[Aanbieding] Vodafone Openingsacties

Pagina: 1 ... 15 ... 22 Laatste
Acties:
  • 213.045 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

suc6 iedereen.

mocht je nummerbehoud willen, en je toestel is er niet.
gewoon aangeven dat het geen probleem is, aangezien je toch het toestel niet zou krijgen ivm nummerbehoud.

dan heb je gewoon de actie, en nog even wachten op toestel. (zal ergens volgende week zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik zit zelf nog een beetje met het probleem dat ik nu bij Hi zit en mijn abbo over ~3 maand afloopt.
Ik mag dus wel verlengen bij Hi (dit mag 4 maand van tevoren) maar nog niet over op een andere provider (dit mag volgens mij 2 maand van tevoren).
Kan ik als de Vodafone actie hier over een paar weken is, ook een abbo afsluiten die gewoon een paar weken later ingaat?
Zo niet dan zal ik eventueel mijn Hi abbo af kunnen kopen lijkt me, maar dat gaat met de extra administratiekosten ook tegen de €100+ aanlopen vrees ik..
Maak gewoon de som :) 3 maanden dubbel betalen + nummers overknallen en gewoon meelopen in de actie + verkoop van je oude toestel mocht het nog wat waard zijn. Versus niet meelopen in de actie en dan iedere maand een mooi hoog bedrag. Het is een absurd goede aanbieding in ieder geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 22:26:
Samsung is intussen apple toch al voorbij als het om de verkoop van smartphones? Dat zijn toch niet alleen tweakers.. reken mezelf ook niet onder de tweakers trouwens :)
Volgens mij is de iPhone nog altijd nummer 1... maar Samsung timmert goed aan de weg :-)
Cyclonic schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 21:55:
[...]

Normaal gesproken zou ik je wel gelijk geven, maar wat doen de prijzen als er ineens nu 1000 iphones te koop aangeboden worden :)
Kijk 'ns op Marktplaats... daar wórden er al bijna duizend nieuw aangeboden. Doet niks met de prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:14
Aangeboden op marktplaats en verkocht zijn 2 verschillende dingen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Senor Sjon schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 09:15:
Aangeboden op marktplaats en verkocht zijn 2 verschillende dingen.
Neemt niet weg dat die dingen hoge verhandelswaarde hebben. Het liefst heb ik natuurlijk de s4 als ik volgende week naar emmerloord ga:) heb ook weinig zin om iets anders te halen en vervolgens verkopen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
En hoe is het nu in DH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Volgens het VF forum 100+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
*knip*, zie topic waarschuwing

[ Voor 85% gewijzigd door Perkouw op 04-05-2013 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solist2009
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09-2023
Net terug van Capelle, iphone 5 wit
6.07 rij aangesloten, stonden 30 man voor daar.
9.30 open
10.07 aan de beurt met nr.34
10.23 klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nseyo
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-01-2024
Zijn er mensendie naar bijlmer plein gaan?
Had op de website gekeken maar die winkel gaat pas om 12 uur open.
Wat is dn een goeie tijd om daar heen te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:20

westergas

rikkie_pc

nseyo schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 11:09:
Wil je dat we voor jou gaan speculeren? Prima. Ik zeg 06:00 en neem je eigen beveiliging mee.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benieuwd of de rij in DH ook al is gesloten... iemand hier info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
nseyo schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 11:09:
Volgens de pagina van VF gaat de winkel donderdag tot zaterdag gewoon om 9.30u open. Dus je zal waarschijnlijk de tijden die hier geplaats zijn aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runoo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07 23:52
Hoorde van mijn vader dat hij gisteren in Den Haag de HTC One heeft gehaald. Hij was er rond 15:00 uur en er stonden maar 4 mensen voor hem in de rij. Was erg verbaasd want als ik het hier zo lees lijkt het alsof er 24/7 een rij staat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:05
Iemand die nu in DH staat? Of er net is geweest?

Of Capelle?

[ Voor 42% gewijzigd door Xeanor op 04-05-2013 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Runoo schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 13:18:
Hoorde van mijn vader dat hij gisteren in Den Haag de HTC One heeft gehaald. Hij was er rond 15:00 uur en er stonden maar 4 mensen voor hem in de rij. Was erg verbaasd want als ik het hier zo lees lijkt het alsof er 24/7 een rij staat :p
Hoe kan dat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baqsteen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 20:44
Vanochtend met mijn moeder naar vodafone in Capelle geweest, iphone 5 gescoord. 7 uur stonden we in de rij en 11 uur waren we klaar. Rond half elf werd er gezegd dat de rij werd gesloten. Om 10 uur waren de galaxy's uitverkocht. Over het algemeen genomen viel het wel mee eigenlijk... Enige wat een beetje jammer is dat de multisim nog niet is geregeld. Dus daar moeten we nog even achteraan.

[ Voor 15% gewijzigd door Baqsteen op 04-05-2013 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nseyo
DarkSEDA schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 12:37:
[...]

Volgens de pagina van VF gaat de winkel donderdag tot zaterdag gewoon om 9.30u open. Dus je zal waarschijnlijk de tijden die hier geplaats zijn aanhouden.
My bad las het verkeerd. Bijlmerplein is pas 6 t/m 8 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badhabits
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-11-2021
heeft het nog zin om naar capelle te rijden voor een htc one ? volgens vodafone forum is die nog te krijgen ........
wat is wijsheid .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:29
Het is eigenlijk helemaal geen superdeal als je voor Red Super gaat. Niet waard om meer dan 4 uur voor de deur te gaan staan.

Red Super: 32,50 plus 7,50= 40x24m = 960
Sim Only F&F had ik voor mijn zus aangevraagd voor 16 euro pm/2j (10GB en 300m). 16x24=384
plus een toestel van 670 is 1054.

