[Aanbieding] Vodafone Openingsacties

Pagina: 1 ... 11 ... 22 Laatste
Acties:
  • 213.059 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubman schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:01:
[...]

Dat is niet helemaal waar, want VF heeft slecht geïnformeerd over de actievoorwaarden.
Veel mensen in de rij zullen waarschijnlijk dus niet weten wat de voorwaarden zijn en dat het op=op of max 250 aansluitingen is en dat de tel fysiek in de winkel moet zijn.
Had dit gewoon op de flyer gestaan had niemand er moeilijk over gedaan (althans een stuk minder, zeikerds heb je altijd)
Ik zal ook in de rij staan met de gedachte why not en zo niet dan niet. Tuurlijk zal ik balen als het niet (direct) lukt met de tel die ik wil, maar verkopen en andere telefoon los kopen kan altijd.
De slechte informatievoorziening vooraf (en zelfs nu) bestrijd ik niet... ben ik het helemaal mee eens! Waar het mij om gaat is al dat gezeur over hoe VF de actie beter had kunnen opzetten. En bij al die alternatieven speelt maar 1 ding de hoofdrol: dat iedereen z'n toestelletje kan krijgen wat-ie wil. En daarover is VF altijd wel duidelijk geweest: alleen toestellen die voorradig zijn op het moment zelf doen mee in de actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:02:
Leuk, maar kan je nu in normale termen praten? Dit is het enige topic waar je ooit op gereageerd hebt je bent pas sinds maandag op GoT. Beetje normaler kan wel.

Die rij heb ik nooit bij T-Mobile gezien (alleen de beperkte S4 actie). Sommige mensen zijn al lang klant van VF en moeten bijvoorbeeld werken. Jeweetwel, om die VF rekeningen te betalen. :P Het is te suf dat die gewoon geen kans hebben op deze actie.
Jawel... daarom zit er ook een zaterdag in de actieperiode ;)
(btw: ik moet ook gewoon ma t/m vrij werken hoor...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Ja leuk als je maar 200-300 toestellen op voorraad hebt. Dat is het hele probleem juist!

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
Senor Sjon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:02:
[small]Die rij heb ik nooit bij T-Mobile gezien (alleen de beperkte S4 actie). Sommige mensen zijn al lang klant van VF en moeten bijvoorbeeld werken. Jeweetwel, om die VF rekeningen te betalen. :P Het is te suf dat die gewoon geen kans hebben op deze actie.
Helemaal met je eens. Ik begrijp eerlijk gezegd de actie wel, maar de aanpak/communicatie niet. Knal er dan een online actie op met afhalen in de winkel die feest viert,
Zo heeft de Vodafone winkel ook mensen in hun zaak, en geen boze mensen buiten, (mark my words, zometeen ook weer boze mensen buiten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:08:
Ja leuk als je 200-300 toestellen op voorraad hebt. Dat is het hele probleem juist!
Nee, dát is het risico dat VF (en jij als individu die in de rij gaat staan) beide nemen.
Ik zeg ook niet dat ik de actie goed opgezet vind... van mij mag iedereen met een S4, One of i5 de deur uit. Maar accepteer de actie gewoon zoals-tie is (hoe slecht je 'm ook vindt opgezet!) OF ga niet in de rij staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:25
scientist456 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:10:
[...]

Helemaal met je eens. Ik begrijp eerlijk gezegd de actie wel, maar de aanpak/communicatie niet. Knal er dan een online actie op met afhalen in de winkel die feest viert,
Zo heeft de Vodafone winkel ook mensen in hun zaak, en geen boze mensen buiten, (mark my words, zometeen ook weer boze mensen buiten).
De rij is juist reclame en aandacht, dat snap je toch wel? ;) Vodafone heeft er helemaal geen baad bij, stilletjes iedereen zijn of haar telefoon te laten afhalen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Die rij zou er ook zijn geweest om abo's af te sluiten, dus de reclame heb je toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scientist456 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:10:
[...]

Een online-actie zou waarschijnlijk (a) te weinig publiciteit geven en (b) te veel gaan kosten...
Jumpman schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:13:
[...]

