Gaan de bedragen die je moet bijbetalen ook door de helft? Met andere woorden, zou een Galaxy S4 die normaal met een Red Super €60,- per maand kost met €150,- bijbetaling nu €30,- per maand kosten met €75,- er eenmalig bij?
InEtVa, dit staat zelfs in de TS.
Freakster86 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:56:
De bijbetaling voor je toestel gaat ook door de helft, bijv.:
RED 49,- + iPhone 5 15,- = 64,- -50% = 32,- per maand.
Dat had ik gezien maar hier hebben ze het over een bijbetaling per maand, ik wil het gewoon in één keer afbetalen
Ah, mijn excuses. Ik had je verkeerd begrepen.
Eerder in het topic is (meen ik) vermeld, dat deze betalingen niet gehalveerd worden (helaas).
@Freakster: Dan mag ik hopen dat hij/zij de eerste is.
Ik ben bang dat ik niet voor 13.00 uur terug in Utrecht ben, dus ik hoop een keer voor een andere stad meer tijd te hebben.

Eerder in het topic is (meen ik) vermeld, dat deze betalingen niet gehalveerd worden (helaas).
@Freakster: Dan mag ik hopen dat hij/zij de eerste is.

Ik ben bang dat ik niet voor 13.00 uur terug in Utrecht ben, dus ik hoop een keer voor een andere stad meer tijd te hebben.
[ Voor 62% gewijzigd door ThinkCreative op 03-05-2013 02:02 . Reden: Grammatica + reactie op Freakster ]
Mmm dat is jammer, anders zou het helemaal interessant zijn geweest. Dan moet ik nog eens even kijken of ik wel voor de Super ga of toch maar voor de gewone. In ieder geval bedankt voor de hulp!ThinkCreative schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 01:49:
Ah, mijn excuses. Ik had je verkeerd begrepen.![]()
Eerder in het topic is meen ik vermeld dat deze betalingen niet gehalveerd worden (helaas).
Verwijderd
als 4de in de rij in den haag
auto stoel uit de auto en op de stoep, heerlijk wachten met comfort.
nu nog een bekerhouder
auto stoel uit de auto en op de stoep, heerlijk wachten met comfort.
nu nog een bekerhouder
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2013 05:20 ]
Staan er al mensen achter je? En hoeveel Emiel?
30 man capelle ongeveer
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Verwijderd
30 man in den haag
erg gezellig. zelf maar nummertje uitgegeven voor de duidelijkheid.
erg gezellig. zelf maar nummertje uitgegeven voor de duidelijkheid.
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2013 06:51 ]
Dat zijn er echt wel 50 geworden nu, in Capelle bedoel ik
[ Voor 24% gewijzigd door Mikew991 op 03-05-2013 06:48 ]
Dat is nog erger dan gisterenMikew991 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 06:48:
Dat zijn er echt wel 50 geworden nu, in Capelle bedoel ik
Verwijderd
DEN HAAG
krijg me fotos niet online.
maar heb een stoel uit mijn auto gehaalt en zit erg lekker.
erg gezellig, nu tegen de 50 man
krijg me fotos niet online.
maar heb een stoel uit mijn auto gehaalt en zit erg lekker.
erg gezellig, nu tegen de 50 man
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2013 07:28 ]
Succes weer aan een ieder, mag hopen dat ze weer wat S4's en Ones op voorraad hebben
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Geen S4 meer dit weekend volgens Vodafone forum, beperkt htc One.CLB schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 07:28:
Succes weer aan een ieder, mag hopen dat ze weer wat S4's en Ones op voorraad hebben
CLB bedankt voor de aanmoedigingen, hahahah kan jij niet die Vodafone mensen vervangen, wss per definitie een verbeteringen
Verwijderd
DEN HAAG
de eerste mederwerkers van vodafone zijn in de winkel. mensen blijven aanschuiven achter in de rij.
de eerste mederwerkers van vodafone zijn in de winkel. mensen blijven aanschuiven achter in de rij.
Ik ben net om 07:00uur in Capelle gaan kijken en dit zag ik dan staan
Ben meteen weer naar de auto gelopen en naar huis gereden 
" Foto plaatsen wilt niet echt goed lukken
"
" Foto plaatsen wilt niet echt goed lukken
[ Voor 39% gewijzigd door proda op 03-05-2013 07:48 ]
Ahaa, nou dat forum zou ik alvast niet geloven, gisteren waren ze 'op' maar kwamen ze overal vandaanbvbal79 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 07:32:
Geen S4 meer dit weekend volgens Vodafone forum, beperkt htc One.
Mwah, neehoor, ga wel genieten van m'n zelf gehaalde toestelchrismelman schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 07:33:
CLB bedankt voor de aanmoedigingen, hahahah kan jij niet die
Vodafone mensen vervangen, wss per definitie een verbeteringen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ok maar dan kan je net zogoed de red super nemen.ThinkCreative schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 01:14:
http://www.vodafone.nl/samsung_galaxy_s4/
Even verzekering uitvinken en het RED abo van €49,- per maand pakken. Rechts nog even aanzetten dat je je toestel met een tientje per maand wil betalen en dan zit je dus op €59/mnd.
Mevrouw die de nummertjes uitdeelt in Den Haag zegt net ze helemaal geen S4 hebben en dat de one in de loop van de dag binnen komt. Ze weet niet hoe laat ze komen...
Balen, want ik sta in de rij voor een S4
I see A tunnel at the end of the light
Misschien ben je pas om 13:00 aan de beurt en is Mikropakket net langs geweest, wachten loont in dit geval misschien welElflord. schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 08:08:
Mevrouw die de nummertjes uitdeelt in Den Haag zegt net ze helemaal geen S4 hebben en dat de one in de loop van de dag binnen komt. Ze weet niet hoe laat ze komen...
Ok nu zal ik niet meer sarcastisch doen
Wat zouden ze bij Vodafone doen op het moment dat je een telefoon wil waarvan ze weten dat hij binnen komt, maar die nog niet binnen is. Zouden ze die na binnenkomst achter willen leggen? Of zou je gewoon moeten wachten.
