This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
En nog verder nadat VF het had gemeld zag je ze ook nog voorbij komen over de toonbank maar niemand die ze kreeg, zoals mijn vriendin dus ook niet, terwijl een meneer naast haar er gewoon 1 kreeg. En zo riep ook een jongen in de rij " ik kom voor de s4 die is voor mij achtergelegd want ik ken een meisje die daar werkt" etc...Rubman schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:49:
[...]
Waar haal je dat vandaag? Bron??
Want als je er vroeg bij was en een laag nummer had gekregen kon je gewoon een S4 krijgen hoor zelfs ver nadat VF had gemeld dat ze er niet meer zouden zijn.
CyberFly schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:15:
[...]
Parkeren op de Fred kan prima, vanaf 09:00 moet je betalen.
Toevallig kwamen ze de ochtend ook controleren, een stel klussers kregen een parkeerboete. En in de rij voor de VF begon iedereen snel kaartjes te kopen.
Als ik jou was zal ik eerst even navragen of de winkel nog wel voorraad heeft. De HTC One en Galaxy S4 zijn vandaag uitverkocht. En een versie van de iPhone was ook (bijna) op.
Indien de winkel voorraad krijg en je graag de eerste wilt zijn moet je er denk ik al om 07:00 staan. Succes!
Bedankt voor de info. Ben van plan om morgenvroeg daar om 7 uur al te zijn. Moet om 1 uur weer in rotterdam zijn dus hopelijk red ik het, aangezien de diehards vandaag al zijn gegaan(hopelijk)SMRF schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:10:
[...]
Je kunt vrij makkelijk parkeren, het is een beetje een woonwijk daar. Betalen aan de palen met pin. Wel duur, was vandaag uiteindelijk 11 euro kwijt voor 5 uur wachten. Ze hadden nog stapels iPhones staan volgens mij (13.15 u. uit de winkel vertrokken met iPhone 5 16 gb)
Op het moment dat je zoiets hoort ben je niet alleen lijkt me en in mijn geval is dan een simpele opmerking als "nou die ken ik dan toch ook" snel gemaakt.Mopshondje schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:19:
[...]
En nog verder nadat VF het had gemeld zag je ze ook nog voorbij komen over de toonbank maar niemand die ze kreeg, zoals mijn vriendin dus ook niet, terwijl een meneer naast haar er gewoon 1 kreeg. En zo riep ook een jongen in de rij " ik kom voor de s4 die is voor mij achtergelegd want ik ken een meisje die daar werkt" etc...
Mocht personeel dan gaan morren kan je best wat stennis schoppen in de zin van gaan bellen met klantenservice en hoofdkantoor etc. Dan ook altijd direct vragen naar leidinggevende van de zaak die dag.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Vraag gesteld op het forum van vodafone en kreeg het volgende antwoord:Snoop schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:07:
[...]
Ben ik ook benieuwd naar. Ik hoor verschillende verhalen namelijk. Het moet toch mogelijk zijn om een nieuw contract iets later in te laten gaan? Wat is die termijn precies?
@bassieh: je kunt een abonnement niet over een tijdje pas in laten gaan. Als je bestaande abonnement verlengd kan worden, dan kun je dat wel doen natuurlijk. Dat kan 4 maanden van tevoren en dan heb je ook geen dubbele kosten.
Verwijderd
Verwijderd
Metertje of 40 ongeveer.Senor Sjon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:15:
Hoeveel meter is dat van de winkel? En wordt het personeel al een beetje vlotter?Ze moeten nu wel ingewerkt zijn.
Geen idee of ze al vlotter worden, vrees van niet
Ik hoop dat ze er dan nog zijn, hopelijk plaatst VF vanavond nog een update op de site.
Weet iemand hoe het met de krediet check zit? Soms kan dat wel eens langer duren (handmatige controle?)?
Wie is er morgenvroeg nog meer om 07:00 uur?
Verwijderd
Waarom zorg je dan niet gewoon dat je even voor 7 uur in Capelle bent.. das makkelijker lijkt me.Kungfukip schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:24:
[...]
[...]
