5 werkdagen aan te vragen, overleg even met de verkoper). Nummerbehoud mag maximaal tot 60 dagen worden uitgesteld.
Toestel mag mee zogauw het nummerbehoud door de oude provider is goedgekeurd (vanuit Vodafone prepaid is het in principe in een minuutje goedgekeurd).
Enkele vaak gestelde vragen beantwoord:
Kan ik mijn nummer naderhand nog laten inporteren? Nee
Mijn abonnement loopt nog 3 maanden bij provider x, kan ik alsnog eerder over met nummerbehoud? Nee
Mijn situatie is zo en zo anders dan anderen. Ik verdien een uitzondering. Nee
[ Voor 8% gewijzigd door The_Zohan op 07-05-2013 12:54 ]
Bovenstaand zojuist even opgenomen in de TS, bedankt The_Zohan.
Bedankt. Bij mij dus geen nare verrassingenSenor Sjon schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:43:
Dat is alleen van VF >>> naar VF.
Hoewel ik steeds meer te twijfelen dat morgen om 7:30 uur aankomen in Kampen (OV afhankelijk) voor een HTC ONE een verloren zaak wordt.
Om 6 uur o.i.d. al aanschuiven in een rij

(en een piepklein winkeltje)
Alternatief is iets over 8 aankomen in Emmeloord.
[ Voor 13% gewijzigd door Piet91 op 07-05-2013 14:29 ]
begin ook wat te twijfelen, moet om 14.00 in leeuwarden zijnPiet91 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:00:
[...]
Bedankt. Bij mij dus geen nare verrassingen![]()
Hoewel ik steeds meer te twijfelen dat morgen om 7:30 uur aankomen in Kampen een verloren zaak wordt.
Om 6 uur o.i.d. al aanschuiven in een rij![]()
(en een piepklein winkeltje)
Ik rijd naar Emmeloord.. Is slechts 20km vanaf Kampen. Heb me laten vertellen dat daar meer aansluit mogelijkheden zijn. Ze kunnen daar de mensen veel sneller verwerken. Sowieso is de winkel groter, Kampen heeft daarentegen echt een klein winkeltje.. Leuk centrum verder hoor dat Kampen! Vestingsstadje.. leuk om eens te zien. Maar met zo'n klein winkeltje ben ik heel benieuwd of ze de druk wel aankunnen en of ze uberhaupt een fatsoenlijk aantal telefoons binnen krijgen..
Verwijderd
Hieronder een lijst van de totale abonnementskosten voor RED en RED SUPER. "Met eenmalige bijbetaling" bedoel ik natuurlijk dat er gekozen is voor bijbetalen ipv maandkosten verhogen.
Rekenvoorbeeld (prijzen zijn van Vodafone site)
iPhone 5-16GB+Red kost normaal: (64*24) €1536 of (49*24+284.99) €1460,99
met de actie dus:
(64*24/2} €786 of {(49*24/2)+284,99} €872,99
Laat mij even weten of dit klopt en of er fouten in zitten.
met de actie dus:
Telefoon-----------------------------------Red------VS---SUPER |
iPhone 5-16GB-------------------------€ 768,00------€900,00 |
Met eenmalige bijbetaling------------€ 872,99------€974,99 |
iPhone 5-32GB-------------------------€ 862,99------€994,99 |
Met eenmalige bijbetaling------------€ 967,99------€1.069,99 |
iPhone 5-64GB-------------------------€ 967,99-------€1.099,99 |
Met eenmalige bijbetaling------------€ 1.072,99----€ 1.174,99 |
Samsung S4----------------------------€ 708,00--------€ 840,00 |
Met eenmalige bijbetaling-------------€ 737,99--------€ 869,99 |
Samsung Note 2-----------------------€ 648,00--------€ 780,00 |
Met eenmalige bijbetaling-------------€ 682,00--------€ 814,00 |
HTC One----------------------------------€ 708,00--------€ 840,00 |
Met eenmalige bijbetaling-------------€ 737,99--------€ 840,00 |
De eenmalige betaling is niet mogelijk.. Deze wordt niet door 2 gedeeld.
als je de berekening volgt zie je dat hij de eenmalige bijbetaling niet door twee deeltfabulaus schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:47:
Pak gewoon de Vodafone site. Daar kan je Red B upgraden naar C > D > E of downgraden naar A. Red Super heeft standaard C. Alleen het abo gaat keer 50%, de bijbetaling, extra's etc zijn de normale prijs.
