Iemand zijn/haar toestel al geruild in een ander filiaal ?
Dat is een lekkere sappige pittige worst voorhouden en hopen dat je eraan verslaafd raakt ....bvbal79 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:41:
[...]
Uhm wat is dit dan? onbeperkt bellen/sms/4Gb (en ga niet zeggen dat dat te weinig is) voor 8 euro per maand. Alleen de korting houd op na 2 jaar. Maar goed die tijden zijn veranderd
Nee, alleen de adapter, die was stuk...Rylo schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:48:
Iemand zijn/haar toestel al geruild in een ander filiaal ?
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Verwijderd
Wie o wie kan mijn vertellen of ik een redelijke kans van slagen heb als ik nu vanuit Amsterdam vertrek naar Den Haag voor een 16GB iphone 5?
Beetje zoeken doet het toch altijd weer goed he, dat verwachten we hier tenslotte ook.Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:58:
Wie o wie kan mijn vertellen of ik een redelijke kans van slagen heb als ik nu vanuit Amsterdam vertrek naar Den Haag voor een 16GB iphone 5?
Maar om je op je wenken te bedienen.
NEE.. de rijen zijn beide gesloten en er word niemand meer aan toegevoegd. Morgen weer een kans.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Maar die winkel is toch tot 20.30 open vanavond? Waarom dan nu al de rij sluiten?Rubman schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:59:
[...]
Beetje zoeken doet het toch altijd weer goed he, dat verwachten we hier tenslotte ook.
Maar om je op je wenken te bedienen.
NEE.. de rijen zijn beide gesloten en er word niemand meer aan toegevoegd. Morgen weer een kans.
Omdat ze 30 aansluitingen per uur kunnen doen en de rij al veel langer is dan xx x 30 man
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Oliver84 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:01:
[...]
Maar die winkel is toch tot 20.30 open vanavond? Waarom dan nu al de rij sluiten?
Senor Sjon schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:19:
En de rij is twee uur geleden in Capelle gesloten
quote:
Goeiemorgen!
Daar ben ik weer! Hierbij even een nieuwe update over de winkel in Capelle:
In Capelle is de HTC One uitverkocht. De rij is gesloten en de verwachting is dat de achterste in rij om 21:00 geholpen wordt.
[ Voor 90% gewijzigd door SmiGueL op 03-05-2013 14:05 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Waarschijnlijk omdat je gemakkelijk 4 tot 5 uur kan wachten en het dan intussen alweer 6-7 uur ´s avonds is.Oliver84 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:01:
[...]
Maar die winkel is toch tot 20.30 open vanavond? Waarom dan nu al de rij sluiten?
omdat er al veels te veel mensen staan en als je tot 20:30 laat aansluiten ben je pas op 04:00 in de nacht klaar met alles en iedereen helpen.
Nu zijn ze naar alle waarschijnlijkheid rond 21:00 klaar met iedereen die een nummertje heeft gekregen helpen. Vandaar dat de rij is gesloten.
Zonder nummer geen hulp.
Nu zijn ze naar alle waarschijnlijkheid rond 21:00 klaar met iedereen die een nummertje heeft gekregen helpen. Vandaar dat de rij is gesloten.
Zonder nummer geen hulp.
Verwijderd
in mijn geval met nummerbehoud wordt hij achter gehouden (vanmiddag zou hij binnen komen)Mikew991 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 08:30:
Wat zouden ze bij Vodafone doen op het moment dat je een telefoon wil waarvan ze weten dat hij binnen komt, maar die nog niet binnen is. Zouden ze die na binnenkomst achter willen leggen? Of zou je gewoon moeten wachten.
Of ze het ook doen als je geen nummerbehoud wil hebben, denk het niet
Eigenwijs zijn kan soms ook belonen. Ik stond gezellig met wat mensen in de rij en er werd al vroeg verteld dat er geen s4 was. Die jongen besloot daarom een iphone 5 te halen en deze te ruilen of verkopen voor een s4. De medewerkers waren echter druk bezig telefoons voor zichzelf te regelen en hij hoorde dat en zij dat er vast ook nog wel een s4 voor hem achter lag. Vervolgens stopte ze sneaky een s4 in zijn tasje en ging hij toch gelukkig naar huis.Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:10:
[...]
in mijn geval met nummerbehoud wordt hij achter gehouden (vanmiddag zou hij binnen komen)
Of ze het ook doen als je geen nummerbehoud wil hebben, denk het niet
Echt idioot dat personeel ook nog eens telefoons voor zichzelf achter houdt. Deze krijgen al fikse kortingen op hun abbo. Volgens mij geldt de actie die we nu hebben altijd voor personeel.
Laten ze het dan gewoon even 1 dag later regelen ofzo en niet wachtende mensen teleurstellen.
Laten ze het dan gewoon even 1 dag later regelen ofzo en niet wachtende mensen teleurstellen.
Verwijderd
werd in de ochtend ook gemeld, geen htc one dus ga maar uit de rij.