Bedankt voor de info. Ben van plan om morgenvroeg daar om 7 uur al te zijn. Moet om 1 uur weer in rotterdam zijn dus hopelijk red ik het, aangezien de diehards vandaag al zijn gegaan(hopelijk)
Mijn vader wilt ook een telefoon halen, maar hij komt uit den haag. nu maar hopen dat de htc one op voorraad is op het moment dat ik aan de beurt bent en dat ze niet later binnenkomen.Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:40:
[...]
Waarom zorg je dan niet gewoon dat je even voor 7 uur in Capelle bent.. das makkelijker lijkt me.
Mee eens. Dat mag ook weleens gezegd wordenVerwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:30:
Alles wat er in Utrecht slecht ging, ging vandaag in Den Haag prima: dranghekken, gratis koffie, gratis kroketjes, er werd goed gecommuniceerd, er werden nummertjes uitgedeeld en het ging vrij vlot. Heb niks te klagen over Vodafone Den Haag!
Ze hebben gezegd dat er zeker morgen weer HTC one's en i5;s zijn. Stel je staat dan als eerste in de rij en de levering is er nog niet mag je hem dan reserveren en later ophalen? Lijkt me dat ze dat niet ontkomen.
@Rubman
Zo werkt het niet... vandaar dat die regeling ook zo krom is.
[ Voor 31% gewijzigd door Señor Sjon op 02-05-2013 16:56 ]
Ze deelden in den haag nummertjes uit maar die werden aan de deur helaas niet meer gecontroleerd. Dat werkt voordringen in de hand. In mijn deel van de rij stond een meisje met 200 nummers hoger, maar ook zij kon gewoon doorlopen. Heb er niks van gezegd, de sfeer was verder goed en als de wachtenden teveel politie gaan spelen heb je gelijk een negatieve sfeer. Zou goed zijn als het personeel gewoon controleert.michielvz schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:53:
[...]
Mee eens. Dat mag ook weleens gezegd wordenAardige lui. Ging ook goed omdat er van nature een rij ontstaat. Het was tenslotte een stoep. Ik begreep dat dat elders niet zo was. Vodafone deed niets aan voordringers. Ik heb een voordringer aangesproken met wat omstanders. Sociale controle moet daar dus voor zorgen. Misschien zou Vodafone daar meer rekening mee kunnen houden. Zulke situaties kunnen alsnog uit de hand lopen.
Nee die volgnummers kloppen niet helemaal. Vandaag deden het er 2 vannochtend ze begonnen allebei bij nr 1 :0 dus je hebt dubbele nummers. En de eerste in de rij werd gewoon gewenked om de winkel in te komen. Niemand heeft naar mijn nummer gekeken (al was dat al nummer 14Senor Sjon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:55:
Je kreeg toch allemaal een volgnummer? Dan hoef je toch niet in de rij te blijven?
@Rubman
Zo werkt het niet... vandaar dat die regeling ook zo krom is.
[ Voor 14% gewijzigd door bvbal79 op 02-05-2013 16:59 ]
Net zoals vroeger bij het postkantoor... nummertje trekken en hopen dat je niet te laat terug bent.Rubman schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:57:
Vraag me ook wel af hoe ze het met die nummertjes doen, mag je lekker in het winkelcentrum lopen en roepen ze je om of is het toch handig om in de rij te blijven staan.
Dan hebben die nummers dus echt totaal geen waarde en dienen ze alleen om de massa een beetje te kalmeren onder het mom van we houden het bij.SMRF schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:57:
[...]
Ze deelden in den haag nummertjes uit maar die werden aan de deur helaas niet meer gecontroleerd. Dat werkt voordringen in de hand. In mijn deel van de rij stond een meisje met 200 nummers hoger, maar ook zij kon gewoon doorlopen. Heb er niks van gezegd, de sfeer was verder goed en als de wachtenden teveel politie gaan spelen heb je gelijk een negatieve sfeer. Zou goed zijn als het personeel gewoon controleert.
Zet dan een werknemer bij de deur die ook gewoon de nummertje controleert en bijhoud met tellertje ofzo.
Was wel gezellig in de rij in capelle
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Verwijderd
wat heb je gehaald? en hoelang was je er voor in de benenJohannusvanudos schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:13:
Heb lang moeten wachten, maar het is uiteindelijk allemaal gelukt!