De rij is juist reclame en aandacht, dat snap je toch wel? ;) Vodafone heeft er helemaal geen baad bij, stilletjes iedereen zijn of haar telefoon te laten afhalen.
Kijk, JIJ hebt 'm door! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er toch hard aan te denken om morgen maar een ochtendje vrij te nemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:16:
Zit er toch hard aan te denken om morgen maar een ochtendje vrij te nemen....
Haha... kijk, die vervelende actie van VF werkt toch wél aanstekelijk hè! Dat mensen er zelfs vrij voor gaan nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
Ik heb kort even getwijfeld of ik (ik kom uit het Oosten) ook eind mei naar Hardenberg zou gaan, abo loopt pas in juli af, maar toch. S4 leek me leuk. Ik sla over juist door deze lange rij en ga iets vanuit mijn luie stoel afsluiten.
Ik denk met mij velen...

Maar gelijk heb je, negatieve reclame is ook reclame ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scientist456 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:18:
Maar gelijk heb je, negatieve reclame is ook reclame ;)
Dat heeft het verleden al talloze malen uitgewezen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja PascalHark, zuiver en alleen omdat ik de zaterdag niet kan vanwege andere verplichtingen.
Maar gezien de datum van Hardenberg komt die ook in aanmerking aangezien ik dan toevallig daar in de buurt ben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Heb je je toestel morgen gewaarborgd gekregen? Je bent wel heel vrolijk? :P

Wat mij stoort is dat de wachtrij 's ochtends al een uur of drie is, maar de eerste toestellen waren één uur na opening al uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik heb er nu 3,5 uur gestaan... en een uur moeten reizen...
4,5 uur tijd verdaan voor zo'n 24x€35 = €840,00 dat is wel redelijk goed 'verdienen' toch...

Bij VF F&F kost Red Super €63,00 per maand icm een One en betaal nu €35,00 = 24x€28,00 =€672,00, ook makkelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 02-05-2013 13:49 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:20:
Heb je je toestel morgen gewaarborgd gekregen? Je bent wel heel vrolijk? :P
Nee, maar ik had wel op maandag een reservering geplaatst, die dus later ingetrokken werd. Was ik natuurlijk ook pissed over... maar ik stap daar gemakkelijk overheen. Het is 't einde vd wereld tenslotte niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:20:
Ja PascalHark, zuiver en alleen omdat ik de zaterdag niet kan vanwege andere verplichtingen.
Maar gezien de datum van Hardenberg komt die ook in aanmerking aangezien ik dan toevallig daar in de buurt ben 8)
Het is jouw feestje! Jij mag zelf kiezen: of morgen een halve vrije dag of wachten op Hardenberg... its a free world!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep! Gelukkig wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
de volgende 10 panden die mee doen aan de actie heb ik getagd, zo kun je zien welke pand het dichts bij is maar misschien kunnen jullie een beter overzicht maken?
http://www.bing.com/maps/...nschoten%2C%20Netherlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:26

Rubman

Retarded or just overjoyed!

niet in Bing maar Maps bijvoorbeeld :+

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
ik gebruik normaal altijd maps maar wist niet hoe dat moest, maar toen ik bing ging gebruiken ging het automatisch. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 92% gewijzigd door Perkouw op 02-05-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-09 20:39
Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:30:
wat kost een iphone 5 met een red abbo nu in de winkel
voor de gene die toch staan te wachten
inc toestel prijs graag

hartelijk dank
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leroydew
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 21:54
Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:30:
wat kost een iphone 5 met een red abbo nu in de winkel
voor de gene die toch staan te wachten
inc toestel prijs graag

hartelijk dank
32 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-09 09:44
Ik had vanochtend de laatste htc one op de Fred _/-\o_ Samsung s4 was ook op daar. Ze hadden nog wel flink wat iPhone 5's 16gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo lang heb ik ook gestaan maar het wachten waard! Heb jij op je factuur ook het bedrag 64 staan ipv 32,50? Even ter dubbelcheck >:)
CLB schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:20:
Ik heb er nu 3,5 uur gestaan... en een uur moeten reizen...
4,5 uur tijd verdaan voor zo'n 24x€35 = €840,00 dat is wel redelijk goed 'verdienen' toch...

Bij VF F&F kost Red Super €63,00 per maand icm een One en betaal nu €35,00 = 24x€28,00 =€672,00, ook makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

@Danmen bedrag op de factuur is altijd volledige bedrag er staat als het goed is ook ergens de korting.