Je zal wel kunnen wachten neem ik aan, 90% wil toch 'n iPhone
Het abo is te voordelig om te laten schieten. Ik ga denk ik vanmiddag in een andere VF winkel het toestel ruilen. Volgens de voorwaarden van Vodafone mag dit gewoon.Elflord. schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 08:08:
De S4 is 699 + een 64GB kaart t.w.v. 50 euro.
De Note 2 is rond de 500 euro.
Financieel gezien is de S4 de betere keuze, ook als ik later alsnog de Note3 wil. Dan is de S4 makkelijker verhandelbaar.
Bij elk Red abo kan je 2 extra sims nemen voor 5 euro per maand extra per sim (niet door de helft... evenals Blox die ook niet door twee gaan). Alleen bij Red Super krijg je standaard de 2e simkaart gratis.CLB schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 01:25:
Dus Red Super:
- 42Mbps ipv 28Mbps
- 4GB data ipv 1GB data
- 4G netwerkondersteuning
- 2e of 3e extra data-simkaart
- 'Vervangende toestelservice'
Morgen even chatten of ik de €60,00 alsnog in 1x kan afbetalen en zo €32,50 aan maandlasten kan fixen ipv €32,50
Je schijnt ook een korter lijntje bij de Hellpdesk te hebben.
Je kan kiezen welke variant je neemt, Red is standaard B categorie, Red Super is standaard C categorie. Als je bij Red naar A gaat, dan is het abo 44 euro, Red Super kan je verlagen naar 55 euro door naar A te gaan. Afhankelijk van je toestelkeuze natuurlijk, want met elke verlaging komt een bijbetaling.
Je kan dus kiezen en afhankelijk van de keuze moet je bijbetalen. De iPhones die over de toonbalk vlogen waren bijna allemaal de hoogste Red Super categorie.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Daarom dan kunnen ze hem toch wel voor mij in de kluis leggen. Ik wil toch nummerportering.CLB schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 08:32:
Je zal wel kunnen wachten neem ik aan, 90% wil toch 'n iPhone
In Capelle melden ze net trouwens dat ze zo langs komen met formulieren. Er loopt nu 6 man personeel.
[ Voor 16% gewijzigd door Mikew991 op 03-05-2013 08:38 ]
De S4 is er wel, alleen die zijn al beloofd aan Friends & Family.
Volgens mij is dat niet de rij?
[ Voor 9% gewijzigd door Señor Sjon op 03-05-2013 09:02 ]
Heb je je simkaart nummer nodig? (Vodafone verlenging)
Mijne heb ik verknipt.
Mijne heb ik verknipt.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Nee, alleen je telefoonnummer. Ik moest wel om een nieuwe SIM vragen aangezien ik een microsim i.p.v. minisim uit de S2 nodig had. Die waren ze even vergeten. Simkaart is geschikt voor mini en micro. Bij iPhone5 krijg je een nanosim.
Edit
Let wel op, bij het aanmaken van de nieuwe simkaart kreeg ik gelijk een sms van ING dat *iets* was gewijzigd en ik twee dagen lang niet dit nummer voor geld overmaken kan gebruiken.
Edit
Let wel op, bij het aanmaken van de nieuwe simkaart kreeg ik gelijk een sms van ING dat *iets* was gewijzigd en ik twee dagen lang niet dit nummer voor geld overmaken kan gebruiken.
[ Voor 30% gewijzigd door Señor Sjon op 03-05-2013 09:16 ]
Ik vroeg me af hoe goedkoop deze acties nou werkelijk zijn. Ff Excel bestandje gemaakt:

Stel dat je de S4 koopt, en voor de nieuwprijs weet te verkopen, betaal je omgerekend voor het abbonement 2,60 per maand. En andersom, als je er vanuit gaat dat je het volledige bedrag betaalt voor het abbonement, dan "krijg" je 408 euro om er met de actie nu een One X bij te nemen.
Niet slecht!

Stel dat je de S4 koopt, en voor de nieuwprijs weet te verkopen, betaal je omgerekend voor het abbonement 2,60 per maand. En andersom, als je er vanuit gaat dat je het volledige bedrag betaalt voor het abbonement, dan "krijg" je 408 euro om er met de actie nu een One X bij te nemen.
Niet slecht!
Er komt nog wel 30/24= 1,25 euro bij per maand. Aansluitkosten
Ze komen net langs in Capelle van Vodafone om te zeggen dat er 50 HTC one's zijn. Met nog 40 wachtende voor me zit ik goed denk ik zo.
Niet als je verlengt. Maar je moet goed kijken of een upgrade naar een hoger tarief niet beter is, want die kost je 60 euro i.p.v. 120 euro in het maandtarief.
Als je Red C met Red Super C vergelijkt is het verschil 11/2=5,50 per maand. Daar krijg je redelijk veel voor terug.
Als je Red C met Red Super C vergelijkt is het verschil 11/2=5,50 per maand. Daar krijg je redelijk veel voor terug.
Hoe druk is het in Capelle?Mikew991 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:59:
Ze komen net langs in Capelle van Vodafone om te zeggen dat er 50 HTC one's zijn. Met nog 40 wachtende voor me zit ik goed denk ik zo.
Nice, ze krijgen dus redelijk op tijd weer telefoons binnen als ik het zo hoor.Mikew991 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:59:
Toch blijf ik 50 telefoons binnenkrijgen met zo'n actie erg weinig vinden, maar dat is in het geval van de One niet volledig de schuld van VF maar ook HTC.
Qua iPhones en Samsungs vind ik het dan weer wel erg slordig.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
40 man duurt al rustig meer dan een uur. Waar sta je? Vanaf de rookputten was het gisteren ongeveer drie uur.
Gisteren struikelde je over de iPhones, veel mensen hebben nog steeds het idee dat het een iPhone only actie is.
Gisteren struikelde je over de iPhones, veel mensen hebben nog steeds het idee dat het een iPhone only actie is.
[ Voor 34% gewijzigd door Señor Sjon op 03-05-2013 10:04 ]
Ik sta bij de deuren. Ben bijna aan de beurt, om n formulier in te vullen. Krijg net trouwens nummer 51 toegerijkt
[ Voor 21% gewijzigd door Mikew991 op 03-05-2013 10:09 ]
Dan kan je nog wel een uurtje of twee wachten.
In Capelle inderdaad alleen 16gb.