Heel makkelijk, is de bijbetaling >60? Dan een schijf hoger. Bijbetaling <60? Dan bijbetalen. Is de bijbetaling 0? Kijken dan wat de bijbetaling een schijf lager is.
Heel makkelijk, is de bijbetaling >60? Dan een schijf hoger. Bijbetaling <60? Dan bijbetalen. Is de bijbetaling 0? Kijken dan wat de bijbetaling een schijf lager is.
Verwijderd
Ik heb de eenmalige bijbetaling ook niet door 2 gedeeld zoals je ziet.fabulaus schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:47:
Ja, maar je kan dus een schijf hoger nemen, waardoor je bijbetaling anders is. Je tabel is dus niet compleet, want je zal dit voor Red A < B > C > D > E en Red Super A < B < C > D > E hebben.
Verwijderd
Dank voor de uitleg, nu snap ik het.330d schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 06:53:
De toestellen vallen in een bepaalde categorie en bij Red 49,- krijg je een gratis cat. B toestel en bij Red Super 65,- gratis cat. C toestel. DE iphone 5 16GB is een cat. E toestel. Dus als je Red neemt dan komt er een toeslag van 15,- pm erbij of je betaald een X bedrag in 1keer bij afsluiten. Dus 49+15=64,-
Neem je Red Super dan komt er 'maar' 10,- erbij, dus 65+10=75,-
..... Goed punt. Toch maar morgen die kant op dan!Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 07:29:
Hou je er wél rekening mee dat vrijdag de dag na Hemelvaartsdag is?
Verwijderd
Net terug van mijn avontuur om mijn iPhone om te ruilen voor een andere omdat er blauw plastic naar buiten kwam. Via Apple zelf ook te regelen maar werd door Apple Care medewerker afgeraden omdat je dan een refurbished terugkrijgt en dat vond de medewerker voor een toestel van een dag oud toch zonde. Wel fijn dat ze daar eerlijk in zijn. Terug naar Capelle want in een ander filiaal kon dat niet volgens diverse medewerkers klantenservice en filiaal Rotterdam Zuidplein waar ik vrijdag al geweest was. In Capelle aangekomen, kreeg ik te horen dat het toestel niet op voorraad was. Ze konden hem terugsturen (snelste optie wel ook met risico op refurbished) of direct innemen (i.v.m. de 7 dagen regel) en wachten op nieuwe voorraad wat wel 2 tot 3 weken zou kunnen duren. Vreemd verhaal want de klantenservice zegt dat ze iedere 2 dagen nieuwe leveringen krijgen. Wat is waar?
Ik ben niet voor 1 gat te vangen en heb het toestel weer meegenomen. Op de terugweg uitgestapt Rotterdam Centrum naar filiaal Beursplein. Ook daar kon niet geruild worden i.v.m. ander systeem. Maar deze verwees me naar Rotterdam Lijnbaan waar ze wel het goede systeem zouden hebben. Daar een vriendelijke medewerkster die zonder problemen het toestel omruilde.
Het kan dus wel! je moet alleen geduld hebben en volhouden blijkbaar.
Ik ben niet voor 1 gat te vangen en heb het toestel weer meegenomen. Op de terugweg uitgestapt Rotterdam Centrum naar filiaal Beursplein. Ook daar kon niet geruild worden i.v.m. ander systeem. Maar deze verwees me naar Rotterdam Lijnbaan waar ze wel het goede systeem zouden hebben. Daar een vriendelijke medewerkster die zonder problemen het toestel omruilde.
Het kan dus wel! je moet alleen geduld hebben en volhouden blijkbaar.
Dat is wel het voordeel van het Vodafone systeem. Onderling zijn ze ook onvoorspelbaar. 
Vanochtend weer geen succes met een zwarte S4.