De rij in Capelle is gesloten ze gaan tot 22:00 door en verwachten dan de laatste klant in de rij te hebben geholpen.

Vraag me af wat voor telefoon deze dan nog krijgt waarschijnlijk een Nokia 3310 omdat de rest allemaal al op is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Staat nergens een maandbedrag genoemd bij mij :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaring met hoe nummerbehoud in zijn werk gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:49:
Iemand al ervaring met hoe nummerbehoud in zijn werk gaat?
Ff het forum doorlezen! Is hier al meerdere malen uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Kampen en Emmeloord zal volgende week zekers ook wel harstikke druk worden.
Daar komen alle noorderlingen natuurlijk naar toe; ook mijn enige mogelijkheid (OV).

Kan er pas om half 8 (8:15 uur in Emmeloord) zijn en wil de HTC One (KPN nummerbehoud); gok dat 'm dat dus niet wordt :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Piet91 op 02-05-2013 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:49:
[...]

Ff het forum doorlezen! Is hier al meerdere malen uitgelegd.
Klopt, maar tegenstrijdige berichten. Vandaar nogmaals de vraag, voornamelijk gericht aan mensen die vandaag een abonnement hebben gescoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 01:44

Quan Vu

Hoi

Zojuist de deur uitgelopen met 2x S4. Mijn ouders zullen er blij mee zijn. Ik ben Note 2 gewend dus terug naar 5" scherm wordt te moeilijk voor mij :p.

Ben overigens een van de laatste met S4. HTC One nog wel wat op voorraad en iPhone 5 meer dan genoeg.

Gaat om Capelle dus. Foto van de rij momenteel: http://instagram.com/p/YzlO6eFduX/

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korting staat nergens. Maar komt vast goed!
Rubman schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:48:
@Danmen bedrag op de factuur is altijd volledige bedrag er staat als het goed is ook ergens de korting.

De rij in Capelle is gesloten ze gaan tot 22:00 door en verwachten dan de laatste klant in de rij te hebben geholpen.

Vraag me af wat voor telefoon deze dan nog krijgt waarschijnlijk een Nokia 3310 omdat de rest allemaal al op is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan94
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 12:47
Ik ben benieuwd hoe het in juni in Valkenswaard zal gaan: de enige zuidelijkgelegen winkel die deze actie heeft.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Ik was in de rij vanaf 6.45 op de FRED en ben naar huis gegaan rond 10.15 met een HTC One voor mij en een iPhone 5 voor het vrouwtje.

Deden best lastig met 2 abbos afsluiten, maar na enig aandringen toch gelukt!

HTC kosten : 29.50
iPhone : 32

Moeite waard het vroege opstaan en lange wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Rij gesloten om 12.45 in Capelle... ik denk dat uiteindelijk de diehards elke telefoon meenemen die er nog ligt vanwege het wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-06 15:59
Zou iemand weten als ik zaterdag naar denhaag ga of ze dan nieuwe htc one hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
nee, ook VF weet dat niet.

[ Voor 79% gewijzigd door Señor Sjon op 02-05-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
hmm anders moet ik later katwijk aan zee proberen.
ik moet echt die zwarte htc hebben. heb nu helemaal geen telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe is het met de rij en voorraad in DH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:39:
hoe is het met de rij en voorraad in DH?
Ja als je om 6 uur al voor de deur staat. zaterdag.ben je dan als eerste :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrismelman
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 23:42
idd zijn er nog mensen die foto kunnen maken van de rij in den haag, of status omschrijving der van?