100 euro korting, maar hiervoor heeft mijn zus wel een iPhone paar maanden in gebruik en veel meer data (wel veel minder belminuten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Mijns inziens zijn de normale Red abonnementen het beste (en goed genoeg met 1GB data, je zit toch vaak op wifi)

Dan heb je:
iPhone 5 voor 768
S4 voor 708
One voor 708

Gezien de toestelprijzen los is dat zeer zeker wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bearke1988
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-04-2023
hoe zijn de wachtrijen in capelle ?

nog iemand nieuws of spannende weetjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me vriend is net in capelle geweest, redelijk rustig. alleen ze hadden amper nog telefoons. geen iphone 5, s4 ect.. jammer jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runoo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07 23:52
Even nagevraagd, blijkbaar had Vodafone aangegeven dat de iPhones en S4 op waren. Dan blijven weinig mensen over zo te zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:20

westergas

rikkie_pc

Freakster86 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:00:
Mijns inziens zijn de normale Red abonnementen het beste (en goed genoeg met 1GB data, je zit toch vaak op wifi)

Dan heb je:
iPhone 5 voor 768
S4 voor 708
One voor 708

Gezien de toestelprijzen los is dat zeer zeker wel interessant.
Juist, daar ga ik waarschijnlijk ook voor.

Toch slim gedaan van VF...ze willen denk ik zo veel mensen aan de Red Super hebben vanwege 4G. Veel mensen zullen daar nu voor gaan "want het is nu toch goedkoop". Totdat je een beetje gaat rekenen ;)

Zonder zo'n aktie is er toch geen kip die rond €70 p/m neer gaat leggen?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
kx22 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 14:57:
Het is eigenlijk helemaal geen superdeal als je voor Red Super gaat. Niet waard om meer dan 4 uur voor de deur te gaan staan.

Red Super: 32,50 plus 7,50= 40x24m = 960
Sim Only F&F had ik voor mijn zus aangevraagd voor 16 euro pm/2j (10GB en 300m). 16x24=384
plus een toestel van 670 is 1054.

100 euro korting, maar hiervoor heeft mijn zus wel een iPhone paar maanden in gebruik en veel meer data (wel veel minder belminuten).
Leuke opmerking, maar daar heeft niemand (meer) wat aan natuurlijk. Die F&F voor €16p/m en 10GB is niet meer te krijgen, dus op dit moment gewoon een compleet onzinnige vergelijking.
Iemand die nu een abonnement nodig heeft of kan/wil verlengen heeft aan deze openingsacties één van de best verkrijgbare aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik heb hier even zitten rekenen wat het mij zou kosten;

Nu HN contract nog 15 maanden. Verlagen naar 2,50 per maand. Afkopen kost dan 37,50*
S4 i.c.m. RED abonnement voor 708 euro afsluiten.
S4 verkopen voor 575 (moet wel lukken lijkt me)

708 + 37,50 - 575 = 170,50 euro voor 2 jaar onbeperkt bellen/smsen en 1gb data.
Komt neer op 7,10 euro per maand 8)7

*kan niet vinden wat precies de eventuele extra kosten voor afkopen zijn bij HN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:29
ralph075 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:21:
[...]

Leuke opmerking, maar daar heeft niemand (meer) wat aan natuurlijk. Die F&F voor €16p/m en 10GB is niet meer te krijgen, dus op dit moment gewoon een compleet onzinnige vergelijking.
Iemand die nu een abonnement nodig heeft of kan/wil verlengen heeft aan deze openingsacties één van de best verkrijgbare aanbiedingen.
Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar het toont wel aan dat dit helemaal geen superactie is, waar heel Nederland voor aan het afreizen is. Het is een goede actie, maar er komt zoveel publiek op af, dat ze vaak een waas voor de ogen krijgen. ICM de 1GB is het nog steeds een hele leuke actie. Alleen ICM met Red Super is het niet heel bijzonder (vooral omdat ze na 6 maanden nog enorm veel geld vragen voor een iPhone 5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Daar zit ik ook op te wachten, kijk ook of je een telefoon erbij hebt gekregen, die mag je dan ook in1x betalen.
Freakster86 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:26:
Ik heb hier even zitten rekenen wat het mij zou kosten;

Nu HN contract nog 15 maanden. Verlagen naar 2,50 per maand. Afkopen kost dan 37,50*
S4 i.c.m. RED abonnement voor 708 euro afsluiten.
S4 verkopen voor 575 (moet wel lukken lijkt me)

708 + 37,50 - 575 = 170,50 euro voor 2 jaar onbeperkt bellen/smsen en 1gb data.
Komt neer op 7,10 euro per maand 8)7

*kan niet vinden wat precies de eventuele extra kosten voor afkopen zijn bij HN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Jeroen10 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:36:
Daar zit ik ook op te wachten, kijk ook of je een telefoon erbij hebt gekregen, die mag je dan ook in1x betalen.

[...]
Simonly ;) Op HN site staat dat je een mail moet sturen. Dat heb ik gister al gedaan, dus even afwachten. Zou wel top zijn. Voor 75 cent (min) tot 1,75 (max) per maand duurder uit dan nu en dan ontiegelijk veel meer terug krijgen. 8)

Hmm, het is wel erg druk in V&A pricewatch: Samsung Galaxy S4 16GB Zwart

[ Voor 14% gewijzigd door Freakster86 op 04-05-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 21:30
Ik kom net van Capelle en er is helemaal geen rij meer.
iPhone 5 en S4 zijn uitverkocht maar er waren nog wel enkele HTC's en S3 over.