Toch naar binnen als nummer 4 en maar begonnen dat ik mijn nummer wil meenemen, en dat volgens de collega bij de deur het dan geen probleem was om een abbo af te sluiten terwijl er geen werkelijke voorraad op dat moment was.
erg happy er mee, of ik nu vandaag of morgen of volgende week mijn toestel heb, boeieee de buit is binnen
Toch naar binnen als nummer 4 en maar begonnen dat ik mijn nummer wil meenemen, en dat volgens de collega bij de deur het dan geen probleem was om een abbo af te sluiten terwijl er geen werkelijke voorraad op dat moment was.
erg happy er mee, of ik nu vandaag of morgen of volgende week mijn toestel heb, boeieee de buit is binnen
Voor de telefoon die niet meer uit voorraad leverbaar zijn, kunnen mensen toch in theorie ter plekke een prepaid vodafone simkaart kopen. En vervolgens een abonnement met gewenste telefoon afsluiten met nummerbehoud?
PSN: TheKrish
smart thinking Krishhh, denk helaas niet dat het gaat werken.
Ze kunnen óf 10 minuutjes later opengaan en eerst even hun eigen abbo's doen, of de toestellen apartleggen en wanneer het wat rustiger is het afsluitenRubman schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:16:
Echt idioot dat personeel ook nog eens telefoons voor zichzelf achter houdt. Deze krijgen al fikse kortingen op hun abbo. Volgens mij geldt de actie die we nu hebben altijd voor personeel.
Verder kan ik je verzekeren dat de maximale korting die Vodafonepersoneel kan krijgen de Friends en Family acties zijn. Het (vaste) personeel van de Vodafone winkels krijgen vaak een abonnement van de zaak
Ok kortingen voor personeel zijn misschien niet zo denderend, maar ze kunnen makkelijk na sluiten of voor openen hun eigen abbo afsluiten zonder dat het sneaky sneaky tussendoor moet wat alleen maar scheve gezichten oplevert.
Denk dat er ook niet zo moeilijk gedaan zal worden als telefoons er dan niet zijn, het gaat tenslotte om personeel.
Denk dat er ook niet zo moeilijk gedaan zal worden als telefoons er dan niet zijn, het gaat tenslotte om personeel.
Dit is dus precies wat volgens VF zelf niet zou moeten kunnen.Emielvanputten schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:17:
en dat volgens de collega bij de deur het dan geen probleem was om een abbo af te sluiten terwijl er geen werkelijke voorraad op dat moment was.
Tegenstrijdig bericht nummer hoeveel?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
even kijken tegenstrijdigheid #42
Verwijderd
let wel, icm nummerbehoud, vodafone laat het contract pas ingaan als er acc. is van kpn.
Hierdoor krijg je met nummer behoud nooit je toestel mee, eerst acc. kan tot 3 dagen duren.
icm de verwachting van levering in de middag
Zonder nummerbehoud was het idd niet mogelijk af te sluiten zonder voorraad
Hierdoor krijg je met nummer behoud nooit je toestel mee, eerst acc. kan tot 3 dagen duren.
icm de verwachting van levering in de middag
Zonder nummerbehoud was het idd niet mogelijk af te sluiten zonder voorraad
Of verlengen for that matter.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dat is gewoon k%t te noemen. Ik moet dan weer 3 uur retouren met de trein om alleen een telefoon op te halen... stuur 'm dan op ofzo.
Verwijderd
het is wat het is, ik heb voor deze aanbieding gekozen, en als je het topic doorleest dan weet je wat de stappen zijn qwa nummer behoud.Freakster86 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:48:
Dat is gewoon k%t te noemen. Ik moet dan weer 3 uur retouren met de trein om alleen een telefoon op te halen... stuur 'm dan op ofzo.
Wel een oplossing voor het probeem, als eerste in de rij komen te staan, dus vroeg op.
Vervolgens je nummer 1 plek aan de grootste fan met nummer 150 verkopen voor 800 euro
Ik stond vandaag in de rij rond 5:56 met mijn klapstoel XD! Ik was als 15de ofzo aan de beurt want mensen gingen weer eens plekjes bezet houden voor elkaar. Maar goed eind goed al goed,
Ik heb een htc one kunnen schoren in Capelle k heb het in de winkel gewoon laten inspecteren alleen door de lichtval zag ik sommige imperfecties niet (beschadiging bovenkant, kleine krasjes op de zilver lak om het toestel, Kleine kartel randjes alleen bij de micro sim gat. Al met al het is een goed toestel kleine gapp onderin misschien ga ik het ruilen maar denk het niet na paar keer het toestel te hebben geinspecteerd en het vergeleken te hebben met andere htc one op dit forum etc.
Ruilen kon binnen 5 dagen ze wouden me niet gelijk helpen wat een bagger service.... Maar goed het toestel heb ik nog niet aan gedaan ik wacht denk ik het even af wat ik ermee ga doen. Ik plaats vanavond wel een paar foto's zo close-up mogelijk van mijn one en dat jullie misschien mij kunnen informeren of ik dit toestel ruil of houd. Ik denk dat ik veeelste kritisch kijk maar goed dan weet je wat je eisen zijn en scoor je uiteindelijk wel een goed toestel. De imperfecties heb ik nu zo een beetje maar geaccepteert want denk niet dat ik een betere kan krijgen.