Gaat ruilen voor 64gb in een andere vodafone store werken denken jullie?
Gaat ruilen voor 64gb in een andere vodafone store werken denken jullie?
Ik laat het je mogelijk vanavond weten.
Don't think so, aangezien je daarvoor bij moet betalen, wat wel niet zal kunnen in een andere shop
Waarom niet? Als je hetzelfde abo handhaaft (incl A-E bijbetaling) dan is er volgens mij niet zoveel aan de hand.
[ Voor 11% gewijzigd door Señor Sjon op 03-05-2013 10:22 ]
S
Bij d zit het in het maandbedrag. Komt op hetzelfde neer toch.
Waarom red c nemen als red d hetzelfde is. Alleenbij c moet je nu gelijk 60 euro dokken.Senor Sjon schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:01:
Niet als je verlengt. Maar je moet goed kijken of een upgrade naar een hoger tarief niet beter is, want die kost je 60 euro i.p.v. 120 euro in het maandtarief.
Omdat ik zeg wat ik denk, dat het niet in een andere shop zou kunnen 
Misschien zit ik wel verkeerd. Ik ga straks even bellen naar 'n andere shop voor m'n bijbetaling.
Heb nu 'n €35,00 per maand, maar wil graag €60,00 aflossen en naar €32,50 gaan if possible
Omdat... Die 6 tientjes me nu niet interesseren en m'n maandlasten dan 'lager' zijn
Misschien zit ik wel verkeerd. Ik ga straks even bellen naar 'n andere shop voor m'n bijbetaling.
Heb nu 'n €35,00 per maand, maar wil graag €60,00 aflossen en naar €32,50 gaan if possible
Kloptlotus11 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:23:
Waarom red c nemen als red d hetzelfde is. Alleenbij c moet je nu gelijk 60 euro dokken.
[ Voor 40% gewijzigd door CLB op 03-05-2013 10:24 ]
Waarom moeilijk doen voor 2,50 per maandCLB schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:23:
somewhere there was silence
De rij is lang. Zo'n 50 Meter en 120 man wachtend en de HTC komt net binnen
I see A tunnel at the end of the light
Why not, als het een kwestie is van langs een willekeurige shop, €60,00 aftikken en klaar
Slaat ook helemaal nergens op inderdaad, but it's just the feeling
[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 03-05-2013 10:28 ]
Dat gaat denk ik niet werken, want dan ga je van D>C bijvoorbeeld, dat is een wijziging. Als je C gratis en C bijbetalen toestel hebt, dan verandert het abonnement niet.
De Note2 als voorbeeld kost bij Red B 95 euro en bij Red C is ie gratis. Met 60 euro bijbetalen in het maandbedrag 'verdien' je dus 35 euro. Deze keuze moet je bij afsluiten maken. Sommige toestellen kosten bijvoorbeeld nog 20 euro, dan is het voordeliger dat gelijk af te rekenen.
Nu mijn vermoeden:
Bij ruilen zonder het abo te wijzigen, dan moet je bijbetalen wat er volgens de C-prijslijst bij moet. Dan kan je niet naar D gaan, omdat het effectief een nieuw abo wordt (zonder de korting...)
De Note2 als voorbeeld kost bij Red B 95 euro en bij Red C is ie gratis. Met 60 euro bijbetalen in het maandbedrag 'verdien' je dus 35 euro. Deze keuze moet je bij afsluiten maken. Sommige toestellen kosten bijvoorbeeld nog 20 euro, dan is het voordeliger dat gelijk af te rekenen.
Nu mijn vermoeden:
Bij ruilen zonder het abo te wijzigen, dan moet je bijbetalen wat er volgens de C-prijslijst bij moet. Dan kan je niet naar D gaan, omdat het effectief een nieuw abo wordt (zonder de korting...)
[ Voor 9% gewijzigd door Señor Sjon op 03-05-2013 10:29 ]
Ik wilde het even vragen op de VF-chat, is offline, ach zoals ik zei 'just a feeling'
Jammer dat ik het gisteren niet in de winkel wist, te horen kreeg, dan had ik 't gelijk gedaan, omdat het kan.
Kon inderdaad nu ook niet het RED-abbo afsluiten en over 'n half jaar alsnog naar RED-super met korting...
Ansich ook logisch natuurlijk, maar toch even gevraagd. Zodoende toch maar gelijk RED-super gekozen
Jammer dat ik het gisteren niet in de winkel wist, te horen kreeg, dan had ik 't gelijk gedaan, omdat het kan.
Kon inderdaad nu ook niet het RED-abbo afsluiten en over 'n half jaar alsnog naar RED-super met korting...
Ansich ook logisch natuurlijk, maar toch even gevraagd. Zodoende toch maar gelijk RED-super gekozen
[ Voor 35% gewijzigd door CLB op 03-05-2013 10:31 ]
Bij de s4 is bij de red super abbo C 65 euro pm /2 plus 60 euro bijbetaling en bij de D is 70 euro pm / 2 = gratis.
Komt op het zelfde neer. Lijkt mij dat ze niet moeilijk doen als je deze omzet naar C. Immers je mag je abbo binnen 3 maanden kosteloos wijzigen.
Komt op het zelfde neer. Lijkt mij dat ze niet moeilijk doen als je deze omzet naar C. Immers je mag je abbo binnen 3 maanden kosteloos wijzigen.
Htc's zijn idd binnen gekomen hoop dat ik nog een kan krijgen(den haag)
Dan heb ik het gisteren nog sneller gedaan.
Maar zijn er in Den Haag genoeg iPhone 5's op voorraad? Dat zie ik niet echt voorbij komen..
Ik zit nu zwaar te twijfelen wat ik moet doen. Ik had net als thefal een excel bestandje gemaakt. Ik heb nu een Jiayu G3 i.c.m. HN (schiphol actie) met 275 min/sms/mb per maand. Loopt nog tot augustus 2014...
Als je de S4 neemt i.c.m. Red abonnement en verkoopt heb je echt een super abonnement voor geen geld. Dual sim... hmmm... lastig dit. Wie helpt kiezen? Senor?
Ik mis foto's mensen
Als je de S4 neemt i.c.m. Red abonnement en verkoopt heb je echt een super abonnement voor geen geld. Dual sim... hmmm... lastig dit. Wie helpt kiezen? Senor?