Mocht iemand nog interesse hebben dan raad ik hem aan nu nog te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
proda schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:50:

Wat ik me afvraag (en waarvan ik me niet kan herinneren het in dit topic gelezen te hebben), ze hebben op dit moment bij de winkels van VF zeker alleen de zilveren One beschikbaar?
Ik wil alleen de zwarte versie, maar als die toch nog niet leverbaar is in Capelle, dan hoef ik er niet voor te gaan rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proda
ralph075 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:53:
[...]

Wat ik me afvraag (en waarvan ik me niet kan herinneren het in dit topic gelezen te hebben), ze hebben op dit moment bij de winkels van VF zeker alleen de zilveren One beschikbaar?
Ik wil alleen de zwarte versie, maar als die toch nog niet leverbaar is in Capelle, dan hoef ik er niet voor te gaan rijden...
Er is inderdaad geen zwarte meer beschikbaar. Ze zeiden dat ze alleen nog enkele zilveren over hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Freakster86 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:26:
Alle openstaande maanden die je nog zou moeten betalen in 1x keer, dat is de afkoopsom.

Het is dat ik HN sim i.cm. toestel heb afgesloten (los door verkocht) en afkoop ze daar niet voor toestaan, maar anders wist ik het ook wel. ;) Gaat bij mij 17x16,75= 284,75 zijn voor HN afkoop en dan 840 bij Vodafone. Vang voor een SGS S4 dan zeg 575 euro, betaal je dus over twee jaar tijd.. (840+285) - 575 = 550 = 22,91 euro per maand in mijn geval. Kortom: dat loont absoluut niet. Je wilt namelijk minder betalen en niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
proda schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:54:
[...]

Er is inderdaad geen zwarte meer beschikbaar. Ze zeiden dat ze alleen nog enkele zilveren over hadden.
Zijn de zwarte wel leverbaar (geweest) gedurende de actie? Ik ging er eigenlijk vanuit dat ze die helemaal (nog) niet zouden hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proda
ralph075 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:57:
[...]

Zijn de zwarte wel leverbaar (geweest) gedurende de actie? Ik ging er eigenlijk vanuit dat ze die helemaal (nog) niet zouden hebben...
Dat durf ik zo niet te zeggen. Ik ben een paar keer langs geweest en telkens was er een lange rij waarna ik weer naar huis ben gegaan.

Nu was er geen rij en ben ik meteen aan de beurt gekomen en werd mij gezegd dat ze alleen nog een zilvere hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Apart trouwens. Ik lees hier verhalen van mensen die rond 3-5 uur 's morgens al voor de deur staan (en ook al in een rij) en alsnog uren wachten voordat ze de winkel uitlopen; en nog niet altijd met toestel van hun keuze. Bovendien verhalen dat rijen gesloten worden rond het middaguur.

En vervolgens lees je van verhalen van mensen die 's middags/einde v.d. middag langskomen zetten, geen rij hebben en in een kwartiertje met toestel van keuze weer naar huis gaan...

Heb voor mezelf gisteren ook iets interessants bedacht voor 2e multisim (mocht je dus inderdaad 2 extra simkaarten kunnen regelen) dus ik moet gewoon deze SUPER RED met HTC One regelen :/
't kan nog wel eens heel vroeg op 't fietsje worden als ik dit alles zo lees (OV is te laat; pas om 7:30 uur)
ThinkCreative schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 16:08:
Ik vraag me af of het SenorSjon (of iemand anders) ondertussen al is gelukt om zijn toestel te ruilen.
Dan maakt het niet zo veel uit wanneer je in de rij staat.
Niet helemaal. Mocht het omruilen al lukken dan moet waarschijnlijk ook het toestel in dezelfde categorie vallen.
Dus als jij een bij de actie met een Samsung S3 mini naar huis gaat (omdat deze als enigste nog over was) en deze wil omruilen voor een iPhone 5 64GB dan heb je een andere abonnement nodig.

[ Voor 39% gewijzigd door Piet91 op 04-05-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 15:53
Ik vraag me af of het SenorSjon (of iemand anders) ondertussen al is gelukt om zijn toestel te ruilen.
Dan maakt het niet zo veel uit wanneer je in de rij staat. Ik heb zelf nog geen bevestiging gehad (mail) en in de winkel in Oss durven ze er geen duidelijke uitspraak over te doen.
proda schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:59:
[...]
Dat durf ik zo niet te zeggen. Ik ben een paar keer langs geweest en telkens was er een lange rij waarna ik weer naar huis ben gegaan.

Nu was er geen rij en ben ik meteen aan de beurt gekomen en werd mij gezegd dat ze alleen nog een zilvere hadden.
Hmm, had ik vandaag toch langs moeten gaan. :( Had niet verwacht dat ik er op tijd zou kunnen zijn, maar als ik deze verhalen zo hoor loopt het niet altijd even hard met de HTC Ones.

[ Voor 49% gewijzigd door ThinkCreative op 04-05-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Joosie200 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:56:
[...]

Alle openstaande maanden die je nog zou moeten betalen in 1x keer, dat is de afkoopsom.

Het is dat ik HN sim i.cm. toestel heb afgesloten (los door verkocht) en afkoop ze daar niet voor toestaan, maar anders wist ik het ook wel. ;) Gaat bij mij 17x16,75= 284,75 zijn voor HN afkoop en dan 840 bij Vodafone. Vang voor een SGS S4 dan zeg 575 euro, betaal je dus over twee jaar tijd.. (840+285) - 575 = 550 = 22,91 euro per maand in mijn geval. Kortom: dat loont absoluut niet. Je wilt namelijk minder betalen en niet meer :+
Ah oke. Dan moet ik dus voor 10 mei (dan gaat nieuwe maand in) mijn bundel verlagen en daarna afkopen. Enig idee hoe snel je daarna nummerbehoud kunt aanvragen? Winterswijk is 23 mei, dat moet dan wel lukken neem ik aan.