Mvg,
Ik heb een htc one kunnen schoren in Capelle k heb het in de winkel gewoon laten inspecteren alleen door de lichtval zag ik sommige imperfecties niet (beschadiging bovenkant, kleine krasjes op de zilver lak om het toestel, Kleine kartel randjes alleen bij de micro sim gat. Al met al het is een goed toestel kleine gapp onderin misschien ga ik het ruilen maar denk het niet na paar keer het toestel te hebben geinspecteerd en het vergeleken te hebben met andere htc one op dit forum etc.
Ruilen kon binnen 5 dagen ze wouden me niet gelijk helpen wat een bagger service.... Maar goed het toestel heb ik nog niet aan gedaan ik wacht denk ik het even af wat ik ermee ga doen. Ik plaats vanavond wel een paar foto's zo close-up mogelijk van mijn one en dat jullie misschien mij kunnen informeren of ik dit toestel ruil of houd. Ik denk dat ik veeelste kritisch kijk maar goed dan weet je wat je eisen zijn en scoor je uiteindelijk wel een goed toestel. De imperfecties heb ik nu zo een beetje maar geaccepteert want denk niet dat ik een betere kan krijgen.
Mvg,
[ Voor 10% gewijzigd door faisje op 03-05-2013 15:13 ]
Dat ze je niet willen helpen snap ik wel, er staan nog 250-300 man voor de deur...
Ik neem aan dat als je na 15:00 aan komt bij Kampen,Emmeloord,Huizen en Amsterdam de kans klein is dat je een Abbonement kan afsluiten met de iPhone 5 16GB
De huidige rijen gaan om 12.00 - 13.00 al dicht, dus dat zal wel ja
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
De rijen zijn al een paar uur gesloten, hoewel regelmatig nog wel mensen stiekem aansloten. Heb je al een bonnetje, dan kan je vaak nog wel achteraan sluiten.
Ik heb gewoon recht op een deugdelijk procuct als dr mensen in de rij staan is dan niet mijn probleem als ik het binnen 7 min constateer na het uitlopen van de winkel. Dr zaten geen uren tussenSenor Sjon schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:21:
Dat ze je niet willen helpen snap ik wel, er staan nog 250-300 man voor de deur...
Recht op een deugdelijk product ja, maar dat kan ook de volgende dag(en) of tegen sluitingstijd geregeld worden, niet? beetje asociaal als je weet dat er mensen net zo als jij lang moeten wachten op hun abbo en vervolgens de rij ophoudt.faisje schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:38:
[...]
Ik heb gewoon recht op een deugdelijk procuct als dr mensen in de rij staan is dan niet mijn probleem als ik het binnen 7 min constateer na het uitlopen van de winkel. Dr zaten geen uren tussen
Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.
Je hebt zeven dagen om het toestel terug te brengen in een willekeurige Vodafone winkel. Als iedereen zo dacht als jij, dan had je nog tot middernacht in die rij gestaan.
Verwijderd
Nog mensen die een update over de voorraad hebben van de HTC ONE in Den Haag.
Of die even aan een medewerker willen vragen mij te bellen, aangezien ze geen telefoonnummer hebben nog.
(van Putten vanmorgen als 4de afgesloten, nog niet gebeld over telefoon, wel in voorraad blijkbaar(
Of die even aan een medewerker willen vragen mij te bellen, aangezien ze geen telefoonnummer hebben nog.
(van Putten vanmorgen als 4de afgesloten, nog niet gebeld over telefoon, wel in voorraad blijkbaar(
idd het kan in elke winkel dus als je lang gereisd hebt gewoon lekker in de buurt omruilen zodra je thuis bent. Niks aan het handje
Ze hebben het heel erg druk en zullen je heus bellen als ze tijd hebben. 400 man op een dag is niet niks en taken ernaast komen dan wat in het nauw.
Jouw telefoon word gewoon achter gehouden aangezien je het abbo hebt afgesloten en daar een IMEI nummer/telefoon aan gekoppeld wordt.
Het zal alleen niet meer vandaag of morgen ophalen worden aangezien ze daar denk ik niet aan toe komen met de drukte om alle nummerbehoud berichten na te lopen.
Als je vraag niet direct beantwoord word hoef je niet steeds weer opnieuw te vragen hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:47:
Nog mensen die een update over de voorraad hebben van de HTC ONE in Den Haag.
Ze hebben het heel erg druk en zullen je heus bellen als ze tijd hebben. 400 man op een dag is niet niks en taken ernaast komen dan wat in het nauw.
Jouw telefoon word gewoon achter gehouden aangezien je het abbo hebt afgesloten en daar een IMEI nummer/telefoon aan gekoppeld wordt.
Het zal alleen niet meer vandaag of morgen ophalen worden aangezien ze daar denk ik niet aan toe komen met de drukte om alle nummerbehoud berichten na te lopen.
[ Voor 78% gewijzigd door Rubman op 03-05-2013 15:50 ]
Whoops dubbelpost sorry wou wijzigen.
[ Voor 95% gewijzigd door Rubman op 03-05-2013 15:50 ]
Verwijderd
ik snap dat ze het druk hebben, maar dan moet er niet verteld worden als hij binnen bellen we je meteen.
En aangezien er blijkbaar nog steeds mensen weg lopen met een one, vind ik dat dus een beetje minders.