Ik mis foto's mensen
Je hebt die HN genomen voor de lage maandlasten toch? 
Ander truukje is om Red Super te downgraden naar Red Super A. Dat is ie 55/2=27,50 per maand. Dan moet je op VF.nl een toestel erbij zoeken dat gratis is en een resale value heeft (bv. een S3/OneX indien mogelijk?).
Nog goedkoper is natuurlijk een Red A voor 44/2 is 22 euro per maand, maar die 5,50 extra biedt wel wat meer.
Ander truukje is om Red Super te downgraden naar Red Super A. Dat is ie 55/2=27,50 per maand. Dan moet je op VF.nl een toestel erbij zoeken dat gratis is en een resale value heeft (bv. een S3/OneX indien mogelijk?).
Nog goedkoper is natuurlijk een Red A voor 44/2 is 22 euro per maand, maar die 5,50 extra biedt wel wat meer.
[ Voor 17% gewijzigd door Señor Sjon op 03-05-2013 11:13 ]
Sowieso is HN heel coulant in het afkopen. Ze zetten hem dan naar het laagst mogelijk abb (5 euro in de maand) dus dat kost je bijna niets
CISSP! Drop your encryption keys!
Dat en het feit dat dit toen echt super goedkoop was i.v.m. de rest van die uitzuigersSenor Sjon schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:12:
Je hebt die HN genomen voor de lage maandlasten toch?
Volgens mij is de S4 de beste keuze. Gezien de nieuwprijs en het feit dat je zo'n 64GB microSD kaartje erbij krijgt? krijg je die er gelijk bij of is dit een samsung actie online? Kan het niet zo snel terugvinden in dit topicSenor Sjon schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:12:
Ik heb net al gekeken. Ik kan mijn abo omlaag zetten naar 75min/sm voor 2,25 euro per maand. Die ga ik dan hoogst waarschijnlijk never nooit niet meer gebruikenlaurens0619 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:13:
Sowieso is HN heel coulant in het afkopen. Ze zetten hem dan naar het laagst mogelijk abb (5 euro in de maand) dus dat kost je bijna niets
Mijn telefoonnummer is heilig, die heb ik al 10 jaar ofzo + het is een mooi nummer waar je tegenwoordig voor moet betalen (06-abcbcbdd) 
De 64GB actie ging via vooraanmelding tot 26 april. Heb je die niet gedaan, dan moet je in V&A bedelen voor een code.
De 64GB actie ging via vooraanmelding tot 26 april. Heb je die niet gedaan, dan moet je in V&A bedelen voor een code.
Verwijderd
Vraagje, volgens mij nog niet gesteld, maar de iphone 5's, die mensen in capelle/den haag hebben gehaald welke versie van ios staat hierop? 6.1.2? of al 6.1.3?
Capelle, 16GB iPhone 5, Zwart met iOS 6.1.2.... JailbreakbaarVerwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:28:
Vraagje, volgens mij nog niet gesteld, maar de iphone 5's, die mensen in capelle/den haag hebben gehaald welke versie van ios staat hierop? 6.1.2? of al 6.1.3?
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Verwijderd
NiceJohannusvanudos schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:29:
[...]
Capelle, 16GB iPhone 5, Zwart met iOS 6.1.2.... Jailbreakbaar
my 2$c:
voor mensen die net als ik ieder jaar een nieuwe tel willen, nu de S4 en volgend jaar de S5, dan ziet het rekensommetje er minder positief uit.
(als je ervan uit gaat dat je de S5 bv volgend jaar voor de volle mep moet kopen)
Ik kan nu met F&F verlengen met een S4, en als ik dezelfde voorwaarden van dit jaar even aanneem voor volgend jaar, dan bespaar ik ipv 800 eur nog 260eur. Nog steeds veel geld maar een stuk minder.
Als ik een S4 wil hebben moet ik volgende week gaan rijden (goede 240 km retour), uren in de rij staan en geen garantie, plus ik ben een dag kwijt die mij dierbaar is
ofwel mooie actie maar door de lokale schaarste voor de S4 kies ik denk ik maar het makkelijke pad en kan ik morgen lekker in t zonnetje liggen ipv staan
Wel jaloers hoor op de mensen die gisteren in DH toch nog een S4 te pakken hebben gekregen
voor mensen die net als ik ieder jaar een nieuwe tel willen, nu de S4 en volgend jaar de S5, dan ziet het rekensommetje er minder positief uit.
(als je ervan uit gaat dat je de S5 bv volgend jaar voor de volle mep moet kopen)
Ik kan nu met F&F verlengen met een S4, en als ik dezelfde voorwaarden van dit jaar even aanneem voor volgend jaar, dan bespaar ik ipv 800 eur nog 260eur. Nog steeds veel geld maar een stuk minder.
Als ik een S4 wil hebben moet ik volgende week gaan rijden (goede 240 km retour), uren in de rij staan en geen garantie, plus ik ben een dag kwijt die mij dierbaar is
ofwel mooie actie maar door de lokale schaarste voor de S4 kies ik denk ik maar het makkelijke pad en kan ik morgen lekker in t zonnetje liggen ipv staan

Wel jaloers hoor op de mensen die gisteren in DH toch nog een S4 te pakken hebben gekregen
Ik geloof dat je actietarief (50% korting) vervalt zodra je je bundel aanpast (vandaar 5 euro). Niet dat het om schokkende bedragen gaat maar zou hier wel even naar kijkenFreakster86 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:17:
Ik heb net al gekeken. Ik kan mijn abo omlaag zetten naar 75min/sm voor 2,25 euro per maand. Die ga ik dan hoogst waarschijnlijk never nooit niet meer gebruikenEnige jammere is dus mijn telefoonnummer.
Verwijderd
Alleen de 16GB versieOliver84 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:03:
Maar zijn er in Den Haag genoeg iPhone 5's op voorraad? Dat zie ik niet echt voorbij komen..
Dat is ook de reden geweest dat ik mijn vriendin de eerste dag in de rij heb laten staanVerwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:28:

zij heeft 6.0.2 (wit), ik heb 6.1.2 (zwart) gekregen in den haag, gelijk thuis beiden gejailbreaked.