Was wel gezellig in de rij in capelle
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 38% gewijzigd door danda op 02-05-2013 17:49 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Was er rond 06:50 (06:02 de trein uit Utrecht gepakt). Winkelcentrum was toen nog helemaal dicht. Rond 7u ging die open (had geluk, dat de securety bij de ingang waar ik stond aan kwam lopen, scheelde toch weer +- 6 plekken
Rond een uur of 7:30 werden er dranghekken geplaatst.
8:25 gingen ze met formulieren rondlopen "welk abbo, welk toestel, verzekering?"
8:35 de winkel in. Kwam voor de S4. Vroeg hoeveel er op voorraad waren, die gast zij om en nabij de 70 S4's.
Ik heb idd ook geen korting, alleen een "promotie-periode" gekregen. Verder is het zeer vreemd dat ik geen algemene voorwaarden heb moeten accepteren/erbij heb gekregen. Vraag me af hoe juridisch-zuiver dit verhaal is.
[ Voor 3% gewijzigd door RzrBck op 02-05-2013 17:54 ]
Verwijderd
aansluiten is niet meer mogelijk
Was om 08:00 in de rij, ben om 13:45 de winkel uitgelopen...
Maarja, wel 768 euro korting
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Verwijderd
En dat was bij de ingang van de AH of die dichterbij de Vodafone winkel?RzrBck schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:53:
@ Capelle de S4 gehaald.
Rond 7u ging die open (had geluk, dat de securety bij de ingang waar ik stond aan kwam lopen, scheelde toch weer +- 6 plekken.
Ingang AH - maar dan aan de andere kant. Ga je morgen?Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 18:02:
[...]
En dat was bij de ingang van de AH of die dichterbij de Vodafone winkel?
Verwijderd
Geprobeerd afspraken op mijn werk te verzetten maar helaas is dat niet geluktRzrBck schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 18:02:
[...]
Ingang AH - maar dan aan de andere kant. Ga je morgen?

Dus nee dat gaat hem dit keer niet worden.
Ga Hardenberg proberen over een paar weken.
En succes, SenorSjon. Ik hoop voor je, dat jou reservering niet geannuleerd is. Hoe lang is de rij nu eigenlijk nog?
[ Voor 7% gewijzigd door ThinkCreative op 02-05-2013 18:29 ]
Verwijderd
dacht dat cappelle al dicht was (qwa rij dan)Senor Sjon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 18:25:
Inmiddels aangesloten in Capelle. Kijken hoeveel waarde mijn reservering heeft.
Was er om 8 uur en was ongeveer nr 100 in de rij toen. Na een tijd werden bonnetjes uitgedeeld en uiteindelijk was ik nr 74. Ik stond dus ongeveer 40 plekken achter CLB. Achter me stond op een gegeven moment denk ik een mannetje of 200.
Ik kwam voor de HTC One. maar las na een tijdje op het Vodafone forum dat de HTC One was uitverkocht. Na een tijd kwam een manager voorbij met een update dat er toch nog 3 One's waren en een paar SG4's.
Toen ik ongeveer 15e in rij was kwam de mededeling van de manager dat inmiddels alle One's en SG4's waren. Stond al zo'n tijd in de rij dat ik maar ben blijven staan voor een andere telefoon.
Toen ik eindelijk aan de beurt was, was het ongeveer 11:20. Toch nog gevraagd om een HTC One. Die was helaas uitverkocht volgens de dame die me hielp. Aangegeven dat ik had gepre-orderd en dat ik niet afgebeld was. Ook nog gevraagd of ik de One anders op een later tijdstip kon ophalen als ze weer op voorraad waren kon ook niet. De dame gaf aan dat ze niet zeker wist of ze de One nog op korte termijn zouden ontvangen...
Echter kwam er een manager bij en die gaf aan dat er toch nog één One was. Hij kwam met het verhaal dat er "iemand een One wilde maar uiteindelijk toch voor een Iphone 5 koos". Weet niet of ik dat verhaal moet geloven maar ben uiteindelijk dus wel met een HTC One en een Red Super abbo de deur uitgewandeld! Er werd bij gezegd dat dit de laatste zou zijn geweest (geen idee of dit nu werkelijk klopt).
Ik denk dat ik ontzettend veel geluk heb gehad. En ben superblij met de telefoon.
Bedankt aan de jongens met wie ik in de rij stond voor alle gezelligheid!