Ook omdat ik verder geen tijd meer heb om te halen , behalve na volgende week zaterdag
En aangezien er blijkbaar nog steeds mensen weg lopen met een one, vind ik dat dus een beetje minders.
Ook omdat ik verder geen tijd meer heb om te halen , behalve na volgende week zaterdag
Als ik het zo lees is de wachtrij bij de Vodafone winkel een verkapte Tweakers meeting. Wie zorgt er volgende week in Kampen voor een BBQ?
Wat ik in dit forum geen duidelijk antwoord op kan vinden is de vraag of het mogelijk is om een zakelijk abonnement af te sluiten met deze actievoorwaarden, dat zou als voordeel hebben dat ik geen vrije dag op hoef te nemen om mijn eigen abbo af te sluiten maar ik ook een abbo voor mijn leidinggevende kan regelen.
Wat ik in dit forum geen duidelijk antwoord op kan vinden is de vraag of het mogelijk is om een zakelijk abonnement af te sluiten met deze actievoorwaarden, dat zou als voordeel hebben dat ik geen vrije dag op hoef te nemen om mijn eigen abbo af te sluiten maar ik ook een abbo voor mijn leidinggevende kan regelen.
MRTN
Nou vanochtend om 10 voor half 7 in de rij met ongeveer 30 mensen voor mij en ik liep om half 11 weer naar buiten met een HTC ONE. (Capelle)
Hij is nog geseald, maar denk toch dat ik een SGS 4 wil, kan ik naar een ander winkel of dezelfde maar 4 dagen later en het toestel ruilen of wordt het toch verkopen op MP?
Er staat wel ruilen binnen 7 dagen op de bon, maar geldt de korting dan nog?
Hij is nog geseald, maar denk toch dat ik een SGS 4 wil, kan ik naar een ander winkel of dezelfde maar 4 dagen later en het toestel ruilen of wordt het toch verkopen op MP?
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
is al meerdere malen besproken kan niet, wat mogelijk wel zou kunnen is paticulier bestelen en dat later omzetten naar zakelijk.Martin11468 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 16:11:
Als ik het zo lees is de wachtrij bij de Vodafone winkel een verkapte Tweakers meeting. Wie zorgt er volgende week in Kampen voor een BBQ?
Dit word geloof ik ook geprobeerd door SenorSjon, of het daadwerkelijk gaat lukken hangt denk ik van de voorwaarden en coulance van winkelpersoneel af.henkyyyyyyy schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 16:11:
Nou vanochtend om 10 voor half 7 in de rij met ongeveer 30 mensen voor mij en ik liep om half 11 weer naar buiten met een HTC ONE. (Capelle)
Meerdere winkels proberen als eerste niet lukt zou dus kunnen werken omdat de 1 nu eenmaal makkelijker is dan de andere.
Zo, terug uit Den Haag. Als laatste (met mazzel) om 12.08 in de rij toegelaten ('je bent écht de laatste) en om 14.45 contract getekend. Ging dus redelijk snel. In de zon met wat leeswerk en de uitstekende catering van de Vodafone winkel (gingen zelfs koffie halen bij de Simon Levelt tegenover...mmm...) uitstekend te doen. Sfeer was goed. Na mij werden nog mensen toegelaten die al eerder een nummer hadden gehaald maar even weg waren geweest.
Ruilen moet je kijken wat je kunt afspreken met het personeel. Je hebt uiteraard het recht om te ruilen, maar het kan dat je dan de volle mep moet betalen omdat de actie niet meer geldt (houd je dus alleen het abonnementsvoordeel over).
Ruilen moet je kijken wat je kunt afspreken met het personeel. Je hebt uiteraard het recht om te ruilen, maar het kan dat je dan de volle mep moet betalen omdat de actie niet meer geldt (houd je dus alleen het abonnementsvoordeel over).
Hebben ze daar ergens de voorwaarden hangen van de aktie of in je contract. Ze mogen wel tonen dat je gewn recht hev om te ruilen vind ik.theturtle schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 16:20:
*UPDATE
Hoi Allemaal,
Zo voor het weekend nog even een late update met wat info die we hebben bemachtigd:
Zoals jullie weten zijn de rijen inmiddels gesloten. Voor morgen komt er geen nieuwe voorraad meer, maar kunnen nog flink wat aansluitingen per winkel verwerkt worden. Er is geen voorraad meer van de iPhone 5 32 en 64 GB, Samsung S4 en HTC one.
Dat betekent dus voor iPhone 5 16GB, Note, SIII, Lumia enz lovers... Sla je slag!
http://forum.vodafone.nl/...fo-en-data/m-p/65874#M572
Jammer, maar de mensen die morgen dus komen kunnen bijna alleen maar B modellen kiezen.
Pfff, net rond 15:00 uur in Capelle geweest. Een rij van hier tot Tokyo. Als ik achteraan in de rij zou gaan staan dan zou ik ergens rond 21:00 uur pas aan de beurt zijn vertelde de medewerker mij. Niet gedaan dus. Helaas gaat deze mooie actie aan mij voorbij. Maar voor wie wel lang wil wachten, er hingen a4tjes op het raam dan de Galaxy's waren uitverkocht. Ik ga er vanuit dat er dus nog wel Iphones beschikbaar waren.