[ Voor 6% gewijzigd door chrismelman op 02-05-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het is opeens wel angstig stil, of is het een bloedbad? :p
Quan Vu, hoe laat was je er? Want hoe kan je om 12.45 weglopen met 2 S4's terwijl de S4 zogenaamd al om 11.30 op was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
Senor Sjon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:02:
Quan Vu, hoe laat was je er? Want hoe kan je om 12.45 weglopen met 2 S4's terwijl de S4 zogenaamd al om 11.30 op was.
dit.
het blijft tensloten Denhaag. en mobieltjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Den Haag is open tot 20.00 en ze doen 30 aansluitingen per uur, dus ze kunnen niet eens iedereen afhelpen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
CLB schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:04:
Den Haag is open tot 20.00 en ze doen 30 aansluitingen per uur, dus ze kunnen niet eens iedereen afhelpen imo.
hoeveel staan er dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Eerder was via het VF forum al aangegeven dan Capelle tot 22:00 open bleef, gok dat DH dat ook wel zal zijn en dat de rij daar inmiddels ook is afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
CLB schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:04:
30/7=4,2 aansluiting per desk per uur. Een kwartier per klant dus. Dat moet toch sneller kunnen. Maar ja, dat betoog heb ik hier al vaker gehouden d.m.v. online reserveringen die in de winkel op te roepen zijn. Geen geklooi meer met verkeerde adressen in ID-kaarten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Stond om 19:00 (moet zijn 07:00) 8)7 in de rij (Den Haag)en heb twee bestellingen gedaan voor een iphone 5 maar ivm nummerbehoud de toestellen niet meegekregen. Na contact met mijn huidige provider blijkt dat vodafone niet de juiste simcode heeft doorgegeven bij de porteringaaanvraag. Heb nu al meerdere malen heen en weer gebeld om het te corrigeren maar schiet niet op. snap er niets van. Sta nu weer bij vodafone in de wacht. Zeer vervelend. Lang wachten en dan nauwelijks resultaat.

[ Voor 3% gewijzigd door michielvz op 02-05-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
19.00? Ik denk 7.00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Probeer het eens via FB of Twitter webcare, die reageren over het algemeen vrij vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 01:44

Quan Vu

Hoi

Senor Sjon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:02:
Ja inmiddels wel op ja. Mogelijk dat ik nog kreeg omdat ik kennis had die voor mij had gereserveerd :p. Half 8 stond ik er al.

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
Quan Vu schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:25:
[...]

Ja inmiddels wel op ja. Mogelijk dat ik nog kreeg omdat ik kennis had die voor mij had gereserveerd :p. Half 8 stond ik er al.
Gefeliciteerd met je verjaardag :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Goh, en ze deden niet aan reserveringen? :P

Edit. 7.30-12:30

Dat gaat nergens meer over.

[ Voor 37% gewijzigd door Señor Sjon op 02-05-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Ik vind bellen pretiger, dan hoor ik wat voor iemand je aan de lijn hebt. Net beweerde een medewerkster dat ik hiervoor terug naar de winkel moest. Opgehangen en teruggebeld en hij kon het wel regelen. Word niet goed van helpdesk medewerkers die niet weten hoe het werkt. Kost zoveel tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

ze doen nog steeds niet aan reserveringen, echter als een model op begint te raken (er zijn er nog maar 3 bijvoorbeeld) dan loopt er iemand naar het begin van de rij en vraagt, wie er nog een telefoon model X wilt de drie mensen met het laagste nummer dat zeggen IK!!! mogen dan de telefoon nog meenemen de rest heeft pech en moet voor een andere kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Toen ik wegging tegen elven zo'n 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikew991
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik ben benieuwd hoe het zit met de bevoorrading van Vodafone. Op het forum van Vodafone zelf zal dit zo snel mogelijk kenbaar gemaakt worden. Als de ONE weer op voorraad is morgen dan sta ik in de rij bij Cappelle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb 'm ook lekker binnen :D! Quan Vu zat net 12 man ongeveer voor mij? Met z'n nr. 32. Ik had nummer 38. Ik stond er rond 8 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japieh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 21:42
Rond 8:00 er staan en nu pas klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:00
Kun je voor andere dan ook een abbo afsluiten?
Ik zou voor mijn vriendin er ook 1 willen afsluiten, mag of kan dat?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
38? Hoe nummeren ze dan, want ze zijn nu ~5 uur open.

Je kan alleen voor jezelf afsluiten, ze werken niet met machtigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Senor Sjon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:36:
38? Hoe nummeren ze dan, want ze zijn nu ~5 uur open.