De 2e multisim (dus in totaal 3 simkaarten; 1 voor je telefoon en 2 voor alleen data) zou ook gratis moeten zijn (Vodafone site geeft geen extra kosten voor 2 multisim-kaarten bij RED SUPER).
Als ik het goed heb zou ik (als ik op tijd zou zijn) theoretisch met een HTC ONE weg kunnen lopen voor €32.50 p/maand (liever €60 nu betalen i.p.v. die €2.50 elke maand extra) en 3 simkaarten (2 is ook genoeg
Ben zelf afhankelijk van OV en kan pas om 7:30 bij Kampen zijn.
Ik betwijfel dus zeer of mij dat gaat lukken
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door danda op 02-05-2013 19:15 ]
Die 64 euro staat er bij mij ook op, maar ook dat ik meedoe met de acquisitie actie oid, dus de openingsactie. Staat een sterretje bij. Ik ga ervan uit dat de actie geldig is, ook aangezien er 600 nog wat euro op het kostenoverzicht staat die in mindering wordt gebracht, ook onderdeel van de actie. Ik maak me iig geen zorgen en wacht rustig de eerste maandfactuur af.danda schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:13:
kan iemand die gebruik heeft gemaakt van de aktie icm een iphone 5 een foto van zijn overeenkomst plaatsen (zonder naw gegevens), liefst die van Den Haag. Mijn vriendin heeft er 1 voor mij gehaald (en voor haarzelf) maar er staat geen korting op abonnementskorting op onze papieren ... gewoon 64 euro per maand
Ik moest overstappen met nummerbehoud vanaf Hi (contract liep toevallig vandaag af), maar ik mocht de HTC gelijk meenemen. Ze hadden in Capelle trouwens liever dat je het toestel gespreid betaalde omdat dit wat minder oponthoud gaf bij de kassa's. Beetje jammer trouwens dat ze niet wat meer pin terminals hadden geregeld, want omdat er maar 2 waren moest je binnen uiteindelijk ook nog eens een uur wachten.Piet91 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:05:
En gratis multisim. (Goede reden om China tablet te kopen)
De 2e multisim (dus in totaal 3 simkaarten; 1 voor je telefoon en 2 voor alleen data) zou ook gratis moeten zijn (Vodafone site geeft geen extra kosten voor 2 multisim-kaarten bij RED SUPER).
Als ik het goed heb zou ik (als ik op tijd zou zijn) theoretisch met een HTC ONE weg kunnen lopen voor €32.50 p/maand (liever €60 nu betalen i.p.v. die €2.50 elke maand extra) en 3 simkaarten (2 is ook genoeg). Nou ja, weglopen; ik moet verlengen vanaf KPN dus dat wordt later ophalen.
Ze hadden ook de exacte datum nodig waarop het huidige contract afliep, dus wel aan te raden dit tevoren even op te zoeken.
_██_
(ಠ_ృ)
Maw het is een lease constructie... Houdt trouwens niet automatisch in dat je hetzelfde toestel als vervanging krijgt! Gewoon een simpel ding waarmee je kan bellenCLB schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 18:53:
En 'vervangende toestelservice binnen 24 uur'
Geen lease dus. Anders mocht je ná die 2 jaar gaan betalen i.p.v. ervoor of tijdens je contract.danda schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:40:
Maw het is een lease constructie... Houdt trouwens niet automatisch in dat je hetzelfde toestel als vervanging krijgt! Gewoon een simpel ding waarmee je kan bellen
Ik denk dat dat vervangen toestel service samenhangt met die toestelverzekering die je ook kunt bestellen.
Zonder kan ook lijkt me, maar dan ga je stevig betalen voor je reparatie.
Oh, maar dat zal wel per vestiging verschillen. Maakt verder niet uit; uiteindelijk betaal je evenveel (maar die €32.50 stond net wat leukerAtomsk schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:25:
Ik moest overstappen met nummerbehoud vanaf Hi (contract liep toevallig vandaag af), maar ik mocht de HTC gelijk meenemen. Ze hadden in Capelle trouwens liever dat je het toestel gespreid betaalde omdat dit wat minder oponthoud gaf bij de kassa's. Beetje jammer trouwens dat ze niet wat meer pin terminals hadden geregeld, want omdat er maar 2 waren moest je binnen uiteindelijk ook nog eens een uur wachten.