Nee, hoor. Niet in Capelle dus. Ik sprak met de medewerker die bij de ingang van de dranghekken stond. Voor me sloot er nog iemand aan in de rij. Er wordt gevraagd voor welke aanbieding je komt. Dit wordt dan op een formulier geschreven en je krijgt gelijk een nummertje erbij.
Rij van 30 man in Capelle, relatief nog heel erg rustig dus! Hoor ze net ook een nummer omroepen dus ze werken wel metnummertjes.
[ Voor 36% gewijzigd door thefal op 03-05-2013 16:48 ]
Hmmm, ben je daar net geweest dan?
Of ben je er nog? Kan je anders vragen hoe het nu met de rij zit.
Misschien is het dan nog een ritje waard
Of ben je er nog? Kan je anders vragen hoe het nu met de rij zit.
Misschien is het dan nog een ritje waard
[ Voor 62% gewijzigd door Razzy op 03-05-2013 16:52 ]
Had niet eens een toestel nodig, was gewoon benieuwd naar de rij. I am ddisappointed
ik vraag het wel even.
Edit: rij is afgesloten en als de rij weg is sluiten ze direct. Helaas, morgen weer dus.. .
Edit: rij is afgesloten en als de rij weg is sluiten ze direct. Helaas, morgen weer dus.. .
[ Voor 31% gewijzigd door thefal op 03-05-2013 16:57 ]
Kunnen de peeps die het geluk hebben en nu een HTC ONE bezitten bevestigen dat het de 4G versie is?
zijn ze dat niet allemaal dan? volgens mij is het namelijk standaard dat ie dat doet alleen niet compatible met alle 4g varianten
om 10.10 een contract afgesloten maar telefoon niet meegekregen wegens nummerbehoud. Net gebeld dat het nu is gelukt, dat ik vanavond nog langs kan komen om m op te halen.
lekker op 50 minuten rijafstand
maar daar gaan we weeerrrrrr op naar capelle!
lekker op 50 minuten rijafstand
Dus als ze om 12:00-13:00 de rijen sluiten en ze zijn om 15:00 al klaar laten ze er geen mensen meer bij?
Tuurlijk is dat zoBastiaanNL schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 17:06:
Kunnen de peeps die het geluk hebben en nu een
HTC ONE bezitten bevestigen dat het de 4G versie is?
15.45 uur aangesloten in de rij van Capelle, 17.15 uur fluitend eruit! Goed geregeld!
Net een telefoontje vanuit VF Utrecht nav de actie. Kan nu volgende week vrijdag om 13:30 langskomen. Zelfde actie. Zelfde voorwaarden. Niet verwacht om eerlijk te zijn!
Verwijderd
Met wie heb je gebeld? De vodafone klantenservice of je eigen provider? Of heb je toch een nummer van de winkel in Capelle?eperon schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 17:37:
om 10.10 een contract afgesloten maar telefoon niet meegekregen wegens nummerbehoud. Net gebeld dat het nu is gelukt, dat ik vanavond nog langs kan komen om m op te halen.
lekker op 50 minuten rijafstandmaar daar gaan we weeerrrrrr op naar capelle!
Hij zal wel gebeld zijn
Dan heb ik je gezien! Ik wilde eigenlijk nog roepen "zijn er nog mensen van tweakers. Net hier maar toch maar niet gedaanleroydew schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 17:42:
15.45 uur aangesloten in de rij van Capelle, 17.15 uur fluitend eruit! Goed geregeld!
Verwijderd
Werkte het maar zo. Ik heb gisteren een iPhone gehaald in Capelle. Vanochtend bij daglicht zag ik dat er aan de zijkant een stukje blauw plastic naar buiten stak aan de bovenkant/zijkant. Vandaag of morgen omruilen in Capelle daarvan begreep ik al dat dat niet ging gebeuren. Dus op naar Rotterdam Zuidplein. Daar werd mij verteld dat de telefoon terug moest naar de winkel van aankoop omdat de kassasystemen anders zijn. Het verhaal werd nog mooier toen ie vertelde dat het in het geval van een iPhone niet eens omgeruild kan worden, dat zou niet mogen van Apple. Toestel moet opgestuurd worden naar Apple die daarna een nieuwe naar de winkel sturen die je dan later weer kan gaan ophalen.Senor Sjon schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:45:
Je hebt zeven dagen om het toestel terug te brengen in een willekeurige Vodafone winkel. Als iedereen zo dacht als jij, dan had je nog tot middernacht in die rij gestaan.
Ik ga volgende week maar even bellen met de winkel in Capelle hoe zij dit zien. Anders regel ik het zelf wel met Apple. Dan wordt ie thuis opgehaald en weer bezorgd. Na gisteren bijna 10 uur te hebben gestaan in en buiten de Koperwiek, krijg ik al nachtmerries bij het horen van die naam. Laat staan dat ik 2 keer terug moet
Ik had hetzelfde met mijn htc One, die moet terug naar de zelfde winkel. Wordt alleen lastig met werk volgende week want morgen zal het nog wel stervend druk zijn.
Als ik jou was zou ik hem gewoon naar apple sturen dan krijg je de volgende dag een nieuwe.Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 18:12:
[...]