Vanochtend weer geen succes met een zwarte S4.
Verwijderd
Hoe weet je welke telefoon welke schijf is? De actie is dat je 50% korting krijgt op je abonnement en dat is wat ik heb berekend. Kan je aub een rekenvoorbeeld geven voor GALAXY S4 met schijfen ed?Senor Sjon schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:53:
Ja, maar je kan dus een schijf hoger nemen, waardoor je bijbetaling anders is. Je tabel is dus niet compleet, want je zal dit voor Red A < B > C > D > E en Red Super A < B < C > D > E hebben.
Spreekt redelijk voor zich, kijk maar op de Vodafone websiteVerwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:59:
[...]
Hoe weet je welke telefoon welke schijf is? De actie is dat je 50% korting krijgt op je abonnement en dat is wat ik heb berekend. Kan je aub een rekenvoorbeeld geven voor GALAXY S4 met schijfen ed?
Bijbetaling bij Galaxy S4:
Bijbetaling Red A € 270,-
Bijbetaling Red B (standaard) € 150,-
Bijbetaling Red C € 60,-
Bijbetaling Red D € 0,-
Bijbetaling Red Super A € 270,-
Bijbetaling Red Super B € 150,-
Bijbetaling Red Super C (standaard) € 60,-
Bijbetaling Red Super D € 0,-
Het gaat dus puur om de toestelletter, niet om het abonnement
Jup, bijbetaling is afhankelijk van A <> E en niet van het abo. Het verschil is dat de BSW Abo's categorie A zijn, RED Essential en Red zijn B, Red Super is C.
Je kan Red Super ook downgraden naar B bijvoorbeeld. Dan is het geen 65 maar 60 euro basisprijs. Dan is ie ook 1 op 1 met Red te vergelijken. Voor 11(/2) euro heb je 3GB data meer en nog wat andere dingen (staan hier al uitvoerig beschreven)
Je kan Red Super ook downgraden naar B bijvoorbeeld. Dan is het geen 65 maar 60 euro basisprijs. Dan is ie ook 1 op 1 met Red te vergelijken. Voor 11(/2) euro heb je 3GB data meer en nog wat andere dingen (staan hier al uitvoerig beschreven)
Verwijderd
Bij VF Red kom je uit op 49,- + 10,- p.m. voor het toestel is 59,-, 59/2 is 29,50 per maand.Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:59:
[...]
Hoe weet je welke telefoon welke schijf is? De actie is dat je 50% korting krijgt op je abonnement en dat is wat ik heb berekend. Kan je aub een rekenvoorbeeld geven voor GALAXY S4 met schijfen ed?
Zo kom je bij Red Super op 65, - 5,- = 60,-, 60/2 = 30,- per maand. Tenzij ze je die 5 euro korting per maand willen geven NA dat ze door twee delen. in dat geval zit je op 32,50 - 5 is 27,50. Iemand daar ervaring mee?
Zoals The Zohan hierboven zegt, je kunt op de Vodafone makkelijk zelf deze berekeningen maken. De kosten van het toestel per maand of eenmalig, staan er allemaal bij.
het is simpelweg de vodafone website prijs gedeeld door 2. Die 5 euro korting is gewoon de normale prijs, die gaat er niet pas af na de 50% kortingsactie. Is ook vrij logischVerwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:12:
[...]
Tenzij ze je die 5 euro korting per maand willen geven NA dat ze door twee delen. in dat geval zit je op 32,50 - 5 is 27,50. Iemand daar ervaring mee?
Wat zal ik doen. Helemaal vanuit Eindhoven rijden naar Emmeloord of Kampen en 708 euro voor de zilveren One abbo morgen of bij Mtv mobile 958 abbo betalen voor een zwarte One plus urbeats en medialink.