Goeie!Ze hadden ook de exacte datum nodig waarop het huidige contract afliep, dus wel aan te raden dit tevoren even op te zoeken.
Piet91 zoekt dit even op.
(Overigens staat bij mijn klanthistorie van KPN nu nadrukkelijk dat ik mag afkopen; na gezeik met zowel KPN als Vodafone hierover n.a.v. Vodafone F&F)
Hoop dat 7:30 uur in Kampen op woensdag vroeg genoeg is voor een ONE. Betwijfel het eerlijk gezegd...
[ Voor 19% gewijzigd door Piet91 op 02-05-2013 19:55 ]
Vodafone doet toch niet aan leasen?!! Het is toch gewoon een service?danda schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:40:
[...]
Maw het is een lease constructie... Houdt trouwens niet automatisch in dat je hetzelfde toestel als vervanging krijgt! Gewoon een simpel ding waarmee je kan bellen
het toestel blijft toch jou eigendom en jij bent toch rechtmatige eigenaar ervan dan?
Verwijderd
Maar dit was 1 keer en nooit weer, dat kan ik jullie wel vertellen. Bijna 10 uur voor een telefoon en abo is niet leuk meer. Maar goed die korting hebben we iig binnen.
Verwijderd
danda schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:13:
kan iemand die gebruik heeft gemaakt van de aktie icm een iphone 5 een foto van zijn overeenkomst plaatsen (zonder naw gegevens), liefst die van Den Haag. Mijn vriendin heeft er 1 voor mij gehaald (en voor haarzelf) maar er staat geen korting op abonnementskorting op onze papieren ... gewoon 64 euro per maand
Verwijderd
Daniel-O schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 18:58:
Hierbij een korte update van mijn ervaringen in Den Haag vandaag.
Was er om 8 uur en was ongeveer nr 100 in de rij toen. Na een tijd werden bonnetjes uitgedeeld en uiteindelijk was ik nr 74. Ik stond dus ongeveer 40 plekken achter CLB. Achter me stond op een gegeven moment denk ik een mannetje of 200.
Ik kwam voor de HTC One. maar las na een tijdje op het Vodafone forum dat de HTC One was uitverkocht. Na een tijd kwam een manager voorbij met een update dat er toch nog 3 One's waren en een paar SG4's.
Toen ik ongeveer 15e in rij was kwam de mededeling van de manager dat inmiddels alle One's en SG4's waren. Stond al zo'n tijd in de rij dat ik maar ben blijven staan voor een andere telefoon.
Toen ik eindelijk aan de beurt was, was het ongeveer 11:20. Toch nog gevraagd om een HTC One. Die was helaas uitverkocht volgens de dame die me hielp. Aangegeven dat ik had gepre-orderd en dat ik niet afgebeld was. Ook nog gevraagd of ik de One anders op een later tijdstip kon ophalen als ze weer op voorraad waren kon ook niet. De dame gaf aan dat ze niet zeker wist of ze de One nog op korte termijn zouden ontvangen...
Echter kwam er een manager bij en die gaf aan dat er toch nog één One was. Hij kwam met het verhaal dat er "iemand een One wilde maar uiteindelijk toch voor een Iphone 5 koos". Weet niet of ik dat verhaal moet geloven maar ben uiteindelijk dus wel met een HTC One en een Red Super abbo de deur uitgewandeld! Er werd bij gezegd dat dit de laatste zou zijn geweest (geen idee of dit nu werkelijk klopt).
Ik denk dat ik ontzettend veel geluk heb gehad. En ben superblij met de telefoon.
Bedankt aan de jongens met wie ik in de rij stond voor alle gezelligheid!
Verwijderd

Bij mij staat er wel degelijk dat ik gedurende 24 maanden 50% korting heb. Echter wel vorige week de telefoon in utrecht gekocht.
Verwijderd
Wel vreemd dat ondanks twee meldingen van de manager dat de S4 er niet meer was (een half uur voordat ik naar binnen ging) ik er tóch nog één heb bemachtigd...En daarna toverden zij van overal en nergens weer "gevonden" S4's voor anderen tevoorschijn...