Dus wees er snel bij als je van plan bent om te jailbreaken
[ Voor 3% gewijzigd door danda op 03-05-2013 11:41 ]
http://i.imgbox.com/advtHWFi.pnglaurens0619 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:34:
[...]
Ik geloof dat je actietarief (50% korting) vervalt zodra je je bundel aanpast (vandaar 5 euro). Niet dat het om schokkende bedragen gaat maar zou hier wel even naar kijken
Staat toch echt een streep door wanneer ik wijzigen druk. Maar Senor Sjon heeft wel gelijk m.b.t. mijn nummer. Lastig dit. Voor mij wordt het of Kampen of Winterswijk, dus ik kan nog even nadenken.
Ik betaal nu 24 x €35,00 = €840,00 verspreid over 2 jaar abbo met een telefoon twv €600,00.R1 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:34:
my 2$c: voor mensen die net als ik ieder jaar een nieuwe tel willen, nu de S4 en volgend jaar de S5, dan ziet het rekensommetje er minder positief uit. (als je ervan uit gaat dat je de S5 bv volgend jaar voor de volle mep moet kopen)
Het moet wel heel gek lopen als ik volgend jaar geen €400,00 kan krijgen voor m'n toestel (ja I believe it)
Oftewel volgend jaar vang ik €400,00 voor m'n toestel en koop ik weer een nieuwe voor €600,00...
Dat kost me effectief gezien €200,00 voor het nieuwste toestel wat dan op de markt komt, klinkt goed toch?
€840,00 - €400,00 + €600,00 = €1040,00 voor 2x het nieuwste toestel op de markt en twee jaar abbo...
(en dan heb ik nog een Red Super abbo a €35,00 per maand, met het Red abbo a €29,50 scheelt het nog meer
Dan komt het neer op €708,00 - €400,00 + €600,00 = €908,00 voor 2x het nieuwste toestel op de markt en twee jaar abbo)
Alleen voor een iphone kun je zoveel vragen na 1 jaar, alhoewel de nieuwe iphone kwam volgens mij ook uit dit jaar.
CLB schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:3 9:
[...]
Ik betaal nu 24 x €35,00 = €840,00 verspreid over 2 jaar abbo met een telefoon twv €600,00.
Het moet wel heel gek lopen als ik volgend jaar geen €400,00 kan krijgen voor m'n toestel (ja I believe it)
Oftewel volgend jaar vang ik €400,00 voor m'n toestel en koop ik weer een nieuwe voor €600,00...
Dat kost me effectief gezien €200,00 voor het nieuwste toestel wat dan op de markt komt, klinkt goed toch?
€840,00 - €400,00 + €600,00 = €1040,00 voor 2x het nieuwste toestel op de markt en twee jaar abbo...
(en dan heb ik nog een Red Super abbo a €35,00 per maand, met het Red abbo a €29,50 scheelt het nog meer
Dan komt het neer op €708,00 - €400,00 + €600,00 = €908,00 voor 2x het nieuwste toestel op de markt en twee jaar abbo)
Uitgaande van het feit dat je € 400,00 vangt en ding niet een keer uit je handen laat vallen waardoor je reparatiekosten hebt.
400 euro is wel veel na 1 jaar .... dan zit je al met de s6CLB schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:39:
[...]
Ik betaal nu 24 x €35,00 = €840,00 verspreid over 2 jaar abbo met een telefoon twv €600,00.
ik denk dat er over een maandje een s4 (waterdicht model) uitkomt en zeer binnenkort een versie met een super amoled Full HD met RGB indeling, de huidige heeft pentile. Niet te vergeten dat er ook nog een note 3 staat te trappelen ....
Na 2 jaar wel, ik had het over 1
Is natuurlijk ook gebaseerd op 'ik denk' maar dat is elke van deze 'oplossingen'
Is natuurlijk ook gebaseerd op 'ik denk' maar dat is elke van deze 'oplossingen'
lol ik zie hele andere basis bedragen (en zonder streep maar heb dan ook geen schiphol korting)Freakster86 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:39:
[...]
http://i.imgbox.com/advtHWFi.png
Staat toch echt een streep door wanneer ik wijzigen druk. Maar Senor Sjon heeft wel gelijk m.b.t. mijn nummer. Lastig dit. Voor mij wordt het of Kampen of Winterswijk, dus ik kan nog even nadenken.
Ik heb HN gebeld en je kan dus je abb afkopen (voor die 2,50 per maand) en dan is die per direct/volgende maand contractsvrij. Dan kan je dus ook gewoon vodafone met nummerbehoud doen
Moet je het echter wel geregeld hebben voordat je in die vodafone shop staat omdat ik die nummerbehoud anders al mis zie gaan. Mrja straks kom je niet aan de beurt in een VodaFone winkel en ben je ook je HN abb kwijt. Ik zit met exact dezelfde twijfel
Verwijderd
ben blij dat ik gelijk gisteren ben gegaan zeg, tis nu toch een uurtje eerder zo druk in capelle..
Welke versie iphone ik heb weet ik niet, zit nog in de doos.. hij is voor mijn dochter en die krijgt hem morgen of zondag pas.. en ze weet nog van niets
Dus ik doe de sim erin en dan bel ik dat nummer, foon in de kast..
Ik heb de verzekering erbij genomen trouwens, kan ik die ook voor 1 jaar ineens betalen eigenlijk?
Succes voor de mensen in de rijen!
Welke versie iphone ik heb weet ik niet, zit nog in de doos.. hij is voor mijn dochter en die krijgt hem morgen of zondag pas.. en ze weet nog van niets
Ik heb de verzekering erbij genomen trouwens, kan ik die ook voor 1 jaar ineens betalen eigenlijk?
Succes voor de mensen in de rijen!
*knip*, dit hoor niet in dit topic thuis.
[ Voor 219% gewijzigd door Perkouw op 03-05-2013 12:17 ]
F&F is geen schaduw meer van wat het geweest is, dan heb je maar 10% korting i.p.v. 50% korting nu. Dus hoe of hoe, je komt er slechter uit. Vergeet ook niet dat een onbeperkt bellen abo is. Ook mist in het sommetje de ~300 euro die je makkelijk voor een S4 moet kunnen vangen na één jaar.R1 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:34:
my 2$c:
ofwel mooie actie maar door de lokale schaarste voor de S4 kies ik denk ik maar het makkelijke pad en kan ik morgen lekker in t zonnetje liggen ipv staan![]()
Buiten dat. Reken eens om met een jaarabonnement wat je dan betaalt, want je betaalt dan 1) veel voor je telefoon en 2) een hoog maandbedrag als je de bijbetaling in wilt perken.