Je kan alleen voor jezelf afsluiten, ze werken niet met machtigingen.
Oke dank je , dan zal ze ook vroeg moeten opstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

vind het vreemder dat iemand met 12 man verschil voor je staat met nr 32 en jij nr 38 hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japieh schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:36:
Rond 8:00 er staan en nu pas klaar?
Mot ook nog naar huis en spelen met dat ding, tis me eerste smartphone :p

Was rond 12.30 pas klaar, vanwege die sloomheid daarbinnen @ capelle vodafone... Kon makkelijk 12 uur al klaar zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2013 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubman schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:38:
vind het vreemder dat iemand met 12 man verschil voor je staat met nr 32 en jij nr 38 hebt
Sommige waren groepjes blijkbaar... Was zo een jongen die daar stond met d'r vriendin onder andere..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japieh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 21:42
Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:38:
[...]

Mot ook nog naar huis en spelen met dat ding, tis me eerste smartphone :p

Was rond 12.30 pas klaar, vanwege die sloomheid daarbinnen @ capelle vodafone... Kon makkelijk 12 uur al klaar zijn.
ooh haha vandaar dacht al dat is wel heel lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberFly
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09 16:05
Het avontuur in Den Haag zit er op!

Om 07:00 ging de wekker.
Snelste ochtendritueel ooit, om 07:15 was klaar om te vertrekken. Ik sprong op de fiets naar een andere tweaker en samen gingen wij naar de VF winkel.

Wij kwamen aan rond 07:30 en dachten dat er nog niemand zou zijn. Helaas, er stond al zo'n 50 man voor ons in de rij. Gelukkig was het mooi weer, een beetje regen en koude wind. De sfeer zat er dus goed in. :P
Na aankomst groeide de rij behoorlijk snel en uiteindelijk stonden de mensen tot op de hoek van de straat, dat waren er denk ik 150 of meer..

Rond 09:00 ging de winkel open en kregen we een kopje koffie. Ook werden er hekken geplaatst en nummertje uitgedeeld om de orde te behouden. Het uitdelen van nummertjes werkte heel goed, de mensen werden meteen rustiger. Ook was het fijn om te weten hoeveel mensen er precies in de rij stonden, ik kreeg nummer 49.

Tijdens het wachten riep het personeel zo nu en dan hoeveel telefoons er nog waren, de Galaxy S4 was als eerste op. En de HTC One, die ik wilde hebben, was ook bijna op.
Met nog zo'n 20 mensen voor mij riep een van de verkopers dat er nog maar 3 HTC One waren! Gelukkig waren dat allemaal Apple fans, bedankt Steve. <3
Om 11:15 stond ik binnen en kon ik mijn nieuwe contract aanvragen (zit bij T-Mobile). Helaas kreeg ik het toestel niet direct omdat ik een nieuwe klant ben...

Al met al was het een leuke ervaring om als een stel idioten in de kou te wachten voor een mobieltje met korting. Ik ben blij met de deal en kijk uit naar mijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chun
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Van 8:10 uur tot 12:15 uur gewacht in Den-Haag. Ik was nummer 98. Helaas iPhone niet mogen meenemen i.v.m. nummerbehoud. Mag de telefoon pas ophalen wanneer nummerbehoud is goedgekeurd.

[ Voor 3% gewijzigd door Chun op 02-05-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Zo, laatste HTC one gescoord, na 6 u wachten. *O*

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Dat is best knap gezien ze om 1 uur al op waren wat ik hier las.
Capelle of Den Haag? en had je gereserveerd in de rij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
6 uur...wtf. Nog veel uitvallers in de rij trouwens nu die gesloten is?

@hieronder
Welke winkel?

[ Voor 89% gewijzigd door Señor Sjon op 02-05-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stond er om 8.00. Tegen 12 uur naar binnen. 12.30 uur naar buiten met mijn HTC ONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Van het VF-forum:
Goeiemiddag!

Hierbij alvast de eerste update over morgen met betrekking tot de bevoorrading van de winkels!

Zowel in Capellen als in Den Haag wordt er morgen een beperkte voorraad geleverd van de HTC ONE.

Vooralsnog is er geen zicht op een nieuwe levering van de Samsung S4 in deze filialen.

Zodra we meer nieuws hebben horen jullie het uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Fijn dat dit morgen wordt geleverd, maar hebben de mensen die morgenochtend in staan te wachten hier wat aan of komt de levering in de loop van de dag?

Geen flame intended richting Sjon, heb de vraag inmiddels ook op VF forum gesteld, want duidelijk communiceren snappen ze nog steeds niet.
Het lijkt wel of ze het bewust allemaal maar vaag verwoorden om iedereen te irriteren.