Verder goed geholpen, de manager was vriendelijk, tot mijn vertrek geen ongeregeldheden in de rij, niets teruggezien van de chaos in Utrecht en een gezellig zitten lullen met andere lotgenoten in de rij
Vadofone Frederik Hendriklaan Den Haag had het prima geregeld
JazekerVerwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 21:28:
Je was echt lucky Daniel o!!!!!!
Dan stond je óf net voor óf net na mij en mijn vriendin die niet kon kiezen tussen een iPhone en mogelijk een ander model nadat het nieuws kwam dat de S4 uitverkocht was. Maar stiekem toch nog nét niet omdat er nog 3 witte achter de balie lagenVerwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 21:40:
Vadofone Frederik Hendriklaan Den Haag had het prima geregeld
Over de actie in Den Haag zelf:
Inderdaad goed geregeld, geen wanklank over de personeelsleden in/om die winkel. Ze doen prima hun best en ik kan me niet indenken waarom mensen het personeel daar niet zouden 'vertrouwen' omdat hun toestel er op moment van bestelling plaatsen niet zou zijn. Voorraden zijn eindig op een moment van de dag; de spelregels van de actie zijn glashelder en de aanbieding is dermate gunstig dat ze zoiets prima kunnen maken (op=op, weg is pech).
Áls ik ze al ergens van zou moeten betichten, is het dat ze doen aan verwachtingsmanagement richting de klanten. Ik waardeerde het juist dat ze drie aansluitingen eerder dan misschien nodig de rij in roepen dat sommige toestellen er niet meer waren, dat geeft klanten de mogelijkheid om alvast een plan B op te stellen, voor zover men dat al niet gedaan had. Mijn vriendin en ik hadden dat in de rij al gedaan (je hebt er uren de tijd voor
Het was druk in de winkel maar toch liep het gesmeerd. En het blijft mensenwerk. Ik geef het je te doen, honderden meters mensenmassa in een rij afhandelen... respect.
... en oranje! :P
somewhere there was silence
Verwijderd
Dat klopt ik stond achter jou en jouw vriendin (die zat te juichen toen ze toch nog de S4 kreeg) en zei dat je de zwarte I5 moest nemeniNSaNe-oNe schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:04:
[...]
Dan stond je óf net voor óf net na mij en mijn vriendin die niet kon kiezen tussen een iPhone en mogelijk een ander model nadat het nieuws kwam dat de S4 uitverkocht was. Maar stiekem toch nog nét niet omdat er nog 3 witte achter de balie lagenMijn wijziging ging om 11:17 in het systeem.
Er is naar mijn weet eerder in deze topic aangegeven door een meneer van Vodafone dat de acties enkel gelden voor RED en RED Super i.c.m. een telefoon._serial_ schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:10:
Is er inmiddels al iemand achter of dit ook voor de zakelijke Red varianten geldt ?
18.00 aangesloten omdat ik al een bon had. 21.00 geholpen en 21.15 weg. Winkel moest uiterlijk 21.30 verlaten zijn vanwege sluiting winkelcentrum.
Ik wilde een SGS4. Die was er zogenaamd niet meer. De reservering was opeens tot animocheck verworden.Toen ik weer wegging was een van de beveiligers net zijn S4 aan het afrekenen... eigenlijk wat ik al verwacht had. Bekenden van bewaking/personeel hoefden niet zo lang te wachten. Ook worden er echt wel toestellen achtergehouden voor bekenden, want de S4 was zogenaamd om 11.30 al uitverkocht.
Gelukkig wel een Note2 kunnen krijgen, mijn 2e keus. Veel mensen dachten dat het alleen om de iPhone ging. Ik denk niet dat de actie zo nog acht weken doorgaat, daarom toch maar aangesloten. Zaken waren wel al wat beter geregeld dan vorige week, maar gewoon nummertjes a la Hema/bakker/slager zou veel beter zijn. Hoef je ook niet in de rij te blijven.
Maar goed, ik zal jullie minder gaan lastigvallen in dit topic.
Ja oke, maar zakelijk heeft evengoed RED en RED superSilvan94 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:23:
[...]
Er is naar mijn weet eerder in deze topic aangegeven door een meneer van Vodafone dat de acties enkel gelden voor RED en RED Super i.c.m. een telefoon.
somewhere there was silence
Bij zakelijke abonnementen staat er nog altijd 'Business' bij_serial_ schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:24:
[...]