Ook is elk jaar nieuw niet zo hard meer nodig. Mijn S2 is nu twee jaar oud, de opvolging is nu aanmerkelijk beter, maar jaar-op-jaar zijn de veranderingen niet wereldschokkend.
Edit
Van de Irakese minister van informatie het Vodafone forum gisteren
Berichten worden leuker, verklaart een boel, van eren user:Hallo allemaal,
We hebben zojuist uitsluitsel gekregen over de leverbaarheid van de Samsung Galaxy S4: deze zal helaas in beide winkels, zowel op vrijdag als zaterdag, niet leverbaar zijn.
Wel zullen de Note en de S3 leverbaar zijn. Voor degenen die geïnteresseerd zijn in een iPhone zal in ieder geval de iPhone 5 16 GB leverbaar zijn. Ook de zilveren HTC One zal (beperkt!) te krijgen zijn in beide winkels.
Houd er wel nog steeds rekening mee dat voor deze actie op=op geldt.
Het advies blijft dan ook om er vroeg bij te zijn en ons forum in de gaten te houden voor mededelingen over de beschikbaarheid van de diverse types toestellen op de dagen zelf.[
8.15 vanochtend:Welkom bij Vodafone Chat. Eén van onze adviseurs is zo beschikbaar.
Je bent nu verbonden met Jorrit
Jorrit: Welkom bij Vodafone Chat, je chat met Jorrit.
joop: zou wel willen weten waarom iemand van jullie daar zegt dat de actie niet doorgaat terwijl hij wel doorgaat
Jorrit: Dat zou ik echt niet durven te zeggen. Dit zijn namelijk acties van de winkel. Voorwaarden en hoe het in zijn werk gaat durf ik niet te zeggen. Daar is de winkel verantwoordelijk voor.
joop: ja maar waarom zeggen jullie hier op de chat dat deze actie niet doorging was rond 20.30 gisterenavond
joop: zijn heel veel klachten over gekomen dat jullie dit verteld hebben
Jorrit: Vanuit hier kunnen wij deze aanbiedingen niet doen, deze acties lopen via de winkel. Wij hebben vanuit hogerop te horen gekregen dat we dit moesten communiceren naar de buitenwereld. Dus ik zou naar de winkel terug gaan hiervoor.
dit was de chat met iemand van vodafone en zijn antwoord
Voorraden Capelle ook niet meer topGoeiemorgen allemaal,
Daar zijn we weer, klaar voor een nieuwe dag acties, klaar voor een nieuwe dag updates!
Zoals Bas al aangaf:
Samsung Galaxy S4 = op en zal helaas niet meer worden geleverd dit weekend
HTC One = wordt deze ochtend beperkt opnieuw geleverd
iPhone 5 = 32GB en 64GB worden niet geleverd, 16GB is wel leverbaar
Ik zal gedurende dag weer klaar staan om alle updates door te geven.
Doen jullie dit vooral ook!!!
Erg leuk om te zien dat mensen op het Forum met elkaar afspreken en ook hier hun ervaringen delen, dit is altijd goed!
Dus post die foto's, gebruik het Forum om te communiceren, deel je ervaringen, jullie staan immers daar en horen misschien wel eerder dingen dan wij.
Laat de koffie en krokketten smaken vandaag! Let me know how it is!
quote: user 10u15Bij Capelle hier s4's zijn op, htc one 50 stuks, iPhone 16gb alleen leverbaar in zwart en wit! 32 en 64 gb niet!
[ Voor 46% gewijzigd door Señor Sjon op 03-05-2013 13:17 ]
Dit dus.Senor Sjon schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:02:
[...]
F&F is geen schaduw meer van wat het geweest is, dan heb je maar 10% korting i.p.v. 50% korting nu.
Ik heb toen die sim-only van F&F geprobeerd (€15.93 voor 75 min, onbeperkt sms en 4GB data) maar dat is helaas afgeketst.
Als je deze 2 vergelijkt is deze actie misschien nog wel voordeliger; net hoe het jou uitkomt.
Vergelijking (aansluitkosten niet meegerekend):
F&F sim-only, 75 min, onbeperkt sms en 4GB data à €15.93 p/maand = €382.32 voor 2 jaar.
HTC ONE à €640
Totaal over 2 jaar: €1022.32
Deze actie:
RED SUPER, onbeperkt min, onbeperkt sms, 4GB data én 2e (ook 3e?
Totaal over 2 jaar: €840.
Je zou zelfs het toestel kunnen verkopen en alleen het abonnement houden.
Dus bijv. voor €550 verkopen (laag ingeschat verkoopbedrag) dan heb je voor gemiddeld €12 p/maand dat abonnement.
Dus als je in de race bent voor een high-end telefoon dan is dit voordeliger en qua voorwaarden aantrekkelijker (meer min en meerdere simkaarten). Zou je een vergelijkbaar F&F sim-only genomen hebben (een met meer min) dan was het nóg meer in in het voordeel van deze actie gekomen.
Voordeel (en dat is best een gróót voordeel) is dat de sim-only van F&F jaren geldig was; daarmee zou je ook ná 2 jaar nog zo weinig betalen.
Dus als je een goedkoper toestel wil was F&F beter geweest.
Maar als ik hier zo lees dat mensen om 05.00 uur!! al bij de winkel staan

Dan heeft 07.30 uur bij Kampen staan ook geen zin meer voor een ONE
[ Voor 11% gewijzigd door Piet91 op 03-05-2013 13:20 ]
mijn stelling is ook als je ieder jaar een nieuwe wil. Mijn S3 kan nog mee, maar toch wil ik de 4.Senor Sjon schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:02:
[...]
F&F is geen schaduw meer van wat het geweest is, dan heb je maar 10% korting i.p.v. 50% korting nu. Dus hoe of hoe, je komt er slechter uit. Vergeet ook niet dat een onbeperkt bellen abo is. Ook mist in het sommetje de ~300 euro die je makkelijk voor een S4 moet kunnen vangen na één jaar.