[ Voor 43% gewijzigd door Rubman op 02-05-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Don't shoot the messenger. Op zaterdag zal het nog veel erger zijn. Verwacht dan 6.00 uur in de rij en 14.00 geholpen worden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-09 22:06
Raar verhaal.
Bij een winkel actie die over meerdere dagen loopt moet je toch zorgen dat de toestellen ook over meerdere dagen verdeeld worden?
Het kan toch niet de bedoeling zijn dat op dag 1 alles al uitverkocht is?
Ik begrijp dat het aanbod niet onbeperkt is maar zorg dan voor een gelijke verdeling over de dagen.
Plannen heet dat.

Ik ben benieuwd hoe het morgen zal verlopen in de actie winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Volgens PatrickHark mag je er niet over klagen, maar het is absoluut niet geregeld. Ik kan me niet voorstellen dat de actie zo blijft. T-Mobile doet het veel slimmer. Gewoon een paar 1.000 telefoons van een paar types met 1-2 abonnementen. Het Red systeem met toestelbetalingen is veel te uitgebreid, de klantafhandeling gaat gewoon niet snel genoeg voordat iedereen zijn keuze heeft gemaakt.

Noem eens wat,
1000x iPhones
500x S4
500x One
500x Z
Per dag en je bent het mannetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Rubman schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:59:
Dat is best knap gezien ze om 1 uur al op waren wat ik hier las.
Capelle of Den Haag? en had je gereserveerd in de rij?
Capelle. In de rij aangegeven dat ik een One wou toen ze met de lijsten langskwamen. Dat kon toen, maar later kwamen ze inderdaad met het verhaal dat ze op waren. Geprotesteerd dat ze dat eerder niet aangegeven hadden en toen waren er nog 5 stuks blijkbaar. Toen ik eindelijk binnen was nog 1. "Je hebt echt veel geluk gehad, yada yada" :z Het zal wel, ben al lang blij. :*) Was iemand voor me die voor de 2e keer in een rij stond voor de S4 en daar vrij voor genomen had, maar weer voor niets. Da's wel zuur dan.

Mocht de One gelijk meenemen trouwens. Hi contract liep vandaag af, Vodafonecontract gaat 3 juni in.

[ Voor 26% gewijzigd door Atomsk op 02-05-2013 16:14 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:01:
Ik stond er om 8.00. Tegen 12 uur naar binnen. 12.30 uur naar buiten met mijn HTC ONE
Had je een blackberry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopshondje
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-08 08:25
Dikke vriendjes politiek in Den Haag. Genoeg s4 maar werd alleen uitgedeeld aan vrienden van de werknemers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andMax
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 09:25
Hoe groot is de rij in DH op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:11:
Volgens PatrickHark mag je er niet over klagen, maar het is absoluut niet geregeld. Ik kan me niet voorstellen dat de actie zo blijft. T-Mobile doet het veel slimmer. Gewoon een paar 1.000 telefoons van een paar types met 1-2 abonnementen. Het Red systeem met toestelbetalingen is veel te uitgebreid, de klantafhandeling gaat gewoon niet snel genoeg voordat iedereen zijn keuze heeft gemaakt.

Noem eens wat,
1000x iPhones
500x S4
500x One
500x Z
Per dag en je bent het mannetje.
Haha, beter lezen! Je mag van mij klagen wat je wilt, maar daar wordt de actie echt niet anders door... :)
Het is dus wel geregeld, maar helaas niet zoals menigeen hier had willen zien.
(BTW... ik heet Pascal, geen Patrick)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 22:35
Is het mogelijk zoals bij T-mobile om je abonnement later in te laten gaan (zonder nummerbehoud)? M'n huidige abonnement loopt nog even door en wil zo min mogelijk maanden dubbele kosten hebben, maar zou graag gebruik maken van deze actie omdat al moet ik enkele maanden dubbele kosten betalen ik altijd nog goedkoper uit ben dan de normale prijzen tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Mopshondje schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:44:
Dikke vriendjes politiek in Den Haag. Genoeg s4 maar werd alleen uitgedeeld aan vrienden van de werknemers.
Waar haal je dat vandaag? Bron??
Want als je er vroeg bij was en een laag nummer had gekregen kon je gewoon een S4 krijgen hoor zelfs ver nadat VF had gemeld dat ze er niet meer zouden zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:53
Ik ben ook eindelijk thuis van het avontuur in Capelle. Stond daar net iets over achten en kwam om 13:45 met een HTC one de deur uit.