Vodafone heeft betere internet en bereik. Maar zwart vindt ik dan weer mooier dan zilver. lastig
Vodafone heeft betere internet en bereik. Maar zwart vindt ik dan weer mooier dan zilver. lastig
Verwijderd
Wie gaan er morgen allemaal naar Emmeloord toe? En Hoelaat verwachten jullie daar te zijn?
hangt ervanaf hoeveel haast je ermee hebt. In juni is het in Valkenswaard, wat veel dichterbij is. Ook zal daar de zwarte HTC One tegen die tijd veel beter leverbaar zijnzizou10 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:14:
Wat zal ik doen. Helemaal vanuit Eindhoven rijden naar Emmeloord of Kampen en 708 euro voor de zilveren One abbo morgen of bij Mtv mobile 958 abbo betalen voor een zwarte One plus urbeats en medialink.
Verwijderd
Ik ga morgen naar Emmeloord. Heb een verjaardag vanavond wat nog wel eens laat kon worden... en gezellig. Ik hoop morgen om een uur of 9 aanwezig te zijn, compleet met brakke kop en kegelVerwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:16:
Wie gaan er morgen allemaal naar Emmeloord toe? En Hoelaat verwachten jullie daar te zijn?
Ik overweeg gebruik te maken van deze actie, maar zit met het "probleem" dat ik waarschijnlijk van september tot februari naar het buitenland ga voor mijn studie. Als ik op de volgende website kijk:
http://www.vodafone.nl/Vo...aagformulier_time_out.pdf
Dan zie ik dat het mogelijk is het abonnement tijdelijk stop te zetten voor zo'n 21 euro. Er staat bij dat de acties dan komen te vervallen. Betekent dit dat ik na de stopzetting (februari) vervolgens de volle pond betaal voor het abonnement? Als dat zo is kan ik deze actie beter aan mij voorbij laten gaan.
Dan zie ik dat het mogelijk is het abonnement tijdelijk stop te zetten voor zo'n 21 euro. Er staat bij dat de acties dan komen te vervallen. Betekent dit dat ik na de stopzetting (februari) vervolgens de volle pond betaal voor het abonnement? Als dat zo is kan ik deze actie beter aan mij voorbij laten gaan.
Verwijderd
Wat een gezelligheid, woon zelf in Emmeloord dus ga denk ik rond een uur of 7 staan ofsoVerwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:20:
[...]
Ik ga morgen naar Emmeloord. Heb een verjaardag vanavond wat nog wel eens laat kon worden... en gezellig. Ik hoop morgen om een uur of 9 aanwezig te zijn, compleet met brakke kop en kegel
Klopt, zie hier de overige voorwaarden: http://www.vodafone.nl/sh...arden%20VF%20Time-out.pdfwarcow schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:23:
Ik overweeg gebruik te maken van deze actie, maar zit met het "probleem" dat ik waarschijnlijk van september tot februari naar het buitenland ga voor mijn studie. Als ik op de volgende website kijk:
Verwijderd
Reken maar van yes dat je daarna de volle pond moet betalen. Je moet voor jezelf de berekening gaan maken of het uit kan om hem gewoon door te laten lopen. Dat kost je dan 6x 32 euro, ervan uitgaande dat je voor Red zou gaan icm een iphone 5.warcow schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:23:
Op zich nog steeds voordelig lijkt mij, aangezien je abbo daarna nog meer dan 6 maanden doorloopt en je daarna alweer kan genieten van het goedkopere tarief. Je zou het zo kunnen zien: vanwege jouw situatie moet je 6 maanden lang volle pond betalen, en 12 maanden lang de helft. Nog steeds wel een leuke deal.
Verwijderd
Het zal mij benieuwen wat voor heksenketel ik in terecht kom. Gelukkig lees ik dat een hoop mensen geen iPhone willen. Wel gunstig voor mijn kansen. Neemt er ook iemand koffie mee? dan smeer ik wat broodjes!Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:24:
Wat een gezelligheid, woon zelf in Emmeloord dus ga denk ik rond een uur of 7 staan ofso
Verwijderd
Ja weet jij of het druk wordt toevallig? Haha neem wel een thermoskan meeVerwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:32:
[...]
Het zal mij benieuwen wat voor heksenketel ik in terecht kom. Gelukkig lees ik dat een hoop mensen geen iPhone willen. Wel gunstig voor mijn kansen. Neemt er ook iemand koffie mee? dan smeer ik wat broodjes!