Het is dat ik sowieso moet gaan, omdat mijn moeder een iphone 5 wilt. Dit is de beste deal die er op dit moment te krijgen is dus ja... kan ik net zo goed er 1 voor mezelf afsluiten. Anders weet ik ook niet of ik al die moeite had gedaan hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proda
Piet91 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 16:05:
Apart trouwens. Ik lees hier verhalen van mensen die rond 3-5 uur 's morgens al voor de deur staan (en ook al in een rij) en alsnog uren wachten voordat ze de winkel uitlopen; en nog niet altijd met toestel van hun keuze.

En vervolgens lees je van verhalen van mensen die 's middags langskomen zetten, geen rij hebben en in een kwartiertje met toestel van keuze weer naar huis gaan...

Heb voor mezelf gisteren ook iets interessants bedacht voor 2e multisim (mocht je dus inderdaad 2 extra simkaarten kunnen regelen) dus ik moet gewoon deze SUPER RED met HTC One regelen :/
't kan nog wel eens heel vroeg op 't fietsje worden als ik dit alles zo lees (OV is te laat; pas om 7:30 uur)
Ik snap er eerlijk gezegd ook niet veel van. Ze zeggen dat ze sommige modellen niet meer op voorraad hebben en opeens zie ik iemand met een S4 weglopen en nu belt een vriend mij op dat hij ook zojuist een abonnement heeft afgesloten in Capelle en toevallig hadden ze nog een iPhone 5 op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:05
proda schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 16:12:
[...]
Ik snap er eerlijk gezegd ook niet veel van. Ze zeggen dat ze sommige modellen niet meer op voorraad hebben en opeens zie ik iemand met een S4 weglopen en nu belt een vriend mij op dat hij ook zojuist een abonnement heeft afgesloten in Capelle en toevallig hadden ze nog een iPhone 5 op voorraad.
Zou het er iets mee te maken kunnen hebben dat leveringen overdag ook gewoon binnenkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegen mijn vriend zeiden ze ook dat ze absoluur geen iphone 5 meer hebben... En dit was om 3 uur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proda
Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 16:16:
Tegen mijn vriend zeiden ze ook dat ze absoluur geen iphone 5 meer hebben... En dit was om 3 uur..
Dat zeiden ze tegen mij ook en nu een half uur later heeft hij er een kunnen krijgen.
Misschien dat iemand er een terug heeft gebracht en gewisseld voor een ander toestel? of zij weten zelf ook niet eens wat ze op voorraad hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:33
Sommige mensen krijgen hun toestel niet meteen mee omdat ze soms niet gelijk door de creditcheck heenkomen. Dan wordt zo een persoon later opgebeld als de check door Vodafone gedaan is. Dat kan dus ook betekenen dat iemand dan niet door de check is. Met als gevolgd dat het uitgekozen toestel weer beschikbaar is.

[ Voor 7% gewijzigd door Razzy op 04-05-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag in Capelle vanaf half 10 in de rij gestaan voor een HTC One. Vlak na mij werd de rij gesloten door de beveiliging. Ik had dus net nog geluk :) Ik kreeg later nummer 191.

Ik ging voor een HTC One of anders een Galaxy S4. Een VF mannetje dat rondliep zei in het begin dat beide toestellen niet meer voorradig waren -O- Ik twijfelde om dan maar weer uit de rij te gaan. Maar ik dacht: hij kan het ook mis hebben en dan zit je thuis en lees je hier dat iemand er toch nog mee naar huis is gegaan.

Ben dus blijven staan. De zon brak door en het werd nog gezellig in de rij. De één wilde graag een iPhone 5, de andere een witte iPhone 4s voor zijn dochter. Langzaam maar zeker werd de rij korter en na zo'n 4 uur was ik eindelijk aan de beurt. Wat denk je? Er waren nog genoeg HTC One's te krijgen. Alleen de Silver versie, maar die wilde ik toch hebben. Echt een schitterend apparaat en zonder gaps.

Complimenten aan het Vodafone team. De sfeer in de wachtrij was gemoedelijk en we kregen in de wachtrij water en kroketten. Contract afgesloten en als een gelukkig man weer naar huis gereden :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2013 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Laatst online: 15-09 12:40

Knaak

It's me, Mario!

Hmm, tijdje dit topic in de gaten gehouden en toch wel zeer fijn dat de HTC One wel goed leverbaar is. Dat word a.s. woensdag toch maar afreizen naar Kampen en hopen dat het rustig is.

Wel jammer dat er in Brabant of Limburg geen acties komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:28
Valkenswaard is Brabant hoor. ;)
Is hier één dorp verder..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Goed, mijn jacht op een zwarte S4 begint Zelda-eske fetchquest neigingen te krijgen.

Gisteravond geen zwarte S4 in Hellevoet, vanmiddag werd de laatste zwarte voor mijn neus verkocht in Spijkenisse. Wit hadden ze nog wel en de omruiling was geen probleem. Dus nu ben ik van de Capelse Note 2 grijs naar S4 wit gegaan. Nog een keer Hellevoet geprobeerd, maar nog steeds geen zwarte. Iig mijn nummer achtergelaten. Mijn missie is nu om een zwarte S4 bij een Vodafone winkel te vinden om nog een keer te ruilen. :p Door Hemelvaart heb ik tot a.s. vrijdag de kans.

Wel apart dat er vandaag One en S4 toestellen verkocht worden, terwijl ze op hun forum plechtig zeggen dat dit niet gebeurd is. Mogelijk allemaal witte, want zwarte S4 is helemaal een opgave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
proda schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:50:

Bedankt nog voor de mededeling!