Werkte het maar zo. Ik heb gisteren een iPhone gehaald in Capelle. Vanochtend bij daglicht zag ik dat er aan de zijkant een stukje blauw plastic naar buiten stak aan de bovenkant/zijkant. Vandaag of morgen omruilen in Capelle daarvan begreep ik al dat dat niet ging gebeuren. Dus op naar Rotterdam Zuidplein. Daar werd mij verteld dat de telefoon terug moest naar de winkel van aankoop omdat de kassasystemen anders zijn. Het verhaal werd nog mooier toen ie vertelde dat het in het geval van een iPhone niet eens omgeruild kan worden, dat zou niet mogen van Apple. Toestel moet opgestuurd worden naar Apple die daarna een nieuwe naar de winkel sturen die je dan later weer kan gaan ophalen.
Ik ga volgende week maar even bellen met de winkel in Capelle hoe zij dit zien. Anders regel ik het zelf wel met Apple. Dan wordt ie thuis opgehaald en weer bezorgd. Na gisteren bijna 10 uur te hebben gestaan in en buiten de Koperwiek, krijg ik al nachtmerries bij het horen van die naam. Laat staan dat ik 2 keer terug moet
Had ik ook met mijn iPhone 4S daar werkte de aan/uit knop na 3 maanden niet goed meer.
Had hem laten ophalen door Apple en kreeg de volgende dag een Nieuwe iPhone 4S.
Top service van Apple
Eerste poging mislukt, geen zwarte S4. Wel nog iemand van de smartphone crew van gisteren tegengekomen.
Kassasysteem is wel heel vaag, er staat toch Vodafone op de gevel?
Verwijderd
Zit nog te denken om huidig t-mobile abo af te kopen, dat is ismart 75, kost 38 euro per maand. In juni naar Ridderkerk, S4 of One nemen. 32,50 voor heel veel van alles. Die foon gelijk verkopen en 2 jaar met huidige toestel doen (s3 of 4s), afkopen is dan 14x38 euro, toestel voor 500 euro verkopen moet toch wel lukken?
S4 zal denk ik makkelijker verkopen..
Verwijderd
18.15 toch maar even naar Capelle gereden, ik kom uit Rotterdam dus best dichtbij. Er stonden 2 beveiligers en 5 mensen voor de deur. Ik naar de beveiliger, kan ik nog aansluiten? Wat wil je hebben, is zijn vraag. Een iphone dus, zeg ik. Ogenblikje, ga even vragen. 2 minuten later wordt ik geholpen!! Hoezo uren wachten en in de rij staan.
Verwijderd
Zoals het mij verteld werd hebben de omgebouwde winkels al een nieuw systeem en worden de bestaande winkels stapsgewijs ook van dit systeem voorzien. Rotterdam Zuidplein moet dit systeem nog krijgen volgens de medewerker. Of dit ook allemaal waar is weet ik natuurlijk niet aangezien ze bij Vodafone sterk zijn in verschillende antwoorden op dezelfde vraag.Senor Sjon schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 18:55:
Ik denk dat ik inderdaad maar gelijk rechtstreeks met Apple de boel ga afhandelen.
14x38 is al bijna een nieuw toestel...Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 19:22:
Zit nog te denken om huidig t-mobile abo af te kopen, dat is ismart 75, kost 38 euro per maand. In juni naar Ridderkerk, S4 of One nemen. 32,50 voor heel veel van alles. Die foon gelijk verkopen en 2 jaar met huidige toestel doen (s3 of 4s), afkopen is dan 14x38 euro, toestel voor 500 euro verkopen moet toch wel lukken?
Ga naar de actie in Katwijk kom van KPN wil een iphone 5 32GB, als deze niet op voorraad is maakt het toch niet omdat je met nummerbehoud toch moet wachten.
Als dit niet zo is ga ik namelijk op donderdagochtend denk dat ik dan de meeste kans maak
Als dit niet zo is ga ik namelijk op donderdagochtend denk dat ik dan de meeste kans maak
Verwijderd
Gaaf dat je zo snel zo eenvoudig aan je toestel komt zonder te wachten!
Klopt dat het een toestel is wat waarde betreft senor sjon maar nu krijg je 75 minuten en 2500 sms (waar je er 10 van gebruikt) en 1 gb internet.
Als ik afkoop voor de waarde van de telefoon heb ik dus voor minder geld een vele beter abo.. dat was de gedachte..
Klopt dat het een toestel is wat waarde betreft senor sjon maar nu krijg je 75 minuten en 2500 sms (waar je er 10 van gebruikt) en 1 gb internet.
Als ik afkoop voor de waarde van de telefoon heb ik dus voor minder geld een vele beter abo.. dat was de gedachte..
De keuze morgen is ietsje minder...
Ik krijg zojuist de laatste info voor morgen over de voorraad beschikbare toestellen. Zoals eerder al gezegd is komt er morgen geen nieuwe voorraad meer, vandaar dat we nu al iets duidelijker kunnen zijn over de dag van morgen.
De volgende toestellen zullen niet beschikbaar zijn:
De iPhone 5 32 GB en 64GB
De Samsung Galaxy S4
De volgende toestellen zullen zéér beperkt beschikbaar zijn:
De HTC One (deze echt zeer beperkt en alleen voor de allervroegste vogels)
De iPhone 5 16 GB
De volgende toestellen zullen beperkt beschikbaar zijn:
De iPhone 4
De iPhone 4S
Wel nog ruim beschikbaar zijn een aantal andere toestellen zoals bijvoorbeeld de Galaxy S3.