Buiten dat. Reken eens om met een jaarabonnement wat je dan betaalt, want je betaalt dan 1) veel voor je telefoon en 2) een hoog maandbedrag als je de bijbetaling in wilt perken.
Ook is elk jaar nieuw niet zo hard meer nodig. Mijn S2 is nu twee jaar oud, de opvolging is nu aanmerkelijk beter, maar jaar-op-jaar zijn de veranderingen niet wereldschokkend.
Inruil neem ik niet mee, dat is voor beide gevallen hetzelfde, of ik nu 1 jr abo neem, of de actie van 2jr
Mijn exacte cal:
Red FF: 864 Eur
Actie: 708
Aanname volgend jaar zelfde tarieven voor S5, is 2x 864= 1728.
volgend jaar een losse S5 tegen 699(adviesprijs) +708(2jr abo)= 1407, ofwel 321 verschil
Nog steeds aanzienlijk hoor maar ik wil alleen maar aangeven dat het in mijn geval geen 800eur besparing is, nog even los van de tijd en reiskosten.
Het is just my logic.....
Ik heb HN even gemaild om dit bevestigd te krijgen. Ik houd voor nu alle opties open, maar ik ben wel afhankelijk van (mocht ik HN kunnen afkopen en nummerbehoud kunnen aanvragen) het tijdstip waarop dit is geregeld. Winterswijk en Kampen zijn voor mij de enige optie... daar kan ik 7:30 zijn. Treinen rijden niet eerderlaurens0619 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:46:
[...]
lol ik zie hele andere basis bedragen (en zonder streep maar heb dan ook geen schiphol korting)
Ik heb HN gebeld en je kan dus je abb afkopen (voor die 2,50 per maand) en dan is die per direct/volgende maand contractsvrij. Dan kan je dus ook gewoon vodafone met nummerbehoud doen
Moet je het echter wel geregeld hebben voordat je in die vodafone shop staat omdat ik die nummerbehoud anders al mis zie gaan. Mrja straks kom je niet aan de beurt in een VodaFone winkel en ben je ook je HN abb kwijt. Ik zit met exact dezelfde twijfel
Waar blijven de foto's van de rijen? Ben benieuwd of de chaos vandaag nóg groter is
Gisteren was het geen chaos hoor (in Den Haag)
ik vind het wel stil rond de rijen inderdaad, gaat het zo goed daar, of zijn alle tweakers gisteren geweest. Hoe is het gelopen met Emielvanputten bijvoorbeeld
En de rij is twee uur geleden in Capelle gesloten
Goeiemorgen!
Daar ben ik weer! Hierbij even een nieuwe update over de winkel in Capelle:
In Capelle is de HTC One uitverkocht. De rij is gesloten en de verwachting is dat de achterste in rij om 21:00 geholpen wordt.
Waar moet je vandaan komen, wil misschien ook gaan maar met auto?Piet91 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:12:
[...]
...
Maar als ik hier zo lees dat mensen om 05.00 uur al bij de winkel staan![]()
...
Dan heeft 07.30 uur bij Kampen staan ook geen zin meer voor een ONE
Ik vraag me af in hoeverre de drukte er nog zal zijn als het over een maand in Amsterdam zo ver is. Zullen er dan al veel mensen stad en land zijn afgereisd voor deze actie en de druk er een beetje af zijn of zal het gewoon weer chaos worden.
Toch jammer dat het wel op 2 plaatsen in de stad is waar de overlast van niet autochtone Nederlanders sneller van toepassing is.
Toch jammer dat het wel op 2 plaatsen in de stad is waar de overlast van niet autochtone Nederlanders sneller van toepassing is.
Is dat een vooroordeel? Gisteren in Capelle stond er een multi-cultureel volk netjes in de rij te wachten.Rubman schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:24:
Ik vraag me af in hoeverre de drukte er nog zal zijn als het over een maand in Amsterdam zo ver is. Zullen er dan al veel mensen stad en land zijn afgereisd voor deze actie en de druk er een beetje af zijn of zal het gewoon weer chaos worden.
[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 03-05-2013 13:26 ]
Constatering... ik was gisteren ook opeens allochtoon.
Hindert verder niet. Konden goed ouwehoeren in de rij.
Het risico van latere acties vond ik te groot:
1) Vodafone heeft de tijd de actie aan te passen tot bv. de eerste 100 klanten.
2) Vodafone kan het aantal toestellen beperken.
3) Steeds meer mensen horen van deze actie en dus zal de drukte stijgen.
Edit, om 12.30 rij in DH ook dicht.
Het risico van latere acties vond ik te groot:
1) Vodafone heeft de tijd de actie aan te passen tot bv. de eerste 100 klanten.
2) Vodafone kan het aantal toestellen beperken.
3) Steeds meer mensen horen van deze actie en dus zal de drukte stijgen.
Edit, om 12.30 rij in DH ook dicht.
[ Voor 9% gewijzigd door Señor Sjon op 03-05-2013 13:29 ]
Stond vanochtend om 7 uur in capelle en kon om 12 uur de winkel uit. (zonder telefoon vanwege nummer portering) Binnen 5 werkdagen kan ik um in ieder geval ophalen. Ik kom van Hollands nieuwe af en dat abonnement liep al af dus ik hoefde het niet af te kopen.
Nou geen vooroordeel eerder een constatering en type personen per stadsdeel verdeling.
Het is bekend dat zowel Bijlmer en Osdorp een grotere autochtone bevolking hebben, en jammer genoeg geven die in sommige gevallen eerder overlast of zorgen voor problemen.
Ik kan het prima vinden met Marokkaanse en Turkse buren waar ik woon, maar er komen toch altijd rotte appels op dit soort acties af die moeten voordringen of gaan lopen klieren etc. etc.
Het is bekend dat zowel Bijlmer en Osdorp een grotere autochtone bevolking hebben, en jammer genoeg geven die in sommige gevallen eerder overlast of zorgen voor problemen.
Ik kan het prima vinden met Marokkaanse en Turkse buren waar ik woon, maar er komen toch altijd rotte appels op dit soort acties af die moeten voordringen of gaan lopen klieren etc. etc.
die Vodafone acties waren vroeger echt heftig: 450 min bel+sms+Web FUP 11,95 p/m ... sim-only. Korting blijft zolang je niks verandert, gaat nu 4e jaar in. Vind je nergens meer.