Na jouw bericht snel overleg gehad met vrouwlief, hele gezin in de auto en naar Capelle. Om 16:30 uur aangesloten in de rij (3 personen voor ons) en om 17:00 uur met 2 HTC One's weer naar buiten.

In eerste instantie gingen we alleen voor een One voor mijn vrouw, aangezien ik een zwarte wilde, maar uiteindelijk heb ik ook zelf maar een zilveren genomen. Zilver bleek in het echt ook erg mooi en had weinig geduld om nog langer op de zwarte te wachten. Bovendien eigenlijk ook geen zin om te wachten op een nieuwe winkelopening in de buurt (1-2 maanden verder) met het risico om in de rij te moeten liggen... ;)

Bedankt dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThinkCreative schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 16:08:
Dan maakt het niet zo veel uit wanneer je in de rij staat. Ik heb zelf nog geen bevestiging gehad (mail) en in de winkel in Oss durven ze er geen duidelijke uitspraak over te doen.
Ben vandaag naar VF winkel bij mij in de buurt geweest (een ander filiaal dan waar ik gisteren voor de actie ben geweest, btw). Wilde mijn 16GB iPhone graag omruilen voor de 32GB variant (mét bijbetaling uiteraard). Was géén probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:58:
[...]

Ben vandaag naar VF winkel bij mij in de buurt geweest (een ander filiaal dan waar ik gisteren voor de actie ben geweest, btw). Wilde mijn 16GB iPhone graag omruilen voor de 32GB variant (mét bijbetaling uiteraard). Was géén probleem!
Jup. Zorg dat je wel het abo hebt wat je uiteindelijk wilt, want dat kan je niet aanpassen denk ik.
Red Super heeft meer zin bij een S4 vanwege de 4G dan bij de Note 2. Ook is de resale hoger bij de S4, mocht ik voor de Note 3 willen gaan later in het jaar.

@eldrrs hierboven. Leuk die 10 GB actie van een half jaar geleden, maar die is niet meer te krijgen en de reguliere tarieven zijn erg gestegrn. Op TV maken ze reclame voor een 4s voor 37,50 per maand! Alleen de eerste 6 maanden 50% korting. Dus dan is deze aanbieding echt veel beter.

[ Voor 18% gewijzigd door Señor Sjon op 04-05-2013 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proda
ralph075 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:57:
[...]

Bedankt nog voor de mededeling!

Na jouw bericht snel overleg gehad met vrouwlief, hele gezin in de auto en naar Capelle. Om 16:30 uur aangesloten in de rij (3 personen voor ons) en om 17:00 uur met 2 HTC One's weer naar buiten.

In eerste instantie gingen we alleen voor een One voor mijn vrouw, aangezien ik een zwarte wilde, maar uiteindelijk heb ik ook zelf maar een zilveren genomen. Zilver bleek in het echt ook erg mooi en had weinig geduld om nog langer op de zwarte te wachten. Bovendien eigenlijk ook geen zin om te wachten op een nieuwe winkelopening in de buurt (1-2 maanden verder) met het risico om in de rij te moeten liggen... ;)

Bedankt dus!
Geen dank :) ik ben blij dat het allemaal nog gelukt is en dat je niet voor niets bent gegaan.
Veel plezier met de telefoons :) ik moet nog helaas even wachten op die van mij aangezien ik nummerbehoud heb aangevraagd en hem pas over enkele dagen kan komen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:10
hoeveel moest je bijbetalen?

[ Voor 182% gewijzigd door danda op 04-05-2013 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
59.99, precies volgens de VF site. De bedragen die je daar samenstelt zijn hetzelfde als in de winkel. 1 cent goedkoper dan 24x2,50 :p

Als ik puur voor de Note2 zou zijn gegaan, dan had ik ook geen Red Super genomen. RedC is dan genoeg en dan is een maandbedrag van 27 p.m. ook een van de laagste van NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:10
volgens de site 379,99 -/-284,99= 85 euro ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
  • Laatst online: 27-07 14:37
Weet iemand hoe het zit als je al een abonnement hebt lopen vanaf oktober bij vodafone? Het enige wat ik kan vinden is het volgende:

''Je huidige abonnement migreren naar een RED abonnement kan, dit kost je eenmalig € 50,- migratie kosten en kan niet worden omgezet naar een Sim Only''

Zitten daar nog speciale voorwaarden aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
@danda
Gewoon de module volgen op de webshop. http://www.vodafone.nl/sh...ementen?_requestid=247423

@bassie, gebruik de search en de vodafone site, die vraag staat hier elke 100 posts ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
  • Laatst online: 27-07 14:37
Senor Sjon schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 19:22:

@bassie, gebruik de search en de vodafone site, die vraag staat hier elke 100 posts ongeveer.
Ik heb beide forums doorgezocht maar kan geen antwoord vinden op m'n vraag.

Heb jij enig idee waar het staat of kun jij me meer duidelijkheid geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag even in de Vodafone winkel geweest.

Wel zuur dat mijn abbo bij KPN pas per 26-08-2013 afloopt.

Als ik hem volgende week afsluit zit ik dus ruim 3 maanden met dubbele lasten!