Vandaag is de winkel zoals normaal om 18:00 u gesloten. Vanaf dat moment was het niet meer mogelijk om aan te sluiten in de rij. Ook morgen sluiten de winkels op hun normale tijd. Uiteraard worden natuurlijk wel de mensen die dan nog in de rij staan geholpen. Op dit moment worden de laatste mensen die nog bij de winkels staan geholpen en dan zit ook deze dag er weer op.
Op de naar de laatste dag acties in Den Haag en Capelle en over een paar dagen weer door naar de volgende steden
Ik houd vanaf het begin dit topic al in de gaten en ga er ook gebruik van maken alleen woon ik in het oosten van het land en pas aan het einde van de maand Mei zijn er in de buurt winkels die mee zullen doen.
Ben eigenlijk benieuwd naar hoeveel mensen in dit topic een i5, H-One, S4 hebben genomen, kunnen we een poll maken?
Hoe maak je een Poll überhaupt?
Poll: Welk toestel icm een abonnement heb jij genomen?
• HTC One
• iPhone 5
• Samsung Galaxy S4
• Een ander toestel (vertel...:))
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Poll mag natuurlijk ook opgenomen worden in TS!
.
Ben eigenlijk benieuwd naar hoeveel mensen in dit topic een i5, H-One, S4 hebben genomen, kunnen we een poll maken?
Hoe maak je een Poll überhaupt?
Poll: Welk toestel icm een abonnement heb jij genomen?
• HTC One
• iPhone 5
• Samsung Galaxy S4
• Een ander toestel (vertel...:))
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll mag natuurlijk ook opgenomen worden in TS!
.
[ Voor 50% gewijzigd door EN-IS op 03-05-2013 21:37 ]
De uitslag lijkt me voorspelbaar. Aantal telefoons behalve de iphones waren beperkt. Mensen namen ook de iphone bij gebrek aan "beter". Vervolgens ruilen ze die of verkopen hem via marktplaats. Ik verwacht dat de meeste tweakers daarom een iphone hebben gekocht (hoewel dat tegen de natuur van de tweaker is).
Ik kan een tweede poll maken met de vraag "welk toestel had je willen nemen icm een abonnement?"michielvz schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 21:42:
De uitslag lijkt me voorspelbaar. Aantal telefoons behalve de iphones waren beperkt. Mensen namen ook de iphone bij gebrek aan "beter". Vervolgens ruilen ze die of verkopen hem via marktplaats. Ik verwacht dat de meeste tweakers daarom een iphone hebben gekocht (hoewel dat tegen de natuur van de tweaker is).
Verwijderd
BAAL!! Dacht om dat tijdstip, zal ik ff gaan kijken.. maar dacht nehhhh toch stervens druk!Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:09:
18.15 toch maar even naar Capelle gereden, ik kom uit Rotterdam dus best dichtbij. Er stonden 2 beveiligers en 5 mensen voor de deur. Ik naar de beveiliger, kan ik nog aansluiten? Wat wil je hebben, is zijn vraag. Een iphone dus, zeg ik. Ogenblikje, ga even vragen. 2 minuten later wordt ik geholpen!! Hoezo uren wachten en in de rij staan.
Helaas!
Iemand enig idee hoelaat de winkel morgen open gaat ?
Waarom heeft niemand een Xperia Z genomen of Lumia 920 als je geen S4 of One kreeg, beter dan een appeltje 5 in ieder geval
Als je toestel toch wilt verkopen en jouw wenstoestel gaan kopen dan is iphone een logische keuze. Die zijn waardevast en bregen het meest op.Cyclonic schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 21:49:
Waarom heeft niemand een Xperia Z genomen of Lumia 920 als je geen S4 of One kreeg, beter dan een appeltje 5 in ieder geval
Ik heb de Note 2 genomen, there is nothing like it
Probeer hem nog te ruilen voor een S4, maar dat is puur financieel. Apple is voor in de fruitschaal, die wil ik nog niet gratis hebben.
Normaal gesproken zou ik je wel gelijk geven, maar wat doen de prijzen als er ineens nu 1000 iphones te koop aangeboden worden330d schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 21:51:
[...]
Als je toestel toch wilt verkopen en jouw wenstoestel gaan kopen dan is iphone een logische keuze. Die zijn waardevast en bregen het meest op.
Verwijderd
S4 is denk ik het meest gevraagd nu omdat hij net uit is.. over 5 maanden is dat weer anders
Dat valt toch nog vies tegen hoor. Op Tweakers misschien, maar het grootste deel van de rij is geen tweaker en wil gewoon een Iphone. Als ik had gewild kon ik ook nog zo een htc one meenemen.Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 21:56:
S4 is denk ik het meest gevraagd nu omdat hij net uit is.. over 5 maanden is dat weer anders
Wat me wel opviel was de hoeveelheid gebroken iPhones in de rij. Wat doen ze met die dingen?