Heb niks te klagen. Ok het duurde wel lang, maar het was gezellig met mijn lotgenoten om mij heen! Heb ook nog een kroket gehad en kon ook koffie drinken als ik dat had gewild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Inderdaad, dat ik erop inga al, maar dat is echt niet waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cemeli
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-09 18:21
Jammer zeg 08.45 aanwezig in capelle,om 14.00zeggen dat er geen HTC one meer was |:(
Morgen weeer een dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Waar moet je staan in Capelle ?

Bij de AH ingang?
Of die aan de kant van Vodafone?

En hoe laat gaat koperwiek sowieso open?

[ Voor 20% gewijzigd door henkyyyyyyy op 02-05-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

AH ingang wat ik las eerder in dit topic, deze zou vandaag als eerste open zijn gegaan.
Geen garantie voor morgen uiteraard;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Vannacht in laten sluiten in het winkelcentrum, ben je morgen de eerste. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:53
henkyyyyyyy schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:55:
Waar moet je staan in Capelle ?

Bij de AH ingang?
Of die aan de kant van Vodafone?

En hoe laat gaat koperwiek sowieso open?
De rij ging naar buiten bij de Vodafone ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikew991
  • Laatst online: 09-10-2024
Frank!in schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:59:
[...]

De rij ging naar buiten bij de Vodafone ingang.
Zoals ik het in het forum heb begrepen gaat die bij de AH als eerste open (rond 8uur), toen de eerste Vodafone medewerker aanwezig was is de gevormd zoals deze uiteindelijk was, dus bij de Vodafone winkel naar buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Bassie90 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:49:
Is het mogelijk zoals bij T-mobile om je abonnement later in te laten gaan (zonder nummerbehoud)? M'n huidige abonnement loopt nog even door en wil zo min mogelijk maanden dubbele kosten hebben, maar zou graag gebruik maken van deze actie omdat al moet ik enkele maanden dubbele kosten betalen ik altijd nog goedkoper uit ben dan de normale prijzen tegenwoordig.
Ben ik ook benieuwd naar. Ik hoor verschillende verhalen namelijk. Het moet toch mogelijk zijn om een nieuw contract iets later in te laten gaan? Wat is die termijn precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 10:05
Iemand een idee hoe het met de parkeergelegenheden is bij de frederik hendriklaan? kan je daar in de buurt makkelijk parkeren en is het betaald? Op google weinig te vinden hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Parkeren kan in de Fred, betaald ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMRF
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09 21:06
Kungfukip schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:07:
Iemand een idee hoe het met de parkeergelegenheden is bij de frederik hendriklaan? kan je daar in de buurt makkelijk parkeren en is het betaald? Op google weinig te vinden hierover.
Je kunt vrij makkelijk parkeren, het is een beetje een woonwijk daar. Betalen aan de palen met pin. Wel duur, was vandaag uiteindelijk 11 euro kwijt voor 5 uur wachten. Ze hadden nog stapels iPhones staan volgens mij (13.15 u. uit de winkel vertrokken met iPhone 5 16 gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwart voor vier de rij is nog steeds niet geheel verdwenen :)

[img][URL=http://s621.photobucket.com/user/ChevySweden/media/20130502_155030.jpg.html]Afbeeldingslocatie: http://i621.photobucket.com/albums/tt291/ChevySweden/20130502_155030.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2013 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberFly
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09 16:05
Kungfukip schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:07:
Parkeren op de Fred kan prima, vanaf 09:00 moet je betalen.
Toevallig kwamen ze de ochtend ook controleren, een stel klussers kregen een parkeerboete. En in de rij voor de VF begon iedereen snel kaartjes te kopen.

Als ik jou was zal ik eerst even navragen of de winkel nog wel voorraad heeft. De HTC One en Galaxy S4 zijn vandaag uitverkocht. En een versie van de iPhone was ook (bijna) op.
Indien de winkel voorraad krijg en je graag de eerste wilt zijn moet je er denk ik al om 07:00 staan. Succes!
Pagina: 1 ... 11 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.