Heb echt geen idee wat ik ermee moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
@bassie, beter zoeken:
Senor Sjon schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:18:
Die 50 euro is voor mensen die bijvoorbeeld pas een halfjaar een contract hebben, die kunnen voor 50 euro overstappen naar RED. Erg klantvriendelijk als je een veelbeller bent die nu het dubbele uitgeeft aan belkosten. Dat is juist wel netjes van Vodafone, want in 99% van de gevallen heb je pech en mag je je oude, te dure, contract uitdienen. Het voorgaande veelbel pakket was over de 100 euro per maand namelijk.
@andr3as. De acties lopen nog t/m juni. Net wel, net niet portatie dus. Dan zal je Kpn moeten afkopen wil je je nummer houden

</helpdesk>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 12:55
Vandaag naar Den Haag gegaan, om ca 6:30 aangekomen, waren +/- 50 wachtend voor me en er was iemand zo handig nummers uit te delen op de handpalm met stift.. kon even broodje halen, etc. Rond 8:00 a 8:30 werden drang hekken geplaatst en moest er een rij gevormd worden. Er waren 100 iphone-5 toestellen en er zouden ook 100 nummers uitgedeeld worden aan de eerste 100 mensen hiervoor (die logica ontgaat me, want ik wilde geen iphone.. maar oke wel nummer).

Dat duurde even, maar toen Vodafone door had dat het door iedereen alleen geaccepteerd werd dat het ook in volgorde van nummer op de handpalm ging was het snel geregeld.
(door de nummers op de handpalm stond iedereen beetje door elkaar en wat laatkomers vooraan, maar de eerste honderd hadden wel een nummertje)

rond +/- 10:00 werd de rij gesloten.. stonden niet eens heel veel mensen i.v.m. donderdag heb ik begrepen.

Galaxy HTC werd niet veel over verteld, maar waren er wel een paar..

Thee Koffie, wat geklets, wat bekijks en was wel gezellig.. Tegen 10:30 binnen, Xperia Z genomen en om 11:00 weer thuis .. zonder telefoon ivm nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:36
Senor Sjon schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:55:
Goed, mijn jacht op een zwarte S4 begint Zelda-eske fetchquest neigingen te krijgen.

Gisteravond geen zwarte S4 in Hellevoet, vanmiddag werd de laatste zwarte voor mijn neus verkocht in Spijkenisse. Wit hadden ze nog wel en de omruiling was geen probleem. Dus nu ben ik van de Capelse Note 2 grijs naar S4 wit gegaan. Nog een keer Hellevoet geprobeerd, maar nog steeds geen zwarte. Iig mijn nummer achtergelaten. Mijn missie is nu om een zwarte S4 bij een Vodafone winkel te vinden om nog een keer te ruilen. :p Door Hemelvaart heb ik tot a.s. vrijdag de kans.

Wel apart dat er vandaag One en S4 toestellen verkocht worden, terwijl ze op hun forum plechtig zeggen dat dit niet gebeurd is. Mogelijk allemaal witte, want zwarte S4 is helemaal een opgave.
Dus je kan een toestel ruilen zonder dat je abbo korting vervalt?
Heb je daar speciaal nog naar gevraagd?

Ik heb nu 2x een HTC ONE, maar mijn vriendin wilt toch de SGS 4.
Zou ik dan naar een willekeurig vodafone store kunnen gaan en er 1 ruilen?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ja, ik heb het abo niet gewijzigd en ook niet opnieuw getekend. Ik kreeg wel een nieuwe nota voor o.a. IMEI. Ook nodig voor de S4 sd kaart. Op die note staat wel weer het abo, in die zin dat die erop moet staan vanwege de toestelprijsverrekening in de kassa.

Maar, er zijn voornamelijk witte S4 toestellen te vinden. :(

Owja, bij mij heb ik wel alles verzegeld gelaten.

[ Voor 7% gewijzigd door Señor Sjon op 04-05-2013 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Senor Sjon schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 20:14:
Ja, ik heb het abo niet gewijzigd en ook niet opnieuw getekend. Ik kreeg wel een nieuwe nota voor o.a. IMEI. Ook nodig voor de S4 sd kaart. Op die note staat wel weer het abo, in die zin dat die erop moet staan vanwege de toestelprijsverrekening in de kassa.

Maar, er zijn voornamelijk witte S4 toestellen te vinden. :(

Owja, bij mij heb ik wel alles verzegeld gelaten.
Oke dank je wel! :)
Mijn vriendin wilt ook een witte dus dat is voor mij niet zo'n groot probleem :)

Alles zit bij mij ook nog in seal, nog niet opengemaakt. Ook al jeuken mijn handen om er even mee te spelen.
Voor mijzelf zit ik ook enorm te twijfelen.
Ik heb al geruime tijd een Note 2, heerlijk toestel , groot scherm en lange accuduur. vooral dat laatste vind ik echt geweldig. Maar...... geen ondersteuning voor 4g helaas. En ik heb wel een RED super abo genomen.

Ik ben bang dat ik zelf hem omruil voor een s4 ik het een stap terug vind. En ook de HTC one lijkt mij minder dan de Note 2. Dus wat is wijsheid? Misschien zet ik de ene HTC one wel te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik zie de S4 als een beter ruilmiddel dan een Note 2 voor als de Note 3 uitkomt. De N2 vind ik mooier dan de S4, maar ja, nog geen 4G, geen fullHD en toch het model van vorig jaar. De waarde van de S4 is hoger, dus het is een beter aanbod bij Red Super dan de N2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Freakster86 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:56:

Toestel moet direct leverbaar zijn, er kunnen geen reserveringen gemaakt worden dus voor de actie die nu loopt in Utrecht en Maarssen is het bijvoorbeeld niet mogelijk om het abonnement te combineren met een GS4 of een HTC One. Uiteraard in de winkels die volgen kan dat wel, zo lang ze maar aanwezig zijn in het betreffende filiaal.
Betekend dit dat het toestel op dat moment verkocht moet worden, of moet het toestel ook daadwerkelijk op voorraad zijn bij het desbetreffende filiaal?

Ik heb best interesse in deze aanbieding, maar ik kan denk ik niet op de startdag direct bij een van de winkels zijn..

Edit:
Ah.. Ik zie het al. Ik denk dat ze op voorraad moeten liggen :(
Geldt het ook voor sim-only abonnementen?