Ik zou nimmer zo ver rijden.. Buiten dat het je een shitload aan benzine kost weet je nooit zeker of je het toestel wel gaat krijgen. Uiteindelijk kan het maar zo zijn dat een specifiek toestel niet op voorraad is.. Dat weet je nooit. Kost je toch zo'n 50 euro benzine en alleen al 4 uur aan reistijd! Er is toch binnenkort wel een filiaal wat dichter bij je in de buurt?zizou10 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:14:
Ik stap vanuit Zwolle denk ik rond 6:30 in de auto.. Meld ik me om 7:00 in Emmeloord! Tot danVerwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:34:
[...]
Ja weet jij of het druk wordt toevallig? Haha neem wel een thermoskan mee
[ Voor 15% gewijzigd door fabulaus op 07-05-2013 15:41 ]
Mijn Htc Sensation is al een week kapot moet dus snel een nieuwe hebben. Ik bespaar 840 euro met deze actie, dan is het de moeite waard als ik er een kan bemachtigen. Moet er dan wel vroeg bij zijn Met ov kan ook maar dan sta je op z´n vroegst om half 8 daar in Kampen. Treinen rijden niet eerder. Kan je ook een abbo afsluiten voor iemand anders? Valkenswaard is pas in Juni.fabulaus schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:40:
[...]
Ik zou nimmer zo ver rijden.. Buiten dat het je een shitload aan benzine kost weet je nooit zeker of je het toestel wel gaat krijgen. Uiteindelijk kan het maar zo zijn dat een specifiek toestel niet op voorraad is.. Dat weet je nooit. Kost je toch zo'n 50 euro benzine en alleen al 4 uur aan reistijd! Er is toch binnenkort wel een filiaal wat dichter bij je in de buurt?
[...]
Ik stap vanuit Zwolle denk ik rond 6:30 in de auto.. Meld ik me om 7:00 in Emmeloord! Tot dan
[ Voor 38% gewijzigd door zizou10 op 07-05-2013 15:48 ]
Ik kom ws. ook, kan ik bij De Deel handig / gratis parkeren? Ik probeer op tijd te komen, als in voor 8 uur...Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:24:
[...]
Wat een gezelligheid, woon zelf in Emmeloord dus ga denk ik rond een uur of 7 staan ofso
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Nog mensen die mee willen rijden vanuit Zwolle trouwens? Ik heb 2 plaatsen over.. Ik ga wel naar Emmeloord i.p.v. Kampen..
Reacties via PB
Reacties via PB
[ Voor 7% gewijzigd door fabulaus op 07-05-2013 15:52 ]
5 maanden wachten... Dan is het goedkoper om het abo door te laten lopen en gewoon niet te gebruiken. Mogelijk zit je tussendoor nog in NL en heb je er alsnog wat aan.Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:27:
[...]
Reken maar van yes dat je daarna de volle pond moet betalen. Je moet voor jezelf de berekening gaan maken of het uit kan om hem gewoon door te laten lopen. Dat kost je dan 6x 32 euro, ervan uitgaande dat je voor Red zou gaan icm een iphone 5.
Op zich nog steeds voordelig lijkt mij, aangezien je abbo daarna nog meer dan 6 maanden doorloopt en je daarna alweer kan genieten van het goedkopere tarief. Je zou het zo kunnen zien: vanwege jouw situatie moet je 6 maanden lang volle pond betalen, en 12 maanden lang de helft. Nog steeds wel een leuke deal.
De tijd dat de time-out duurt, komt bij je abo tijd. Dus, je bent na 4 maanden je korting kwijt en je betaalt 20 maanden de volle mep. Ben je een verlenger, dan kan je zelfs alsnog 24 maanden de volle mep betalen.