Nu moet je uren in de rij voor gaan staan .... met een aanbieding die 2 jaar geldt ... en minimaal 32 euro per maand aftikken (wel onbeperkt bellen .... raak er niet verslaafd aan)
Nu moet je uren in de rij voor gaan staan .... met een aanbieding die 2 jaar geldt ... en minimaal 32 euro per maand aftikken (wel onbeperkt bellen .... raak er niet verslaafd aan)
[ Voor 49% gewijzigd door danda op 03-05-2013 13:40 ]
Uhm wat is dit dan? onbeperkt bellen/sms/4Gb (en ga niet zeggen dat dat te weinig is) voor 8 euro per maand. Alleen de korting houd op na 2 jaar. Maar goed die tijden zijn veranderddanda schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:37:
die Vodafone acties waren vroeger echt heftig: 450 min bel+sms+Web FUP 11,95 p/m ... sim-only. Korting blijft zolang je niks verandert, gaat nu 4e jaar in. Vind je nergens meer.
Klopt, klopt, maar alsnog is het op 2 jaar basis goedkoper (ook al heb je niet precies hetzelfde qua bundel)
24x €29,50 = €708,00 voor onbeperkt bellen, smsen en 1GB data inclusief een HTC One twv €600,00...
24x€11,95 + €600,00 losse aanschaf = €888,00 voor 450 minuten / 900 smsjes en data met 'n FUP...
Leuk en aardig allemaal, maarja
24x €29,50 = €708,00 voor onbeperkt bellen, smsen en 1GB data inclusief een HTC One twv €600,00...
24x€11,95 + €600,00 losse aanschaf = €888,00 voor 450 minuten / 900 smsjes en data met 'n FUP...
Leuk en aardig allemaal, maarja
Verwijderd
DEN HAAG....
Mijn ervaring van vandaag.
Om 3 uur gingen de wekkers (6stuks)
Want het was van belang om op tijd in den haag te zijn, een maal aan de koffie thuis zag ik het bericht dat er om 2 uur al iemand voor de deur zit.
Iets sneller alles gepakt en in de auto.
Aangekomen in den haag bleek ik totaal 3 mensen voor mij te hebben, en nog een lange zit te gaan.

Hoe zit je goed als je lang moet wachten? idd je pakt de auto stoel

heerlijk gezeten en lekker een spelletje gedaan

En toen werdt het licht en stond de rij er
Toen ging de deur open en het uitdelen van nummers en verplaatsen van de rij ging beginnen.
Ook meteen de mededeling dat de samsung niet leverbaar is, en dat de htc pas vanmiddag zou komen.
WTF daar sta ik op te wachten... gelukkig wil ik mijn nummer meenemen naar vodafone, en duurd de toestemming altijd wat langer, kon dus gewoon een abbo inc telefoon afsluiten, en deze na de goedkeuring ophalen, komt mooi uit, want in de ochtent waren ze er niet.
Nu weet ik dat mijn nummer overdracht is goedgekeurd, alleen wil ik de winkel bereiken om naar de voorraadstatus te vragen voor mijn aanvraag, geen telefoon nummer voor de winkel bekent.
Leest er iemand mee, die even aan een van het personeel dit verhaal kan uit leggen en vragen om van Putten te bellen? (nummer 4 in de rij van vanmorgen)
Vodafone Den haag, Dank jullie wel voor het goed regelen van de gaos voor jullie winkel
dank jullie wel voor de leuke stemming in de winkel.
Wil iemand deze afbeeldingen zichtbaar proberen te maken, watn mij lukt het niet
Mijn ervaring van vandaag.
Om 3 uur gingen de wekkers (6stuks)
Want het was van belang om op tijd in den haag te zijn, een maal aan de koffie thuis zag ik het bericht dat er om 2 uur al iemand voor de deur zit.
Iets sneller alles gepakt en in de auto.
Aangekomen in den haag bleek ik totaal 3 mensen voor mij te hebben, en nog een lange zit te gaan.

Hoe zit je goed als je lang moet wachten? idd je pakt de auto stoel

heerlijk gezeten en lekker een spelletje gedaan

En toen werdt het licht en stond de rij er
Toen ging de deur open en het uitdelen van nummers en verplaatsen van de rij ging beginnen.
Ook meteen de mededeling dat de samsung niet leverbaar is, en dat de htc pas vanmiddag zou komen.
WTF daar sta ik op te wachten... gelukkig wil ik mijn nummer meenemen naar vodafone, en duurd de toestemming altijd wat langer, kon dus gewoon een abbo inc telefoon afsluiten, en deze na de goedkeuring ophalen, komt mooi uit, want in de ochtent waren ze er niet.
Nu weet ik dat mijn nummer overdracht is goedgekeurd, alleen wil ik de winkel bereiken om naar de voorraadstatus te vragen voor mijn aanvraag, geen telefoon nummer voor de winkel bekent.
Leest er iemand mee, die even aan een van het personeel dit verhaal kan uit leggen en vragen om van Putten te bellen? (nummer 4 in de rij van vanmorgen)
Vodafone Den haag, Dank jullie wel voor het goed regelen van de gaos voor jullie winkel
dank jullie wel voor de leuke stemming in de winkel.
Wil iemand deze afbeeldingen zichtbaar proberen te maken, watn mij lukt het niet
Hele mooie aktie maar wel veel haken en ogen. Ben benieuwd hoe/of de concurrentie hierop inspeelt met een counter aktie. Jammer dat Hi/KPN afvalt vanwege lease.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
T-Mobile wacht zijn nieuwe abonnementen per 13 mei af, zij zijn een beetje stil de laatste tijd, laatste actie is alweer een paar weken geleden. De S4 actie tel ik dan even niet mee.
kom maar naar amsterdam tijdens die actie en je zult wat beleven wat je op geen enkele andere plek in NL meemaakt. Verwacht dat de actie voortijdig wordt gestaakt in amsterdam.bvbal79 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:26:
[...]
Is dat een vooroordeel? Gisteren in Capelle stond er een multi-cultureel volk netjes in de rij te wachten.

Dit topic is gesloten.