[ Voor 6% gewijzigd door aicaramba op 04-05-2013 21:04 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:28
Toestel moet fysiek op voorraad liggen in het desbetreffende filiaal.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je schiet niets op met sim only. Je moet red of red super nemen voor de actie. SimOnly zou dan 39/2=19,50 zijn voor Red of 50/2=25,00 voor Red Super. Maar voor 7,50x24=180 euro heb je een toestel van 600 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Laatst online: 12:22
Even een vraagje, ik snap de volgende zin niet helemaal: Heb je dus bijv. een Sim Only kan je enkel migreren naar een normale RED, uiteraard zonder toestel, dit kan aan het einde van je contractperiode (of 4 maanden daar voor).

Ik heb dus een sim-only VF-abbo. Kan ik nu wel of niet een RED-abbo afsluiten icm een toestel en nummerbehoud? (wil een HTC One halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Als je contract afloopt binnen 4 maanden, dan kan je meedoen aan de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Laatst online: 12:22
Senor Sjon schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 21:25:
Als je contract afloopt binnen 4 maanden, dan kan je meedoen aan de actie.
En als je al ruim over je contract heen zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dan is ie toch al afgelopen en per maand opzegbaar? Niet te moeilijk denken jongens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Vandaag maar langs lokale VF winkel geweest om mijn zakelijke abo samen te voegen met mijn particuliere abo, daarnaast heb ik nog een simonly abo eveneens op mijn naam maar op een of ander manier heb ik dus 3 verschillende klantnrs. Zaak is verkocht dus vroeg ik me af of het probleem was als ik volgende week ga verlengen. Gelukkig toch maar langsgeweest, want medewerker vertelde me dat het zeker problemen gaat geven omdat bij verlengen naar kvk wordt gevraagd. Kost me wel 14,95 accounttransfer, heb ik iig alles geregeld, volgende week tijdens opening zal het ook wel kunnen, maar loop ik de kans dat ze zeggen vandaag even niet gezien de drukte en best veel handeling vereist (duurde 15min).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
Vrijdag naar den haag gewees en de HTC one gekozen, mooi toestel, maar als ik me contract bekijk staat er niks over de 50% korting voor 24 maanden... Meer mensen die het niet hebben staan in het contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
rodi1802 schreef op zondag 05 mei 2013 @ 10:55:
Vrijdag naar den haag gewees en de HTC one gekozen, mooi toestel, maar als ik me contract bekijk staat er niks over de 50% korting voor 24 maanden... Meer mensen die het niet hebben staan in het contract?
Een collega van mij heeft hetzelfde, ook het abonnementsbedrag is €70 (ipv €35), maar ik zou me er geen zorgen over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Robbert_jan schreef op zondag 05 mei 2013 @ 11:53:
[...]

Een collega van mij heeft hetzelfde, ook het abonnementsbedrag is €70 (ipv €35), maar ik zou me er geen zorgen over maken.
Ik juist wel, wil altijd alles zw op wit. Helemaal dat ik weet dat sommige mensen hier wel de aktie korting in hun contract hebben staan, dan vind ik het raar dat bij sommigen weer niks staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Heb ik ook. Komende week haal ik het toestel op (ivm nummerbehoud) en dan vraag ik het nog ff na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan kloppen! Bij verlengingen van betaande VF-klanten staat de korting wél in het contract, bij nieuwe klanten niet (is mij verteld)... Waarom? Ik heb geen flauw idee! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-08 14:30

fabulaus

Ja toch

Ik ben reeds vodafone klant (F&F Sim Only, 24 maanden reeds ruim verlopen) en wil gebruik maken van deze actie. Voordat ik naar een winkel 100 km verderop rijd zou ik graag willen weten of ik het toestel wel direct mee kan nemen (iPhone 5) er van uit gaande dat ik als eerste in de rij sta en het toestel gewoon op voorraad is. Ik wil namelijk wel gebruik maken van nummer behoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
fabulaus schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:46:
Ik ben reeds vodafone klant (F&F Sim Only, 24 maanden reeds ruim verlopen) en wil gebruik maken van deze actie. Voordat ik naar een winkel 100 km verderop rijd zou ik graag willen weten of ik het toestel wel direct mee kan nemen (iPhone 5) er van uit gaande dat ik als eerste in de rij sta en het toestel gewoon op voorraad is. Ik wil namelijk wel gebruik maken van nummer behoud.
Nee, je kan je toestel pas meenemen als nummerbehoud rond is. Dit staat letterlijk vele malen in dit topic.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus

fabulaus

Ja toch

Waarom is dit dan? Als reeds bestaand klant en tekenend voor een contract snap ik het probleem niet.. Het toestel hoeft toch niet gekalibreerd te worden ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Jumpman schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:47:
[...]

Nee, je kan je toestel pas meenemen als nummerbehoud rond is. Dit staat letterlijk vele malen in dit topic.
Het is gewoon verlengen van VF naar VF met nr behoud. Dus hoeft niet op goedkeuring te wachten en kan je toestel gelijk meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nseyo
Als de telefoon die je wil er niet is en je wil nummer behouden. Kan je dan wel gebruik maken van de actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzy
Wie weet hoe groot de winkels in Kampen en Emmeloord zijn? Dan doel ik op het aantal verkooppunten in de winkel. Dan kan ik een beetje gaan nadenken over naar welke winkel ik volgende week eventueel naar toe ga. (hoe meer verkooppunten = hoe meer aansluitingen per uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Laatst online: 15-09 12:40

Knaak

It's me, Mario!