Dan is 5 maanden de helft betalen voor jan l... een kostenpost van zeg 150 euro. Anders is het 30x24=720 euro. Dit probleem zal je met elk abo hebben.
eenmalige bijbetaling heeft dus geen korting, dus dan kom je altijd duurder uit zo te zien xD. Dat is wel jammer, dan beter gewoon per maand betalen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:44:
Hieronder een lijst van de totale abonnementskosten voor RED en RED SUPER. "Met eenmalige bijbetaling" bedoel ik natuurlijk dat er gekozen is voor bijbetalen ipv maandkosten verhogen.
met de actie dus:
Telefoon-----------------------------------Red------VS---SUPER
iPhone 5-16GB-------------------------€ 768,00------€900,00 Met eenmalige bijbetaling------------€ 872,99------€974,99
iPhone 5-32GB-------------------------€ 862,99------€994,99 Met eenmalige bijbetaling------------€ 967,99------€1.069,99
iPhone 5-64GB-------------------------€ 967,99-------€1.099,99 Met eenmalige bijbetaling------------€ 1.072,99----€ 1.174,99
Samsung S4----------------------------€ 708,00--------€ 840,00 Met eenmalige bijbetaling-------------€ 737,99--------€ 869,99
Samsung Note 2-----------------------€ 648,00--------€ 780,00 Met eenmalige bijbetaling-------------€ 682,00--------€ 814,00
HTC One----------------------------------€ 708,00--------€ 840,00 Met eenmalige bijbetaling-------------€ 737,99--------€ 840,00
Mijn vriendin wilt morgen naar Kampen, haar abo is bijna verlopen. Ze wilt gewoon een iPhone 5 halen en die verkopen, zodat ze een goedkope abo heeft. Alleen ze kan daar morgen pas om 3 of 4 uur zijn, gaat dat nog wel lukken dan denken jullie? Of kan ze beter vrijdagochtend gaan.
Dat is gewoon niet te voorspellen, hoe vaak het ook gevraagd wordt.
Er hebben mensen 's ochtends zes uur in de rij gestaan, maar ook mensen zijn 's middags binnen drie uur klaar of anderen die gelijk geholpen werden. Sommigen stonden in een rij die gesloten werd en die sneller dan verwacht werd afgehandeld.
Er hebben mensen 's ochtends zes uur in de rij gestaan, maar ook mensen zijn 's middags binnen drie uur klaar of anderen die gelijk geholpen werden. Sommigen stonden in een rij die gesloten werd en die sneller dan verwacht werd afgehandeld.
Van het Vodafone forum:
Zowel voor Emmeloord als Kampen kan ik aangeven dat we de volgende toestellen op voorraad hebben:
Samsung Galaxy S4 (beperkt)
HTC One (zilver)
iPhone 5 (merendeel 16GB)
Ik zit nog te twijfelen of ik naar Kampen of Emmeloord ga en/of iPhone of HTC
Zowel voor Emmeloord als Kampen kan ik aangeven dat we de volgende toestellen op voorraad hebben:
Samsung Galaxy S4 (beperkt)
HTC One (zilver)
iPhone 5 (merendeel 16GB)
Ik zit nog te twijfelen of ik naar Kampen of Emmeloord ga en/of iPhone of HTC
[ Voor 16% gewijzigd door JoKing op 07-05-2013 16:52 ]
Oeh sexy, HTC One is niet eens beperkt.
Ik snap dat het niet te voorspellen is, maar misschien was het wel in te schatten (kijkend naar de andere filialen) dat het misschien verstandiger is om vrijdag te gaan. Straks gaat ze morgen rond 3/4 uur en is de rij bv al gesloten.
Ik heb in dit topic al verschillende keren voorbij zien komen dat valkenswaard de enige in het zuiden van het land is. En dat mensen verwachten dat het er druk zal zijn. Ik verwacht niet dat iemand het weet: Maar zal het drukker zijn als bij andere winkels, of is de actie dan al lang genoeg bezig dat de grootste drukte voor bij is? Wat is beste dag om te gaan of valt hier ook geen pijl op te trekken?
Op mijn volgende vraag kan hopelijk wel iemand antwoord geven: Waren er genoeg Sony Xperia Z's op vooraad afgelopen weken? Aangezien dat de telefoon is waar ik voor wil gaan, en zie gelukkig alleen maar berichten over iphone/s4/one die op zijn. Maar niks over XZ.
Op mijn volgende vraag kan hopelijk wel iemand antwoord geven: Waren er genoeg Sony Xperia Z's op vooraad afgelopen weken? Aangezien dat de telefoon is waar ik voor wil gaan, en zie gelukkig alleen maar berichten over iphone/s4/one die op zijn. Maar niks over XZ.