Verwijderd
Samsung is intussen apple toch al voorbij als het om de verkoop van smartphones? Dat zijn toch niet alleen tweakers.. reken mezelf ook niet onder de tweakers trouwens 
Mijn foon is nog nooit gevallen.. hoe minder je hem gebruikt hoe minder kans
Mijn foon is nog nooit gevallen.. hoe minder je hem gebruikt hoe minder kans
*knip*
Dit is dus niet de bedoeling.
Dit is dus niet de bedoeling.
[ Voor 97% gewijzigd door gambieter op 03-05-2013 23:48 ]
Kan iemand mij vertellen als je een verzekering afsluit bij je nieuw abonnement of hier ook de 50% korting overheen gaat?
Om de maandlasten zo laag mogelijk te houden voor de Samsung S4 wil ik voor abonnement super red type A gaan en de rest van toestelprijs bij betalen. Het klopt toch dat dit rest bedrag ook 50% korting heeft?
Abonnement € 55,- > € 27.50
Toestelprijs € 269.99 > € 135,-
Om de maandlasten zo laag mogelijk te houden voor de Samsung S4 wil ik voor abonnement super red type A gaan en de rest van toestelprijs bij betalen. Het klopt toch dat dit rest bedrag ook 50% korting heeft?
[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 04-05-2013 00:05 ]
Bijbetaling toestel krijg je geen 50% korting. Alleen op abonnement + toestel bijbetaling per maand(kan €5, €10 of €15). Dus vb RED 49,- + iPhone 5 15,- = 64,- -50% = 32,- per maand.Rens- schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 23:43:
Kan iemand mij vertellen als je een verzekering afsluit bij je nieuw abonnement of hier ook de 50% korting overheen gaat?
[ Voor 10% gewijzigd door pinokkia op 04-05-2013 00:01 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Al zal het kloppen dat je toestelprijs 50% korting krijgt, dan is jouw berekening ook fout.Rens- schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 23:43:
[modbreak]Wil je de topicwaarschuwing voortaan eerst lezen en dan zelf op zoek gaan? Het is niet de bedoeling vraagjes hier te dumpen.[/]
135,-/24=5,63 p/m + 27,50 kom je op 33,13 uit
Red super icm s4 is 65+5=70euro*50%=35,- pm
Waarom moeilijk doen met toestel bijbtalen? Terwijl je maar 2euyro meer betaal en de top abo heb.
[ Voor 4% gewijzigd door 330d op 04-05-2013 00:14 ]
Hierboven zeggen ze het niet echt concreet, maar het komt erop neer dat je plan niet werkt. Je krijgt geen korting op de eenmalige aanbetaling voor het toestel.Rens- schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 23:43:
[modbreak]Wil je de topicwaarschuwing voortaan eerst lezen en dan zelf op zoek gaan? Het is niet de bedoeling vraagjes hier te dumpen.[/]
Kortom: Toestel prijs zo laag mogelijk houden. De maandelijkse kosten worden hierdoor uiteraard hoger, maar daar mag je dus wel die 50% van afhalen 
Komt in de praktijk dus vaak neer op Bundel Smartphone D of E.
Voor zover ik het begrijp
Ik zit zelf nog een beetje met het probleem dat ik nu bij Hi zit en mijn abbo over ~3 maand afloopt.
Ik mag dus wel verlengen bij Hi (dit mag 4 maand van tevoren) maar nog niet over op een andere provider (dit mag volgens mij 2 maand van tevoren).
Kan ik als de Vodafone actie hier over een paar weken is, ook een abbo afsluiten die gewoon een paar weken later ingaat?
Zo niet dan zal ik eventueel mijn Hi abbo af kunnen kopen lijkt me, maar dat gaat met de extra administratiekosten ook tegen de €100+ aanlopen vrees ik..
*Vodafone chat gaat alleen via Fb/Tw/Hy, en mailen duurt 2 dagen staat er..
Komt in de praktijk dus vaak neer op Bundel Smartphone D of E.
Voor zover ik het begrijp

Ik zit zelf nog een beetje met het probleem dat ik nu bij Hi zit en mijn abbo over ~3 maand afloopt.
Ik mag dus wel verlengen bij Hi (dit mag 4 maand van tevoren) maar nog niet over op een andere provider (dit mag volgens mij 2 maand van tevoren).
Kan ik als de Vodafone actie hier over een paar weken is, ook een abbo afsluiten die gewoon een paar weken later ingaat?
Zo niet dan zal ik eventueel mijn Hi abbo af kunnen kopen lijkt me, maar dat gaat met de extra administratiekosten ook tegen de €100+ aanlopen vrees ik..
*Vodafone chat gaat alleen via Fb/Tw/Hy, en mailen duurt 2 dagen staat er..
[ Voor 85% gewijzigd door SmiGueL op 04-05-2013 01:33 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Nou ik sta maaar ook in de ry van Capelle.
Sinds 06u.
25man voor me.
Kans op iPhone 5 is er dus
Sinds 06u.
25man voor me.
Kans op iPhone 5 is er dus
Klinkt goed! succes.
6 uur is wel vroeg voor mij op zaterdag ;-). Staat het nu al helemaal vol?
6 uur is wel vroeg voor mij op zaterdag ;-). Staat het nu al helemaal vol?
Dit topic is gesloten.