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. En dan is er nog het dilemma of ik met de auto of het OV ga, want met het OV ben ik er pas rond 10 uur. Gelukkig is het wel door de week. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
nseyo schreef op zondag 05 mei 2013 @ 14:49:
Als de telefoon die je wil er niet is en je wil nummer behouden. Kan je dan wel gebruik maken van de actie?
Nee kan niet, bevestigd door smartphonecrew op VF forum.

En ook logisch eigenlijk, bij afwikkelen van t contract is immers het toestel (imei) nodig om deze te koppelen.
Razzy schreef op zondag 05 mei 2013 @ 15:04:
Wie weet hoe groot de winkels in Kampen en Emmeloord zijn? Dan doel ik op het aantal verkooppunten in de winkel. Dan kan ik een beetje gaan nadenken over naar welke winkel ik volgende week eventueel naar toe ga. (hoe meer verkooppunten = hoe meer aansluitingen per uur).
hoe meer verkooppunten = des te drukker de winkel is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzy
330d schreef op zondag 05 mei 2013 @ 15:08:
Gaat voor het filiaal in Den Haag niet op toch? Is volgens mij is er in een eerder bericht gezegd dat het een klein filiaal is. Maar wel in een grote stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Razzy schreef op zondag 05 mei 2013 @ 15:11:
[...]

Gaat voor het filiaal in Den Haag niet op toch? Is volgens mij is er in een eerder bericht gezegd dat het een klein filiaal is. Maar wel in een grote stad.
Ik weet wat je bedoelt, ik roep maar wat :X
Gewoon doen, niemand kan van te voren weten hoe of wat. Kleine dorpen kunnen juist megadruk worden omdat iedereen denkt dat het niet zo druk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
[...]

En ook logisch eigenlijk, bij afwikkelen van t contract is immers het toestel (imei) nodig om deze te koppelen.
Maar je kunt daarna wel ruilen, zoals Senor Sjon zegt.
Want wat bedoel je met IMEI koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kampen is heel klein en er is 1 balie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
330d schreef op zondag 05 mei 2013 @ 14:12:
[...]

Het is gewoon verlengen van VF naar VF met nr behoud. Dus hoeft niet op goedkeuring te wachten en kan je toestel gelijk meenemen.
Ik dacht precies hetzelfde, ik heb nu VF prepaid en wil ook me nummer behouden,
Ik ben laatst langsgegaan in een VF winkel en heb dit nagevraagd, alleen de medewerker zei mij iets over "kassagoedkeuring" en dat het dan nog een aantal dagen duurt om het te porteren.
Misschien dat iemand anders hier daar meer duidelijkheid over kan geven.
Leuk dat dit topic zo levendig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus

fabulaus

Ja toch

Ik heb inmiddels 2 maal gebruik gemaakt van nummer portering.. 1 maal van T-mobile naar Telfort en 1 maal van Telfort naar Vodafone. Het is gebruikelijk dat er een datum wordt gekozen waarop het nummer wordt over gezet.. Je hebt dan ineens geen bereik meer en dan weet je dat je je nieuwe simkaart moet gaan gebruiken. Hoe dit gaat binnen een en hetzelfde netwerk zou ik niet weten.. Het lijkt me logisch dat je dezelfde simkaart aanhoudt hoewel dit met de micro en mini sims natuurlijk niet altijd kan. Maar dan noch lijkt mij dit alles buiten het vrijgeven van het toestel vallen.. Je bent immers al een betaalverplichting aan gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:05
Het is al een aantal keer gezegd, maar nu dan ook echt voor de allerlaatste keer:

- Verlengen behoeft geen goedkeuring voor meegeven toestel
- Overstappen van provider behoeft wel goedkeuring voor meegeven toestel
- Van Vodafone prepaid naar Vodafone abonnement behoeft wel goedkeuring, maar is normaal binnen 1 minuut goedgekeurd (gebeurd binnen hetzelfde systeem en volledig automatisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus

fabulaus

Ja toch

Wat me trouwens verbaast zijn de enorme rijen voor de winkels op doordeweekse dagen.. Je zou toch verwachten dat men moet werken / andere verplichtingen heeft dan minstens zo'n 3 uur voor een winkel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Nou omruilpoging 1 is mislukt.Er werd gezegd dat je bij het desbetreffende filiaal moest zijn.
Dat stond in de voorwaarden, maar deze konden ze niet laten zien.
Morgen maar even Rotterdam in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

tja en toch gebeurd het, net al met mij.
Wel het abbo afgesloten(om 0904), zonder voorraad in de winkel. (the one zou pas in de middag komen)
komende week de telefoon op halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Verwijderd schreef op zondag 05 mei 2013 @ 16:58:
[...]

tja en toch gebeurd het, net al met mij.
Wel het abbo afgesloten(om 0904), zonder voorraad in de winkel. (the one zou pas in de middag komen)
komende week de telefoon op halen
Echt vaag dan, hangt misschidn van medewerker af? Het kan officieel dus niet. Net als omruilen, bij de ene lukt het wel en de ander weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens net een sms gehad dat het nummerbehoud goed is gekeurd, en dat ik de dag na het onvangen de sms mijn telefoon kan ophalen.

Morgen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

Dat mag je de volgende keer op een vriendelijker manier zeggen.

[ Voor 83% gewijzigd door gambieter op 05-05-2013 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
henkyyyyyyy schreef op zondag 05 mei 2013 @ 16:30:
Nou omruilpoging 1 is mislukt.Er werd gezegd dat je bij het desbetreffende filiaal moest zijn.
Dat stond in de voorwaarden, maar deze konden ze niet laten zien.
Morgen maar even Rotterdam in.
Onzin.

Zoek de medewerkers met grijs shirt, dat zijn vaak de bedrijfsleiders. Rood is personeel en zwart is Smartphone crew.

Pagina: 1 ... 15 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.