Ik heb vandaag in Capelle vanaf half 10 in de rij gestaan voor een HTC One. Vlak na mij werd de rij gesloten door de beveiliging. Ik had dus net nog geluk

Ik kreeg later nummer 191.
Ik ging voor een HTC One of anders een Galaxy S4. Een VF mannetje dat rondliep zei in het begin dat beide toestellen niet meer voorradig waren

Ik twijfelde om dan maar weer uit de rij te gaan. Maar ik dacht: hij kan het ook mis hebben en dan zit je thuis en lees je hier dat iemand er toch nog mee naar huis is gegaan.
Ben dus blijven staan. De zon brak door en het werd nog gezellig in de rij. De één wilde graag een iPhone 5, de andere een witte iPhone 4s voor zijn dochter. Langzaam maar zeker werd de rij korter en na zo'n 4 uur was ik eindelijk aan de beurt. Wat denk je? Er waren nog genoeg HTC One's te krijgen. Alleen de Silver versie, maar die wilde ik toch hebben. Echt een schitterend apparaat en zonder gaps.
Complimenten aan het Vodafone team. De sfeer in de wachtrij was gemoedelijk en we kregen in de wachtrij water en kroketten. Contract afgesloten en als een gelukkig man weer naar huis gereden
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 04-05-2013 17:17
]