Ja oke, maar zakelijk heeft evengoed RED en RED super

Beveiliging was wel goed geregeld in ieder geval.
_██_
(ಠ_ృ)
Je kan een particulier abbonement inderdaad op de zaak zetten, maar zodra je een zakelijke klant bent (dus met kvk nummer) dan kan je geen particuliere abonnementen meer afnemen (dat is mij al een paar jaar niet gelukt)nrdnmg schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:28:
Bij mijn weten kun je een particulier abonnement ook gewoon op de zaak zetten. Je kunt gewoon een bedrijfsnaam opgeven en een zakelijk rekeningnr.
Soms schaam ik me als getinte Nederlander voor mijn mede-allochtonen...Atomsk schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:29:
Oh, in Capelle was er trouwens nog een boze negert die probeerde voor te dringen. Werd echter terug gestuurd door de beveiliging en toen ging hij daar een tijdje tegenaan schreeuwen. Uiteindelijk droop hij toch maar af.Later nog een schreeuwerige Marokkaanse meneer die vond dat het allemaal te lang duurde. Voor de rest niet veel gebeurt. Kwam een paar studenten van de HR tegen.
Beveiliging was wel goed geregeld in ieder geval.

Maar v.w.b deze actie: binnenkort maar eens in het oosten des lands een gokje wagen. Mijn VF abo is al een jaar 'vrij' en dit is het soort acties waar ik op zat te wachten. Nu is het ineens weer even betaalbaar, en is een 2-jarig abo ook geen probleem (ik wilde altijd max. 1 jaar). En de HTC One...

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
Even contact maken met degenen vlakbij jou, dan kun je elkaar "helpen". Je bent niet de enige die even eruit moet stappen natuurlijk. Dat van die pionnen klopt ook en voelt dan wel weer oneerlijker, maar goed.PsycoHero schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:32:
Oké thx... Ik vroeg me dat werkelijk af. Dat als je terug komt niet als voordringer gezien wordt :-)
Tsja... wat moet je ervan zeggen? Het voelt niet goed/eerlijk als je dit ziet gebeuren, maar zulke dingen (aanbiedingen achterhouden voor collega's/familie/vrienden/bekenden) gebeuren in vrijwel alle bedrijfstakken, wat dat betreft dus geen uitzondering...Senor Sjon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:24:
Ik wilde een SGS4. Die was er zogenaamd niet meer. De reservering was opeens tot animocheck verworden.Toen ik weer wegging was een van de beveiligers net zijn S4 aan het afrekenen... eigenlijk wat ik al verwacht had. Bekenden van bewaking/personeel hoefden niet zo lang te wachten. Ook worden er echt wel toestellen achtergehouden voor bekenden, want de S4 was zogenaamd om 11.30 al uitverkocht.
Wat ze dan wel moeten doen, in mijn ogen, is de afhandeling van die "vriendendienst" ook volledig buiten het zicht houden van de "normale" klanten, dan krijg je tenminste ook geen scheve gezichten (ook al kan je alsnog weten/vermoeden dat dit toch wel gebeurd).
[ Voor 0% gewijzigd door ralph075 op 03-05-2013 00:01 . Reden: typo ]
In dat geval zou ik alsnog voor je eerste keuze gaan.Senor Sjon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:59:
Het is mogelijk binnen een week te ruilen bij elke Vodafone winkel. Ik zit nu in hevige dubio of ik de note 2 zal omruilen voor de s4. Moeilijk, moeilijk. Doosje is nog gesealed, hoewel mijn handen jeuken.
Mocht je besluiten dit te gaan doen, dan ben ik wel benieuwd of dit inderdaad lukt (en met hoeveel gezeur
Ik vind een lange wachttijd geen optie als ik toch niet mijn eerste keuze gegarandeert kan bemachtigen. Met deze work-around vind ik het prima.
[ Voor 39% gewijzigd door ralph075 op 03-05-2013 00:06 ]
Heb zelf vanmorgen twee iphones besteld met nr behoud. Zou ik deze ook op kunnen halen bij een ander filiaal als nummerbehoud (porteringsaanvraag) wordt goedgekeurd denken jullie? Mocht dat morgen gebeuren dan ga ik niet weer in de rij staan alleen om mijn iphones op te halen.Senor Sjon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:59:
Het is mogelijk binnen een week te ruilen bij elke Vodafone winkel. Ik zit nu in hevige dubio of ik de note 2 zal omruilen voor de s4. Moeilijk, moeilijk. Doosje is nog gesealed, hoewel mijn handen jeuken.