Dat is een risico wat je neemt. Als je terugleest, dan is de rij telkens tussen 12.00 en 15.00 gesloten, afhankelijk van koopavond en drukte. A.s. vrijdag is half NL vrij, dus reken maar op een rij.
Mensen, leg tarotkaarten, doe je kristallen bol in de lader of waag een gokje. We kunnen hier echt niet voorspellen hoe groot de rij is bij winkel x op datum y en tijdstip z, daarbij rekening houdend met de aanwezigheid van toestel xx in kleur yy.
Tendens: het is druk en je moet lang wachten. Sommigen hebben mazzel gehad met de drukte, maar als je wat wilt, dan zal je vroeg op moeten staan.
Het gros komt voor de i5, S4 en One. De rest is er meestal wel. Dat gaat op als de rest op is, niet eerder.
Mensen, leg tarotkaarten, doe je kristallen bol in de lader of waag een gokje. We kunnen hier echt niet voorspellen hoe groot de rij is bij winkel x op datum y en tijdstip z, daarbij rekening houdend met de aanwezigheid van toestel xx in kleur yy.
Tendens: het is druk en je moet lang wachten. Sommigen hebben mazzel gehad met de drukte, maar als je wat wilt, dan zal je vroeg op moeten staan.
Het gros komt voor de i5, S4 en One. De rest is er meestal wel. Dat gaat op als de rest op is, niet eerder.
Een XZ halen met die actie is onnodig veel betalen...
Haal een One of S4, verkoop die voor €600 en koop een nieuwe XZ via V&A voor €450
Haal een One of S4, verkoop die voor €600 en koop een nieuwe XZ via V&A voor €450
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ga er maar niet van uit dat het in sommige steden rustig zal zijn omdat je denkt dat niemand van de actie weet of omdat je denkt dat het een afgelegen gebied is. Anno 2013 is het wel heel erg naïef om je 'tactiek' daarop af te stemmen. Gewoon het zekere voor het onzekere kiezen en vroeg erbij zijn..
Jup, om die reden ook de Note 2 weer geruild. Die is nieuw te koop op MP voor 400 euro met bon. Met de verkoop van een S4 zou ik dan 200 winst maken en een 64GB kaartje overhouden.
Hmm, mijn vriendin wou een iphone 5 halen om door te verkopen, maar zoals ik nu zie zijn de prijzen voor de One en S4 lager per maand. En het is best wel reëel om de S4 nog te kunnen verkopen voor 600, dus denk idd dat ze met de S4 een betere deal heeft.CLB schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:12:
Zijn er al mensen die vanaf Simyo komen en deze aanbieding hebben gepakt? Geeft Simyo direct goedkeuring voor nummerbehoud?
Onzin, gewoon de telefoon halen die je mooi vind, ipv in een traject te raken van verkopen en kopen. Meestal kost dit meer moeite dan je van tevoren gedacht had, ik spreek uit ervaring.CLB schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:12:

Verwijderd
Ik ga daar rond 630 zijn vanuit rotterdam benzine kosten delen met 3 anderen verwacht dan wel dat k een s4 kan bemachtigen. K doe mn lolbroek aan en gaan met die banaan. Mensen die mee willen rijden vanuit rotterdam? (Naar emmeloord)
Is er toevallig iemand die vanuit omgeving Den Bosch, Oss of Nijmegen vertrekt? Kans is klein, maar kan het altijd vragen.
Doe je toch iets verkeerdsnovosibirk schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:35:
Onzin, gewoon de telefoon halen die je mooi vind, ipv in een traject te raken van verkopen en kopen. Meestal kost dit meer moeite dan je van tevoren gedacht had, ik spreek uit ervaring.
nee ben er zaterdag geweest en vandaag is het pas goedgekeurd door Simyodisbehave schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:27:
Zijn er al mensen die vanaf Simyo komen en deze aanbieding hebben gepakt? Geeft Simyo direct goedkeuring voor nummerbehoud?
Feit is dat het een behoorlijk gedoe is met de nodige risico's. Je kan je je dan afvragen of de paar tientjes die je er mee wint de moeite waard zijn.
Nog mensen die mee willen rijden vanuit Zwolle naar Emmeloord morgen?
Ik heb net op marktplaats gekeken en de goedkoopste one/s4 nieuwe in doos met garantie is 480eu. De goedkoopste XZ die ik kon vinden op marktplaats was 400eu nieuw in doos met garantie. Reken daarbij reistijd en benzine bij elkaar op + onzinnige reacties die je te verwerken krijgt. Eindstand zal zijn dat je een domme keuze hebt gemaakt om voor dit traject te gaan om waarschijnlijk 3/4 tientjes winst te behalen.
Precies.. Je zal ook niet de enige zijn die even snel geld wil verdienen met deze actie.
Ik had Vf even gemaild betreffend het ruilen van een toestel.
Maar gezien het enkele mensen het toch is gelukt is het zeker het proberen waard, zou ik zeggen,
Het blijkt dus officieel niet mogelijk om enkel het toestel te ruilen zonder het ook abonnement te verliezen.quote: VodafoneGeachte heer Janssen,
Als u een toestel retourneert binnen de in onze Algemene Voorwaarden aangegeven tijdsperiode, zie artikel 7 vervalt het hele abonnement dat u bent aangegaan.
U kunt als deze annulering in onze systemen is verwerkt weer opnieuw van een aanbod gebruik maken.
Met vriendelijke groet,
Marianne Hoogenstraaten
Vodafone Online Service Team
Maar gezien het enkele mensen het toch is gelukt is het zeker het proberen waard, zou ik zeggen,
Bij mij is deze route door Vodafone zelf aangeraden. Zal lekker wezen.
Edit.
Ze heeft het over retourneren en niet ruilen...
Edit.
[ Voor 29% gewijzigd door Señor Sjon op 07-05-2013 19:19 ]
Verwijderd
Een medewerker in Capelle vertelde mij vandaag dat er zondagavond vanuit het hoofdkantoor een e-mail is verstuurd aan alle shops met de instructie om een toestel aangeschaft via de actie niet om te ruilen voor een ander model.Senor Sjon schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:17:
Bij mij is deze route door Vodafone zelf aangeraden. Zal lekker wezen.
Edit.
Verwijderd
Duidelijk. Het is dus gewoon wie het eerst komt, het eerst maalt, op is op en je mag niet je toestel ruilen, op een later moment, voor een ander model.
Prima allemaal, maar als ik morgen thuis kom met een maandagmorgenexemplaar dan ga ik ervan uit dat ik die wel gewoon om kan ruilen. Dat kunnen ze ook niet weigeren wettelijk gezien, zij houden zich op dat moment niet aan de spreekwoordelijke afspraak.
Maargoed, als je toestel er niet meer is, dan dus even slikken en met lege handel de winkel verlaten komt het op neer. Tenzij je graag een beetje handelt op marktplaats natuurlijk.
Prima allemaal, maar als ik morgen thuis kom met een maandagmorgenexemplaar dan ga ik ervan uit dat ik die wel gewoon om kan ruilen. Dat kunnen ze ook niet weigeren wettelijk gezien, zij houden zich op dat moment niet aan de spreekwoordelijke afspraak.
Maargoed, als je toestel er niet meer is, dan dus even slikken en met lege handel de winkel verlaten komt het op neer. Tenzij je graag een beetje handelt op marktplaats natuurlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2013 20:40 ]
Verwijderd
Ligt er maar net aan, zie mijn post van vanmiddag rond 15.00 uur.Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:38:
model.
Edit: gruwelijke spelfout
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2013 21:36 ]
Verwijderd
Tenzij je een leaseauto rijdt natuurlijkfabulaus schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:40:
[...]
Ik zou nimmer zo ver rijden.. Buiten dat het je een shitload aan benzine kost weet je nooit zeker of je het toestel wel gaat krijgen. Kost je toch zo'n 50 euro benzine en alleen al 4 uur aan reistijd! Er is toch binnenkort wel een filiaal wat dichter bij je in de buurt?
Dit topic is gesloten.