Als ik dit zo lees is dat inderdaad gewoon mogelijk, alhoewel er wel staat de winkel, oftewel een referentie naar de winkel waar je de telefoon hebt gekocht. Maakt het gelijk een stuk aantrekkelijker om toch in de rij te staan.ralph075 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 00:02:
[...]
In dat geval zou ik alsnog voor je eerste keuze gaan.
Mocht je besluiten dit te gaan doen, dan ben ik wel benieuwd of dit inderdaad lukt (en met hoeveel gezeur), want dat maakt de keuze om in de rij te gaan staan - met de wetenschap dat de eerste keuze daarbij misschien niet mogelijk is, maar dezelfde middag dan alsnog te gaan ruilen in een ander filiaal - wel heel veel makkelijker.
Ik vind een lange wachttijd geen optie als ik toch niet mijn eerste keuze gegarandeert kan bemachtigen. Met deze work-around vind ik het prima.
Als ik er aan denk zal ik het dit weekend even bij de VF winkel in Oss vragen, in hoeverre dat betrouwbaar is.
Twee maal afsluiten is mogelijk, zover ik de posts uit dit topic heb begrepen, zolang het maar op eigen naam is.330d schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 00:23:
Mag je in je eentje 2 abo's afsluiten? De nr van mijn vrouw staat nl ook op mijn naam en we kunnen beide al verlengen. Lijkt mij logish dat het kan omdat beide nrs op mijn naam staan.
[ Voor 25% gewijzigd door ThinkCreative op 03-05-2013 00:36 ]
Volgens mij is dat wel terug te vinden in het topic.Apache4u schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 00:27:
Iemand enig idee of deze acties ook met de Red Plus abo's mogelijk zijn?
Dit heb ik bij capelle nagevraad en klantenservice en zij zeggen dat als je em ruilt dat de aktie niet meer geldig isralph075 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 00:02:
[...]
In dat geval zou ik alsnog voor je eerste keuze gaan.
Mocht je besluiten dit te gaan doen, dan ben ik wel benieuwd of dit inderdaad lukt (en met hoeveel gezeur), want dat maakt de keuze om in de rij te gaan staan - met de wetenschap dat de eerste keuze daarbij misschien niet mogelijk is, maar dezelfde middag dan alsnog te gaan ruilen in een ander filiaal - wel heel veel makkelijker.
Nou ben ik ook in de war (na 5 en half uur ben ikweggegaan omdat de HTC uitverkocht was en de klantenservice zei dat het niet kon ben nou in de war

cemeli schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 00:40:
[...]
Dit heb ik bij capelle nagevraad en klantenservice en zij zeggen dat als je em ruilt dat de aktie niet meer geldig is
Nou ben ik ook in de war (na 5 en half uur ben ikweggegaan omdat de HTC uitverkocht was en de klantenservice zei dat het niet kon ben nou in de war![]()
Grappig, Capelle raadde mij deze constructie aan. Ik ga er nog een nachtje over slapen en kijken of ik ergens met de S4 kan klooien.cemeli schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 00:40:
[...]
Dit heb ik bij capelle nagevraad en klantenservice en zij zeggen dat als je em ruilt dat de aktie niet meer geldig is
Nou ben ik ook in de war (na 5 en half uur ben ikweggegaan omdat de HTC uitverkocht was en de klantenservice zei dat het niet kon ben nou in de war![]()
Even verzekering uitvinken en het RED abo van €49,- per maand pakken. Rechts nog even aanzetten dat je je toestel met een tientje per maand wil betalen en dan zit je dus op €59/mnd.
- 42Mbps ipv 28Mbps
- 4GB data ipv 1GB data
- 4G netwerkondersteuning
- 2e of 3e extra data-simkaart
- 'Vervangende toestelservice'
Morgen even chatten of ik de €60,00 alsnog in 1x kan afbetalen en zo €32,50 aan maandlasten kan fixen ipv €32,50
[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 03-05-2013 07:26 ]
Dit topic is gesloten.